Johnnie
20 maart 2009, 07:58
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/reneh55/bscap0000.jpg
R. Hartman 19 maart 2009
Op 12 maart heeft Alex Jones zijn DVD The Obama Deception vrijgegeven voor publicatie op het internet. Ik heb in de aanloop naar de Amerikaanse verkiezingen regelmatig aangegeven dat Obama door zeer velen behalve op zijn kleurtje vooral werd beoordeeld op zijn woorden in plaats van op zijn daden, en dat dat gezien zijn track-record een gevaarlijke vergissing was. Deze film laat zien hoe gevaarlijk.
Hoewel er weer de nodige reacties zullen komen die gewag maken van alu-hoedjes bevat deze documentaire vele registraties van feiten, geen nagespeelde veronderstelde gebeurtenissen. Obama’s Yes we can vertoont akelige gelijkenissen met het Heil Hitler van een aantal decennia geleden: massahysterie en persoonsaanbidding.
Het is gemakkelijk in te zien waarom Wouter Bos Obama zo’n goede kandidaat vond: meteen na zijn inauguratie heeft Obama een aantal zaken doorgedrukt die volledig haaks staan op zijn verkiezingsbeloften, zoals op basis van zijn track-record te verwachten viel. De film stelt deze zaken en hun achtergronden genadeloos aan de kaak.
De moord op John F. Kennedy, de Obama-jugend, de wens van Barry voor een burgerwacht met de capaciteiten van het leger, de kredietcrisis en de drijvende krachten achter de schermen worden plausibel uit de doeken gedaan, evenals de achtergronden van de schijnbaar onlogische toenadering van Barry richting Iran. Uiterst zorgwekkend is dat de mensen achter evil Jimmy Carter ook Obama aansturen.
Let ook het doordrukken van de Stimulus-bill van meer dan 1000 pagina’s die niemand ooit had kunnen lezen gezien de geringe hoeveelheid tijd die men kreeg deze te lezen; de film heeft het over ‘minder dan een uur’, ik meen elders ‘minder dan een dag’ gelezen te hebben. Hoewel zware druk op het congress was uitgeoefend om de bill (ongezien) te accorderen liet Obama hem vervolgens 4 dagen liggen omdat hij op vakantie was. Wat was dan de haast?
De makers van deze film vragen niet van de kijker dat deze de film klakkeloos accepteert, maar hem kritisch bekijkt, en gebruikt om zelf onderzoek te doen, om zelf vast te stellen of de docu feiten of verzinsels toont. Alleen moet men daar wel nu mee beginnen, want time is running out!
Ook Wayne Paul, jawel, broer van, speecht nog even wat er mis is met de Federal Reserve Act die in 1913 door Woodrow Wilson werd uitgevaardigd:
Amerika is in 1933, onder Roosevelt, bankroet verklaard. Sinds die tijd verkeert Amerika in een faillissement!
Let ook eens op hoe Bush zich als ‘grappig’ profileert.
Disclaimer: de eerste keer dat ik The Obama Deception zag verpestte hij mijn weekend nogal. Desalniettemin moet ik er op aandringen hem aandachtig te bekijken (hij duurt 1:51:22). http://video.google.nl/videosearch?q=The+Obama+Deception&hl=nl&emb=0&aq=-1&oq=#
Who is John Galt?
Hattip: Foehammer’s Anvil
Reageren kan op Vrijspreker.nl
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8145
duhbyl
20 maart 2009, 16:05
Intressant, al had ik niet helemaal de tijd om hem aandachtig te kijken.
Zag wel nog wat oude bekenden Prof Grifftih KRS one.
Ga het wel nogmaals kijken.
Jammer, dat ze bij Pim die lijnen hadden weggehaald.
Johnnie
11 april 2009, 11:49
Alex Jones: 'Obama wordt een tweede Adolf Hitler'
http://xandernieuws.punt.nl/upload/witte_huis_illuminati_obama_nazi.jpg
'Op 15 maart zal een zorgvuldig voorbereide fraude aan het licht komen, en een valse hoax onthuld worden aan de wereld...' (zie trailer)
De beruchte en door het politieke establishment gehate Amerikaanse radiopresentator en researcher Alex Jones heeft tijdens één van zijn recente uitzendingen de verwachting uitgesproken dat Barack Obama een tweede Adolf Hitler zal worden. In Jones' nieuwe film, 'The Obama Deception' ('De Obama misleiding', zie YouTube trailer onderaan), die uitkomt op 15 maart, wordt zorgvuldig uit de doeken gedaan hoe en waarom Barack Obama een lakei is van Wall Street en de Illuminati, en tevens het grootste gevaar vormt voor zowel de VS als voor de hele wereld. (Inclusief YouTube filmpje 'And you thought Bush was bad...')
