Vollständige Version anzeigen : PVV standpunt inzake Wajong-uitkering
Windmolenrat
10 februari 2009, 00:41
Beste forumleden.
Ik en mijn vader vragen zich af wat het standpunt is van de PVV met betrekking tot de Wajong-uitkering.
Voor de mensen die niet weten wat de Wajong inhoud http://www.uwv.nl/wajong/wat-is-wajong/index.aspx
Ik kom uit een groot gezin ( 6 kid's) echter heeft mijn oudste broer een autistische stoornis. Hij is daarom gedeeltelijk afhankelijk van een wajong-uitkering. Hij werkt 4dagen in de week op een sociale werkplaats en de rest van zijn loon word aangevuld. Echter laten we wel wezen dat hij zonder aanvullende uitkering in de toekomst niet zal kunnen rondkomen.
Dit issue is voor mij en vrijwel iedereen uit ons gezin toch wel een belangrijk iets. De PVV staat bekend om het feit dat ze het sociale stelsel gedeeltelijk willen aanpassen al kan ik niet precies achterhalen tot hoever de partij zou gaan.
Wellicht dat iemand die meer weet over de PVV een idee heeft.
Alvast bedankt.
FvdV
10 februari 2009, 01:47
Dat is een hele goede vraag! Ik heb even in onze archieve gekeken of hier iets over te vinden is maar helaas.
Misschien een mailtje naar Fleur?
In elk geval van harte welkom! nlvlag
Marcus
10 februari 2009, 08:23
Beste forumleden.
Ik en mijn vader vragen zich af wat het standpunt is van de PVV met betrekking tot de Wajong-uitkering.
Voor de mensen die niet weten wat de Wajong inhoud http://www.uwv.nl/wajong/wat-is-wajong/index.aspx
Ik kom uit een groot gezin ( 6 kid's) echter heeft mijn oudste broer een autistische stoornis. Hij is daarom gedeeltelijk afhankelijk van een wajong-uitkering. Hij werkt 4dagen in de week op een sociale werkplaats en de rest van zijn loon word aangevuld. Echter laten we wel wezen dat hij zonder aanvullende uitkering in de toekomst niet zal kunnen rondkomen.
Dit issue is voor mij en vrijwel iedereen uit ons gezin toch wel een belangrijk iets. De PVV staat bekend om het feit dat ze het sociale stelsel gedeeltelijk willen aanpassen al kan ik niet precies achterhalen tot hoever de partij zou gaan.
Alvast bedankt.
Het sociale stelsel zou strenger moeten zijn. Veel mensen zoals uw familie ook wat ik begrijp worden de dupe van het misbruik van veel sociale voorzieningen. Ikzelf heb in 1994 toen ik uit dienst kwam ook 5 maanden geen werk kunnen vinden wat ik ook deed en was toen dankbaar voor een buffer die klein was maar ik woonde toen nog bij mijn ouders. Sociale verzieningen horen bij een rechtsstaat. Dat voorkomt armoede en tweedeling.
James1234
10 februari 2009, 09:55
Het sociale stelsel zou strenger moeten zijn. Veel mensen zoals uw familie ook wat ik begrijp worden de dupe van het misbruik van veel sociale voorzieningen. Ikzelf heb in 1994 toen ik uit dienst kwam ook 5 maanden geen werk kunnen vinden wat ik ook deed en was toen dankbaar voor een buffer die klein was maar ik woonde toen nog bij mijn ouders. Sociale verzieningen horen bij een rechtsstaat. Dat voorkomt armoede en tweedeling.
Bij wajong gaat het om jonggehandicapten. Ik denk dat de situatie daar duidelijk anders ligt
artikel 10
10 februari 2009, 12:15
Ik heb zelf ook te maken met de wia,ik ben er van overtuigd dat de Pvv staat voor haar inwoners. Werken naar vermogen is goed en niets mis mee Geert was immers in de vvd tijd al zeer goed op de hoogte dat de wao zoals die was volledig werd misbruikt door immigranten en nog.Nu is het zo dat de echte zieken de dupe zijn geworden door de strengere herkeuringen.
Geloof me ik heb alles al geprobeert om weer terug te komen op de arbeidsmarkt,maar iedere keer weer teruggefloten door mijn lichaam.
