PDA

Vollständige Version anzeigen : Laffe honden

Boosoog
20 januari 2009, 02:05
Bron: B`Tslem The Israelie Center for Human Rights in the occupied territories

18 Jan. '09: suspicion that soldiers shot Palestinian farmer to death today without warning
A farmer from the Huza'ah village, Maher Abd al-Athim Yusuf Abu-Rajileh, age 24, was killed this morning by Israeli gunfire while working his land, some 400 meters from the Israeli border. His brother, Dr. Wissam Abu-Rijleh, told B'Tselem that in spite of the ceasefire, the soldiers opened fire without warning at dozens of farmers, killed Abu-Rajileh.
According to Dr. Abu- Rajileh, who spoke on the phone with B’Tselem’s researcher, following Israel’s declaration of a ceasefire, he went out with his family to their fields to survey the damage causes by the recent military operation. They went to the fields along with other residents of this village, located south-east of Khan Yunis. They reached the fields around 8:00 am, and were alarmed to see the extent of the destruction, which they described as if a tsunami had struck the area. According to Abu Rajileh, the agricultural area, including olive and fruit trees and greenhouses, as well as some 30 homes in the neighborhood closest to the border, were completely destroyed. The Abu- Rajileh family tried to salvage some trees that had been uprooted and buried, in order to use them for firewood. Dozens of people were there at the time, surveying the damage. Some Israeli jeeps were positioned on the border but the area was quiet.
According to Dr. Abu Rajileh, at about 10:00, without warning, intensive gunfire was directed at the farmers, lasting about 3 minutes. He fled the area and when he returned, he found the body of his brother on the ground.

http://www.btselem.org/English/Press_Releases/20090118.asp

Mivtza Herut
20 januari 2009, 02:46
Er is geen bezet gebied in Eretz Israel, als je de titel alleen al niet kan formuleren...

http://www.thirdtemple.com/images/israel-map/israel.jpg

jorden
20 januari 2009, 06:43
een tragisch bericht.
Mocht het zo zijn dat israëlische soldaten het vuur hebben geopend zonder waarschuwing dan is het niet goed te praten.

Maar dat neemt niet weg dat Israël gerechtvaardigd was om deze oorlog te beginnen. Laten we hopen dat de palestijnen zich van Hamas weten te ontdoen en voor vrede en welvaart kiezen.
Een volk dat zich laat leiden door gemaskerde terroristen zal geen vrede vinden. 5,2 kinderen gemiddeld is ook niet slim als de ruimte beperkt is.

In de tweede wereldoorlog zijn er ook veel onschuldige duitsers gesneuveld, tevens japanners, ieder geval even tragisch natuurlijk, een verspilling van geluk en levens.. Met als gevolg dat we nu vrij zijn.

James1234
20 januari 2009, 12:21
Leuke kaart van Israel geeft Yoni, zal hem veel commentaar opleveren ;)

Mivtza Herut
20 januari 2009, 12:25
Leuke kaart van Israel geeft Yoni, zal hem veel commentaar opleveren ;)

Het zijn de huidige grenzen van de staat Israel. Men kan het hier niet mee eens zijn, er zijn ook nazi's die zeggen dat Oost-Pruisen, nu Pools, tot het Rijkse Lebensraum behoort...

Ik ben Revisionistisch ingesteld, en geloof (naja geloof, kijk naar de cijfers van raketaanvallen) overigens ook dat de terreur alleen maar toenam wanneer Israel de Gaza verliet. Zoals ik al eerder op mijn blog schreef. Als het een jihadistische plicht is om in Eretz Israel dood en verderf te zaaien, is het een Zionistische plicht om daar leven te brengen.

Fatal Error:
http://94.100.113.40/467200001-467250000/467233601-467233700/467233633_5_Juwq.jpeg

James1234
20 januari 2009, 12:39
Het zijn de huidige grenzen van de staat Israel.]

Hmm. Israel heeft de Gazastrook in 2005 ontruimd..
----------------------------------------------------

Indulgence leads to greater conflicts, spijker op z'n kop

Denk aan Chamberlain München 38, en aan West Europa anno 2009

en eventueel aan deze speech van Benyamin Netanyahu (http://nl.youtube.com/watch?v=Xg7r7-R-H2Q&feature=PlayList&p=6255B6CEC9E23C6C&playnext=1&index=8)

Nog een paar weken, dan issie weer Prime Minister :)

Mivtza Herut
20 januari 2009, 12:43
Hmm. Israel heeft de Gazastrook in 2005 ontruimd..

Een tijdelijke stap terug, ik hoop dat binnenkort de oranje vlaggetjes weer overal wapperen in Gusk Katif, en een tweede Gush Katif, en een derde Gush Katif. Voor iedere raket een Zionist in de strook, dat zou het beleid moeten zijn.

