PDA

Vollständige Version anzeigen : Wilders: links zaait haat en agressie

admin
23 maart 2007, 10:51
vrijdag 23 maart 2007
Wilders: links zaait haat en agressie

DEN HAAG - PVV-leider en Kamerlid Geert Wilders vindt dat zijn critici het klimaat creëren voor een politieke moord. In een interview met het Nederlands Dagblad zegt hij vrijdag dat een sfeer van ,,haat en agressie'' is ontstaan.
Verder stelt hij dat die sfeer ervoor kan zorgen dat iemand kan gaan denken ,,dat buitenwettelijke middelen geoorloofd zijn om mij en mijn mensen af te stoppen''. Wilders reageert hiermee op initiatieven van zijn politieke tegenstanders om hem tegengas te geven, zoals de website tegenhaatzaaien.nl die de voormalige Amsterdamse PvdA-wethouder Michael van der Vlis deze week lanceerde.
Volgens Wilders is sprake van een complot tegen hem. Linkse columnisten als Marcel van Dam en Paul Scheffer zetten hem neer als ,,iemand die buiten de wet staat, als de aanvoerder van een fascistische partij, die ademocratisch zou zijn en overeenkomsten vertoont met de nazi's'', zegt hij.

admin
23 maart 2007, 10:57
Lees: straks komt er een steen van links Demonisering op stoom (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=707)

mozabel
23 maart 2007, 11:21
Admin, ik kan er veel over zeggen, maar de 600000 stemmers op hem laten het in deze weer helemaal afweten, ik ben bereid om actie te ondernemen, maar vrees dat ik alleen zal staan. 5 jaar geleden hebben ons laten verrassen door de de linkse, maar NU weten we het, en we doen niets, helemaal niets!

admin
23 maart 2007, 11:39
Ik ben ook bereid om aktie te ondernemen dus dan staan we al met z'n tweeën!
Wie volgt!

mozabel
23 maart 2007, 12:18
Wetende dat dit forum ook door "vijand" van anders dan links denkende wordt gelezen, ben ik van mening om naar het binnenhof te gaan met spandoek, wetende dat het negeren van belangstelling van de pers een van tactieken is die van de linkse zijde zal zijn toegepast, maar er hoeft er maar één te zijn die het wel wil oppikken, zodat dat de andersdenkende eindelijk is uit de stoel komen en de straat op te gaan en zich aan sluiten.

King George
12 augustus 2011, 11:08
Lusten jullie nog peultjes? Gisteren bij Knevel en Van den Brink naar sujetje Corine de Ruiter gekeken. Ze is maar liefst forensisch psychologe. Dus als zij anderen psychologiseert en voor TBS-er uitmaakt, dan is het waar... En dan werkt ze ook nog bij dat politiek correcte Trouw.
Zo was ze er ook van overtuigd dat Geert Wilders het woord uitroeien had uitgesproken. Had ze dan niet bij het politieke Sharia schertsproces moeten zijn? Had ze zeker kudo's bij die rechters kunnen halen.
Jammer, Geert Wilders had dat niet gezegd.

Maar het kwaad is inmiddels wel geschied en haar kwalijke intenties blijken maar weer al te zichtbaar. En met zulke kwalijke intenties kan en mag je niet zomaar weg komen. Naar zo'n iemand dienen boze tongen voor altijd vuur naar te spugen en boze argusogen voor altijd haar in de nek aan te kijken. Die blijvende woede en wrok heeft ze hierbij over zichzelf afgeroepen. Want haar intenties zijn haat zaaien tegen Geert Wilders, de PVV en haar achterban. En wij weten waar dat eerder toe heeft geleid. En wij passen ervoor ons ritueel te slachten zoals haar vriendjes Volkert van der Graaf en Mohammed Bouyeri al een keer met ons gedaan hebben. En daar moet zij voor boeten!

Haatzaaien met forensisch psycholoog Corine de Ruiter

Corine de Ruiter "Wilders dreigt met uitroeien, ja echt, heeftie keertje gezegd, wat? Zei die 'opeten'? Ach gossie, F.O.U.T.J.E!"

http://www.dumpert.nl/mediabase/1651371/f2b8a38b/haatzaaien_met_forensisch_psycholoog_corine_de_rui ter.html

FvdV
12 augustus 2011, 12:29
Trouw he :D

In elk geval uiteraard het filmpje even de eerste minuut gekeken de rest laat zich wel raden waar bij gebrek aan argumenten of nog beter "argumenten-armoede" gegrepen word naar de uitspraak 'kopvoddentax' elke keer weer die kopvoddentax, een voor ons nuchtere realisten een ietwat grappig geformuleerde statement maar voor zuurlinks een bittere pil, maar als het van Trouw afkomt "U weet wel het dakloze krantje voor anti-populistisch Nederland" we hebben er zelf een exclusieve topic over lopen hier op het forum zoals de meeste wel weten dan is er met zekerheid iets bijzonders aan de hand.

