PDA

Vollständige Version anzeigen : 6 mei: Fortuynherdenking op het mediapark te Hilversum

Damocles
21 april 2007, 23:51
6 mei: Fortuynherdenking op het mediapark te Hilversum

Hoofddorp, Op 6 mei aanstaande is het precies vijf jaar geleden dat Pim Fortuyn op het mediapark op brute wijze is vermoord. Ter gelegenheid hiervan heeft Forza! Nederland een herdenking georganiseerd op het mediapark voor iedereen die Pim Fortuyn, op een waardige wijze, wil herdenken. De directie van het mediapark heeft Forza! Nederland hiervoor toestemming gegeven.

De herdenking zal op 06 mei beginnen rond 17:45 en ongeveer eindigen rond 18:30.

Diverse sprekers zullen korte speeches houden en er zullen en kransen en bloemen gelegd gaan worden op de plek waar Pim Fortuyn vijf jaar geleden is gestorven.

Achteraf is er voldoende gelegenheid om elders met oude en nieuwe bekenden in gesprek te komen en herinneringen op te halen.

--------------------------------------------------------------------------

Komt allen naar Hilversum SVP !

Gerechtigheid
23 april 2007, 19:19
Zijn dood is en was een teken dat links niets schuwt om eerlijke Nederlands gestemde mensen te doden voordat ze wat kunnen gaan betekenen voor Nederland.
Links is als de dood voor de waarheid..

First Knight!
23 april 2007, 23:48
He laat ik nou net een weekje ervoor in Hilversum zitten jammer nu! Not!

Herdenken vind ik verder wel prima maar het wordt hoog tijd om Pim nu los te laten. In 5 jaar is veel verandert en hij kan nu niets meer doen.

Johnnie
24 april 2007, 10:34

Herdenken vind ik verder wel prima maar het wordt hoog tijd om Pim nu los te laten. In 5 jaar is veel verandert en hij kan nu niets meer doen.

Eens even kijken,Pim Fortuyn werd afgeschoten na een bewuste mediahetze van de linkse lijers.Pim Fortuyn zou op 15-5-2002 onze minister president zijn geweest als hij niet was afgeschoten door toedoen van de linkse lijers,en jij vind het tijd om Pim Fortuyn los te laten?Pleur jij nou gauw een end op met je gelulat your service

admin
24 april 2007, 14:33
ja Mark dat vind ik nou ook niet zo'n bijster slim antwoord van je nope

Nu het alweer 5 jaar geleden is betekend nog niet dat we de man maar moeten vergeten, integendeel! 6 mei moet de dag van het vrije woord worden! en tegen links fascisme!

Damocles
25 april 2007, 00:15

Nu het alweer 5 jaar geleden is betekend nog niet dat we de man maar moeten vergeten, integendeel! 6 mei moet de dag van het vrije woord worden! en tegen links fascisme!

Dus wie komen er allemaal op 6 mei naar Hilversum of blijven we lekker achter de PC zitten ?

Aanvang 17.45, locatie Mediapark te Hilversum

Damocles
25 april 2007, 00:18

Het is 5 jaar geleden dat Fortuyn om zeep is geholpen door die linkse bloedhond, dankzij Fortuyn heeft Wilders zijn platform gekregen. Weet je nog wel, de vrijheid van het spreken, en hoe heet dit forum ook alweer ? nope

Johnnie
25 april 2007, 07:12
Dus wie komen er allemaal op 6 mei naar Hilversum of blijven we lekker achter de PC zitten ?

Aanvang 17.45, locatie Mediapark te Hilversum

Je hoeft toch niet perse naar Hilversum te gaan om Pim Fortuyn te herdenken?at your service

First Knight!
25 april 2007, 09:41
Het is 5 jaar geleden dat Fortuyn om zeep is geholpen door die linkse bloedhond, dankzij Fortuyn heeft Wilders zijn platform gekregen. Weet je nog wel, de vrijheid van het spreken, en hoe heet dit forum ook alweer ? nope

Ja klopt en van dat gegeven maak ik dus gebruik.

