Vollständige Version anzeigen : Er moet bij het WTC R"dam een 9/11 monument komen voor de Nederlandse slachtoffers!
King George
12 september 2008, 04:06
Hoog tijd dat er in Nederland een monument wordt opgericht dat de Nederlandse slachtoffers van 9/11 herdenkt. En mijn voorkeur gaat uit dit te plaatsen bij het WTC Rotterdam. Vijf jaar geleden heb ik meegelopen in de grootse herdenkingsmanifestatie. Ter nagedachtenis aan alle slachtoffers van terrorisme, de Nederlandse in het bijzonder. De stichting Vrienden van Pim Fortuijn was één van de medeorganisatoren. De Stichting ter Ondersteuning van de Vrijheid van Meningsuiting ondersteunde deze grootse manifestatie.
We zijn het de Nederlandse slachtoffers van terrorisme verplicht ons hiervoor sterk te maken!
Harige Bangmaker
12 september 2008, 09:19
Hoog tijd dat er in Nederland een monument wordt opgericht dat de Nederlandse slachtoffers van 9/11 herdenkt.
Alsjeblieft niet zeg. Nederland staat al vol met monumenten waarvan een deel volstrekt overbodig.
9/11 is een Amerikaanse aangelegenheid, geen Nederlandse. Dat er ook Nederlanders bij om het leven zijn gekomen (en dat zullen er hooguit een paar zijn) is droevig maar verandert niets aan de situatie.
King George
12 september 2008, 12:34
Dan doeken we bijvoorbeeld wat slavernijmonumenten op voor een monument dat onze Nederlandse slachtoffers van 9/11 herdenkt. Deal?
We zijn het de Nederlandse slachtoffers van 9/11 wel degelijk verplicht hen te gedenken!
The people and the nations have a choice to make. Either you are with us or you are with the terroristsat your service
IkBenErVoorU
13 oktober 2008, 00:57
Dan doeken we bijvoorbeeld wat slavernijmonumenten op voor een monument dat onze Nederlandse slachtoffers van 9/11 herdenkt. Deal?
We zijn het de Nederlandse slachtoffers van 9/11 wel degelijk verplicht hen te gedenken!
The people and the nations have a choice to make. Either you are with us or you are with the terrorists
Vind je dat niet een beetje onfatsoenlijk naar de slachtoffers van slavernij toe? Van mij hoeft er inderdaad geen nieuw monument komen. Er mag van mij wel een monument komen als de nabestaande dat willen maar ga dan niet oude monumenten slopen.
Waarom be ik verplicht de Nederlandse slachtoffers van 9/11 te gedenken(het waren er maar 1 of 2 dacht ik)
1. Ik ken ze niet.
2. Ik ken hun nabestaande niet.
3. Jullie willen zelf niet geld uitgeven aan wat jullie vinden "multi-culti onzin" maar dan moet er b.v. wel ff €100.000 worden neergetikt voor een monument van mensen die wij niet kennen...
En omdat ik nu het niet eens met jou ben, betekent het dan dat ik een terrorist ben? Wow die is mooit zeg...
S.D.X
13 oktober 2008, 01:03
Vind je dat niet een beetje onfatsoenlijk naar de slachtoffers van slavernij toe? Van mij hoeft er inderdaad geen nieuw monument komen. Er mag van mij wel een monument komen als de nabestaande dat willen maar ga dan niet oude monumenten slopen.
Waarom be ik verplicht de Nederlandse slachtoffers van 9/11 te gedenken(het waren er maar 1 of 2 dacht ik)
1. Ik ken ze niet.
3. Jullie willen zelf niet geld uitgeven aan wat jullie vinden "multi-culti onzin" maar dan moet er b.v. wel ff €100.000 worden neergetikt voor een monument van mensen die wij niet kennen...
En omdat ik nu het niet eens met jou ben, betekent het dan dat ik een terrorist ben? Wow die is mooit zeg...
Tsjonge...hoeveel slachtoffers en nabestaanden van 'slaven' ken jij dan wel persoonlijk? Volgens mij is slavernij toch al heel erg lang geleden afgeschaft.
neenee IkBenErVoorU, tis niet 'multi-culti-onzin, tis 'multi-flauwe-kul' :D (heb ik dat niet mooi bedacht en ik zit geeneens op dat hoogbegaafd instituut van jou) at your service
IkBenErVoorU
13 oktober 2008, 01:08
De enige die er in de buurt komt is mijn oma, die weer een oma had een daarvan de moeder die slaaf was. Maar om dan zo'n monument te slopen. Ik heb er persoonlijk niet zo'n problemen mee, maar zolang zoiets niets in de weg staat waarom dan moeite doen om het te slopen ^_
En Ik moet toe geven dat het multi-culturelen gedoe wel vaak overdreven word. Als je maar een beetje tegen diversiteit bent ben je al een rascist. Maar om het dan meteen onzin of flauwekul te noemen T_T
FvdV
13 oktober 2008, 01:25
Tsjonge...hoeveel slachtoffers en nabestaanden van 'slaven' ken jij dan wel persoonlijk? Volgens mij is slavernij toch al heel erg lang geleden afgeschaft.
Dat valt tegen hoor S.D.X. je moet voor de grap maar eens kijken in de wereld dat uitzendburo heet, de slavernij is nog springlevend kan ik je verzekeren.
Dans je daar niet naar de poppetjes dan word je de straat opgeschopt en je kunt er helemaal niks aan doen ook al sta je nog zo in je recht, ik heb het onlangs aan de lijve ondervonden.