'The Obama Deception' wordt de eerste volledige film waarin Obama, zijn agenda en zijn handlangers ontdaan worden van de mediahype en alle retoriek, en vervolgens keihard ontmaskerd worden als zijnde pionnen in de volgende stap naar de totstandkoming van een slavenmaatschappij, de al veel besproken New World Order.
Jones maakte eerder zeer kritische films over de Bush-agenda en zal Obama op dezelfde onpartijdige manier benaderen. De nieuwe Amerikaanse president blijkt onmiskenbaar een stroman van Wall Street en de Bilderbergers /Illuminati te zijn, alsmede ook van de Federal Reserve.
In het tweede onderstaande YouTube filmpje, 'And you thought BUSH was bad...' (En u dacht dat BUSH slecht was...) zijn verschillende fragmenten te zien en/of te horen uit recente Alex Jones uitzendingen, waarin hij onder andere beweert dat Obama een tweede Hitler zal blijken te zijn.
Bush het probleem - Obama de oplossing?
'De mensen zijn ongelooflijk euforisch en aanbidden Barack Obama. Dat is precies wat de elite wil,' aldus Jones. 'Eerst brengen ze Bush op het toneel en zetten de terreuraanvallen van 9/11 in scène. Korte tijd is hij enorm populair en krijgt de steun van 92% van de Amerikanen, het hoogste percentage ooit. Dan neemt zijn authoriteit af, de martelingen (Guantanamo Bay) worden bekend, de geheime arrestaties, de installatie van een politiestaat.'
'Bush wordt voor die zaken verantwoordelijk gehouden, maar het is feitelijk de agenda van de Nieuwe Wereldorde. En dan komt het moment dat ze Obama naar voren schuiven. Let op wat hij zegt: 'Wij gaan de economie herstellen', 'Wij gaan u helpen', en 'Wij brengen verandering', 'Wij zorgen voor broederschap', 'Wij gaan de daklozen te eten geven'. Klinkt allemaal geweldig, maar dan zegt hij ook: wij zullen de terroristen opsporen en jullie veilig houden. En iedereen zegt: jáááá!! En Obama glimlacht en denkt: nu heb ik jullie waar ik jullie hebben wil'. De Democraten nemen gewoon alles over wat door Bush is geinitieerd. Het wordt zelfs alleen maar uitgebreid.'
Een commentator tegenover Jones: 'Alles wordt door de elite op zo'n manier gespeeld, dat de mensen uiteindelijk van hun slavenrol en hun onderdrukkers gaan houden. Mensen kunnen zover gebracht worden dat ze van zaken gaan houden die ze normaal gesproken nooit zouden willen. Deze methodes zijn een verfijning ten opzichte van de oude terreurmethodes, omdat de nieuwe terreurmethodes worden gecombineerd met euforie en acceptatie. Hierdoor doet men mensen geloven dat ze gelukkig zijn, zelfs als ze in de meest afschuwelijke omstandigheden verkeren.'
Joe Rogan was op 22 januari 2009 te gast in de Alex Jones Show. Jones: 'Bush verdriedubbelde de omvang van de overheid. Nu zegt Obama dat hij de overheid zelfs nog verder zal vergroten. Hij zegt dat 'change' een nóg grotere overheid is, een nóg grotere rol van de staat.'
'Het staat nu op de website van het Witte Huis. Er komen enorme brigades van mensen van tussen de 18 en 24, die verwacht worden hun 'plicht' te vervullen voor de regering. Dat is een 180 graden draai bij de Grondwet vandaan. Wat denkt u van deze verandering, wat in feite meer van hetzelfde is, van Barack Obama?'
Rogan: 'Ik ben absoluut ongerust over een grotere overheid. Dat klinkt voor mij als een mogelijkheid dat er nóg meer problemen komen. Maar misschien gaat wat hij gaat doen, wel op een positieve manier uitwerken. Ik weet het niet..'
Jones: 'Hij is DE man van de bankiers. Trouwens, weet je nog de dag van 9/11, dat ik zei dat het een inside-job was? Jij was toen bij mij in de uitzending, en je weet dat ik nooit zomaar dingen verzin.'
Rogan: 'Dat weet ik...'