Boosoog
21 januari 2009, 16:26
@Yoni2000

Niet om het een of ander, maar je hebt dringend hulp nodig.
http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/images/icons/icon10.gif

Boosoog
21 januari 2009, 16:33
http://martinsulman.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/05/06/israel_een_onherstelbare_vergissi_2.gif

doktermolotov
21 januari 2009, 18:28
@Yoni2000

Niet om het een of ander, maar je hebt dringend hulp nodig.
http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/images/icons/icon10.gif

dit is hamas.

Hamas Charter, Unabridged (1988), Part 1

http://middleeast.about.com/od/palestinepalestinians/a/me080106b_5.htm

Hamas Charter, Unabridged (1988), Part 2

http://middleeast.about.com/od/palestinepalestinians/a/me080106c.htm

Boosoog
23 januari 2009, 20:08
Boosoog. Ik lach om jou en je ophitsende postings. Je bent echt een kind. Eerst probeerde je je er nog in te slijmen met gematigde postings maar het is je niet gelukt om in die rol te blijven. De haat richting Israel is te groot dat je het stoken niet kan laten. Zielig. Je zit verkeerd hier. Hier zijn mensen die Israel supporten tegen de terreur. Jij ziet slechts de kant van de Palestijnen/Hamas. Ik weet niet of SP een forum heeft maar daar ben je welkom mocht dat zo zijn. Mocht je hier willen blijven, vind ik het ook prima. Echter ik neem haatzaaiers als jij niet serieus. Nooit en te nimmer. isfl

Dat is wederzijds, so what?
Vertel me even waar ik stook en als ik bij een SP ook de meerderheid der posters moet napapegaaien, hoeft dat voor mij niet.

Jij ziet slechts de kant van de Palestijnen/Hamas.

En zie jij beide kanten, flinkerd?

Glass
23 januari 2009, 20:53
Marcus zit niet zo uit je nek te kletsen man, er was helemaal geen ‘vredesakkoord’ Israël heeft de democratisch gekozen palestijnse Hamas regering v.a. dag 1 geboycot. Hamas wilde praten maar Israël/V.S. en zijn Zionistische handlangers stelde allerlei voorwaarden, en toen Hamsas de door en door corrupte Fatah in Gaza er uit knikkerde is de totale afsluiting en de gemene blokkade van dat gebied begonnen.

GW=OK
23 januari 2009, 21:05
Marcus zit niet zo uit je nek te kletsen man, er was helemaal geen ‘vredesakkoord’ Israël heeft de democratisch gekozen palestijnse Hamas regering v.a. dag 1 geboycot. Hamas wilde praten maar Israël/V.S. en zijn Zionistische handlangers stelde allerlei voorwaarden, en toen Hamsas de door en door corrupte Fatah in Gaza er uit knikkerde is de totale afsluiting en de gemene blokkade van dat gebied begonnen.

Wie zit er nou uit zn nek te kletsen?!... Jochie, Hamas wil helemaal niet praten, het heeft nooit willen praten, het verstaat alleen de taal van geweld! Er is ook nooit een blokkade of beztting aan de orde geweest door Israel. De enigen die land bezetten is Hamas en zn arabische schorem!
Nog een keer voor de hardleerse palestijnen vriendjes: PALESTIJNEN BESTAAN NIET!! Kneusje

Hellen
23 januari 2009, 21:15
Boosoog , toepasselijke naam trouwens , ik vind dat je
helemaal past bij typjes als anja meulen(vuilnis)belt .
Daar hoor je thuis , en voel jij je op je gemak , zeker
omdat daar alleen anti semieten en dhimmys zitten .
Op dit forum zitten Nationalisten die ons land kapot zien
gaan door fanatieke moslims die ons een facistische
oorlog zuchtige woestijn ideologie door de strot willen
douwen , zonder vrijheid en democratie , wij zien dat
islam in heel Europa ellende veroorzaakt , ze zijn naar
Europa gekomen om te islamiseren en te heersen , dat
staat duidelijk in hun haatboek , onderwerpen, want de
niet gelovige , Christen of Jood is minder dan een hond
varken of aap . Wij passen daarvoor en ik zal vechten om
het land dat onze voorouders hebben opgebouwd , met
bloed , zweet en tranen NOOIT over te geven aan een
bende die achter een walgelijke ideologie staan .
Dat ben ik verplicht t/o mijn ouders en voorouders . nlvlag

Boosoog
23 januari 2009, 21:17
De titel zegt genoeg knul. En dan een stukje erbij plakken wat in je straatje past. Ik zie beide kanten ja. Maar ik zie ook dat Hamas terreur is en dat Hamas gekozen is door de Palestijnen. En dat die regering het nodig vond om Israel aan te vallen ondanks dat er daarvoor wel een vredesaccoord was. Dus ik weet wie de aggressor is en ik verdraai de feiten niet.

