PDA

Vollständige Version anzeigen : De PVV/Geert Wilders en de Servische provincie Kosovo.

simba_
1 maart 2009, 17:14
Ik weet dat de PVV en de SP en misschien nog wat kleinere partijen tegen de erkenning waren van een zogenaamde republiek Kosovo.
De erkenning is een SCHANDE... na maandenlange illegale bombardementen op Servie, jarenlange eenzijdige leugenachtige demonisering van het Servische volk door de NL'se media en volop support voor heroine/vrouwen/organen handelende Albaneze terroristen in de Kosovo provincie heeft Nederland nu ook nog eens een stuk grondgebied van Servie als een republiek erkend.
Deze erkenning gaat dus volledig tegen het internationale recht en VN resolutie 1244 in, iets wat JP Balkenende en zijn partners dondersgoed weten, maar die lopen al maar te graag als een mak lammetje achter de USA aan.
Nu vraag ik mij af mocht de PVV de grootste partij worden en Geert Wilders president zullen zij dan deze erkenning terugdraaien? Een aantal oppositie partijen in andere landen zijn dit ook van plan dus ik vroeg me af hoe de PVV hierover denkt.

http://www.youtube.com/watch?v=LU00bcZ-G5k
http://www.youtube.com/watch?v=rW2-vNNWFsE
http://www.youtube.com/watch?v=PHnYc4--o_w
http://www.youtube.com/watch?v=fkgHkxIfgBc

simba_
5 maart 2009, 21:02
ik zie dat niemand antwoord kan geven, ik zal wel deze vraag naar de site van de PVV sturen en als ze antwoord geven zal ik het hier plaatsen :)
http://img50.imageshack.us/img50/1273/fsrbija1ib6m923996e.gif

admin
5 maart 2009, 21:35
Is ook moeilijk te zeggen omdat de PVV zich in deze zaak nooit uitgelaten heeft.

Mivtza Herut
5 maart 2009, 23:30
Servie is slachtoffer van extreem-rechtse Kroatische moordernaars en Alabaneze extremisten.

Zivela Srbija!

simba_
4 mei 2009, 15:59
Is ook moeilijk te zeggen omdat de PVV zich in deze zaak nooit uitgelaten heeft.
word het dan niet eens hoog tijd dat de PVV zich er wel eens over uit gaat laten zoals de SP wel heeft gedaan?
ik hoor de PVV problemen over hoofddoekjes maken, maar over de nederlandse regering onder leiding van JP balkenende die tegen internationale wetgeving en een VN resolutie in terroristen steunt door in naam van nederland een provincie van een ander land als een land te erkennen (een zogenaamd onafhankelijk land waar de economie draait op heroine/organen/vrouwen/namaak sigaretten handel) daar hoor ik de PVV niet over... vreemd.

GW=OK
4 mei 2009, 16:16
word het dan niet eens hoog tijd dat de PVV zich er wel eens over uit gaat laten zoals de SP wel heeft gedaan?
ik hoor de PVV problemen over hoofddoekjes maken, maar over de nederlandse regering onder leiding van JP balkenende die tegen internationale wetgeving en een VN resolutie in terroristen steunt door in naam van nederland een provincie van een ander land als een land te erkennen (een zogenaamd onafhankelijk land waar de economie draait op heroine/organen/vrouwen/namaak sigaretten handel) daar hoor ik de PVV niet over... vreemd.

Ik vind zelf dat de problemen in ons eigen land belangrijker zijn en eerst opgelost dienen te worden en dan pas kunnen we ons bemoeien met buitenlandse zaken. Als er bij jezelf een grote bende is kun je moeilijk iets van een ander zeggen, toch?!...

hirihiri123
4 mei 2009, 16:23

Ik denk dat je er beter aan doet om bovenstaand aan Balkvanellende & Consorten voor te leggen..................

Schrijf het CDA , PvdA en de VVD eens aan.En Rouvoet van de CU......................

simba_
4 mei 2009, 16:48
Ik vind zelf dat de problemen in ons eigen land belangrijker zijn en eerst opgelost dienen te worden en dan pas kunnen we ons bemoeien met buitenlandse zaken. Als er bij jezelf een grote bende is kun je moeilijk iets van een ander zeggen, toch?!...
buitenlandse zaken? dit gaat over NEDERLAND die terroristen steunt en nog een aantal jaren geleden een land heeft gebombardeerd en nu een provincie van datzelfde land als een zogenaamd landje erkent?
ik vind ook dat jouw regering de problemen in eigen land moet oplossen en niet bezig moet houden met oorlogen en het steunen van diefstal van andermans grondgebied maar dat doen ze dus niet met hun eigen zaken bemoeien en problemen oplossen in eigen land, nee nog meer soldaten heen sturen ver weg waar nederland niks te zoeken heeft.
misschien ook wel is aan gedacht dat dat zogenaamde land kosovo niet alleen een europese basis is voor USA extremisten maar ook voor islamitische extremisten die ook kunnen toeslaan in jouw land?
daarom stel ik dus de gewone vraag of de PVV die illegale erkenning terug gaat draaien mocht de PVV aan de macht komen.

simba_
4 mei 2009, 16:50
Ik denk dat je er beter aan doet om bovenstaand aan Balkvanellende & Consorten voor te leggen..................

Schrijf het CDA , PvdA en de VVD eens aan.En Rouvoet van de CU......................
verwacht je van hun een normaal antwoord? misschien dat geert wilders het voor kan leggen in de 2e kamer?

