PDA

Vollständige Version anzeigen : Verenigde Staten vrezen Kennedyscenario

hirihiri123
6 november 2008, 09:26
Verenigde Staten vrezen Kennedyscenario

--------------------------------------------------------------------------------

Obama heelhuids door zijn termijn van vier jaar loodsen. Dat is, kort samengevat, de missie van de Amerikaanse geheime dienst. Makkelijker gezegd dan gedaan, want met de verkiezing van de eerste zwarte president is voor de Secret Service het absolute worstcasescenario bewaarheid.

Vier van de 43 Amerikaanse presidenten werden vermoord. De vrees leeft dat Obama weleens in hetzelfde rijtje als Lincoln en J.F.K. kan belanden. Zeker omdat zijn huidskleur hem een extra begeerd doelwit maakt. Begin dit jaar was Obama op campagne in Dallas, Texas. Toen zijn uitgestrekte autokaravaan op Elm Street de plek passeerde waar in 1963 president Kennedy werd doodgeschoten werd het even muisstil rond de presidentskandidaat. Obama keek even naar de plek waar de moordenaar van Kennedy had gestaan. Journalisten noteerden dat ze een speld konden horen vallen.

De klok rond bescherming
In Dallas werd Obama al vergezeld door een indrukwekkend legertje lijfwachten. De wet voorziet dat 'belangrijke' presidentskandidaten en vicepresidentskandidaten - lees: de uitverkorenen van de Republikeinen en de Democraten - vanaf 120 dagen voor de verkiezingsdag bewaakt worden door de Secret Service. Voor Obama werd een grondige uitzondering gemaakt. Hij krijgt al sinds mei 2007 de klok rond bescherming. Nooit eerder kon een presidentskandidaat zo vroeg al op de uitgebreide staatsbeveiliging rekenen.

Obama is dan ook een speciaal geval. Een zwarte president is voor veel Amerikanen nog altijd een schrikbeeld. De hardste kern onder die tegenstanders is bereid om erg ver te gaan in het verzet tegen die zwarte president. Meteen nadat Obama aankondigde dat hij een gooi naar het Witte Huis zou doen, doken op het internet al doodsbedreigingen op. De ene al serieuzer dan de andere, maar het oppakken van twee jonge diehard racisten die een moordcomplot tegen Obama hadden uitgedokterd, maakte vorige week nog maar eens duidelijk dat waakzaamheid geboden is.

Nachtmerrie
De Secret Service, die sinds de moord op president William McKinley in 1901 verantwoordelijk is voor het bewaken van de Amerikaanse presidenten, had de handen de voorbije maanden meer dan vol aan Obama. Het was al heel lang geleden dat een presidentskandidaat zoveel volk op de been bracht. De massameetings waren een nachtmerrie voor de geheime dienst.

Maar de presidentscampagne vormde ook een uitstekende training voor de 3.200 'special agents' van de Secret Service. De volgende vier jaar fungeren ze als Obama's schaduw. Ze moeten hem 24 uur per dag bewaken, in binnen- en buitenland. Overal waar Obama gaat, stuurt de Secret Service een delegatie vooruit. Die brengt alle veiligheidsrisico's in kaart, stippelt vluchtwegen uit, stoomt de lokale politie en brandweer klaar... De Amerikaanse autoriteiten zijn uiterst discreet over precieze aantallen, maar Obama zou al tijdens zijn campagne evenveel agenten hebben opgeslorpt als president Bush. Die groep zal er alleen maar groter op worden nu hij president is.

Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...scenario.dhtml

22 november 1963 wordt 22 november 2008???????45 jaar na dato ?

jpmante
6 november 2008, 14:42
22 november 1963 wordt 22 november 2008???????45 jaar na dato ?

Ik zal de naam Dallas met niet in de mond nemen, we zorgen wel dat hij op grondwettelijke gronden in het stof bijt.

admin
6 november 2008, 17:25
Je hoeft geen Nostradamus te zijn om te voorspellen dat men vroeg of laat een aanslag pleegd op Oboema .

jpmante
6 november 2008, 22:54
Je hoeft geen Nostradamus te zijn om te voorspellen dat men vroeg of laat een aanslag pleegd op Oboema .