Waar ik op doelde is dat iedereen steeds maar in de gedachte van Pim blijft hangen. Beter gezegt, naar Pim blijft kijken hoe we nu verder moeten. Op diverse fora vind je dit nog dagelijks terug. Ik zeg helemaal niet dat we hem moeten vergeten, maar onderhand wordt het wel eens tijd om vooruit te kijken. Het paard van Troje staat al binnen en nog steeds roepen we naar de kantelen of zuster Anna al iets aanziet komen. Ik begin dit onderhand behoorlijk moe te worden. Wie het niet met me eens is heeft een korte visie en dikke pech!

Johnnie
25 april 2007, 10:36
Ja klopt en van dat gegeven maak ik dus gebruik.

Waar ik op doelde is dat iedereen steeds maar in de gedachte van Pim blijft hangen. Beter gezegt, naar Pim blijft kijken hoe we nu verder moeten. Op diverse fora vind je dit nog dagelijks terug. Ik zeg helemaal niet dat we hem moeten vergeten, maar onderhand wordt het wel eens tijd om vooruit te kijken. Het paard van Troje staat al binnen en nog steeds roepen we naar de kantelen of zuster Anna al iets aanziet komen. Ik begin dit onderhand behoorlijk moe te worden. Wie het niet met me eens is heeft een korte visie en dikke pech!

Als je nou eens voor jezelf zou spreken inplaats van met,we dit en we dat, zou het al een stuk beter overkomen denk.Komt ook nog eens bij dat ik niet zal rusten voor die linkse lijers een koekie van eigen deeg zullen krijgen.Komt ook nog eens bij dat ik denk dat Pim Fortuyn een prima minister president zou zijn geweest voor dit landje,en misschien nog wel de beste die dit landje ooit gehad zouden hebben.Kortom alle reden om Pim Fortuyn nooit maar dan ook nooit te vergeten,en vooral niet zijn visie,charisma,en zijn bevlogenheid als politicus.Maar gelukkig hebben we de beelden nog.at your service

First Knight!
25 april 2007, 12:42

Is het al zover gekomen dat een eerlijke mening een "niet zo bijster slim antwoord" is?

Even ter uitleg aan minder onderlegde onder ons. Een eerlijke mening is GEEN antwoord.

Ik heb nergens gezegt dat we hem moeten vergeten, dat doe ik zelf ook niet en kun je hier in huis ook duidelijk zien. Wat ik steeds probeer te zeggen is dat we er niet komen met Pim herdenken. Behalve mijmeren over hoe het had kunnen zijn, zie ik verder bijster weinig gebeuren.

mozabel
25 april 2007, 13:59
"Even ter uitleg aan minder onderlegde onder ons. Een eerlijke mening is GEEN antwoord".

Nou dat kwam even mooi uit, ik ben z'n minder onderlegde, en eerlijk , ik snap niets van het bovenstaande. Heb het maar aan m,n vrouw laten lezen, die heeft Nederlands gestudeerd, maar laat zij nou zeggen, dat jou eerlijke mening wél een antwoord is, namelijk, je geeft je mening als reactie op de topic.

Het was wel de bedoeling dat ik naar Hilversum zou gaan, maar het is me gisteren afgeraden om op de manier te gaan zoals ik wilde gaan. Het zou provocerend voor bepaalde "vrienden" van Fortuyn over kunnen komen. En zoals Walkie het schrijft; "je hoeft toch niet naar Hilversum te gaan om......"
En inderdaad Walkie Fortuyn's visie, is nog steeds van grote waarde, en ook ik kijk en luister regelmatig naar zijn redevoeringen/toespraken/dialogen. Ik vind het nog steeds een verademing. Wat zitten we nu toch weer in een armoede!! En zeker Knight, we moeten vooruit kijken, maar van het verleden, in dit geval, Fortuyn, kunnen we nog heel veel leren. Bij ons komt de naam van Fortuyn bijna iedere dag wel te spraken, maar dat ik bijna 15 jaar zo.at your service

admin
25 april 2007, 14:57
Is het al zover gekomen dat een eerlijke mening een "niet zo bijster slim antwoord" is?

