PDA

Vollständige Version anzeigen : palestina en zijn gevallen burgers

jawad20
9 januari 2009, 19:29
palestina en zijn gevallen burgers

waar we allen mee bezig zijn terwijl wij hier kalmpjes voor onze tv
vastgeklampt zitten
terwijl we ons eigenlijk moeten afvragen waarom europake geld steekt in de oorlog met de wreedste daden
namelijk israel tegen palestina

is het normaal dat er kinderen worden gedood om politiek

wanneer gaan de mensen is allen opstaan tegen die politiek hier op aarde
terwijl zij ons geld steken in bedrijven die voor meer geld zorgen om in al hun zakken te verdelen
terwijl wij , de gewone burger , hier , in het buitenland , overal sterven van de honger

kan iedereen zich nog de oorlog tegen irak of in afghanistan herinneren
het was meteen oorlog meteen binnengevallen in irak enzovoort
met een wereld macht
en dan spreek ik niet enkel over de verenigde state
nee ook europa

en nu het israel is , houden ze zich er rustig aan buiten met een paar woordjes hier en daar in de media
en ik zal u is zeggen waarom dat ons europake zich er schoontjes buitenhoud
europa heeft israel nodig als bondgenoot

europa meer als 25 landen
heeft 1 landje nodig

waarom
het geld , het is overal bekend dat de israëlieten geen arm volk zijn
ze hebben veel wat velen nodig hebben ik zal het zo stellen

Marcus
9 januari 2009, 19:31
Het is inderdaad jammer dat de Palestijnen hun geschonken geld vooral uitgeven aan wapens ipv aan haar eigen bevolking of het opbouwen van hun land. Hun haat richting de autonome staat Israël is groter dan de liefde voor hun eigen kinderen. Dat is jammer.

admin
9 januari 2009, 19:57
waarom

Waarom is Israël geen arm volk?

Precies omdat zij de woestijn waarin zij kwamen hebben opgebouwd tot een paradijs.

Die kansen hebben de zogenaamde palestijnen ook gehad en verspild aan religieuze haat. Men koos voor haat i.p.v. de handen uit de mouwen te steken. Wie hier medelijden mee heeft moet bij zichzelf te raden gaan want geen enkel normaal denkend mens kan voor zulke lieden sympathie opbrengen. Respekt waar islamieten altijd over schreeuwen moet je eerst verdienen voordat je het krijgt, dat heeft men echter nooit begrepen. Israël heeft dat respekt verdiend op alle fronten, de haters uit het islamitische jargon niet, ik kan me niks bedenken waarom je de zogenaamde palestijn zou moeten respekteren als jij dat wel weet dan treed naar voren!

James1234
9 januari 2009, 20:12
palestina en zijn gevallen burgers

waar we allen mee bezig zijn terwijl wij hier kalmpjes voor onze tv
vastgeklampt zitten
terwijl we ons eigenlijk moeten afvragen waarom europake geld steekt in de oorlog met de wreedste daden
namelijk israel tegen palestina

waarom

Denk eens aan de miljoenen die het westen in de Gaza strook gestoken heeft
In plaats van daar iets nuttigs mee te doen heeft Hamas er tunnels van aangelegd om wapens door te smokkelen.
Arabieren moeten minder klagen, minder in de slachtofferrol duiken en de handen eens uit de mouwen steken. Kunnen ze net zo'n prachtig land als Israël hebben.

Marcus
9 januari 2009, 20:20
Denk eens aan de miljoenen die het westen in de Gaza strook gestoken heeft
In plaats van daar iets nuttigs mee te doen heeft Hamas er tunnels van aangelegd om wapens door te smokkelen.
Arabieren moeten minder klagen, minder in de slachtofferrol duiken en de handen eens uit de mouwen steken. Kunnen ze net zo'n prachtig land als Israël hebben.

Klagen en haten zit in hun aard. Er zit weinig goeds in die mensen. Is niet leuk om vast te moeten stellen maar het zijn de feiten.
Ze proberen met hun islam de hele wereld te veroveren. Dat is niet zo mooi. Sommigen zijn daar blind voor hier en in de rest van de wereld. Dit is een conflict tussen islam en de rest van de vrije wereld. De rest van de wereld zou zich weleens mogen bekommeren om het Joodse volk wat nog steeds onder vuur ligt en in vrede naast de Palestijnen wil leven. Vele blinden kiezen echter de kant voor de moslims. Een verkeerde keuze. Daar komen ze nog wel achter als het te laat is.

James1234
9 januari 2009, 20:47
Klagen en haten zit in hun aard. Er zit weinig goeds in die mensen. Is niet leuk om vast te moeten stellen maar het zijn de feiten.
Ze proberen met hun islam de hele wereld te veroveren. Dat is niet zo mooi. Sommigen zijn daar blind voor hier en in de rest van de wereld. Dit is een conflict tussen islam en de rest van de vrije wereld. De rest van de wereld zou zich weleens mogen bekommeren om het Joodse volk wat nog steeds onder vuur ligt en in vrede naast de Palestijnen wil leven. Vele blinden kiezen echter de kant voor de moslims. Een verkeerde keuze. Daar komen ze nog wel achter als het te laat is.

Benyamin Netanyahu in een filmpje over antisemitisme (http://nl.youtube.com/watch?v=Xg7r7-R-H2Q&feature=PlayList&p=6255B6CEC9E23C6C&playnext=1&index=8) : They don't hate the West because of Israel, they hate Israel because of the West

Stemt tot nadenken.

admin
9 januari 2009, 21:36
Leuk berichtje past hier goed bij

Ze zijn zo zielig die zogenaamde palestijn

Moslims op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever zijn vandaag met elkaar slaags geraakt tijdens protesten tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook.

Aanhangers van het radicaalislamitische terreurbeweging hamas, dat de Gazastrook beheerst, gingen de confrontatie aan met leden van de als gematigd geldende Fatahbeweging van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.
Ziekenhuis
Volgens ooggetuigen moesten ruim tien personen in het ziekenhuis worden opgenomen. Andere betogers zouden zijn aangehouden.

James1234
9 januari 2009, 21:55
Bij gebrek aan Joden kun je altijd nog de woede op elkaar bekoelen, admin .
Haat moet toch een uitlaatklep hebben nietwaar ?

jorden
9 januari 2009, 23:27
natuurlijk is het erg dat er kinderen oorlogslachtoffer worden.
Maar bij wie leg je de schuld?
Mag Israel zich niet verdedigen omdat men zich achter kinderen verschuilt?
Als men dat doelbewust doet en de dode kindertjes gebruikt om Israel zwart te maken, dan is dat toch verwerpelijk.
Ik kan me niet voorstellen dat israel eens lekker wraak gaat nemen op kleuterscholen om hamas een lesje te leren.
Er vallen kinderslachtoffers omdat het er wemelt van de kinderen, gemiddeld baart iedere vrouw er 5,2. De hoogste vruchtbaarheid ter wereld heb ik begrepen.
Ik zou wel willen weten waar dat goed voor is. Men jammert dat het daar zo slecht is, zo overbevolkt, waarom al die kinderen?
Om de oorlog mee te winnen? Is dat op zich niet gewoon misdadig, kinderen krijgen als moordwapens..
Ik hoop dat ze niet veel lijden als ze sterven, maar wat hun ouders betreft, uitzonderingen daargelaten, kinderen krijgen uit haat is niet de oplossing.