Vollständige Version anzeigen : Moslims in achterstandswijken Geert Wilders te slim af
rijgie
7 juni 2009, 09:39
Stemmenmagneet Geert Wilders dacht slim te zijn door zichzelf voor de verkiezing van de leden van het Europees Parlement op donderdag 4 juni 2009 als tiende kandidaat aan de lijst toe te voegen. En wat hij verwachtte gebeurde. Met vele voorkeurstemmen behaalde zijn Partij voor de Vrijheid (PVV) een buitengewoon goed resultaat. Wat hij niet verwachte gebeurde echter ook. Veruit de meeste PVV-stemmen kwamen uit achterstandswijken. En wie wonen daar? Precies, daar wonen de moslims. Zij hebben in grote getale een voorkeurstem op Geert uitgebracht omdat ze hem liever in Brussel zien dan in Den Haag.
Geert Wilders heeft nu nog slechts twee mogelijkheden:
1) Erkennen dat hij kiezersbedrog heeft gepleegd met daarbij een verzoek om de PVV uit de uitslag te schrappen;
2) De consequentie aanvaarden en in plaats van Barry Madlener de komende vijf jaar de functie van PVV-factieleider in het Europees Parlement op zich te nemen.
=^_^=
Marcel
7 juni 2009, 09:48
Zo, mag ik even een duidelijke bronvermelding zien met de juiste cijfers? Zo, niet dan gooi ik later dit topic op slot. Ik weet dat het voor de linksdenkende mens ongekend moeilijk te verteren is dat de PVV een klinkende overwinning heeft behaald maar dan hoeft het forum nog niet te worden bevuild met grove leugens.
hirihiri123
7 juni 2009, 10:19
nee dat kan Rijgie niet, omdat hij echt niet de SLIMSTE is.............
hirihiri123
7 juni 2009, 10:20
Zo, mag ik even een duidelijke bronvermelding zien met de juiste cijfers? Zo, niet dan gooi ik later dit topic op slot. Ik weet dat het voor de linksdenkende mens ongekend moeilijk te verteren is dat de PVV een klinkende overwinning heeft behaald maar dan hoeft het forum nog niet te worden bevuild met grove leugens.
Nee, dat kan Rijgie niet, omdat hij echt niet de SLIMSTE is.............
hahahahaha
een oude bekende !!!!!!!!!!
rijgie
7 juni 2009, 10:24
Het gaat niet aan of ik behoor tot de linksdenkende mens of niet. Het gaat er om dat Geert als 10-de op de PVV-Kandidatenlijst voor de verkiezing van de leden van het Europees Parlement staat. Als je dan gekozen wordt kan je niet zeggen dat je geen kandidaat bent.
De juiste cijfers laten nog even op zich wachten. Eerst moet er in alle lidstaten zijn gestemd. Zo zijn de regels. Dus binnenkort staan ze voor iedereen ter inzage op http://www.verkiezingsuitslagen.nl/
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik,
Hoogachtend,
=^_^=
Marcel
7 juni 2009, 10:32
Het gaat niet aan of ik behoor tot de linksdenkende mens of niet. Het gaat er om dat Geert als 10-de op de PVV-Kandidatenlijst voor de verkiezing van de leden van het Europees Parlement staat. Als je dan gekozen wordt kan je niet zeggen dat je geen kandidaat bent.
De juiste cijfers laten nog even op zich wachten. Eerst moet er in alle lidstaten zijn gestemd. Zo zijn de regels. Dus binnekort staan ze voor iedereen ter inzage op http://www.verkiezingsuitslagen.nl/
Ten eerste heeft Geert Wilders duidelijk gezegd slechts als lijstduwer te functioneren voor de Europese Verkiezingen. Hij stond daarom op de laatste plaats. Duidelijke taal en dit stond ook op de website vermeld. En al zou iemand massaal worden gekozen dan is er geen enkele verplichting tot het accepteren van de zetel.
Ten tweede je maakt duidelijk dat de juiste cijfers nog even op zich laten wachten. Met andere woorden, geen bronvermelding en geen cijfers. Je verhaal is blijkbaar toch gebaseerd op leugens. Kom met echte feiten!
Oh, en kiezersbedrog is een vast ritueel bij partijen als PvdA, VVD, D66 en Groen Links. Daar wordt men dagelijks mee geconfronteerd.
Nee, dat kan Rijgie niet, omdat hij echt niet de SLIMSTE is.............
hahahahaha
een oude bekende !!!!!!!!!!
Mensen zo begroeten we ons 600ste forumlid niet door meteen aan de slag te gaan met verdachtmakingen.
Medestanders mogen zich hier uiten en tegenstanders mogen zich hier uiten en natuurlijk ook mensen die kritisch zijn.
Bij deze heet ik Rijgie gewoon welkom en wens hem hier veel vrijheid en wijsheid toe.
hirihiri123
7 juni 2009, 10:40
Heeft Rijgie zich dan al voorgesteld ?
Heeft Rijgie zich dan al voorgesteld ?
Moet dat dan?
hirihiri123
7 juni 2009, 10:45
Moet dat dan?
Ja, dan kan men hem toch WELKOM heten !!nlvlag
Das waar maar of iemand zichzelf wil voorstellen of niet blijft uiteindelijk zijn of haar keuze, maar jezelf voorstellen is wel zo netjes om een goede indruk achter te laten inderdaad.
Overigens verhuis ik deze topic naar
Geert Wilders Discussie (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/forumdisplay.php?f=22) want dit is geen Binnenlands nieuws en discussie rondom de PVV.
automaat
7 juni 2009, 12:48
Hier heb je er weer zo een. Zo'n links jong iemand die denkt nu iets of iemand te slim af te zijn. Met al die gezichtjes erbij typen laat hij/zij merken hoeveel er van binnen gejubelt wordt.
Ik stel je zwaar teleur.
Ik zal je een ding zeggen, de kandidaat met de voorkeursstemmen mag dit gewoon weigeren. Zo deed het CDA dit ook in de landelijke politiek en zo zal de PVV dit doen in de EU als het nodig is.
IK CITEER
"Tegen deze achtergrond is het negeren van voorkeurstemmen waarmee het CDA op 6 april het nieuws haalde op zijn minst merkwaardig te noemen. De CDA-kandidaten ondertekenen een richtlijn van het bestuur waarbij zij zich houden aan de plaats die hen volgens de lijst is toegewezen. Hetgeen dus betekent dat zij een eventueel door voorkeurstemmen bemachtigde kamerzetel af moeten staan aan collega-kandidaten die hoger op de lijst staan."
Dus de PVV leden ondertekenen nu gewoon allemaal een richtlijn die ze snel verzinnen. Opgelost...
Bron: http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article616881.ece/Negeren_voorkeurstemmen_lijkt_noodgreep_van_CDA
Wat gaat er nu gebeuren?
Als er werkelijk stennis geschopt gaat worden door een groep mensen die pretenderen PVV achterban te zijn, zal Wilders hier geen gehoor aan geven.
Vervolgens gaat de linkse media beweren dat de PVV een oneerlijke partij is... Echter, de ECHTE PVV achterban wist allang dat Wilders niet naar de EU zou gaan.
In de PVV achterban veranderd er dus niks bovendien blijven PVV stemmers gewoon PVV stemmers.
Alleen deze DOMME ISLAMIETEN die in een DOMME LINKSE leugen geloven (als het al waar is dat islamieten massaal stemde) zullen de grote dupe zijn.
Dit noemen ze BACKFIRE... Je denkt dat je plan werkt, maar houd geen rekening met ouderwetse DURF... Zo;n linkse lafbekkenpartij zou nooit durven zeggen "wij houden ons hier niet aan" de PVV durft dat wel... Dus onderschat je vijand niet grappenmaker..
Er wordt al vanaf de jaren ZESTIG gewerkt met dergelijke partijverklaringen, wie denk jij dat je bent DOMOOR!!!!
P.S. Wat dacht je trouwens van de VVD? Verdonk had 60000 voorkeursstemmen meer dan Rutte... Deed de VVD HELEMAAL NIKS mee. En dit ligt nog VERS in het geheugen.
O jee wat ik toch hard ga lachen als dit waar blijkt te zijn..
Marcel
7 juni 2009, 13:03
Mee eens. Zullen we gelijk dan even een virtueel bakkie doen bij hem thuis (http://rijgie.blogspot.com/2009/06/moslims-in-achterstandswijken-dutch.html#comments)? Tenslotte maakt hij ook reclame voor ons. nlvlag nlvlag
hirihiri123
7 juni 2009, 13:21
Mee eens. Zullen we gelijk dan even een virtueel bakkie doen bij hem thuis (http://rijgie.blogspot.com/2009/06/moslims-in-achterstandswijken-dutch.html#comments)? Tenslotte maakt hij ook reclame voor ons. nlvlag nlvlag
Ik maak ook reclame voor jullie,heb nog nooit iemand hier thuis gezien.................:-)) :-)) LV)
doktermolotov
7 juni 2009, 15:07
Vooral doorgaan met slim wezen!
Maar pas op geen zenuw trekje te ontwikkelen.
Mahalingam
7 juni 2009, 15:21
Zij hebben in grote getale een voorkeurstem op Geert uitgebracht omdat ze hem liever in Brussel zien dan in Den Haag.
Geert Wilders heeft nu nog slechts twee mogelijkheden:
[...]
2) De consequentie aanvaarden en in plaats van Barry Madlener de komende vijf jaar de functie van PVV-factieleider in het Europees Parlement op zich te nemen.
De schrijver dezes acht het dus een zaak van goede manieren en democraties gedrag dat Geert in het EU parlement gaat zitten.
Dat kan ik concluderen dat de schrijver deze geen SP lid of sympatisant is want dan had die dit niet zo gesteld.
http://www.sp.nl/nieuwsberichten/4660/070721-democratie_belangrijker_dan_voorkeurstem_enkelen.h tml
'Democratie belangrijker dan voorkeurstem enkelen'
Wat hij niet verwachte gebeurde echter ook. Veruit de meeste PVV-stemmen kwamen uit achterstandswijken. En wie wonen daar? Precies, daar wonen de moslims. Zij hebben in grote getale een voorkeurstem op Geert uitgebracht omdat ze hem liever in Brussel zien dan in Den Haag.
Rijgie is het niet bij je opgekomen dat er naast de vele moslims in achterstandswijken ook nog oorspronkelijke bewoners van Nederland wonen?
Zou het niet goed kunnen zijn dat zij massaal op de PVV hebben gestemd?
Denk je zelf trouwens ook niet dat er genoeg moslims zijn die PVV hebben gestemd omdat ze genoeg hebben van het terreur door onopgevoeden achterlijke rifglibbers dat niet opgepakt word door laffe politieke partijen die in Marokko allang aan een stevige boomtak hadden gehangen met z'n allen of in het beste geval een fatsoenlijke gevangenis waar tien man op een kluitje opvoedkundig in een celletje worden opgesloten?
En stel nu dat jou bewering correct zou zijn is het dan geen teken dat de angst er nu goed in zit bij bepaalde Marokkanen die straks werkelijk wat te vrezen hebben?
rijgie
7 juni 2009, 15:52
Geachte automaat,
U verwart zaken of u dwaalt af. Geeft niet hoor maar de voorbeelden die u aanhaalt betreffen echte kandidaten en geen zogenaamde lijstduwers waar het hier over gaat. Daar komt bij dat de voorkeurstemmen van Rita wel degelijk tot heel wat discussie leidde maar misschien is u dat ontgaan.
En nu dat de gevestigde partijen het discutabele lijstduwen achterwege hebben gelaten gaat u toch zeggen dat als zij dat deden dat wij dat nu ook kunnen doen. Zo lijkt het erop dat u wilt dat ook de PVV zoveel mogelijk op die gevestigde orde (CDA) moet gaan lijken. Terwijl die gevestigde partijen net door schade en schande wijzer zijn geworden. Of wil de PVV toch liever meer op de Partij voor de Dieren gaan lijken? Marianne Thieme - niet echt een stemmenmagneet - duwde als Tweede Kamer fractievoorzitter de lijst van haar partij.
Hoogachtend,
=^_^=
Marcel
7 juni 2009, 16:00
Toch knap dat je weet wie wat waar uit welke wijk heeft gestemd terwijl je geen bron hebt hiervoor. Sterker nog, je zegt dat alle uitslagen nog niet vermeld staan op een betreffende site. dummie
rijgie
7 juni 2009, 16:14
Rijgie is het niet bij je opgekomen dat er naast de vele moslims in achterstandswijken ook nog oorspronkelijke bewoners van Nederland wonen?
Zou het niet goed kunnen zijn dat zij massaal op de PVV hebben gestemd?
...
Eerlijk gezegd denk ik dat ook velen van hen op Geert Wilders hebben gestemd. Na lang zoeken op het stembiljet. Zo van grrr.... bij welke partij zat ie ook al weer? pffff... hè hè... lijst 14.
=^_^=
hirihiri123
7 juni 2009, 16:28
Toch knap dat je weet wie wat waar uit welke wijk heeft gestemd terwijl je geen bron hebt hiervoor. Sterker nog, je zegt dat alle uitslagen nog niet vermeld staan op een betreffende site. dummie
Zei ik toch................die rijgie is de SLIMSTE niet, trouwens zijn "blog "schrijft rijgie met een HOOFDLETTER R............
Zei ik toch................die rijgie is de SLIMSTE niet, trouwens zijn "blog "schrijft rijgie met een HOOFDLETTER R............
Rini kappen a.u.b. en met argumenten komen of anders nieuws posten koffie drinken what ever.
hirihiri123
7 juni 2009, 18:48
Oke dan................de nabije toekomst zal het uitwijzen.
Carolina
7 juni 2009, 22:08
De juiste cijfers laten nog even op zich wachten. Eerst moet er in alle lidstaten zijn gestemd. Zo zijn de regels. Dus binnenkort staan ze voor iedereen ter inzage op http://www.verkiezingsuitslagen.nl/
Hoogachtend,
=^_^=
Lijstduwer
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een lijstduwer is een persoon die de kandidatenlijst van een politieke partij in de aanloop naar verkiezingen, waarvan verwacht wordt dat hij of zij veel stemmen zal trekken, maar die zo laag op de kandidatenlijst staat dat hij of zij vrijwel zeker niet gekozen zal worden.
Meestal gaat het om iemand die niet gekozen wil worden. Iemand die als lijstduwer gezien wordt is vaak een bekende persoonlijkheid of populair politicus, die soms actief deelneemt aan de verkiezingscampagne en daarbij in de publiciteit treedt. Bij lokale verkiezingen wordt ook wel gekozen voor oud-wethouders die de nodige resultaten hebben behaald in het verleden.
Soms treedt een zittend minister op als lijstduwer bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer, wanneer hij zo mogelijk wel als minister wil terugkeren, maar niet bereid is kamerlid te worden wanneer zijn partij onverhoopt niet in de regering komt. Ook komt het voor dat bekende landelijk politici als lijstduwer optreden bij verkiezingen voor de Provinciale Staten of de gemeenteraad. Omgekeerd komt het voor dat regionale politici als lijstduwer op een landelijke lijst staan, om stemmen in de regio te trekken. Soms treden bekende Nederlanders op als lijstduwer, terwijl zij geen politieke aspiraties hebben.
De eerste prominente lijstduwers dateren uit het begin van de jaren tachtig. De PvdA-prominenten Marcel van Dam en Wim Kok stonden toen als lijstduwer onderaan de PvdA-lijst voor de gemeenteraad.
Mag ik wel zeggen admin, dat ik het stukje van Rijgie erg hypocriet en inconsequent vind?
rijgie
7 juni 2009, 23:03
Mag ik wel zeggen admin, dat ik het stukje van Rijgie erg hypocriet en inconsequent vind?
Bij een Partij voor de Vrijheid mag je zeggen wat je wil, lijkt me. Belangrijk is dat je niet te zeer off topic geraakt.