Hamas heeft tijdens het bestand vorig jaar in zes maanden geen enkele raket op Israël afgevuurd, tot de Israelies op 4 november het bestand braken.

irishpastry
23 januari 2009, 21:25
Hamas is gekozen ja maar is uit op de vernietiging van Israel. Dus een terreurorganisatie. Dat hebben hun aggressieve acties en uitspraken ook aangetoond. Ze zijn geen haar beter dan nazi's ondanks dat de Palestijnen ervoor gekozen hebben. Dat zegt eigenlijk genoeg over de bedoelingen van de Palestijnen. Fatah was wel bereid om met Israel te praten. Dat is dan ook een partij waarmee Israel aan de tafel kan zitten. Israel had zich al teruggetrokken uit Gaza. Hamas is terreur is weer gebleken die grenzcontroles waren hard nodig want je hebt gemerkt dat Hamas bezig was met het opbouwen van wapenarsenaal wat nu via tunnels met Egypte gebeurde. Wapens uit Iran. Om te gebruiken tegen het Joodse volk. Dus ga je onzin ergens anders verkopen Glass. Ik wil best serieus met je schrijven maar jij hebt een plaat van haat voor je hoofd. Dat is spijtig.

Ook niet verkeerd anders Marcus wat jij hierboven heb geschrevenproost proost

isfl

Boosoog
23 januari 2009, 21:33
Hellen (ook heel toepasselijk)

Weet je wat de handicap van sommigen is?
Hun ongenuanceerdheid!
Ik ben fel tegen de Islamisering van Europa; daar heb ik nooit geheimzinnig over gedaan: google maar op Boosoog en je komt overal berichten van mij tegen waarin ik me verzet tegen de invloeden van de Islam in ons land.
Bovendien heb ik nooit mijn afkeer onder stoelen of banken gestoken van de Rif apen en ander gespuis die ons land onveilig maken.

mag ik aub op het Vrijheidsforum dàt beetje vrijheid genieten om mijn mening te uiten over een actie die ik buitenproportioneel vind; bovendien losstaand van de dreigende Islamisering van Europa?

De ware vijanden van onze vrijheid en democratische waarden moet je niet zoeken onder hen die een wat meer genuanceerde mening hebben over het Israël/Palestina conflict; echter bij de dhimmies in de nederlandse politiek.
Je ziet aan het veroordelen van Wilders hoe men vertolkers van het vrije woord het zwijgen op wil leggen.
Zou jij je er in de context hiervan gelukkiger door voelen als mij hier het vrije woord werd ontnomen?

FvdV
23 januari 2009, 21:35

Waren de paddo's lekker Glass volgens mij blijf je er in hangen?

Je kunt jezelf wellicht afvragen hoe jij het gevonden zou hebben wanneer je ouders of vrienden, familie omgekomen waren door een hamasmartelaar die een bus opblies waar zij inzaten of een pizzaria?

Met terroristen doe je geen zaken en dat had jij ook gevonden wanneer in de situatie had gezeten waarin je slachtoffer was geweest zoals het volk van Israël dat al decennia is.

Israël echter heeft vele handreikingen gedaan, land gegeven dat ze helemaal niet toekomt, voor stroomvoorziening gezorgd en men kreeg terreur terug, dat jij dit niet inziet komt omdat je daar te dom voor bent net als al die achterlijke hypocriete moslims die als gekken lopen te schreeuwen "zogenaamd uit medeleven" met een volk dat daar in de verste verte niet thuishoord.

maar we weten allemaal de ware achtergrond

haat tegen het westen want als wij het niet zijn die ze over de kling jagen met hun terreur en ze doen het onder elkaar dan hoor je ze niet dat walgelijke hypocriete volk met die meehuichelende linksertjes, lees antisemieten van hier erbij net zo, dat is namelijk wat er achter steekt haat tegen de niet-moslims, leuke vrienden Glass als je zelf geen moslim bent en als het wel bent dan is het ons allen duidelijk, meer dan duidelijk!

James1234
23 januari 2009, 21:35
Mooi geschreven Hellen. Mijn complimenten.

Mooi ja, maar zou "nationalisten" vervangen door mensen die van Nederland houden.

"Nationalisme is een dwaze haan die op zijn eigen mestvaal kraait."
Richard Aldington

"Nationalisme is een kinderziekte, het is de mazelen der mensheid."
Albert Einstein Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

FvdV
23 januari 2009, 21:43
Hamas is gekozen ja maar is uit op de vernietiging van Israel. Dus een terreurorganisatie. Dat hebben hun aggressieve acties en uitspraken ook aangetoond. Ze zijn geen haar beter dan nazi's ondanks dat de Palestijnen ervoor gekozen hebben. Dat zegt eigenlijk genoeg over de bedoelingen van de Palestijnen. Fatah was wel bereid om met Israel te praten. Dat is dan ook een partij waarmee Israel aan de tafel kan zitten. Israel had zich al teruggetrokken uit Gaza. Hamas is terreur is weer gebleken die grenzcontroles waren hard nodig want je hebt gemerkt dat Hamas bezig was met het opbouwen van wapenarsenaal wat nu via tunnels met Egypte gebeurde. Wapens uit Iran. Om te gebruiken tegen het Joodse volk. Dus ga je onzin ergens anders verkopen Glass. Ik wil best serieus met je schrijven maar jij hebt een plaat van haat voor je hoofd. Dat is spijtig.