Jones: 'Er zijn ladingen bewijs dat Obama waarschijnlijk net zoals Adolf Hitler zal worden...' Rogan lacht ongelovig, Jones vervolgt: 'En als jij dacht dat BUSH slecht was, bereid je dan maar voor!'
Rogan: 'Denk je dat echt? Hij lijkt zo sociaal-liberaal, hij wil Guantanamo Bay sluiten...'
Jones: 'Ah ah ah, precies! Maar ABC News heeft al gemeld dat het opnieuw geopend zal worden in de VS! Hij sluit Guantanomo Bay, zegt met zijn mond dat hij er tegen is, terwijl hij er juist méér opent in Amerika, en de spookgevangenissen, de échte kampen in Europa, open houdt.'
Rogan: 'Wat zijn dat dan voor 'echte kampen' in Europa? Zijn dat martelkampen?'
Jones: 'Absoluut. Ze zitten in Roemenië, Polen, Tsjechie, maar ook in Latijns Amerika, Jordanië en Egypte.'
Rogan: 'Laat me je dit vragen. Als jij denkt dat de Nieuwe Wereld Orde de wereld controleert en de wereldregeringen manipuleert, waarom hebben ze dan zoiets als Guantanamo Bay nodig? Waarom martelen...'
Jones: 'Dat is net als met de inquisitie van de Katholieke Kerk. Ze willen het marteleren rechtvaardigen, legitiem maken.' (....)
Rogan: 'Dit was toch ook de eerste regering (Bush) die huurlingen gebruikt?'
Jones: 'Ja, en de nieuwe regering houdt die allemaal. Zoals Blackwater...'
Rogan: 'Blackwater doet niet alleen operaties overzee, maar ze zijn ook betrokken bij de oorlog tegen drugs in Californië. Het is gewoon eng... Ik begrijp niet genoeg van politiek om te zeggen dat Barack Obama écht voor verandering zal gaan zorgen. Maar hij is denk ik wél goed voor de psyche van het land. De mensen zien in hem nieuwe mogelijkheden, het feit dat een halfzwarte man van een alleenstaande moeder zo ver kan komen...'
Jones: 'Dat is inderdaad een positief iets. Het probleem is echter dat juist hij en zijn agenda er voor gaan zorgen dat iedereen het geweldig zal vinden om een slaaf te worden, zich er zelfs goed bij zal gaan voelen.'
Rogan: 'Maar misschien is hij juist wel in dat systeem geïnfiltreerd, en gaat hij het van binnenuit opruimen.'
David Icke: Mensen willen in Obama geloven
Uit een hierna volgend telefonisch interview van Jones met David Icke:
Icke: 'Het is principe van gedachtencontrole is het doelwit te laten willen dat iets waar is. En hoe erger de situatie wordt, hoe meer de mensen verlokt kunnen worden om iemand te volgen die hen verteld wat ze graag willen horen. Neem bijvoorbeeld Nazi-Duitsland; mensen willen de feiten van de bestaande situatie niet onder ogen zien. Dus zullen ze iemand geloven die hen geruststelt, en zegt: doe 'dit' nou maar, om 'die en die' reden. Ze wíllen dat het waar is, en dat is de meest krachtige manier van controle.'
'Dat zie je nu gebeuren rond Barack Obama. Deze oude techniek van probleem/reactie/oplossing zien we nu in Amerika en over de hele wereld in werking, want Obama heeft een wereldwijde invloed. Ik was recent in Afrika en daar hij is praktisch een god. Maar als ze zijn agenda voor Afrika zouden kennen dan zou hij in hun ogen alles behalve een god zijn.'
'Het probleem is dat we een presidentieel spel van probleem/reactie/oplossing zien. De Neocons, de mensen achter Bush, hebben acht jaar lang bewust massale problemen gecreëerd. Financiële problemen, problemen overzee, militaire problemen, allerlei soorten problemen.'
Jones: 'Daarnaast was hij ook arrogant, trok zich nergens wat van aan, en vertelde leugens. In feite een perfekte 'psy-op', wat de Romeinen gedaan zouden hebben door het volk eerst een machtsmisbruikende heerser te geven, en hem vervolgens laten vervangen door een gladde, geslepen heerser die hen zelfs nog meer zou gaan misbruiken, maar die wel als 'redder' zou worden binnengehaald.'
