Vollständige Version anzeigen : Israël beschoten vanuit Libanon 8-01-09
James1234
8 januari 2009, 12:59
Reacties op het door het rijk gesubsidieerde marokko.nl
een bloemlezinkje:
"En wanneer grijpt het machtige Iran nu eindelijk in? " Antwoord : Ja, dat doen ze dus via Hamas en Hizb'Allah.
"Inderdaad. Israel moet militair onder druk blijven, anders zullen ze nooit enige concessie doen. Ik denk dat heel Israel onder regelmatig raketvuur moet komen zonder dat het leger dat kan stoppen"
"Libanon en de rest van de omringende landen zijn al in gevaar voor de amerikaanse joodterreur "
"wahahahaha de joden gaan eraan !"
"joden gaan direct naar de hel "
Mivtza Herut
8 januari 2009, 16:40
Ik werd vannochtend wakker gebeld door een vriendin om mij te vertellen dat we in het noorden beschoten werden. Het gaat hier om moslim-militanten die in de jaren 70 Libanon zijn binnengevallen vanuit Jordanie. Hezbollah gaat waarschijnlijk niets beginnen dus maak jullie vooral niet ongerust! Ik ben zelf gewoon verder gaan slapen.
isfl
Marcus
8 januari 2009, 17:17
Toch blijft het link. Er kunnen Israëlische doden en gewonden vallen. Daarom moet het goed aangepakt worden zoals Israël al deed. Ik verwacht meer ellende ook in de rest van de wereld na de oproep van de 2e man van El Quada. Moslims zijn tot alles in staat.
James1234
8 januari 2009, 17:38
Israël heeft niet behoefte aan een tweede front, lijkt me, en kijkt de kat uit de boom. Alles in de Israëlische pers wijst daar ook op .
GW=OK
8 januari 2009, 21:00
Ik werd vannochtend wakker gebeld door een vriendin om mij te vertellen dat we in het noorden beschoten werden. Het gaat hier om moslim-militanten die in de jaren 70 Libanon zijn binnengevallen vanuit Jordanie. Hezbollah gaat waarschijnlijk niets beginnen dus maak jullie vooral niet ongerust! Ik ben zelf gewoon verder gaan slapen.
isfl
In het NOS nieuws wordt weer verzwegen dat er een raket aanval vanuit Libanon is geweest...
Mivtza Herut
9 januari 2009, 18:31
Toch blijft het link. Er kunnen Israëlische doden en gewonden vallen. Daarom moet het goed aangepakt worden zoals Israël al deed. Ik verwacht meer ellende ook in de rest van de wereld na de oproep van de 2e man van El Quada. Moslims zijn tot alles in staat.
Ey kijk het punt is dat ik gewoon niet mijn hele leven ga aanpassen op 4 raketten, het waren moslimmilitanten, niet Hezbollah. Ik verwacht niet dat Hezbollah nu gaat aanvallen. En ik wil niet graag een 2e front zien op het moment.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.