Overigens, in de wiki staat ook staat ook iets over morele aspecten, voorkeurstemmen en kiezersbedrog. Met als voorbeeld minister Hilbrand Nawijn die vooraf had aangekondigd slechts lijstduwer te zijn en geen kamerlid te willen worden. Door de vele voorkeurstemmen heeft hij uit respect voor de kiezer toch het kamerlidmaatschap geaccepteerd.
=^_^=
Je mag hier zo goed als alles zeggen dat weet je, ik wil de verdachtmakingen naar andere hier drastisch omlaag brengen, elk tegengeluid is meteen verdacht en het lijkt wel of we hier aan een Marcussyndroom lijden?
Laat ik voor iedereen vooropstellen dat ik snel genoeg door heb of Marcus hier loopt te mollen of niet daar heb ik zo mijn trucs voor, dus kap met verdachtmakingen want deze zijn niet terecht en leggen een smet op dit forum en ik snap dat dit niet bewust word gedaan maar het gebeurt daardoor wel.
O en mocht Marcus mij te slim af zijn 'dat kan' dan komt uiteindelijk toch snel de aap uit de mouw en krijgt hij de hele behandeling richting uitgang weer opnieuw.
Okay dit wou ik er even over kwijt nu weer ontopic.
jpmante
7 juni 2009, 23:08
Het gaat niet aan of ik behoor tot de linksdenkende mens of niet.
Enige duidelijkheid daarover zou natuurlijk gewenst zijn m.b.t. de context bepaling, echter de wijze waarop u de logica toepast is veelzeggend. Dus laten we het maar op links houden.
Het gaat er om dat Geert als 10-de op de PVV-Kandidatenlijst voor de verkiezing van de leden van het Europees Parlement staat. Als je dan gekozen wordt kan je niet zeggen dat je geen kandidaat bent.
U zoekt spijkers op laag water daar er 4 zetels te verdelen zijn over een lijst van 10. U zou in get geval dat de PVV 10 vand de beschikbare zetels gewonnen zou hebben mogelijk een punt kunnen hebben.
Uw argument op de basis van lijstduwers is, zoals Carolina even goed duidelijk gemaakt heeft "...De eerste prominente lijstduwers dateren uit het begin van de jaren tachtig. De PvdA-prominenten Marcel van Dam en Wim Kok stonden toen als lijstduwer onderaan de PvdA-lijst voor de gemeenteraad..." totaal irrelevant en uw beschuldigingen m.b.t. "kiezersbedrog" totaal absurd en ja hypocriet.
De uitslag zal u pijn gedaan hebben maar daar kunt beter een prozacje voor innemen.
Interessant, als ik zou naar uw luister moet ik aannemen dat u reeds inzage gekregen heeft. Hmm is het nu Alexander of Femke of zie ik nu spoken:-)) :-))
Hoogachtend,
=^_^=
Niet direct maar indirect wel, u bent zeker geen PVVer, nu mag dat natuurlijk. Oeps ik heb weer eens een ingeving, ik zie Mariko achter een pctje zitten. Heeft iemand een idee waar ik dat nu op baseer, kijk eens goed naar de de laatste drie regels van de laatste quote.
rijgie
8 juni 2009, 09:10
U zoekt spijkers op laag water daar er 4 zetels te verdelen zijn over een lijst van 10. U zou in het geval dat de PVV 10 van de beschikbare zetels gewonnen zou hebben mogelijk een punt kunnen hebben.
Geachte jmante,
Dankzij de mogelijkheid een voorkeurstem uit te kunnen brengen wordt het voor de kiezer mogelijk een voorkeur kenbaar te maken (het woord zegt het eigenlijk al). Zo'n voorkeur kan de partijleiding naast zich neerleggen maar niet zonder de betreffende kiezers teleur te stellen. En ja, velen van hen zullen zich dan ook bedrogen voelen. De een wat meer dan de ander.
Zie verder onder het kopje Morele aspecten van artikel Lijstduwer in de Wikipedia. Bedenk daarbij dat morele aspecten subjectief zijn. Dat wil zeggen dat u het er niet mee eens hoeft te zijn.
Hoogachtend,
=^_^=
automaat
8 juni 2009, 09:55
Jij zegt nu precies wat ik zei rijgie..
Een lijst mag de voorkeursstemmen gewoon naast zich neer leggen.
Dit gaat de PVV doen. Wie zijn dan teleurgesteld??? Die moslims van jou uit achterstandswijken omdat de ECHTE PVV STEMMER al WIST dat Wilders nooit zou gaan.
Wilders plaatste zich zodat mensen die niet wisten op welke kandidaat te stemmen gewoon op Wilders konden stemmen en de lijst zou zich vanzelf selecteren.
Bovendien gaf u eerder al aan dat het mogelijk is dat de PVV deze voorkeursstemmen naast zich neer zou leggen, u bestempelde dit als "op de rest lijken".
Ik persoonlijk wil de PVV sterk in europa en in Nederland hebben, voor mij telt "By any means nessecary". Dus als ze een of ander verkiezingselementje moeten negeren, gaan ze hun gang maar!
Waarom ben je eigenlijk nog bezig met zeiken en ruig aan het bloggen alsof je een bekende blogger bent?
Plan gefaald, end of story. De echte PVV'er blijft een PVV'er. Eventuele sukkels mogen van mij janken wat ze willen over het gedrag van de PVV.
Afgezien van dat. De media zal er geen aandacht aan gaan besteden omdat ze
1: Al wisten dat Wilders niet zou gaan
2: Andere partijen in het verleden vaak genoeg voorkeursstemmen hebben genegeerd en ze daarom, tegenover de PVV, geen poot hebben om op te staan
P.S. Ik twijfel nog steeds VOLLEDIG aan deze "achterstandswijk" beredenering.... maar wie weet!
rijgie
8 juni 2009, 11:21
Geachte automaat,
Wilders plaatste zich zodat mensen die niet wisten op welke kandidaat te stemmen gewoon op Wilders konden stemmen.
Het is voor elke kiezer algemeen bekend dat als je geen voorkeurstem weet uit te brengen dat je dan gewoon de lijsttrekker, de eerste op de lijst, kunt kiezen.
Bovendien gaf u eerder al aan dat het mogelijk is dat de PVV deze voorkeursstemmen naast zich neer zou leggen, u bestempelde dit als "op de rest lijken".
Er stond ook dat de rest door schade en schande wijzer is geworden en het kunstje nu niet meer flikt. Nou ja, alleen de Partij voor de Dieren nog wel maar daar is geen echte stemmenmagneet en die partij is ook nog redelijk jong. Daar komt bij dat dieren niet kunnen praten terwijl ze essentieel zijn voor het voortbestaan van de mensheid en daarom recht hebben op zo min mogelijk lijden (dit even terzijde opgemerkt).
U vind het blijkbaar geen probleem dat ook de PVV door schade en schande wijzer wordt. Dat mag.
Ik persoonlijk wil de PVV sterk in europa en in Nederland hebben, voor mij telt "By any means nessecary". Dus als ze een of ander verkiezingselementje moeten negeren, gaan ze hun gang maar!
Hier lijkt het er op dat ook u enige nattigheid voelt. En wat voor de een 'nessecary' is hoeft voor een ander helemaal niet necessary te zijn.
Verder begint het hier op een herhaling van zetten te lijken. Zoals ik al eerder schreef valt er over morele aspecten veel te discussiëren omdat die altijd subjectief zijn. Maar objectief gezien moet je gewoon de uitslag en de kiezer respecteren. Dus consequenties trekken als de uitslag dat aangeeft. Een verkiezing is een meetinstrument. Meetinstrumenten zijn objectief.
Een voorbeeld nemen aan de heer Hilbrand Nawijn van de LPF – een partij die door velen als een voorloper van de LGW, pardon PVV wordt gezien – misstaat niemand. En voor Geert al helemaal niet. Tenslotte weet je niet hoe snel de PVV weer ten onder kan gaan en dan zit hij toch mooi 5 jaar in een soort van gouden kooi in Brussel. Waarschijnlijk heeft hij dan ook geen peperdure beveiliging meer nodig waardoor ook hij weer een menswaardiger bestaan krijgt. En misschien wordt hij over 5 jaar herkozen. Dat zit hij dus de komende 10 jaar op rozen. En misschien lost hij ondertussen de economische crisis pan-Europees op. Dat zou fijn zijn.
Hoogachtend,
=^_^=
automaat
8 juni 2009, 11:59
double post
automaat
8 juni 2009, 12:04
1. Niets is algemeen bekend, en niets is een algemeen geldende regel bij verkiezingen. Wilders plaatste zich op de lijst voor mensen die niet wisten op wie te stemmen, die niet vertrouwen hebben in "de oude manier" van lijstrekker stemmen omdat deze "oude manieren" ze al VELE jaren hebben bedrogen. Dit komt natuurlijk door de bullshit kabinetten van de afgelopen jaren. Afgezien van dat kan enerzijds beredeneerd worden dat de PVV gehoor moet geven aan, anderzijds dat de PVV zelf de vrijheid heeft en dat teveel regels opleggen zorgt dat de democratie aan banden gelegd wordt. Dit is dus idd een morele kwestie waar geen hond aandacht aan besteed. Niemand wil op deze helling komen te staan. Morele kwesties die gepaard gaan met gevoelens zijn gevaarlijk voor discussie, die wint niemand. Geen debater gaat de strijd aan, geen programma zend het uit.
2. Andere partijen zijn zeker niet door schade en schande wijs geworden. Het CDA is nog steeds groot net als de VVD ondanks dat ze meerdere malen een vergelijkbare "stem-negering" hebben gepleegd. Alleen de PVDA is kleiner geworden wat het resultaat is van partij-politiek en andere bullshit, niet het negeren van voorkeursstemmen. Dus ook al ZOU HET ZO moeten zijn dat dit "schade en schande wijsheid" is, dit wordt het echter niet. Men komt er gewoon mee weg vanwege 1 onontwijkbaar feit: De kiezer GELOOFT en VERTROUWT. Het is hetzelfde geloof en vertrouwen dat fundamenteel is voor ons kapitalisme, anders zou iedere munteenheid zijn waarde verliezen.
3. Geloof mij als ik zeg dat ik waarschijnlijk de matigste PVV'er van het land ben. Ik denk daarom ook dat iedereen er (brabants gezegd) SCHIJT aan heeft dat de PVV voorkeursstemmen negeert. PVV'ers stemmen op 2 dingen:
- Wilders en zijn ideeen
- Wilders manier van partijen organiseren en keuze voor kandidaten
PVV'ers hebben genoeg van deze "correcte - zoals - het - moet" bullshit. Ze hebben er genoeg van dat islamieten en andere parasieten onze regels tegen ons keren en tegen ons gebruiken. Daarom zal het overgrote deel van de PVV zeggen: "We don't care how it's done, get it done". Met de harde en soms KEIHARDE uitspraken die Wilders doet in combinatie met zijn zetelwinst laat het volk al zien dat ze voor hem een blanco oorlogscheque hebben uitgeschreven. Een fenomeen waar niemand, zelfs geen rechters, macht over hebben.
Afgezien van dat, jij zou wetenschappelijk gezien nog steeds gelijk kunnen hebben. Maar zal het nooit krijgen. Er zit een groot verschil tussen gelijk hebben en het ook krijgen.
Zoals ik al zei. Er gaat niks gebeuren, niemand interesseert zich in voorkeursstem bullshit. De enige partij die hierover zou kunnen gaan zeiken is GroenLinks met haar eeuwige "wij doen alles goed & correct" attitude... Terwijl het GroenLinks lijstrekker Rosemuller was die na zijn politieke carriege vetbetaalde baantjes kreeg waar hij TIJDENS zijn carriere zoveel kritiek op had.
Het enige wat merkbaar zou kunnen zijn is dat Wilders minder zetels krijgt dan gepeild omdat deze zogenaamde "tactische islamieten" nu niet meer stemmen. Voor deze tacti-fundis komen vanzelf meer Nederlanders omdat er iedere dag meer mensen komen die zich ergeren aan de "ver-elitairing" van de politiek.
Werkelijk, ook al respecteer ik je mening en je moeite om 'traditionele gebruiken' te behouden... Ga gewoon wat nuttigs doen! AL is het flyeren voor een linkse partij, altijd beter dan deze amateuristische "ik-heb-net-mijn-eindexamen-gehaald-en-denk-dat-ik-een-doorontwikkeld-volwassen-persoon-ben" onzin.
rijgie
8 juni 2009, 13:55
Geachte automaat,
Zo te zien komt u nu lekker op dreef. Het lijkt wel of er een muntje dat eerder nog in uw mechaniek klemde gevallen is. Wat een retoriek, bijna adembenemend als dit in één keer hardop wordt gedeclameerd.
Jammer dat et barstensvol zit met gemeenplaatsen en generalisaties. Het lijkt er op dat u nog weinig gevoel voor nuance hebt ontwikkeld. Het is daarom dat u wat hulp verdient.
1. U verzint ter plekke dat menig PVV-stemmer radeloos wordt als de naam van de grote leider niet op de lijst gevonden wordt. Dit duidt op minachting voor de eigen achterban.
2. U stelt dat geen debater over morele kwesties durft te praten en zoiets nooit zal worden uitgezonden als dit toch gebeurt. Onjuist want Geert schuwt geenszins luid over morele aspecten heen te walsen zonder de geachte opponent ook maar een kans te geven om van repliek te dienen. Op 4 juni was dit voor menigeen ergerlijke, voor andere amusante gedrag wel degelijk via de TV te volgen. Eigenlijk gaan alle zinvolle discussies over morele aspecten en ethiek, maar dan wel zo dat alle deelnemers hun bijdragen kunnen leveren.
3. Als de term "schade en schande" wordt gebruikt dan laat u meteen uw fantasie de vrije loop. Daarbij galoppeert u voorbij aan "schade en schande" die op partijbijeenkomsten opgelopen kan worden. "De kiezer gelooft en vertrouwt" is zo'n generalisatie. Velen hebben een gezond wantrouwen, wikken en wegen, winnen advies in en discussiëren om uiteindelijk tot een sprankje hoop of geloof zo u wilt te komen.
4. Een gemeenplaats als "PVV's hebben genoeg van islamieten en andere parasieten […] laat het volk al zien dat ze voor hem een blanco oorlogscheque hebben uitgeschreven" is ronduit gênant en bijzonder beledigend voor alle PVV 's van buitenlandse komaf (ja die zien er ook). Dat je schrijft "het volk" waar je bedoelt "17% van het volk" getuigd ook al niet van enig gevoel voor nuance. Te gemakkelijk vergeet je dat 83% van het volk een kandidaat van een andere lijst verkoos.
5. Gelijk hebben is echt belangrijker dan gelijk krijgen. Daar is geen discussie over mogelijk.
6. U zet zich af tegen partijen met een "alles goed & correct"-attitude. Daarmee suggereert u dat u een "alles slecht & incorrect"-attitude prevaleert. Misschien bent u dan ook bij de PVV niet op de juiste plaats. Kijk eens rond in Duitsland. Misschien dat u daar iets vindt wat beter bij u past.
7. De passage over tacti-fundis is volkomen onbegrijpelijk. Zelfs de spellingscontrole weet er geen raad mee.
8. Bedankt voor het kijkje in het gedachtegoed van een bijzondere PVV-er. Gaan we nu inderdaad over tot de orde van de dag want dit wordt zonde van uw en mijn tijd.
Hoogachtend,
=^_^=
@Rijgie, even voor de duidelijkheid je bedoeld 83% van 36,5 procent?
Te gemakkelijk vergeet je dat 83% van het volk een kandidaat van een andere lijst verkoos.
rijgie
8 juni 2009, 14:12
@Rijgie, even voor de duidelijkheid je bedoeld 83% van 36,5 procent?
Klopt, net als die 17% van 36,5 procent,
=^_^=
Nog wat ik heb hier een artikeltje gevonden van 5 april 2009 dat is vanaf 4 juni precies twee maanden geleden vanaf die tijd wist heel Nederland dat Geert lijstduwer zou zijn voor de Europese verkiezingen, ik zeg heel Nederland maar blijkbaar wist het door jou genoemde deel dat niet?