Ik zit in de malle molen van re-integratie bedrijven,arbeidsdeskundige,(basis)in opleiding verzekeringsarten dus officieel geen oordeel mogen geven maar dat toch doen. Ik wordt niet beter maar al die bureau,s verdienen grof geld aan mijn verrotte rug.Inmiddels 3 verschillende gehad telkens werd ik geplaatst op proefbasis, bureau ontvangt 4200 subsidie.Dat ik na 2 weken uitval maakt geen flikker uit ze beuren de poen daarna hoor je bitter weinig meer van je re-integratiebegeleiders. Ze hebben aan hun verplichtingen gedaan.
We zijn nu 5 jaar verder nog steeds geen werk,geen opleiding,meer klachten dan ooit.
En ik moet maar constant bewijzen dat ik echt niet kan,maar komt er 1 binnen met een stip op zijn voorhoofd met een posttraumatische depressie vanuit het thuisland,die nog nooit heeft gewerkt belangrijker nog nooit premie,s heeft afgedragen mag genieten van een volledige afgekeurde status van zegge 80/100 % in de regel ook nog tot zijn 65ste.
Dus veel slechter onder het bewind van de Pvv lijkt me sterk.
De stelling we kijken niet naar de beperkingen,maar kijken wat je met je beperkingen nog kan doen is een krachtige term,alleen je moet wel kunnen.
Omdat ik in dat wereldje zit en verschillende fora,s bijhoud weet ik ook dat je minimaal terminaal kanker moet hebben en nog maar 2 weekjes te leven wil jij aanspraak maken op een regeling waar jij levens lang premie voor hebt afgedragen. Ergste van alles is,ik heb niet aan me rug gevraagd om zomaar maar ineens van de 1ne op de andere dag er mee op te houden. Tenslotte heb ik hoor ook wat mondjes te voeden.
Een bouwvakker
Carolina
10 februari 2009, 12:44
Beste forumleden.
Alvast bedankt.
Hoi,
Fleur heeft zich al vaker sterk gemaakt voor deze jongeren en is meer dan kritisch op de voorstellen van Donner.
Je kan haar inderdaad mailen, ze ontvangt veel mailtjes van ongeruste mensen die gedupeerd dreigen te raken door maatregelen van dit kabinet.
Succes
Kamer botst met Donner over bijverdienen Wajong
Uitgegeven: 2 juli 2008 14:49
Laatst gewijzigd: 2 juli 2008 14:49
DEN HAAG - Een meerderheid van de Tweede Kamer botst met minister Piet Hein Donner (Sociale Zaken) over het aanscherpen van de bijverdienregeling van jongeren met een Wajong-uitkering.
Door het bijverdienen voor jonggehandicapten die op hun 18e aankloppen voor een uitkering minder lucratief te maken, hoopt Donner dat ze sneller kiezen om zelfstandig hun geld te verdienen.
Nu mogen jonggehandicapten hun uitkering met betaald werk tot 120 procent van het minimumloon aanvullen. Dat wil Donner vanaf 2010 voor Wajongers tussen hun 18e en 27e jaar beperken tot 100 procent van het minimumloon. Zo wordt deze groep volgens hem met de nodige ondersteuning en extra scholing gestimuleerd om aan de slag te komen in een betaalde baan.
Hervormen
Het kabinet wil in 2010 de Wajong hervormen voor nieuwe gevallen. Mensen die deels nog kunnen werken, moeten naast hun uitkering zoveel mogelijk aan de slag. Net als nu wordt hun inkomen zo nodig aangevuld tot 75 procent van het minimumloon.
Op dit moment worden volgens Donner nog veel mensen op hun 18e ten onrechte volledig afgekeurd voor de arbeidsmarkt en afhankelijk gemaakt van een uitkering. De minister waarschuwt voor “een gouden kooi voor de rest van iemands leven”.
Arbeidsongeschikt
Op de 27e verjaardag van Wajongers wil Donner pas definitief laten bekijken hoe arbeidsongeschikt ze zijn en in hoeverre ze hun capaciteiten inzetten om te werken. Dan zouden ze eventueel alsnog 120 procent van het minimumloon kunnen krijgen, als ze goed presteren.
Maar een Kamermeerderheid, zowel regeringspartijen als oppositiepartijen SP, GroenLinks en PVV, is bezorgd over de kansen op de arbeidsmarkt van de jonggehandicapten. Ook vinden ze dat werken meer moet lonen en wijzen ze de manier af waarop Donner verdiensten van jonggehandicapten wil verrekenen met hun uitkering.
hirihiri123
10 februari 2009, 12:56
Ik heb zelf ook te maken met de wia,ik ben er van overtuigd dat de Pvv staat voor haar inwoners. Werken naar vermogen is goed en niets mis mee Geert was immers in de vvd tijd al zeer goed op de hoogte dat de wao zoals die was volledig werd misbruikt door immigranten en nog.Nu is het zo dat de echte zieken de dupe zijn geworden door de strengere herkeuringen.