Even ter uitleg aan minder onderlegde onder ons. Een eerlijke mening is GEEN antwoord.

Ik heb nergens gezegt dat we hem moeten vergeten, dat doe ik zelf ook niet en kun je hier in huis ook duidelijk zien. Wat ik steeds probeer te zeggen is dat we er niet komen met Pim herdenken. Behalve mijmeren over hoe het had kunnen zijn, zie ik verder bijster weinig gebeuren.

Ik zie anders genoeg gebeuren, ik zie dat rechts steeds sterker word, dat de avonturiers snel ontmaskert worden en geen kans meer krijgen en dat links steeds verder in de problemen komt. Er is daarnaast nog een lange weg te gaan maar voorlopig gaan we bergopwaarts.
Juist door alleen maar te klagen dat er niks gebeurd, gebeurt er ook niks.
Dat zaken zich niet zo snel ontwikkelen is het karma van rechts wij hebben de tijd niet om ons te organiseren hetgeen dat jij zo graag wilt, wij en zelfs jij hebben de roeping om te werken en belasting af te dragen integenstelling tot links die zich lekker languit met een uitkering of subsidie kan organiseren.

rooie trien
26 april 2007, 14:25
"
Het was wel de bedoeling dat ik naar Hilversum zou gaan, maar het is me gisteren afgeraden om op de manier te gaan zoals ik wilde gaan. Het zou provocerend voor bepaalde "vrienden" van Fortuyn over kunnen komen. En zoals Walkie het schrijft; "je hoeft toch niet naar Hilversum te gaan om......"
En inderdaad Walkie Fortuyn's visie, is nog steeds van grote waarde, en ook ik kijk en luister regelmatig naar zijn redevoeringen/toespraken/dialogen. Ik vind het nog steeds een verademing. Wat zitten we nu toch weer in een armoede!! En zeker Knight, we moeten vooruit kijken, maar van het verleden, in dit geval, Fortuyn, kunnen we nog heel veel leren. Bij ons komt de naam van Fortuyn bijna iedere dag wel te spraken, maar dat ik bijna 15 jaar zo.at your service

ook ik wilde naar Hilversum gaan, ik zit die week er toch vlakbij.
En ik dacht kom! kids in de auto en mannes natuurlijk ook.
Ik had er eigenlijk al een verkeerd gevoel bij, ik kon de vinger er niet opleggen.
Maar naar het asogeweld van gisteren waar een kompleet doorgedraaide paranoide figuur. De meest rare woorden/beschuldigingen tegen mij smeet, wens ik mij niet meer op te houden bij die creep!
Ook zit ik niet op speeces/toespraken te wachten, van mislukte figuren [daar bedoel ik er een paar mee, die NIET op dit forum ronddolen]
Als ik mijn eigen daar laat zien, denk ik dat bij bepaalde figuren de vlam in de pan zal slaan.banana

Ik houd de eer aan mijn eigennlvlag
Ik gedenk Fortuyn op mijn manier, en als katholiek doe ik dat op de dag van zijn geboorte!!

Johnnie
26 april 2007, 16:11
ook ik wilde naar Hilversum gaan, ik zit die week er toch vlakbij.
En ik dacht kom! kids in de auto en mannes natuurlijk ook.
Ik had er eigenlijk al een verkeerd gevoel bij, ik kon de vinger er niet opleggen.
Maar naar het asogeweld van gisteren waar een kompleet doorgedraaide paranoide figuur. De meest rare woorden/beschuldigingen tegen mij smeet, wens ik mij niet meer op te houden bij die creep!
Ook zit ik niet op speeces/toespraken te wachten, van mislukte figuren [daar bedoel ik er een paar mee, die NIET op dit forum ronddolen]
Als ik mijn eigen daar laat zien, denk ik dat bij bepaalde figuren de vlam in de pan zal slaan.banana

Ik houd de eer aan mijn eigennlvlag
Ik gedenk Fortuyn op mijn manier, en als katholiek doe ik dat op de dag van zijn geboorte!!