Dat kan betekenen dat dit deel geen enkele band heeft met Nederland en daarom bewust geen Nederlands nieuws leest en alleen schotel televisie kijkt en Turkse of Marokkaanse kranten leest als men al lezen kan natuurlijk?
hier het artikel van 5 april 2009
Voor de Europese verkiezingen van juni heeft de PVV het Tweede kamerlid Barry Madlener als lijsttrekker aangewezen.
Barry Madlener (40) was eerder voor Leefbaar Rotterdam gemeenteraadslid. Van beroep was hij makelaar.
PVV-leider Wilders staat op plaats tien van de lijst en is lijstduwer. Als hij met voorkeursstemmen wordt gekozen, gaat hij toch niet in het Europees Parlement zitten.
Ellende
Dat zeggen Wilders en Madlener in een interview in De Telegraaf. De PVV doet mee met de Europese verkiezingen, omdat er volgens Madlener "al jaren meer ellende dan goeds uit Brussel op ons afkomt".
''Nederland is netto de grootste betaler, we betalen het meest aan al die onzin in Europa. Het geld gaat nu naar allerlei Poolse en Spaanse wegen terwijl de files hier de pan uitrijzen.''
Wilders zegt "abslouut" nog steeds de wens te hebben het Europees Parlement op te heffen en het op deze manier "van binnenuit onderuit te halen".
"Wij vinden Europa maar op één punt geslaagd, en dat is op het gebied van economische samenwerking."
Bron: http://europakiest.nos.nl/nieuws/artikel/id/tcm:44-500600/title/madlener-lijsttrekker-wilders-lijstduwer-verkiezingen-eu
Gygnus
8 juni 2009, 15:01
Als Wilders zo eerlijk was om te zeggen dat hij niet naar het Europees parlement zou vertrekken, dan hebben de moslims een graf gegraven waar ze zelf in zijn gevallen.
Bedankt voor de voorkeurstemmen.
Volgens jou zijn er dus enorme aantallen moslims gemobiliseerd om Wilders een loer te draaien?
Er is niet aan gedacht dat PVV-ers na alle walgelijke aanvallen van links simpelweg niet meer van gedachte te brengen zijn?
Tevens geloof ik er geen moer van dat moslims massaal op Wilders hebben gestemd.
rijgie
8 juni 2009, 15:12
Bedankt voor de info. Ik wist het ook niet. Ik wist het pas op 4 juni nadat ik had gestemd. Toen keek ik nog eens de Kandidatenlijsten door en toen pas zag ik dat alleen de PvdD en de PVV de fractieleider onderaan de lijst hadden toegevoegd. Op TV zag ik in straatinterviews, o.a. bij het flyeren van GL of SP (weet ik effe niet meer) dat mensen zeiden: "Nee dank u, ik stem Geert Wilders" of "Dank u maar ik stem toch op Geert Wilders". Beiden zagen er niet uit of ze ook wisten bij welke partij Geert zit. Later zag/hoorde ik in een ander actualiteitenprogramma vergelijkbare antwoorden. Niemand zei op Geert te stemmen omdat hij toch niet naar het Europees Parlement zou gaan. Men wilde gewoon het hokje van Wilders rood maken om hun ongenoegen te uiten. Zonder Geert op de lijst was de uitslag betrouwbaarder geweest maar Geert kan dit eenvoudig rechttrekken door gewoon de voorkeurstemmen te respecteren en in het EP plaats te nemen.
=^_^=
Gygnus
8 juni 2009, 15:31
Op TV zag ik in straatinterviews, o.a. bij het flyeren van GL of SP (weet ik effe niet meer) dat mensen zeiden: "Nee dank u, ik stem Geert Wilders" of "Dank u maar ik stem toch op Geert Wilders". Beiden zagen er niet uit of ze ook wisten bij welke partij Geert zit. Later zag/hoorde ik in een ander actualiteitenprogramma vergelijkbare antwoorden. Niemand zei op Geert te stemmen omdat hij toch niet naar het Europees Parlement zou gaan. Men wilde gewoon het hokje van Wilders rood maken om hun ongenoegen te uiten. Zonder Geert op de lijst was de uitslag betrouwbaarder geweest maar Geert kan dit eenvoudig rechttrekken door gewoon de voorkeurstemmen te respecteren en in het EP plaats te nemen.
=^_^=
De linkse media probeert vaak om de rechtse stemmers als een stelletje debielen af te doen.Net zoals bij Pim probeert de linkse media te zorgen dat mensen die niet direct verder kijken dan hun neus lang is, te laten denken dat dit de gemiddelde rechtse stemmer is.
Standaard tactiek.
TIP:
Als je echt wil weten hoe het zit in Nederland, kijk het nieuws en bedenk wat voor gevoel de nieuwslezers bij jouw proberen over te brengen.
Dit hoeft uiteraard niet bij een Hart van Nederland spotje over een hondje en een konijn die het samen goed kunnen vinden, maar vooral bij de politieke items en onderwerpen die te maken hebben met bv discriminatie of criminaliteit.
De functie van een nieuwslezer in de mainstream media is niet om je te vertellen wat er gebeurt in de wereld, maar om alles zo te plakken en uit te leggen dat het binnen het straatje van hen, de leraren van jouw middelbare school,Uni en andere beroepsgroepen die afhankelijk zijn van de overheid past.
Veel tegenstanders van Wilders roepen vaak:
Jullie hebben geen eigen mening!
Maar de mening van deze tegenstanders kunnen ze vaak vertellen tegen:
Een gemiddelde leraar( helaas..)
Hoofdcommisaris van Gouda
80% van personen werkzaam in de overheid
Parkeerwachten( zelf na de 10e keer in elkaar gemept worden)
90% van de personen werkzaam in de media
En elk van hen zal het met je eens zijn.
Zoals je ziet past jouw mening dus bij ieder die op 1 of andere manier van de overheid afhankelijk is.
Ik hoop dat je jezelf ooit los trekt van de leugens waarmee je dagelijks wordt bedolven en je intelligentie voor betere doeleinden gebruikt.
Door de media word structureel en doelbewust naar buiten gebracht dat de PVV anti-immigranten partij zou zijn die bij de eerste gelegenheid iedereen de grens overgooit. Verder word de schijn hooggehouden dat de PVV een partij is die Marokkanen haat dit word ook nog eens bevestigd door partijen als de SP door o.a. het zuurpruimpje dat nooit lachen kan 'Agnes Kant'.
Het zijn allemaal leugens.
De PVV zegt wij willen een stop op immigratie omdat bewezen heeft dat de multicultuur gefaald heeft en dat dit land niet geschikt is als immigratieland zoals Amerika daar bijvoorbeeld wel voor geschikt is omdat dit een relatief nieuw land is en omdat het een groot land is.
Immigratie heeft dit land in enorme problemen gestoken dat vooral veroorzaakt word door moslim-immigranten, logisch dus dat je dan vooral die groep afremd om naar Europa en vervolgens naar Nederland te laten komen.
Dit heeft niks te maken met haat maar met kritisch en realistisch naar het probleem te kijken en het ook op die manier op te lossen.
Dan de zogenaamde Marokkanenhaat van de PVV.
Dit forum bestaat op drie maanden na net zo lang als de PVV en al die tijd heeft het alle berichten uit de media over en van de PVV verzameld, we hebben dus inmiddels een leuk archief opgebouwd waarin vrijwel alle berichten staan die ooit over de PVV naar buiten zijn gekomen en dat zijn er nogal wat.
Nergens echter zul je hier, in de Google of op de PVV site zelf, berichten tegenkomen waaruit zou blijken dat de PVV Marokkanen haat. Wat de PVV wel doet is het aan de kaak stellen van terreur dat puur en alleen veroorzaakt word door onopgevoed Marokkaans schorem. Door dit dus niet onder de pet te houden en aan te kaarten en het probleem zelfs hard te willen oplossen ben je o.a. volgens zuurpruimpje Agnes Kant en allerlei ander linkse glibbers of dat nu uit politieke partijen zijt of media, een Marokkanenhater.
Allemaal leugens.
Geloof nooit linkse dwaallichten en geloof zeker geen links elitaire figuren die alle belang hebben bij de problemen die voortvloeien uit de multicultuur en geloof al zeker geen linkse organisaties die alle belang hebben bij de multicultuur om daar zelf (baantjes en financieel) beter van te worden zoals media, vluchtelingenwerk of Agnes Kant
rijgie
8 juni 2009, 16:50
[...]
Beste Gygnus,
Als ik je berichten lees bespeur ik een hoop wrok en frustratie. Ik heb oprecht met je te doen. Wat je allemaal schetst herken ik niet. De moslima's die 's ochtends hun kleine kinderen naar school brengen terwijl ik de kippen voer groeten mij altijd vriendelijk. En ik groet vriendelijk terug. Andersom komt ook voor.
Soms pik ik ook een Nederlands journaal mee maar ik kijk ook naar het journaal op Duitsland, Engeland, België, CNN. En ik moet zeggen, het Nederlands journaal is het over het algemeen het meest kinderachtig. Tot overmaat van ramp herhalen ze dat de hele dag omdat TV in Nederland niks mag kosten. Enige politieke voorkeur bespeur ik niet. Het liefst melken ze een onderwerp als een vliegtuigje in een weiland zo lang mogelijk uit. Dat heeft lekker geen politieke lading en de kijker vreet het maar. Daarvoor en daarna storten ze nog een hoop reclame over hun kijkertjes heen. 's Avonds in alle actualiteitenprogramma's diepen ze hetzelfde onderwerp nog eens flink uit door steeds maar weer dezelfde vraag te stellen waarop antwoorden komen die beginnen met "Zoals ik al zei...". Hoe jaag je je kijkers naar reclameloze buitenlandse zenders? Nou zo dus. Maar als jij jezelf wil blijven kwellen moet je gewoon naar Nederlandse TV blijven kijken. Ik weet dat je daar niet wijzer van wordt. En dat blijkt maar weer. Oeps, ik dwaal af (begin dan ook niet over NL-TV).
Maar Gygnus, zie ook de positieve kanten van het leven. Je geeft blijk van interesse in de politiek en je heb je draai gevonden bij de PVV. En je hebt zelfs overdag de tijd om actief deel te nemen in dit forum. Je hebt dus tijd en computerfaciliteiten. Dat geeft toch gouden randjes aan je bestaan. Wees daar blij mee. Kop op, neus in de wind.
Ik ga zo nog even joggen maar ik wens je veel sterkte en succes.
Met vriendelijk groet,
=^_^=
automaat
8 juni 2009, 17:06
Ik heb een trauma met nuanceren omdat door de jaren 90 heen alles te sterk is genuanceerd naar 0.01%.
10 Marokkanen slaan iemand in elkaar, had niks te maken met problematiek bij de Mocro's, WAS EEN INCIDENT!! HADDEN NET ZO GOED NEDERLANDERS KUNNEN ZIJN!!! Of dergelijke aai-over-de-bol nuances.
Theo van Gogh wordt afgeknald, door een moslim, in de naam van allah. Het wordt overgenuanceerd dat de moslim gemeenschap niets wil weten van dit soort fundi's. 4 jaar later knalt israel een stel fundamentalisten overhoop ergens rond gaza EN WIE STAAN ER OP STRAAT TE PROTESTEREN:):):):) juist, deze "onschuldige" islamieten die eerder aangaven niks met fundamentalisten te maken willen hebben.
Dit soort nuances, ons allen bekend, zo ook bij u als u zo politiek ingesteld bent als u beweert, hebben mij een trauma voor nuances bezorgd.
Ik wil daarom ongenuaceerde KEIHARDE maatregelen die een goed resultaat GARANDEREN. Daarna maken we een nieuwe start waarin weer genuanceerd kan worden.
Ik heb het recht op een eigen mening, en het recht om ongenuanceerd te zijn. Alleen omdat het tuig uit de linkse lente nu door is gedrongen in de ambtenarij wordt er gedaan alsof mensen die niet nuanceren crimineel zijn. Juist daarom nuanceer ik niet. Wanneer een deel KEIHARD alles wegnuanceert en een deel helemaal NIET nuanceert, is er een balans in het midden. Als een van de partijen ermee ophoud, is de balans ontwricht. Dit was de balans ook JAREN lang.
Afgezien van dat, ik quote u even:
U schreef:
"U verzint ter plekke dat menig PVV-stemmer radeloos wordt als de naam van de grote leider niet op de lijst gevonden wordt. Dit duidt op minachting voor de eigen achterban"
Afgezien van het feit dat ik niet gezegd heb dat de PVV stemmer zelf Wilders op de lijst wilt hebben en dit het verdraaien van mijn standpunt is (drogreden) is de waarheid dat GW dit ZELF deed om eventuele mensen die niet weten op welke kandidaat te stemmen te helpen.
Bovendien is uw conclusie "Dit duidt op minachting voor de eigen achterban" een overhaaste en niet onderbouwde conclusie (drogreden 2).
Beide uitspraken zijn niet alleen drogredenen, maar ook nog eens ONGENUANCEERD, u pretendeert dat menig PVV stemmer METEEN al radeloos wordt ALS "..." terwijl er ook nog stappen tussen zitten.
U beweert dat gelijk hebben belangrijker is dan het krijgen:
Neem nu even het voorbeeld van E Louwes. Juridisch gezien de moordenaar van de weduwe Wittenberg. Mijn mening over deze zaak doet er verder niet toe.
Louwes beweert constant onschuldig te zijn, echter, hij is een moordenaar. Niet omdat ik dat denk, maar omdat het juridisch bewezen is.
Het kan zijn dat Louwes werkelijk gelijk heeft, echter krijgt hij het niet.
En nu vertel jij mij dat dit niet belangrijk is ten opzichte van Louwes die de ECHTE "ik was het of ik was het niet" waarheid weet.
Je maakt een grap, hoop ik? Het een kan niet zonder het ander, en in sommige gevallen is het maar goed ook dat het gesplitst wordt zowel in het geval van rechts als links.
Even reageren op die blanco cheque, dit baseer ik op het feit dat de PVV in staat is mensen met een Nederlands paspoort + nog een ander paspoort te denaturaliseren en aan hun lot over te laten in, bijvoorbeeld, Marokko.
Ik vind dit een blanco-cheque omdat er geen zwaardere straf te bedenken is (behalve levenslang) die tegen conferenties van Geneve in gaan.
En omdat dit een ONONTWIJKBAAR standpunt is van de PVV, ben ik van mening dat PVV stemmers Geert Wilders een zo goed als blanco cheque geven (mits hij zich natuurlijk aan de grondwet + geneve conventies houd).
Laten we het voor de goede orde dan even houden op een bijna blanco cheque, omdat er wel een kader is waarbinnen zelfs de PVV moet functioneren.
Nou heb ik u toch betrapt op een derde drogredenering. Namelijk het gedeelte waarbij u pretendeert dat ik, als ik een "alles goed en wel" houding afkeur, ik meteen kies voor een "alles slecht en klote" houding. Wat u letterlijk typte weet ik niet omdat het scrollen me verveelt, maar ik kan u wel vertellen dat dit een zoveelste overhaaste conclusie is. U slaat stappen over en heeft geen materiaal waaruit blijkt dat ik als persoon meteen spring naar het tegenovergestelde.
Ik vraag u daarom vooral door te discussieren, en misschien eens kritisch uw eigen verhalen door te lezen. U doet alsof u zo goed bent, u doet alsof u zo goed formeel kunt zijn en u doet alsof wij het allemaal maar fout hebben (gevolgd door een foute redenering waarom).
Afgezien van dat, ik moet nog steeds zien of dit hele "islamieten stemmen op" verhaal wel klopt.
Wie lacht wie uit als het niet klopt, en wie lacht wie uit als het klopt maar de PVV negeert de voorkeursstemmen en functioneert lekker door?!
Ik voorspel, wat er ook gebeurt, een win-win situatie voor de PVV en haar achterban.
Gygnus
8 juni 2009, 17:19
Beste Gygnus,
Als ik je berichten lees bespeur ik een hoop wrok en frustratie. Ik heb oprecht met je te doen. Wat je allemaal schetst herken ik niet. De moslima's die 's ochtends hun kleine kinderen naar school brengen terwijl ik de kippen voer groeten mij altijd vriendelijk. En ik groet vriendelijk terug. Andersom komt ook voor.
