Vollständige Version anzeigen : Bewijs: Obama géén 'natural born' American!
Gielah
1 januari 2009, 13:34
Op de echtscheidingspapieren van de ouders van Obama staat ( voor geen misverstand vatbaar) dat zij één kind hebben en dat dit kind in Kenya is geboren.
Wie klikt op http://www.plainsradio.com/ kan zien, dat de eigen website van Obama eigenlijk al bevestigt, dat hij géén president van Amerika zou mogen worden.
Het bekijken en beluisteren van het hierboven aangeduide filmpje kost u 7 minuten, maar het is de moeite waard.
jpmante
1 januari 2009, 16:04
Op de echtscheidingspapieren van de ouders van Obama staat ( voor geen misverstand vatbaar) dat zij één kind hebben en dat dit kind in Kenya is geboren.
Wie klikt op http://www.plainsradio.com/ kan zien, dat de eigen website van Obama eigenlijk al bevestigt, dat hij géén president van Amerika zou mogen worden.
Het bekijken en beluisteren van het hierboven aangeduide filmpje kost u 7 minuten, maar het is de moeite waard.
Beste Gielah hoe graag ik het ook anders zou willen hebben en hoe duidelijk het is dat Barack/Barry geen Natural Born Citizen (beide ouders Amerikaans en geboren op Amerikaans grondgebied) tenslotte zoals o.a. Donofrio (http://www.oilforimmigration.org/facts/?cat=3387)heeft aangetoond kan Barack daar nooit aan voldoen (vader Keniaans en in 1961 een Engels staatsburger), gaat in de painsradio publicatie om de scheidingspapieren van Soetoro/Dunham (http://www.plainsradio.com/Home/SOETORO%20DIVORCE%20P%201-5.pdf)en niet die van Obama/Dunham.
De hoop is dat Ed Hale vanavond met de echte klapper komt namelijk, zoals de aankondiging (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=635)ook vermelde, met de Obama/Dunham papieren waarin de huidige Barack Obama vermeld staat als zijnde geboren in Mombassa Kenya.
Gielah
2 januari 2009, 15:52
Beste JP Mante: dank voor uw reactie en natuurlijk nog de beste wensen voor u en de uwen.
Over deze kwestie 'Obama' plaats ik hier een link voor u, die u misschien wel interessant vindt.
Hij komt van de christelijke site FiveDoves.
http://www.fivedoves.com/letters/jan2009/nancy12.htm
Johnnie
2 januari 2009, 16:48
Maken jullie je vooral geen zorgen. Obama wordt gewoon President.<AMF
Die obama hussein is een wolf in schaapskleren.Wie is die onbekende kerel die in 2005 ineens senator werd en 3 jaar later werd gekozen tot president van de VS.Nog erger,wie heeft die obama hussein in het zadel geholpen,en wie heeft zijn campagnes betaald tegen clinton en Mcain.at your service
Glass
2 januari 2009, 19:21
Om er en paar te noemen…
Barack Obama (D)
Top Contributors
This table lists the top donors to this candidate in the 2008 election cycle. The organizations themselves did not donate , rather the money came from the organization's PAC, its individual members or employees or owners, and those individuals' immediate families. Organization totals include subsidiaries and affiliates.
Because of contribution limits, organizations that bundle together many individual contributions are often among the top donors to presidential candidates. These contributions can come from the organization's members or employees (and their families). The organization may support one candidate, or hedge its bets by supporting multiple candidates. Groups with national networks of donors - like EMILY's List and Club for Growth - make for particularly big bundlers.
University of California $1,069,898
Goldman Sachs
$884,907
Harvard University $732,150
Microsoft Corp
$714,358
Google Inc $704,649
JPMorgan Chase & Co
$600,210
Citigroup Inc
$586,866
National Amusements Inc $566,409
Time Warner
$517,748
Sidley Austin LLP $496,445
UBS AG $484,369
Stanford University $482,199
Skadden, Arps et al $473,424
Wilmerhale Llp $471,729
Columbia University $427,766
Morgan Stanley
$425,502
Latham & Watkins $425,324
IBM Corp $416,946
University of Chicago $416,055
Lehman Brothers $410,974
Percent of Contributions Coded
Coded $236,140,782 (70%)
Uncoded $100,088,517 (30%)
Total $336,229,299
NOTE: All the numbers on this page are for the 2008 election cycle and based on Federal Election Commission data released electronically on Monday, November 17, 2008.
