Vollständige Version anzeigen : STOP de Europese verloedering!
DeepThroat
30 augustus 2008, 17:38
Teken de petitie op: http://petitie.tref.eu
Elsevier vandaag: aantal asielaanvragen asielparasieten explosief gestegen!
Dubbele paspoorthouders uit moslim-broedstreken krijgen steeds meer invloed in het parlament!
Belastingen en accijnzen ten gevolge van de immigratieramp uit de pan gerezen!
Wederom stijging van de criminaliteit, voornamelijk door import-kleurlingen!
Huidige kabinet heeft de zaken verergerd door de andere kant op te kijken en de problemen met import-bavianen met bakken van ons geld te overgieten!
Onderwijs verloedert door deelname van isla- en zwarte pieten gebroed!
Zorgverzekering steeds duurder met een stijgend eigen risico!
Voortdurende moskeebouw en verloedering der eigen cultuur!
Stijgende overbevolking met de daar aan gerelateerde problemen!
Files en parkeerproblemen, hoge parkeerkosten!
Ghettovorming en islamitische enclaves in de steden!
Voortdurend terrorisme door islamitische buurtgangsters!
jpmante
30 augustus 2008, 18:19
Onmiddelijk en met volle overtuiging gedaanat your service
mozabel
30 augustus 2008, 19:03
Ik ben het geheel eens met wat Deep schrijft en zou graag tekenen, maar als in de kop van die site criminelen met een C wordt geschreven en een regel er onder met een K denk ik het mijne ervan, ook het Russisch onderin staat me niet aan.
jpmante
30 augustus 2008, 19:36
ook het Russisch onderin staat me niet aan.
Er staat Наилучшие пожелания = Beste wensen
irishpastry
30 augustus 2008, 19:44
Ook met volle overtuiging gedaan at your service
mercator
30 augustus 2008, 23:25
Onmiddelijk en met volle overtuiging gedaanat your service``
Ja ik ook, en de Cyrillische tekst stond me ZEER WEL aan.
jpmante
30 augustus 2008, 23:34
``
Ja ik ook, en de Cyrillische tekst stond me ZEER WEL aan.
Ja mij ook en bovendien wie kan er nu wat tegen hebben het beste gewenst te worden. Mijn antwoord aan de schrijfer/ster zou dan ook zijn Благодарим Вас за теплые слова
Johnnie
31 augustus 2008, 09:49
Ik ben het geheel eens met wat Deep schrijft en zou graag tekenen, maar als in de kop van die site criminelen met een C wordt geschreven en een regel er onder met een K denk ik het mijne ervan, ook het Russisch onderin staat me niet aan.
Ik zag dat het afkomstig was van Muriel Muyres.Goede vent waar niks mis mee is.Maar waarom dat russiche zinnetje erbij staat,is mij trouwens ook niet duidelijk.Onderstaan artikel is van Muriel Muyres.at your service
Als we de linkse media moeten geloven lijden we onder het juk van Bush en de Amerikanen. Waarom wordt er nu niet om onze bevrijding geschreeuwd? Waar is Maarten van Rossum op TV om de VS te veroordelen? Waar zijn de anti-Amerika reflexen gebleven nu de Russen lijken op te stomen?
Ik schrijf dit omdat ik in mijn omgeving de strategische vraag aan iemand stelde: ‘als de VS nu tegenover de Russen komen te staan, wie kies jij dan?’
Het antwoord daarop was dat het inderdaad een relevante vraag was geworden en verder dat hij voor de Russen zou kiezen. Er lopen er dus rond die achter de Russen gaan staan, dat u er alvast rekening mee houdt.
De VS heeft de wereld eerder bevrijd van kolonialisme, slavernij, fascisme, imperialisme en het communisme. Nu verdedigt Amerika de democratie tegen feodaal denken en gewelddadige maniakken als Putin en dan zijn er blijkbaar toch lieden die voor de zoveelste keer in de geschiedenis de fout in gaan.
Europa is dermate in chaos en verzwakt dat we onszelf in de positie hebben gebracht dat we gedwongen kunnen worden tot deze keuze. Medvedev stelde de VS al de keus: of wij of Georgië. Het wordt pas leuk als die keuze aan Europa wordt voorgelegd. Merkel is al aan het wankelen. Mijn inziens wordt er nu al met Europa gespeeld als een kat speelt met een muis. Het politieke gros denkt nog steeds dat alle welvaart en ontwikkeling hier in Nederland ontspringt en dat ze in de rest van de wereld achterlijk zijn.
NOS journaal: Saakashvili heeft een alternatief voor nagelbijten, hij kauwt op zijn stropdas. Het is zelfs een hit op Youtube en een Russische professor geeft aan dat het een teken is van zwakte en onzekerheid. Nee linkse Laroes, wellicht dat Saakashvilli op zijn stropdas bijt omdat heel Georgië ondersteboven is geploegd en binnenste buiten gekeerd, alleen maar om het Westen te pesten. Misschien dat de ouders en familie van cameraman Storimans nu ook op hun nagels zitten te bijten, wordt een filmpje daarvan dan ook een hit op het NOS journaal?
Eerder heb ik al aangegeven dat Rusland nu de druk op Ukraine en Polen zal vergroten dat is al gebeurd en raketten zijn in Ossetie geplaatst. Troepenterugtrekking heeft nog niet plaatsgevonden.
14 dagen geleden wisten we (Main Stream Media) nog niet dat Rusland Europa voor paal had gezet. Nu weten we het wel. We (Main Stream Media) dachten nog dat Bush het gevaar was voor de wereld, maar het blijkt Putin te zijn. Daar staat tegenover dat als we er politiek iets van zeggen we deze herfst al geen Russisch gas meer krijgen. Hoewel, bij de hele affaire geldt natuurlijk dat bij een dalende olieprijs dit spel weer eindigt.
De VS verdedigen in mijn ogen de democratie. Volgens de filosoof Popper en met hem ben ik het eens, mag je de democratie verdedigen, desnoods met geweld.
Het is daadwerkelijk zo dat de VS de democratie aan het verdedigen is en Europa doet niets anders dan schamperen over die acties van Amerika. Uit een utopische gedachte verwachten we dat alles vanzelf weer goed komt. Iets van als we de dictators in het Midden-Oosten met rust laten komt er vanzelf democratie en vrede. Daarmee laten we zeer ondemocratisch gedrag toe. Onder andere het onderdrukken van vrouwen en feodale stelsels, daden die gericht zijn tegen het Europese modernisme. Eerst klieren over acties van Amerika en accepteren dat de Russen Georgië omploegen en dan Ed van Tijn het spotje van giro 999 laten inspreken voor de vluchtelingen in Georgië, ter profilering van het linkse gedachtegoed en het alles verhullende sociale gezicht. Vrijheid en democratie zijn de verliezer.
Als we nu zouden moeten kiezen tussen de Russen en de Amerikanen, koos ik voor de Amerikanen. Zij hebben mij meer vrijheid te bieden.
De mentaliteitsomslag ligt voor het oprapen.
http://www.murielmuyres.nl/
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.