Johnnie
4 mei 2009, 16:58
Ik snap wel wat je bedoelt Simba,maar je kan nou ook weer niet van de PVV verlangen dat ze overal kamervragen over gaan stellen.Wat ik je wel kan zeggen is dat volgens mij de meeste op dit forum,Slobodan Milesovic zien als een vrijheidsstrijder die vermoord is in de scheveningse gevangenis.

King George
6 mei 2009, 14:03
ik hoor de PVV problemen over hoofddoekjes maken, maar over de nederlandse regering onder leiding van JP balkenende die tegen internationale wetgeving en een VN resolutie in terroristen steunt door in naam van nederland een provincie van een ander land als een land te erkennen (een zogenaamd onafhankelijk land waar de economie draait op heroine/organen/vrouwen/namaak sigaretten handel) daar hoor ik de PVV niet over... vreemd.Je maakt zeker een punt. Niet vergeten dat deze landen (Albanië en Kosovo dus) aspirant leden van de EU zijn. Weren aan de poort!!!

jpmante
6 mei 2009, 14:45
Ja het worft tid dat daar een antwoord op komt daar wil men de geloofwaardigheid behouden dan zal de PVV zich lijnrecht achter de Serven moeten opstellen en de erkenning van de moslim terorristen staat onmiddelijk intrekken,

Dutchio
18 mei 2009, 11:33
Heeft iemand er wel eens bij stilgestaan dat Kosovo in meerderheid door niet-Serviërs wordt bewoond (90 procent is Albanees). Waarom zouden die niet recht op zelfbeschikking hebben?

Slovenië mocht ook los van Joegoslavië.
Slowakije mocht ook los van Tsjechië.

Velen vinden dat Vlaanderen los van België mag (vind ik ook, zolang ze maar niet naar Nederland komen).

Mivtza Herut
18 mei 2009, 12:01
Heeft iemand er wel eens bij stilgestaan dat Kosovo in meerderheid door niet-Serviërs wordt bewoond (90 procent is Albanees). Waarom zouden die niet recht op zelfbeschikking hebben?

Slovenië mocht ook los van Joegoslavië.
Slowakije mocht ook los van Tsjechië.

Velen vinden dat Vlaanderen los van België mag (vind ik ook, zolang ze maar niet naar Nederland komen).

En de Servische Republiek in Bosnië-Herzegovina mag niet los van deze kunstmatige federatie? Bovendien die 90% lag twee deccenia geleden wel anders.

Dutchio
18 mei 2009, 12:21
De eerste Slavische stammen kwam in de zesde eeuw n.Chr.
De Albanezen (Illyriërs) woonden er toen al.

Bosnië is inderdaad een kunstmatige federatie, waar echter de Serven grote oorlogsmisdaden hebben gepleegd.

FvdV
18 mei 2009, 12:50

Bosnië is inderdaad een kunstmatige federatie, waar echter de Serven grote oorlogsmisdaden hebben gepleegd.

en de moslim mujahedin niet?

duhbyl
18 mei 2009, 13:06
Eerst onze eigen rotzooi opruimen, daarna gaan we kijken of we ons met andere zaken moeten gaan bemoeien.
First things first.
Albanezen woonden er al, jah en ze waren al rond het begin van de jaartelling islamitisch, toch.
Volgens mij is het gewoon een verkapte provincie van Turkije.
Ze zoeken expansie mogelijkheden.

Aristo
18 mei 2009, 14:50
Dat is niet correct.

De islam kwam pas na 1400 in Kosovo, dat is ruim 1400 jaar na het begin van onze (ik neem aan dat je die bedoelt) jaartelling.

duhbyl
18 mei 2009, 15:34
Ik bedoelde het sarcastisch.
Ik zie die Kosovaren gewoon als een vooruitgeschoven post van Turkije.
Ze zullen na verloop van tijd een steeds groter grondgebied opeisen, als ze niet terug worden geslagen.

Aristo
18 mei 2009, 15:39
En waarom zie jij de Kosovaren dan zo?

duhbyl
18 mei 2009, 15:44
Zie ze als een soort verkenners van de Turkse-expansie drift.
Volgens mij zijn die Kosovaren achtergebleven in Europa, toen de Turken bij Wenen werden terug geslagen.
Ze hebben Machiavelli`s raad niet opgevolgd.

Aristo
18 mei 2009, 15:46
Die Kosovaren zijn Albanezen. Zij wonen langer op de Balkan dan Turken, Slaven en Roemenen.

duhbyl
18 mei 2009, 15:49
Ik zal je eerlijk zeggen, volgens mij blijven het lieden die dar islam in Europa willen nestelen.
Of zit ik er dan helemaal naast?.

Aristo
18 mei 2009, 15:56
Volgens mij zit jij er inderdaad naast.

duhbyl
18 mei 2009, 16:28
En ik maar denken, dat die Kosovaren islamieten waren.
Je weet me favoriete he?Bredero, die zei;"Het kan verkeren".

Aristo
18 mei 2009, 18:03
Er is een islamitische meerderheid in Kosovo, voor zover ik weet.

GW=OK
18 mei 2009, 18:09
Volgens mij zit jij er inderdaad naast.

Jij zit er naast, dat klopt..

Duhbyl heeft gelijk. De meerderheid van dat schorem is islamitisch de rest (de minderheid) is al lang dat land uitgeschopt..

Aristo
18 mei 2009, 18:12
Tja... omgekeerd schijnt ook nog wel eens voor te komen.

Niks nieuws dus.

