PDA

Vollständige Version anzeigen : Documentaire ideologische geestverwanten PVV op 3-6-22:45

King George
4 juni 2009, 03:48
Kijk op de datum en kloktijd: 3-6-22:45

Eenzijdig en enkel over de PVV maar niet met de PVV.
En door de NOS.

Maar wees niet getreurd.

De kiezer heeft het nou al besloten.

Die laat zich niet meer leiden door gesubsidieerde manipulatie.

Want de PVV heeft zich niet laten uitlokken tot aansluiten bij een f(r)actie vanuit een nationale lidstaat binnen het EP. Het is de PVV altijd verweten zich niet aan te hebben gesloten bij een f(r)actie; Nu is het hun kracht.

De PVV is en blijft onafhankelijk. Pas na hun mandaat der kiezers zullen ze besluiten bij wie ze hun krachten kunnen alliëren ten behoeve van de alliantie der krachten. En de kracht van de PVV bestaat uit hun onafhankelijke kiezers. Waar ik er een van zal zijn. Alliantie der krachten!!! Ik wou het hier bij laten.

Want het zal een cultuurschok zijn voor de gevestigde orde dat anders dan vijf jaar geleden slechts 38 % op kwam en hen op Europa Transparant het volledige mandaat gaf er nu wel eens 20 % mandaat geeft voor een luid en duidelijk signaal. En dan hebben we het alleen maar over 20 % PVV smaldeel. En dat bij een opkomst hoger dan 38 %. Er is hier in Nederland ook nog eens een Europees referendum geweest waar meer dan 60 % opkwam. En dat gaf met 61,8 % percentage van de stemmen een luid en duidelijk signaal.

King George
4 juni 2009, 03:53
De PVV nog steeds onafhankelijk. En zo ook de kiezers. En geen documentaire die daar nog tegenop kan. Want het is vandaag al dag des oordeels. En het oordeel is niet mild. De PVV nadert de 20 %. En dan komen we in de buurt van de 30 Kamerzetels. Zowaar een heikel breekpunt wat betreft maximum kandiaten voor een politieke partij met negen zetels kiezersgunstsmaldeel. Iets om bij na te denken. Want de SP met negen zetels kiezersgunstsmaldeel stevende ooit af tot boven de dertig zetels kiezersgunstsmaldeel en moest erboven zetels laten roven. Als de PvdA, CDA, D'66, Groen Links en de VVD het al vergeten zijn, dan vergeten wij het niet. Opdat wij niet vergeten...

King George
4 juni 2009, 10:29
Ik hoorde de maakster gisteren nog op het gesubsidieerde Radio 1. Uiteraard kreeg ze een rode loper. Ik heb het programma niet gezien. Misschien dat ik het nog even ga "watchen", maar voorlopig heb ik betere dingen te doen. Werken, huishouden en uiteraard de gang naar de stembus!!!nlvlag isfl nlvlag isfl nlvlag isfl