PDA

Vollständige Version anzeigen : Internet

Gygnus
20 mei 2009, 21:46
Het klinkt wat onzinnig maar ik zou graag meer bescherming op vrijheid van meningsuiting etc hebben op het internet.
Veel sites worden door grote bedrijven,( of heel toevallig door hackers die juist een lolletje maken bij sites die tegen de grote coorperaties zijn), op allerlei manieren het leven zuur gemaakt.
De site is amper te bereiken, en slechst bescherming tegen DOS attacks die in bepaalde landen al illegaal zijn is niet genoeg.

Google heeft youtube opgekocht en dit is een enorm probleem qua censuur.
Ik wil niet dat Wilders nog meer vrienden maakt door hier ook een groot punt van te maken, maar wellicht kan Kroes op enige manier aangestuurd worden.

Ik persoonlijk vind microsoft nooit zo een groot probleem, heel dapper wat Kroes heeft gedaan maar ondertussen nam google alles over, en die misbruikt die monopolie meer en meer.

De truks die bedrijven uithalen zijn vrij smerig maar zal ze hier niet opnoemen.
Het beste zou zijn een centraal meldpunt voor dit soort misbruik.

(toch maar een voorbeeld, type een gevoelig onderwerp in, begin met veelkomende woorden en bij het kritieke woord geeft google geen opties meer aan)

Marcus
20 mei 2009, 22:03
Wat wordt geblokkeerd op google? Ik heb nog geen blokkades gehad eigenlijk ik vind er alles wat ik vinden wil. Voor mij is google de kern van het internet. Wel merk ik dat er bij Youtube van bepaalde platenmaatschappijen clips zijn verwijderd maar dat is niet de schuld van google/Youtube. Dat gaat om het feit dat die platenmaatschappijen dat niet goedkeuren.

Gygnus
20 mei 2009, 23:40
Youtube doet helaas wel meer, en om te zien wat Youtube verwijdert zoek rustig rond op vele anti-jihad sites.
Dan heb ik het over filmpjes van bv het VB, en negatieve films over de Islam.

Tevens worden er comments verwijderd, niet door de eigenaar van de video.
Ook een bekend fenomeen is het terugdraaien van bezoekersaantallen bij videos en deze te bevriezen.
Tevens het geven van ratings wordt vaak beinvloed.
Er zijn hier veel voorbeelden van op youtube.

Ook zijn allerlei filmpjes over Black Panters die tijdens de verkiezingen mensen intimideerden voor de kieshokjes verwijderd.
En enorme aantallen video's over zwarte racistische organisaties en video's over geweld door zwarte racisten tegenover blanken zijn verwijderd*
Dit is hearsay+ eigen ervaring, wat voor mij duidelijk bewijs is.

Een site die uitspraken deed over de verwijdering van de Download mogelijkheid van Youtube heeft( terwijl dit echte slimme IT jongens zijn)
sinds die uitspraak veel last van dat de site niet meer laad voor kijkers.

Dit is even uit me hoofd maar het probleem is veel groter.
Alex jones, een criticus van Obama werd zijn kanaal ontnomen.
Of ie gelijk had of niet heeft er niks mee te maken.

Google zelf is een stuk slimmer in bepaalde sites achterhouden, wellicht omdat google al langer met de zoekmachine sleutelt dan met Youtube.

*Ivm verkiezingen.Obama en Wright was al lastig genoeg voor de democraten.
Je wil geen zoektocht van de kijkers van Wright-filmpjes wat aantoont hoe eng en machtig deze organisaties zijn.

ps: Uiteraard worden videos vol met slechte neo-nazis niet verwijderd, deze zijn immers het grote gevaar.
Slappe organisatie en geen cent op hun rekening zal een tweede reden zijn.

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 00:19
Tja, maar wie dat niet weet die zal het toch nooit WILLEN geloven.
Da's hetzelfde als een steen leren lezen.
Werkt ook niet.

Dus of die filmpjes er al dan niet op staan, dat maakt niet uit.
Wie niet wil weten wat er gebeurt en met de massa meeloeit die doet dat toch wel, want die WIL daar niet eens naar zoeken.
Ook al zou jij dan naar zo iemand een linkje posten, dan KLIKT ie daar niet op, maar maakt jou wel bij voorbaat uit voor racist.

Snappie? En voor degenen die WEL snappen wat er aan de hand is (meestal uit eigen ervaring) hoeven die filmpjes niet, maar die worden wel steeds handiger in het opzoeken er van. Omdat ze WETEN dfat ze er zijn en er NIET voor weglopen cq oogkleppen opdoen cq de ogen er voor sluiten.

Eigenlijk is het gewoon erg dat er al zoveel mensen zijn die dus ERVARINGSDESKUNDIG zijn.
Ofwel die de ellende al aan den lijve hebben ondervonden.