Soms pik ik ook een Nederlands journaal mee maar ik kijk ook naar het journaal op Duitsland, Engeland, België, CNN. En ik moet zeggen, het Nederlands journaal is het over het algemeen het meest kinderachtig. Tot overmaat van ramp herhalen ze dat de hele dag omdat TV in Nederland niks mag kosten. Enige politieke voorkeur bespeur ik niet. Het liefst melken ze een onderwerp als een vliegtuigje in een weiland zo lang mogelijk uit. Dat heeft lekker geen politieke lading en de kijker vreet het maar. Daarvoor en daarna storten ze nog een hoop reclame over hun kijkertjes heen. 's Avonds in alle actualiteitenprogramma's diepen ze hetzelfde onderwerp nog eens flink uit door steeds maar weer dezelfde vraag te stellen waarop antwoorden komen die beginnen met "Zoals ik al zei...". Hoe jaag je je kijkers naar reclameloze buitenlandse zenders? Nou zo dus. Maar als jij jezelf wil blijven kwellen moet je gewoon naar Nederlandse TV blijven kijken. Ik weet dat je daar niet wijzer van wordt. En dat blijkt maar weer. Oeps, ik dwaal af (begin dan ook niet over NL-TV).
Maar Gygnus, zie ook de positieve kanten van het leven. Je geeft blijk van interesse in de politiek en je heb je draai gevonden bij de PVV. En je hebt zelfs overdag de tijd om actief deel te nemen in dit forum. Je hebt dus tijd en computerfaciliteiten. Dat geeft toch gouden randjes aan je bestaan. Wees daar blij mee. Kop op, neus in de wind.
Ik ga zo nog even joggen maar ik wens je veel sterkte en succes.
Met vriendelijk groet,
=^_^=
Dit: [...] was dus kennelijk het enige wat je las bij mij.
Even een dansende banaan te voorschijn toveren over je comment over mijn wrok en vooral: Ik bespeur geen enkele politieke voorkeur.
Hier is tie:banana
De eerste keer dat ik hem gebruik dus wees er trots op.
Het steekt dat wanneer ik een handreiking doe aan je, terwijl velen duidelijk maakte dat jouw argumenten kant noch wal raken, en ik slechts een gezonde rebellie zag.
Deze handreiking zie je als wrok?
Deze rebellie is helaas gericht tegen de verkeerde zijde en kan het niet meer dan lachwekkend vinden dat je denkt dat de NL media unbiased is.
Over de vriendelijke moslima's, die hun kids even laten lachen met een bezoekje aan een sociale werkplaats/kinderboerderij:
Ik ken ook meer dan genoeg moslima's en onder hun mannelijke collega's heb ik veel vrienden.
Deze zelfde vrienden hebben een enorme haat tegen Nederland, die ze zowel uitten in woord als daad.
Ik kijk trouwens geen NL tv meer, omdat deze vrij politiek gekleurd is.
Heb je je weleens afgevraagd, dat ondanks de hoge salarissen in de media, ze onderwerpen zo vaak uitmelken?
automaat
8 juni 2009, 18:30
Laten we inderdaad de discussie eens omdraaien.
Rije, graag jouw mening over:
Wim Kok die jarenlang lult over grootverdienende asocialen. Terwijl hij zelf na zijn carriere bij schiphol knaken begon te verdienen.
Paul Rosemuller die het had over hufterigheid en te hoge salarissen bij overheidsbobo's en na zijn carriere zelf bij publieke instellingen vette salarissen opstreek (dat hij deze later terugbetaalde maakt niet uit, hij zette zijn handtekening)
Ik kan er nog 100 noemen maar eerst even deze 2.
Ik respecteer onder alle omstandigheden, ook al ben ik zo rechts, nog steeds. Ik ben rechts, en vaak ongenuanceert, maar wel een democraat.
Dus, vertel, als rechts+GW echt zo gek zijn, je mening over deze boeven.
rijgie
8 juni 2009, 20:03
Geacht Forum v/d Vrijheid,
Heel vriendelijk om mij zo te waarschuwen voor de media. Maar zoals ik ook Gygnus al schreef (zie bericht #42), ik herken de geschetste problematiek niet. Terwijl ook ik toch in dit overbevolkte landje woon. Ik weet wel dat misdaad en geweld overal in alle lagen van de bevolking voorkomt maar dat is van alle tijden en daar hebben we wetten, politie, rechters en gevangenissen voor. Naar aanleiding van uw bericht probeer ik toch een paar opmerkingen toe te voegen.
Door de media word structureel en doelbewust naar buiten gebracht dat de PVV anti-immigranten partij zou zijn die bij de eerste gelegenheid iedereen de grens overgooit. Verder word de schijn hooggehouden dat de PVV een partij is die Marokkanen haat dit word ook nog eens bevestigd door partijen als de SP door o.a. het zuurpruimpje dat nooit lachen kan 'Agnes Kant'.
Volgens mij roept geen enkele partij "Komt u maar, komt u maar, er kan nog meer bij". Wel hoorde ik Geert zeggen dat hij Marokkanen die in de fout zijn gegaan terug naar Marokko wil terugsturen (raar taalgebruik als je in Nederland geboren bent en met Marokkaan wordt aangeduid). Volgens mij staat "terugsturen" gelijk aan vrijspraak. Dat is niet handig. Hier veroordelen en bestraffen is de enige juiste weg voor mensen die hier over de schreef zijn gegaan. Komaf speelt daarbij geen rol.
Het zijn allemaal leugens. De PVV zegt wij willen een stop op immigratie omdat bewezen heeft dat de multicultuur gefaald heeft en dat dit land niet geschikt is als immigratieland zoals Amerika daar bijvoorbeeld wel voor geschikt is omdat dit een relatief nieuw land is en omdat het een groot land is.
Migratie is van alle tijden zowel bij mens als bij dier. Dat dat niet altijd zonder problemen gaat is logisch. Echter, de mens onderscheidt zich van de overige dieren door de omvang en kwaliteit van de hersenen. Daarmee kunnen creatieve oplossingen gevonden worden. Verder moet Nederland niet worden vergeleken met Amerika (ik neem aan de USA). Beter is het om de Verenigde Staten van Europa te vergelijken met de Verenigde Staten van Amerika. En dan schelen we niet meer zoveel in omvang. En vandaar ook dat de verkiezing van het Europees Parlement zo belangrijk is. Ga maar na, zou het niet heel vreemd en egoïstisch zijn als alle Europese landen multicultureel zijn en Nederland monocultureel?
Immigratie heeft dit land in enorme problemen gestoken dat vooral veroorzaakt word door moslim-immigranten, logisch dus dat je dan vooral die groep afremt om naar Europa en vervolgens naar Nederland te laten komen. Dit heeft niks te maken met haat maar met kritisch en realistisch naar het probleem te kijken en het ook op die manier op te lossen.
Zoals gezegd is het afremmen van immigratie een hot item bij alle partijen. Belangrijk daarbij is naar oplossingen te zoeken die het voor noodlijdende groepen minder aantrekkelijk maakt om hier hun geluk te beproeven. Bij voorbeeld door meer welvaart te brengen in de landen van herkomst. Betere/eerlijke prijzen betalen voor grondstoffen, koffie, thee, bananen en andere voedingsmiddelen. Politieke stabiliteit afdwingen, etc. etc.
Overigens heb ik het afgelopen jaar meer last gehad van de onder Bush ontstane financiële en economische crises (grrr) dan van de multicul.
Dan de zogenaamde Marokkanenhaat van de PVV.
Dit forum bestaat op drie maanden na net zo lang als de PVV en al die tijd heeft het alle berichten uit de media over en van de PVV verzameld, we hebben dus inmiddels een leuk archief opgebouwd waarin vrijwel alle berichten staan die ooit over de PVV naar buiten zijn gekomen en dat zijn er nogal wat.
Nergens echter zul je hier, in de Google of op de PVV site zelf, berichten tegenkomen waaruit zou blijken dat de PVV Marokkanen haat.
Ik ga het allemaal niet nazoeken en zeker niet nalezen maar volgens mij trekt de PVV wel degelijk mensen aan die niet geheel vrij zijn van Marokkanenhaat. Alleen al in dit draadje zie ik taalgebruik waar de honden geen brood van lusten. Laat ik me beperken door te zeggen dat de sfeer niet altijd 100% okay is.
Wat de PVV wel doet is het aan de kaak stellen van terreur dat puur en alleen veroorzaakt word door onopgevoed Marokkaans schorem. Door dit dus niet onder de pet te houden en aan te kaarten en het probleem zelfs hard te willen oplossen ben je o.a. volgens zuurpruimpje Agnes Kant en allerlei ander linkse glibbers of dat nu uit politieke partijen zijt of media, een Marokkanenhater. Allemaal leugens.
Wat mij betreft mag het woord Marokkaans gewoon worden weggelaten. Treedt op tegen al het onopgevoede schorem. Verzwaar straffen als dat nodig is. Cellen zat. Als ik hoor dat iemand zijn kind mishandelt of mishandeld heeft zorg er dan voor dat die ouder wordt aangepakt ook al is het een gewone Nederlander. En ja ouders van minderjarig schorem zijn medeplichtig. Plukken kan meestal niet maar uit de ouderlijke macht zetten wel.
Geloof nooit linkse dwaallichten en geloof zeker geen links elitaire figuren die alle belang hebben bij de problemen die voortvloeien uit de multicultuur en geloof al zeker geen linkse organisaties die alle belang hebben bij de multicultuur om daar zelf (baantjes en financieel) beter van te worden zoals media, vluchtelingenwerk of Agnes Kant
Bedankt voor dit advies maar ik geloof helemaal geen dwaallichten, geen linkse, geen rechtse, geen midden en geen weet-niet dwaallichten. Wel vind ik dat de media en vluchtelingenwerk noodzakelijk zijn en van mij mag Agnes Kant ook blijven.
Overigens denk ik dat heel wat dwaallichten die eerder op Boer Koekoek, later op Hans Janmaat, toen op Pim Fortuyn en daarna op Jan Marijnissen hebben gestemd (misschien mis ik een paar) deze keer Geert Wilders uitkozen om hun ongenoegen te uiten. Dus wees zuinig op ontevreden dwaallichten want ze zijn zo weer weg.
Dit bericht heeft niet de pretentie volledig te zijn.
=^_^=
rijgie
8 juni 2009, 20:35
Laten we inderdaad de discussie eens omdraaien.
Rije, graag jouw mening over:
Wim Kok die jarenlang lult over grootverdienende asocialen. Terwijl hij zelf na zijn carriere bij schiphol knaken begon te verdienen.
Paul Rosemuller die het had over hufterigheid en te hoge salarissen bij overheidsbobo's en na zijn carriere zelf bij publieke instellingen vette salarissen opstreek (dat hij deze later terugbetaalde maakt niet uit, hij zette zijn handtekening)
Ik kan er nog 100 noemen maar eerst even deze 2.
Ik respecteer onder alle omstandigheden, ook al ben ik zo rechts, nog steeds. Ik ben rechts, en vaak ongenuanceert, maar wel een democraat.
Dus, vertel, als rechts+GW echt zo gek zijn, je mening over deze boeven.
Ha automaat,
Van Wim Kok vind ik het volkomen belachelijk dat hij via commissariaten zijn pensioen opkrikt. Het is onnodig en volgens mij gebruikt hij de vergaderingen om een middagdutje te doen. Hij doet aan exhibitionistische zelfverrijking zoals hij het zelf noemde. Ik vind het exorbitante zelfverrijken.
Van Paul Rosemüller weet ik niet zo veel. Vaaglijk kan ik me inderdaad iets herinneren over iets terugbetalen, nu je het zegt. Het zal niet om megabedragen zijn gegaan. Wel vind ik dat hij op tv best sfeervol mensen kan interviewen. Heb er geen probleem me dat hij daarmee geld verdient.
=^_^=
rijgie
8 juni 2009, 20:39
... banana ...
Die banaan is toch wel een fair trade banaan, mag ik hopen.
=^_^=
Mahalingam
8 juni 2009, 21:47
En als die dat niet is, dan zijn deze het zeker wel:
http://geurengoeroe.web-log.nl/mijn_weblog/images/2009/03/27/m680.jpg
Over Rosemüller en terug betalen vind ik dit:
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=52457
15 juni 2007
Rotterdam, 15 juni. Paul Rosenmöller, de voormalig politiek leider van GroenLinks, heeft een bedrag van 23.144 euro teruggestort op de rekening van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Hij blijkt geen recht te hebben gehad op het geld.[...]Rosenmöller, sinds 2003 in dienst bij de publieke omroep IKON, betaalde het bedrag vanmorgen terug nadat uit onderzoek van deze krant bleek dat hij zijn vergoeding niet had mogen krijgen. Zijn inkomen uit (semi-) publieke middelen was daarvoor te hoog.
Verder: door huwelijk zou die multimiljonair zijn geworden.
Gygnus
8 juni 2009, 21:52
Die banaan is toch wel een fair trade banaan, mag ik hopen.
=^_^=
Helaas dat is het niet, ga je nu protesteren tegen FVDV omdat het niet de juiste bananen gebruikt?
Trouwens aan de banaan te zien zit het wel goed.
Ik denk dat we met deze laatste opmerkingen bij de kern van dit topic zijn aangekomen.
jpmante
8 juni 2009, 22:57
Wel hoorde ik Geert zeggen dat hij Marokkanen die in de fout zijn gegaan terug naar Marokko wil terugsturen (raar taalgebruik als je in Nederland geboren bent en met Marokkaan wordt aangeduid).
In Nederland geboren worden maakt je nog geen Nede5rlander en al zeker niet indien je een dubbele nationailteit hebt. Een Nederlander in de zin van iemand van Nederlandse afkomst is iemand die uit Nederlandse ouders geboren is en zijn of haar roots in dit land heeft liggen. Ja het zijn Marokkanen in niets anders.
Volgens mij staat "terugsturen" gelijk aan vrijspraak. Dat is niet handig. Hier veroordelen en bestraffen is de enige juiste weg voor mensen die hier over de schreef zijn gegaan. Komaf speelt daarbij geen rol.
Wel handing en bovendien maakt het me geen zier uit wat er met de persoon in zijn of haar land van afkomst gebeurt. Het gaat er om om de Marokkaanse terreur in dit land te stoppen. Komaf speelt weldegelijk een rol daar Nederland het land van de Nederlanders is en dat ook moet blijven. Ja hoor ik zeg eigen volk eerst.
Migratie is van alle tijden zowel bij mens als bij dier. Dat dat niet altijd zonder problemen gaat is logisch. Echter, de mens onderscheidt zich van de overige dieren door de omvang en kwaliteit van de hersenen. Daarmee kunnen creatieve oplossingen gevonden worden.
Ongecontroleerde migratie heeft tot de ondergang van vele beschavingen geleid welnu die fout wens ik niet meer te maken. Een creatieve oplossing derhalve is het remmen van migratie en daarmee de kans voor het voorbestaan van onze beschaving te vergroten.
Ga maar na, zou het niet heel vreemd en egoïstisch zijn als alle Europese landen multicultureel zijn en Nederland monocultureel?
Omdat anderen in het ravijn springen moeten wij dat dan ook maar doen?? Overigens rookt u??
Overigens heb ik het afgelopen jaar meer last gehad van de onder Bush ontstane financiële en economische crises (grrr) dan van de multicul.
Och jee Bush wordt er weer bij de haren bij gesleept, heeft u wel eens over ACORN gehoord. Maar goed laat maar, u zult vast wel een foto van Obama aan uw muur hebben hangen.
Ik ga het allemaal niet nazoeken en zeker niet nalezen maar volgens mij trekt de PVV wel degelijk mensen aan die niet geheel vrij zijn van Marokkanenhaat.
U zoekt niet uit u wil niet lezen maar u vind wel van alles. Een beetje dom zou ik zeggen.
Maar even los daarvan als u zo van hen houd dan lijkt het me een goed idee indien u naar Marokko zou verhuizen, de vraag is natuurlijk wel of zij u dan willen hebben.