Geloof me ik heb alles al geprobeert om weer terug te komen op de arbeidsmarkt,maar iedere keer weer teruggefloten door mijn lichaam.
Ik zit in de malle molen van re-integratie bedrijven,arbeidsdeskundige,(basis)in opleiding verzekeringsarten dus officieel geen oordeel mogen geven maar dat toch doen. Ik wordt niet beter maar al die bureau,s verdienen grof geld aan mijn verrotte rug.Inmiddels 3 verschillende gehad telkens werd ik geplaatst op proefbasis, bureau ontvangt 4200 subsidie.Dat ik na 2 weken uitval maakt geen flikker uit ze beuren de poen daarna hoor je bitter weinig meer van je re-integratiebegeleiders. Ze hebben aan hun verplichtingen gedaan.
We zijn nu 5 jaar verder nog steeds geen werk,geen opleiding,meer klachten dan ooit.
En ik moet maar constant bewijzen dat ik echt niet kan,maar komt er 1 binnen met een stip op zijn voorhoofd met een posttraumatische depressie vanuit het thuisland,die nog nooit heeft gewerkt belangrijker nog nooit premie,s heeft afgedragen mag genieten van een volledige afgekeurde status van zegge 80/100 % in de regel ook nog tot zijn 65ste.
De stelling we kijken niet naar de beperkingen,maar kijken wat je met je beperkingen nog kan doen is een krachtige term,alleen je moet wel kunnen.
Omdat ik in dat wereldje zit en verschillende fora,s bijhoud weet ik ook dat je minimaal terminaal kanker moet hebben en nog maar 2 weekjes te leven wil jij aanspraak maken op een regeling waar jij levens lang premie voor hebt afgedragen. Ergste van alles is,ik heb niet aan me rug gevraagd om zomaar maar ineens van de 1ne op de andere dag er mee op te houden. Tenslotte heb ik hoor ook wat mondjes te voeden.
Een bouwvakker
Ik ben dan wel geen wajonger, maar heb wel te maken gehad met re-integratie bureau's...........
Ik probeerde ook wat te vinden met mijn handicap...........
Niet gelukt via dat bureau.
Op een gegeven moment kreeg ik een paar velletjes thuis gestuurd met baantjes die wel bij mij zouden "passen "........
Waren dezelfde die op Vacature Bank stonden en ik zelf al aangeschreven had............
Ik gebeld dat IK dat baantje ook wel wilde..................bij dat re-integratiebureau,
op "vacaturebank "koekeloeren en dan opsturen naar de de patienten.......
Ze doen alsof ze zich voor jou de naad uit de reet lopen , maar niks is minder waar.....
"aanwezigheidspremie "............strijken ze aan het eind van de maand op.
Diegenen die daar "werken "zijn gewoon oude werknemers van het UWV, die geloosd moesten worden..en werden dus op zo'n re-integratiebureau neergezet.
Als ze dat niet deden, konden ze ontslag krijgen...........
Toen Us Tjippe er nog "werkzaam "was....................gebouwen met gouden kranen en marmeren vloeren en reisjes met een bepaald aantal mensen die bij het UWV werkten, naar een ver tropisch land, geheel verzorgd...........
Carolina
10 februari 2009, 13:00
Even voor de goede orde...
Dit is NIET waar de PVV voor staat.nope
Fleur zet zich juist in voor chronisch zieken, gehandicapten en ouderen in ons land en knokt hard voor ruimere voorzieningen.
De PVV staat voor rechtvaardigheid.
Dat houdt in dat mensen die hun eigen inkomen kunnen verdienen dit ook moeten. Maar mensen, die dit vanwege ziekte of handicap niet KUNNEN, mogen niet weg bezuinigd worden en hebben het recht op een fatsoenlijk menswaardige inkomen.
Fleur Agema:
Ten slotte nog een vraag die me dwars zit. We hebben op dit moment te maken met het uitkleden van de thuiszorg van 228 miljoen euro, de bezuiniging van 1,8 miljard euro op de AWBZ, de 1 miljard euro bezuiniging op de Buitengewone Uitgavenregeling, de 2 miljard euro die mensen extra moeten ophoesten voor de Eigen Bijdrage en de 190 miljoen euro schrappingen uit het basispakket, opgeteld zo’n 5,4 miljard euro aan maatregelen van dit kabinet die chronisch zieken, ouderen en gehandicapten treft. Waanzin.