Zo is het, de relatie tussen Fatah en Israël is het levende bewijs dat Israël in vrede wil leven zonder terreur. Terreurbeweging hamas slacht zonder pardon hun eigen volk af, zij het als menselijk schild om de wereldopinie te saborteren, dan wel omdat men er een andere partij-ideologie op na houd en dan hoor je niemand, dan houd Glass en Boosoog, de UN en al die hypocrite moslimpjes braaf het mondje dicht.

FvdV
23 januari 2009, 21:46
Hamas heeft tijdens het bestand vorig jaar in zes maanden geen enkele raket op Israël afgevuurd, tot de Israelies op 4 november het bestand braken.

Onderbouw dat nou eens even? kom nu maar met de bewijslast dan!

Boosoog
23 januari 2009, 21:51
@Marcus
Ik zou graag willen dat je bij de feiten blijft.
Op 4 november 2008 is een bestand dat 6 maanden had stand gehouden , door Israël gebroken.
Laten we aub eerlijk blijven want aan kreten alleen hebben we niets

Boosoog
23 januari 2009, 21:51
Oorspronkelijk geplaatst door Hellen

, toepasselijke naam trouwens , ik vind dat je

Waren de paddo's lekker Glass volgens mij blijf je er in hangen?

Is het de teneur om op dit forum iedereen met een mening die niet strookt met de eenzijdige opzet van dit forum
af te zeiken.?

Toon u wat waardiger en beschaafder aub: dat is misschien wel in het belang van Wilders, want de manier hoe opponenten
hier af en toe worden bejegend lijkt me niet de methode om zwevende kiezers naar de PVV te trekken.
Het lijkt me toch echt van landsbelang om de PVV groter te maken: het beschimpen van medeforummers lijkt mij in dit opzicht alleen maar inproduktief te werken.

irishpastry
23 januari 2009, 21:54
@Marcus
Op 4 november 2008 is een bestand dat 6 maanden had stand gehouden , door Israël gebroken.

Met je laatste zin ben ik het eens Boosoog , denk dat jij van Marcus nog heel wat over de feiten kunt leren, mits je in staat bent begrijpend te lezen!

isfl

FvdV
23 januari 2009, 21:55
@Marcus

Precies daarom graag wat bewijzen!!

Boosoog
23 januari 2009, 21:58
Met je laatste zin ben ik het eens Boosoog , denk dat jij van Marcus nog heel wat over de feiten kunt leren, mits je in staat bent begrijpend te lezen!

isfl

Met alle respect: ik heb Marcus niet nodig voor het vergaren van gegevens.
Daar ben ik zelf heel goed in.

Boosoog
23 januari 2009, 22:03
Maar eigenlijk is het zinloos om met klootviolen als Boosoog en Glass te discussiëren. Die hebben te weinig hersencellen om dit te bevatten. Mensen die rot zijn van binnen zoals die 2 veranderen toch niet. Duivelse mensen bestaan nu eenmaal. Een Hitler zou je ook niet kunnen overtuigen die moet je negeren en opsluiten in een kerker. Met wat geiten en schapen erbij.

Wat een niveau zeg; van je opvoeders geleerd?

irishpastry
23 januari 2009, 22:03
Met alle respect: ik heb Marcus niet nodig voor het vergaren van gegevens.
Daar ben ik zelf heel goed in.

Mij persoonlijk nog niet opgevallen in je reacties, wellicht haal jij je gegevens uit de verkeerde bronnen???

isfl isfl isfl

Hellen
23 januari 2009, 22:04
@boosoog , ik ontneem niemand de ruimte om zijn mening te uiten.
Ook jou niet , al ben ik het totaal niet met je eens !
Feit is dat er in 60 jaar door moslim terrorisme 11 Miljoen doden
zijn gevallen en 22.000 Joden zijn omgekomen , dat zegt mij
genoeg . Een moslim (de naam palestijnen kwam ineens in de tijd
toen arafat de bende ging leiden) kan naar verschillende landen ,
maar nee , nu Israel in 60 jaar uit een zandvlakte een prachtig
land heeft geschapen , willen ze de boel overnemen , volgens mij
hebben ze de tijd, geld en ruimte gehad om zelf iets op te bouwen ,
nee ze moorden liever de Joden uit dan hun handen te gebruiken .
Het volk heeft niet te vreten , nee als hamas geweren, raketten en
ander oorlog tuig koopt , krijg je problemen he , maar daar zit hamas
niet mee , arafat had dezelfde mentaliteit , zijn weduwe kon lekker
shoppen in Parijs met tientallen Miljoenen op de bank , geld van de
zgn arme bevolking . Hamas mag van mij aan t ... Geen medelijden
met dat tuig .

