PDA

Vollständige Version anzeigen : Zeer eenzijdige beeldvorming journaals

Camem-bert
16 januari 2009, 20:46
Mensen worden dag in dag uit overgoten en bedonderd met beelden van Gaza die door de Palestijnen zelf gemaakt zijn. Iemand anders komt er niet in. Journaals melden dan wel dat 'hun reporter zus-en-zo in samenwerking met een palestijnse cameraploeg een rapportage heeft gemaakt' maar dat is een leugen. De Palestijnen leveren de beelden en de journaals plakken hun commentaar eronder. Dat doen ze allemaal. Het resultaat is navenant. Ook Reuters krijgt alleen maar beelden van en door de palestijnen.

Daarnaast zie ik heel vaak, ook op b.v. de BBC, binnen één item de beelden 2x voorbij komen.
Laatst zelfs 4x !

Wat ook opvalt is dat Israel volgens deze beelden alleen maar schiet op:

- kinderen van rond de 5 jaar (en dan nog bijna alleen jongetjes! )
- onschuldige burgers
- vluchtelingen
- VN gebouwen, medewerkers
- journalisten (wat dat ook wezen moge)

Kinderen van rond de 5 jaar zijn ideaal. Babies kunnen niet acteren.
Kinderen van deze leeftijd echter wel. En ze zijn nog jong genoeg om
emoties op te roepen. Je kunt bijna geen beelden van Gaza zien zonder
dat daar iemand op dramatische wijze met een kind door het beeld rent,
vaak met een amateuristisch aangebracht smeer bloed op het voorhoofd.

Dat palestijnse terroristen niet van burgers te onderscheiden zijn en zich vaak onder burgers schuilhouden en vanuit VN gebouwen schieten hoor je nooit. Daarnaast lijkt het wel of zelfs elk kippehok een VN status heeft (of is dit werkelijk zo, hebben we via de VN al zoveel geld over de balk gegooid).

Ook leveren de palestijnen oncontroleerbare aantallen van de slachtoffers aan hun kant en dat wordt klakkeloos overgenomen door de media.

hirihiri123
16 januari 2009, 20:58
http://www.youtube.com/watch?v=DaRLAtnwnZY

Riski
18 januari 2009, 08:36
Wat een stelletje hypcorieten zijn jullie. Ik walg van jullie uitspraken.

Het is toch duidelijk dat er 1300 mensen zijn gedood, en dat er 100.000 mensen dakloos geworden. Maar dat doet je blijkbaar geen pijn.

Dan doet het mij ook geen pijn als het andersom is.....

hirihiri123
18 januari 2009, 08:39
Waaruit blijkt dat dan dat er 1300 slachtoffers zijn..........:p

Bekijk eens alle Joetoep filmpjes...en Uw ogen zullen open gaan..........

Zolang de Hamasleden zich in een kelder onder het ziekenhuis verschuilen , is er al wat mis.........en ja deze "helden "gebruiken vrouwen en kinderen als menselijk schild............

hirihiri123
18 januari 2009, 08:42

Het is toch duidelijk dat er 1300 mensen zijn gedood, en dat er 100.000 mensen dakloos geworden. Maar dat doet je blijkbaar geen pijn.

Typisch een uitspraak van een "gelovige "...............

Marcel
18 januari 2009, 08:47
Niemand dwingt je hier te blijven. Als je er niet tegen kan surf lekker verder. adios
Oh, dan is een mensenleven ineens niet meer belangrijk. Wat een hypocriet ben jij. Ik walg van je uitspraak. Kneusje

Riski
18 januari 2009, 08:53
Niemand dwingt je hier te blijven. Als je er niet tegen kan surf lekker verder. adios

Oh, dan is een mensenleven ineens niet meer belangrijk. Wat een hypocriet ben jij. Ik walg van je uitspraak. Kneusje

Jullie geven een verkeerde signaal, eerst ontkennen dat er 1300 doden zijn gevallen (het verbaast met dat het maar 1300 zijn), en ten tweede het kan jullie sowieso niet schelen.

Nee, ik surf niet verder, ik mag tenslotte mijn mening geven.

Johnnie
18 januari 2009, 10:15
Wat wij hebben kunnen leren van het jongste conflict.
In Door Ariël Bruéns on 18 Jan 2009 at
Ariël Bruéns

Goed, Israël heeft een unilaterale staakt het vuren aangekondigd. Het zal Hamas en andere radicale islamitische fracties er niet van weerhouden door te gaan met provoceren en het bestoken van Israëlische burgers. Hamas heeft al aangekondigd het eenzijdige staakt het vuren niet te respecteren en er geen aanleiding in te zien om de ingeslagen weg te her-evalureren.