Wel vind ik dat de media en vluchtelingenwerk noodzakelijk zijn en van mij mag Agnes Kant ook blijven.
De media blijven, ja natuurlijk maar dan wel objectief en niet als linkse roeptoeters. Vluchtelingenwerk kan ook maar dan wel gericht op de opvang in de regio van oorsprong. Agnes Kant is misschien in Noord Korea beter op haar plaats mogelijk dat u een goed woordje voor haar bij Kim kunt doen.
Dit bericht heeft niet de pretentie volledig te zijn.
=^_^=
Uw bericht was volledig genoeg voor mij om te weten wat voor vegatarisch vlees we in kuip hebben.
doktermolotov
8 juni 2009, 23:19
Bestaat er zoiets als veganistische hansworsten??
jpmante
8 juni 2009, 23:37
Bestaat er zoiets als veganistische hansworsten??
Ja hoor dat zijn hans-tofu-worsten:-)) :-)) :-))
doktermolotov
8 juni 2009, 23:47
Ja hoor dat zijn hans-tofu-worsten:-)) :-)) :-))
Heer mante dat is vies heel vies hoor!
jpmante
8 juni 2009, 23:50
Heer mante dat is vies heel vies hoor!
Ja absoluut niet te vreten, daarom dat ik me dan ook consquent aan T-Bone Steaks en Varkens Karbonades hou. Ik weet dat Thieme dat niet leuk vind maar ja dat is dan jammer voor haar.
doktermolotov
9 juni 2009, 00:04
Ja absoluut niet te vreten, daarom dat ik me dan ook consquent aan T-Bone Steaks en Varkens Karbonades hou. Ik weet dat Thieme dat niet leuk vind maar ja dat is dan jammer voor haar.
Ik ga straks mij even te buiten aan een halve kilo rib-eye afkomstig van een koe uit sonora.
mag thieme lekker op een tofu hansworst kauwen.
Even de smaakpapillen verwennen , niet kwijlen hoor.
http://www.gonomad.com/features/0812/horses-images/steak.jpg
Zo zie die van mij eruit na hem wat gemarteld te hebben op een grill
http://farm4.static.flickr.com/3443/3396511781_7c27839407_o.jpg
rijgie
9 juni 2009, 15:06
Beste jpmante,
Ik ga het allemaal niet nazoeken en zeker niet nalezen maar volgens mij trekt de PVV wel degelijk mensen aan die niet geheel vrij zijn van Marokkanenhaat.
U zoekt niet uit u wil niet lezen maar u vind wel van alles. Een beetje dom zou ik zeggen.
Volgens mij bent u zo iemand die niet geheel vrij is van Marokkanenhaat en zich daardoor tot de PVV voelt aangetrokken. U bewijst dat mij stelling juist is en dat het niet nodig is om alle partijstukken te bestuderen om tot bovenstaande bevinding te komen.
Verder ga ik er vanuit dat Geert Europa intrekt als zijn kiezers dat op hun stemformulieren hebben aangegeven met hun voorkeurstemmen. Verkiezingsuitslagen respecteren misstaat niemand. Ook de kennisgeving inzake zijn lijstduwersvisie maanden voor de verkiezingen doet daar niets aan af. Mensen ontgaat dat of zijn het vergeten als het eenmaal zover is. In het Europees Parlement krijgt hij te maken met de hele buitengrens van de Europese Unie. En dat is precies waar hij zoveel verstand van zegt te hebben. En Nederland is nu echt wel een tikkeltje te klein voor hem.
Met vriendelijke groet,
=^_^=
Mahalingam
9 juni 2009, 17:08
Was Nederland ook een tikkeltje te klein voor Ayaan Hirsi Ali?
Geacht Forum v/d Vrijheid,
Heel vriendelijk om mij zo te waarschuwen voor de media. Maar zoals ik ook Gygnus al schreef (zie bericht #42), ik herken de geschetste problematiek niet. Terwijl ook ik toch in dit overbevolkte landje woon. Ik weet wel dat misdaad en geweld overal in alle lagen van de bevolking voorkomt
Alleen in de ene laag astronomisch meer dan in de andere laag en ik dacht niet dat we deze astronomische laag naar nederalnd hadden gehaald om hier vrijelijk de crimineel uit te hangen, bovendien heeft Nederland jarenlang de titel hoog kunnen houden dat je hier alle kansen kunt krijgen gesubsidieerd of niet en desnoods een uitkering kunt krijgen.
Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom je als allochtoon hier de crimineel moet uithangen. Wellicht herken je jezelf niet in deze problematiek maar het overgrote gedeelte van Nederland 'wat overigens straks bij de TK verkiezingen zal blijken' herkend zich wel in de problematiek en zal straks zijn veto uitspreken na overigens 30 jaar lang tolerant te zijn geweest.
Volgens mij roept geen enkele partij "Komt u maar, komt u maar, er kan nog meer bij".
Op naar het (uitkerings)paradijs!
Na invoering van de nieuwe Vreemdelingenwet in 2001 nam het aantal asielzoekers sterk af. Dat effect is al lang weer weggeëbd. Vorig jaar verdubbelde het aantal eerste asielvragers ten opzichte van 2007.
Er werden 15.300 asielaanvragen gedaan en er moeten weer nieuwe asielcentra worden geopend.
Deze toename komt niet door veranderde omstandigheden in de herkomstlanden, maar door verslapt beleid. Zo gaat het vierde kabinet-Balkenende soepeler om met het geven van verblijfsvergunningen, zoals het massale pardon voor afgewezen gelukszoekers.
En de PvdA-staatssecretaris Nebahat Albayrak is, getuige de lof die zij van asieladvocaten krijgt, nogal soepel met het geven van verblijfsvergunningen.
http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=7627&page=4
Wel hoorde ik Geert zeggen dat hij Marokkanen die in de fout zijn gegaan terug naar Marokko wil terugsturen (raar taalgebruik als je in Nederland geboren bent en met Marokkaan wordt aangeduid).
Hoezo zo lang hoeven we toch niet te filosoferen over het dubbele paspoort cq dubbele nationaliteit?
Volgens mij staat "terugsturen" gelijk aan vrijspraak. Dat is niet handig. Hier veroordelen en bestraffen is de enige juiste weg voor mensen die hier over de schreef zijn gegaan. Komaf speelt daarbij geen rol.
Ik bekijk het via een ander perspektief, dezelfde als Geert trouwens, wanneer je groepen tuig gaat terug sturen gaat daar een preventieve werking uit de meeste hebben zwz niks met Nederland op dus niks 'incl. paspoort staat in de weg om deze groep naar Marokko toe te sturen.
Uit mijn onderzoek en vele omzwervingen in Amsterdamse wijken blijkt dat het om een veel breder fenomeen gaat. Er is geen etnische gemeenschap waar het wij-zij-denken zo sterk is ontwikkeld als juist in de Marokkaanse. Er leeft een grote groep Marokkanen in Amsterdam, die zich helemaal geen Nederlander, maar Marokkaan voelt. En die Nederlanders, de Nederlandse samenleving en het Westen vijandig gezind is. Marokkanen die hun best doen, hard werk of studeren en leuk meedraaien met de Nederlandse samenleving worden door deze groep al snel verkaast genoemd en nog veel vaker als verrader bestempeld. http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=15518&page=2
Migratie is van alle tijden zowel bij mens als bij dier. Dat dat niet altijd zonder problemen gaat is logisch. Echter, de mens onderscheidt zich van de overige dieren door de omvang en kwaliteit van de hersenen.
Dus uit jou bewoording te begrijpen moeten we die problemen maar voor lief nemen?
Daarmee kunnen creatieve oplossingen gevonden worden. Verder moet Nederland niet worden vergeleken met Amerika (ik neem aan de USA). Beter is het om de Verenigde Staten van Europa te vergelijken met de Verenigde Staten van Amerika. En dan schelen we niet meer zoveel in omvang. En vandaar ook dat de verkiezing van het Europees Parlement zo belangrijk is. Ga maar na, zou het niet heel vreemd en egoïstisch zijn als alle Europese landen multicultureel zijn en Nederland monocultureel?
Ik vergelijk Amerika niet met Europa om de eenvoudige reden dat Europa geen land is maar een samenraapsel van verschillende landen en Nederland wel totaal niet met elkaar vergelijkbaar.
Zoals gezegd is het afremmen van immigratie een hot item bij alle partijen. Belangrijk daarbij is naar oplossingen te zoeken die het voor noodlijdende groepen minder aantrekkelijk maakt om hier hun geluk te beproeven. Bij voorbeeld door meer welvaart te brengen in de landen van herkomst.
Waarom? dat hebben we toch al geprobeerd 60 jaar lang in Afrika, men is daar gewoonweg te beroerd om hun eigen land op te bouwen en gezien dat in Europa de uitkeringen aan de bomen groeien voor jan en alleman zou je zelfs gek zijn om je eigen land op te bouwen.
Betere/eerlijke prijzen betalen voor grondstoffen, koffie, thee, bananen en andere voedingsmiddelen. Politieke stabiliteit afdwingen, etc. etc.
Zijn onze prijzen die wij betalen niet goed? Jij bent grappig we gooien dat continent zelfs vol met dure AIDS-remmers GRATIS.
De prijzen zijn naar verhouding fair genoeg en met geld kunnen ze daar al helemaal niet omgaan gezien dat continent de grootste afnemer is van russische wapens...oja en Rolls Royces
Ik ga het allemaal niet nazoeken en zeker niet nalezen maar volgens mij trekt de PVV wel degelijk mensen aan die niet geheel vrij zijn van Marokkanenhaat. Alleen al in dit draadje zie ik taalgebruik waar de honden geen brood van lusten. Laat ik me beperken door te zeggen dat de sfeer niet altijd 100% okay is.
Haat is nooit aangeboren haat wordt gekweekt, blijkbaar hebben Marokkanen hun neus niet mee om gehaat te worden of zouden ze het daar zelf naar gemaakt hebben, lees nog even terug naar boven of anders http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=15518&page=2
Dat de PVV deze mensen aantrekt zegt nog niks over dat ook de PVV Marokkanen haat, wanneer een neonazi op de PVV stemt is de PVV dan automatisch een neonazistische partij?
De PVV wil de probleem-Marokkanen met harde hand bedienen de PVV spreekt verder nergens over de Marokkanen die hier wel hun best doen, het zou wel handiger zijn van Geert om deze groep Marokkanen wat vaker aan te halen al is het alleen maar om linkse alle zeilen uit de wind te halen.
Wat mij betreft mag het woord Marokkaans gewoon worden weggelaten.
Waarom het gaat hier toch om Marokkanen?
Treedt op tegen al het onopgevoede schorem. Verzwaar straffen als dat nodig is. Cellen zat.
Waarom moeten de Nederlanders dit nog langer bekostigen, na al die miljarden die al in deze groep gestoken zijn terwijl de eenvoudige oplossing voor het oprapen ligt.
Als ik hoor dat iemand zijn kind mishandelt of mishandeld heeft zorg er dan voor dat die ouder wordt aangepakt ook al is het een gewone Nederlander. En ja ouders van minderjarig schorem zijn medeplichtig. Plukken kan meestal niet maar uit de ouderlijke macht zetten wel.
Allemaal makkelijk praten de realiteit werkt in dit land altijd anders hele vrachtladingen met linkse advokaten zullen nog jaren bezig zijn om ons het geld uit de zakken te kloppen en uiteindelijk blijft het bij wat het was.
nee het uitzetten van deze groep Marokkanen is de beste en goedkoopste oplossing.
Bedankt voor dit advies maar ik geloof helemaal geen dwaallichten, geen linkse, geen rechtse, geen midden en geen weet-niet dwaallichten. Wel vind ik dat de media en vluchtelingenwerk noodzakelijk zijn en van mij mag Agnes Kant ook blijven.
Ook voor jou komt de tijd dat je zult ontwaken.
Overigens denk ik dat heel wat dwaallichten die eerder op Boer Koekoek, later op Hans Janmaat, toen op Pim Fortuyn en daarna op Jan Marijnissen hebben gestemd (misschien mis ik een paar) deze keer Geert Wilders uitkozen om hun ongenoegen te uiten. Dus wees zuinig op ontevreden dwaallichten want ze zijn zo weer weg.
Hans Janmaat was samen met Pim Fortuyn de grootste visionair die dit land ooit gehad heeft en de mensen die op beiden heren stemden kun je slecht betichting van dwalerij of het zou zo moeten zijn dat je al die jaren oogkleppen op hebt gehad en gewoon eigenwijs de andere kant opkijkt want er is nog nooit een partij geweest met regeringverantwoordelijkheid die alle problemen met realistisch beleid te lijf ging, integendeel al deze partijen keken structureel de andere kant op en hielden zich bezig met hun partijpolitiek.
Al deze partijen zijn verantwoordelijk voor puinhopen waar we voor staan, zij zijn verantwoordelijk dat mensen op Pim Fortuyn of Geert Wilders zijn gaan stemmen.
Zie ook mijn ondertitel.
automaat
9 juni 2009, 20:08
Verder ga ik er vanuit dat Geert Europa intrekt als zijn kiezers dat op hun stemformulieren hebben aangegeven met hun voorkeurstemmen. Verkiezingsuitslagen respecteren misstaat niemand. Ook de kennisgeving inzake zijn lijstduwersvisie maanden voor de verkiezingen doet daar niets aan af. Mensen ontgaat dat of zijn het vergeten als het eenmaal zover is. In het Europees Parlement krijgt hij te maken met de hele buitengrens van de Europese Unie. En dat is precies waar hij zoveel verstand van zegt te hebben. En Nederland is nu echt wel een tikkeltje te klein voor hem.
Wat betreft dat voorkeursstemmen, dit is een zaak die je "wel of niet" vindt. Laten we daar over ophouden.
Verder:
De PVV in europa strijdt voor een Europa waarbij economisch en militair samen wordt gewerkt. + Het feit dat de grenzen opgeheven blijven.
Precies genoeg Europa wat ik wil zien. De PVV hoeft helemaal geen superwijze geleerden te hebben omdat de PVV ook geen complexe plannen in Europa wil uitvoeren. De PVV wil in Europa waken en strijden tegen de uitbuiting van de Nederlandse belastingbetaler ten behoeve van ZEER corrupte oost-europese staten.
Afgezien van dat. Zelfs nu wordt de Nederlander onterecht behandeld in Europa.
Ik behandel een voorbeeld om niet al te lang te posten.
Wij gebruiken steeds vaker windmolens, goede vorm van elektriciteit en technisch degelijk.
Nu laten we veel windmolens aanleveren door Duitsers omdat, niet te ontkennen, de Duitsers GOED zijn met techniek.
Nu vernam ik uit zeer betrouwbare bron (de persoon die voor Nederland direct contact heeft met de duitse WMolen branche) dat Duitsland zal weigeren om onderdelen te leveren aan Nederlandse bedrijven.
Dit betekent dus dat wij voor het repareren van windmolens ALTIJD naar Duitsland moeten terwijl dit toch tegen Europese principes is, protectionisme en afhankelijkheid.
Er wordt altijd geroepen door links: "windmolens zijn schoon en leveren 7 banen op per molen"
Dit is feitelijk waar, echter, omdat wij zelf het onderhoud en de revisie NIET kunnen doen, zijn dit duitse banen.
In ruil hiervoor is het NIET zo dat Duitsland werk in een andere sector uitbesteed aan Nederland.
We worden dus grof gebruikt voor de Duitse arbeidsmachine.
Dit is omdat :
1. Wij zwakke corrupte lieden in de politiek en ambtenarij hebben die de ballen niet hebben te onderhandelen ten behoeve van de Nederlander
2. Europa er weinig om geeft omdat ook deze lieden bezig zijn met het spekken van het eigen pensioen (lees over Maxime Verhagen de pensioen-buster)
3. Duitsland de BALLEN heeft om voor het eigen volk tegen andere principes in voorzieningen te regelen.
Daarom KAPPEN met al deze Europese regels
- Want toen wij de Brienoord bij Rotterdam moesten reviseren MOEST DIT PERSE EEN BUITENLANDSE AANNEMER ZIJN omdat bij zulke hoge kosten van de EU een land VERPLICHT wordt aannemers in andere landen te kiezen.