Daar zijn we het wel over eens tenminste als Oboema (prachtige nieuwe naam voor dat stuk ellende) inderdaad de President Elect wordt want dat is hij nog niet hij enkel de candidaat in de algemene verkiezingen met de meeste stemmen. Dat houd in dat hij het grootste aantal kiesmannen voor zich heeft echter hoewel die kiesmannen in principe op 15 december binnen de Electoral College hun stem op Oboema moeten uitbrengen zijn zij de niet verplicht.

Het Electoral College doet dan op 6 januarie een advies aan het Congress dat dan de afweging moet maken het over te nemen. Pas dan is iemand The President Elect.

Het klinkt dan wel zeer hypothtisch om de mogelijkheid van een niet aanvaarding van Barry Soetoro door het Congress of het Electoral College in overweging te nemen echter bijgevolg van een aantal zaken die momenteel lopen, Phil Berg v. Obama, Andy Martin v. Obama en een half dozijn anderen waarin zijn qualifications President te kunnen worden op zeer goede gronden in twijfel getrokken worden. Dan is er ook nog de Tony Rezko zaak.

Ik doe zeker geen voorspellingen, hoewel er voldoende redenen zijn dat in iedergeval één van die zaken zoden aan de dijk zal kunnen zetten, maar laten we het zo zeggen het is zeker nog geen gelopen race.

Johnnie
7 november 2008, 10:01
Ahmadinejad feliciteert Obama

http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/Ahmadinejad801_gr.jpg

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft gisteren Barack Obama gefeliciteerd met diens verkiezing tot president van de Verenigde Staten. Hij riep daarbij op tot ''fundamentele en billijke veranderingen in de Amerikaanse politiek in de regio van het Midden-Oosten'', meldt het Iraanse persbureau IRNA.

'Egoïsten'

Ahmadinejad hoopt dat Obama ''werkelijk het algemeen belang en werkelijk het recht verkiest boven de eindeloze eisen van een egoïstische minderheid''. Hij doelde naar verluidt op de grote invloed van pro-Israëlische joodse Amerikanen op het Amerikaanse buitenlandse beleid.

'Zionisten'

De Iraanse parlementariër Hamid-Reza Haji Babaei zei dat de verkiezing van Obama betekent dat de zionisten in de VS niet langer hun eigen politiek kunnen doorvoeren. Iran en de VS hebben al sinds 1980 geen diplomatieke betrekkingen meer.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/11/ahmadinejad_feliciteert_obama.html

De ene na de andere rioolrat kruipt uit het riool om hun broeder obama hussein barack te feliciteren met zijn grootmoeftischap.at your service

jpmante
7 november 2008, 13:16
De ene na de andere rioolrat kruipt uit het riool om hun broeder obama hussein barack te feliciteren met zijn grootmoeftischap.at your service

Ja preicies soort zoekt soort in rioolrat zoekt rioolrat, sommige rioolratten schijnen zelfs uit het graf gekomen te zijn.

http://i7.photobucket.com/albums/y258/FredNerks/obama_x-1.gif

Glass
7 november 2008, 19:28
Ik hoop dat deze nieuwe president van de V.S. ziin rug recht houd en het zionistisch gepeupel als AIPEC en andere radicale, en christelijk fundamentalistische stromingen van zich af weet te houden. Verder hoop ik dat het tot een dialoog komt met Iran en dat in Israël een nieuwe regering komt die eindelijk beseft dat het zijn nederzettingen terug moet trekken uit de bezette gebieden en dat de kwestie met de Palestijnen op een rechtvaardige wijze moet worden opgelost. Als dit gebeurd komt het M.O. in rustig vaarwater en kan de V.S. zich uit het wespennest Irak bevrijden en zijn pijlen richten op Afghanistan, Pakistan en Alqaida !

