PDA

Vollständige Version anzeigen : Varkensvlees maakt homo

hirihiri123
12 april 2007, 15:17
Varkensvlees maakt homo.

--------------------------------------------------------------------------------

| De in Duitsland zeer omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya heeft op haar website laten weten dat het eten van varkensvlees mensen homoseksueel maakt. Volgens de internetsite heeft varkensvlees een negatieve uitwerking op de menselijke moraal. De moslimorganisatie is dan ook van mening dat de eigenschappen van een 'schaamteloos dier' overgaan op de mens bij het consumeren van een varkenslapje

De uitspraken hebben vooral in Berlijn veel stof doel opwaaien. Ahmadiyya heeft namelijk onlangs laten weten een moskee te willen bouwen in de Berlijnse woonwijk Heinersdorf. Bewoners van de oostelijke wijk zijn in opstand gekomen tegen de komst van het gebedshuis en zijn inmiddels een petitie gestart. Ook de politiek houdt zich bezig met de naderende bouwvergunning en de recente uitlatingen van de moslimorganisatie. Loco-burgemeester Matthias Köhne betitelde de uitspraken op de internetsite als 'geestelijke brandstichting' en zei toe één en ander extra in de gaten te houden.

Bron: http://www.gaysite.nl/nieuws/0715/Va...aakt_homo.html

Nou hou het zeker maar in de gaten, zo meteen mag er geen varken meer geslacht worden in Duitsland .Schweinebraten mit Sauerkohl.......................banana banana banana

Maar het bewijst maar weer eens dat die moslims echt door de ratten besnuffeld zijn.Knettergek !!!!!!!!!d"b d"b d"b

admin
12 april 2007, 16:17
Verbaast me niks dat verklaard dan ook waarom homo´s vele malen intelligenter zijn dan moslims per slot van rekening is een varken een zeer intelligent dier en dat bewijst ook de uitspraken van deze moslims wel in dit artikel hahaha hahaha hahaha

Danny
13 april 2007, 17:05
Wordt intelligent, eet een karbonaatje !!!

(nieuwe reclame slogan voor het agentschap voor vlees)

First Knight!
13 april 2007, 17:47
Dankje voor het compliment Admin. Maar ik eet overigens alleen kippenham! Een moslima presteerde het, toen ik begon over haar broodje ham, om te zeggen dat dat runderham was en dat dat in Turkije heel normaal is. Das nu al een paar weken geleden maarde grap zwerft nog door het bedrijf hahaha. Stommer dan een varken zijn moslims in ieder geval wel.

hirihiri123
13 april 2007, 18:24
Wij hadden ooit een buurman, die dacht dat speklapjes van een koe afkwamen.....................:) :)

Trouwens weet iemand hier waarom een HAAN geen handjes heeft???????????

admin
13 april 2007, 18:53
:D Vertel het eens Rini?

hirihiri123
13 april 2007, 18:59
Omdat een kippetje GEEN borstjes heeft....................hahaha hahaha hahaha hahaha

Kom nou maar met het verhaal dat men wel KIPPEBORST KAN KOPEN...............HAHAHAHAHA flauw, maar kvond het wel geinig.........

Libertariër
13 april 2007, 19:21
:D :D :D flauw maar wel erg grappig nlvlag

mozabel
14 april 2007, 10:02
Gelukkig hoef ik dan niet bang te zijn, ik eet geen vlees.banana

First Knight!
14 april 2007, 18:48
Rini hoe noem je een haan met een handtasje?

First Knight!
14 april 2007, 18:50
Kippenpoot!

Lopen twee haantjes over straat. Zegt de een tegen de ander "ga je mee naar de poelier, daar liggen naakte wijven in het raam."

nu wel stoppen met moppen he!

Johnnie
14 april 2007, 19:02
Kijk ook even naar deze url over de islam,varkensvlees en hypocrisie
http://forum-voor-de-vrijheid.nl/vrijheid/showthread.php?t=1373

hirihiri123
18 april 2007, 07:26
Kippenpoot!

Lopen twee haantjes over straat. Zegt de een tegen de ander "ga je mee naar de poelier, daar liggen naakte wijven in het raam."

nu wel stoppen met moppen he!

hahaha hahaha hahaha

Alles is goed hier hoor.....................banana banana banana

De zienr
18 april 2007, 11:24
Tsss,wat een meligerts hier zeg!
Ondertussen probeer ik altijd de discussie met d'n moslim aan te gaan omtrend de onreinheid van bepaalde dieren.
Ze gaan dan ook altijd steevast voor 't gaas. Als ik ze vraag hoe ik twee elkaar besteigende koeien dan moet uitleggen,speels of homofiel,dan zijn ze meestal rap uitgeluld.

admin
18 april 2007, 11:58
:D Dat hele moslim zijn hangt vast aan dunne draadjes met juiste schaar knip je alles bij ze door.

Welkom Zienr nlvlag

hirihiri123
18 april 2007, 15:02
Ondertussen probeer ik altijd de discussie met d'n moslim aan te gaan omtrend de onreinheid van bepaalde dieren.
Ze gaan dan ook altijd steevast voor 't gaas. Als ik ze vraag hoe ik twee elkaar besteigende koeien dan moet uitleggen,speels of homofiel,dan zijn ze meestal rap uitgeluld.

Moet U eens ff op www.marokko.nl kijken, ff lekker "stangen "en ze in de gordijnen jagen....................

Wel een andere nick nemen hoor......................en dan wachten tot U gebanned wordt.hahaha hahaha hahaha hahaha

hirihiri123
18 april 2007, 15:04

Het ligt er natuurlijk aan. Hadden die koeien in uw voorbeeld een burqa aan ??????

Nee, nou dan zijn het geen "echte moslimakoeien ".............hahaha hahaha................ja en dan bent U inderdaad uitgeluld. hahahahahaha

hirihiri123
18 april 2007, 15:08
:D Dat hele moslim zijn hangt vast aan dunne draadjes met juiste schaar knip je alles bij ze door.

Welkom Zienr nlvlag

Maar er valt toch niks meer te knippen bij een Moslim ????:D :D :D
Een helmpje zonder riempje...................banana banana banana

admin
18 april 2007, 15:49
:D Ze zijn zwz al niet geknipt voor westerse moderniteit :rolleyes:

Danny
18 april 2007, 21:28
Dan zou ik in dit soort situaties maar zuinig zijn met varkensvlees :)

(zou marokkaanse gevangenis zijn)
http://img258.imageshack.us/img258/8507/s2ax21od2.jpg

hirihiri123
19 april 2007, 14:54
Ja, dat had ik gisteren ook gezien, had ergens hier een link daar naar toe gegeven.banana banana banana

Volgens mij zijn dit Pakistani of Indo's...........................banana