PDA

Vollständige Version anzeigen : 'Bevrijder Bush'

Glass
29 november 2008, 10:29
""Bush wil als bevrijder de geschiedenis in
WASHINGTON (ANP) - De vertrekkend president van de Verenigde Staten George W. Bush wil graag de geschiedenis ingaan als de man die ,,50 miljoen mensen bevrijd heeft en hielp vrede te bereiken.'' Bush zei dit in een interview waarvan het Witte Huis vrijdag delen naar buiten bracht. ,,Ik wil graag herinnerd worden als een president die niet zijn ziel verkocht om het politieke proces te accommoderen. Ik kwam naar Washington met een set waarden en ik ga weg met dezelfde waarden'', aldus Bush.Het interview zal opgeslagen worden in de bibliotheek van het Congres en in een museum dat gewijd zal zijn aan het presidentschap van Bush.""

“Bevrijder” zegt hij… De grootste mislukking uit de Amerikaanse geschiedenis lijdt duidelijk aan waanideeën…
Eens kijken wat hij ‘gepresteerd’ heeft;
Hij zit tot over zijn oren in de uiterst dubieuze z.g. aanslagen van september 2001;
Hij is, gesteund door zijn uiterst fanatieke en extreem christelijke/joodse achterban 2 misdadige oorlogen begonnen en daarmee verantwoordelijk voor de dood van zeker een half miljoen mensen;
Hij heeft de staatsschuld laten oplopen tot astronomische en nauwelijks nog uit te spreken bedragen;
Hij heeft de veiligheidssituatie in de wereld, en m.n. in het M.O.ernstig verslechterd;
Hij heeft de economie totaal om zeep geholpen en de wereld opgezadeld met de grootste financiële crisis sinds de grote depressie, waarvan zijn handlangers ons thans krampachtig trachten te ‘overtuigen’ dat het allemaal de “schuld van de democraten is “….( )
Deze minkukel zou voor een int. tribunaal moeten komen om berecht te worden !

King George
29 november 2008, 11:32
Al in jaar 2000 heeft George Bush bijna 300 mln Amerikanen bevrijd. De Bush revolutie was een bevrijding.<AMF <AMF Exit Kyotoprotocol!<AMF <AMF Exit dat gedrogt van klimaathystericus en landsverrader Al Gore!<AMF <AMF

Can you hear me? But I can hear you. And those who are responsible for this shall hear of us. We shall smoke them out of their holes and bring them to justice. The people and the nations have a choice to make: "Either you are with us or you are with the terrorists."

Johnnie
30 november 2008, 11:14
""Bush wil als bevrijder de geschiedenis in
WASHINGTON (ANP) - De vertrekkend president van de Verenigde Staten George W. Bush wil graag de geschiedenis ingaan als de man die ,,50 miljoen mensen bevrijd heeft en hielp vrede te bereiken.'' Bush zei dit in een interview waarvan het Witte Huis vrijdag delen naar buiten bracht. ,,Ik wil graag herinnerd worden als een president die niet zijn ziel verkocht om het politieke proces te accommoderen. Ik kwam naar Washington met een set waarden en ik ga weg met dezelfde waarden'', aldus Bush.Het interview zal opgeslagen worden in de bibliotheek van het Congres en in een museum dat gewijd zal zijn aan het presidentschap van Bush.""

“Bevrijder” zegt hij… De grootste mislukking uit de Amerikaanse geschiedenis lijdt duidelijk aan waanideeën…
Eens kijken wat hij ‘gepresteerd’ heeft;
Hij zit tot over zijn oren in de uiterst dubieuze z.g. aanslagen van september 2001;
Hij is, gesteund door zijn uiterst fanatieke en extreem christelijke/joodse achterban 2 misdadige oorlogen begonnen en daarmee verantwoordelijk voor de dood van zeker een half miljoen mensen;
Hij heeft de staatsschuld laten oplopen tot astronomische en nauwelijks nog uit te spreken bedragen;
Hij heeft de veiligheidssituatie in de wereld, en m.n. in het M.O.ernstig verslechterd;
Hij heeft de economie totaal om zeep geholpen en de wereld opgezadeld met de grootste financiële crisis sinds de grote depressie, waarvan zijn handlangers ons thans krampachtig trachten te ‘overtuigen’ dat het allemaal de “schuld van de democraten is “….( )
Deze minkukel zou voor een int. tribunaal moeten komen om berecht te worden !

Bij jou is het altijd een kwestie van tijd wanneer je de Joden erbij betrekt.Ik zal het nog maar eens een keer uitleggen.Op een wereldbevolking van circa 6.000.000.000 mensen zijn er circa 15.000.000 Joden.Als ik jou en je vriendjes mag geloven zijn de Joden onderhand bij iedere crisis in de wereld betrokken.Word jij nou nooit eens moe van jezelf?at your service

irishpastry
30 november 2008, 12:24
Bevrijder of bezetter?

at your service

FvdV
30 november 2008, 12:55
Glass komt hier alleen maar om makkelijk te scoren, wanneer sterk onderbouwde tegenargumenten tegen zijn schenen worden gelegd dan zien we Glass de eerst aankomende dagen/maanden niet meer voorbij komen net zo lang tot dat meneer weer wat gevonden heeft om makkelijk te kunnen scoren uiteraard in de hoop dat we hem een schouderklopje geven. <AMF isfl