Met name de pro Israël loby was zeer aktief voor deze candidaat, i.t.t. John Macain.... (!)
------------------
John McCain (R)
Top Contributors
This table lists the top donors to this candidate in the 2008 election cycle. The organizations themselves did not donate , rather the money came from the organization's PAC, its individual members or employees or owners, and those individuals' immediate families. Organization totals include subsidiaries and affiliates.
Because of contribution limits, organizations that bundle together many individual contributions are often among the top donors to presidential candidates. These contributions can come from the organization's members or employees (and their families). The organization may support one candidate, or hedge its bets by supporting multiple candidates. Groups with national networks of donors - like EMILY's List and Club for Growth - make for particularly big bundlers.
Merrill Lynch $361,620
Citigroup Inc $304,051
Morgan Stanley $263,277
Goldman Sachs $229,695
JPMorgan Chase & Co $216,057
US Government $200,555
AT&T Inc $185,063
Credit Suisse Group $178,053
UBS AG $174,429
PricewaterhouseCoopers $166,970
Blank Rome LLP $161,826
US Army $161,570
Wachovia Corp $160,107
Bank of America $150,076
Greenberg Traurig LLP $143,637
Gibson, Dunn & Crutcher $139,146
US Dept of Defense $130,925
FedEx Corp $125,904
Lehman Brothers $122,057
Zurich Financial Services $114,250
Coded $124,942,299 (75%)
Uncoded $42,079,339 (25%)
Total $167,021,638
NOTE: All the numbers on this page are for the 2008 election cycle and based on Federal Election Commission data released electronically on Monday, November 17, 2008.
jpmante
2 januari 2009, 20:46
Maken jullie je vooral geen zorgen. Obama wordt gewoon President.<AMF
Beste Marus over Israël zijn we het altijd eens maar blijkbaar heeft u een blindspot voor de Taqqiya Moslim Barack Obama en zijn radikaal linkse vriendjes. Maar weet u wat een natural born citizen is?
Hier even twee goede filmpjes Please watch these two video’s and forward to everybody you know or can reach (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=644)die overigens aan iedereen getoond en doorgegeven mogen worden.
M.b.t. Natural Born Citizens en waarom Barack gronwettelijk geen President kan zijn hier even de bewijsvoering “NATURAL BORN CITIZEN”: DEFINED BY 14TH AMENDMENT FRAMERS AND IN TREATISE RELIED ON BY SCALIA (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=503)
Oh ja dan nog even voor de goede orde ik heb op mijn blog een strijdnaam aangenomen zodat onze admin die ook admin heet de schuld niet krijgt voor mijn wat sterke uitlatingen:-)) :-)) De naam is nu David Crockett
jpmante
2 januari 2009, 21:30
Naar aanleiding van jouw postings over Israel moet ik wel zeggen dat we op 1 lijn liggen. Voor wat betreft Obama heb je wellicht wel een punt. Ik verbaas me er echter over dat men hem niet heeft kunnen tackelen op de punten waar vraagtekens bij gezet kunnen worden.
Ja daar kan men inderdaad enorme vraagtekens bij zetten daar het feitenlijk zo is dat hij als gevolg van het hebben van niet-Amerikaanse vader domweg grondwettelijk (Article II, Section 1) geen Natural Born Citizen is en derhalve geen president kan zijn. Net zo goed is het een raadsel hoe het mogelijk is dat de Media weigeren hierover te raporteren.Er zijn een heel hoop theoriën maar het ziet er naaruit dat we met een algehele aanval op de Grondwet te maken hebben met het doel om 1) tot een Amerikaanse Unie te komen (hetgeen grondwettelijk niet mogelijk is 2) tot een monertaire unie met Mexico en Canada te komen (de AMERO) hetgeen wederom grondwettelijk niet mogelijk is. Danis er nog de kwestie van het tweede amendement waar de machsstruktuur in Washington vanaf wil.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet alwetend ben over Obama. Hij sprak en spreekt me op zich wel aan maar ik weet niet hoe zijn beleid richting het Midden Oosten zal zijn.