Marcus
18 mei 2009, 21:09

Niks nieuws dus.

Waarom heb jij 2 accounts mannetje?

S.D.X
18 mei 2009, 21:22

Niks nieuws dus.

Had dat een diepgaande filosofische opmerking moeten voorstellen of gewoon wat geneuzel zonder te weten wat het betekent en waarop het slaat, want je kan er alle kanten mee uit.

Mahjah, hij's weg nu, 2 bad, wat leven in de keet zo af en toe is nie slecht :D

GW=OK
18 mei 2009, 21:31
Waarom heb jij 2 accounts mannetje?

Dat pikkie is al weer pleite want hij moes scheite... :D

Marcus
18 mei 2009, 21:31
Had dat een diepgaande filosofische opmerking moeten voorstellen of gewoon wat geneuzel zonder te weten wat het betekent en waarop het slaat, want je kan er alle kanten mee uit.

Mahjah, hij's weg nu, 2 bad, wat leven in de keet zo af en toe is nie slecht :D

Nee inderdaad hij postte best veel en voegde best wat toe. Jammer dat het een bedriegend dom mannetje is.

S.D.X
18 mei 2009, 21:38
Nee inderdaad hij postte best veel en voegde best wat toe. Jammer dat het een bedriegend dom mannetje is.
Ja, best jammer, want als het om de 'ieslaaam' gaat zit ik recht op mn stoel hoor!
Ready 2 @tt@ck:D

GW=OK
18 mei 2009, 22:03
Ja, best jammer, want als het om de 'ieslaaam' gaat zit ik recht op mn stoel hoor!
Ready 2 @tt@ck:D

Wie is er dan niet ready 4 @tt@ck?... proost

Mivtza Herut
18 mei 2009, 22:30

Tijdens Operatie Storm werden honderdduizenden Serviërs Kroatië uitgedreven. Leuk dat jij met al bekende oorlogsmisdaden komt. Ja dat is de balkan, iedereen zat fout.

Eenzijdig de Servische bevolking de schuld geven van alles toont al aan hoe eenzijdig jij in het conflict staat. Pure discriminatie en Serviërs pesten is het om alleen maar de oorlogsmisdaden die door een kleine groep Serviërs zijn gepleegd continu blijven te herhalen, het begint bijna te vervelen.

Waarom mag er niet wat opener gepraat worden over het feit dat de grootste vluchtelingengroep Serviërs waren? En waarom hebben de corrupte landen in het Westen een moslim-organisatie gesteund als het UCK (KLA) die zich bezig hield met alles vermoorden en platbranden wat geen moslimstaat wou stichten op Servisch grondgebied.

De filmfragmenten van een kruis dat door Albanezen van een kerk wordt gerukt, is dat jou gerechtigheid.

Servische oorlogsmisdaden benoemen is een goede zaak, en de criminelen moeten bestraft worden. Maar dat moet ook gelden voor de anderen die net zo, zo niet erger hebben huisgehouden.

Carolina
20 mei 2009, 22:33
Die Kosovaren zijn Albanezen. Zij wonen langer op de Balkan dan Turken, Slaven en Roemenen.

Jij hebt geen idee waar je het over hebt. Er bestaat niet iets als DE Kosovaren of DE Albaniers. Illyriërs waren de oorspronkelijke bewoners. De Islam is nog een jonge religie en speelt pas vanaf de 14e eeuw een rol!!!! De Turken hebben de Balkan bezet en sindsdien is er grote ellende. Hetzelfde zag je met de Moren in Spanje en Portugal...maar die zijn er ALLEMAAL uitgesmeten.
De Islam op de Balkan (let wel...de godsdienst...ik heb het niet over de mensen) doet mij denken aan een ingekapseld abces wat op barsten staat. Niet voor niets is dit de snelstgroeiende bevolkingsgroep in Europa....niet voor niets is er al eeuwen lang ellende daar en niet voor niets is dit land erkend door West Europese cultuurbarbaren. Het broeit er al eeuwen lang...en deze erkenning zal, vrees ik, als een katalysator werken. Nogmaals...ik heb het niet over mensen op zich...er zullen vast fijne mensen tussen zitten.

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 00:38
Wat ik je wel kan zeggen is dat volgens mij de meeste op dit forum,Slobodan Milesovic zien als een vrijheidsstrijder die vermoord is in de scheveningse gevangenis.

Mag ik dan ook effe, mijn vriendin is afkomstig uit die streek.
Milosevich wordt niet gezien als volksheld.
Wel door sommige ouderen (die noemt zij seniele idioten).

Milosevich was gewoon degene die de grootste bek had en mede-opstoker van het hele geweld. Door het opstoken van het geweld dacht Milosevich er beter van te worden. Als hij tenminste zou winnen. Waar hij zelf niets voor hoefde te doen dan lullen, want zo zijn de meeste 'regeringsleiders'. Wat dat betreft is Fidel Castro tenminste nog 'een echte'.

Mijn vriendin vindt het dan ook heel terecht dat Milosevich is opgepakt als zijnde een oorlogsmisdadiger. Immers heeft hij door zijn gerommel veel mensen de dood in gejaagd, voor eigen gewin.

ECHTER... het jammere is altijd dat Nederland altijd de MOSLIMS de hand boven het hoofd houdt, want die waren zogenaamd weer zielig. Terwijl dat gewoon net zulke grote klootzakken waren. En wat er mis was met de blauwhelmen? Ze dachten dat het een vredesmissie was. Dat was het niet. het was een oorlog met echte kogels waar doden vielen. Als je dan een 'veilig gebied' hebt dan knal je ook elke lul af die een geweer in z'n handen heeft. Immers is het een veilig gebied. Anders noem je het maar gewoon een 'begeleid kamp met kans op willekeurig afschot onder toezicht'.