Glass
23 januari 2009, 22:11
De enige ware terrorist van het M.O. is Israël die zich met oorlog en terreur meester heeft gemaakt van het land der Palestijnen en deze mensen met grof geweld van hun grond verdreven heeft. Logies dat als je je leven moet slijten onder beroerde omstandigheden in een vluchtelingen kamp dat regelmatig gebombardeerd wordt en het je verboden is om terug te keren, dat je radicaal wordt. Hoog tijd dat daar een rechtvaardige regeling komt en een eigen Palestijnse staat zonder Israëlische nederzettingen !

Glass
23 januari 2009, 22:17
Liever dat dan een Zionistische Nazi zoals jij !

Boosoog
23 januari 2009, 22:17
@Marcus

1. Ik neem het niet op voor Hamas: noem slechts feiten.
2. Ik ben niet respectloos tegenover Joden: slechts een aversie
tegen het regime in Israël
3. Ik scheld mijn tegenstanders (nog)niet uit, ook al krijg ik braaknijgingen van je replies.

Glass
23 januari 2009, 22:22
Experts: Israël steunde Hamas om vredesproces te saboteren
Helemaal uniek is Israëls strategie om vijanden te creëren niet. Richard Sale, 'Terrorism Correspondent' van United Press International schrijft: '[...] according to several current and former U.S. intelligence officials, beginning in the late 1970s, Tel Aviv gave direct and indirect financial aid to Hamas over a period of years. Israel "aided Hamas directly -- the Israelis wanted to use it as a counterbalance to the PLO (Palestinian Liberation Organization)," said Tony Cordesman, Middle East analyst for the Center for Strategic Studies. Israel's support for Hamas "was a direct attempt to divide and dilute support for a strong, secular PLO by using a competing religious alternative," said a former senior CIA official.' Er was nog een reden: '"To help identify and channel towards Israeli agents Hamas members who were dangerous terrorists."'
'"The thinking on the part of some of the right-wing Israeli establishment was that Hamas and the others, if they gained control, would refuse to have any part of the peace process and would torpedo any agreements put in place," said a U.S. government official who asked not to be named.'
Door Daan Speak

Dit spreekt voorzich denk ik !

FvdV
23 januari 2009, 22:28
De enige ware terrorist van het M.O. is Israël die zich met oorlog en terreur meester heeft gemaakt van het land der Palestijnen en deze mensen met grof geweld van hun grond verdreven heeft. Logies dat als je je leven moet slijten onder beroerde omstandigheden in een vluchtelingen kamp dat regelmatig gebombardeerd wordt en het je verboden is om terug te keren, dat je radicaal wordt. Hoog tijd dat daar een rechtvaardige regeling komt en een eigen Palestijnse staat zonder Israëlische nederzettingen !

In het land van de blinden is éénoog koning, het heeft echt geen zin om nog met jou verder te discussieren, ik denk zelf dat je slachtoffer bent van het NOS journaal zoals helaas met jou ook een hoop andere Nederlanders, dus mocht dat zo zijn vooral niet schamen, wellicht breekt ooit de dag voor je aan dat je in gaat zien dat Israël in haar recht staat om te doen wat zij gedaan hebben, misschien ga je inzien dat terrorisme altijd fout is en geen enkele steun verdient, wellicht dat je in gaat zien dat de oorlog tegen Israël een oorlog is die vanuit de koran word gedicteerd en je zult verlicht zijn, tot dan want ik hou verder discussieren met jou niet meer voor zinvol.

FvdV
23 januari 2009, 22:30
Experts: Israël steunde Hamas om vredesproces te saboteren
Helemaal uniek is Israëls strategie om vijanden te creëren niet. Richard Sale, 'Terrorism Correspondent' van United Press International schrijft: '[...] according to several current and former U.S. intelligence officials, beginning in the late 1970s, Tel Aviv gave direct and indirect financial aid to Hamas over a period of years. Israel "aided Hamas directly -- the Israelis wanted to use it as a counterbalance to the PLO (Palestinian Liberation Organization)," said Tony Cordesman, Middle East analyst for the Center for Strategic Studies. Israel's support for Hamas "was a direct attempt to divide and dilute support for a strong, secular PLO by using a competing religious alternative," said a former senior CIA official.' Er was nog een reden: '"To help identify and channel towards Israeli agents Hamas members who were dangerous terrorists."'
'"The thinking on the part of some of the right-wing Israeli establishment was that Hamas and the others, if they gained control, would refuse to have any part of the peace process and would torpedo any agreements put in place," said a U.S. government official who asked not to be named.'
Door Daan Speak

Dit spreekt voorzich denk ik !

Voor jou wel ja.

Boosoog
23 januari 2009, 22:31
@Marcus

UItschot?
Wat ben je toch een onbeschaamd varken.

FvdV
23 januari 2009, 22:34
Okay nu weer ontopic !