Ik natuurlijk ook niet maar ik ben nu reeds maanden intensief met Barry/Barack Obama/Soetoro bezig en het is ontstellend wat je dan vind of eigenlijk niet vind. De man heeft geen gedocumenteerd verleden zelfs het addres waarop hij geboren zou zijn is bewezen fake. De man zou netzo goed John Doe genoemd kunnen worden.
M.b.t. zijn toekomstig Midden Oosten beleid kunnen we enkel het ergste vrezen daarom ook dat ik Israël zou willen aanmoedigen nu toe te slaan om haar veiligheid te garanderen daar Barack binnen een jaar tijd op zeg maar de Franse lijn light en Israël geheel op zichzelf aangewezen zal zijn. Dit zijn geen vermoedens maar aantoonbare feiten op basis van bewezen contacten en eerdere uitlatingen. Voor de verkiezingen heeft hij nog wat lopen sijmen bij de Joodse organisaties maar dit enkel om wat stemmen los te wrikken.
Mijn sympathie heeft meer te maken dat ik zie dat hij veel modder over zich heen kreeg. Ik had nog geen oordeel moeten vellen dat was verkeerd want hij heeft nog helemaal niet laten zien waar hij voor staat.
Beste Marcus dat begrijp ik zeer wel en bovendien spreekt het voor u dat u voor de underdog wilt opkomen maar wat hij over zich heen kreeg was feitenlijk niets in vergelijking tot wat er ligt. De media hebben de man op een onwaarschijnlijke wijze de hand boven het hoofd gehouden. Het is punt is dat Barack Obama feitenlijk uit niets verscheen, hetgeen natuurlijk niet mogelijk is, en er niets op zijn officiële konto staat. Graaf je dieper dan kom je in een links radikale omgeving uit, en dit is niet iets van zijn tiener jaren, William Aryes van the Wheatherunderground en legio "Palestijnse" en moslim contacten die overigens zeer antisemitisch zijn.
Ik heb heel veel gedocumenteerd op mijn blog dat waarschijnlijk zo langzamerhand onleesbaar begint te worden bij gevolg van de Grondwettelijke en zeer Amerikaanse beschouwingen.
Ik hoop dat het een man is die realistisch is en ziet dat de islam de ondergang voor deze wereld is. Hij schijnt christen te zijn. Ik weet er echter het fijne niet van. Laten we hopen dat hij geen foute ideëen heeft. Ik ben benieuwd in ieder geval.
Nee realistisch m.b.t. Islam is hij zeer zeker niet en feitenlijk is hij Taqqiya moslim die een Christelijke laagje gebruikt. Bovendien is het een gevaarlijke narcist zie hier een brillant artikel door de onvolprezen Ali Sina van Faithfreedom: Brilliant Analysis - Understanding Obama: The Making of a Fuehrer (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=476)
Het is te hopen dat het gerechtlijk nog gaat lukken maar als hij beedigt wordt dan kunnen we onze borst wel nat maken. Sorry zo pessimistisch te moeten zijn maar jammergenoeg is het de realiteit.
Glass
2 januari 2009, 21:46
Update: A follow up story on the RenewAmerica website reports: “Update 1/1/2009, 3:36am CT - In his 7:45pm Plains Radio broadcast, this last night, Ed Hale backed down from his prior assertion of having gained even uncertain information about the Barack Sr. / Stanley Ann divorce decree containing language referring to Barack Jr. as being born in Kenya. Instead, Hale referred to an apparently tricky recollection… of an indeterminate person… referring to such a document’s generally referring to the place of birth of the children of the divorced parents. That is not what I heard from Mr. Hale on the 31st.”
It sounds like this bombshell is a dud, which is why we should be guardedly optimistic about any new stories that come up. There’s a chance the enemy could be playing a dirty trick in an effort to discredit us. In this case, it looks like it was a small-time Internet player, who was trying to boost his ratings.
--------------------------------------------------------------------------
Ook in dit geval is het "zien is geloven"...
jpmante
2 januari 2009, 21:59
Ook in dit geval is het "zien is geloven"...
