Vollständige Version anzeigen : What is er mis met Obama?
IkBenErVoorU
3 november 2008, 20:05
Ik vraag me af waarom iedereen zo anti-Obama is. Wat heb je liever?
Barrack Obama, een serieuze, intelligente president kandidaat die veel oplossingen heeft gevonded voor buitenlandse en binnenlandse problemen.
Of John McCain die soms dingen vergeet, alleen constant blijft hameren op dat Obama een slechte president zal zijn zonder argumenten. En dan ook nog die domme koe Palin? Stel je ook nog eens voor, McCain sterft, Palin President? Hoe zou de wereld daar op reageren?
O, natuurlijk, Obama is Zwart - Hij moet dus wel lui zijn.
Hij is Moslim - Hij moet wel achterlijk zijn.
O ja, vergeten hij is niet in Amerika geboren! - Want dat kan niet hè een NIET-Amerikaanse, Niet PRO-Israël president?
Obama gaat winnen, McCain vliegt eruit en ook die domme koe Palin.
Palin heeft zelfs gepleit in haar vroegere jaren voor het verbieden van boeken over homosexualiteit. En dat moet het nog tot nu toe machtigste land van de wereld gaan regeren?
De Betweter
3 november 2008, 21:35
Omdat het grote deel van dit forum onder de veronderstelling is dat Obama moslim is, en dat hij in de Verenigde Staten de islamitische Shaïra wil laten gelden.
In mijn mening is dat zodanig zware bullshit dat ik alweer begin te twijfelen aan het algemene IQ van de GW aanhang.
Oh, en Obama is wel degelijk in de VS geboren. (http://www.factcheck.org/elections-2008/born_in_the_usa.html) Mensen die niet in de VS zijn geboren mogen namelijk geen president worden, staat in de grondwet.
P.s. Factcheck.org is een behoorlijk handige site, omdat hij alle vervalsde aanvallen op beide presidentskandidaten ontkracht, wat ze onpartijdig en dus zeer betrouwbaar maakt. (Hoewel er meer aanvallen op Obama worden ontkracht dan aanvallen op Mccain, wat best logisch is omdat de republikeinen gewoon veel meer verzinnen om Obama zwart te maken.)
IkBenErVoorU
3 november 2008, 21:50
Omdat het grote deel van dit forum onder de veronderstelling is dat Obama moslim is, en dat hij in de Verenigde Staten de islamitische Shaïra wil laten gelden.
Natuurlijk, ooit gehoort van Congres, Senaat, CIA, FBI, Leger, Volk van de VS? Shaïra in Amerika? - Sorry, maar ik kan mijn lach niet inhouden. Jij denkt dat Obama de Shaïra gaat invoeren? Argumenten? Heeft hij dat ooit gezegt? En wat als hij het probeert? Denk je dat het senaat, het Congres en het Volk dat goed gaan vinden?
In mijn mening is dat zodanig zware bullshit dat ik alweer begin te twijfelen aan het algemene IQ van de GW aanhang.
Bedoel je dit?
O ja, vergeten hij is niet in Amerika geboren! - Want dat kan niet hè een NIET-Amerikaanse, Niet PRO-Israël president?
Dat was Sarcasme ^_ ik herhaal gewoon even wat jullie van Obama denken op dit forum. Lees het maar even door ^^
jpmante
3 november 2008, 22:21
ik herhaal gewoon even wat jullie van Obama denken op dit forum. Lees het maar even door
Het gaat niet zo zeer wat er over dat stuk ellende gedacht wordt het gaat er meer om wat er over hem bekend is. Als u nu zo graag leest kom dan maar even op mijn blog langs. Begin hier maar te lezen (http://www.oilforimmigration.org/facts/?cat=34)
O ja, vergeten hij is niet in Amerika geboren!
Welnu daar is zijn Keniaanse Grootmoeder het geheel mee eens. Luister maar even naar haar (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=248)
S.D.X
3 november 2008, 22:33
Ik vraag me af waarom iedereen zo anti-Obama is. Wat heb je liever?
Barrack Obama, een serieuze, intelligente president kandidaat die veel oplossingen heeft gevonded voor buitenlandse en binnenlandse problemen.
... ...
Geef hier eens een paar voorbeelden van die 'veel oplossingen' die Obama zou gevonden hebben voor die buitenlandse en binnenlandse problemen, ik heb hem nog niks anders horen zeggen dan: "Change, Yes we can" en "Change we can believe in"...maar wat voor 'change' er dan gaat komen heb ik hem nog niet horen verkondigen...weet jij het?
IkBenErVoorU
3 november 2008, 22:43
Jij hebt zeker alle politieke debatten gevolgt van Obama? Ja hij is vroeger in aanraking gekomen met vrienden die onder het lijstje extreem rechts en radicaal passen. So what? Het gaat erom dat Obama goed zijn werk doet en hoe hij als persoon is. Wat die redicalen debieltjes waren doet er niet toe, wat zij nfamilie is ook niet. Omdat meschien de neef of je broer radicaal is betekent nog niet dat jij dat ook bent, of wel soms?
Geef hier eens een paar voorbeelden van die 'veel oplossingen' die Obama zou gevonden hebben voor die buitenlandse en binnenlandse problemen, ik heb hem nog niks anders horen zeggen dan: "Change, Yes we can" en "Change we can believe in"...maar wat voor 'change' er dan gaat komen heb ik hem nog niet horen verkondigen...weet jij het?
Hij gaat praten met leiders van Syrië, Pakistan, Iran en andere radicalen staten.
Hij zal de belasting verhogen voor de rijken zodat het meschien mogelijk is om goedkopen, of zelfs gratis gezondheidszorg voor de midde en lage klasse van de samenleving.
Hij zal troepen terug trekken uit Iraq.
Hij zal zoeken naar andere bronnen van energie die ook rendable en schoon zijn, b.v. zonnenenergie.
Hij zal meer inversteren in het onderwijs.
Hij zal banden aansterken met andere landen voor het economisch belang van de wereld en de VS.
Hij wil meer toezicht op de wapenhandel in de VS.
Dat zijn er maar een paar, genoeg?
S.D.X
3 november 2008, 22:51
Hij gaat praten met leiders van Syrië, Pakistan, Iran en andere radicalen staten. WAARVOOR??? Volgens mijn nederige mening voelt hij zich daar thuis, bij die 'radicale' staten!
Hij zal de belasting verhogen voor de rijken zodat het meschien mogelijk is om goedkopen, of zelfs gratis gezondheidszorg voor de midde en lage klasse van de samenleving.
Hij zal zoeken naar andere bronnen van energie die ook rendable en schoon zijn, b.v. zonnenenergie.
Hij zal meer inversteren in het onderwijs.
Hij zal banden aansterken met andere landen voor het economisch belang van de wereld en de VS.
Hij wil meer toezicht op de wapenhandel in de VS.
Dat zijn er maar een paar, genoeg?
Jaja, zo ken ik er nog een paar...
Jongen, ALLE politici 'zullen' en 'willen' zoveel vanalles VÖÖR de verkiezingen...daarna is een andere zaak...
S.D.X
3 november 2008, 22:55
Als je alle politici moet geloven wat ze vóór de verkiezingen beloofden, leefden wij al lang in een belastingvrij paradijs met gratis gezondheidszorg, vrede, welvaart, was er geen armoede meer, werden onze oudjes eerste klas verzorgd (gratis), had iedereen zijn eigen huisje, boompje, beesje, hoefden we niet eens meer te werken.. etc etc...
IkBenErVoorU
3 november 2008, 23:02
McCain doet precies hetzelfde die zal ook allemaal dingen gaan doen. Ik weet niet ho'r maar je probeert nu gewoon een beizare reden te zoeken om Obama af te zeiken. Beide kandidaten beloven van alles, weten jullie nog Bush? Die had belooft nooit zich ooit te bemoeien met buitenlandse zaken in zijn periode?