Check ook haar bijdragen (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=1655&Itemid=31) eens in de WMO kwestie.
artikel 10
10 februari 2009, 13:02
Ik ben dan wel geen wajonger, maar heb wel te maken gehad met re-integratie bureau's...........
Ik probeerde ook wat te vinden met mijn handicap...........
Niet gelukt via dat bureau.
Op een gegeven moment kreeg ik een paar velletjes thuis gestuurd met baantjes die wel bij mij zouden "passen "........
Waren dezelfde die op Vacature Bank stonden en ik zelf al aangeschreven had............
Ik gebeld dat IK dat baantje ook wel wilde..................bij dat re-integratiebureau,
op "vacaturebank "koekeloeren en dan opsturen naar de de patienten.......
Ze doen alsof ze zich voor jou de naad uit de reet lopen , maar niks is minder waar.....
"aanwezigheidspremie "............strijken ze aan het eind van de maand op.
Diegenen die daar "werken "zijn gewoon oude werknemers van het UWV, die geloosd moesten worden..en werden dus op zo'n re-integratiebureau neergezet.
Veel familie is me ook opgevallen,ooms tantes neefs en nicht ze werken er allemaal over werkverschaffing gesproken.
Carolina
10 februari 2009, 13:03
Toen Us Tjippe er nog "werkzaam "was....................gebouwen met gouden kranen en marmeren vloeren en reisjes met een bepaald aantal mensen die bij het UWV werkten, naar een ver tropisch land, geheel verzorgd...........
wanbeleid,desintresse en ongemotiveerdheid....onze maatschappij gaat hard hollend achter uit. Heb je uiteindelijk wel wat gevonden?
hirihiri123
10 februari 2009, 13:33
wanbeleid,desintresse en ongemotiveerdheid....onze maatschappij gaat hard hollend achter uit. Heb je uiteindelijk wel wat gevonden?
Ja.................ik zou ergens mogen werken , aangepaste tijden etc.etc. maar toen sloeg bij mij weer het noodlot toe.................het derde CVA......
Nadien kon het niet meer.....helaas.
Is inmiddels wel enkele jaren geleden, 5 jaar dacht ik zo................maar zo blijkt nu, er is nog niks veranderd.....................ja wel, verloederd !!!!!!!!!!!
Marcus
10 februari 2009, 13:38
Bij wajong gaat het om jonggehandicapten. Ik denk dat de situatie daar duidelijk anders ligt
Dat klopt maar hij schreef dat de PVV het sociale stelsel aan wil passen en een WW uitkering gaf ik daarom als voorbeeld.
Carolina
10 februari 2009, 15:01
Ja.................ik zou ergens mogen werken , aangepaste tijden etc.etc. maar toen sloeg bij mij weer het noodlot toe.................het derde CVA......
Nadien kon het niet meer.....helaas.
Is inmiddels wel enkele jaren geleden, 5 jaar dacht ik zo................maar zo blijkt nu, er is nog niks veranderd.....................ja wel, verloederd !!!!!!!!!!!
poeh....je hebt aardig wat te verduren gehad :/ Maar begrijp ik nu goed dat je na 2 CVA's toch nog moest re-integreren?
Windmolenrat
10 februari 2009, 16:50
Bedankt voor de reacties, heb er zeer zeker wat aan.
3 stemmen erbij dan maar :P
Marcus
10 februari 2009, 17:02
Stormfrontforumlid Carolina schreef:
Even voor de goede orde...
Dit is NIET waar de PVV voor staat.
Fleur zet zich juist in voor chronisch zieken, gehandicapten en ouderen in ons land en knokt hard voor ruimere voorzieningen.
De PVV staat voor rechtvaardigheid.
Dat houdt in dat mensen die hun eigen inkomen kunnen verdienen dit ook moeten. Maar mensen, die dit vanwege ziekte of handicap niet KUNNEN, mogen niet weg bezuinigd worden en hebben het recht op een fatsoenlijk menswaardige inkomen.
Dat ik toen geen werk kon vinden vanwege gebrek aan werkervaring laat ik me niet door jou in de schoenen schuiven Stormfrontforumlid. Werkloosheid kan je ook overkomen. Jouw domme opmerking raakt weer eens kant of wal. Zoals gebruikelijk. Je zit nogal vol frustratie ben je bevangen door dat neonaziforum?