J adat klopt het hele verhaal is hier te lezen Investigating Obama - Final Update, This Article: Obama’s Kenyan Birth Evidence to be Revealed.. (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=642)
Ed Hale kwam met de scheiding papieren van Dunham/Soetoro op de proppen die we reeds geruime tijd in handen hebben. Ik vermoede reeds dat Ed door die Privé Detective in de luren gelegt is. Zeker omdat deze wel heel erg op een mannetje van Korir van African Press International leek, veemd accentje waarschijnlijk Swahili. Ik heb met wat mensen gecommuniceerd die diht bij Plains Radio staan. Ik geloof niet dat Ed Hale zelf de zaak aan het belazeren is.
Maar goed ik luister vannacht wel naar de uitzending en zal dan verder op mijn blog raporteren.
Glass
2 januari 2009, 22:32
[QUOTE=Marcus;
Jammer dat Israel de dupe wellicht wordt. Ze zijn wel afhankelijk van de VS. Blog is mooi trouwens, ik zal het verder doorlezen.
-----------------------------------
Ik hoop dat bij de regering van de V.S. eindelijk het gezond verstand doorbreekt en men zich niet langer in de luren laat leggen door de extreme pro Israël lobby ’s als AIPAC en co. !
Johnnie
3 januari 2009, 09:24
vertel dan
Had jij ooit van obama hussein gehoord voordat hij in de race voor het presidentschap was?Jou antwoord zal waarschijnlijk nee zijn,en dat telt ook voor het grootste gedeelte van de Amerikanen die ook nog nooit van obama hussein gehoord hadden.at your service
Johnnie
3 januari 2009, 09:33
Om er en paar te noemen…
Barack Obama (D)
Top Contributors
University of California $1,069,898
Goldman Sachs
$884,907
Harvard University $732,150
Microsoft Corp
$714,358
Google Inc $704,649
JPMorgan Chase & Co
$600,210
Citigroup Inc
$586,866
National Amusements Inc $566,409
Time Warner
$517,748
Sidley Austin LLP $496,445
UBS AG $484,369
Stanford University $482,199
Skadden, Arps et al $473,424
Wilmerhale Llp $471,729
Columbia University $427,766
Morgan Stanley
$425,502
Latham & Watkins $425,324
IBM Corp $416,946
University of Chicago $416,055
Lehman Brothers $410,974
Coded $236,140,782 (70%)
Uncoded $100,088,517 (30%)
Total $336,229,299
Met name de pro Israël loby was zeer aktief voor deze candidaat, i.t.t. John Macain.... (!)
------------------
John McCain (R)
Top Contributors
Merrill Lynch $361,620
Citigroup Inc $304,051
Morgan Stanley $263,277
Goldman Sachs $229,695
JPMorgan Chase & Co $216,057
US Government $200,555
AT&T Inc $185,063
Credit Suisse Group $178,053
UBS AG $174,429
PricewaterhouseCoopers $166,970
Blank Rome LLP $161,826
US Army $161,570
Wachovia Corp $160,107
Bank of America $150,076
Greenberg Traurig LLP $143,637
Gibson, Dunn & Crutcher $139,146
US Dept of Defense $130,925
FedEx Corp $125,904
Lehman Brothers $122,057
Zurich Financial Services $114,250
Coded $124,942,299 (75%)
Uncoded $42,079,339 (25%)
Total $167,021,638
Barack Obama zamelde miljard dollar fondsen in
De nieuwe Amerikaanse president Barack Obama heeft qua fondsenwerving een absoluut record gebroken. Zijn aanhangers brachten in totaal ongeveer 1miljard dollar (800miljoen euro) in het laatje, meldt de politieke website Politico op basis van een financieel rapport dat donderdag zal worden gepubliceerd.
Het Obamateam zamelde 750 miljoen dollar in voor zijn campagne om het presidentschap. Dat is het bedrag dat George Bush en John Kerry in de presidentsrace van 2004 samen vergaarden. Daarnaast werd nog eens 50 miljoen dollar voor de Democratische conventie in Denver geworven en 100 miljoen dollar voor de partij zelf. Obama haalde sinds de zomer recordbedragen binnen, vooral via zijn vele particuliere donateurs op internet. Zijn topmaand was september met 150miljoen dollar. (red)
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=3D23JF0A_1
Je moet toch wel heel erg simpel zijn als je gelooft dat die 1 miljard dollar afkomstig waren van particuliere donateurs op internet,en schenkingen van instanties die Glass aanhaalde.at your service
Glass
3 januari 2009, 18:50
Ik heb zojuist de 'devorce papers' van Obama's ouders zitten lezen, maar niets wijst er op dat hij in Kenia zou zijn geboren.