Je ziet dat in bepaalde provincies inmiddels de sharia is ingevoerd. Dit mede dankzij Nederland, waar 'getroffen en gevluchte moslims' een bijdrage ontvingen ' om hun huis daar te herstellen'. Terwijl de meesten er helemaal al geen huis hadden want gewoon in Nederland werkten... en woonden.. hebben ze nu dus een buitenhuisje cadeau gekregen. En vormen ze in gebieden een meerderheid, waar ze vroeger niet of nauwelijks waren. Hoera! Toch nog veroverd voor de Islam, met steun van Nederland.

Mijn 'schoonfamilie' is orthodox christelijk, die kregen dus geen cent. Jij mag 1 keer raden waar mijn 'schoonfamilie van die kant' massaal op gaat stemmen...

Overigens niets te na over de jongens die er hebben gezeten, want wat lijkt het mij vreselijk om als soldaat , denkend dat je komt om iets goeds te doen, lijdzaam te moeten toezien hoe degenen die je dacht te beschermen aan flarden worden geschoten. Ik denk dat ik eerst de sergeant doodschoot, en dan alsnog zou beginnen te knallen. Met m'n losse flodders, jaja. En die jongens worden nu doodgezwegen, al die vreselijkheden hebben ze moeten toekijken, dat is dan je dank als soldaat.

Nederland is verworden tot een walgelijk KUTLAND.
Hoog tijd om de bezem er door te halen.

Gygnus
21 mei 2009, 01:19
Mijn vriendin vindt het dan ook heel terecht dat Milosevich is opgepakt als zijnde een oorlogsmisdadiger. Immers heeft hij door zijn gerommel veel mensen de dood in gejaagd, voor eigen gewin.

----------------------------------------------------------

Overigens niets te na over de jongens die er hebben gezeten, want wat lijkt het mij vreselijk om als soldaat , denkend dat je komt om iets goeds te doen, lijdzaam te moeten toezien hoe degenen die je dacht te beschermen aan flarden worden geschoten. Ik denk dat ik eerst de sergeant doodschoot, en dan alsnog zou beginnen te knallen. Met m'n losse flodders, jaja. En die jongens worden nu doodgezwegen, al die vreselijkheden hebben ze moeten toekijken, dat is dan je dank als soldaat.

Je vriendin is dus een eerlijke meid, zeker als ze iets van geweld heeft meegemaakt heeft ze een sterk karakter dat ze zo vrij denkt.
Helaas is dit tevens een reden dat zij tot de verliezers behoort.
De islam ziet haar zelfkritiek als een zwakte, en ik vond laatst uit dat dit geen cliche is.
En kan het wel zo zeggen, er zijn geen cliche's over moslims, omdat moslim kritiek te jong is, ook een mooi argument tegen slachtoffermoslims niet?

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''

Vind ook dat Nederlandse soldaten dit niet verdienen, en ben het eens met je comment over de sergeant.
Ik zou me een woede krijgen als ik ontschuldigen zo behandeld zie worden,
ongeacht wat voor een lul de baas(man) van die moslimvrouw is.
Helaas doet angst veel met je op zo een moment..

Zag de Nederlandse bevelhebber daar in de hoek gedrukt zien staan door de Servische.
Ongeloofelijk hoe ze een bevelhebber intimideren,dan weet je toch al dat je weg kan gaan?
Maar ze bleven.

Oorlog, niemand die bang was voor een Nederlandse soldaat en dit is direct gerelateerd aan onze zwakke politiek.
Churchill was een echte leider en zijn soldaten echte soldaten.
Hoewel de rest van Engelse leidinggevende uit arrogante hufters bestond, maar Winston had niet zo'n macht als obama tegenwoordig heeft met het inrichten van universiteiten.

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 01:32
Ik denk dat degenen dei Obama links vinden, er geen reet van hebben begrepen.

Maar je hebt wel gelijk met je opmerking over 'zelfkritiek'.
Het gaat te ver in Nederland.

Ik weet niet of je kinderen hebt, maar ik vind het eigenlijk snoepjes en taart kopen voor de buren terwijl je eigen kinderen niet te eten hebben.
Zo'n gevoel geeft het me eigenlijk, en ik ben ook niet van plan werkeloos toe te zien.

Ik heb me aangemeld als vrijwilliger en gesolliciteerd bij Geert Wilders.
Ik zal ook zeker bij een demonstratie aanwezig zijn.

Ze kunnen mij het dak op, dit is GVD mijn land, groot gemaakt door het bloed, zweet en tramnen van mijn voorouders, en wanneer een stel ' linkse' (want zij weten ook niet wat dat woord betekent) kwallen denkt nederland te kunnen verkopen om daar zelf beter van te worden dan zijn zij wat mij betreft LANDVERRADERS.

Zo denk ik over Balkenende en zijn kliek.

Gygnus
21 mei 2009, 01:47
Ik denk dat degenen dei Obama links vinden, er geen reet van hebben begrepen.

Maar je hebt wel gelijk met je opmerking over 'zelfkritiek'.
Het gaat te ver in Nederland.

Ik weet niet of je kinderen hebt, maar ik vind het eigenlijk snoepjes en taart kopen voor de buren terwijl je eigen kinderen niet te eten hebben.
Zo'n gevoel geeft het me eigenlijk, en ik ben ook niet van plan werkeloos toe te zien.