GW=OK
10 februari 2009, 18:41
Een bouwvakker
Ik zit sinds kort ook in het re-integratie traject. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb afgelopen week een paar uurtjes 20% gewerkt maar dat viel vies tegen als je zo intens vermoeid bent.. De ene arbo-arts zegt dat je zo snel als mogelijk binnen 4 weken terug moet zijn op je oude fulltime niveau in dezelfde functie. Dit is mn 2e week, maar de 20% basis is eigenlijk al te veel.. Twee weken geleden had ik een andere arbo-arts en die zei dat ie zich bezig hield met kankerpatienten en juist het tegenovergestelde van de andere arts adviseerde. Dus zo rustig en geleidelijk mogelijk re-integreren tot het oude niveau is bereikt. Gaat het niet dan gaan we weer terug naar 20% of zelfs 10%, ik ben baas en zij zullen niet pushen tot meer werken als het niet gaat.. Gek, de ene arbo zegt dit en de andere weer dat.. Van de week belde er een re-integratie bureau ('Keerpunt' wie kent die?) een of andere coach die wil weten hoe het gaat en evt. wil begeleiden tijdens de re-integratie... Kost wat al die figuren...
En Ahmet en mohammed laten ze met rust...
artikel 10
10 februari 2009, 19:29
Ik zit sinds kort ook in het re-integratie traject. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb afgelopen week een paar uurtjes 20% gewerkt maar dat viel vies tegen als je zo intens vermoeid bent.. De ene arbo-arts zegt dat je zo snel als mogelijk binnen 4 weken terug moet zijn op je oude fulltime niveau in dezelfde functie. Dit is mn 2e week, maar de 20% basis is eigenlijk al te veel.. Twee weken geleden had ik een andere arbo-arts en die zei dat ie zich bezig hield met kankerpatienten en juist het tegenovergestelde van de andere arts adviseerde. Dus zo rustig en geleidelijk mogelijk re-integreren tot het oude niveau is bereikt. Gaat het niet dan gaan we weer terug naar 20% of zelfs 10%, ik ben baas en zij zullen niet pushen tot meer werken als het niet gaat.. Gek, de ene arbo zegt dit en de andere weer dat.. Van de week belde er een re-integratie bureau ('Keerpunt' wie kent die?) een of andere coach die wil weten hoe het gaat en evt. wil begeleiden tijdens de re-integratie... Kost wat al die figuren...
En Ahmet en mohammed laten ze met rust...
Bovenstaande verhaal lees je zo vaak,rustig begonnen maar uiteindelijk lukte het niet, de wil om te werken schuilt in ieder en tracht fysiek en conditioneel terug te knokken om weer uiteindelijk weer deel uit te maken van de arbeidsmarkt je zal wel moeten je ken rekeningen gewoon weg niet meer betalen.
De tegenpartij uwv denkt bij voorbaat anders,puur door het verleden er werd in het verleden (De oude wao)elke 5 min per dag iemand volledig arbeidsongeschikt verklaard elke maand 10.000 waoers erbij de miljoen AO werd overschreden en ging met een rap tempo naar de 2 miljoen op deze manier.
Vandaar de aangescherpte regels en de teruggetrokkenheid bij de arbeidsgeschiktheid beoordeling,maar zijn deze nog wel menselijk .Als ik zeg kanker hebben opgegeven maar hup aan het werk de laatste 3 maanden gelegen vast aan het bed? Want ook als je op terminaal op bed ligt kun je nog werkzaamheden verrichten,al is het de telefoon beantwoorden.
Werken naar vermogen,we kijken niet wat je niet meer kunt,nee we kijken wat u nog wel kunt.
Schrijnende verhalen.
http://www.waotrefpunt.com/ervaringenuitdepraktijk.htm
Laaste noot,ik gun niemand maar dan ook echt niemand ook geen moslim een goede dan hé nlvlag ,dat hij of zij nooit te maken zal krijgen met de wet WIA/WAO ,je gaat lichamelijk door een hel,en door de bureaucratie krijg je er nog een flinke ziekte bij.
Carolina
11 februari 2009, 13:55
Dat ik toen geen werk kon vinden vanwege gebrek aan werkervaring laat ik me niet door jou in de schoenen schuiven Stormfrontforumlid. Werkloosheid kan je ook overkomen. Jouw domme opmerking raakt weer eens kant of wal. Zoals gebruikelijk. Je zit nogal vol frustratie ben je bevangen door dat neonaziforum?
Gaat het?