Als je toch maar niet op dit forum je prive oorlogje met Arnold uit gaat vechten.Ook ik lees nogal eens op het PFF forum(blijft tenslotte nog steeds n beetje mn forum)en geef Arnold het grootse gelijk van de wereld.Iemand die na de moord op Pim Fortuyn nog op die linkse lijers van de partij van weg met de autochtonen stemt en steunt, deugt in mijn ogen van geen kanten.En dan druk ik me nog heel netjes uit bij deze.at your service

mozabel
26 april 2007, 18:19
"Iemand die na de moord op Pim Fortuyn nog op die linkse lijers van de partij van weg met de autochtonen stemt en steunt, deugt in mijn ogen van geen kanten.En dan druk ik me nog heel netjes uit bij deze".

Indeze, heb ik alle begrip, als je zo denkt.

"Ook ik lees nogal eens op het PFF forum(blijft tenslotte nog steeds n beetje mn forum)en geef Arnold het grootse gelijk van de wereld".

Als je er dan leest, zou het wel prettig zijn als je je oogkleppen afdeed als je een stelling inneemt, tenzij je voor ingenomen bent, dan is elk woord overbodig.at your service

Johnnie
26 april 2007, 18:25
"Iemand die na de moord op Pim Fortuyn nog op die linkse lijers van de partij van weg met de autochtonen stemt en steunt, deugt in mijn ogen van geen kanten.En dan druk ik me nog heel netjes uit bij deze".

Indeze, heb ik alle begrip, als je zo denkt.

"Ook ik lees nogal eens op het PFF forum(blijft tenslotte nog steeds n beetje mn forum)en geef Arnold het grootse gelijk van de wereld".

Als je er dan leest, zou het wel prettig zijn als je je oogkleppen afdeed als je een stelling inneemt, tenzij je voor ingenomen bent, dan is elk woord overbodig.at your service

Ja,natuurlijk ben ik vooringenomen tegen elke linkse.Die kunnen bij mij niks goeds doen,en enkel daarom geef ik Arnold al het grootste gelijk van de wereld.at your service

admin
26 april 2007, 23:04
Laat ik voorop stellen dat iedereen moet stemmen op de partij waar men het liefst voor gaat, toch ontgaat ook mij de logica om op een partij te stemmen die als het om Fortuyn gaat bloed aan zijn handen heeft kleven, als je daarnaast dus ook nog Fortuynaanhanger bent lijkt me dat niet de meest voor de hand liggende optie dan ben ik zeer benieuwd naar de motivatie om op zo´n partij alsnog te stemmen?

mozabel
27 april 2007, 12:25
Velen die massaal op Fortuyn hebben gestemd zijn/waren Pvda kiezers, kijk maar in Rotterdam, bij de landelijke verkiezingen hebben velen postuum op Fortuyn gestemd, de gevolgen kennen we. Dat velen weer terug naar de Pvda zijn gegaan lijkt kan ik zelf ook niet begrijpen, maar GL of SP lijkt me nou ook niet het alternatief in deze, tenzij je me kunt aantonen dat zij minder schuldig zijn dan de pvda, Marijnissen heeft het tactisch goed gespeeld en de andere linkse broeders het werk laten opknappen, je kunt hem namelijk weinig of niet betrappen op de hetze die gespeeld is tegen Fortuyn. Persoonlijk ben ik blij dat de PVV (als alternatief) niet te groot is geworden, denk maar aan het LPF verhaal. Dat men terug is gegaan naar de pvda is een keuze, gezien de verdachtmakingen tegen de politiek correcte van de pvda ( waar ik overigens wél in geloof) kan ik ook moelijk bevatten, misschien wil men het niet geloven? Maar de houding van de politiek correcte pvda'ers zou voor mij al voldoende zijn om nièt op de zooitje hypocrieten te stemmen. Wél denk ik dat bij vele Fortuyn nog steeds als een "verademing" die de zaken benoemde zoals ze zijn, en óók oplossingen had, ook al beweren de tegenstanders dat het nièt zo is. Zeker is het moeilijk te rijmen als je Fortuyn nog een warm hart toe draagt en pvda stemt. Maar mensen doen nu eenmaal beslissingen nemen, die moeilijk te verklaren zijn. Hopelijk komt ooit het verband tussen de pvda en de moord op Fortuyn boven drijven. Andere linkse verwanten niet uitgesloten!!!! at your service