GW=OK
23 januari 2009, 22:36
Boosoog , toepasselijke naam trouwens , ik vind dat je
Op dit forum zitten Nationalisten die ons land kapot zien
gaan door fanatieke moslims die ons een facistische
oorlog zuchtige woestijn ideologie door de strot willen
douwen , zonder vrijheid en democratie , wij zien dat
islam in heel Europa ellende veroorzaakt , ze zijn naar
Europa gekomen om te islamiseren en te heersen , dat
staat duidelijk in hun haatboek , onderwerpen, want de
niet gelovige , Christen of Jood is minder dan een hond
varken of aap . Wij passen daarvoor en ik zal vechten om
het land dat onze voorouders hebben opgebouwd , met
bloed , zweet en tranen NOOIT over te geven aan een
bende die achter een walgelijke ideologie staan .
Dat ben ik verplicht t/o mijn ouders en voorouders . nlvlag

Helemaal mee eens! nlvlag

Boosoog
23 januari 2009, 22:38
Okay nu weer ontopic !

Oh zomaar weer ontopic?
Voel jij je als moderator niet verplicht om wat aan die scheldcannonades te doen?

Boosoog
23 januari 2009, 22:41
Ik overweeg een paar quotes aan Geert Wilders voor te leggen.
Ik ben ervan overtuigd dat de man genoeg normbesef heeft om zich van dit soort posters te distanciëren.

het heeft echt geen zin om nog met jou verder te discussieren

Maar eigenlijk is het zinloos om met klootviolen als Boosoog en Glass te discussiëren. Die hebben te weinig hersencellen om dit te bevatten. Mensen die rot zijn van binnen zoals die 2 veranderen toch niet. Duivelse mensen bestaan nu eenmaal. Een Hitler zou je ook niet kunnen overtuigen die moet je negeren en opsluiten in een kerker. Met wat geiten en schapen erbij.

Zie boven, en verdiep je erin voordat je onzin uitkraamt vanuit je haat. Als jij respectloos schrijft over Joden hier verwacht dan geen schouderklopje.

Meer niveau dan iemand die het opneemt voor een terreurorganisatie die een volk in zee wil drijven. Je doet je vroom voor maar geloof me je komt ongeloofwaardig over.

Jij en Hamas zijn 2 handen op 1 buik. Jij en de nazi's ook. Einde verhaal. Arme stakker.

Je bent op je Hamasteentjes getrapt? Ik kan er niet mee zitten meeheuler van terreur. Want dat ben je. En ga niet verontwaardigd zitten doen. Ik noem je zoals schorem benoemd dient te worden. Uitschot als jij behandel ik niet met respect. Daarvoor ben je tever gegaan bovendien lees ik nu alleen maar huilstukjes van je over hoe je benaderd bent maar je gaat niet inhoudelijk in op de feiten.

Uitschot ben je inderdaad Boosoog. Een smerige hond ben je. Niks meer. En mij raak je niet. Want wat uitschot van mij vindt, is niet belangrijk. Ik zou me pas zorgen gaan maken als uitschot mij zou waarderen.

GW=OK
23 januari 2009, 22:43
@Marcus

1. Ik neem het niet op voor Hamas: noem slechts feiten.
2. Ik ben niet respectloos tegenover Joden: slechts een aversie
tegen het regime in Israël
3. Ik scheld mijn tegenstanders (nog)niet uit, ook al krijg ik braaknijgingen van je replies.

1. De feiten die jij van Hamas noemt, zijn geen feiten maar eenzijdige onwaarheden
2. ik zie alleen maar respectloze postings van jou over joden
3. Heb je je al aan vergrepen

Zonder de Joden jochie, zat jij nou niet met al die luxe en moderniteit om je heen en was je nu nog een mekkerende holbewoner isfl
Wat hebben de zogenaamde palestijnen voor de wereld betekent? Geen zak! Dat schorem bestaat niet, noch land noch volk! Weet je wat je erst maar eens moet gaan doen? Eens beter je geschiedenislessen gaan volgen!!Kneusje

FvdV
23 januari 2009, 22:44
Oh zomaar weer ontopic?
Voel jij je als moderator niet verplicht om wat aan die scheldcannonades te doen?

Dat doe ik door jullie weer ontopic te zetten.

FvdV
23 januari 2009, 22:44
Jouw onzin en Hamasmeegeheul kan inderdaad niet. Je moet je schamen.isfl

Ontopic geldt ook voor jou Marcus!

Boosoog
23 januari 2009, 22:46
Vraag aan de moderator.

Zou u uw verantwoordelijkheid willen nemen en de mensen die schelden en beledigen een waarschuwing willen geven?.
Natuurlijk mits er geen bijzondere privileges voor het scheldende volk gelden.

FvdV
23 januari 2009, 22:53
Vraag aan de moderator.

Zou u uw verantwoordelijkheid willen nemen en de mensen die schelden en beledigen een waarschuwing willen geven?.
Natuurlijk mits er geen bijzondere privileges voor het scheldende volk gelden.

Ik ga hier in mee, het gescheld kan een heel stuk minder door jullie allemaal, we hoeven elkaar niet over de bol te aaien maar het gescheld begint nu overhand te krijgen, niet alleen in deze topic maar ook in andere topics.