GW=OK
7 november 2008, 20:15
Ik hoop dat deze nieuwe president van de V.S. ziin rug recht houd en het zionistisch gepeupel als AIPEC en andere radicale, en christelijk fundamentalistische stromingen van zich af weet te houden. Verder hoop ik dat het tot een dialoog komt met Iran en dat in Israël een nieuwe regering komt die eindelijk beseft dat het zijn nederzettingen terug moet trekken uit de bezette gebieden en dat de kwestie met de Palestijnen op een rechtvaardige wijze moet worden opgelost. Als dit gebeurd komt het M.O. in rustig vaarwater en kan de V.S. zich uit het wespennest Irak bevrijden en zijn pijlen richten op Afghanistan, Pakistan en Alqaida !

Het M.O. zal nooit in rustig vaarwater komen totdat de wereld is geislamiseerd! Een dialoog hebben we niets aan want dat helpt niet tegen het tuig van het M.O. Met Israel gaat het goed zo en laat die palestijnen maar oprotten want dat zijn de grootste terroristen. Tegen grootmacht Israel kunnen ze toch niet op, maarja dat tuig is zo oliedom die snappen nog steeds niet waarom ze niet verder komen :-)) isfl
Ik hoop dat Olama Pislam snel vertrekt en zn plaats laat innemen door een echte President <AMF

IkBenErVoorU
7 november 2008, 21:22
Het M.O. zal nooit in rustig vaarwater komen totdat de wereld is geislamiseerd! Een dialoog hebben we niets aan want dat helpt niet tegen het tuig van het M.O. Met Israel gaat het goed zo en laat die palestijnen maar oprotten want dat zijn de grootste terroristen. Tegen grootmacht Israel kunnen ze toch niet op, maarja dat tuig is zo oliedom die snappen nog steeds niet waarom ze niet verder komen :-)) isfl
Ik hoop dat Olama Pislam snel vertrekt en zn plaats laat innemen door een echte President <AMF

O jeetje, nu moet Barrack Obama weg omdat hij zwart is en zijn vader was Moslim. O wat erg, heerlijk zo'n Barrack Obama :D Eindelijk niet een pro-zionistische debiel in het witte huis. :D

GW=OK
7 november 2008, 22:18
De Palestijnen zullen echter blijven waar ze thuishoren. In hun stinkende nederzettingen!isfl

Ik zag op discovery dat IDF een rifle (Cornershot) heeft ontwikkeld die om een hoek kan schieten. Dus ze hoeven die stinkende riool-haathutten niet meer in, gewoon om ´t hoekje steken en knallen maar!! http://www.clicksmilies.com/s1106/waffen/violent-smiley-077.gif

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/bc/Cornershot-ani.gif/180px-Cornershot-ani.gif
isfl

Glass
7 november 2008, 22:33
Ik denk dat als de Israëli’s met de zelfde primitieve wapens moesten vechten als de Palestijnen of Hezbolla, Palestina weer snel in de handen zou zijn van de rechtmatige eigenaar…… ( ! )

GW=OK
7 november 2008, 22:42
Ik denk dat als de Israëli’s met de zelfde primitieve wapens moesten vechten als de Palestijnen of Hezbolla, Palestina weer snel in de handen zou zijn van de rechtmatige eigenaar…… ( ! )

Die ratten hebben geen recht op land, simpel zat. En dat ze nog steeds met primitieve proppeschieters spelen zegt genoeg dat die lui oliedom zijn.. ( ! ) :-)) isfl

S.D.X
7 november 2008, 22:51
En wie mag dat dan wel zijn???
Lees en leer:

Het idee dat de Samaria en Judea, de zogenaamde 'Westbank' bezet Palestijns land zijn en dat de Palestijnen vechten voor de bevrijding van hun land op de Israëlische bezetter, is een internationaal geaccepteerd feit. Maar de Palestijnse claims op dit land is ÈÈn van de grootste leugens in de menselijke geschiedenis. Er bestaat geen enkel boek dat de geschiedenis behandelt van een Palestijns volk of een andere weergave van een bestaande Palestijnse cultuur. Noch verslagen van reizigers, of het nu christenen, moslims of joden waren, vermeldden enige verdienste van blijvende aard met betrekking tot Arabische historische relatie tot Palestina.