Dus goed de duitser kwam het doen, verneukte het, en na 6 maanden konden we het alsnog zelf doen.
- En toen de randstad metrostellen ging reviseren moest dit perse in een ander land, dus kozen we spanje. De Don's hebben onze metrostellen toen zo verneukt dat we het alsnog zelf moesten doen.
Dit soort bullshit regels waar de zelfverrijkende immer so correcte elite zich aan hield, worden verdraaid door andere landen. Het Europese bemoeial-systeem WERKT NIET GOED. En dus moet het weg.
In de toekomst kan altijd gepraat worden over meer samenwerking.
Ik wil terug naar
1: Een grote Europese economische zone
2: Een grote grenzeloze Europese reismogelijkheid
3: Een grote militaire vuist tegen eenieder die een van de lidstaten aanvalt
jpmante
10 juni 2009, 02:07
Volgens mij bent u zo iemand die niet geheel vrij is van Marokkanenhaat
Goed gezien ik heb weinig liefde voor de zonen en dochters van de pedofeet netzo als ik weinig liefde heb voor moslim knuffelaars.
rijgie
10 juni 2009, 14:37
Goed gezien ik heb weinig liefde voor de zonen en dochters van de pedofeet netzo als ik weinig liefde heb voor moslim knuffelaars.
Ja nee dan heb ik u toch goed begrepen. Maar tegen Nederlanders met Marokkaanse ouders of één Marokkaanse ouder heeft u niets?
Met vriendelijken groet,
=^_^=
rijgie
10 juni 2009, 14:42
Pas maar op die zwarte stukjes aan het vlees kunnen maag- en/of darmkanker veroorzaken. Ik noem dat altijd: Het rund slaat terug.
Met vriendelijk groet,
=^_^=
Victor
10 juni 2009, 15:14
Kan iemand mij vertellen waar het verhaal vandaan komt van het feit dat Mohammed een pedofiel zou zijn? Op Wikipedia heb ik het even nagezocht en hier staat:
Een ander bekend voorbeeld uit het verleden dat vaak wordt aangehaald, is de seksuele relatie van de 54-jarige Mohammed, islamitisch profeet met de wellicht negenjarige Aïsja, als een van zijn echtgenoten. De strikte definitie dat er seksuele handelingen worden verricht vóór de geslachtsrijpheid maakt dat dit huwelijk niet pedofiel is; alle bronnen maken melding dat dit huwelijk pas geconsumeerd werd na de menarche van Aïsja. Reden voor het huwelijk was dat Mohammed de banden met Aïsja's vader Aboe Bakr, een van zijn belangrijkste volgelingen, wilde aanhalen en bezegelen. Er zijn geen bronnen bekend uit de zevende eeuw dat deze daad schandelijk zou zijn. Omdat de andere 8 vrouwen van Mohammed reeds weduwe of eerder gehuwd waren is het twijfelachtig of Mohammed zich primair aangetrokken voelde tot een jongere leeftijd.
Kan iemand mij vertellen waar het verhaal vandaan komt van het feit dat Mohammed een pedofiel zou zijn? Op Wikipedia heb ik het even nagezocht en hier staat:
Een ander bekend voorbeeld uit het verleden dat vaak wordt aangehaald, is de seksuele relatie van de 54-jarige Mohammed, islamitisch profeet met de wellicht negenjarige Aïsja, als een van zijn echtgenoten. De strikte definitie dat er seksuele handelingen worden verricht vóór de geslachtsrijpheid maakt dat dit huwelijk niet pedofiel is; alle bronnen maken melding dat dit huwelijk pas geconsumeerd werd na de menarche van Aïsja. Reden voor het huwelijk was dat Mohammed de banden met Aïsja's vader Aboe Bakr, een van zijn belangrijkste volgelingen, wilde aanhalen en bezegelen. Er zijn geen bronnen bekend uit de zevende eeuw dat deze daad schandelijk zou zijn. Omdat de andere 8 vrouwen van Mohammed reeds weduwe of eerder gehuwd waren is het twijfelachtig of Mohammed zich primair aangetrokken voelde tot een jongere leeftijd.
Trouwen met een meisje van 9 jaar kun je nu niet bepaald vergelijken met twee mensen die na hun 18de met elkaar trouwen zoals dat normaal is in onze moderniteit. Goed het waren destijds achterlijke tijden maar in veel moslimlanden worden dit soort zaken nog steeds goedgevonden, bovendien en niet geheel onbelangrijk is dat nergens in de moslimwereld openlijk dit soort zaken worden afgekeurd en veroordeeld.
Of Mo en Aïsja ooit sex hebben gehad is niet meer na te gaan maar het feit blijft dat dit huwelijk hoogst discutabel was, bovendien is er geen moslim ter wereld die kan bewijzen dat er geen sex heeft plaats gevonden.
Gygnus
10 juni 2009, 18:15
Eerst zeiden ze dat Aisha 6 was, maar wat was nu het argument dat ze eigenlijk 9 was?
jpmante
10 juni 2009, 18:21
Eerst zeiden ze dat Aisha 6 was, maar wat was nu het argument dat ze eigenlijk 9 was?
Aisha werd uitgehuwelijkt op haar zesde en de hypocriete pedofeet zegt haar pas op haar negende gegrepen te hebben. Hoe dan ook om the kotsen
Ik weet het even niet precies ik dacht dat Aïsja op haar zesde uitgehuwelijkt was en uiteindelijk op haar 9de trouwde.
Wellicht dat Peter Mante onze deskundige op dit gebied hier meer over kan zeggen?
Aisha werd uitgehuwelijkt op haar zesde en de hypocriete pedofeet zegt haar pas op haar negende gegrepen te hebben. Hoe dan ook om the kotsen
Ah twee zielen een gedachte :-))
je had het antwoord al gegeven nog voor ik 'm kon stellen proost
jpmante
10 juni 2009, 18:24
Ah twee zielen een gedachte :-))
je had het antwoord al gegeven nog voor ik 'm kon stellen proost
Zo werken we prima samenproost
rijgie
11 juni 2009, 12:14
Het gaat er om dat Geert als 10-de op de PVV-Kandidatenlijst voor de verkiezing van de leden van het Europees Parlement staat. Als je dan gekozen wordt kan je niet zeggen dat je geen kandidaat bent.
Proficiat Geert. Veel succes in het Europes Parlement toegewenst. Maar liefst ruim 334.000 voorkeurstemmen, daar kan je niet zomaar omheen. Ondanks je eerdere aankondiging om niet in het EP zitting te nemen raad ik aan om de wens van je kiezers te respecteren. Mannen met ballen doen dat.
Wel moet ik mijn bezorgdheid uitspreken over een eventueel ontstaan van een Europese Geert Widers beweging. Maar ja, dat zijn de risico's van democratie.
=^_^=
automaat
11 juni 2009, 16:38
We zullen zien wijsneus.
Eerst wil ik weten of het echt zo is dat islamieten op hem stemde. Geloof ik niet.
Bovendien blijft hij mijn stem houden als hij de VKstemmen negeert.
Dit zal voor vele anderen gelden.
rijgie
11 juni 2009, 17:58
Bovendien blijft hij mijn stem houden als hij de VKstemmen negeert. Dit zal voor vele anderen gelden.
Helemaal mee eens. Alleen als de 334.846 voorkeurstemmen van het resultaat worden afgetrokken heeft de PVV nog recht op 2 (misschien 3) in plaats van 4 (misschien 5) zetels. Ook een mooi resultaat en zonder het smetje dat 334.846 knurften kwijlend het hokje van Geert Wilders hebben rood gekleurd zonder enige notie van waar ze mee bezig waren (stemmen op iemand die niet meedoet is namelijk ontzettend onnozel).
=^_^=
Helemaal mee eens. Alleen als de 334.846 voorkeurstemmen van het resultaat worden afgetrokken heeft de PVV nog recht op 2 (misschien 3) in plaats van 4 (misschien 5) zetels. Ook een mooi resultaat en zonder het smetje dat 334.846 knurften kwijlend het hokje van Geert Wilders hebben rood gekleurd zonder enige notie van waar ze mee bezig waren (stemmen op iemand die niet meedoet is namelijk ontzettend onnozel).
=^_^=
Rijgie heb je wel eens van sympathie betuiging gehoord?
Jij weet toch niet waarom iemand gemotiveerd is om zijn stem juist op Geert uit te brengen.
automaat
11 juni 2009, 18:12
=^_^=
Oordelen over de manier waarop mensen denken over op wie en waarom ze stemmen is niet alleen triest maar geeft ook een bepaalde uitstraling van elitaire arrogantie.
Victor
11 juni 2009, 19:05
PVV 5 zetels. Voordat men zn stem kon uitbrengen wisten ze al dat Geert toch niet in het EP ging zitten. Laat hem maar in de Tweede Kamer. In het EP heeft de PVV toch geen schijn van kans tegen 760 anderen...
rijgie
11 juni 2009, 19:19
Rijgie heb je wel eens van sympathie betuiging gehoord?
Ik heb daar wel eens van gehoord ja, maar dan kan je toch beter een briefje of een bloemetje sturen. Dan weet meneer ook nog wie hem zo sympathiek vindt. Dat is wel zo aardig. Verkiezingen zijn daar niet geschikt voor. Hier gaat het om het verdelen van de macht en dan kan het behoorlijk link worden als sympathie betuigingen de doorslaggevende rol gaan spelen.
Jij weet toch niet waarom iemand gemotiveerd is om zijn stem juist op Geert uit te brengen.
In dit forum is vooraf duidelijk gemaakt dat je beter niet op Geert kunt stemmen. Dat geeft alleen maar complicaties. En wat doen ze? Juist, lekker toch. Duf hè?
=^_^=
rijgie
11 juni 2009, 19:34
Oordelen over de manier waarop mensen denken over op wie en waarom ze stemmen is niet alleen triest maar geeft ook een bepaalde uitstraling van elitaire arrogantie.
Toe maar, elitair nog wel, dank u. BTW, als het de moslims in achterstandswijken waren dan was het natuurlijk ultraslim.
=^_^=
rijgie
11 juni 2009, 19:42
PVV 5 zetels. Voordat men zn stem kon uitbrengen wisten ze al dat Geert toch niet in het EP ging zitten. Laat hem maar in de Tweede Kamer. In het EP heeft de PVV toch geen schijn van kans tegen 760 anderen...
Wie ambitie heeft kiest toch voor een trapje hoger zodra die kans zich voordoet. En die kans is er nu en komt misschien nooit meer terug.
=^_^=
Marcel
11 juni 2009, 20:42
zonder het smetje dat 334.846 knurften kwijlend het hokje van Geert Wilders hebben rood gekleurd zonder enige notie van waar ze mee bezig waren (stemmen op iemand die niet meedoet is namelijk ontzettend onnozel).
Zo, trap even lekker 334.846 kiezers in een hokje genaamd knurften. Het zit je wel heel erg dwars he? :rolleyes:
Dat Geert aardig wat voorkeursstemmen heeft gekregen klopt. En daar is nu ook een bewijs voor. Maar het verhaal dat moslims massaal op Wilders hebben gestemd is nog altijd niet bewezen. Gelul in de ruimte dus van een gefrustreerd persoontje.
http://www.danablankenhorn.com/images/2007/07/27/shut_the_fuck_up.jpg
automaat
11 juni 2009, 21:59
Toe maar, elitair nog wel, dank u. BTW, als het de moslims in achterstandswijken waren dan was het natuurlijk ultraslim.
=^_^=
Slim als het zou werken, wat het niet gaat doen.
Ik heb daar wel eens van gehoord ja, maar dan kan je toch beter een briefje of een bloemetje sturen. Dan weet meneer ook nog wie hem zo sympathiek vindt. Dat is wel zo aardig. Verkiezingen zijn daar niet geschikt voor. Hier gaat het om het verdelen van de macht en dan kan het behoorlijk link worden als sympathie betuigingen de doorslaggevende rol gaan spelen.
Wie zegt dat die mensen al geen bloemetje gestuurd hebben?
Bovendien sympathiek en sympathie zijn twee hele verschillende dingen en ik had het over sympathie. Deze mensen zouden hoe dan ook PVV gestemd hebben maar als beloning voor Geerts heldendaden hebben zij hun sympathie geuit door op hem te stemmen en natuurlijk hebben een hoop fans op hem gestemd.
Overigens gaat het alleen bij de oude partijen om het verdelen van de macht de PVV is nu niet bepaald de partij bij uitstek die zich daar ook toe geroepen voelt integendeel.
In dit forum is vooraf duidelijk gemaakt dat je beter niet op Geert kunt stemmen. Dat geeft alleen maar complicaties. En wat doen ze? Juist, lekker toch. Duf hè?
Dat was in de eerste instantie mijn mening en in de tweede instantie een advies. Het geeft geen complicaties maar mijn idee was en is nog steeds dat je beter op iemand kunt stemmen die ook echt aangewezen is om daar in Brussel te gaan zitten, daardoor is mijn gedachte dat je de PVV een groter plezier doet door op de overige kandidaten te stemmen.
Maar ik kan me om de redenen die ik al genoemd heb wel voorstellen waarom mensen toch perse op Geert gestemd hebben, zo heeft iedereen wel zijn redenen om dingen te doen, zo stem ik en nog een aantal andere hier nooit of slechts zelden op de nummer één op de lijst, zo heb ik altijd tot nu toe op andere mensen op de PVV lijst gestemd en nog nooit op Geert, de reden, omdat andere kandidaten ook vreselijk hun best gedaan hebben en zeer goed werk geleverd hebben om zo nu en dan beloond te worden.
rijgie
12 juni 2009, 09:22
Geachte Super Moderator,
Zo, trap even lekker 334.846 kiezers in een hokje genaamd knurften. Het zit je wel heel erg dwars he? :rolleyes:
Dat Geert aardig wat voorkeursstemmen heeft gekregen klopt. En daar is nu ook een bewijs voor. Maar het verhaal dat moslims massaal op Wilders hebben gestemd is nog altijd niet bewezen. Gelul in de ruimte dus van een gefrustreerd persoontje.
Uw taalgebruik wordt er niet beter op. Het lijkt wel of u een in de wiek geschoten voorkeurstemmer bent. Om u weer overeind te helpen kan ik u zeggen dat het ook maar een mening is. Niemand hoeft zich die aan te trekken. En verder "trap" ik niet maar "plaats" ik liever. Ook is het onjuist te veronderstellen dat ik gefrustreerd ben. Het kan mij allemaal geen zier schelen. Ik bezie vanaf de zijlijn wel wanneer de Groep Geert Wilders weer uit elkaar valt en wie dat het stokje dan overneemt. Rita Verdonk misschien of een nieuwe ster aan het firmament?
Laatste vraag: Zeg eens eerlijk, heeft u toestemming om het plaatje van danablankenhorn.com hier te gebruiken?
Fijne dag verder,
=^_^=
Marcel
12 juni 2009, 13:10
Geachte Super Moderator,
Slijm niet zo.
Uw taalgebruik wordt er niet beter op.
Valt wel mee hoor, of u kunt gewoon weinig hebben.
Het lijkt wel of u een in de wiek geschoten voorkeurstemmer bent.
Inderdaad, LIJKT. Maar u probeert mij nu ook in een hoek te plaatsen.
Laatste vraag: Zeg eens eerlijk, heeft u toestemming om het plaatje van danablankenhorn.com hier te gebruiken?
Nee. Tevreden?
Wellicht ten overvloede... ik ga mijn woorden of wat dan ook niet voor u op een weegschaaltje leggen. Bovendien, u gaat met dit soort overbodige vragen offtopic.
Fijne dag verder,
=^_^=
Ga je kippen maar voeren, veel beter voor je.
stropke
12 juni 2009, 13:26
Jawade, krijg goesting, het water looptr al in de mond. mjammie..proost
BTW schoon plaatje voor buro background...at your service
Victor
12 juni 2009, 16:40
Wie ambitie heeft kiest toch voor een trapje hoger zodra die kans zich voordoet. En die kans is er nu en komt misschien nooit meer terug.