Verhitte discussie prima maar haal af en toe ook even adem.

Boosoog
23 januari 2009, 22:54
Dank u..

GW=OK
23 januari 2009, 23:01
@Marcus

UItschot?
Wat ben je toch een onbeschaamd varken.

Even wat rechtzetten; Boosoog begon zelf met schelden! En gaat nu janken bij FvdV.. en FvdV gaat erin mee?!.. beetje kortzichtig! Boosoog begon zelf en lokt het uit en gaat nu ook nog 'slachtofferrolletje spelen... tjee zielig hoor!

Uitschot kan door de beugel, maar 'onbeschaamd varken' (Boosoog) niet!!
Maar ik vind gebruik dan gewoon deze smiley daar is ie voor! Deze: Kneusje

GW=OK
23 januari 2009, 23:04
Moslims schelden graag met de term varken. Dat vinden ze onreine dieren. Terwijl het goede, lieve dieren zijn die erg nuttig zijn. Ik vind het dan ook een eer om voor varken uitgemaakt te worden.nlvlag

Je was te snel met quoten, kwas nog niet klaar... :D

Boosoog
23 januari 2009, 23:06
Even wat rechtzetten; Boosoog begon zelf met schelden! En gaat nu janken bij FvdV.. en FvdV gaat erin mee?!.. beetje kortzichtig! Boosoog begon zelf en lokt het uit en gaat nu ook nog 'slachtofferrolletje spelen... tjee zielig hoor!

Pagina 1 posting 4
Daar begint het gescheld en Hellen maakt zich er even later ook schuldig aan.
Niet liegen graag.

Boosoog
23 januari 2009, 23:09
Mag jij wel varkensvlees eten?

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus

Glass
23 januari 2009, 23:11
Hoewel ik totaal niets moet hebben van de (radicale) Islam en de multi culti / Islamisering van Nederland is tot mijn spijt voor mij het int.Zionisme de grootste plaag op aarde. Deze vreselijke beweging is verantwoordelijk voor w.o.II , de schurkenstaat Israël, alle ellende in het M.O. en is de wortel van het int. terrorisme. Hier is thans de deels door hen veroorzaakte creditcrisis ( lees; wie is Bernard Madoff) nog overheen gekomen. Zouden wij van deze ‘plaag’ verschoont gebleven zijn dan had de wereld er m.i. VEEL beter voorgestaan dan nu het geval is!

GW=OK
23 januari 2009, 23:14
Pagina 1 posting 4
Daar begint het gescheld en Hellen maakt zich er even later ook schuldig aan.
Niet liegen graag.

Zeg jochie, je begint zelf het topic al met een scheldwoord! Dus je lokt het zelf al uit. En onbeschaamd varken komt uit je eigen toetsenbord vandaan... :D

GW=OK
23 januari 2009, 23:16
Hoewel ik totaal niets moet hebben van de (radicale) Islam en de multi culti / Islamisering van Nederland is tot mijn spijt voor mij het int.Zionisme de grootste plaag op aarde. Deze vreselijke beweging is verantwoordelijk voor w.o.II , de schurkenstaat Israël, alle ellende in het M.O. en is de wortel van het int. terrorisme. Hier is thans de deels door hen veroorzaakte creditcrisis ( lees; wie is Bernard Madoff) nog overheen gekomen. Zouden wij van deze ‘plaag’ verschoont gebleven zijn dan had de wereld er m.i. VEEL beter voorgestaan dan nu het geval is!

Nou voor mijn part heb ik liever een zionistische dan een Islamitische en jou favoriete Nazistische wereld!

Boosoog
23 januari 2009, 23:17
@Glass
Het een kan niet buiten het andere staan, althans zo lijkt het op dit forum.
Je staat of voor 100% achter de ideeén van de meerderheid hier. of je bent een nazistische sukkel.
Zeg maar eenheid, maar niet in verscheidenheid: soort Josti band gevoel.

Boosoog
23 januari 2009, 23:19
Zeg jochie, je begint zelf het topic al met een scheldwoord! Dus je lokt het zelf al uit. En onbeschaamd varken komt uit je eigen toetsenbord vandaan... :D

Hey knulleke, kun je al geen onderscheid meer maken tussen een topictitel en op de man spelen? jammer....

Bovendien vind ik laffe hond op zijn plaats: ook als het een aanslag op een Israélische bus betreft.

Glass
23 januari 2009, 23:20
Zonder jou zag de wereld er iets zonniger uit. Je bent niet zo belangrijk dat ik zeg zonniger maar iets zonniger. Een klein beetje. De kunst is om jou en je soortgenoten in hun waarde te schatten. En die waarde is laag.

