PDA

Vollständige Version anzeigen : Problemen Platteland

Dutchio
17 mei 2009, 23:44
Ik wil graag eens weten hoe de PVV / Wilders denkt de problemen op het platteland op te lossen. We hebben te maken met een afnemend voorzieningenniveau en onze probleemjeugd is roomblank, maar minstens net zulk tuig als de Goudse marokkaantjes.

S.D.X
18 mei 2009, 00:27
Link graag van je bewering?

Johnnie
18 mei 2009, 08:12
Link graag van je bewering?

Heeft tie niet

Marcus
18 mei 2009, 08:16
Op het platteland zuipen ze teveel. Niet in café's maar met elkaar ergens in een schuur. Ik ken echter geen verhalen dat er mensen door die gasten beroofd of geterroriseerd worden. Wel bezorgen ze overlast. Moeten die ouders maar beter op hun kroost letten.

Dutchio
18 mei 2009, 10:41
Dan moet je eens gaan praten met mensen in buurten en wijken in onder andere Friesland en de Krimpenerwaard.

Marcus
18 mei 2009, 10:53
Benoem de problemen dan.

Dutchio
18 mei 2009, 10:59
Hangjongeren die soms tot tienduizenden euro's schade aanrichten aan openbare en particuliere eigendommen.
Winkels en andere voorzieningen die verdwijnen.
Openbaar vervoer dat niet afdoende is.
Tekort aan betaalbare woningen voor jongeren.

Kom jij nooit buiten de stad ofzo?

Marcus
18 mei 2009, 11:02
Tekort aan betaalbare woningen voor jongeren....
Wat heeft dat met criminaliteit te maken. Ik kom wel buiten de stad hoor. Jij komt zeker nooit in een stad? Vandalisme is wel wat anders dan berovingen en inbraken. Zoals ik al zei zuipen die jongeren teveel op het platteland. Daar krijg je vandalisme door. Dus die ouders moeten op hun kroost letten.

Dutchio
18 mei 2009, 11:05
Die ouders reageren meestal met "Mijn kind doet zoiets (toch) niet."

De kans op een overval is in de stad groter, maar dat betekent niet dat het platteland (alles buiten de G31) niet wat meer aandacht van de PVV zou mogen hebben.

Marcus
18 mei 2009, 11:08
Die ouders reageren meestal met "Mijn kind doet zoiets (toch) niet."

De kans op een overval is in de stad groter, maar dat betekent niet dat het platteland (alles buiten de G31) niet wat meer aandacht van de PVV zou mogen hebben.

De PVV heeft aandacht voor alle vormen van criminaliteit. Vandaar ook dat men voor strafverhoging is voor dergelijke delicten. Waaruit maak jij op dat de PVV zich niet druk maakt over het platteland? Het platteland is net zo belangrijk als de rest van Nederland.

Dutchio
18 mei 2009, 11:08
Noem eens vijf moties die specifiek de problemen op het platteland benoemen?

Marcus
18 mei 2009, 11:10
Noem eens vijf moties die specifiek de problemen op het platteland benoemen?

Waarom moet ik moties benoemen? Waarom maak jij een onderscheid tussen platteland en de rest van Nederland? De PVV doet dat namelijk niet. De PVV is landelijk en richt zich niet alleen op de Randstad of op het platteland. Nederland is een geheel namelijk.

Dutchio
18 mei 2009, 11:12
Weet jij dan niet dat de problematiek van het platteland heel anders is dan die van de Randstad?

Marcus
18 mei 2009, 11:14
Weet jij dan niet dat de problematiek van het platteland heel anders is dan die van de Randstad?

En wat dan nog? Welke standpunten van de PVV vind jij niet in overeenstemming komen met de belangen van de burgers op het platteland?

Dutchio
18 mei 2009, 11:16
Ik mis doelgerichte beleidsvoorstellen die het platteland versterken. Er kunnen wel moties worden ingediend die het verdriet om het verlies van het postkantoor tot uiting brengen, maar dat helpt niet. De PVV moet met concrete oplossingen komen, anders is zij net zo Randstedelijk als de VVD (de term PVVD heb ik niet verzonnen).