Ik heb me aangemeld als vrijwilliger en gesolliciteerd bij Geert Wilders.
Ik zal ook zeker bij een demonstratie aanwezig zijn.

Ze kunnen mij het dak op, dit is GVD mijn land, groot gemaakt door het bloed, zweet en tramnen van mijn voorouders, en wanneer een stel ' linkse' (want zij weten ook niet wat dat woord betekent) kwallen denkt nederland te kunnen verkopen om daar zelf beter van te worden dan zijn zij wat mij betreft LANDVERRADERS.

Zo denk ik over Balkenende en zijn kliek.

IK beschuldig je zowat in een ander topic van weglopen maar dit wist ik niet.
Fijn dat je echt wat doet voor NL.
Had het in dat andere topic ook over kids...

Vind Obama niet links, vind hem een ****
Qua persoonlijkheid nog gevaarlijker dan een blanke zelfhater.
Zijn mentor en zijn tuitie betalers(excuses voor mijn belabberde spelling)
zijn racisten en harde kern moslims.

Raar.
Niemand betaalt mijn opleiding vanuit Saudi-Arabie.
Bij hem wel, zonder Moslims was hij Harvard met ze stonede kop niet binnegekomen.
Wat een vent.
Bekijk eens de film The Animal (komedie)en de zwarte jongen verteld je waarom Obama president is.

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 01:59
Ik ben er juist weg OMDAT ik niet wegloop.
je wilt niet weten hoe vaak ik al gedonder heb gehad met de politie.
Omdat ik, na tien keer vragen, gewoon ZELF een oplossing zoek.
En ja, dan breekt er wel eens wat.

Maar dat gaat vroeg of laat een keer fout, en dan ben ik het haasje.
Als je vrouw en kinderen hebt dan betekent het gewoon dat je de bak in draait en Achmet en Patatmet hun gang kunnen gaan.

Daar zag ik het nut niet van in.
Je kunt op een gegeven moment niet meer winnen, ook wordt je op een gegeven moment wat ouder.
Toen ik vijfentwintig was, mochten er rustig een stuk of tien Turken op me af komen.
Stampte ik de eerste zo hard voor z'n bek, de tweede lag gelijk ook plat.
Dan nog drie en de rest ging wel lopen. Zelf ahd ik dan ook wel wat, maar ze wonnen het echt niet.

Maar als je tegen de veertig loopt en naast je loopt je vrouw en twee kleine kinderen, wil je dan nog een knokpartij?
En wordt ik dan later Opa Rambo, bewapend met kunstgebit?

Op een zeker moment realiseer je jezelf dat het niet opschiet en dat je de wereld niet kunt redden in je eentje.
Daarom, hoop ik dat Geert er wat van maakt, anders vertrek ik hier voorgoed.
En velen met mij vrees ik.

Politiek asiel aanvragen in Australie.

BTW wat betreft Obama... wij hebben dezelfde stukjes gelezen denk ik.

Gygnus
21 mei 2009, 02:12
Ik ben er juist weg OMDAT ik niet wegloop.
je wilt niet weten hoe vaak ik al gedonder heb gehad met de politie.
Omdat ik, na tien keer vragen, gewoon ZELF een oplossing zoek.
En ja, dan breekt er wel eens wat.

Maar dat gaat vroeg of laat een keer fout, en dan ben ik het haasje.
Als je vrouw en kinderen hebt dan betekent het gewoon dat je de bak in draait en Achmet en Patatmet hun gang kunnen gaan.

Daar zag ik het nut niet van in.
Je kunt op een gegeven moment niet meer winnen, ook wordt je op een gegeven moment wat ouder.
Toen ik vijfentwintig was, mochten er rustig een stuk of tien Turken op me af komen.
Stampte ik de eerste zo hard voor z'n bek, de tweede lag gelijk ook plat.
Dan nog drie en de rest ging wel lopen. Zelf ahd ik dan ook wel wat, maar ze wonnen het echt niet.

Maar als je tegen de veertig loopt en naast je loopt je vrouw en twee kleine kinderen, wil je dan nog een knokpartij?
En wordt ik dan later Opa Rambo, bewapend met kunstgebit?

Op een zeker moment realiseer je jezelf dat het niet opschiet en dat je de wereld niet kunt redden in je eentje.
Daarom, hoop ik dat Geert er wat van maakt, anders vertrek ik hier voorgoed.
En velen met mij vrees ik.

Politiek asiel aanvragen in Australie.

BTW wat betreft Obama... wij hebben dezelfde stukjes gelezen denk ik.

Waar moslims vaak om vragen krijg jij gratis*:
Respect.

Ik snap zeker dat wanneer je ouder wordt dit een probleem is, toch moet je een rolmodel zijn voor de Nederlandse jeugd.
Je verhaal is voldoende, ik hoor waarheid als het me verteld wordt.

Ik ben nog jong genoeg, en lef blijkt al voldoende om een groep te stoppen.

Dit zal raar lijken vol veel mensen, maar in sommige buurten is dit werkelijkheid.
Of je knokt, of je ziet toe hoe je vriend in elkaar gemept word.OM NIKS.
Dit is realiteit voor velen.
En heb nu zeker veel begrip voor je vertrek, sta liever aan de zijlinie en doe vanaf daar je plicht(helaas, maar het is een plicht)
Ik herriner me vaag jouw naam en het wethouderschap?
Ik zal je vast herkennen als je er zit :)

*Ben dat gezegde kwijt over kinderen die vragen krijgen het laatst

simba_
24 mei 2009, 13:12
.

simba_
24 mei 2009, 13:14
Mag ik dan ook effe, mijn vriendin is afkomstig uit die streek.
Milosevich wordt niet gezien als volksheld.
Wel door sommige ouderen (die noemt zij seniele idioten).

