PDA

Vollständige Version anzeigen : Voor rechter na anti-islam uitspraken

Peggy
25 november 2008, 23:10
Voor rechter na anti-islam uitspraken
Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/11/voor_rechter_na_antiislam_uits.html

De Oostenrijkse politica Susanne Winter van de uiterst rechtse FPÖ moet voor de rechter verschijnen wegens beledigende uitspraken over de islam. Dat hebben Oostenrijkse media zojuist gemeld.

Het parlement besloot tot het opheffen van de politieke immuniteit van Winter. Zij werd in september in het parlement gekozen. Winter kwam in opspraak, omdat zij begin dit jaar over een tsunami van moslims in Europa sprak. Verder noemde zij de islamitische profeet Mohammed een kinderverkrachter, omdat hij met een jong meisje was getrouwd.

Mahalingam
25 november 2008, 23:33
Haar zoon hadden ze al eerder de gevangenis in weten te werken omdat die op een bijeenkomst van de jeugdbeweging (bij wijze van grap) voorstelde om een kudde schapen te laten grazen in het stadspark om zo de voortdurende verkrachtingen daar te stoppen.
Hier is een foto van haar:

http://www.fpoe-stmk.at/uploads/pics/Winter_Susanne_241x.jpg

Het hele verhaal en wat wol eromheen is hier:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=11140&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=suzanne&sid=eb96028128aec6cc462bf39b93bd676a

Peggy
25 november 2008, 23:39
Nou, je mag tegenwoordig niks meer zeggen!
Ik vind die uitspraak ook wel grappig.

Johnnie
18 juni 2009, 08:08
Vonnis tegen Susanne Winter rechtsgeldig

Clark Kent 17 juni 2009

Susanne Winter, de FPÖ-politica die tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Graz van 2008 zei dat de profeet Mohammed volgens de huidige rechtsopvattingen een kinderverkrachter was, is in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van drie maanden en een boete van € 24.000,-.

Susanne Winter (foto) heeft in hoger beroep geen gelijk gekregen (eerdere bijdragen over de zaak Winter hier) en werd tot een voorwaardelijke straf van drie maanden en een boete van 24.000,- euro veroordeeld. Zij had in de verkiezingscampagne van 2008 gezegd dat Mohammed volgens de huidige rechtsopvattingen een kinderverkrachter zou zijn geweest. Een dergelijke uitspraak wordt beschouwd als opruiing. Hoe de rechters een man noemen die zich op een negenjarig meisje stort, werd niet bekend.

Woensdag werd in Graz de strafmaat van drie maanden vastgesteld en een geldboete in eerste instantie bevestigd. Twee van de “strafbare feiten” liet men echter vallen. De voorzitter rechter Erwin Schwentner motiveerde het vonnis met de verklaring dat ook de andere delicten ‘zodanig ernstig’ zijn, dat deze alleen al de straf rechtvaardigen.

De andere kwaadaardige uitlatingen waren ‘immigratie-tsunami’ en ‘vijand-religie’. Ook hierbij is het onduidelijk of men een religie die in haar heilige boek oproept tot het doden van andersgelovigen in nieuwspraak als ‘vriend-religie’ moet aanduiden. Dit doet denken aan George Orwell (1984), en om eens met Geert Wilders te spreken:

Dan zijn ze toch niet helemaal lekker bij hun hoofd.

Vertaald uit het Duits door Clark Kent

Bron: Politically Incorrect

Zie ook: kleinezeitung.at

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8653

In het kader van vrijheid van godsdienst heeft oostenrijk ook de capitulatie getekend met de religie van de vrede. En de pedofielen en kinderverkrachters zullen er natuurlijk blij mee zijn,want die kunnen nou lekker hun gang gaan in oostenrijk.O ja en de advocaat van joseph fritz heeft per direct vrijspraak geeist voor zn client,want die is inmiddels moslim geworden.at your service

Jacky
19 juni 2009, 23:30
Mohammed was een een pedo dat is vrij duidelijk. Maar wat schreef ze over Tsunami dat is mij onbevangend.

Inkspot
20 juni 2009, 00:40
Europa is ziek, echt ziek.
Als ik mezelf uitspreekt met de worden, Israeliërs zijn kinder moordenaars, Wilders aanhangers zijn uiterst rechtse rassisten, R Danen is een lieverd, Roma's moeten we opvangen, Greta Duisenberg stuur ik bloemen, enz.
Dan word ik razend populair en misschien krijg nog politieke steun plus subsidie.

Maar als ik zeg, dat een of ander zwakzinnige Alah en pedofiele anafabetiesche baardaap op de wereld heeft gescheten met een zooitje labiele volgelingen, word ik in de s'nachts van mijn bed gehaald door een zooitje incompotente 1 streepdienders, aangestuurd door E. Hirsh-Ballin, of hoe die sabbellip ook mag heten en in een politiecel wordt geflikkerd om vervolgens na 24uur weer vrij gelaten te worden in afwachting voor verder verhoor.

terwijl het eerder genoemde zooitje hun zegje vrijuit kunnen doen op de TV zeders NOVA. KB, (Hepie&Hepie) en een onder controle staande staatszender NOS, laat me niet lachen!

Ik hoop dan ook dat we wat vervroegde verkiezingen zullen krijgen.
Maar dat zullen die Marxisten wel zien te voorkomen.