Voor de Arabieren als geheel is er nooit een begrip als Palestina geweest. Palestina wordt eenmaal in de Koran genoemd als het 'Heilige Land' - dat wil zeggen, heilig voor joden en christenen. De geschiedenis meldt niets over een Palestijnse president of koning voordat de voormalige terreurbaas Jasser Arafat ten tonele verscheen. Na acceptatie van het door de Verenigde naties samengestelde verdelingsplan spreekt men van een Arabische en niet van een Palestijnse staat. In de periode dat Jordanië en Egypte de gebieden bezetten die aan de Arabieren waren toegewezen (1948/1967) is er nooit een beweging geweest om de Bijbelse gebieden te scheiden van Jordanië en de Gazastrook van Egypte. Er was geen Arabische stroming, die in deze gebieden een eigen land nastreefde, of wilde opbouwen. Wel was er een beweging die zich ten doel had gesteld om Israël van de kaart van het Midden Oosten te verwijderen. "The Jews took no one's land" zei Joseph Farah, een Amerikaan van Arabische afkomst en Midden-Oosten deskundige, op 25 april 2002 in een interview voor Arutz-7 radio:

,,Er bestaat niet zoiets als een Palestijns volk. Er heeft in de hele geschiedenis nooit een Palestijns volk bestaan. Er is kunstmatig een entiteit gecreëerd, die helemaal niet bestond. Er bestaat geen Palestijnse taal, geen Palestijnse cultuur en er is nooit sprake geweest van een land dat bestuurd werd door Palestijnen. Wat men heden ten dage het Palestijnse volk noemt is niets anders dan een verzameling Arabieren uit verschillende Arabische landen. Ze spreken net als de 300 miljoen andere Arabieren dezelfde taal en prevelen allemaal vijf keer per dag: 'Allahu akbar'- Allah is groter dan de God van Israël. Zij noemden zich nooit 'Palestijnen'. Er is niets dat hen doet verschillen van de Arabische bevolking in bijvoorbeeld Jordanië, Egypte, Irak of een ander Arabisch land".

De hele regio - door de Britten het mandaatgebied Palestina genoemd - bestond eeuwenlang uit niets anders dan woestijn en uitgestrekte moerasgebieden. Dat betekent echter niet dat er niet altijd een sterke joodse aanwezigheid was in het land. Naast de Joden woonden ca 120.000 Arabieren in een gebied dat het huidige Israël, de gebieden Samaria en Judea en het huidige Jordanië besloeg. In de stad Jeruzalem was in het jaar 1854 2/3 van de bevolking joods. In 1906 telde Jeruzalem ca 60.000 inwoners, waaronder 7000 moslims, 13.000 christenen en 40.000 Joden. Gedurende de 19 jaar dat Samaria en Judea, inclusief Jeruzalem door Jordanië was bezet en Gaza door Egypte, sprak niemand over een Palestijnse staat, noch de Arabische wereld, noch de Verenigde Naties.....

Niemand vroeg aan Jordanië en Egypte de gebieden aan de 'Palestijnen' over te dragen. Niemand had toentertijd ooit van een Palestijns volk gehoord. Dat bestond gewoonweg niet! Israël is niet tegen een Palestijnse staat ten strijde getrokken en bezet dus ook geen Palestijns land. Israël veroverde de gebieden Samaria, Judea en Gaza, niet op de Palestijnen maar op de moslims van Jordanië en Egypte. Jeruzalem was nooit de hoofdstad van een andere staat dan Israël en al helemaal niet van een staat die nooit heeft bestaan. Zelfs in de tijd van de Ottomaamse Turken stond Jeruzalem nauwelijks in de belangstelling van de islam. Die belangstelling ontstond pas nadat de Joden waren begonnen met de opbouw van hun aloude verwoeste land.

