PDA

Vollständige Version anzeigen : De Brusselse Religiewetten

Johnnie
23 april 2007, 20:56
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/daviano/rel_peace.jpg

Geert Geel 22 april 2007

Wie islam afkeurt mag voortaan de bak in. Zo gaat dat vanaf nu. Ze noemen het de Brusselse Rassenwetten, maar wij weten natuurlijk wel beter. Pas sinds de tsunami van islamisering ons deel van de wereld zo genadeloos heeft getroffen en het groene landschap al na de eerste golf bedolven werd onder een dikke laag duivelse bagger, heeft men(?) nu dus bijna overal in Europa de noodtoestand uitgeroepen om te verhinderen dat de er toch al met uitsterven bedreigde aboriginals nog langer gebruik kunnen maken van misschien wel hun belangrijkste stukje zelfredzaamheid: het recht op vrije meningsuiting.

Want natuurlijk draait in Brussel alles om islam. Om ‘arme moslims, de joden van de eenentwintigste eeuw’ en om het verkwanselen van het fraaie edoch uiterst fragiele gelijkheidsbeginsel ten faveure van een barbaarse, sektarische leer die geheel is gebaseerd op de totale afwijzing van het christendom, en zaken als gelijkheid ziet als een kruisje slaan in de moskee.

Dit en nog veel meer, zal de samenzweerders een haramworst wezen en valt, mocht er überhaupt nog iemand een vervelende vraag durven stellen, onder het kopje ‘religieuze vrijheden’. De theocratie i.o. zal dan ook in de praktijk een exclusieve gesel voor niet-moslims blijken te zijn. Weg met ons, moet men denken in Brussel. Allahu Akhbar!

Oftewel: woestijnnazi’s (dat is alvast 1 jaar cel) die oproepen alle ongelovigen te onthoofden, die kunnen daar gerust mee doorgaan. Sterker nog: NIETS aan de hand. Komt NOOIT tot een veroordeling. Dus vrienden islamisten, leg ook gerust weer wat joden aan het gas, want zelfs antisemitisme behoort inmiddels tot het nieuwe normen en waardenstelsel in dit inktzwarte post-Fortuyn tijdperk.

Overigens zouden ook christenen zich volgens de huidige Brussel-norm op eenzelfde wijze mogen uitlaten, maar sinds de Verlichting gaan zij gebukt onder een hogere vorm van beschaving, terwijl islam jammerlijk is blijven steken in de barbaarse donkere Middeleeuwen (alweer een jaar erbij!). Dat zal dus niet snel gebeuren, hoewel het er met de opkomst van onze klompenayatollah Bart Jan Spruyt even op begon te lijken.

Nee, het tegendeel is eerder waar, durf ik te stellen. Vooraanstaande christenen verdringen zich in de rij om nog voor het kraaien van de haan minstens drie keer hun ‘diep respect’ uit te spreken voor islam. Een gegeven dat ongetwijfeld is meegenomen in de besluitvorming kritiek op de sekte en de leer strafbaar te stellen.

Het moge duidelijk zijn dat de links-fascisten flink op schema liggen met de oprichting van het onvermijdelijke Eurabië, en dat dit alles comfortabel wordt samengezworen in de bruine schaduw van Brussel. Zou dit verraad namelijk in ons parlement besproken zijn, dan stond het land logischerwijs volkomen op z’n kop, en dat wil het politieke uitschot niet.

En zo kan het gebeuren dat we pas nu mogen vernemen dat de bloedrode fascisten weer een belangrijke slag geslagen hebben op weg naar de islamisering van onze wereld (de Edelverachtbare heeft het maar druk met ook weer deze minstens racistische en/of xenofobische opmerking).

En om er helemaal zeker van te zijn dat de haram-Kaaskoppen absoluut niets in de gaten zouden hebben, voerden de verschillende Nederlandse afdelingen van de Internationaal-Fascisten intussen een rioolgevecht tegen ‘kruisridder’ Wilders. Zie het NRC Verkwanselblad. Een zeer geslaagde afleidingsmanoeuvre overigens, want inderdaad hadden wij het zo druk met het verdedigen van onze enige Hoop in Bange Dagen, dat we niets gemerkt hebben van het gepleegde hoogverraad in de ooit zo’ fiere’ hoofdstad van België.

Teruglezend vraag ik mij af of het bovenstaande goed is voor 3 jaar Albayrakeriaanse klederdracht. Wat denkt u, Edelverachtelijke? Of zal het al een onsje meer zijn? En nu ik u toch spreek, hoe lang duurt het tot wij - de seculiere dissidenten - ons eigen ‘Siberië’ hebben? Werk/strafkampen in de gore zandbak waar de plaatselijke holbewoners onze in beslag genomen dochters mogen bestijgen terwijl hun ongelovige papa’s en mamma’s dagelijks tot groot vermaak van de barbaardmannen worden gestenigd tot de dood erop volgt?

Ik hoop oprecht Edelverachtbare, dat wanneer ik door de links-fascisten voor uw hamertje wordt gesleurd, dat u op grond van gewetensbezwaren (heel halal tegenwoordig) zult weigeren mij te be- laat staan VERoordelen. Zo niet, dat wil ik gebruik makend van de paar seconden vrijheid die mij nog resten, u vast laten weten dat ik nu al op u spuug. Nu het nog kan. Spuug op uw gedachtegoed, op uw landverraad en op uw medewerking aan de aanstaande Apocalyps. Moge uw God u vergeven. Ik doe het niet.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3412&titel=De_Brusselse_Religiewetten