Ik reageer enkel op de vraag van de draadstarter en gaf hem de PVV visie over dit onderwerp...ik heb mij nergens uitgelaten over jouw situatie.
Ik ben dan ook niet degene die hier zijn frustraties uit.
Marcus
11 februari 2009, 18:12
Gaat het?
Ik reageer enkel op de vraag van de draadstarter en gaf hem de PVV visie over dit onderwerp...ik heb mij nergens uitgelaten over jouw situatie.
inderdaad
GW=OK
11 februari 2009, 18:35
Dit topic gaat over de wajong en dus zieken! Bovenstaande post heeft er dus niets mee te maken
Gaat het?
Als je kennelijk post op stormfront wordt je door sommigen gelijk als nazi neer gezet terwijl uit geen enkele post van jouw op te maken is dat je dat ook daadwerkelijk bent zoals bijv. Glass...
Dus iedereen die ook lid is op marokko.nl is bij deze ook gelijk een kutmossel?!....
Marcus
11 februari 2009, 18:46
De beginposter had het over het sociale stelsel dus mijn reactie was wel terecht. En jij maakt ook niet uit wat ik post trouwens. En mensen die op Stormfront posten moeten inderdaad bij zichzelf te raden gaan. Dus kom niet met onzin bij mij aan.
GW=OK
11 februari 2009, 18:59
De beginposter had het over het sociale stelsel dus mijn reactie was wel terecht. En jij maakt ook niet uit wat ik post trouwens. En mensen die op Stormfront posten moeten inderdaad bij zichzelf te raden gaan. Dus kom niet met onzin bij mij aan.
Als ik net zoals Caro op storumfront/marokko.nl rondkiekt dan doe ik dat net zoals ieder ander op die mosselpedo etc. site rondneust. Dat maakt je echt geen neonazi of mosselpedo..
Carolina
11 februari 2009, 20:25
Ik post ook op Marokko.nl....heerlijk hoe je die mafkezen snel op de bloembol eh... kast krijgt.
Een gemeenschappelijk forum kan heel prettig zijn om je hart te luchten of herkenbare reakties te lezen. Maar als je echt op zoek bent naar discussies moet je je op andere fora begeven.
Ik zie meningen los van mensen. Mensen die me er in een discussie flink van langs geven kan ik op zich wel waarderen. Zolang het maar niet persoonlijk en laag wordt.
Marcus
1 april 2009, 07:31
Marokko.nl daar is het niet fijn vertoeven.
Carolina
2 april 2009, 11:17
Het is geen feest nee :D
Maar ik wil graag weten wat er leeft onder de mensen en dus ook de kneuzen.
Op Marokko.nl is geen uitdaging te vinden, het IQ ligt ver onder het Nederlands gemiddelde en de haatdragende baardaapjes, die er genoeg tussen zitten, heb je zo op de kastnlvlag
PizzamanGrunn
2 april 2009, 23:59
Juist wel lachen, gooi er een paar rotte opmerkingen tussen...
en kijk eens hoe hard ze Jihad brullen...
Staat tegenwoordig ' onder controle van de regering' (haha, dankzij PVV)
Bij teveel haat kunnen ze de deuren sluiten.
Dus ik zou zeggen... maak een naampje aan... bij voorkeur iets als ' karbonade' of ierts anders wat met onze roze speklappies te maken heeft...
Ik denk als iedereen ze hier een beetje voert dan is het binnen een maand uit de lucht,
en een vette rel, en heeft 'e'en of andere geitesitebeheerder een dik probleem nlvlag
Marcus
3 april 2009, 06:11
Juist wel lachen, gooi er een paar rotte opmerkingen tussen...
en kijk eens hoe hard ze Jihad brullen...
Staat tegenwoordig ' onder controle van de regering' (haha, dankzij PVV)
Bij teveel haat kunnen ze de deuren sluiten.
Dus ik zou zeggen... maak een naampje aan... bij voorkeur iets als ' karbonade' of ierts anders wat met onze roze speklappies te maken heeft...
Ik denk als iedereen ze hier een beetje voert dan is het binnen een maand uit de lucht,
en een vette rel, en heeft 'e'en of andere geitesitebeheerder een dik probleem nlvlag
Ja maar wordt irritant dat anti-Israël gebrabbel daar. Je krijgt ze wel snel op de kast maar dan word je tijdelijk gebanned. Maar wat schiet je ermee op? Beetje plagen is wel grappig natuurlijk maar dat anti Westerse gebrabbel en pro-islam gezever komt mijn neus uit. Dat zie ik al genoeg om me heen. (helaas)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.