=^_^=
Tuurlijk, geen probleem dat iemand ambitie heeft. Als de PVV naar het EP toe wil (waar ze eigenlijk niet zoveel kunnen beginne) dan moeten ze dat doen at your service
Kobalt
12 juni 2009, 18:43
Wat is nu eigenlijk kiezersbedrog in deze context? Van iemand die een stem uitbrengt mag je wel verwachten dat hij/zij redelijk op de hoogte is van wat er allemaal in het land gebeurd, dus ook op politiek gebied.
Als Geert Wilders maanden van te voren al aankondigd als lijstduwer of "blanco PVV stem" op de lijst te zullen staan, waarom zou dit de PVV dan aangemerkt kunnen worden? Misschien zijn er wel degelijk mensen die Marokkanen haten, die neo-nazi's zijn etc. en dan op de PVV stemmen, zonder dat ze misschien ook meer weten van Geert en zijn standpunten dan dat hij een bos blond haar heeft en tegen immigratie is? Er zal altijd een laag kiezers zijn die de fijne punten van de partijen niet kent en bijna instinctief zijn of haar stem zomaar weggeeft "aan die persoon met dat vrolijke gezicht" of iets dergelijks. Mensen die blindelings PVV stemmen horen niet bij de echte PVV achterban. Mensen die stemmen voor een blonde pruik (waarvan ze nog net de naam en partij op het stembiljet kunnen vinden) die alle Marokkanen in een kuil gooit en dan vol water laat lopen zijn domme niksnutten waar ik helemaal niks mee te maken wil hebben.
De PVV heeft geen gebruikelijke standpunten (kijkend naar het huidige kabinet). De PVV heeft standpunten die in vele gevallen niet op één lijn liggen met die van de meeste andere partijen en daarom worden Geert Wilders en zijn PVV gedemoniseerd en belachelijk gemaakt. Als mensen alleen het woord zouden horen van zij die anti-Wilders zijn, phoe... Dan zou het er voor Geert niet al te best voorstaan met een Nederland vol kiezers die hem alleen maar zien als een gevaarlijke oproerkraaier.
Hoe is dit te rijmen met de populariteit van de PVV? Het feit dat ze landelijk hoog hebben gescoord wil eigenlijk al zeggen dat de gemiddelde PVV stemmer dus óf een Marokkanenhater is die een gedemoniseerde Geert juist verafgoodt óf een kiezer die precies weet waarom hij of zij PVV stemt en dus eigenlijk op de hoogte hoort te zijn van de betekenis van de aanwezigheid van Geert op het stembiljet als #10. Mee eens of niet?
Daarnaast is "Marokkanenhaat" geen eerlijke term in deze discussie. Als meer dan 50% van de Marokkaanse jongeren in Rotterdam verdacht wordt van een misdrijf dan liegen de statistieken er toch niet ineens om? 50% van de Marokkaanse jongeren staat er, niet 50% van alle jongeren. Dit is een puntje dat continu aan wordt gegrepen om Wilders mee aan te vallen. Als de PVV iets aan de criminaliteit wil doen is het belachelijk om te suggereren dat deze maatregelen slechts voor Marokkanen in werking zouden treden. Nederlands schorem moet net zo goed achter de tralies of met de billen bloot. Het feit dat Marokkanen de 50% stempel hebben heeft te maken met hun opvoeding. Die 50% moet absoluut teruggerongen worden op wat voor manier dan ook (lees: op wat voor acceptabele manier dan ook, dus geen grapjes over eerdergenoemde kuil met water). Dat mensen in Rotterdam Marokkanen hierom zouden gaan haten is uitermate triest, maar wel begrijpelijk.
Victor
12 juni 2009, 20:50
Ja er wordt nog wel eens vergeten dat het niet altijd alleen maar Marrokanen zijn aan wie ons land ten ondergaat. Er zit genoeg spuis bij dat de Nederlandse nationaliteit heeft. Criminelen uit een ander land een enkeltje richting moederland en tuig dat hier vandaan komt een lange gevangenisstraf.
King George
13 juni 2009, 02:17
Geert Wilders had vooraf aangegeven de lijst op te sieren en in Den Haag te blijven voor de redding van Nederland. Niks kiezersbedrog. Overigens heb ik zelf op Barry Madlener gestemd. Dat heeft Geert Wilders ook gedaan.
Geert Wilders heeft waargemaakt wat hij beloofd heeft.
Wilders was lijstduwer zoals vele andere bekenden dat ook zijn bij bepaalde verkiezingen. Hij gaat helemaal niet naar Brussel wat een vreemd verhaal is dit zeg. Vele moslims zulllen vast op PVV gestemd hebben omdat zij hier normaal doen en geen overlast bezorgen en boos zijn dat die straatbendes de naam van de gewone moslim geen goed doet. Eigenlijk zijn die jeugd heel verkeerd bezig ze verpesten het voor het hele land voor de normale burgers dus ook voor de normale moslims die een slechte naam hebben gekregen door die jeugd die fout is. Daarom stemmen moslims ook op PVV tijdens die verkiezingen denk ik. En extreme islam is gevaarlijk maar niet de moslims die bijvoorbeeld alleen geen varkensvlees eten en heel rustig zijn.
rijgie
13 juni 2009, 08:52
Geert Wilders had vooraf aangegeven de lijst op te sieren en in Den Haag te blijven voor de redding van Nederland. Niks kiezersbedrog.
Geert heeft zelfs de uitslag binnen zijn eigen gelederen vertroebeld door zichzelf in de top 10 van zijn lijst op te nemen zonder verkiesbaar te zijn. De nummers 2 t/m 9 zijn nu op basis van voorkeurstemmen niet in de juiste volgorde te plaatsen.
=^_^=
rijgie
13 juni 2009, 09:13
Wilders was lijstduwer zoals vele andere bekenden dat ook zijn bij bepaalde verkiezingen.
Nooit eerder stond een populist als lijstduwer in de top 10. Bij de EP-verkiezing was alleen Marianne Thieme van de PvdD ook lijstduwer maar die stond op een bescheiden plaats 15 terwijl de prognose 0 zetels was.
=^_^=
Marcel
13 juni 2009, 09:21
Je lijkt nog het meest op een oude vertrouwde vinyl plaat die blijft hangen op de naald. Steeds hetzelfde.
Niet alleen val je in herhaling, maar je blijft hameren op kiezersbedrog, enz. Man, als je een probleem er mee hebt spreek er de PVV op aan want hier kom je echt niet verder.
En daarbij, je ontwijkt nog altijd mijn vraag. Waar heb jij exacte cijfers waar uit blijkt dat moslims massaal op Wilders hebben gestemd?
rijgie
13 juni 2009, 09:41
Je lijkt nog het meest op een oude vertrouwde vinyl plaat die blijft hangen op de naald. Steeds hetzelfde.
Niet alleen val je in herhaling, maar je blijft hameren op kiezersbedrog, enz. Man, als je een probleem er mee hebt spreek er de PVV op aan want hier kom je echt niet verder.
Ik reageerde op een bericht van King George en een bericht van Jacky. Jacky is nieuw hier dus die valt niets te verwijten maar als u vindt dat ik in herhaling val dan geldt dat ook voor King George.
Als u liever heeft dat ik zwijg dan verneem ik dat gaarne. Dan zit ik hier blijkbaar bij de Partij voor het Spreekverbod en zeg sorry voor de overlast.
=^_^=
Marcel
13 juni 2009, 10:18
Als u liever heeft dat ik zwijg dan verneem ik dat gaarne. Dan zit ik hier blijkbaar bij de Partij voor het Spreekverbod en zeg sorry voor de overlast.
Kruip nou niet in een slachtofferrol. Bovendien is dit forum geen onderdeel van de PVV.
En nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Knap hoor. Ontwijken is één van je specialiteiten? Dus nogmaals....
Waar heb jij exacte cijfers waar uit blijkt dat moslims massaal op Wilders hebben gestemd?
rijgie
13 juni 2009, 11:00
Waar heb jij exacte cijfers waar uit blijkt dat moslims massaal op Wilders hebben gestemd?
U weet net zo goed als ik dat verkiezingen geheim zijn. Er zijn dus nooit of te nimmer exacte cijfers over de kiezers bekend. Het enige dat bekend is is de uitslag. Of liever gezegd de uitslag per wijk. Daar zult ook u het me moeten doen.
Op 4 juni 2009 meldde een journalist op TV dat er in achterstandswijken* veel op de PVV werd gestemd. Toen ik zag dat Geert hoog op de lijst stond concludeerde ik dat er in achterstandwijken* veel op Geert Wilders is gestemd. Straatinterviews op TV bevestigden dit. Dacht dat ik dit al eerder had geschreven.
=^_^=
*) In achterstands wijken wonen veel moslims.
Marcel
13 juni 2009, 11:04
Veruit de meeste PVV-stemmen kwamen uit achterstandswijken. En wie wonen daar? Precies, daar wonen de moslims. Zij hebben in grote getale een voorkeurstem op Geert uitgebracht omdat ze hem liever in Brussel zien dan in Den Haag.
In grote getale nog wel. Dat is geen bewijs. Dat neem je maar voor waar aan. Het begint steeds meer op een uit de duim gezogen verhaal te worden. Hoe weet men dat iemand moslim in zo'n wijk is of niet? Wordt er op iedere deur een halve maan geschilderd als blijkt dat men aanhanger is van de religie van de vrede?
Marcel jij kan net zo min bewijzen dat er geen moslims of andere uit de multicultuur op de PVV hebben gestemd.
De waarheid zal dus ergens in het midden liggen.
Het lijkt me ongelofelijkk dat er moslims op PVV stemden om Wilders in Europeesch Parlement te krijgen. Want het stond al vast dat dat niet ging gebeuren. Die moslims die PVV stemden, doen dat omdat ze die mensen die de naam van de moslims bezoedelen ook zat zijn en willen dat die weggaan uit dit land of de cel voor langere tijd in. De normale moslims worden door criminele moslims namelijk onterecht ook in een kwaad daglicht gezet. En dat vinden de normale, fatsoenlijke eerlijk levende moslims echt niet leuk.
Het lijkt me ongelofelijkk dat er moslims op PVV stemden om Wilders in Europeesch Parlement te krijgen. Want het stond al vast dat dat niet ging gebeuren. Die moslims die PVV stemden, doen dat omdat ze die mensen die de naam van de moslims bezoedelen ook zat zijn en willen dat die weggaan uit dit land of de cel voor langere tijd in. De normale moslims worden door criminele moslims namelijk onterecht ook in een kwaad daglicht gezet. En dat vinden de normale, fatsoenlijke eerlijk levende moslims echt niet leuk.
Het lijkt me zo goed als uitgesloten dat moslims om die redenen 'namelijk Geert naar Brussel te krijgen' op de PVV hebben gestemd.
Overigens hebben niet alleen moslims op de PVV gestemd, ik ben zwaar overtuigd dat dit eerder andere uit de multicultuur zijn geweest die op de PVV hebben gestemd. Ik denk zelf veel Surinamers en Aziaten w.o. veel Indonesiers die hun positie zwz bedreigd zagen worden door het jarenlange gepamper met moslims.
Let wel niet alleen de autochtonen Nederlanders worden gediscrimineerd door linkse en religieuze dwalers van PVDA GL en CDA, ook vele uit de multicultuur zoals Surinamers en/of andere die wel hun best doen worden ten gunsten van moslims gediscrimineerd.
Marcel
13 juni 2009, 12:51
Het lijkt me zo goed als uitgesloten dat moslims om die redenen 'namelijk Geert naar Brussel te krijgen' op de PVV hebben gestemd.
En dat bedoelde ik nou al die tijd. Maar ene Rijgie was er ontzettend van overtuigd dat dit wel zo was.
En wie wonen daar? Precies, daar wonen de moslims. Zij hebben in grote getale een voorkeurstem op Geert uitgebracht omdat ze hem liever in Brussel zien dan in Den Haag.
En dat bedoelde ik nou al die tijd. Maar ene Rijgie was er ontzettend van overtuigd dat dit wel zo was.
Daar heb ik ook nooit iets op afgedaan het enigste punt die Rijgie hier heeft is dat er moslims zijn geweest die op de PVV hebben gestemd, daar ben ik wel van overtuigd maar niet om de redenen die Rijgie in de hele topic probeert aan te halen en of dat er veel zijn geweest zal voor altijd duister blijven maar dat er een aantal zijn geweest ben ik zoals gezegd overtuigd.
Marcel
13 juni 2009, 13:34
Daar heb ik ook nooit iets op afgedaan het enigste punt die Rijgie hier heeft is dat er moslims zijn geweest die op de PVV hebben gestemd, daar ben ik wel van overtuigd maar niet om de redenen die Rijgie in de hele topic probeert aan te halen en of dat er veel zijn geweest zal voor altijd duister blijven maar dat er een aantal zijn geweest ben ik zoals gezegd overtuigd.
Ok, zijn we het eindelijk eens. LV) Het is weekend, ik trakteer. proost proost
Ok, zijn we het eindelijk eens. LV) Het is weekend, ik trakteer. proost proost
Das goed maar eigenlijk waren we het al eens maar het is wat langs elkaar gegaan, goed ik trakteer de volgende proost proost
Victor
13 juni 2009, 16:27
Das goed maar eigenlijk waren we het al eens maar het is wat langs elkaar gegaan, goed ik trakteer de volgende proost proost
Als ik volgend weekend de eer op me mag nemen met trakteren at your service
Als ik volgend weekend de eer op me mag nemen met trakteren at your service
Wat trakteer je volgende week? Een koud Palmpje zeker. Als het net zo zonnig is als vandaag(lekker buiten gewees en een nuttige daad verricht, de auto van mijn pa gewassen en gestofzuigd. Ziet er weer picobello uit) kunnen we wel een terrasje pakken ergens, een forummeeting. Iedereen is welkom behalve Wouter en Jan Peter. Die mogen komen maar niet aan onze tafel bovendien krijgen zij geen Palm maar Ranja met een rietje. En een tafel dichtbij de toiletten.
Kobalt
13 juni 2009, 18:54
maar niet de moslims die bijvoorbeeld alleen geen varkensvlees eten en heel rustig zijn.
Geert heeft zelf gezegd dat hij de mensen die de Koran niet tot op de letter volgen maar een gematigde versie aanhangen (wat in principe geen echte Islam is, net als dat vele Christelijke stromingen bijvoorbeeld geen puur Christendom zijn) wel degelijk hoog in het vaandel houdt, dus er is helemaal geen sprake van moslimhaat.
Geert heeft zelf gezegd dat hij de mensen die de Koran niet tot op de letter volgen maar een gematigde versie aanhangen (wat in principe geen echte Islam is, net als dat vele Christelijke stromingen bijvoorbeeld geen puur Christendom zijn) wel degelijk hoog in het vaandel houdt, dus er is helemaal geen sprake van moslimhaat.
Ik ben blij dat jij het ook ziet. Ik heb een Bosnische vriend die moslim is en geen varkensvlees eet maar iemand die wel achter je blijft staan als je problemen hebt. Turken heb ik ook goede ervaringen mee, alleen begin niet over Koerden met ze want daar hebben velen wel een hekel aan gezien het terrorisme wat trouwens minder is nu. Vele moslims eten gewoon geen varkensvlees maar halal maar ze bidden echt niet 5 keer naar Mekka hoor of zitten te zeuren op ongelovigen. Dat valt reuze mee.
Fijne avond!
doktermolotov
13 juni 2009, 19:23
Moet je eens opletten wat er gebeurd als het aantal moslims toeneemt, dan worden ze ineens wel fanatiek, sociale druk of levensbehoud.
Wij niet moslims kunnen al geen tentoonstelling of voorstelling meer houden over de islaam en jij hebt het over gematigdheid, trek je kop uit je hol!
Zou er een cartoon over kunnen maken .
Moet je eens opletten wat er gebeurd als het aantal moslims toeneemt, dan worden ze ineens wel fanatiek, sociale druk of levensbehoud.