Je kan nooit zeker zijn, maar Obama vind ik toch wat meer stijl hebben dan McCain. Ik kon eerst nog wel wat respect opbrengen voor McCain maar nu hij de laatste tijd alleen maar bezig is met constant te zeggen dat Obama slecht is in plaats van dat hij bezig met oplossingen. Als een Kandidaat al zo'n houding heeft en op een kidnerlijke manier mensen probeert te overtuigen dat Obama gewoon slecht is en dat iedereen voor McCain moet stemmen omdat volgens de republikeinen meer "ervaring heeft" vind ik gewoon kinderachtig, als McCain een vent was geweest was hij even gaan nadenken en was hij met oplossingen gekomen die Obama van de kaart hadden geveegt, ik vind zijn manier van campagne voeren hooguit onvollwassen te noemen.
jpmante
3 november 2008, 23:04
Hij gaat praten met leiders van Syrië, Pakistan, Iran en andere radicalen staten.
Slecht idee.
Slecht idee en bovendien niet haalbaar.
Slecht idee
Laat dit nu maar aan Sarah Palin over<AMF
IkBenErVoorU
3 november 2008, 23:12
Slecht idee.
Maar wel zeuren dat Iran, Syrië en Paksitan te ver gaan maar niet willen praten met ze om dingen op te lossen.
Stel je nou eens voor, je bent op je werk je collega doet iets wat absoluut niet kan je zit dan de hele dag te zeuren met andere dat hij het fout doet maar als iemand zegt dat je met hem moet praten om hem te laten inzien dat hij het fout doet dan ben je in een keer gestoort....
Natuurlijk, erg logisch...
Mensen verdienen daar soms miljoenen per jaar, is een beetje inleveren voor je mede-mens teveel gevraagd?
Vind jij het normaal dat mensen in de VS, mensen die bijna hun huur niet kunnen betalen rekingen krijgen van het ziekenhuis waar ze zijn geweest voor een afspraak van ongeveer $30.000? En jij vind het dan vreemd dat iemand in de VS wil zorgen dat die mensen niet langer hoeven te hyperventileren van de rekingen omdat ze weten dat gezondheidszorg binnekort gratis is?
Slecht idee
Obama zal gelijdelijk terugtrekken.
Weet je wel hoeveel die troepen in Iraq kosten per dag? Paar tientallen miljoenen per dag. Benzine, Voedsel, Electrisiteit, Vooraden, ect. Amerika heeft het geld daar neit voor en dat heeft Obama door.
Laat dit nu maar aan Sarah Palin over
Ik durf haar nog niet eens te vragen wat een zonnecel is...
S.D.X
3 november 2008, 23:20
Maar wel zeuren dat Iran, Syrië en Paksitan te ver gaan maar niet willen praten met ze om dingen op te lossen.
Niks praten met terroristen, bom derop en klaar!
Stel je nou eens voor, je bent op je werk je collega doet iets wat absoluut niet kan je zit dan de hele dag te zeuren met andere dat hij het fout doet maar als iemand zegt dat je met hem moet praten om hem te laten inzien dat hij het fout doet dan ben je in een keer gestoort....
Iemand die mij terroriseert of bedreigt sla ik op zn smoel, daar praat ik niet mee, is niet mee te praten.
(Ga jij Pakistan, Iran en Syrië vertellen dat ze het 'fout' doen? Zullen ze meteen braafjes naar je luisteren zeker?)
IkBenErVoorU
3 november 2008, 23:23
Iemand die mij terroriseert of bedreigt sla ik op zn smoel, daar praat ik niet mee, is niet mee te praten.
Hoe weet jij of er met iemand te praten valt als je het niet hebt geprobeert? Als jij niet een beetje menselijk fatsoen kan behouden verwacht dan maar ook neit dat andere maar een beetje respect voor jou zullen tonen. Respect moet van 2 kanten komen. Ik ben het niet 100% eens met Wilders, betekent het dan dat ik gewoon naar hem toe kan lopen en hem een kopstoot kan geven of gewoon even een kogel door zijn hoofd te boren? Vind jij dat normaal? Jij hebt zeker niets geleert van Fortuyn en Theo?
jpmante
3 november 2008, 23:26
Zijn grootmoeder op Hawaii is gestorven (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=271).
S.D.X
3 november 2008, 23:28
Ik schreef:
Als iemand mij terroriseert of bedreigt...
Ga ik daar dan eerst mee praten of zijn bedoelingen wel goed zijn? Terroriseren en bedreigen zijn in jouw ogen dus een beetje 'menselijk fatsoen'?
Trouwens: Ik eis geen respect, hoef het niet, heb het niet nodig, kan er zonder leven...krijg het wel van mensen die me kennen, weten wie en wat ik ben...en die mensen 'terroriseren of dreigen' mij niet.
Carolina
3 november 2008, 23:29
Obama zal gelijdelijk terugtrekken.
Weet je wel hoeveel die troepen in Iraq kosten per dag? Paar tientallen miljoenen per dag. Benzine, Voedsel, Electrisiteit, Vooraden, ect. Amerika heeft het geld daar neit voor en dat heeft Obama door.
Als de troepen nu worden weg gehaald uit Irak, DAN kun je pas wat verwachten. De Irakeze "autoriteiten" zijn niet voorbereid op de massa burgeroorlog die dan zal ontstaan. De sjiieten en de soenieten zullen elkaar massaal afslachten. Het leed valt dan niet meer te over zien. Wat zeker is, is dat we getrakteerd zullen worden op vele suicidebommers.
Laat de rotzooi maar achter....die rotzooi is een drama voor die bevolking maar ook een bedreiging voor de wereld.
S.D.X
3 november 2008, 23:29
Zijn grootmoeder op Hawaii is gestorven (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=271).
Oh jeetje, niet teveel ruchtbaarheid aan geven, nou gaat natuurlijk iedereen uit medelijden op hem stemmen :(
IkBenErVoorU
3 november 2008, 23:36
Ik schreef:
Als iemand mij terroriseert of bedreigt...
Ga ik daar dan eerst mee praten of zijn bedoelingen wel goed zijn? Terroriseren en bedreigen zijn in jouw ogen dus een beetje 'menselijk fatsoen'?
Trouwens: Ik eis geen respect, hoef het niet, heb het niet nodig, kan er zonder leven...krijg het wel van mensen die me kennen, weten wie en wat ik ben...en die mensen 'terroriseren of dreigen' mij niet.
Somige mensen voelen zich bedreigt door Geert Wilders, en voelde zich ook bedreigt door Theo en Fortuyn.
Het is maar welke definitie jij hebt, bedreigen en terroriseren kan al zoiets kleins zijn als iemand die je irriteert of weg jaagt, iemand die je bedreigt hoeft niet persé met een mes te zijn of een vuurwapen.
Vind jij het niet beter om even op een menselijke civiele manier met iemand te praten, want is het niet leuker om samen met iemand iets op te bouwen en een leuk gesprek te voren dan alleen amar bezig te zijn met van je af te slaan?
Wat zit je dan te zeuren? Jij wil wel dat andere mensen je niet teroriseren maar je hoeft geen respect, wat wil je nou?
Als de troepen nu worden weg gehaald uit Irak, DAN kun je pas wat verwachten. De Irakeze "autoriteiten" zijn niet voorbereid op de massa burgeroorlog die dan zal ontstaan. De sjiieten en de soenieten zullen elkaar massaal afslachten. Het leed valt dan niet meer te over zien. Wat zeker is, is dat we getrakteerd zullen worden op vele suicidebommers.
Ze hebben daar ook nog een leger en een politie, slecht getrained - maar wel een leger en politie. Onder Sadam waren vrouwen teminsten nog vrij, konden Christenen, Sjieten, Soenieten en Joden in vrede met elkaar leven, werd crminaliteit onderdrukt. En werden extremisten veroordeelt. De mensen daar hebben nog liever Tiran Sadam dan dagelijkse burgeroorlog.
jpmante
3 november 2008, 23:36
Oh jeetje, niet teveel ruchtbaarheid aan geven, nou gaat natuurlijk iedereen uit medelijden op hem stemmen :(
Ja precies en bovendien komt het op een ander vlak ook wel goed uit, zij is namelijk de enige (Amerikaanse) die een uitspraak had kunnen doen over zijn geboorteplaats. Nu gaat het met haar in het graf.