Milosevich was gewoon degene die de grootste bek had en mede-opstoker van het hele geweld. Door het opstoken van het geweld dacht Milosevich er beter van te worden. Als hij tenminste zou winnen. Waar hij zelf niets voor hoefde te doen dan lullen, want zo zijn de meeste 'regeringsleiders'. Wat dat betreft is Fidel Castro tenminste nog 'een echte'.

ECHTER... het jammere is altijd dat Nederland altijd de MOSLIMS de hand boven het hoofd houdt, want die waren zogenaamd weer zielig. Terwijl dat gewoon net zulke grote klootzakken waren. En wat er mis was met de blauwhelmen? Ze dachten dat het een vredesmissie was. Dat was het niet. het was een oorlog met echte kogels waar doden vielen. Als je dan een 'veilig gebied' hebt dan knal je ook elke lul af die een geweer in z'n handen heeft. Immers is het een veilig gebied. Anders noem je het maar gewoon een 'begeleid kamp met kans op willekeurig afschot onder toezicht'.

Je ziet dat in bepaalde provincies inmiddels de sharia is ingevoerd. Dit mede dankzij Nederland, waar 'getroffen en gevluchte moslims' een bijdrage ontvingen ' om hun huis daar te herstellen'. Terwijl de meesten er helemaal al geen huis hadden want gewoon in Nederland werkten... en woonden.. hebben ze nu dus een buitenhuisje cadeau gekregen. En vormen ze in gebieden een meerderheid, waar ze vroeger niet of nauwelijks waren. Hoera! Toch nog veroverd voor de Islam, met steun van Nederland.

Mijn 'schoonfamilie' is orthodox christelijk, die kregen dus geen cent. Jij mag 1 keer raden waar mijn 'schoonfamilie van die kant' massaal op gaat stemmen...

als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houden.
slobodan milosevic is niet degene die met de narigheid begonnen is, hij verdedigde, heel simpel.
slovenen en daarna kroaten begonnen narigheid te trappen nadat ze door het westen aangemoedigd werden en niet milosevic en de serven.
dat hij in de westerse media de grote slechterik is dat is bekend (iedereen die niet voor de USA knielt is een slechterik), maar gelukkig zijn niet alle mensen afhankelijk van die leugenachtige media.
de grote opstokers dat zijn duitsland en de USA en niet slobodan milosevic die niet zoals de 2 genoemde landen joegoslavie in stukken wou breken.
alle respect voor slobodan milosevic die de serven in de provincie kosovo beschermde tegen terroristen, nu hebben we een tadic die gezellig koffie drinkt met USA nazi biden met zijn walgelijke uitspraken over serven en een belangrijke schuldige met het bombarden van servie.
sinds slobo er niet meer is gaat servie hard achteruit,veiligheid gaat achterheid, moraal bij de jeugd is ver te zoeken, alles is veel duurder geworden en mensen verdienen bijna hetzelfde... ja voor mensen die veel geld hebben gaat het vooruit en voor seniele idioten die de LDP steunen gaat het vooruit nu servie naar de klote is.
van alle leiders in joegoslavie was het de democratische gekozen leider van joegolavie slobodan milosevic die graag alle volken bij elkaar zag in joegoslavie en dat is een FEIT en triest dat milosevic de schuld in de schoenen geschoven krijgt van oorlogen die door andere opgestookt worden.
je moet is aan je vriendin vragen hoe iemand een oorlogsmisdadiger kan zijn als hij zijn land en volk verdedigt? dat illegale tribunaal heeft het nooit kunnen bewijzen, vandaar dat hij ook dood moest.
hij word een oorlogsmisdadiger genoemd vanwege de provincie kosovo waar serven zogenaamd 100.000 albanezen gedood zouden hebben volgens OORLOGSMISDADIGER clinton, nu is bekend dat het er een aantal duizend zijn en het meeste gedode terroristen zijn en onschuldige albanezen gedood door het UCK, ja dat kan allemaal maar terroristische albanezen die onschuldige albanezen doden en serven krijgen de schuld en staatSSmedia zoals de NOS die verkondigt dat allemaal maar om de bevolking te hersenspoelen.
verder vreemd dat er alleen mensen uit de balkan en afrika berecht worden in een tribunaal.
zodra in NL narigheid uitbreekt en jouw leider heeft de ballen om zijn land en volk te verdedigen dan gaan we jouw leider ook een oorlogsmisdadiger noemen, laf je land bombarderen zullen we niet doen zoals er bij ons gedaan is in opdracht van ECHTE oorlogsmisdadigers die nooit berecht zijn.

