PDA

Vollständige Version anzeigen : Fitna in première in Israël

Johnnie
3 september 2008, 15:55
JERUZALEM - De controversiële anti-koranfilm van de Nederlandse politicus Geert Wilders gaat in december 'in première' in Israël. Wilders zal tijdens een conferentie een stukje van zijn film laten zien. Dat heeft het ultranationalistische parlementslid Arieh Eldad woensdag bekend, berichtten Israëlische media.

De conferentie bij het Israëlische parlement (Knesset) gaat over de strijd tegen de radicale islam. Eldad benadrukte dat de Europeanen die bij de conferentie aanwezig zullen zijn niet extreem rechts, maar het politieke middenveld in hun land vertegenwoordigen.

„Ik wil geen moslims beledigen, ik wil alleen de ware aard van de islam laten zien en ervoor zorgen dat Europeanen en Israëli's begrijpen wat de ware aard is van de strijd waarin we verwikkeld zijn”.

Het Arabisch-Israëlische parlementslid Ahmed Tibi heeft geprotesteerd tegen de op handen zijnde vertoning van Fitna

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1834701/__Fitna_in_premire_in_Israel__.html

irishpastry
3 september 2008, 23:58
Hieronder de reacties op dit artikel in het Haarlems suffertje oftewel het Haarlems Dagblad Herr Hildebrandt is moderator op die krant en bepaald de toon mijn reacties worden standaard verwijderd . Ik zou een ieder willen vragen die een keer tijd heb om op dat forum een keer te reageren Ik dacht dat de NSB nu wel gestorven zou zijn maar nee er leeft er nog 1 onder de naam Hildebrandt op het Haarlems Dagblad

Stel huidig filter permanent in
Reacties

*

Het ultranationalistische parlementslid Arieh Eldad van de Knesset ziet Geert Wilders als het politieke middenveld. Hoe rascistisch zal dat parlementslid dan wel niet zijn.
Geplaatst door Moderator Hildebrandt op 16:12 03-sep-2008

*

@Hildebrandt: Je bedoelt dat er ook nog voldoende ruimte op rechts is voor een nieuwe ultranationalistische partij in Nederland ?
Geplaatst door Niveau gemiddeld omerta op 16:41 03-sep-2008

*

Volgens Arieh Eldad dus blijkbaar wel.
Geplaatst door Moderator Hildebrandt op 16:58 03-sep-2008

*

" Eldad benadrukte dat de Europeanen die bij de conferentie aanwezig zullen zijn niet extreem rechts, maar het politieke middenveld in hun land vertegenwoordigen.

Beledigen

,,Ik wil geen moslims beledigen, ik wil alleen de ware aard van de islam laten zien en ervoor zorgen dat Europeanen en Israëli's begrijpen wat de ware aard is van de strijd waarin we verwikkeld zijn''."

Deze man is dus duidelijk een realist, en géén racist..Maar de Joden hoef je dus ook niks te vertellen over al het moois waar de Islam voor staat,daar hebben ze al genoeg ervaring mee, en nog steeds iedere dag weer.
Geplaatst door Niveau gemiddeld P.Walnuts op 21:22 03-sep-2008
Beoordeel deze reactie:

*

Ze hebben in Israël toch ook internet ?
Daar hebben ze Fitna allang kunnen bekijken.
Maar inderdaad heel goed van Geert om nog even in het hol van de leeuw e.e.a. onder de aandacht te brengen....je kunt er niet vaak genoeg voor waarschuwen.
Geplaatst door Niveau gemiddeld A v T. op 23:04 03-sep-2008

*

Doe ik ook: waarschuwen voor Geert Wilders! Wilders is een gevaar voor Nederlanders en Nederlandse bezittingen in binnen- en buitenland.
Geplaatst door Moderator Hildebrandt op 23:12 03-sep-2008
Beoordeel deze reactie:
o 4/5 sterren
o
o
o
o
o
| Gemeld als ongepast
*

@Hildebrandt : De media spelen hierbij toch wel een allesbepalende rol, en die hele hype rond Fitna zou zonder de overdreven reactie van Balkenende en de tendentieuze en opkloppende sfeertje in de Media niet zijn ontstaan. Je zou dus dan net zo goed kunnen stellen dat de media een gevaar voor Nederlanders en Nederlandse bezittingen in binnen- en buitenland zijn.

Geplaatst door Niveau gemiddeld omerta op 23:36 03-sep-2008

*

Je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen. De oorzaak is de grote mond van Wilders. De journalisten rapporteren alleen maar (gevolg media hype).
Geplaatst door Moderator Hildebrandt op 23:42 03-sep-2008
Beoordeel deze reactie:

at your service