De Keniaanse grootmoeder wordt nu gewoon stil gehouden, ere is een geluidsband van een telefoon gesprek met haar via een neefje waarin ze wederom zij dat hij bij haar geboren was. Toen een hoop Luo gepraat op de achtergrond waarna neefje op een nerveuze wijze begon vast te houden aan Hawaii als geboorteplaats. Een vertaler heeft duidelijk kunnen horen dat grootmoeder bleef zeggen dat hij in Kenia geboren was maar neefje bleef haa woorden verkeerd vertalen.
S.D.X
3 november 2008, 23:44
Ja maar, die geluidsband...is dat geldig bewijsmateriaal, kan er iets mee gedaan worden en vooral...Waarom is men zo laat met die geluidsband komen aandraven?
S.D.X
3 november 2008, 23:46
Niet beginnen nitpicken IkBenErVoorU, bedreigen en terroriseren is bedreigen en terroriseren, hoe je het ook draait of keert.
En wie dat bij mij wil doen zal er snel achter komen dat men dan aan het verkeerde adres is, voor de rest laat ik iedereen met rust.
jpmante
3 november 2008, 23:48
Ja maar, die geluidsband...is dat geldig bewijsmateriaal, kan er iets mee gedaan worden en vooral...Waarom is men zo laat met die geluidsband komen aandraven?
Heeft nogal wat voeten in de aarde gehad en er was natuurlijk bitter weinig medewerking in Kenia. Jerome Corsi is zelfs het land uit gegooid omdat hij wat onderzoek deed dat laten we zeggen niet echt fijn voor Barack was.
GW=OK
3 november 2008, 23:53
Mensen verdienen daar soms miljoenen per jaar, is een beetje inleveren voor je mede-mens teveel gevraagd?
Ja, so what?! Daar heb je hard voor gewerkt en moet dan gaan inleveren aan stel idioten die liever lui dan moe zijn? flikker op!
Vind jij het normaal dat mensen in de VS, mensen die bijna hun huur niet kunnen betalen rekingen krijgen van het ziekenhuis waar ze zijn geweest voor een afspraak van ongeveer $30.000?
Eigen schuld dikke bult moeten ze maar niet lui zijn en allerlei leningen gaan nemen om lekker boven hun stand te gaan leven zoals je nu ziet met de kredietcrisis, i don't care!
Obama lama zal de USA alleen nog maar verder de afgrond in duwen. Amerika hoort een Republikein als president te hebben en geen ja knikker met iedereen vriendjes pro kotslim neeger nope
IkBenErVoorU
3 november 2008, 23:53
Waarom is het zo belangerijk dat wij weten of Barrack Keniaans is, of wahtever en niet Amerikaans. We zijn toch allemaal mensen?
Niet beginnen nitpicken IkBenErVoorU, bedreigen en terroriseren is bedreigen en terroriseren, hoe je het ook draait of keert.
En wie dat bij mij wil doen zal er snel achter komen dat men dan aan het verkeerde adres is, voor de rest laat ik iedereen met rust.
Ik ben een filosoof en bekijk alles uit een filosofisch oogpunt, normaal bestaat niet.
jpmante
3 november 2008, 23:58
Waarom is het zo belangerijk dat wij weten of Barrack Keniaans is, of wahtever en niet Amerikaans. We zijn toch allemaal mensen?
Uw kennis is dus wel zeer gebrekkig, kijk als hij in Kenia geboren is dan kan hij never nooit President van de VS worden. S.v.p. zet het doel toch zo open want ik heb grote moeite nu niet op een gemene wijze te scoren.
IkBenErVoorU
3 november 2008, 23:58
Dus jouw kinderen(ik sugereer dat jij kidnerer hebt) hoeven niet naar school, jij kan niet naar het ziekenhuis omdat het te duur is? Jij hebt geen recht op een advocaat?
Eigen schuld dikke bult moeten ze maar niet lui zijn en allerlei leningen gaan nemen om lekker boven hun stand te gaan leven zoals je nu ziet met de kredietcrisis, i don't care!
Dat heeft daar niets mee te maken, want voor de krediet crisis was het al zo, het is onmenselijk hoe mensen voor een levenredende operatie niet langer meer in een huis moeten wonen. Iedereen heeft recht op Gezondheidszorg, veiligheid en onderwijs ongeacht je afkomst, huidkleur, nationaliteit of ras.
Ja, so what?! Daar heb je hard voor gewerkt en moet dan gaan inleveren aan stel idioten die liever lui dan moe zijn? flikker op!
Ik heb het niet over de onderste laag ik heb het ook over de normale gezinnen waar beide ouders werken en waar er niet eens genoeg geld is om de huur te betalen.
Obama lama zal de USA alleen nog maar verder de afgrond in duwen. Amerika hoort een Republikein als president te hebben en geen ja knikker met iedereen vriendjes pro kotslim neeger
Gaan wij nu mensen discrimineren op basis van huidskleur?
Uw kennis is dus wel zeer gebrekkig, kijk als hij in Kenia geboren is dan kan hij never nooit President van de VS worden. S.v.p. zet het doel toch zo open want ik heb grote moeite nu niet op een gemene wijze te scoren.
Ja dat weet ik ook, maar maakt dat hem een slechter of beter mens? Het gaat erom dat hij zijn functie goed uitvoert, punt, geen discusie mogelijk. Ongeacht zijn huidskleur, afkomst, ras, nationaliteit, religie of achtergrond. HEt gaat erom hoe je als mens BENT.
GW=OK
4 november 2008, 00:07
Gaan wij nu mensen discrimineren op basis van huidskleur?
Ja dat weet ik ook, maar maakt dat hem een slechter of beter mens? Het gaat erom dat hij zijn functie goed uitvoert, punt, geen discusie mogelijk. Ongeacht zijn huidskleur, afkomst, ras, nationaliteit, religie of achtergrond. HEt gaat erom hoe je als mens BENT.
Dat zeg jij, ik niet. Een neger is een neger een blanke is en blanke
Maar goed dat terzijde, Dilama heeft geen ervaring, dus of ie zn funtie goed uitvoerd is maar de vraag, dat ie pro kotslim is ook duidelijk, maar nog duidelijker is dat het een grote illegale leugenaar is.
S.D.X
4 november 2008, 00:08
De wetten in een land zijn duidelijk, wie in dat land wil wonen moet zich aan die wetten houden, of je het er mee eens bent of niet, zoniet, moet je verhuizen.
Hij kon ook in Kenia for president gaan.
Wat jij lult over, afkomst, nationaliteit, achtergrond, religie vooral religie, dat bepaalt wel grotendeels hoe je als mens bent.
IkBenErVoorU
4 november 2008, 00:16
Heb ik het in mijn vorige zin over religie gehad? NEE
Jullie gaan maar op 25% van mijn vragen in en negeren concrete stellingen. Meschien is moeten jullie even antwoord geven op wat ik zei.
Dat zeg jij, ik niet. Een neger is een neger een blanke is en blanke
Maar goed dat terzijde, Dilama heeft geen ervaring, dus of ie zijn funtie goed uitvoerd is maar de vraag, dat ie pro kotslim is ook duidelijk, maar nog duidelijker is dat het een grote illegale leugenaar is.
En McCain dan? Ik denk dat McCain evenveel ervaring heeft als Obama, zelfs al is McCain ouder. Hij is Moslim, maar niet extreem pro-Moslim, weet niet waar jij dat vandaan haalt ^^ maar ik zou graag een link willen zien.