Corine de Ruiter uit de zuurlinks-movement noemt expliciet kopvoddentax niet bij een gebrek aan argumenten tegen Geert maar omdat ze baalt, Geert heeft met zijn opmerking een smet gelegd op de hoofddoek (een hoofddoek heel belangrijk in dit geval er aan toe te voegen, nog altijd het middel om vrouwen te onderdrukken) en daar baalt Corine van omdat Corine nu zelf zo graag met een hoofddoekje door het leven was gegaan en dat heeft Geert met zijn opmerking kopvoddentax haar onmogelijk gemaakt, dus Geert je moest jezelf schamen dankzij jou durft onze forensisch Trouw psychopate niet meer met een kopvodje door het leven bang om bespuugd te worden want ze word liever vernederd door een trouw(e) aanhanger van het enige ware geloof.

Ik heb zojuist met Corine gesproken en ze zei tegen mij: Geert moet voor straf een dag zonder beveiliging door het leven en een rondje door Amsterdam lopen.

King George
12 augustus 2011, 13:18
Wilders is een uitroeiende Dutroux
Ongelofelijk wat ze daar bij de EO toch voor gasten uit hun kaartenbak kunnen toveren. Gaat het over psychologie dan zit er een door het eigen ego verblind dompie als Roos Vonk, en bij vermoorde kinderen komt relifundi Henk Vreekamp uitleggen dat het wederom de schuld van de duivel is. Gisteren was het de beurt aan Corine de Ruiter, margecolumniste en kritisch volger van Geert Wilders. Corine vindt Wilders een echte pestkop die alleen maar kan schelden. Vooral het feit dat hij moslims wil uitroeien stuit Corine zeer tegen de borst. Jazeker Knevel en Poephoofd, dat soort dingen zegt die man gewoon hoor! Hij wil de moslims uitroeien voordat ze ons uitroeien. Gelukkig is Corine hoogleraar Forensische Psychologie en daarom tevens in staat ons ook nog even op de volgende vergelijking te trakteren: Eigenlijk is Geert Wilders een soort Dutroux, of een hond. Toch Martin Gaus? Enfin, bewuste fragment staat hierrr, met terugkrabbelend liegebeest Corrie in de aftiteling. De eerste woedende student die politiek-neutraal onderwijs eist zit al in de mail, maar die universiteit van Maastricht is toch al een oudlinks bolwerk uit het rijtje Uva enzo, met professoren die 'An Inconvenient Truth' als serieus wetenschappelijk materiaal presenteren en waar tijdens het vak 'statistiek' geleerd wordt dat PVV-stemmers paranoia zijn. Bemoeit die onderwijsinspectie zich eigenlijk alleen maar met InHolland of kunnen ze daar ook eens een kijkje gaan nemen? Vergelijking: de Nederlandse universiteiten zijn net een soort gekkengestichten!
Mutsaerts

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2661501_pda.html

FvdV
12 augustus 2011, 15:34
Hoe ironisch: forensisch psychopate 'Corine de Ruiter' kwam in 2003 in opspraak na het speculeren over de 'autistische stoornis' die Volkert van der Graaf zou hebben, zonder hem ooit te hebben gezien of te hebben gesproken waarover nota bene Trouw zelf (http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuws/archief/article/detail/1767998/2003/07/12/Kritiek-inspectie-op-diagnostiek-op-afstand.dhtml) berichtte, typisch psychopatisch of neurotisch wat je wilt 'zuurlinks gedrag' dat natuurlijk not done is en dat is dan "zogenaamd hoogleraar", alleen bij Trouw (nog altijd het best genoteerde dakloze-krantje voor anti-populistisch Nederland as U know) was men er zo van gecharmeerd dat men Corine de Ruiter meteen in personeelsbestand van Trouw hebben opgenomen.

Trouw een broeinest van scheve neurotische zuurlinkse politiek correcten zoveel is zeker volgens mijn 'diagnostiek op afstand'. at your service

King George
12 augustus 2011, 16:01
Over verbaal geweld en toon matigen gesproken: Het lijkt me wel dat Trouw een rectificatie moet plaatsen over het woord uitroeien, dat zij willens en wetens gebruikte en zelfs zeker wist. Ik heb me trouwens bescheurd om haar afgang. :-)):-)) Maar deze woorden valselijk in de mond van een ander leggen, valt dat onder wat zij noemt toon matigen..? :rolleyes:

FvdV
12 augustus 2011, 16:17
http://img843.imageshack.us/img843/1729/verwardepsychiatrischpa.jpg
FF: TWITVB (http://thewestistheverybest.punt.nl/)

FvdV
13 augustus 2011, 20:35
One flew over the cuckoo's nest

http://img197.imageshack.us/img197/1853/oneflewoverthecuckoosneh.jpg
FF: TWITVB (http://thewestistheverybest.punt.nl/)