Gygnus
21 mei 2009, 00:49
Tja, maar wie dat niet weet die zal het toch nooit WILLEN geloven.
Da's hetzelfde als een steen leren lezen.
Werkt ook niet.

Dus of die filmpjes er al dan niet op staan, dat maakt niet uit.
Wie niet wil weten wat er gebeurt en met de massa meeloeit die doet dat toch wel, want die WIL daar niet eens naar zoeken.
Ook al zou jij dan naar zo iemand een linkje posten, dan KLIKT ie daar niet op, maar maakt jou wel bij voorbaat uit voor racist.

Snappie? En voor degenen die WEL snappen wat er aan de hand is (meestal uit eigen ervaring) hoeven die filmpjes niet, maar die worden wel steeds handiger in het opzoeken er van. Omdat ze WETEN dfat ze er zijn en er NIET voor weglopen cq oogkleppen opdoen cq de ogen er voor sluiten.

Eigenlijk is het gewoon erg dat er al zoveel mensen zijn die dus ERVARINGSDESKUNDIG zijn.
Ofwel die de ellende al aan den lijve hebben ondervonden.

Ben blij dat ik niet voor gek word uitgemaakt, want het gebeurt echt, en soms is het nog erger/sluwer.
Hoeveel Nederlanders verwachtten niet toen Fitna uit kwam dat deze gecensureerd zou worden?
Het onderbuikgevoel van het volk heeft niet altijd gelijk qua timing, maar het weet wel welke richting de wereld in gaat.

En het vervelende is ook dat bewijzen vaak lastig is, hoe bewijzen aanhangers van Pim dat er altijd anti-propaganda was tegen hem?
Het is lastig.

Blanken die gediscrimineerd worden geloven hun eigen oren.ogen of bloedneus niet eens, omdat de media zo vaak tegen hen heeft geschreeuwd dat racisme een blank iets is.
En deze zin is zo waar als het maar kan, welke Nederlander klaagt iemand ooit aan voor discriminatie?

2 a 3?

Ik zie per dag nog meer mogelijke zaken.
Nederlanders zijn tevens niet zo kleinzerig, wat ook tot lage meldingen lijdt.
Je kan 100 keer kankernederlander zeggen maar dat hij gediscrimineerd wordt snapt hij niet.

Excuses voor de harde taal, maar haal liever wat mensen over PVV te stemmen dan mij hiervoor te straffen.
Dit woord hoor ik namelijk dagelijks.

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 01:22
jahaaaa ik hoorDE dat woord dagelijks.
Ben gemigreerd, net als Fortuyn al voorspelde.
Ik woonde in Rotterdam, nu in provincie Groningen.
Hier kan je nog zeggen wat je denkt. NOG WEL.
Als er niets veranderst smeer ik hem naar het buitenland.
Eveneens zoals Fortuyn al voorspelde.

Maarre... je hebt gelijk. Alleen zijn er een stelletje regenten hier die de 'verdeel en heers' taktiek goed toepassen.
Middeleeuwen: 'Meneer de Graaf houdt ons arm, Meneer Pastoor houdt ons dom'.
Tegenwoordig: 'Belastingdienst houdt ons arm, TV houdt ons dom'.

Jaja, vooruitgang... soms denk ik wel; eens dat mensen gewoon dom, doof en blind WILLEN zijn.
Immers zeiden de Duitsers ook: 'wir haben es nicht gewusst'
Misschien wilden zij het ook niet weten. Zolang ze zichzelf wijs maajkten dat dat heus geen mensen waren in die treinen, of dat ze wel terug zouden komen, dan viel alles nog wel mee.

Over Fitna, ik denk dat Wilders heeft verwacht dat het daadwerkelijk verboden werd. Toen dat niet gebeurde moset ie 'm nog gaan maken ook. FUUUUUUKKKK. Nou erg indrukwekkend is hij niet, maar des te meer indrukwekkend is de rotzooi die losbrak.
Het hoofddoel van Fitna was volgens mij al voor de publicatie bereikt: hij heeft aangetoond hoe graag die laffe schijtluizen onze principes verkopen. Waar Zweden (of was het nou Noporwegen) zijn tekenaars, cartoonisten, schrijvers verdedigt moet in Nederland zelfs een gekozen parlementarier z'm kop houiden. Ik bedoel maar.

Overigens discrimineren Nederlanders de andere Nederlanders nog het meest.
Wordt je door je blanke medelander uitgemaakt voor Nazi omdat je iets zegt over een Marokkaan die op de straat rochelt.
Dit land is ver heen. Heel ver.

Gygnus
21 mei 2009, 01:39
@ pizzamann:

xD at Fitna, maar vond het wel een meesterzet van hem.