La Luna
28 april 2007, 16:36
http://www.herdenkpimfortuyn.nl/

Is wat anders dat de club van Paul en friends.

Verder vind ik dit geen PVV nieuws nope

admin
28 april 2007, 16:45
Das waar maar in dit geval maken we gezien het belang bij de herdenkingen een uitzondering tot 7 mei.

Damocles
28 april 2007, 23:26
http://www.herdenkpimfortuyn.nl/

Is wat anders dat de club van Paul en friends.

Verder vind ik dit geen PVV nieuws nope

Dus jij ziet geen overeenkomsten tussen Wilders en Fortuyn, ben jij wel van deze wereld?

krientje
28 april 2007, 23:35
Definitieve Programma 6 mei van de Stichting Beeld van Pim

ZONDAG 6 MEI 2007

HERDENKING PROF.DR. W.S.P. FORTUYN
6 MEI 2002 - 6 MEI 2007

http://www.catchy-eyes.nl/hpf/images/fortuyn040502.jpg

Op zondag, 6 mei 2007 herdenken wij de liquidatie op Pim Fortuyn.
Wij nodigen u uit aan deze dag een passende invulling te geven.
Hiervoor maakten wij onderstaand programma.

09.00 uur Parkeerplaats Diergaarde Blijdorp, Oceanium, Rotterdam (per luxe touringcar)
09.30 uur Huis van Pim, G.W. Burgerplein Rotterdam (per luxe touringcar)
10.30 uur Mediapark, Hilversum - Bloemlegging Stichting Beeld van Pim
12.00 uur Begraafplaats Westerveld, Driehuis - Bloemlegging Stichting Beeld van Pim

Kleine Pauze
Op de route een buitengewoon moment.

15.00 uur Huis van Pim, G.W. Burgerplein, Rotterdam

16.30 uur Herdenkingstocht: vertrek vanaf Huis van Pim, G.W. Burgerplein, Rotterdam.

16.45 uur Langs Restaurant Engels,Rotterdam, Weena, is er gelegenheid tot aansluiten
Eerbetoon aan Pim Fortuyn bij het stadhuis op de Coolsingel, Rotterdam

17.30 uur Bij Beeld van Pim Fortuyn, Korte Hoogstraat, bij Fortis, Rotterdam
Aanvang officiële plechtigheden

Diverse sprekers: Ronald Sorendsen (namens Leefbaar Rotterdam)
Rabella de Faria (namens Stichting Beeld van Pim)

18.06 uur 1 minuut stilte
Bloemlegging

19.00 uur Inloop Restaurant Engels gratis toegankelijk
Auteur en actrice Ine Veen presenteert het 1e boekexemplaar over de moord op Pim Fortuyn
Met de titel “” Moord namens de Kroon”” , aangeboden aan Prof. Dr. Bob Smalhout.

20.00 uur Spreker: Mr. J.L. Janssen van Raay, oud Euro parlementariër en LPF Tweede Kamerlid
Eregasten : Rabella de Faria, Hans Vervat, Hilbrand Nawijn

Aanmelden voor de busreis : 06 54 75 23 87 / 06 188 530 60 // 020- 67 11 531
Of op de Website www.herdenkpimfortuyn.nl (http://www.herdenkpimfortuyn.nl)

Dankzij uw donatie is deze dag weer mogelijk gemaakt. Wij heten iedereen van harte
Welkom.