Dank je, als het aan mij lag zou de wereld er ‘nog zonniger’ uitzien, helaas heb ik daar de ‘middelen’ niet voor …. ( ! )

Glass
23 januari 2009, 23:26
Zeg Marcus, behoor jij soms tot de 'Josti Band'... ( ? )

GW=OK
23 januari 2009, 23:26
Dank je, als het aan mij lag zou de wereld er ‘nog zonniger’ uitzien, helaas heb ik daar de ‘middelen’ niet voor …. ( ! )

Ja met alleen 'witte' mensen met vooral blauwe ogen en zonder multiculti. Wat zul jij het saai vinden met al die gelijkgezinde SF'ers.
Des te sneller je terugzakt in de oertijd van de holbewoners!

Boosoog
23 januari 2009, 23:29
Jostiband zijn goede mensen waarop mensen als jij neerkijken omdat je je beter vind dan deze zwakkere mensen blijkbaar. Zegt wederom genoeg over jouw gedachtengoed. Geestelijk gehandicapten mensen gebruiken in je verweer. Ze belachelijk maken. Precies wat ik al wist. Je bent schorem. En dit is geen schelden want ik meen het. Het is niet om te kwetsen namelijk maar ik spreek je gewoon aan hoe je aangesproken moet worden.

Ik bedoel daar niets negatiefs ten nadele van de Jostiband over te zeggen.
Het ging mij om de eenheid; had net zo goed de Marinierskapel als voorbeeld kunnen nemen.
En je scheldt maar lekker door lieverd.
Dat zegt meer over jezelf dan over mij.

Glass
23 januari 2009, 23:35
Ja met alleen 'witte' mensen met vooral blauwe ogen en zonder multiculti. Wat zul jij het saai vinden met al die gelijkgezinde SF'ers.
Des te sneller je terugzakt in de oertijd van de holbewoners!

Met de demografische samenstelling van Nederland in de jaren ’50 vond ik niets mis !

GW=OK
23 januari 2009, 23:36
Ik bedoel daar niets negatiefs over de Jostiband over te zeggen.
Het ging mij om de eenheid; had net zo goed de Marinierskapel als voorbeeld kunnen nemen.
En je scheld maar lekker door lieverd.
Dat zegt meer over jezelf dan over mij.
blah blah blah blah blah blah
Dan val ik je ff in de rede, schelden doe jezelf! Schorem is heel wat anders dan 'onbeschaamd varken'
Je lokt het helemaal zelf uit met je laffe honden topic! Zegt al genoeg over jou!

Boosoog
23 januari 2009, 23:38
Gelukkig heeft Nederland de geannexeerde Duitse gebieden teruggegeven, anders hadden we nu nog grensoverschreidende tunnels gehad.

S.D.X
23 januari 2009, 23:38
Met de demografische samenstelling van Nederland in de jaren ’50 vond ik niets mis !

Ik ook niet...en ook niet die van België en Europa...en dat heeft NIETS met SF te maken, want daar heb ik niks mee.

Boosoog
23 januari 2009, 23:41
blah blah blah blah blah blah
Dan val ik je ff in de rede, schelden doe jezelf! Schorem is heel wat anders dan 'onbeschaamd varken'
Je lokt het helemaal zelf uit met je laffe honden topic! Zegt al genoeg over jou!

Je lult maar een eind weg...maakt niet uit als je daarop geilt.

http://i26.photobucket.com/albums/c135/Boosoog/laughter-2.gif

FvdV
23 januari 2009, 23:41

Uitschot kan door de beugel, maar 'onbeschaamd varken' (Boosoog) niet!!
Maar ik vind gebruik dan gewoon deze smiley daar is ie voor! Deze: Kneusje

GW ik ga er in mee omdat jullie allemaal aan het schelden zijn.

Op het moment dat jullie hier posten zijn jullie allemaal gelijk, althans daar doe ik mijn best voor en reken maar dat dit af en toe niet makkelijk is want iemand bevoordelen die dezelfde mening heeft als mij is zeer verlokkend ga maar na!

Boosoog begon met klagen en zijn klacht was terecht.

FvdV
23 januari 2009, 23:44

Ja dat plaatje kennen we nu wel kom eens met wat nieuws. Word je nu niet eens moe van jezelf?

S.D.X
23 januari 2009, 23:46
Nee Glass, als wij van de 'plaag' islam zouden verschoond geweest zijn, dán zag de wereld er een heel stuk beter uit!

FvdV
23 januari 2009, 23:48
Je lult maar een eind weg...maakt niet uit als je daarop geilt.

http://i26.photobucket.com/albums/c135/Boosoog/laughter-2.gif

Okay dat was de laatste, als we offtopic blijven gaan na dit bericht en doorgaan met dat kinderachtige gescheld dan gaat deze topic op slot.

Boosoog
23 januari 2009, 23:54
Ik wil het even duidelijk stellen: Hoewel ik niet kan meegaan in zijn standpunt t.a.v. Israël ga ik voor 100% voor Geert Wilders.
De PVV heeft de steun van ons allen nodig; zeker nu men probeert Wilders en Brinkman monddood te maken.
Dat wil niet zeggen dat je alle standpunten van een partij hoeft te delen.
Zelfs bij de Partij van de afbraak zijn op bepaalde punten de meningen verdeeld.