Glass
3 januari 2009, 18:57
Helaas, het lukte me niet om ze hierbij af te drukken maar je kunt ze vinden bij;
Plains Radio Network ; www.plainsradio.com
jpmante
3 januari 2009, 19:12
Helaas, het lukte me niet om ze hierbij af te drukken maar je kunt ze vinden bij;
Plains Radio Network ; www.plainsradio.com
Zoals u ziet ontbreken er een paar pagina's bovendien is er de aankondiging dat het bewijs voor de Keniaanse geboorte Maandag of Dinsdag beschikbaar wordt. lees even The PlainsRadio Dunham/OBAMA Divorce Papers (http://www.oilforimmigration.org/facts/?p=653)
Ik heb vannacht de Lion's Den gevolgd en één en ander begint toch wel heel interessante vormen aan te nemen. Ed Hale is zeker serieus.
Glass
3 januari 2009, 19:33
[QUOTE=walkie;[QUOTE]
"Je moet toch wel heel erg simpel zijn als je gelooft dat die 1 miljard dollar afkomstig waren van particuliere donateurs op internet,en schenkingen van instanties die Glass aanhaalde"
Ik heb er slechts een paar genoemd, hier is nog wat meer.
Barack Obama (D)
Senator from Illinois
Obama's victory in the general election was aided by his tremendous fundraising success. Since the start of 2007, his campaign relied on bigger donors and smaller donors nearly equally, pulling in successive donations mostly over the Internet. After becoming his party's nominee, Obama declined public financing and the spending limits that came with it, making him the first major-party candidate since the system was created to reject taxpayers' money for the general election.
Cash on Hand: $29,911,984
Debts: $594,764
Date of last report: Nov 24 2008 12:00AM
Source of Funds
Individual contributions $656,610,810 89%
PAC contributions $1,580 0%
Candidate self-financing $0 0%
Federal Funds $0 0%
Other $85,041,518 11%
NOTE: All the numbers on this page are for the 2008 election cycle. Summary and Fundraising by Quarter numbers are based on Federal Election Commission data released electronically on September 20, 2008. All other numbers are based on data released electronically on Monday, November 17, 2008.
Johnnie
3 januari 2009, 20:03
[QUOTE=walkie;[QUOTE]
"Je moet toch wel heel erg simpel zijn als je gelooft dat die 1 miljard dollar afkomstig waren van particuliere donateurs op internet,en schenkingen van instanties die Glass aanhaalde"
Ik heb er slechts een paar genoemd, hier is nog wat meer.
Barack Obama (D)
Senator from Illinois
Obama's victory in the general election was aided by his tremendous fundraising success. Since the start of 2007, his campaign relied on bigger donors and smaller donors nearly equally, pulling in successive donations mostly over the Internet. After becoming his party's nominee, Obama declined public financing and the spending limits that came with it, making him the first major-party candidate since the system was created to reject taxpayers' money for the general election.
Cash on Hand: $29,911,984
Debts: $594,764
Date of last report: Nov 24 2008 12:00AM
Source of Funds
Individual contributions $656,610,810 89%
PAC contributions $1,580 0%
Candidate self-financing $0 0%
Federal Funds $0 0%
Other $85,041,518 11%
NOTE: All the numbers on this page are for the 2008 election cycle. Summary and Fundraising by Quarter numbers are based on Federal Election Commission data released electronically on September 20, 2008. All other numbers are based on data released electronically on Monday, November 17, 2008.
Ik snap je punt wel,maar we hebben het hier over 1.000.000.000 aan campagnedollars.Ik vraag me dan weer af wie de hoofdsponsor van de obama hussein campagne was.Let wel,we hebben het over iemand die tot 2005 onbekend was bij het Amerikaanse publiek.at your service
Glass
3 januari 2009, 20:30
Ik snap jou punt ook, als dit zo is ben ik daar ook benieuwd naar.