Het unilaterale Israëlische staakt het vuren zal de NOS en andere reguliere media outlets er niet toe aanzetten deze keer wel aandacht te geven aan de vele duizenden raketten die de radicale islamieten volledig ongeprovoceerd op Israëlische dorpen en steden afvuren met slechts het doel burgers te treffen. Net zo min als ze dit de voorgaande jaren heeft gedaan.

Het zal de linkse heulers er niet van weerhouden de de facto vernietiging van Israël te prediken ten faveure van de genocidale islamofascisten die slechts één ding op de agenda hebben staan. Namelijk de vernietiging van Israël en het Joodse volk. Men zal de zogenaamde steun aan de “Palestijnen” blijven misbruiken voor hun proxy antisemitisme.

Toch hebben we wel wat kunnen leren van de voorbije weken. We hebben kunnen leren hoe oneerlijk de media is als het aankomt op het objectief verslag doen van zoiets als een oorlog. Men spant haarzelf voor het karretje van genocidale terreurplegers en ontketen een propagandaoorlog tegen degene die genoodzaakt zijn zich hiertegen te verdedigen.

Hetzelfde gaat op voor het gros van de zogenaamde weldenkende linksmensen. Er gaat hen niets te ver om een “revolutie” te ontketenen. Onder revolutie moet u niets anders verstaan dan “een gewelddadige ommekeer in de politieke toestand”. Desnoods zet men daarbij in op lieden die geen andere doelstelling hebben dan het onderwerpen van de zogenaamde kafirs.

Lees verder op onderstaande url.

http://contradicere.wordpress.com/2009/01/18/wat-wij-hebben-kunnen-leren-van-het-jongste-conflict/

Johnnie
18 januari 2009, 10:27
Jullie geven een verkeerde signaal, eerst ontkennen dat er 1300 doden zijn gevallen (het verbaast met dat het maar 1300 zijn), en ten tweede het kan jullie sowieso niet schelen.

moslims(uitzonderingen nagelaten)hebben geen mening,en mogen ook geen eigen mening hebben.Het enige wat de moslims wel mogen is de koran vereren en luisteren naar hun"geestelijke"imams.Wijk je daarvan af ben je al snel een afvallige in de islam,en sta je voor een shariarechtbank.Ken je nagaan hoe paranoide het gedachtegoed van de islam is.at your service

doktermolotov
18 januari 2009, 10:58

Ware immers dappere broeder strijders die gevallen zijn voor de zaak van allah, dus treur niet , want allah wet het beter, of is je geloof niet zo sterk?isfl

doktermolotov
18 januari 2009, 11:01

Klopt het kan mij geen ene reet schelen dat er 1300 terroristen of toekomstige terroristen zijn omgekomen.

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=522

En dat komt o.s door door deze opvoeding

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=699

Of zie je liever mickey mouse??

Opzouten ranzige randdebiel.

Riski
18 januari 2009, 12:57
Klopt het kan mij geen ene reet schelen dat er 1300 terroristen of toekomstige terroristen zijn omgekomen.

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=522

En dat komt o.s door door deze opvoeding

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=699

Of zie je liever mickey mouse??

Opzouten ranzige randdebiel.

Hmm, als je wil dat ik opzout, dan is dat insgelijks.

Als je het jou geen reet kan schelen, dan is dat insgelijks.

doktermolotov
18 januari 2009, 13:07
Hmm, als je wil dat ik opzout, dan is dat insgelijks.

Als je het jou geen reet kan schelen, dan is dat insgelijks.

Wat een verassing zeg, bedoel je nu dat jouw reactie op universitair niveau is??

Riski
18 januari 2009, 13:28
Wat een verassing zeg, bedoel je nu dat jouw reactie op universitair niveau is??

Nee Sjappie, want ik ben universitair opgeleid.

doktermolotov
18 januari 2009, 13:46
Nee Sjappie, want ik ben universitair opgeleid.

Gezien je bijdrage hier moet ik dat ten zeerste betwijfelen,je bijdragen vertonen dan ook geen enkel spoortje van enige kennis , humor, sarcasme, visie of wat dan ook.

Kijk van mij kan je dat niet verwachten, ik ben een tokkie!!!<AMF isfl nlvlag

Je vertoont wel het gedrag van een soortgenoot nablaatschaap aan een halsband, maar daar heb je geen universiteiten voor.

Of je moet die islaam indoctrinatie units een universiteit willen noemen!

James1234
18 januari 2009, 13:48
zou allemaal zo leuk kunnen zijn met Riski : graag wat minder op de man, en wat meer op de bal aub

dat geldt iedereen, ook ondergetekende ;)

Riski
18 januari 2009, 13:53
Gezien je bijdrage hier moet ik dat ten zeerste betwijfelen,je bijdragen vertonen dan ook geen enkel spoortje van enige kennis , humor, sarcasme, visie of wat dan ook.