Ik denk toch dat youtube en vele overwogen het te censururen maar Balkende was zo slim ieder van zijn bestaan te verwittigen en is dit dus niet gedaan dunkt me.

Fijn dat meer mensen kankernederlander zijn genoemt, ik voel me wat minder alleen :Dbanana banana

Wel betreur ik je vertrek, ik zal hier staan met de laatste dhimmis!
Hand in hand met balkenende als ware Christelijke krijgers!
Het is de plicht van elke man om te voorkomen dat onze vrouwen en dochters een doek moeten dragen.

Maak liever meer blanke/christelijke of westers denkende kids!
AUB mijn kids hebben de uwe ooit nodig.

Vind het uitsterven van de uitvinders van vrijheid toch wel een reden om onze bevolking op sterkte te houden.
En met deze economie hoeven vrouwen ook niet te zeuren over een carriere, blijft ze zeuren dan bekeer je een week tot de Islam tot ze bijgesteld is.

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 01:42
Hahahaa ik heb er twee meer kan ik niet betalen.
we zouden er best meer willen maar wij krijgen geen moer,
alles moet met werrken betaald worden.

Ook daarom Wilders.

Overigens, gewoon verhuizen en als er geen blanke meer woont dan steken we de dijken door.

Gygnus
21 mei 2009, 01:55
Hahahaa ik heb er twee meer kan ik niet betalen.
we zouden er best meer willen maar wij krijgen geen moer,
alles moet met werrken betaald worden.

Ook daarom Wilders.

Overigens, gewoon verhuizen en als er geen blanke meer woont dan steken we de dijken door.

:D:D

IK zit meer in de planning voor kids :D
Je strategie met dijken doorprikken vind ik erg mooi, ik hoop dat Wilders een baan voor je heeft als minister van defensie.
Alhoewel Wilders hoop heeft.

Belachelijk inderdaad dat niet-werkenden er 6 kunnen betalen en jij 2.
Wat links ons allemaal niet aangedaan heeft.
Nederland kan zo niet eens uitbreidden :S
Toch hoop ik dat er velen met jouw probleem zijn, dat is tenminste op te lossen.
Heb het idee dat veel Nederlanders toch te zelfdestructief zijn.
Met suffe superlinkse leraren die geen kinderen willen om de planeet te beschermen.
Alsof een industriele Islam (als dit ooit zou komen) ene flikker zou geven om CO2.
Laat liever het volk dat bomen omhelst en gekke figuren heeft die een ijsje delen met de hond(no offence)voortbestaan.

GW=OK
21 mei 2009, 02:07
Fijn dat meer mensen kankernederlander zijn genoemt, ik voel me wat minder alleen :Dbanana banana

Ja, wie niet eigenlijk?!.... Maargoed ik sla er gelijk op los.. niet bepaald fijn als iem. kk naar je roept en je die K*@#$ ziekte hebt... ze kunnen gelijk een dreun krijgen zo woest wordt ik ervan

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 02:11
Ik heb zeven jaar les gegeven, maar da's weer een ander verhaal.

Op zich ben ik vrij principieel.
Toen de grote onderwijsstaking werd aangekondigd (ging om de beloofde loonsverhoging dier werd teruggedraaid) heb ik dus ook gezegd, dat als het niet doorging dat de directeur dan van mij m'n ontslagbrief zou krijgen.
Wat denk je, ze nemen genoegen met 0,5 % en dus geen staking.
Ben ik in de pauze m'n briefje gaan brengen.

Zo zal het ook gaan met Nederland - wanneer er geen verbetering optreedt dan lever ik m'n paspoort in.
Wie nog wel voor Achmet en Patatmet wil blijven werken mag dat rustig doen.
Van MIJ mag het dan branden.

Ik neem dan echter de wijk naar een ander land, waar hard werken nog wordt gewaardeerd.
Waar ik wel wat pensioen voor later kan opbouwen, waar ik voor mijn gezin kan zorgen en waar ik mij kan verbeteren (wat mij toch altijd is beloofd tijdens de studie).
waar ik niet bij elke hardbevochten loonsverbetering (hogere fuinctie) er achter kom dat ik nu 100 euro meer verdien, waarvan ik 20 euro krijg en die ik dan weer als 50 euro mag inleveren.
En waar ik voor mijn kinderen kan zorgen, zonder dat ik me hoef af te vragen of ik nu mijn dochter het beste kan vertellen dat ze maar een cursus uitkeringtrekken kan gaan volgen, want doorleren heeft GEEN ENKEL nut.
Of dat ik mijn zoon het beste opleidt tot crimineel/pooier/dealer, om dezelfde reden.

Ik ben een HBO-er met een goede baan. Er denken meer HBO-ers zoals ik. Nederland loopt leeg, Pim Fortuyn voorspelde het al.
Het enige wat we als HBO-ers dan aan onze opleiding hebben, is dat we goed Engels spreken als we hout staan te hakken in de bossen van Canada.