Icke: 'Precies. Eén van de interessante dingen in de periode tussen het midden van jaren '90 en 2002 is de enorme research die er is gedaan naar massale gedachtencontrole. Eén van de verbijsterende zaken die naar voren kwamen tijdens gesprekken met slachtoffers van deze gedachtencontrole was het feit dat deze mensen een enorme affectie hadden voor hun overheersers, door wie ze op een bepaalde manier misbruikt werden. Een erg vreemde psychologische ruilhandel, maar dat zien we nu in de VS gebeuren op een enorm grote schaal.'
'Obama kwam naar voren terwijl de mensen angstig en woedend waren, en dachten dat iedereen beter zou zijn dan Bush. Dus kwam Obama met een brede glimlach, de lachende adder. En nu komt hij met de 'oplossingen' voor de problemen die door de regering Bush zijn gecreëerd.'
Blinde loyaliteit mede vanwege ras Obama
KRS-One bij de Alex Jones Show (23 januari 2009):
'Mijn ouders en grootouders hebben altijd gehoopt op een Afro-Amerikaanse president, net zoals veel anderen. Maar als je dan vraagt wat een Afro-Amerikaanse president dan anders zou kunnen doen dan een president met een andere etnische achtergrond, blijven ze het antwoord schuldig.'
'Ze geven blijk van een blinde loyaliteit waar ik me grote zorgen over maak. Maar juist omdat hij een Afro-Amerikaan is mag hij niet nauwkeurig onderzocht worden en al helemaal niet gelinkt worden aan een geheime wereldagenda.'
'Dus zijn ze allemaal trots op hem, en hebben ze het over weer aan het werk gaan, 'we hebben werk te doen voor Amerika'. Maar wat voor werk bedoelt Obama daar dan mee?'
Jones: 'Precies! Hij is nooit specifiek in wat hij zegt, maar als je ziet wat hij wil: een binnenlandse brigade van 18 tot 24 jarigen, die getraind worden in militaire kampen, om 'de overheid te dienen'?! Hij zegt ook dat hij een 'Nieuwe Wereld Orde' wil, en al zijn adviseurs zijn betrokken bij genetische (rassen-)wetenschappen. En een van de eerste dingen die hij doet is het stimuleren van abortus en de VN-agenda, waar ook euthanasie van deel uitmaakt en het instellen van dit soort programma's in Afrika en China.'
'Een jaar geleden zei Obama nog: ik maak een eind aan het afluisteren. Ik maak een einde aan de oorlog. Dus mochten velen hem meteen. Maar daarna begon hij automatisch te veranderen, daarbij gebruik makend van zijn welsprekendheid en charisma. Hij komt heel glad over, niet zo duivels arrogant als Bush. Maar dat is nu juist wat zo eng is. Ik wéét dat het een geheime operatie van de Nieuwe Wereld Orde is, want hij zegt: iedereen moet achter mij staan, ik zal zorgen dat het beter gaat, ik herstel alles. Ondertussen kosten de bailouts van de banken $ 8,5 biljoen, die we nooit met belastingen kunnen terugbetalen. Dit is de totale overname van de Nieuwe Wereld Orde.'
Xander
Bronnen:
http://xandernieuws.punt.nl/index.php?id=501845&r=1&tbl_archief=&
Misschien dat de mensen zich eens gaan afvragen,waarom er ineens een"kredietcris"was tijdens de campagne hussein versus Mccain.O ja,ik zag tijdens de docu ook van amsbergen voorbij komen(bilderberg)at your service
jpmante
11 april 2009, 14:02
Misschien dat de mensen zich eens gaan afvragen,waarom er ineens een"kredietcris"was tijdens de campagne hussein versus Mccain.O ja,ik zag tijdens de docu ook van amsbergen voorbij komen(bilderberg)at your service
Precies en reken maar dat er nog meer van die "zelfgeschapen" crises te verwachten zijn.Gelukkig dat er meer en meer mensen, ja nu nog hoofdzakelijk in the Christian Heartland en Down South, die in het in de gaten hebben. De hedonisten aan zowel de oost als de west kust lopen nog steeds als vretende aan het lijntje van kracjher achter de huidige conspiracy of tyranny and usurpation maar daar komt ook nog wel verandering in zeker nu steeds meer staten hun souvereigniteit op basis van 10de amendement herbekrachtigen.
Hier een artikel van 23 maart 2009 over wat ons zo verder nog te wachten zou kunnen staan als we er niet heel snel wat aan doen. Our next “generated crisis” — by the Soros/Obama/Pelosi insurrection? (http://www.renewamerica.us/columns/williams/090323)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.