Kijk van mij kan je dat niet verwachten, ik ben een tokkie!!!<AMF isfl nlvlag

Je vertoont wel het gedrag van een soortgenoot nablaatschaap aan een halsband, maar daar heb je geen universiteiten voor.

Of je moet die islaam indoctrinatie units een universiteit willen noemen!

ik ben een woord vergeten.

IK BEN NIET UNIVERSITAIR OPGELEID.

Riski
18 januari 2009, 13:53
zou allemaal zo leuk kunnen zijn met Riski : graag wat minder op de man, en wat meer op de bal aub

dat geldt iedereen, ook ondergetekende ;)

Hmm een PVV'er die dat zegt......

James1234
18 januari 2009, 13:56
is geen doorsnee PVV'er.........slikt niet alles voor zoete koek van Wilders

Riski
18 januari 2009, 13:58
is geen doorsnee PVV'er.........slikt niet alles voor zoete koek van Wilders

Dus je hebt wel een eigen mening?

admin
18 januari 2009, 14:00

1300 terroristen die het aan zichzelf te danken hebben ja! Niks hypocriets aan.

Riski
18 januari 2009, 14:01
1300 terroristen die het aan zichzelf te danken hebben ja! Niks hypocriets aan.

Waarom?

admin
18 januari 2009, 14:04
Waarom?

Omdat zij deze oorlog begonnen zijn daarom.

Riski
18 januari 2009, 14:05
Omdat zij deze oorlog begonnen zijn daarom.

Feiten svp....

admin
18 januari 2009, 14:57
Feiten svp....

De goede kant opkijken doet al wonderen, luisteren naar de waarheid ook, jezelf niet in een slachtofferrol stoppen om aandacht te vragen maar leren denken ook, denken voor jezelf en niet wat de schotel op je schootje kotst of wat de imam je in de oren smeert.

doktermolotov
18 januari 2009, 15:28
ik ben een woord vergeten.

IK BEN NIET UNIVERSITAIR OPGELEID.

Gebruik dat woord dan ook niet in je commentaar op een ander zijn porting!

isfl

Camem-bert
25 januari 2009, 18:57
Gisteren trouwens op het RTL4 Journaal een palestijns jongetje dat trots een 'Israelische' patronengordel toonde die hij onder (!) de puinhopen had gevonden ergens midden in Gaza.

1) De Israeliers zijn daar helemaal niet geweest.
2) Wat doet die gordel onder het puin ?? Knap werk.

Lijkt me dus meer een bewijs voor de bewapening van de Palestijnen zelf.

(met dank aan een niet erg wakkere Conny Mus)

doktermolotov
25 januari 2009, 18:59
Feiten svp....

8000 feiten, mm, raketten.isfl

Peggy
25 januari 2009, 20:04
Vele fragmenten zijn op zeer slinkse wijze gefilmd. Wie daar intrapt, zal nog veel teleurstellingen in het leven moeten overwinnen.
De camera is bijv. gericht op een groep mensen en plots vliegen de kogels hun rond de oren. De cameraman wiebelt wat met de camera (alsof het lijkt dat hij schrikt), maar blijft de slachtoffers gewoon door filmen. En dit allemaal zonder dat de camera een draai maakt naar de richting waar de kogels vandaan komen.
Ja natuurlijk doet die cameraman dat niet, want dan zou heel de wereld kunnen zien, dat Hammas op het eigen volk schiet!
Álles hebben die lui ervoor over om de Israëliërs in een kwaad daglicht te zetten!

GW=OK
25 januari 2009, 20:48
Vele fragmenten zijn op zeer slinkse wijze gefilmd. Wie daar intrapt, zal nog veel teleurstellingen in het leven moeten overwinnen.
De camera is bijv. gericht op een groep mensen en plots vliegen de kogels hun rond de oren. De cameraman wiebelt wat met de camera (alsof het lijkt dat hij schrikt), maar blijft de slachtoffers gewoon door filmen. En dit allemaal zonder dat de camera een draai maakt naar de richting waar de kogels vandaan komen.
Ja natuurlijk doet die cameraman dat niet, want dan zou heel de wereld kunnen zien, dat Hammas op het eigen volk schiet!
Álles hebben die lui ervoor over om de Israëliërs in een kwaad daglicht te zetten!

Precies! Ze gaan over lijken dat schorem.

King George
26 januari 2009, 01:16
Wie met oogkleppen op de media volgt wens ik nog veel kromme tenen toe!

anoniem1516
27 januari 2009, 10:39
ze moeten wel ! als er niks gebeurd
is deze wereld en dit land binnen enkele seconden van de kaart geveegd!!

iran is overgenomen door de islam met slecht 2% van alle islamieten hebbn mee gedaan naar schatting is dit in ons land al 10% !!! als 2% lukt moet 10% zeker lukken in zo'n klein landje... !! aanpakken zeg ik dus !