PDA

Vollständige Version anzeigen : PVV Failliet? Nee dus: Bankrekeningnr: 67.04.72.344

James1234
22 januari 2009, 12:57
De partij van Geert Wilders gaat failliet als hij wordt vervolgd voor het zaaien van haat en discriminatie.

De kosten voor een advocaat zal de PVV niet overleven, zo zei Geert Wilders in een reactie op het besluit van het gerechtshof hem te vervolgen. „De tonnen die we kwijt zijn aan kosten, kunnen we onmogelijk opbrengen”, aldus Wilders, die geen subsidie van de overheid ontvangt, in De Telegraaf.

-------------------------------

Iets wat ik mij nauwelijks kan voorstellen, het faillisement van de PVV.

Tonnen ? waar praten we over?
Als elke PVV stemmer 1 euro overmaakt dan is er 650.000 euro.
Als de nood aan de man komt moet het een fluitje van een cent zijn om dit geld boven water komen.

Bankrekeningnr: 67.04.72.344
t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag

met het verzoek dit bericht te verspreiden

---------------------------------------------

Ik heb net al wat overgemaakt !!

irishpastry
22 januari 2009, 13:07
James onze admin moet wel weten dat wij er zijn, dat we dit met z,n allen niet op kunnen brengen, heeft ie nu eens een keer fout! Iedereen kan wel wat missen en als wij weten wat er moet komen, gaat het er ook komen!! Admin onderschat je achterban niet, hier zijn zoveel mensen die niet achter maar voor je gaan staan indien nodig!

Respect irishpastry

at your service

James1234
22 januari 2009, 13:14
Dit initiatief geldt niet alleen dit forum, het is een aanzet, het mooiste zou zijn als dit nieuws zich verspreidt, en daar zijn via het internet allerlei wegen voor.
Voor de goede orde, ik verzin dit gewoon ter plekke, alle kleine beetjes helpen, en de PVV weet wel wat ze met de donaties moeten doen !

Zegt het voort -> in je emails bijvoorbeeld. Wet van de grote getallen hé. :-) op bankrekeningnr: 67.04.72.344

admin
22 januari 2009, 13:25
Inderdaad ik geloof dat ze bij de buren nog geen gironummer hebben opgeplakt, Duhbyl en Rini doe er eens wat aan schud Arnold even wakker.

jpmante
22 januari 2009, 13:26
James onze admin moet wel weten dat wij er zijn, dat we dit met z,n allen niet op kunnen brengen, heeft ie nu eens een keer fout! Iedereen kan wel wat missen en als wij weten wat er moet komen, gaat het er ook komen!! Admin onderschat je achterban niet, hier zijn zoveel mensen die niet achter maar voor je gaan staan indien nodig!

Helemaal met u eens, we moeten een intensieve steun campagne voor Geert Wilder en de PVV op poten zetten. Je we kunnen dat in moeten het ook doen, als we de PVV nu in de steek laten dan ia Nederland nog verder verworden als ik reeds dacht.

Plains Radio Network gerund door Ed & Caren Hale (nee geen milioenairs maar patriotistische vee houders) in Wellinton Texas was is in staat om middels donaties door gewone burger gedurende een periode van diepe resessie een ijzer sterk legal team aan de gang te houden en het fundament te leggen om nog maanden door te gaan. Niet enkel de advokaten kosten maar ook uitgebreid onderzoek zowel binnen als buiten de VS te kunnen laten uitvoeren.

Niemand gaat me nog toch vertellen dat wij dit hier niet zouden kunnen en daarom maar bij de pakken gaan neerzitten.

Dus ja irishpastry en James1234 we gaan er tegen aan, kom op mensen stuur ieder 25 euro (meer mag natuurlijk ook) naar Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag. Ik zelf zal da ook doen hoewel ik reeds vrij veel geld voor Steve Pidgeon en Orly Taitz gestort heb en bovendien mee betaal aan Plains Radio.

Een even voor de duidelijkheid, ja ik heb een aantal dingen na moeten laten omdat je een Euro maar één keer kan uitgeven.

hirihiri123
22 januari 2009, 13:40
Inderdaad ik geloof dat ze bij de buren nog geen gironummer hebben opgeplakt, Duhbyl en Rini doe er eens wat aan schud Arnold even wakker.

At your service..................op het PFF geplemp.............zal wel commentaar opkomen, gaat ook nog ff naar de Stek toe en ditdan en nog een paar..............banana banana banana

Inkspot
22 januari 2009, 15:48
Goeie zaak!
Ik heb gedoneerd!

Jessica
22 januari 2009, 19:55
Ben zelf jurist en weet dat de rechtswereld een hele kleine, waar iedereen elkaar kent en zaken onder elkaar regelt. Het zou heel dom zijn om blindelings te vertrouwen op de verrichtingen van een topadvocaat, (ook al is hij gratis).
Het is algemeen bekend dat Mosckovicsz en Spong/hAmmerstein goed bevriend zijn met elkaar. Oftewel: haal. altijd een second opinion van een betrouwbaar jurist erbij.

James1234
22 januari 2009, 20:38
Ben zelf jurist en weet dat de rechtswereld een hele kleine, waar iedereen elkaar kent en zaken onder elkaar regelt. Het zou heel dom zijn om blindelings te vertrouwen op de verrichtingen van een topadvocaat, (ook al is hij gratis).
Het is algemeen bekend dat Mosckovicsz en Spong/hAmmerstein goed bevriend zijn met elkaar. Oftewel: haal. altijd een second opinion van een betrouwbaar jurist erbij.

Jessica, welkom. Steek van wal met de second opinion ;-)

geweta
23 januari 2009, 13:43
Niet te hard van stapel lopen. Dit stond in de Telegraaf van vandaag.
"Stukje bij beetje krijgt de islam weer gelijk. Schandalig dat dit gebeurt”, was een van de typerende reacties. Amsterdammer Piet Jan Poelman onderneemt daarom ook actie. „Als Wilders straks geen geld meer voor zijn advocaat heeft, dan mag hij mijn huisadvocaat bellen, Cleerdin & Hamer. Dan hoeft hij zich geen zorgen te maken over de rekening.”

James1234
23 januari 2009, 13:46
Niet te hard van stapel lopen. Dit stond in de Telegraaf van vandaag.
"Stukje bij beetje krijgt de islam weer gelijk. Schandalig dat dit gebeurt”, was een van de typerende reacties. Amsterdammer Piet Jan Poelman onderneemt daarom ook actie. „Als Wilders straks geen geld meer voor zijn advocaat heeft, dan mag hij mijn huisadvocaat bellen, Cleerdin & Hamer. Dan hoeft hij zich geen zorgen te maken over de rekening.”

Ik neem aan dat de PVV en Wilders zelf hun gedachten er wel over hebben laten gaan. Een donatie op het banknummer van de PVV lijkt me sowieso niets mis mee.

Glass
24 januari 2009, 21:33
De PVV gaat niet failliet, daar gaan wij met z’n alle voor zorgen !

dewanand
26 januari 2009, 11:56
de pvv heeft ruim 4 miljoen sympathisanten, dus pvv zal winnen. elke sympathisant moet gewoon een tientje overmaken dan kan justitie maar oprotten.

wij moeten nu als een man achter wilders staan en doneren.

heb al een voorstel gemaild naar wilders over hoe hij vervolging kan voorkomen. en ik heb mijn pokerkaarten klaar als justitie mij gaat vervolgen.

het gaat nu heel slecht met nederland. dit is geen democratie meer. dit is dictatuur.

dewanand