PDA

Vollständige Version anzeigen : Pat Condell is back : Over Geert Wilders !

James1234
25 januari 2009, 15:40
Grote klasse deze video

http://nl.youtube.com/watch?v=EJKRF2uB8xU

Niet te missen

Marcus
25 januari 2009, 15:53
Grote klasse deze video

http://nl.youtube.com/watch?v=EJKRF2uB8xU

Niet te missen

Zelden zo'n helder en duidelijk verhaal gehoord over islam. Ook aan het eind dat hij zegt dat wij islam zullen respecteren als islam ons zal respecteren maar dat dit laatste nooit zal gebeuren. JP Balkenende en consorten zouden het beter eens aanschouwen.

James1234
25 januari 2009, 16:06
Zelden zo'n helder en duidelijk verhaal gehoord over islam. Ook aan het eind dat hij zegt dat wij islam zullen respecteren als islam ons zal respecteren maar dat dit laatste nooit zal gebeuren. JP Balkenende en consorten zouden het beter eens aanschouwen.

Helemaal mee eens Marcus. Deze man ziet het heel erg scherp. Mail jij het even door naar Els Lucas ? Misschien komt ze tot inkeer, sinds haar Ratelband kreetje "Tsjakka: we hebben'm"

els@nautaenlucas.com

Ze zal wel meer post krijgen
Hier kan het ook:

Zilverparkkade 27
8232 WJ Lelystad

Postadres : Postbus 219 8200 AE Lelystad

Internet is zo laagdrempelig , dan maar in een envelop met een postzegel. Dan leest ze het wellicht ;-)

mercator
25 januari 2009, 16:11
Het verbaast mij dat er nog zo'n volle 40 % autochtone Nederlanders zijn die Islam wel ok vinden, het zou voor IEDEREEN toch onderhand duidelijk moeten zijn dat Islam op geen enkele wijze valt in te passen in een moderne en rationele maatschappij?

Marcus
25 januari 2009, 16:15
Helemaal mee eens Marcus. Deze man ziet het heel erg scherp. Mail jij het even door naar Els Lucas ? Misschien komt ze tot inkeer, sinds haar Ratelband kreetje "Tsjakka: we hebben'm"

els@nautaenlucas.com

Ze zal wel meer post krijgen
Hier kan het ook:

Zilverparkkade 27
8232 WJ Lelystad

Postadres : Postbus 219 8200 AE Lelystad

Internet is zo laagdrempelig , dan maar in een envelop met een postzegel. Dan leest ze het wellicht ;-)

James ik wil dat soort mensen niet eens overtuigen. Dat is zinloos. Daar moeten ze zelf achterkomen. Dat heb je ook gemerkt in discussies op dit forum. Mensen die de islam een warm hart toedragen, hebben nu eenmaal een plaat voor hun hoofd. Je kunt het naïef noemen wellicht. Soms denk ik aan kwade bedoelingen. Beter is het om er niet teveel tijd aan te besteden. Allles wat verkeerd is, valt vanzelf af ook al kost het tijd. Dat hebben we hier gisteren ook gelukkig gemerkt.

GW=OK
25 januari 2009, 16:16
Het verbaast mij dat er nog zo'n volle 40 % autochtone Nederlanders zijn die Islam wel ok vinden, het zou voor IEDEREEN toch onderhand duidelijk moeten zijn dat Islam op geen enkele wijze valt in te passen in een moderne en rationele maatschappij?

Dat zijn meestal van die christenen die net als de paus graag de islam omarmen. En de rest die islam ok vinden zijn of krankzinnig of te makkelijk en denken alleen aan hun eigen...

James1234
25 januari 2009, 20:05
James ik wil dat soort mensen niet eens overtuigen. Dat is zinloos. Daar moeten ze zelf achterkomen. Dat heb je ook gemerkt in discussies op dit forum. Mensen die de islam een warm hart toedragen, hebben nu eenmaal een plaat voor hun hoofd. Je kunt het naïef noemen wellicht. Soms denk ik aan kwade bedoelingen. Beter is het om er niet teveel tijd aan te besteden. Allles wat verkeerd is, valt vanzelf af ook al kost het tijd. Dat hebben we hier gisteren ook gelukkig gemerkt.