S.D.X
24 mei 2009, 16:48
als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houden.
slobodan milosevic is niet degene die met de narigheid begonnen is, hij verdedigde, heel simpel.
slovenen en daarna kroaten begonnen narigheid te trappen nadat ze door het westen aangemoedigd werden en niet milosevic en de serven.
dat hij in de westerse media de grote slechterik is dat is bekend (iedereen die niet voor de USA knielt is een slechterik), maar gelukkig zijn niet alle mensen afhankelijk van die leugenachtige media.
de grote opstokers dat zijn duitsland en de USA en niet slobodan milosevic die niet zoals de 2 genoemde landen joegoslavie in stukken wou breken.
alle respect voor slobodan milosevic die de serven in de provincie kosovo beschermde tegen terroristen, nu hebben we een tadic die gezellig koffie drinkt met USA nazi biden met zijn walgelijke uitspraken over serven en een belangrijke schuldige met het bombarden van servie.
sinds slobo er niet meer is gaat servie hard achteruit,veiligheid gaat achterheid, moraal bij de jeugd is ver te zoeken, alles is veel duurder geworden en mensen verdienen bijna hetzelfde... ja voor mensen die veel geld hebben gaat het vooruit en voor seniele idioten die de LDP steunen gaat het vooruit nu servie naar de klote is.
van alle leiders in joegoslavie was het de democratische gekozen leider van joegolavie slobodan milosevic die graag alle volken bij elkaar zag in joegoslavie en dat is een FEIT en triest dat milosevic de schuld in de schoenen geschoven krijgt van oorlogen die door andere opgestookt worden.
je moet is aan je vriendin vragen hoe iemand een oorlogsmisdadiger kan zijn als hij zijn land en volk verdedigt? dat illegale tribunaal heeft het nooit kunnen bewijzen, vandaar dat hij ook dood moest.
hij word een oorlogsmisdadiger genoemd vanwege de provincie kosovo waar serven zogenaamd 100.000 albanezen gedood zouden hebben volgens OORLOGSMISDADIGER clinton, nu is bekend dat het er een aantal duizend zijn en het meeste gedode terroristen zijn en onschuldige albanezen gedood door het UCK, ja dat kan allemaal maar terroristische albanezen die onschuldige albanezen doden en serven krijgen de schuld en staatSSmedia zoals de NOS die verkondigt dat allemaal maar om de bevolking te hersenspoelen.
verder vreemd dat er alleen mensen uit de balkan en afrika berecht worden in een tribunaal.
zodra in NL narigheid uitbreekt en jouw leider heeft de ballen om zijn land en volk te verdedigen dan gaan we jouw leider ook een oorlogsmisdadiger noemen, laf je land bombarderen zullen we niet doen zoals er bij ons gedaan is in opdracht van ECHTE oorlogsmisdadigers die nooit berecht zijn.

Tot deze conclusie ben ik - na opzoekingswerk - contact met vroegere Joegoslaven - óók gekomen - dát is de waarheid - alhoewel er natuurlijk ook een groot grijsgebied tussenin zit - maar in het algemeen beschouwd en in het kort gesteld - JA zo is het - zo was het inderdaad!!!

En de situatie ginds is nog steeds niet opgelost - het is er nog steeds een kruitvat - thx 2 the Bosjniaks - de situatie zal alweer snel uit de hand gaan lopen!

En de volgenden zijn wij - hier zal net hetzelfde gaan gebeuren!! Mark my words!!

PizzamanGrunn
24 mei 2009, 21:39
Je kan vboor de naam Milosevic ook iedere willekeurige andere invullen.
De overeenkomsten zijn namelijk overal.

Allemaal ouwe lullen die het wel even zouden vertellen en er zelf beter van wilden worden.
Die moslims zullen ook wel hun eigen 'helden' hebben.
Maar ja, daar hoor je niks over want zoals het hier dan WEL weer de gewoonte is zijn moslims zielig,
en is iedreeen die christen is weer de grote kl... z...k

Overigens - inderdaad heb je gelijk over dat tribunaal. Het is gewoon een stelletje 'rechtvaardige slijmbakken', zogezegd. Want nu is er dan 'e'entje geweest, waar blijft de rest?

Ach, wat ik maar bedoel: in zijn tijd was Hitler ook een volksheld, en stond Goring in hoog aanzien. Dus heb maar niet het idee dat het daar allemaal helden waren. Ook niet degenen die 'hebben gewonnen'.

Verder zal het er altijd wel een zooitje blijven, het is gewoon de vraag hoeveel 'landen' er over twintig jaar bij het songfestival uit de Balkan zullen komen.

simba_
25 mei 2009, 09:14
Je kan vboor de naam Milosevic ook iedere willekeurige andere invullen.
De overeenkomsten zijn namelijk overal.

Allemaal ouwe lullen die het wel even zouden vertellen en er zelf beter van wilden worden.
Die moslims zullen ook wel hun eigen 'helden' hebben.
Maar ja, daar hoor je niks over want zoals het hier dan WEL weer de gewoonte is zijn moslims zielig,
en is iedreeen die christen is weer de grote kl... z...k

Overigens - inderdaad heb je gelijk over dat tribunaal. Het is gewoon een stelletje 'rechtvaardige slijmbakken', zogezegd. Want nu is er dan 'e'entje geweest, waar blijft de rest?

Ach, wat ik maar bedoel: in zijn tijd was Hitler ook een volksheld, en stond Goring in hoog aanzien. Dus heb maar niet het idee dat het daar allemaal helden waren. Ook niet degenen die 'hebben gewonnen'.

