PDA

Vollständige Version anzeigen : Politie ontsnapt aan aanslag

admin
22 maart 2007, 14:30
AMSTERDAM - De politie van Amsterdam is vorige week tijderns de ontruiming van een kraakpand ontsnapt aan een aanslag. De krakers hadden een boobytrap bevestigd in een woning aan de Bilderdijkstraat.

Volgens burgemeester Cohen waren twee jerrycans met explosief materiaal aan een radiator vastgemaakt. Als die daarwerkelijk waren ontploft, zoals de bedoeling was, was de ramp voor de agenten en omwonenden niet te overzien geweest.
De politie trof de jerrycans aan tijdens het gebruikelijke ontruimingsrondje in de stad. Het pand aan de Bilderdijkstraat was verder leeg. Er zijn dus geen arrestaties verricht. Cohen overweegt het doorgaans vriendelijke ontruimingsbeleid aan te scherpen.

Misschien had het dit keer fout moeten gaan zodat men eindelijk eens wakker word en het kraken definitief verboden gaat worden, alhoewel we dat met dit linkse kabinet zwz moeten vergeten, dit kabinet beschermt terroristen.

mozabel
22 maart 2007, 14:46
De aanslag kan geen probleem zijn. Het is immers gedaan door een gesubsidieerde groepering die waarde heeft voor de linkse kliek, dus politie, niet ouwehoeren, u bent zelf verantwoordelijk geweest voor de aantasting van u bestaansrecht, hoe heet dat ook al weer,............ o,ja, handhaver van de orde en gezag, u heeft het zelf zover laten komen en als het roer niet radicaal omgaat kunt u nog veel meer van die fratsen verwachten.

admin
22 maart 2007, 14:56
Dat denk ik ook de zaken zullen nu op de spits gedreven worden en keiharde aanslagen zijn dan niet meer weg te denken! Gesterkt door een linkse meerderheid in Den Haag zullen deze linkse-terroristen zich onoverwinnelijk voelen en daar vanuit ook handelen, want ze hoeven niet bang te zijn om aangepakt te worden.

von slarotimov
22 maart 2007, 16:41
Misschien kan Cohen een bakkie thee gaan drinken?

admin
22 maart 2007, 17:24
Nou die heeft het op dit moment al druk zat met theedrinken bij de Westermoskeet

rooie trien
22 maart 2007, 19:41
Politie ontsnapt aan aanslag

Crofty-bom???

admin
22 maart 2007, 20:22
Cohen overweegt het doorgaans vriendelijke ontruimingsbeleid aan te scherpen.

Eigenlijk is dit wel alleszeggend, "vriendelijk" terroristen sommeren om het pand te verlaten want voor je het weet radicaliseren zij...hee waar hebben we dat meer gehoord?
Een ding weet ik wel, ben erg blij dat ik niet dat pappen en nathoudenstadje woon anders was ik ook gaan radicaliseren :rolleyes:

Johnnie
23 maart 2007, 08:17
Jammer dat de aanslag niet gelukt is.Zeg ik niet omdat ik dat de politie toewens,maar heel mischien waren er dan wel echte maatregelen tegen dat stelletje schorem genomen.Zit ik bijv te denken aan het deelneming van een criminele organisatie of zo.Maar goed de thee is gezet, en die lijers zullen wel op een verplichte strafexpeditie naar marokko worden gestuurt om de vlinders te bestuderen.piM