Waarom leg je de nadruk dan op Neger? Het is toch niet belangerijk, je huidskleur? Waarom is hij een illegale leugenaar? Waarover heeft hij gelogen? Waarom is hij ilegaal? Jullie willen Obama gewoon niet als president.
FvdV
4 november 2008, 00:27
Inderdaad hij zal natuurlijk niet de sharia invoeren maar zal wel de wereld veranderen zoveel is zeker en dat zal catastrofale gevolgen hebben, zeker voor Israël maar ook voor ons allen. Het klinkt lullig maar Bush heeft iets in gang gezet en nu is er geen weg meer terug en vele denken dat met Oboema wel te bereiken en wanneer dit daadwerkelijk in gang gezet wordt dan zal het einde der tijden niet ver meer weg zijn, zeker niet met een nucleair Iran en een oprukkende islam in het westen. Deze planeet kan niet meer draaien op bloemenkinderen, pamperen en wegkijken en dat is wat deze zwarte profeet ons gaat brengen.
Johnnie
4 november 2008, 09:08
De volledige naam is obama hussein barack.Het feit dat de middelste naam van barack zelden of nooit vermeld word geeft al te denken over de indoctrinatie tacktiek van de media.De Amerikaanse media,die toch bekend staan om het uitpluizen van hun kanidaten,hoor je er ook zelden of nooit over.Waarom blijft het maar zo wazig in de media waar obama hussein barack zijn dollars vandaan haalt om zijn campagnes te financieren.Zie de campagnes tegen clinton en nu Mcain.Van Mcain is bekend dat hij ruim in de centen zit.Hoe komt de tot voor kort onbekende obama hussein barack aan zijn geld?Wie is eigenlijk obama hussein barack,waarvan niemand gehoord had tot 2005,totdat hij ineens uit het niets senator van Illinois werd.Waarom word het verleden van obama hussein barack zo angstvallig uit de media gehouden?Wat is het belang van de media om het verleden van obama hussein barack uit de media te houden?.Kortom,hoe dom kunnen de Amerikanen zijn om op iemand te stemmen waar ze zo weinig over weten.at your service
Johnnie
4 november 2008, 09:41
Shocking: Obama's Attack Ad On Himself
http://www.youtube.com/watch?v=d3LZNc_TP_o
De Israeliese strijdmacht zal inmiddels ook wel paraat staan,voor het geval obama hussein barack de grootmoefti van Amerika word.at your service
jpmante
4 november 2008, 12:52
Shocking: Obama's Attack Ad On Himself
http://www.youtube.com/watch?v=d3LZNc_TP_o
Niks is shocking meer daar daar wat de anti-semiet, anti-blanke, taqqiya moslim, marxist en terroristen vriendje Barrack Hussein Muhammad Obama zlef denkt altijd nog erger zal zijn.
De Israeliese strijdmacht zal inmiddels ook wel paraat staan,voor het geval obama hussein barack de grootmoefti van Amerika word.at your service
U weet dat ik voor een aantal zaken gewaarschuwd heb en dat ik stelde dat Israël pas als het totaal onvermijdelijk is tot een strike tegen Iran over kan gaan. Welnu als het vandaag fout gaat en dit Keniaans addergebroed als President gekozen zou worden dan steun ik een éénzijdige Israëlische aanval op Iran voor de volle 100% daar het dan onvermijdelijk geworden is.
"obama hussein barack de grootmoefti van Amerika" u zegt het goed want feitenlijk zou hij, als de POTUS, de handlanger/vertegenwoordiger van Louis Farrakhan's Nation Of Islam zijn. Nee ik ben niet de enige die dat zegt Obama-Farrakhan Ties Are Close, Ex-Farrakhan Aide Says (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=269)
duhbyl
4 november 2008, 13:33
Ik dacht dat die gasten wel spindokters hadden.
Ik snap nog steeds niet, dat mcCain niet meer gebruik heeft gemaakt van de naam Hoessein Mohammed, een inkoppertje dacht ik zo.
Willen jullie een veteraan of een islamiet als president?.
GW=OK
4 november 2008, 14:56
Ik dacht dat die gasten wel spindokters hadden.
Ik snap nog steeds niet, dat mcCain niet meer gebruik heeft gemaakt van de naam Hoessein Mohammed, een inkoppertje dacht ik zo.
Willen jullie een veteraan of een islamiet als president?.
De enige echte Amerikaan, McCain natuurlijk!http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge13.gif
GW=OK
4 november 2008, 15:00
Hier kun je de stemwijzer USA invullen: http://www.kieskompas-usa.nl/
Het stemadvies wat ik kreeg zou zijn als ik Amerikaan was: 100% McCain http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge13.gif
IkBenErVoorU
4 november 2008, 16:59
96% Obama, veel mensen zijn voor Obama. Jullie kunnen het niet meer voorkomen - Hij word president.
Het enige wat Obama nog stopt is als hij word vermoord.
jpmante
4 november 2008, 18:35
96% Obama, veel mensen zijn voor Obama. Jullie kunnen het niet meer voorkomen - Hij word president.
Daarmee zou er dan een bewezen leugenaar, anti-semiet, taqqiya moslim en Israël hater in het Witte Huis komen. Lees dit maar eens Report: Obama backs Palestinian capital in Jerusalem - Again Obama exposed a liar (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=274)
Tja hij zal moeten worden gestopt.
GW=OK
4 november 2008, 19:16
Je moet de peilingen niet geloven, die zijn toch altijd gebaseerd op links dus op Brackke Olama Pislama
McCain wordt President of The United States http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge13.gif
IkBenErVoorU
4 november 2008, 19:25
Toevalig zeggen de stem bureaus, hetvolk en de peilingen het anders. Wanneer zaten de peilingen ernaast? O, natuurlijk - De Bush verkiezingen waar Bush heel verdacht precies op het "laaste" momement won.
Stem bureaus zeggen ook dat veel meer mensen Obama stemmen.
Hele rijen staan er voor Obama.
Staten die eerst republikeins waren stemmen nu Obama.
Ik kom morgen zeker terug op dit forum, en dan pratne we verder ^_ - Want dan is Obama president.
Johnnie
4 november 2008, 19:26
Daarmee zou er dan een bewezen leugenaar, anti-semiet, taqqiya moslim en Israël hater in het Witte Huis komen. Lees dit maar eens Report: Obama backs Palestinian capital in Jerusalem - Again Obama exposed a liar (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=274)
Tja hij zal moeten worden gestopt.
Geen nood.Israel heeft een sterk leger die voor geen enkele grootmacht onderdoet.Komt ook nog eens bij dat je Israel nooit met de rug tegen de muur moet zetten,want dat is vragen om moeilijkheden.Tot nu toe heeft Israel zich altijd ingehouden als het om het midden-oosten ging,maar de volgende oorlog zal een oorlog zonder remmingen zijn.Niet omdat de Israeliers dat zo graag willen,maar omdat ze dan geen andere keuze meer hebben.En de toekomstige grootmoefti van Amerika zal er snel genoeg achter komen dat er met Israel niet te spotten valt als het om hun voortbestaan gaat.at your service
IkBenErVoorU
4 november 2008, 19:29
Ach, bekij khet vvan de positieve kant, omdat Obama niet pro-Israël is kan Israël doen en laten wat ze willen ^_. Nobody cares :D
Marcus
4 november 2008, 19:32
Geen nood.Israel heeft een sterk leger die voor geen enkele grootmacht onderdoet.Komt ook nog eens bij dat je Israel nooit met de rug tegen de muur moet zetten,want dat is vragen om moeilijkheden.Tot nu toe heeft Israel zich altijd ingehouden als het om het midden-oosten ging,maar de volgende oorlog zal een oorlog zonder remmingen zijn.Niet omdat de Israeliers dat zo graag willen,maar omdat ze dan geen andere keuze meer hebben.En de toekomstige grootmoefti van Amerika zal er snel genoeg achter komen dat er met Israel niet te spotten valt als het om hun voortbestaan gaat.at your service
Inderdaad. Kwestie van tijd voordat er wordt toegeslagen. Geloof me dat ze zullen schreeuwen om Allah. Echter wederom zal die niet thuis geven.isfl
GW=OK
4 november 2008, 19:45
Toevalig zeggen de stem bureaus, hetvolk en de peilingen het anders. Wanneer zaten de peilingen ernaast? O, natuurlijk - De Bush verkiezingen waar Bush heel verdacht precies op het "laaste" momement won.
