PDA

Vollständige Version anzeigen : Agressietest voor moslims

Johnnie
29 maart 2007, 06:26
Jos Schmitz 29 maart 2007

Iedere keer dat je denkt: Nu kan het echt niet gekker, wordt je toch iedere keer weer verrast met een nieuw staaltje van politieke waanzin. Deze keer komt de drol uit de koker van CDA-Tweede Kamerlid Henk Jan Ormel. Terwijl er duizenden meer dringender zaken zijn die de politiek eerst dient te regelen, komt Ormel (Ja, het rijmt op mormel, ik kan er ook niks aan doen) met het plan om honden met een schofthoogte vanaf veertig centimeter aan een agressietest te onderwerpen.

Henk Jan Mormel, pardon, Ormel wil alle honden met een schofthoogte vanaf 40 cm een agressietest, de zgn. MAG test laten afleggen. MAG staat voor Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag. Nu heb ik toevallig een buurman met en Jack Russel met een schofthoogte van nog geen dertig centimeter. Toch denkt deze Jack Russel dat ie een kruising van God en Arnold Schwarzenegger is. Hij hangt als ie de kans krijgt mij in mijn kuiten en vliegt zonder problemen mijn Mechelse herder aan.

Op zijn website (klik hier) schijft Ormel: "De gedachte achter de Regeling Agressieve Dieren ( RAD ) is dat de Pitbullterriër en kruisingen die op enigerlei wijze verwant zijn aan de Pitbullterriër een genetische predispositie hebben voor agressief gedrag". Zo lust ik er nog wel een paar. Volgens mij hebben moslims ook een genetische predispositie tot agressief gedrag. Plaats een paar cartoons in de krant en de wereld staat in de fik. Arresteer een zwartrijder op Gare du Nord en er ontstaat een veldslag. Als een moslim voor de politie in een transformatorhuisje vlucht en geëlektrokuteerd wordt, staat Parijs een maand lang in de fik.

Iedere hond die een mens aanvalt, wordt binnen 24 uur zonder pardon afgemaakt. En zo hoort het ook. Van iedere hond kun je een killingmachine maken. Piece of cake. Misschien moet meneer Mormel een keer naar de documentaires kijken op Animal Planet. Animal cops. Als er in een huis of boerderij pitbulls in beslag worden genomen die voor hondengevechten worden gebruikt, vertonen deze honden nooit agressie tegenover mensen. Laat je zo'n hond los lopen in een park, verscheurt hij de eerste de beste hond die hij ziet. Mensen valt ie niet aan. Dus een agressietest van honden tegenover mensen zegt totaal niks.

Maar waar hebben we het over? Hoeveel mensen worden er nu jaarlijks in Nederland het slachtoffer van agressieve honden? Hooguit een handje vol. En de hond in kwestie wordt altijd meteen afgemaakt, zodat recidive niet plaatsvindt. Vergelijk dat eens met tbs'ers. Die behandelen we, nadat ze vaak een kind op afschuwelijke wijze hebben verkracht en vermoord, a raison van € 300.000 per jaar per patiënt en laten ze na tien jaar los in de maatschappij. Om vervolgens vaak al tijdens hun eerste proefverlof te recidiveren.

Terwijl het CDA zich druk maakt om een handjevol bijtgrage honden worden in Nederland jaarlijks vele tienduizenden burgers het slachtoffer van uiterst agressieve moslims met een superkort lontje. Straatterreur, beroving, mishandeling, bedreiging, diefstal met geweld, openlijke geweldpleging terrorisme en (poging tot) moord. You name it. Vrijwel zonder uitzondering zijn de slachtoffers autochtone Nederlanders. Daar mag je als moslim van stelen, die mag je beroven en neersteken. Je geloofsgenoten niet. Dat wordt ze al met de paplepel ingegoten. Misschien kan meneer Mormel en zijn CDA zich sterk maken voor een agressietest voor moslims. De MAG test, Maatschappelijk Aanvaarbaar Gedrag lijkt me een goeie. Verplicht uiteraard. En wie zakt voor de test sturen we terug naar het land van herkomst. In een land waar we gelukkig nog altijd meer honden huisvesten als moslims, maar waar moslims vele malen meer slachtoffers maken lijkt me dat een zaak om me als politiek me eerder druk over te maken dan over een paar bijgrage hondjes.

Reageren? Klik hier

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3146&titel=Agressietest_voor_moslims

Van 1500 jaar inteelt is nog nooit iets goeds te voorschijn gekomen.Van 35 jaar reetlikken van de moslims trouwens ook niet,als ik zo eens naar de regeringen kijk van de laatste 35 jaar.piM

hirihiri123
29 maart 2007, 14:05
Weet de PvDD marianne Thieme hier wel van, want het gaat wel over diertjes.....................nope

PS Ik zie dat er twee smilies niet "werken "staat een x door
met daarachter piM en die ervoor staat , dus de tweede en de derde in de rij..