Indien u nog uw blijk van ondersteuning kenbaar wilt maken is dit mogelijk op giro 794.
Met vriendelijke groet,

Namens Het Bestuur Stichting Beeld van Pim
Rien van den Heerik, Jaap Roepius at your service

In samenwerking met andere organisaties o.a . Pim Fortuyn Foundation, Leefbaar Rotterdam, Jonge Fortuynisten, vele afdelingen van Lijst Fortuyn en overige.

Damocles
29 april 2007, 00:43

Hoofddorp, Op 6 mei aanstaande is het precies vijf jaar geleden dat Pim Fortuyn op het mediapark op brute wijze is vermoord. Ter gelegenheid hiervan heeft Forza! Nederland een herdenking georganiseerd op het mediapark voor iedereen die Pim Fortuyn, op een waardige wijze, wil herdenken. De directie van het mediapark heeft Forza! Nederland hiervoor toestemming gegeven.

De herdenking zal op 06 mei beginnen rond 17:45 en ongeveer eindigen rond 18:30.

Diverse sprekers zullen korte speeches houden en er zullen en kransen en bloemen gelegd gaan worden op de plek waar Pim Fortuyn vijf jaar geleden is gestorven.

Achteraf is er voldoende gelegenheid om elders met oude en nieuwe bekenden in gesprek te komen en herinneringen op te halen.

www.pim-fortuyn.nl
www.Forza-Nederland.nl
www.Fortuynpolitiek.nl

admin
29 april 2007, 06:21
5 jaar geleden

Op zondag 6 mei a.s. is het vijf jaar geleden dat Pim Fortuyn
werd vermoord. Ivo Niehe wijdt hier een speciale TV Show aan.
Ook Nova brengt een speciale uitzending. In een live discussieprogramma gaat het over het belang en de erfenis van de kortstondige maar turbulente politiek carrière van Pim Fortuyn.

TV SHOW PIMFORTUYN ZONDAG 6 MEI NEDERLAND 1 21:25 uur
NOVA ZONDAG 6 MEI NEDERLAND 2 22:15 uur

Johnnie
29 april 2007, 11:09

www.pim-fortuyn.nl
www.Forza-Nederland.nl
www.Fortuynpolitiek.nl

Jij wilt mij toch niet wijsmaken dat 6 mei bij forza in het teken staat van de Pim Fortuyn herdenking .Ik begin onderhand te geloven dat forza die dag aangrijpt om op een goedkope manier reklame voor zichzelf te maken,en dat het al niets meer van doen heeft met een Pim Fortuyn herdenking.Je zit goffer al dagen dit forum te bestoken met je forzaspams,en te vertellen hoe geweldig die paul meijer wel niet is.Ga nou maar eens je laatste verkiezingen met je vriend nawijn evalueren,en schei nou eens uit met dit forum te bestoken met je forzapropaganda.at your service

La Luna
29 april 2007, 12:44
Ze blijven hier maar stalken Walkie, als ik of Krien de andere aankondiging plaats, moet Damodinges er weer overheen.

Het gaat Paul en Friends niet om Pim of de herdenking. Nee, het is, ach laat ook maar.
Heb genoeg gezegd.

La Luna
29 april 2007, 16:35
http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/weblog/comments/loquendi_libertatem_custodiamus/

Zondag 6 mei a.s. is het 5 jaar geleden dat onze Pim op brute wijze vermoord is.
Een moord die niet alleen Pim Fortuyn van het leven heeft beroofd maar ook het hart van het democratische proces heeft doorboord. Pim maakte zich sterk voor verbreding en verdieping van het openbare debat. Op deze wijze wilde hij burgers weer betrekken bij het openbaar bestuur en zo onze samenleving weer vitaliseren. Een samenleving die volgens Pim maakbaar is en waarbij gemeenschappelijk normen en waarden een grote rol spelen. Pim was degene die op heldere wijze de problemen in onze samenleving analyseerde en onder woorden bracht. Velen zagen in Pim hun tolk.