Stem bureaus zeggen ook dat veel meer mensen Obama stemmen.
Hele rijen staan er voor Obama.
Staten die eerst republikeins waren stemmen nu Obama.
Ik kom morgen zeker terug op dit forum, en dan pratne we verder ^_ - Want dan is Obama president.
Peilingen zijn altijd partijdig, evenals de media maar goed dat weet jij allemaal nog niet je komt net pas uit de warme luiers vandaan dus onbekend terrain for you! http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge13.gif
Marcus
4 november 2008, 19:51
Peilingen zijn altijd partijdig, evenals de media maar goed dat weet jij allemaal nog niet je komt net pas uit de warme luiers vandaan dus onbekend terrain for you! http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge13.gif
Maak je niet druk om die grappenmaker die zogenaamd 14 is. Hij wil aandacht en dat moet je hem dan juist niet geven. Dan is de lol er snel af voor hem. Des te eerder is ie weg van dit forum. Gewoon met een korreltje zout nemen.
IkBenErVoorU
4 november 2008, 19:51
Peilingen zijn altijd partijdig, evenals de media maar goed dat weet jij allemaal nog niet je komt net pas uit de warme luiers vandaan dus onbekend terrain for you!
Ik krijg constant hetzelfde te horen, als jullie becritiseer of anders denk dan heb ik het fout. Waar slaat dat op? McCain is zelfs al op FOX news afgekeurt, FOX News - Super Rechts.
Hoeveel bewijzen heb je nodig?
Maak je niet druk om die grappenmaker die zogenaamd 14 is. Hij wil aandacht en dat moet je hem dan juist niet geven. Dan is de lol er snel af voor hem. Des te eerder is ie weg van dit forum. Gewoon met een korreltje zout nemen.
Ik ben 14, kan jij bewijzen dat ik dat niet ben. Ik hoef geen aandacht ik geef gewoon mijn mening. Meschien moet je even ophouden met mij persoonlijk aan te vallen en het gewoon bij de feiten houden en algemeen.
Marcus
4 november 2008, 20:02
Maak je niet druk knul. Bedtijd nu toch?
GW=OK
4 november 2008, 20:10
Als McCain wint, dan eten we de hele dag McCain Frites met een lekker Bud biertje banana proost http://www.clicksmilies.com/s1106/travesmilies/flaggen1/smilie_flagge13.gif
S.D.X
4 november 2008, 20:12
Ik vrees toch dat dat 'reclameproduct' Obama gaat winnen hoor.droef
GW=OK
4 november 2008, 20:15
Ja je hebt gelijk, kindertjes van 14 houden zich niet bezig met politics, het is gewoon een of andere linkse trol die stampij wilt schoppen op elk forum..
Marcus
4 november 2008, 20:43
Ja je hebt gelijk, kindertjes van 14 houden zich niet bezig met politics, het is gewoon een of andere linkse trol die stampij wilt schoppen op elk forum..
Precies. Kijk het is wel grappig natuurlijk zo'n linkse dorpsgek maar het is wel een storende factor in de topics. Het moet wel serieus blijven. Als ik wil lachen ga ik wel naar Andre van Duijn. Of lees ik Joop Klepzeikerboeken. Daarom lekker laten lullen die gast.nlvlag
De Betweter
4 november 2008, 22:25
Kinderen van 15 (zoals ik) houden zich wel degelijk bezig met "politics" (we hebben daar een Nederlands woord voor, Politiek. Ooit van gehoord?), kinderen van 14 denk ik dus ook.
Israëls voortbestaan kwam al in gevaar toen ze de 6 daagse oorlog begonnen, en vervolgens gebieden veroverden die ze nu weigeren terug te geven omdat het ook hun heilige land is (dat Zionisme toch...)
Tevens durf ik de kracht van het Israelische leger te betwijfelen, vooral vergeleken met die van de VS. De VS heeft het grootste leger, Isreal staat "maar" op de derde plaats, en dan hebben we het alleen over grootte.
Wat ook belangrijk is om te onthouden als het gaat om het leger van Israël is dat het zo groot heeft kunnen worden omdat Amerika voor het leger hun geld geeft. Als ze een oorlogje beginnen met de VS zijn ze dat geld voorgoed kwijt. En gezien Israël ook geen Nucleare wapens heeft, zou Israël best wel eens voor een verassing komen te staan als ze besluiten een oorlog te voeren met de VS.
Tevens is het als omringend moslimland misschien dan niet handig om Israël aan te vallen... Zo bewaar je vrede in de wereld >>
IkBenErVoorU
4 november 2008, 22:49
Marcus en GW=OK moeten mij weer belachelijk maken, o wat is dat grappig. Er is weer eens een keer bewezen dat ze zich niet kunnen gedragen en andere niet serieus nemen. Ik hou mij bezig met politiek, en ik kan mij niet schelen dat de algemenen 14 jarige zich niet bezig houden met dingen die er echt wat toe doen. Ik bekijk dingen filosofisch en heb respect voor andere, in plaats dat ik er op een normale manier argumenten komen die mij onderuit zouden kunnen halen word ik genegeert of belachelijk gemaakt.
En gezien Israël ook geen Nucleare wapens heeft, zou Israël best wel eens voor een verassing komen te staan als ze besluiten een oorlog te voeren met de VS.
Israël heeft al decenia lang kern wapens.
Mensen moeten elkaar waarderen, ik ben tegen Israël omdat het een joods georiënteerde staat is. Zoals Iran extreem Islamitisch georiënteerd is. Een regering moet neutraal zijn en los van elke vorm can religie, een Joodse staat past niet in mijn wereld beeld, niet omdat het Joden zijn maar omdat het niet neutraal is. Ik heb geen problemen met Israël omdat de Zionisten het land ingenomen hebben of omdat er veel Joden leven maar omdat het land niet neutraal is, en de regering teveel op macht is gericht binnen het midden-oosten. De reden dat Israël nog bestaat is omdat de VN en Amerika altijd Israël hebben gered, ik ben niet bang dat Israël in 3 seconden ten onder gaat maar ik vrees dat als Israël niet ophoud zichzelf als opermachtig te beschouwen dat Israël in de komende 30 jaar verdwenen is.
Johnnie
4 november 2008, 23:30
Kinderen van 15 (zoals ik) houden zich wel degelijk bezig met "politics" (we hebben daar een Nederlands woord voor, Politiek. Ooit van gehoord?), kinderen van 14 denk ik dus ook.
Israëls voortbestaan kwam al in gevaar toen ze de 6 daagse oorlog begonnen, en vervolgens gebieden veroverden die ze nu weigeren terug te geven omdat het ook hun heilige land is (dat Zionisme toch...)
Tevens durf ik de kracht van het Israelische leger te betwijfelen, vooral vergeleken met die van de VS. De VS heeft het grootste leger, Isreal staat "maar" op de derde plaats, en dan hebben we het alleen over grootte.
Wat ook belangrijk is om te onthouden als het gaat om het leger van Israël is dat het zo groot heeft kunnen worden omdat Amerika voor het leger hun geld geeft. Als ze een oorlogje beginnen met de VS zijn ze dat geld voorgoed kwijt. En gezien Israël ook geen Nucleare wapens heeft, zou Israël best wel eens voor een verassing komen te staan als ze besluiten een oorlog te voeren met de VS.
