PDA

Vollständige Version anzeigen : Pechtold eist openheid over 5 eeuwen lang oorlogszuchtig Nederland

Johnnie
24 maart 2007, 07:52
Mark Evers 23 maart 2007

Dhimmi-66 fractievoorzitter Pechtold eist opheldering van de Nederlandse regering over de agressieoorlogen die Nederland gedurende de afgelopen 5 eeuwen heeft gevoerd tegen sympathieke broedervolken.

''Het is een schande dat deze lelieblanke regering van gereformeerde autochtone Bush-aanhangers de waarheid over het oorlogszuchtige verleden van de 7 Provinciën onder het tapijt schuift. Ik eis opheldering over de beweegredenen om ten strijde te trekken!''

Volgens de moslimvoorzitter heeft Nederland zich de afgelopen 5 eeuwen ''talloze malen schuldig gemaakt'', aan het beledigen van onze allochtone broeders door het volgen van ''naieve oorlogzuchtige Amerikanen en anderen.''
''In de 17de eeuw gingen wij te keer tegen de katholieke Spanjaarden, een duidelijk voorbeeld van racisme van onze kant. Diezelfde eeuw moesten we zonodig de Engelsen terroriseren. Waarom? Niemand heeft het mij ooit duidelijk kunnen maken… En waarom hebben wij ons eigenlijk verzet tegen Napoleon? Met die man was niets mis!

''Maar mijn belangrijkste vraag is wel deze: op basis van welke informatie heeft de Nederlandse regering de oorlog verklaart aan onze vredelievende buurman Adolf Hitler? Had Hitler massavernietigingswapens? Nee! Was Hitler een bedreiging voor ons? Nee! Dus in plaats van maar achter die oorlogshitser Churchill aan te draven had de Nederlandse regering moeten zoeken naar de gemeenschappelijkheid tussen Duitsland en Nederland.
Dus niet meteen gaan schieten met die anderhalve tank die we toen hadden, maar SAMEN naar een oplossing toe werken, dat is het progressief-liberale antwoord op al die oorlogshitsers ter rechterzijde. En zoals u allemaal weet is ''SAMEN'' een antwoord wat harten doet versmelten en wat zich historisch heeft bewezen, bijvoorbeeld ten tijde van …………………..''

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3088&titel=Pechtold_eist_openheid_over_5_eeuwen_lang_oo rlogszuchtig_Nederland

mozabel
24 maart 2007, 09:07
Deze meneer Pechtold is nu de weg geheel kwijt, een compliment moet ik hem wel geven, tijdens een uitzending van Nova (voor de verkiezingen)legde hij het vuur aan de schene van Rouvoet, het was zo waar wat Pechtold toen zei, dat Rouvoet zijn ware aard als vergiftig door zijn fundamentalistische kerkgenootschap naar boven kwam, en een verwrongen Rouvoet met haat in zijn ogen krampachtig probeerde te verweren tegen de ozo terechte opmerkingen van Pechtold.

von slarotimov
24 maart 2007, 10:18
De man is mediageil en doet alles om op TV te komen een lachwekkend figuur.