Arafat sprak steeds over zijn Filistijnse volk. Hij proclameerde dat de 'Palestijnen' afstammelingen zijn van de Filistijnen maar daarvoor geen enkel bewijs. De bijbel noemt hen een 'bastaardvolk' dat betekent, dat de Filistijnen van de eindtijd een verdeeld volk zijn zonder zuivere identiteit en dat is precies het geval met de huidige 'Palestijnen'. In een interview van 31 maart 1977 met de Nederlandse krant Trouw , zei Zahir Muhsein, lid van het uitvoerend comité van de PLO (de terroristische organisatie die o.a. verantwoordelijk is voor de laffe aanslag en moord op Israëlische atleten in 1972:

"Het Palestijnse volk bestaat niet. De oprichting van een Palestijnse staat is slechts een middel ter voortzetting van onze strijd tegen de staat Israël voor onze Arabische eenheid. In werkelijkheid is er helemaal geen verschil tussen Jordaniërs, Palestijnen, Syriërs en Libanezen. Alleen om politieke en tactische redenen spreken we heden over het bestaan van een Palestijns volk, daar de nationale Arabische belangen vereisen dat we het bestaan poneren van een afzonderlijk "Palestijns volk" om het Zionisme tegen te gaan.

GW=OK
7 november 2008, 23:04
Correct uitgelegd isfl

Glass
8 november 2008, 00:02
Palestina was van de Palestijnen en die zijn er in 1948 massaal door de(illegaal) ingestroomde Joodse emigranten uit weggejaagd. Het is de wortel van het int. terrorisme en ik hoop dat deze kwestie z.s.m. en op rechtvaardige wijze wordt opgelost!

jpmante
8 november 2008, 01:16
Correct uitgelegd isfl

Juist. SDX's uitleg is zowel historisch als feitenlijk juist.

GW=OK
8 november 2008, 01:23
Palestina was van de Palestijnen en die zijn er in 1948 massaal door de(illegaal) ingestroomde Joodse emigranten uit weggejaagd. Het is de wortel van het int. terrorisme en ik hoop dat deze kwestie z.s.m. en op rechtvaardige wijze wordt opgelost!

:-)) :-)) Palestina en Palestijnen bestaan niet, haal die stalen plaat eens weg voor je hoofd, leest wat makkelijker..

IkBenErVoorU
8 november 2008, 02:26
:-)) :-)) Palestina en Palestijnen bestaan niet, haal die stalen plaat eens weg voor je hoofd, leest wat makkelijker..
Het is weer begonnen,

Ik kan me niet voorstellen dat jij ouder bent dan èèn jaar of 18, je gedrag is onfatsoenlijk en je maakt telkens weer mensen belachelijk. Als je het niet eens bent kan je dat ook op een fatsoenlijke manier zeggen. Jij zegt telkens dat jij een hekel hebt aan Moslims, Communisten, ect. Maar zelf heb je ook niet echt fatsoen. Hou gewoon a.u.b. op met het constanten na-trappe en beledigen. Dit is gewoon weer mensen de grond in boren.

GW=OK
8 november 2008, 02:56
Het is weer begonnen,

Ik kan me niet voorstellen dat jij ouder bent dan èèn jaar of 18, je gedrag is onfatsoenlijk en je maakt telkens weer mensen belachelijk. Als je het niet eens bent kan je dat ook op een fatsoenlijke manier zeggen. Jij zegt telkens dat jij een hekel hebt aan Moslims, Communisten, ect. Maar zelf heb je ook niet echt fatsoen. Hou gewoon a.u.b. op met het constanten na-trappe en beledigen. Dit is gewoon weer mensen de grond in boren.

Horen puberale foetussen van 14 niet al op bed te liggen?!

IkBenErVoorU
8 november 2008, 03:05
Horen puberale foetussen van 14 niet al op bed te liggen?!
Jij zegt dat mijn berichten reacites uitlokken ne dat ik daarom moet worden genegeert omdat ik een 14 jarige achterlijk links trolachtig varken ben, maar als je naar je eigen berichten zou kijken dan zou je je meschien kunnen afvragen of jouw reacties niet of wel negatieve reacties uitlokken,

En ja normaal slaap ik maar Het is weekend, en ik was druk bezig met iets dus ik ga nu slapen.

Ik zou zeggen, slaap lekker.