Tevens is het als omringend moslimland misschien dan niet handig om Israël aan te vallen... Zo bewaar je vrede in de wereld >>
Heb ik een verrassing voor je.Israel heeft namelijk wel nucleaire kernraketten.at your service
De Betweter
5 november 2008, 22:12
Heb ik een verrassing voor je.Israel heeft namelijk wel nucleaire kernraketten.at your service
Wat ze niet ontkennen/toegeven. Ze mogen ze iniedergeval niet hebben volgens De VN.
GW=OK
5 november 2008, 22:44
Wat ze niet ontkennen/toegeven. Ze mogen ze iniedergeval niet hebben volgens De VN.
Israël heeft één der modernste, sterkste en hoog-technologische legers van de wereld. Met gemak kunnen zij schurkenstaten zoals Iran van de kaart vegen en oorlog voeren en weinig eigen soldaten in gevaar te brengen dankzij hoogstaande technologie http://img135.imageshack.us/img135/8499/1470zy8.gif (http://imageshack.us)
IkBenErVoorU
6 november 2008, 01:32
Israël heeft één der modernste, sterkste en hoog-technologische legers van de wereld. Met gemak kunnen zij schurkenstaten zoals Iran van de kaart vegen en oorlog voeren en weinig eigen soldaten in gevaar te brengen dankzij hoogstaande technologie http://img135.imageshack.us/img135/8499/1470zy8.gif (http://imageshack.us)
Complete midden-oosten tegen Israël? + Iran en Egypte? Israël valt Iran aan, leuk dan komt het complete midden-oosten over Israël heen, en de VN, Europa of Amerika gaan ze niet redden. Bye, bye Israël? Word compleet Israël uitgemoord ^_ laten we maar gewoon proberen vrede te bewaren :D
GW=OK
6 november 2008, 02:03
Complete midden-oosten tegen Israël? + Iran en Egypte? Israël valt Iran aan, leuk dan komt het complete midden-oosten over Israël heen, en de VN, Europa of Amerika gaan ze niet redden. Bye, bye Israël? Word compleet Israël uitgemoord ^_ laten we maar gewoon proberen vrede te bewaren :D
D8 jij dat sukkeltjes op kamelen en verouderde tankjes uit het M-O het hypermoderne Israëlische leger tegenhielden? .. Met de nieuwste technologie hebben vijanden geen schijn van kans.
S.D.X
6 november 2008, 02:09
Ik denk toch dat Israël liever in vrede leeft, maar met al die haatdragende, oorlogszuchtige Jodenhaters als buren zal dat waarschijnlijk nooit mogelijk zijn.
Zelfs als de Palestijnen een eigen land zouden krijgen, zal nooit genoeg zijn.
Israël moet en zal van de kaart geveegd worden, mohammedanen dulden geen Joodse staat in hun midden, zeker geen die veel en veel meer superieur, vooruitstrevend, welvarend etc.. is.
Marcel
6 november 2008, 11:30
Ik ben 14, kan jij bewijzen dat ik dat niet ben. Ik hoef geen aandacht ik geef gewoon mijn mening. Meschien moet je even ophouden met mij persoonlijk aan te vallen en het gewoon bij de feiten houden en algemeen.
Mijn neef is 14 jaar én hoogbegaafd. Zelfs hij lult minder ingewikkeld dan jij. Dus hou lekker op met je minderjarige leeftijd, linkse meerderjarige trol die je bent!! Je bent gewoon lekker aan het trollen, overal het laatste woord over willen hebben en je doet je voor als een 14-jarige. Als jij kan bewijzen dat je 14 bent dan neem ik al mijn woorden terug. Zo niet, kap dan met die komedie.
mercator
6 november 2008, 11:54
De president van de VS zou een Native Indian moeten zijn, dàt zou pas s een goed signaal zijn ipv een zwarte gladjanus die alleen maar acceptabel is omdat ie een hoog Uncle Tom gehalte en heeft na lange oefening zowaar als een Blanke kan praten.
Als ie moslim is moet ie wel achterlijk zijn natuurlijk.
jpmante
6 november 2008, 14:39
De president van de VS zou een Native Indian moeten zijn, dàt zou pas s een goed signaal zijn ipv een zwarte gladjanus die alleen maar acceptabel is omdat ie een hoog Uncle Tom gehalte en heeft na lange oefening zowaar als een Blanke kan praten.
Ja ik denk hier dan aan Russel Means (http://nl.youtube.com/watch?v=pLlNrjYRtZk). U zeer zeker gelijk daar ieder volk het onvervreemdbare recht heeft zichzelf te besturen. Obama mag van mij dan ook gewoon de president van Kenia worden.
Als ie moslim is moet ie wel achterlijk zijn natuurlijk.
Zie hem maar in relatie tot de Islam Brotherhood Project maar dat zal in de komende weken verder uitgewerkt worden in relatie metname dan ook Malcom X. en zo. Kan daar nu nog niet goed genoeg op in gaan maar het artikel van Reuven Koret (http://www.oilforimmigration.org/facts/?page_id=284) geeft daar een heel duidelijk aanzet toe.
IkBenErVoorU
6 november 2008, 17:08
D8 jij dat sukkeltjes op kamelen en verouderde tankjes uit het M-O het hypermoderne Israëlische leger tegenhielden? .. Met de nieuwste technologie hebben vijanden geen schijn van kans.
Zei Nazi Duitsland ook, ze hadden rakketten, ze waren bezig met atoom bommen, ze hadden de modernste tanks, modernste wapens. En toch verloren ze, weetje waarom? Omdat half Europa niet gediend was met een paar Nazis in hun midden, Ze werden van alle kanten aangevallen en verloren - Zelfde lot staat Israël te wachten als ze ooit een buurland aanvallen.
Mijn neef is 14 jaar én hoogbegaafd. Zelfs hij lult minder ingewikkeld dan jij. Dus hou lekker op met je minderjarige leeftijd, linkse meerderjarige trol die je bent!! Je bent gewoon lekker aan het trollen, overal het laatste woord over willen hebben en je doet je voor als een 14-jarige. Als jij kan bewijzen dat je 14 bent dan neem ik al mijn woorden terug. Zo niet, kap dan met die komedie.
Ik ben 14, en verder doet het er niet toe. Ik ben een mens en behandel mij gewoon als mens, verandert er iets als ik bewijs dat ik 14 ben? Verandert dat jouw kijk op mij als mens?
Ik ben geen Linkse Trol, en ook geen rechtse. Ik hou het gewoon op feiten en niet op fixie. Ik ben een man voor het volk niet een man van het volk.
Een man van het volk(zoals Fortuyn zich ook beschreef) houd alleen maar leuke praatjes en verteld alles wat het volk leuk vind, liefst nationalistisch en vaderlandsliefde. En dan komen met radicalen en onmenselijke oplossingen(Napoleon, Hitler, Mao, Stalin, ect.)
Een man voor het volk laat mensen in hun waarde, hij luistert naar partijen en brengt ze samen of laat ze in hun waarde. Een man voor het volk probeert met een oplossing te komen waar beide partijen blij mee zijn. Een man voor het volk houd het op feiten, hij laat zijn persoonlijkheid niet overnemen door zijn primitieve kant en hou het fatsoenlijk en probeert andere niet te beledigen. Maar de man voor het volk is wel critisch en houd toezicht, hij ontkent geen problemen maar geeft ook gelijk. En als hij geen gelijk geeft en het niet eens is zoekt hij ook voor en oplossing.
Ik ben meschien geen man van het volk, maar ik ben er wel een voorhet volk!
Een man van het volk heeft mooie praatjes, een man voor het volk is critisch, medelevend, inspirerend, intilligent en houd de zaakjes op orde en laat zich niet leiden door emoties.
jpmante
6 november 2008, 17:54
Zei Nazi Duitsland ook, ze hadden rakketten, ze waren bezig met atoom bommen, ze hadden de modernste tanks, modernste wapens. En toch verloren ze, weetje waarom? Omdat half Europa niet gediend was met een paar Nazis in hun midden, Ze werden van alle kanten aangevallen en verloren - Zelfde lot staat Israël te wachten als ze ooit een buurland aanvallen.
