PDA

Vollständige Version anzeigen : Eurabia, Erasmus Universiteit R'dam

James1234
22 januari 2009, 15:36
DEBAT EURABIA met o.a. Marco Pastors, Samira Abbos, Ahmed Aboutaleb

Naar aanleiding van alle ophef die ontstaan is rondom de Marokkaanse criminele jeugd, presenteert EURABIA 29 januari het debat over "Marokkanenproblematiek" te Erasmus Universiteit Rotterdam.

Gastsprekers Marco Pastors, Samira Abbos, Ahmed Aboutaleb, Farid Azarkan, Hans Werdmulder, Nordin Ghoudani, Fransisco van Jole en Mohammed Jabri zullen plaatsnemen, waarbij Cees Grimbergen van Rondom Tien zal fungeren als debatleider.

Dit wordt mogelijk gemaakt door Studentenvereniging Eurabia in samenwerking met SMN. De avond wordt volledig gratis verzorgd. Je dient je alleen aan te melden via aanmelden@eurabia.nl

Na afloop zal er een HALAL borrel plaatsvinden met traditionele Marokkaanse hapjes en na3 na3 thee ..

Trek in meer? Kijk eens op de website (http://www.eur.nl/kaseur/verenigingen/eurabia/)van deze griezelige club

irishpastry
22 januari 2009, 23:36
Marokkanen problematiek bestaat die dan?? :-)) En mogen wij daar überhaupt nog wel over praten?? James het is verspilde energie kost de belastingbetaler weer een hoop centjes, het enigste wat je ervoor terug krijgt is overlast.

isfl

James1234
23 januari 2009, 14:52
Marokkanen problematiek bestaat die dan?? :-)) En mogen wij daar überhaupt nog wel over praten?? James het is verspilde energie kost de belastingbetaler weer een hoop centjes, het enigste wat je ervoor terug krijgt is overlast.

isfl

Soms he, heel soms overvalt mij het gevoel dat ik tegen een bierkaai aantyp, vecht......

Edoch, ik laat mijn humeur niet vergallen door mocro's
Nederland heeft nu eenmaal gekozen voor de waanzin: elke logica heeft men overboord gegooid, ik heb dat niet gewild en ik ben daar niet verantwoordelijk voor
Tot zover mijn ontboezeming hier.

Hellen
23 januari 2009, 15:40
Halal borrel , van mij ongezien de t.fus , alleen vanwege het woord halal zou ik er niet over peinzen om er naar toe te gaan , dit is Nederland ............ DHIMMYS !!!!!!!! nlvlag