Verder zal het er altijd wel een zooitje blijven, het is gewoon de vraag hoeveel 'landen' er over twintig jaar bij het songfestival uit de Balkan zullen komen.
ik denk dat je nog geneens servie op de wereldkaart kan aanwijzen laat staan overeenkomsten vinden tussen voormalige leiders in joegoslavie.
als je een overeenkomst wil weten, de leiders wilden allemaal het beste voor hun eigen volk en milosevic dus ook, voor hem dus het joegoslavische volk ;) beter een moedige ''ouwe lul'' als milosevic dan die leider wat jouw land regeerd.
ik weet nou niet of je milosevic met hitler vergelijkt maar mocht dat wel zo zijn dan laat dat zien wat voor onwetend figuur je bent, ik vraag me af of je ooit wel is een stap op de balkan hebt gezet want zo te zien komt je kennis niet verder dan misleidende NOS propaganda en ik denk dat je zonder google nog geneens de andere leidinggevende personen kan opnoemen.
inderdaad waar blijft de rest, waar blijven de echte oorlogsmisdadigers zoals bill clinton, wim kok etc?
elk balkanland doet mee aan het songfestival, dus er zullen geen landen bij komen, beter ga je zorgen maken over hoeveel ''landen'' van de benelux bij het songfestival erbij gaan komen.

S.D.X
25 mei 2009, 15:21
De expliciete vergelijking van Hitler, Göring met Milosevic vind ik wel erg ongepast - Milosevic is nooit veroordeeld voor oorlogsmisdaden - wél heeft hij gewoon in de volksmond die kwalificatie gekregen - hij heeft de tijd niet gehad om zichzelf te verdedigen en de smerige slinkse spelletjes die daarginds gespeeld zijn te onthullen - hij stierf zomaar ineens per ongeluk onverwachts - zelfs mijn kat - en die is erg goedgelovig - gelooft dit NIET!

U beledigt het Servische volk dat gestreden heeft tegen islamitische gruwelijkheden - in die oorlog zijn gruwelijke dingen gebeurd - maar niemand of niets kon of kan ooit de gruwelen overtreffen die islamieten gebruiken - knoop dat in je oren en vergeet dat niet - het kan nog ooit van pas komen als wij zelf aan de beurt zijn - en JIJ gebombardeerd wordt omdat je je land verdedigt tegen muzelman-onderdrukking.

Waarschijnlijk heb jij die filmpjes nooit gezien die toen de ronde deden op internet van Bosnische moslims die niets liever deden dan Servische 'gevangen soldaten'! te 'kelen' - als favoriete tijdverdrijf! Jarenlang - geen wonder dat er gruwelen terug uit voortgesproten zijn!

je gaat er licht overheen Pizzaman - Joegoslavië is nochtans niet zo ver bij jou vandaan - bij ONS vandaan!

simba_
25 mei 2009, 16:28
hier een simpel voorbeeld van de vieze werkwijze van dat nep tribunaal, in nederland is het natuurlijk niet bekend bij de meeste mensen, maar de mensen die wat meer weten die weten dat er gewoon betaalde nep getuigen geplaatst worden om iemand die onschuldig is schuldig te krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=J6T0ZkCSzpQ

Mivtza Herut
25 mei 2009, 17:32
De expliciete vergelijking van Hitler, Göring met Milosevic vind ik wel erg ongepast - Milosevic is nooit veroordeeld voor oorlogsmisdaden - wél heeft hij gewoon in de volksmond die kwalificatie gekregen - hij heeft de tijd niet gehad om zichzelf te verdedigen en de smerige slinkse spelletjes die daarginds gespeeld zijn te onthullen - hij stierf zomaar ineens per ongeluk onverwachts - zelfs mijn kat - en die is erg goedgelovig - gelooft dit NIET!

U beledigt het Servische volk dat gestreden heeft tegen islamitische gruwelijkheden - in die oorlog zijn gruwelijke dingen gebeurd - maar niemand of niets kon of kan ooit de gruwelen overtreffen die islamieten gebruiken - knoop dat in je oren en vergeet dat niet - het kan nog ooit van pas komen als wij zelf aan de beurt zijn - en JIJ gebombardeerd wordt omdat je je land verdedigt tegen muzelman-onderdrukking.

Waarschijnlijk heb jij die filmpjes nooit gezien die toen de ronde deden op internet van Bosnische moslims die niets liever deden dan Servische 'gevangen soldaten'! te 'kelen' - als favoriete tijdverdrijf! Jarenlang - geen wonder dat er gruwelen terug uit voortgesproten zijn!

je gaat er licht overheen Pizzaman - Joegoslavië is nochtans niet zo ver bij jou vandaan - bij ONS vandaan!

Ook leuk, het CDA vond het wel welletjes om de wijken van Belgrado te bombarderen. Het ultieme gevolg, gezellige Alabanezen die met door het Westen betaalde wapens een kerk bestormen en het kruis eraf slopen, daar hebben de normen en waarden christenen hun ogen voor dicht gedaan?

S.D.X
25 mei 2009, 22:13
Ja idd erg leuk allemaal - dat soort filmpjes staat zelfs nog steeds op YouTube - de UN troepen staan er bij en doen NIKS!
Scum of the Earth!

http://www.youtube.com/watch?v=fkgHkxIfgBc

http://www.youtube.com/watch?v=nZP0ExmJ9a0

Het bewijs dat wij - heel Europa - gewoon verkocht is als een hoer voor een druppel olie - Oriana Fallaci had gelijk!

pall66
5 mei 2010, 11:51
Ik zeg eerlijk dat ik niet bekend ben met de hele historie achter die oorlog maar ik ben toch zwaar geneigd achter de Serviers te staan, puur om het feit dat het geen moslims zijn. Is dat dom en voorbarig?

King George
5 mei 2010, 20:22
Europa heeft op schandelijke wijze het Servische volk geofferd op het altaar van de Islamisering.