PDA

Vollständige Version anzeigen : Twee neonazi’s ‘doodgeschoten’ in De Lutte

admin
23 maart 2007, 12:33
DE LUTTE/ENSCHEDE - Het begon met een wilde schietpartij op het Stationsplein in Enschede. Vervolgens werd een bus gekaapt. Daders: extreem-rechtse skinheads. Bewapende neonazi’s hielden huis in Twente. Althans zo leek het.
http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00430/oefening2_430766h.jpg
Foto: Charel van Tendeloo

Voor de oefening Grenzenlos moesten vierhonderd agenten uit Twente, Nordrhein-Westfalen en Nedersaksen dat tot een goed einde brengen. Langs de A1 bij De Lutte werden de buskapers overmeesterd. Twee werden door de speciale anti-terreurbrigade DSI ‘gedood’.

Neonazi's wat een lef zeg! waarom niet voor de grap moslim-terroristen of links-fascisten? Of was dit om ons te waarschuwen voor het grote "extreemrechtse" gevaar? want die zijn uiteraard veel gevaarlijker dan die lieve links-fascisten en moslim-terroristen.
Neonazi's zijn politiekcorrect verantwoord. Ook "Grenzenlos" zegt al voldoende!

von slarotimov
23 maart 2007, 12:34
We leven door een linksgedomineerd land dus wat wil je.

hirihiri123
23 maart 2007, 13:42
Ze hadden beter de echte "werkelijkheid "kunnen "nadoen ", de multicul was beter geweest voor onze geruststelling, alhoewel wat dat tuig hierboven vermeld, ook niet vies is van bepaalde dingen..............nope

admin
23 maart 2007, 13:56
Dat is een feit Hiri maar we hebben doorgaans weinig te vrezen voor dat groepje randdebielen integenstelling tot milieu en dierenfascisten en nog maar te zwijgen over moslimterroristen. Verder heb ik nog nergens vernomen dat neonazi's boobytraps achterlieten in een kraakpand.

Lees dit maar eens: 'Rotzakken' nodig tegen islamterreur (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=1032)

hirihiri123
23 maart 2007, 15:11
"Rotzakken "gezocht heb ik zelluf geplaatst toch...............nlvlag nlvlag
of was dat nou op een andere site..................tja, tis wat als men ouder wordt.

admin
23 maart 2007, 16:00
Nee dat had je hier inderdaad geplaatst maar het was al door mij geplaatst in Speaker Corner.