Marcus
18 mei 2009, 11:18
Welke beleidsvoorstellen zou je graag zien? Alcoholverbod(plaatselijke verordeningen)?

Dutchio
18 mei 2009, 11:20
Aanpak woningbouw.
Aanpak hangjongeren (lik op stuk)
Aanpak voorzieningen.
Versterking openbaar vervoer.
Meer voorzieningen voor ouderen die in hun geboorteplaats willen blijven wonen.

Marcus
18 mei 2009, 11:44
Aanpak woningbouw.
Aanpak hangjongeren (lik op stuk)
Aanpak voorzieningen.
Versterking openbaar vervoer.
Meer voorzieningen voor ouderen die in hun geboorteplaats willen blijven wonen.

Graag van jou even wat links of verwijzingen waaruit zou blijken dat de PVV niet voor bovenvermelde punten is. Volgens mij is de PVV juist een voorstander van de punten die je hierboven opnoemt.

Dutchio
18 mei 2009, 11:57
Ik heb geen voorstellen in de Kamer hieromtrent gezien - wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn, want ik zie ook niet alles - maar de PVV profileert zich hier in elk geval niet echt zichtbaar mee.

Marcus
18 mei 2009, 11:59
Ik heb geen voorstellen in de Kamer hieromtrent gezien - wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn, want ik zie ook niet alles - maar de PVV profileert zich hier in elk geval niet echt zichtbaar mee.

Ik denk juist dat de PVV zich profileert door zich in te zetten voor veiligheid en hogere straffen. Voor wat betreft woningen voor jongeren en ouderen ben ik niet goed genoeg geïnformeerd.

Mivtza Herut
18 mei 2009, 12:03
Ik kom zelf ook van het platteland, er wordt hier inderdaad té veel gezopen. En het opleidingsniveau is doorgaans lager. Voor de rest zijn de meiden er ook niet altijd mooier op, kwestie inteelt.

Mahalingam
18 mei 2009, 12:24
Boeren meiden tussen de bieten:

http://www.destentor.nl/multimedia/archive/00833/ST_FLGM_FOTOBIJSCHR_833136b.jpg

Johnnie
18 mei 2009, 13:06
Ik wil graag eens weten hoe de PVV / Wilders denkt de problemen op het platteland op te lossen. We hebben te maken met een afnemend voorzieningenniveau en onze probleemjeugd is roomblank, maar minstens net zulk tuig als de Goudse marokkaantjes.

Altijd"blij" met een forumlid die zich drukt maakt om de kinderen van boer harmse.Dat het nieuwe forumlid,de kinderen van boer harmse,al gaat vergelijken met het moslimtuig in de steden ,is natuurlijk koren op de molen van de onvermoeibare strijder tegen de terreur op het platteland.Bij mij weten worden daar geen moslimvrouwen verkracht,moslims in elkaar getrapt door groepen plattelanders.Ook geen pliessieburo,s in de fik gestoken, en ook geen intifada,s gepleegd.Maar goed ga jij maar lekker door door met je strijd tegen de terreur op het plattenland,en dan houden wij ons wel bezig met aardse zaken.O ja,ik heb begrepen dat ik jou geen trol mag noemen van admin,hoewel jij in mijn ogen wel degelijk een trol bent.Zoiets heb ik al na vijf posten door,terwijl admin er altijd pas achter komt na pakweg honderd posten.at your service

hirihiri123
18 mei 2009, 14:49
zie je wel Irish....................LV) .wallekie heeft hem/haar OOK al door..................banana banana

Aristo
18 mei 2009, 14:52
Ik meen mij een zekere pyromaan in 't Zand te herinneren.

Het is overigens wel zo, wat Dutchio zegt, dat de problemen op het platteland niet onderdoen voor gedonder in de stad. Echter, de Telegraaf beperkt zich tot de stad, met als gevolg dat er weinig ruchtbaarheid aangegeven wordt.