Glass
3 januari 2009, 20:39
Nee, ik ben nog nooit op die site geweest en ben ook niet van plan dit ooit te doen, maar als je over meer info beschikt dan wij zou ik zeggen voor de draad ermee.
hirihiri123
12 januari 2009, 15:14
Struikelt Obama alsnog over zijn geboortecertificaat?
Obama's ware afkomst blijft tot nu toe in nevelen gehuld
Vandaag buigt het Amerikaanse Hooggerechtshof zich voor de derde maal achter gesloten deuren over de vraag of de vele wettelijke akties die de laatste maanden zijn gestart vanwege de weigering van Barack Obama om zijn geboortecertificaat te overhandigen, in behandeling moeten worden genomen. Alle akties draaien om de vraag: Barack Obama, ben jij nu wel of niet een 'natuurlijke Amerikaan'?
Twee maal eerder hoorden de toprechters deze vragen aan, en twee maal eerder besloten ze om deze te negeren.
De onbeantwoorde vragen werpen een donkere wolk over Obama's aanstaande presidentsschap. Sommige van zijn familieleden hebben ondubbelzinnig toegegeven dat hij in Kenia is geboren, en niet op Hawaii. Om de één of andere reden blijft Obama weigeren om zijn originele geboortecerfiticaat openbaar te maken. Als hij daadwerkelijk een 'natural born citizen' is, zoals hij beweert, dan zou hij hiermee in één klap alle critici de mond snoeren.
De vraag is dus: waarom doet hij dat dan niet?
Kan het zijn dat een bedrieger president wordt van de Verenigde Staten? En dat de media hier willens en wetens aan meewerken door ieder nieuws over de twijfels die er zijn over zijn Amerikaanse staatsburgerschap, te blokkeren?
Stel dat lang na Obama's inauguratie als president, alsnog bewezen zou worden dat hij inderdaad gelogen heeft over zijn afkomst. Dan zou hij niet alleen het onbevoegde hoofd van het machtigste leger van de wereld zijn, maar zou ook iedere wet en ieder verdrag dat hij tekent, ongeldig zijn.
Er zijn een groot aantal rechtszaken gestart waarin wordt gesteld dat Obama niet aan één van de belangrijkste grondwettelijke eisen voor het Amerikaanse presidentsschap voldoet, namelijk dat hij als Amerikaan geboren is. Sommige rechtszaken stellen dat hij niet op Hawaii, maar in Kenya geboren is, zoals zijn grootmoeder bevestigd heeft. De vrouw die Obama als zijn moeder heeft aangewezen was onder de toenmalige wetgeving te jong om hem het Amerikaanse staatsburgerschap te laten verlenen, vooral omdat dit gebeurde in het buitenland en de man die zijn vader was, op dat moment een burger van Kenia was.
Andere rechtszaken concentreren zich op Obama's staatsburgerschap via zijn vader. Als inwoner van Kenia viel hij tijdens zijn geboorte nog onder de jurisdictie van Groot Brittannië, wat hem een dubbele nationaliteit gaf. De grondwet erkent mensen met een dubbele nationaliteit niet als 'natuurlijke' Amerikanen.
Daarnaast zijn er diverse details die reden geven tot twijfel omtrent Obama's beweringen over zijn wettelijke geschiktheid om president te worden. Het betreft onder andere de verhuizing van zijn familie naar Indonesië toen hij nog een kind was, zijn reis naar Pakistan in de jaren '80, destijds verboden gebied voor Amerikaanse burgers, en conflicterende verklaringen van Obama's familie over zijn geboorteplaats.
Vandaag bespreken de rechters de petitie van de al eerder op deze site besproken topadvocaat Philip Berg (link zie onder). 'Dit is een historische zaak die als nooit tevoren het ambt van het presidentsschap van de Verenigde Staten zal beïnvloeden,' schrijft hij op zijn website obamacrimes.com. 'Nooit eerder kwam iemand in aktie tegen een gekozen president vanwege twijfels of deze wel een 'natuurlijke' Amerikaan is, zoals vereist wordt door de Amerikaanse Grondwet, artikel II sectie 1.'