Laten wij hem hierom herdenken.

Programma
13.30 – 14.00 Inloop Zalencentrum Engels, Stationsplein 45 te Rotterdam
14.00 – 16.30 Aanvang programma met o.a. toespraken en er worden fragmenten films van Pim vertoond.
16.45 U wordt in staat gesteld u te begeven naar de ingang van Engels, alwaar u om 16.45 uur kan aansluiten met de Stille tocht naar het beeld van Pim.
17.15 Voor het Stadhuis houden we 1 minuut stilte.
17.30 Aanvang officiële plechtigheden bij het beeld van Pim aan de Korte Hoogstraat. Met toespraken en gedichten.
18.06 Hijsen van de Vlag en aansluitend een minuut stilte.

Bloemlegging door Stichting Beeld van Pim en Vereniging Leefbaar Rotterdam. U bent uiteraard vrij om uw bloemetje ook bij het beeld neer te leggen.

19.00 – 23.00 Terug naar Zalencentrum Engels alwaar een informele, gezellige avond georganiseerd wordt door Stichting Beeld van Pim.

Damocles
29 april 2007, 23:12
Jij wilt mij toch niet wijsmaken dat 6 mei bij forza in het teken staat van de Pim Fortuyn herdenking .Ik begin onderhand te geloven dat forza die dag aangrijpt om op een goedkope manier reklame voor zichzelf te maken,en dat het al niets meer van doen heeft met een Pim Fortuyn herdenking.Je zit goffer al dagen dit forum te bestoken met je forzaspams,en te vertellen hoe geweldig die paul meijer wel niet is.Ga nou maar eens je laatste verkiezingen met je vriend nawijn evalueren,en schei nou eens uit met dit forum te bestoken met je forzapropaganda.at your service

Lezen Walkie, het is niet alleen Forza! die aan de herdenking van Fortuyn meewerkt maar ook het Pim Fortuyn Forum en het forum van Fortuyn Politiek.

Jammer dat je zo negatief moet reageren, is nergens voor nodig. Forza! Nederland herdenkt Fortuyn de afgelopen vier jaar lang al en dit doet zeer veel mensen heel veel goed, denk daar maar eens over na.

Johnnie
30 april 2007, 17:32
Lezen Walkie, het is niet alleen Forza! die aan de herdenking van Fortuyn meewerkt maar ook het Pim Fortuyn Forum en het forum van Fortuyn Politiek.

Jammer dat je zo negatief moet reageren, is nergens voor nodig. Forza! Nederland herdenkt Fortuyn de afgelopen vier jaar lang al en dit doet zeer veel mensen heel veel goed, denk daar maar eens over na.

Lezen Damocles,Ik vind het jammer dat forza weer eens negatief uit de hoek komt met de herdenking van Pim Fortuyn.Ik vind het jammer dat je dit forum gebruikt om paul meijer een struisvogelveer in zn reet te douwen,omdat hij naar jou zeggen zo geweldig is,omdat paul meijer toevallig gekozen was als fortuynist in 2003.Ik vind het jammer dat je andere mensen afkraakt die elders in dit land ook een Pim herdenking hebben op 6 mei as,en er weer gelijk overheen moet spammen met je eigen herdenking.Ik vind het jammer dat je van de herdenking van Pim Fortuyn een wedstrijdje heb gemaakt om maar zoveel mogelijk bezoekers te trekken op de forza herdenking te hilversum.En tenslotte vind ik het jammer dat je door je gedrag totaal geen enkel respect toont voor Pim Fortuyn,denk jij daar maar eens over naat your service