S.D.X
13 oktober 2008, 02:14
Dat valt tegen hoor S.D.X. je moet voor de grap maar eens kijken in de wereld dat uitzendburo heet, de slavernij is nog springlevend kan ik je verzekeren.
Dans je daar niet naar de poppetjes dan word je de straat opgeschopt en je kunt er helemaal niks aan doen ook al sta je nog zo in je recht, ik heb het onlangs aan de lijve ondervonden.
Jamaar, zo bedoelde ik het niet Fv/dV :)
Ik vind dat ze dan maar een monument voor jou moeten oprichten at your service
Ik ken die toestanden trouwens, heb er al vaak over gehoord...'t is schandelijk...
papajohnny44
13 oktober 2008, 06:01
Fv/dv je hebt dus wel gelijk he,ik bedoel slavernij bestaat dus nog wel,zal het eens uitleggen.
Als je de helft van je loon moet afgeven aan de belastingen,betekend dat je de helft van je werktijd moet werken voor de staat,en dat is pure slavernij of zie ik dat verkeerd??
De helft is wat sterk overdreven,maar toch vindt ik het slavernij,hoe denk jij daarover??
Mvg Georges
FvdV
13 oktober 2008, 13:05
Jamaar, zo bedoelde ik het niet Fv/dV :)
Ik vind dat ze dan maar een monument voor jou moeten oprichten at your service
Ik ken die toestanden trouwens, heb er al vaak over gehoord...'t is schandelijk...
Ik ben natuurlijk niet het enige slachtoffer, maar een monument oprichten lijkt me wel wat veel van het goede :D
Maar het weldegelijk een groot probleem in mijn geval werkte ik hard voor een groot bedrijf waar ik nooit problemen had en waar men dik tevreden met mijn persoon was en wederzijds, ik ben uiteindelijk de laan uitgevlogen wegens een twist met het uitzendburo en dus niet met het bedrijf waar ik werkte via hun. Ik sta in mijn recht maar als uitzendkracht heb je geen rechten, men kan je er al uitschoppen wanneer hun jou kop niet aanstaan, heb ik nog niet over hoeveel je financieel benadeeld word dit alles staat inverhouding met moderne slavernij, per slot van rekening een slaaf in vroegere zin had ook geen rechten en werd financieel benadeeld.
De politiek overigens schijnt er al helemaal geen moeite me te hebben wellicht dat de meeste aandelen hebben in Randstad? Ook vakbonden hoor je er nooit over, nouja dat is dan ook niet zo heel erg vreemd :rolleyes:
FvdV
13 oktober 2008, 13:14
Fv/dv je hebt dus wel gelijk he,ik bedoel slavernij bestaat dus nog wel,zal het eens uitleggen.
Als je de helft van je loon moet afgeven aan de belastingen,betekend dat je de helft van je werktijd moet werken voor de staat,en dat is pure slavernij of zie ik dat verkeerd??
De helft is wat sterk overdreven,maar toch vindt ik het slavernij,hoe denk jij daarover??
Mvg Georges
Zo zie ik het ook belastingslavernij noem ik dat, maar nog meer criminaliteit/ diefstal zeker wanneer je kijkt aan welke hobbies het uitgegeven word.
Wat heeft een belastingbetaler aan het feit dat er in Afrika een waterput word geslagen voor zijn geld terwijl hij elke dag in de file moet staan om bij z'n werk te komen? Als het geld nog uitgeven zou worden aan de problemen in dit land, files, pyamadagen etc. dan is allemaal niet zo zuur maar we weten allemaal de werkelijkheid dit noem ik slavernij voor linkse hobbies want niemand hier mag bepalen wat er met het geld gebeurd want een linkse/christelijke dictatuur regelt dat voor ons en jij en ik mogen het opbrengen.
King George
17 oktober 2008, 17:34
Vind je dat niet een beetje onfatsoenlijk naar de slachtoffers van slavernij toe? Van mij hoeft er inderdaad geen nieuw monument komen. Er mag van mij wel een monument komen als de nabestaanden dat willen maar ga dan niet oude monumenten slopen.
1. Ik ken ze niet.
En omdat ik nu het niet eens met jou ben, betekent het dan dat ik een terrorist ben? Wow die is mooi zeg...
Criterium voor een monument is voor jou of je de slachtoffers hebt gekend. Lekkere logica...
King George
17 oktober 2008, 17:39
De enige die er in de buurt komt is mijn oma, die weer een oma had en waarvan de moeder die slaaf was. Maar om dan zo'n monument te slopen. Ik heb er persoonlijk niet zo'n problemen mee, maar zolang zoiets niets in de weg staat waarom dan moeite doen om het te slopen ^_
En ik moet toe geven dat het multi-culturelen gedoe wel vaak overdreven word. Als je maar een beetje tegen diversiteit bent ben je al een rascist. Maar om het dan meteen onzin of flauwekul te noemen T_T
Ach gut ach gut,
Tot in de eeuwigheid getraumatiseerd door de slavernij... Tot in de eeuwigheid zielig...
Hier: http://i38.tinypic.com/5o8mqq.gifhttp://i38.tinypic.com/5o8mqq.gif Voor alle getraumatiseerden:-))
Mahalingam
18 oktober 2008, 11:35
The people and the nations have a choice to make. Either you are with us or you are with the terroristsat your service
Ik stel voor om de slaven-monumenten te recyclen of te hergebruiken indien mogelijk als monument voor alle Europeanen die in slaverij zijn gebracht door de Mohammedanen. Daar hoor je nooit over.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.