Berg stelt dat als Obama ingezworen wordt, de Verenigde Staten en haar burgers aanzienlijke en onherstelbare schade zullen lijden. 'Omdat Barack Obama geen 'natuurlijke Amerikaan' is zoals vereist wordt in de Grondwet, zullen al zijn akties als president ongeldig zijn.'
De organisatie Faith2Acton.org zegt dat de media, zoals CNN en Fox, alle berichten en advertenties blokkeren waarin de twijfels over Obama's geboortecertificaat besproken worden. 'Op verzoek hebben we iedere zin in onze advertentie onderbouwd, maar toch werd deze geweigerd. Wat zegt dat over de vrijheid van meningsuiting? De media wil hier niet alleen niet over berichten, maar weigert zelfs uitzendtijd aan anderen te verkopen die mogelijk hét verhaal van de eeuw willen publiceren,' aldus Porter van Faith2Action.
Gedurende Obama's presidentiële campagne publiceerde hij een Hawaiiaans geboortecertificaat op het internet. Critici zeggen echter dat zo'n document niets bewijst omdat het routinematig werd afgegeven, ook aan ouders wier kinderen niet in Hawaii waren geboren.
Nogmaals, Obama kan alle controverse eenvoudig uit de weg ruimen door simpelweg, zoals de gewoonte is, zijn geboortecertificaat openbaar te maken. Maar zijn aanhoudende weigeringen, en het feit dat hij zelfs rechtszaken heeft aangespannen om deze openbaarmaking te voorkomen, is meer dan voldoende reden om erg wantrouwend te zijn.
Twaalf onafhankelijke gerechtelijke akties zijn er ondernomen om te voorkomen dat Obama mogelijk de eerste ongrondwettelijke president van de VS wordt. Sommige rechtszaken zijn nog in behandeling, anderen zijn afgewezen. Meer dan 200.000 Amerikanen hebben reeds een petitie ondertekend waarin de authoriteiten wordt verzocht om Obama te dwingen zijn geboortecertificaat openbaar te maken en om te bewijzen dat hij een 'natuurlijke Amerikaan' is.
De gouverneur van Hawaii beweert dat er een geldig geboortecertificaat is, maar weigert het te laten inzien. Ook geeft hij geen commentaar op de inhoud ervan. Als op dit certificaat daadwerkelijk staat dat Obama op Hawaii geboren is, waarom wordt dit dan niet gewoon bekend gemaakt? Of staat op dit certificaat inderdaad dat Obama welliswaar geregistreerd is in Hawaii, maar dat hij in Kenia is geboren. Is dat het geval, en komt het bewijs daarvan ooit tijdens Obama's presidentsschap boven tafel, dan is er niet alleen keihard bewijs dat Obama meerdere malen gelogen heeft, maar komt de VS tevens in een ongekende constitutionele crisis terecht die zijn weerga niet kent.
Xander
Bron: World Net Daily http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=85434
http://xandernieuws.punt.nl/?id=499184&r=1&tbl_archief=&
hirihiri123
12 januari 2009, 15:16
[QUOTE=Glass;48421][QUOTE=walkie;
Ik snap je punt wel,maar we hebben het hier over 1.000.000.000 aan campagnedollars.Ik vraag me dan weer af wie de hoofdsponsor van de obama hussein campagne was.Let wel,we hebben het over iemand die tot 2005 onbekend was bij het Amerikaanse publiek.at your service
JP Balkvanellende kwam ooit ook van uit het "niets "...................en werd MP..............d"b d"b Puke
Johnnie
14 januari 2009, 09:17
[QUOTE=walkie;48434][QUOTE=Glass;48421]
JP Balkvanellende kwam ooit ook van uit het "niets "...................en werd MP..............d"b d"b Puke
Ook al weer zoiets.Bij mij weten stond de godsdienstwaanzinnige op nr 3 van het cda.at your service
hirihiri123
20 januari 2009, 18:39
[QUOTE=Glass;48421][QUOTE=walkie;
http://i298.photobucket.com/albums/mm246/badboytoo/muslim.jpg
als ik deze foto bekijk, natuurlijk gefotosjopt, zou hij die campagnegelden weleens uit een Arabisch land(en ) hebben kunnen gekregen............
http://i179.photobucket.com/albums/w299/abarajas6/obamajpg.gif
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.