Een plaagstoot richting els is nooit weg

Marcus
25 januari 2009, 20:08
Een plaagstoot richting els is nooit weg

Ik weet niet eens wie ze is en wil het niet weten ook.:D

Hellen
25 januari 2009, 20:16
Ik weet niet eens wie ze is en wil het niet weten ook.

Ik heb het smoelwerk van die dhimmy op TV gezien,
echt zo'n kop waar je met alle plezier een kopvod
om wil knopen , maar dan wel heeeeeeeeeel strak
aantrekken .
d"b

Marcus
25 januari 2009, 20:20

aantrekken .
d"b

Zo'n Gerard Spong ook dat vond ik altijd een goede advocaat in strafzaken mij die is bij mij nu volledig door het ijs gezakt. Wat een haat richting Wilders zeg, gewoon kinderachtig. Net of Wilders hem op zijn teentjes heeft getrapt. Hij verdedigt smerige criminelen maar van een uitspraak over de koran gaan zijn haren blijkbaar overeind staan. Hoe tegenstrijdig moet je dan wel niet zijn. Dan houdt mijn respect richting zo'n persoon echt op.

Hellen
25 januari 2009, 20:48
Beseft Spong , dat hij volgens de regels van het haatboek , van
een hoog gebouw geflikkert gaat worden ? Voor mij is het een
hypocriete huichelaar , wat wel weer strookt met de taqqiya
uitspraken van de woestijn bende . Ik hoop dat ie op een
verschrikkelijke manier op zijn bek gaat , samen met de rest
van die haatzaaiers . Kneusje

GW=OK
25 januari 2009, 20:53
Beseft Spong , dat hij volgens de regels van het haatboek , van
een hoog gebouw geflikkert gaat worden ? Voor mij is het een
hypocriete huichelaar , wat wel weer strookt met de taqqiya
uitspraken van de woestijn bende . Ik hoop dat ie op een
verschrikkelijke manier op zijn bek gaat , samen met de rest
van die haatzaaiers . Kneusje

Yop! Die dhimmies gaan straks allemaal ondersteboven als een stel domino stenen die van een hoge trap af donderen

James1234
25 januari 2009, 20:54

aantrekken .
d"b

Meet Els Lucas :

http://www.focus-out.com/Pivot/images/elslucas.jpg

Groter is niet verantwoord.

irishpastry
25 januari 2009, 21:14
Meet Els Lucas :

http://www.focus-out.com/Pivot/images/elslucas.jpg

Groter is niet verantwoord.

Bedankt James zo evengoed al schokkend genoeg :-))

James1234
25 januari 2009, 21:18
Bedankt James zo evengoed al schokkend genoeg :-))

Zit er over te denken om elsje toch ff een korte brief te schrijven. als ik dat gedaan heb, dan zet ik de tekst hier wel neer.

Marcus
25 januari 2009, 21:23
Zit er over te denken om elsje toch ff een korte brief te schrijven. als ik dat gedaan heb, dan zet ik de tekst hier wel neer.

Niet doen. Zonde van je tijd. Straks krijgt ze nog air.

James1234
25 januari 2009, 22:18

Allicht dat Condell door moslims weer vervloekt en bedreigd zal worden.
Dat heeft natuurlijk weer alles met "kwetsen" en respect te maken. Gekwetst worden bestaat alleen in de mate waarin je je laat kwetsen, en dat is heel gauw bij humorloze moslims. (lange tenen, heetgebakerd en verbaal incompetent)
En respect ? Dat is iets wat door veel moslims geëist wordt, maar nooit gegeven. Zo is het, en niet anders.

James1234
25 januari 2009, 22:20
Niet doen. Zonde van je tijd. Straks krijgt ze nog air.

Wel doen. wacht maar af, netjes provoceren en jennen is een hobby van me, later meer !

Carolina
1 februari 2009, 21:01
Pat Condell is mijn held. Ik kan uren luisteren naar die man.
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en IT PISSES ME OFF. :(

Nobel Prize Winner Harold Kroto* gives Youtuber Pat Condell a shout-out at Beyond Belief 2007. (This happens during the last few minutes of the video. Pat Condell's channel can be found here (http://nl.youtube.com/watch?v=bP1gj2vPXIE)