Nogal een opmerking waarin u impliciet Israël met Nazi Duistsland durft te vergelijken. Israël heeft zich sinds haar her-ontstaan altijd tegen een enorme overmacht moeten verdedigen en gezien de kwalitieten van haar volk is zij daardoor tot een militair/technologische supermacht geworden. Niet omdat zj dit wilde maar omdat zij geen keuze had. U weet maar zeer weinig anders dat wat u uit de linkse media haalt, u weet niet over de inzet en offers die door de mensen binnen de IDF elke dag weer gebracht worden om een tweede holocaust te voorkomen want geloof me de moslims vanuit hun krankzinnige religio-ideologie zijn gaan haar beter dan de Nazies.
Ik ben 14, en verder doet het er niet toe. Ik ben een mens en behandel mij gewoon als mens, verandert er iets als ik bewijs dat ik 14 ben? Verandert dat jouw kijk op mij als mens?
Nee zeker niet als mens maar, en daar kunt u zelf niets aan doen, het ontbreekt u nog aan de nodige ervaring en realitietszin.
Ik ben geen Linkse Trol, en ook geen rechtse. Ik hou het gewoon op feiten en niet op fixie. Ik ben een man voor het volk niet een man van het volk.
U spreekt over feiten die echter geen feiten zijn maar u als feiten verkocht zijn. Als we het nu echt over feiten willen hebben dan vraag ik u hoeveel moorddadige aanslagen er dagelijks door de de IDF voorkomen worden, heeft u daar enig idee van? Nee ik ben geen Israëli en ook geen miltair binnen de IDF of agent van de Mossad, zoals sommige denken, maar ik ken het land goed genoeg en ook mensen die wel onderdeel van de IDF zijn en die dagelijks hun leven in de waagschaal zetten, in Gaza, de Beka, Judea en Samaria en waar dan ook in de het Midden-Oosten. Dit niet om te veroveren maar zodat Israëlische kinderen nog in een bus naar school kunnen. Dat zijn de feiten zoals ze zijn en komen ook niet uit een links krantje maar van mensen die er midden instaan en hun vrienden en vriendinnen moeten begraven omdat zij gevallen zijn in de strijd voor overleving van hun volk en volksnatie.
Een man van het volk heeft mooie praatjes, een man voor het volk is critisch, medelevend, inspirerend, intilligent en houd de zaakjes op orde en laat zich niet leiden door emoties.
Het spijt me om het te moeten zeggen maar u bent feitenlijk een opgeblazen puberale kikker die dermate met zichzelf ingenomen is dat hij alle perspectief verloren heeft, waarschijnlijk ook nooit gehad heeft. Dit is niet erg want als kind was ik ook zo, totaal overtuigt van mijn eigen gelijk zonder echter de levenservaring opgedaan te hebben om een duidelijk beeld te kunnen vormen.
U heeft talent en zult eens ver kunnen komen maar indien u dit wilt zult u watminder moeten praten en wat meer moeten studeren en naar anderen luisteren, niet zich aan anderen onderwerpen maar wel van anderen leren.
IkBenErVoorU
6 november 2008, 18:20
Nogal een opmerking waarin u impliciet Israël met Nazi Duistsland durft te vergelijken. Israël heeft zich sinds haar her-ontstaan altijd tegen een enorme overmacht moeten verdedigen en gezien de kwalitieten van haar volk is zij daardoor tot een militair/technologische supermacht geworden. Niet omdat zj dit wilde maar omdat zij geen keuze had. U weet maar zeer weinig anders dat wat u uit de linkse media haalt, u weet niet over de inzet en offers die door de mensen binnen de IDF elke dag weer gebracht worden om een tweede holocaust te voorkomen want geloof me de moslims vanuit hun krankzinnige religio-ideologie zijn gaan haar beter dan de Nazies.
Ik vergeleek Israël niet met de daden van Nazi Duitsland maar met het feit dat net zoals nazi Duitsland Irsaël een ontwikelt, modern goed georganiseert land is. Ik heb niet over genocide en misdaden gepleegt door het Nazi regime.
Vergelijk Israël met wat je wil, Romeinen, Perzen, Mongoolse Rijk onder Djengis khan, Sovjet Unie, Grieken, Macadoniërs of de Ottomanen. HEt komt op het zelfde neer:
Al die landen waren modern, ze waren georganiseert, ze hadden een regering, een machtig leger maar toen ze zich meer gingen bemoeien met andere landen in plaats van bezig te zijn met de voorsprong te behouden gingen zij tenonder. Zelfde staat Israël te wachten, in plaats dat Israël zichzelf ziet als een opermachtig Joods land moet het bezig zijn voorsprong te behouden, nieuwe bongenoten te maken met omringende landen(Lebanon, Egypte, Jordanië, Syrië) envrede te behouden. Niet Palastijnse Moslims verdrijven door het sturen van Kolonisten waar vervolgens tanks over scholen, ziekenhuizen, huizen en Moskeeën van de Palastijnen te rijden. Burgers te verdrijven en de boel te terroriseren.
Nee zeker niet als mens maar, en daar kunt u zelf niets aan doen, het ontbreekt u nog aan de nodige ervaring en realitietszin.
Argumenten? Waarom ontbreekt mij een realiteitszin?
U spreekt over feiten die echter geen feiten zijn maar u als feiten verkocht zijn. Als we het nu echt over feiten willen hebben dan vraag ik u hoeveel moorddadige aanslagen er dagelijks door de de IDF voorkomen worden, heeft u daar enig idee van? Nee ik ben geen Israëli en ook geen miltair binnen de IDF of agent van de Mossad, zoals sommige denken, maar ik ken het land goed genoeg en ook mensen die wel onderdeel van de IDF zijn en die dagelijks hun leven in de waagschaal zetten, in Gaza, de Beka, Judea en Samaria en waar dan ook in de het Midden-Oosten. Dit niet om te veroveren maar zodat Israëlische kinderen nog in een bus naar school kunnen. Dat zijn de feiten zoals ze zijn en komen ook niet uit een links krantje maar van mensen die er midden instaan en hun vrienden en vriendinnen moeten begraven omdat zij gevallen zijn in de strijd voor overleving van hun volk en volksnatie.
Ontken ik dat dan? Ik weet dat dagelijks busses vol met kinderen worden aangevallen door Palastijnse Extremistische Moslims, ik weet dat er Marokaanse hangjongeren zijn, ik weet dat Iran al een paar keer heeft gezecht het Zionistische Regime(De regering van Israël) van de kaart te vegen. Dat ontken ik niet. Heb ik dat dan ooit ontkent?
Het spijt me om het te moeten zeggen maar u bent feitenlijk een opgeblazen puberale kikker die dermate met zichzelf ingenomen is dat hij alle perspectief verloren heeft, waarschijnlijk ook nooit gehad heeft. Dit is niet erg want als kind was ik ook zo, totaal overtuigt van mijn eigen gelijk zonder echter de levenservaring opgedaan te hebben om een duidelijk beeld te kunnen vormen.
U heeft talent en zult eens ver kunnen komen maar indien u dit wilt zult u watminder moeten praten en wat meer moeten studeren en naar anderen luisteren, niet zich aan anderen onderwerpen maar wel van anderen leren.
Ik ben alles behalven puberaal, weet je wat puberaal is?
-Zelfingenomen zijn
-Alleen bezig zijn met je zelf
-Niet rekening houden met je medemens
-Ect.
Als ik Puberaal was zou ik niet op dit Forum zitten, de reden dat ik op dit Forum zit is dat ik ook de andere kant van het verhaal wil horen in plaats van de mainstream media. Omdat ik later ook andere wil helpen en niet alleen aan mij zelf denk. Ik ben overtuigt van mij zelf - dat heet zelfverzekerdheid, maar ik ben niet arrogant, als ik arrogant was zou ik niet openstaan voor andere denkbeelden.