Misschien ben ik negatief, maar dat is wel hoe ik er over denk.
De enige andere manier is om ook maar crimineel te worden.

GW=OK
21 mei 2009, 02:17
Zo zal het ook gaan met Nederland - wanneer er geen verbetering optreedt dan lever ik m'n paspoort in.
Wie nog wel voor Achmet en Patatmet wil blijven werken mag dat rustig doen.
Van MIJ mag het dan branden.

Ik neem dan echter de wijk naar een ander land, waar hard werken nog wordt gewaardeerd.
Waar ik wel wat pensioen voor later kan opbouwen, waar ik voor mijn gezin kan zorgen en waar ik mij kan verbeteren (wat mij toch altijd is beloofd tijdens de studie).
waar ik niet bij elke hardbevochten loonsverbetering (hogere fuinctie) er achter kom dat ik nu 100 euro meer verdien, waarvan ik 20 euro krijg en die ik dan weer als 50 euro mag inleveren.
En waar ik voor mijn kinderen kan zorgen, zonder dat ik me hoef af te vragen of ik nu mijn dochter het beste kan vertellen dat ze maar een cursus uitkeringtrekken kan gaan volgen, want doorleren heeft GEEN ENKEL nut.
Of dat ik mijn zoon het beste opleidt tot crimineel/pooier/dealer, om dezelfde reden.

Maarja naar welk land kun je nog heen, waar geen pro-islama beleid is...?

Gygnus
21 mei 2009, 02:23
@Grunnmann:Heb een grafhekel aan slechte leraren maar respect voor enkelen die weten wat het woord betekent, vele verdienden geen loonsverhoging maar zie nu dat er een nuance is.

Over jouw zoon en opmerking Crimineel.

Als je in Rotterdam was gebleven, had hij een grotere kans dit vanzelf te worden.Goede keuze dus.
En ik hou tegenwoordig rekening met alle opties, maar weet aub(of lezers) dat criminelen wellicht dom lijken maar zelfs de meest simpele activiteiten niet makkelijk zijn.
Ik snap dat je dit nooit zou doen, doe het omdat ik niet wil dat een alleenstaande nederlandse( of uit bepaalde buitenlandse groepen die ook genaaid worden) besluit 1!!! keer wat te doen na haar leven als goede moeder en eerzaam maar bestolen burger. en de bak indraait.

Je weet nooit wie het leest, en Nederland is er op plekken heel slecht aan toe.

@:GW=OK Excuses voor mijn taalgebruik, maar kan soms mijn woede over wat ik meemaak niet inhouden, de media, de regering en Pizzaman:mijn leraren vonden het wel oke.
Racisme tegen Nederlanders stond immers niet in hun lesstof en bestaat dus niet.
Ik zelf ben niet zo vaak gediscrimineerd om agressieve wijze, meer op denegrerende, maar het eerste doen vele liever niet :D en dat heeft zo zijn redenen.

+ Niet emigreren!!! aub
Meer zelfstudie!
Iedereen is nodig

Gygnus
21 mei 2009, 02:27

Geen :D
Blijven dus

PizzamanGrunn
21 mei 2009, 02:31
Wel hoor. Moet jij maar eens kijken hoe ze er in Australie over denken.

GW=OK
21 mei 2009, 02:47
@:GW=OK Excuses voor mijn taalgebruik, maar kan soms mijn woede over wat ik meemaak niet inhouden, de media, de regering en Pizzaman:mijn leraren vonden het wel oke.
Racisme tegen Nederlanders stond immers niet in hun lesstof en bestaat dus niet.
Ik zelf ben niet zo vaak gediscrimineerd om agressieve wijze, meer op denegrerende, maar het eerste doen vele liever niet :D en dat heeft zo zijn redenen.

Geeft niet, ik snap wat je bedoeld. Je doelde op dat je niet de enigste bent die weleens voor kk Nederlander is uitgemaakt, ik denk dat een hoop mensen dat al leens naar hun hoofd geslingerd hebben gekregen van een fin... Als ik nog eens een fin op straat/werk tegenkom die kk nederlander of wat dan ook tegen me roept dan kan ie gewoon een dreun krijgen op zn platte leeghoofd..

Marcus
21 mei 2009, 07:10

Hierheen: isfl

Gygnus
3 juni 2009, 21:23
Nog een voorbeeldje op youtube.

Ik was in discussie met iemand en terwijl ik 4 minuten ervoor nog kon posten stond er na het typen van mijn volgende comment dit:

All Comments (1851 total) Options
Comments have been disabled for this video.

Mijn eerdere comment:
(4 minutes ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Remove

Maakt een mens paranoide.
Gebeurt wel vaker namelijk, maar deze youtube restrictie kwam wel heel plots.