Damocles
30 april 2007, 23:53
Lezen Damocles,Ik vind het jammer dat forza weer eens negatief uit de hoek komt met de herdenking van Pim Fortuyn.Ik vind het jammer dat je dit forum gebruikt om paul meijer een struisvogelveer in zn reet te douwen,omdat hij naar jou zeggen zo geweldig is,omdat paul meijer toevallig gekozen was als fortuynist in 2003.Ik vind het jammer dat je andere mensen afkraakt die elders in dit land ook een Pim herdenking hebben op 6 mei as,en er weer gelijk overheen moet spammen met je eigen herdenking.Ik vind het jammer dat je van de herdenking van Pim Fortuyn een wedstrijdje heb gemaakt om maar zoveel mogelijk bezoekers te trekken op de forza herdenking te hilversum.En tenslotte vind ik het jammer dat je door je gedrag totaal geen enkel respect toont voor Pim Fortuyn,denk jij daar maar eens over naat your service

A. waarom komt Forza! negatief uit de hoek wegens de herdenking op Pim Fortuyn dat doen ze al gedurende vier jaar en met veel respect.

B. Ik steek Paul geen veren in zijn bips, maar heb respect voor zijn opgerichte partij toen hij en vele anderen afscheid hadden genomen van de LPF in 2003.

C. Volgens mij is er geen wedstrijd over de herdenking, dat haal jij er zelf bij.

D. Ik heb enorm veel respect voor Pim Fortuyn en denk iedere dag aan hem, jij ook? Dus breek me de bek niet open over respect, want dat woord ken jij niet.

E. het is niet een Forza! herdenking maar een herdenking zonder politieke bedoelingen en met diverse andere organisaties, maar dat wil maar niet tot je doordringen.

Johnnie
1 mei 2007, 09:38
A.Het begon al met je post of de mensen nog naar hilversum gingen inplaats van achter hun Pim Fortuyn te herdenken.De arrogantie alleen al,alsof er nergens in het land Pim Fortuyn herdacht word.

B.Dat jij respect voor paul meijer heb zal allemaal wel,maar dat wil nog niet zeggen dat andere mensen ook maar respect voor paul meijer hoeven te hebben.

C.Jij maakt er wel degelijk een wedstrijd van.Als Krientje een mededeling doet over een Pim Fortuyn herdenking elders in dit landje,weet je niet hoe vlug je erover heen moet spammen.

D.Ook ik heb veel respect voor Pim Fortuyn,maar ik zal nooit zijn naam ijdel gebruiken om er te proberen zelf beter van te worden.

E.In mijn ogen is de Pim fortuyn herdenking te hilversum een laatste krampachtige poging van forza om in de media te geraken.Komt nog eens bij dat bij forza alles politiek is,als ze denken dat er wat te halen valt.

Ps.Ik ben geen lid van welke Pim Fortuyn herdenking dan ook.In tegenstelling tot forza gun ik iedere Pim Fortuyn aanhanger een waardige herdenkingsdag,waar ze zich ook moge bevinden die dag.

Dit is trouwens ook mijn laatste bijdrage op deze topic want ik heb mn buik al vol van je,en van forza ook trouwens.at your service

admin
3 mei 2007, 01:06
deze week in hp | de tijdhttp://www.hpdetijd.nl/img/spacer.gifhttp://www.hpdetijd.nl/img/spacer.gif

http://www.hpdetijd.nl/cover_images/cover182_tmb.jpg

http://www.hpdetijd.nl/cache/e17e197b8d9d73a7157017e3a5dc4093png0.pnghttp://www.hpdetijd.nl/img/coverstory.gif
http://www.hpdetijd.nl/img/spacer.gif http://www.hpdetijd.nl/coverstory_images/inh_cover78_tmb.jpg

Vijf jaar na de moord op Pim Fortuyn is van zijn partij niets meer over, maar de politiek heeft hij grondig vertimmerd. Plus: brieven aan Fortuyn van onder anderen Bram Peper, Pamela Hemelrijk en Marjolein Februari.