Ik luister mijn hele leven al, ik probeer altijd alle kanten van het verhaal te zien, te lezen en te begrijpen. Maar het workt mij door jullie moeilijk gemaakt als ik telkens krijg te hroen dat ik een links varken ben, een moslim trol, een kut jong, een arrogante idioot, een linkse smerige hond en al het andere dat ik over mij heen heb gekregen. Meschien moeten jullie je afvragen of ik jullie ooit heb uitgescholden en beledigt.
Marcus
6 november 2008, 18:27
1 tip:
IkBenErVoorU neemt hier de boel in de maling. Zie de inhoud van zijn posts, zijn zogenaamde leeftijd etc..
Deze linkse grappenmaker wil gewoon aandacht en het forum bevlekken met zijn komische posts. Dus gewoon negeren die man/vrouw of het. Dan is voor hem/haar de lol er snel af. Alles wat verkeerd is, valt vanzelf af. Daar hoef je geen moeite voor te doen. isfl
IkBenErVoorU
6 november 2008, 18:39
1 tip:
IkBenErVoorU neemt hier de boel in de maling. Zie de inhoud van zijn posts, zijn zogenaamde leeftijd etc..
Deze linkse grappenmaker wil gewoon aandacht en het forum bevlekken met zijn komische posts. Dus gewoon negeren die man/vrouw of het. Dan is voor hem/haar de lol er snel af. Alles wat verkeerd is, valt vanzelf af. Daar hoef je geen moeite voor te doen. isfl
Ik krijg telkens te horen dat ik ene Links varken ben en dat jullie de intellectueelen zijn die mij op het rechte pad gaan zetten, maar telkens als ik vraag of jullie me willen laten zien hoe het dan wel moet of gewoon een goed onderbouwde reactie willen geven op mijn post word er ongeacht de inhoud van mijn post geareageert dat ik een links varken ben en mijn mond moet dicht houden, terwijl jullie duidelijk hebben verteld dat jullie het beter weten en dat jullie dat aan mij gaan uitleggen.
Ok, los van mijn leeftijd, is het mogelijk dat jullie gewoon serieus op mij ingaan?
Ik vidn dit gewooon een serieuze discussie en ik ben bloed serieus. Ik vind dit niet eens om te lachen.
GW=OK
6 november 2008, 18:47
1 tip:
Niet meer dan duidelijk! Die posts nodigen uit tot tegenreactie maar da´s zijn/haar/het bedoeling. Blik op realiteit zit verstopt achter een roze bril net zoals bij sommige andere users gewoon negeren is het beste! Shalom isfl
IkBenErVoorU
6 november 2008, 18:50
Niet meer dan duidelijk! Die posts nodigen uit tot tegenreactie maar da´s zijn/haar/het bedoeling. Blik op realiteit zit verstopt achter een roze bril net zoals bij sommige andere users gewoon negeren is het beste! Shalom
Mijn posts hebben argumenten en als die argumenten iets te moeilijk zijn om gewoon af te zeiken dan word er zo'n reactie gegeven - heel sportief, ook heel volwassen van jullie.
Marcel
6 november 2008, 20:46
Ik ben een man voor het volk niet een man van het volk.
Ik ben meschien geen man van het volk, maar ik ben er wel een voorhet volk!
Schei toch uit. Eerst beweer je 14 jaar te zijn en nu weer een man. Een man ben je pas als je 18 bent. Je liegt gewoon dat je barst. Dat volk zou je gelijk uitkotsen.
jpmante
6 november 2008, 21:15
Ik vergeleek Israël niet met de daden van Nazi Duitsland maar met het feit dat net zoals nazi Duitsland Irsaël een ontwikelt, modern goed georganiseert land is. Ik heb niet over genocide en misdaden gepleegt door het Nazi regime.
Omdat Israël tegen alle verdrukking in in staat blijkt zich tot een hyper moderne staat te ontwikkelen moet het dus kwalijk genomen worden. Dit zegt mij al genoeg over uw instelling. Vernietig dat wat sterk is om de nietsnutten de macht te geven want die zijn oh zo zielig.
Ik ben alles behalven puberaal, weet je wat puberaal is?
-Zelfingenomen zijn
-Alleen bezig zijn met je zelf
-Niet rekening houden met je medemens
-Ect.
De man (welnu dat is hier natuurlijk nauwelijks het geval) voor het volk maar niet van het volk, de "verlichte" dictator, welnu dit is het de zelfingenomene bij uitstek.
Het woord puberteit is een afgeleide van het Latijnse woord pubertas, wat wil zeggen volwassenheid. Puberen wordt soms als werkwoord gebruikt voor de manier waarop mensen (en dan jongeren in het bijzonder) zich willen afzetten tegen de gevestigde waarden. Jongeren voelen een biologische drang naar zelfstandigheid. Deze drang naar zelfstandigheid uit zich vaak in rebellie tegen het ouderlijke gezag. Deze vorm van rebellie wordt ook wel puberaal gedrag genoemd.
Als ik Puberaal was zou ik niet op dit Forum zitten, de reden dat ik op dit Forum zit is dat ik ook de andere kant van het verhaal wil horen in plaats van de mainstream media. Omdat ik later ook andere wil helpen en niet alleen aan mij zelf denk. Ik ben overtuigt van mij zelf - dat heet zelfverzekerdheid, maar ik ben niet arrogant, als ik arrogant was zou ik niet openstaan voor andere denkbeelden.
"...Deze drang naar zelfstandigheid uit zich vaak in rebellie tegen het ouderlijke gezag. Deze vorm van rebellie wordt ook wel puberaal gedrag genoemd..." nogmaals goed lezen en dan wat tijd uittrekken voor introspectie.
IkBenErVoorU
6 november 2008, 22:04
Schei toch uit. Eerst beweer je 14 jaar te zijn en nu weer een man. Een man ben je pas als je 18 bent. Je liegt gewoon dat je barst. Dat volk zou je gelijk uitkotsen.
Er gaat niet wat ik heb gezecht, het gaat erom wat ik ermee heb bedoelt. Wat je zegt en wat je bedoelt zijn 2 verschilende dingen. Reageer is op wat ik bedoel en niet op wat ik zeg.
Deze drang naar zelfstandigheid uit zich vaak in rebellie tegen het ouderlijke gezag. Deze vorm van rebellie wordt ook wel puberaal gedrag genoemd..." nogmaals goed lezen en dan wat tijd uittrekken voor introspectie.
Bedankt voor de corectie ^^ Wat ik bedoelde te zeggen is wat de meeste minderjarige doen, ik vervoorde het verkeerd. Bedankt voor de corectie.
GW=OK
6 november 2008, 22:21
@Marcel
Gewoon negeren, is een trol die ons op stang wil jagen, laat hem/haar maar, niet op reageren dat houdt hij/zij vanzelf op..
IkBenErVoorU
6 november 2008, 22:33
Gewoon negeren, is een trol die ons op stang wil jagen, laat hem/haar maar, niet op reageren dat houdt hij/zij vanzelf op..
O ik ben zeker een gevaar? Ik voer een discussie.
Ik leg het even uit:
Als je in een serieuze discussie zit kap je die niet zomaar af, dat heeft met fatsoen te maken, iets wat in jouw wereldje ver te zoeken is GW=OK. Je scheld me uit, je beledigt me, je probeert op een kindelrijke manier te zorgen dat andere niet met mij in discussie te gaan, ect. En je gaat niet in op wat ik schrijf. gisteren kreeg ik nog een bericht dat jij mij ging leren hoe het wel moest en nu word ik genegeert. Telkens als ik met argumenten kom word ik voor idioot uitgemaakt en/of genegeert. Ik kan zien dat jij neit het fatsoen kan opbrengen om gewoon op een mensenlijke manier in discussie te gaan. Je kan vele zeggen over de politiek maar ze kappen niet in een keer iets af. Dus ik vraag je nogmaals of jij a.u.b. het fatsoen zou kunnen opbrengen om met mij te praten.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.