Wij niet moslims kunnen al geen tentoonstelling of voorstelling meer houden over de islaam en jij hebt het over gematigdheid, trek je kop uit je hol!
Zou er een cartoon over kunnen maken .
Er wonen al ongveer 1 miljoen moslims in Nederland. Ik zie weinig islamextremiteiten. Die Marokkaanse jeugd houdt zich echt niet met de islam bezig hoor dat zijn gewoon schoffies die eruit gezet moeten worden of lang in een cel. Verder heb je in dit land geen moslimexcessen.
Victor
14 juni 2009, 00:17
Wat trakteer je volgende week? Een koud Palmpje zeker.
Nee joh, hier in de streek drinkt men gewoon Grolsch, dus daar hou ik het maar bij. proost
Nee joh, hier in de streek drinkt men gewoon Grolsch, dus daar hou ik het maar bij. proost
Ok, niet verkeerd uit zo'n beugelflesje zeker? Lekker man. Evem\n koelen in de koelkast en dan buiten in de zon lekker uit een glas drinken, de zon op ons gezicht. Geen jas nodig want het weer zal ongeveer 20 graden zijn.
rijgie
14 juni 2009, 07:34
Er wonen al ongveer 1 miljoen moslims in Nederland. Ik zie weinig islamextremiteiten. Die Marokkaanse jeugd houdt zich echt niet met de islam bezig hoor dat zijn gewoon schoffies die eruit gezet moeten worden of lang in een cel. Verder heb je in dit land geen moslimexcessen.
Hoort het kind over leeftijdgenootjes. Lang in een cel opsluiten of uitzetten. Lang opsluiten van kinderen staat niet in ons strafrecht, deportatie is een Hitler-methode.
=^_^=
PS. Theo van Gogh is weldegelijk door een moslimextremist vermoord.
Hoort het kind over leeftijdgenootjes. Lang in een cel opsluiten of uitzetten. Lang opsluiten van kinderen staat niet in ons strafrecht, deportatie is een Hitler-methode.
=^_^=
PS. Theo van Gogh is weldegelijk door een moslimextremist vermoord.
Jij mag mij een kind noemen. Zegt meer over hoe jij schrijft en denkt. Ik bedoel dat Marokkaanse tuig ja, jongeren. Uitzetten of lang opsluiten blijft mijn stanpunt. Theo van Gogh, je spreekt van 2004, 5 jaar geleden door een gestoorde islamiet. Net of gematigde moslims daar wat mee van doen hadden, echt niet. Deportatie of terugzenden naar land waar ze een paspoort voor hebben is wel een groot verschil. Eigenlijk een schandalige opmerking. Ben jij niet normaal joh om dat met elkaar te vergelijken dom type!
rijgie
14 juni 2009, 08:58
Jij mag mij een kind noemen. Zegt meer over hoe jij schrijft en denkt. Ik bedoel dat Marokkaanse tuig ja, jongeren. Uitzetten of lang opsluiten blijft mijn stanpunt. Theo van Gogh, je spreekt van 2004, 5 jaar geleden door een gestoorde islamiet. Net of gematigde moslims daar wat mee van doen hadden, echt niet. Deportatie of terugzenden naar land waar ze een paspoort voor hebben is wel een groot verschil. Eigenlijk een schandalige opmerking. Ben jij niet normaal joh om dat met elkaar te vergelijken dom type!
Ik noem je een kind omdat je 16 jaar bent. Blijkbaar vind je het niet fijn om kind te zijn. Is jouw probleem. Uitzetten of lang opsluiten van kinderen is en blijft onmogelijk. Langdurige jeugdzorg is wel waar schoffies mee te maken krijgen of zouden moeten krijgen. Dat Theo van Gogh vermoord is door een extremistische moslim is een feit en heeft niets te maken met mijn mening over moslims in het algemeen. Terugzenden is ook al rare uitspraak. Marokkaanse kindertjes die nog nooit in Marokko zijn geweest kan je niet terugzenden. Dat heet heenzenden, zeg maar deporteren. Dat de kindjes ook een paspoortje van dat land hebben, daar kunnen ze niets aan doen. Dat zijn wetten van dat land waar wij het niet mee eens zijn. En als we het niet eens zijn met buitenlandse wetten dan hoeven wij daar ook geen gebruik van te maken. Dat is op z'n minst gezegd niet netjes. Zo en nu weer aan je huiswerk, knul.
=^_^=
hirihiri123
14 juni 2009, 09:24
Ik blijf het vreemd vinden dat "rijgie "niets meer op zijn eigen "blog "plaatst.................:rolleyes: :rolleyes:
http://rijgie.blogspot.com/2009/06/moslims-in-achterstandswijken-dutch.html#comments
rijgie
14 juni 2009, 09:28
Ik blijf het vreemd vinden dat "rijgie "niets meer op zijn eigen "blog "plaatst.................
Veel meer lezers hier.
=^_^=
hirihiri123
14 juni 2009, 09:38
Veel meer lezers hier.
=^_^=
Dan kunt U toch "reclame "maken ? :rolleyes:
Het zou toch logisch zijn dat U deze "verhalen " en Uw mening toch OOK op Uw eigen blog plaatst................:)
rijgie
14 juni 2009, 09:41
Dan kunt U toch "reclame "maken ? :rolleyes:
Het zou toch logisch zijn dat U deze "verhalen " en Uw mening toch OOK op Uw eigen blog plaatst................:)
We dwalen af.
=^_^=
Victor
14 juni 2009, 10:08
Ok, niet verkeerd uit zo'n beugelflesje zeker? Lekker man. Evem\n koelen in de koelkast en dan buiten in de zon lekker uit een glas drinken, de zon op ons gezicht. Geen jas nodig want het weer zal ongeveer 20 graden zijn.
Juist, jij begrijpt het. nlvlag
Ik noem je een kind omdat je 16 jaar bent. Blijkbaar vind je het niet fijn om kind te zijn. Is jouw probleem. Uitzetten of lang opsluiten van kinderen is en blijft onmogelijk. Langdurige jeugdzorg is wel waar schoffies mee te maken krijgen of zouden moeten krijgen. Dat Theo van Gogh vermoord is door een extremistische moslim is een feit en heeft niets te maken met mijn mening over moslims in het algemeen. Terugzenden is ook al rare uitspraak. Marokkaanse kindertjes die nog nooit in Marokko zijn geweest kan je niet terugzenden. Dat heet heenzenden, zeg maar deporteren. Dat de kindjes ook een paspoortje van dat land hebben, daar kunnen ze niets aan doen. Dat zijn wetten van dat land waar wij het niet mee eens zijn. En als we het niet eens zijn met buitenlandse wetten dan hoeven wij daar ook geen gebruik van te maken. Dat is op z'n minst gezegd niet netjes. Zo en nu weer aan je huiswerk, knul.
=^_^=
Alleen deze opmerking al, zielig. Zeg het in mijn gezicht lafaard dan breek ik je neus.
rijgie
14 juni 2009, 11:49
... Zo en nu weer aan je huiswerk, knul.
Alleen deze opmerking al, zielig. Zeg het in mijn gezicht lafaard dan breek ik je neus.
Een vaderlijk advies kun je ook gewoon ter harte nemen.
=^_^=
PS. Ik had het niet over jou, ik had het tegen jou. Sla maar terug met woorden.
Heren houden we het hier gezellig?
doktermolotov
14 juni 2009, 16:29
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen??
Moord
eerwraak
tentoonstelling
voorstellingen
Ach laat ook maar droom verder .
het is jouw toekomst,
Kobalt
15 juni 2009, 05:25
Ik kom hiet om een intelligente discussie te voeren, niet om in kinderachtig gekibbel terecht te komen... Val elkaar niet aan, jullie wonen niet naast elkaar en die tien minuten die het kost om een post te schrijven is jullie enige contact.
Een vaderlijk advies kun je ook gewoon ter harte nemen.
=^_^=
PS. Ik had het niet over jou, ik had het tegen jou. Sla maar terug met woorden.
Mensen kleineren om daarmee agressie of in ieder geval kwade gevoelens mee uit te lokken is laf. Stop ermee, je gedraagt je ook als een kind, ook al mag je dan misschien geen huiswerk meer hebben (alhoewel je volgens mij ook gewoon nog een tiener bent hoor, kijkend naar die prachtige Koreaanse smileys die zo consequent onderaan je posts verschijnen).
Wat me zorgen baart is het feit dat we in Nederland niet genoeg mensen hebben die over de zaken doordenken. De één neemt blindelings aan dat er geen vuiltje aan de lucht is en de ander is gewoonweg paranoïde en ziet onder iedere stoeptegel moslimextremisten.
Ik ken een aantal turkse jongens die altijd uitgaan, zich klem zuipen etc. etc. Die gaan hun vrijheid echt niet opgeven als er sharia wetten zouden zijn. Dit zijn mensen die juist uitstekend integreren. Meisjes die geen hoofddoek meer dragen, maar gewoon een korte rok en een open blouse. Daarvan is echt de schaamstreek niet kapotgesneden en haar zusje is ook niet doodgeschoten en daarna op een bouwterrein gedumpt omdat ze naar een leuke jongen keek. Kijk, dat zijn nou domme gedachten. De wereld is niet zwart-wit, bekijk ook eens de grijstinten. Of je nu bij heel erg donkergrijs of lichtgrijs zit maakt me niet uit, maar relativeer je positie alsjeblieft wel.
Het stoppen van de islamisering is niet het deporteren van alle Moslims, maar het voorkomen van een verkeerde cultuurbalans. We weten allemaal dat de Islam erg dominant is, ga daar geen doekjes om winden s.v.p.
Kinderen kunnen niet gedeporteerd worden. We moeten ons aan onze eigen wetten houden, anders zijn we nergens meer. Het is geen oplossing en ook Geert heeft het helemaal niet over het wegvliegen van kinderen. Als we het probleem bij de bron kunnen aanpakken (geen sinterklaas meer spelen) is dat al een hele stap.
Ik vind dat uw postingn erg goed is en bedankt dat u het
voor me opnam voor een gedeelte. Ik geloof er ook in dat we met gematigde moslims samen kunnen leven als kameraden. De koran staat wel vol teksten die vreemd zijn maar de moslims(als je ze zo nog mag noemen want ze leven niet volgens 100 procent de koran) zijn best aardige mensen. Mijn beste vriend komt uit Bosnië en hij loopt niet weg als er ruzie is dan blijft hij juist staan om mij te helpen. Hij is dan zogenaamd moslim maar mag mij erg graag terwijl ik geen moslim ben en hij is moslim en ik mag hem ook graag. Alleen eet hij anders en denkt hij anders over naakte vrouwen.
rijgie
15 juni 2009, 08:43
...
Precies. Nu weer on topic zien te komen.
=^_^=
Marcel
15 juni 2009, 13:47
Precies. Nu weer on topic zien te komen.
Volgens mij is alles over dit onderwerp al gezegd. Of jij moet nog iets zinnigs te melden hebben.
doktermolotov
15 juni 2009, 14:01
Ik vind dat uw postingn erg goed is en bedankt dat u het
voor me opnam voor een gedeelte. Ik geloof er ook in dat we met gematigde moslims samen kunnen leven als kameraden. De koran staat wel vol teksten die vreemd zijn maar de moslims(als je ze zo nog mag noemen want ze leven niet volgens 100 procent de koran) zijn best aardige mensen. Mijn beste vriend komt uit Bosnië en hij loopt niet weg als er ruzie is dan blijft hij juist staan om mij te helpen. Hij is dan zogenaamd moslim maar mag mij erg graag terwijl ik geen moslim ben en hij is moslim en ik mag hem ook graag. Alleen eet hij anders en denkt hij anders over naakte vrouwen.
Hilarisch naïef.
Hilarisch naïef.
Misschien kun je er ook uitleg bijgeven. Ik verwacht echter dat dat in jouw geval te moeilijk is.
Carolina
15 juni 2009, 23:49
Bij een Partij voor de Vrijheid mag je zeggen wat je wil, lijkt me. Belangrijk is dat je niet te zeer off topic geraakt.
Overigens, in de wiki staat ook staat ook iets over morele aspecten, voorkeurstemmen en kiezersbedrog. Met als voorbeeld minister Hilbrand Nawijn die vooraf had aangekondigd slechts lijstduwer te zijn en geen kamerlid te willen worden. Door de vele voorkeurstemmen heeft hij uit respect voor de kiezer toch het kamerlidmaatschap geaccepteerd.
=^_^=
Je draait erom heen. Lijstduwen is een lang bestaand bekend fenomeen en bedacht door PVDA-ers om tijdens gemeeteraadsverkiezingen veel stemmen te trekken. Waarom val je er over als Wilders lijstduwer is? Terwijl het halve zittende kabinet wel eens geduwd heeft :P
Waarom hoor ik je daar niet over klagen dan?
Carolina
15 juni 2009, 23:50
Geert heeft zelfs de uitslag binnen zijn eigen gelederen vertroebeld door zichzelf in de top 10 van zijn lijst op te nemen zonder verkiesbaar te zijn. De nummers 2 t/m 9 zijn nu op basis van voorkeurstemmen niet in de juiste volgorde te plaatsen.
=^_^=
What's new????
Carolina
15 juni 2009, 23:52
U weet net zo goed als ik dat verkiezingen geheim zijn. Er zijn dus nooit of te nimmer exacte cijfers over de kiezers bekend. Het enige dat bekend is is de uitslag. Of liever gezegd de uitslag per wijk. Daar zult ook u het me moeten doen.
Op 4 juni 2009 meldde een journalist op TV dat er in achterstandswijken* veel op de PVV werd gestemd. Toen ik zag dat Geert hoog op de lijst stond concludeerde ik dat er in achterstandwijken* veel op Geert Wilders is gestemd. Straatinterviews op TV bevestigden dit. Dacht dat ik dit al eerder had geschreven.
=^_^=
*) In achterstands wijken wonen veel moslims.
En veel Nederlanders, die de middelen niet hebben om te verhuizen en de buurtverloedering en de provocaties meer dan zat zijn. Daar komen die stemmen vandaan.
doktermolotov
16 juni 2009, 04:28
Misschien kun je er ook uitleg bijgeven. Ik verwacht echter dat dat in jouw geval te moeilijk is.
lullo, lees je eigen idioterie nu nog eens rustig over, misschien heel misschien zal je dan je kul inzien, ach wat ben ik een onverbeterlijke optimist zeg .
lullo, lees je eigen idioterie nu nog eens rustig over, misschien heel misschien zal je dan je kul inzien, ach wat ben ik een onverbeterlijke optimist zeg .
Geen uitleg dus zoals ik al verwachtte. Wel weer gescheld. Je kunt niet discussiëren dat is nu wel duidelijk.
rijgie
16 juni 2009, 11:10
Je draait erom heen. Lijstduwen is een lang bestaand bekend fenomeen en bedacht door PVDA-ers om tijdens gemeeteraadsverkiezingen veel stemmen te trekken. Waarom val je er over als Wilders lijstduwer is? Terwijl het halve zittende kabinet wel eens geduwd heeft :P
Waarom hoor ik je daar niet over klagen dan?
Onjuist. Nooit eerder zette een partij een lijstduwer in de top 10. Hilbrand Nawijn stond ooit op plaats 32, was geen populist, wilde niet in de kamer, ging toch. Uit respect voor de kiezer.
Ook Marcel van Dam en Wim Kok kan je geen populisten noemen en zullen ruwweg op plaats 142 en 143 (wie het beter weet mag het zeggen) hebben gestaan en kregen hoogst waarschijnlijk niet zo belachelijk veel voorkeurstemmen. Gevestigde partijen zijn door schade en schande wijzer geworden (schreef ik al eerder) en doen het nu dus niet meer. Aan lijst duwen kleeft een luchtje, het riekt naar misleiding en reclame. Beide horen niet thuis in het stemhokje.
En mijn mening geldt voor alle partijen. Lijst duwen niet doen of de gevolgen aanvaarden. Maar mijn mening doet er niet toe. Ik hoef geen gelijk te krijgen als ik gelijk heb.
=^_^=
Mahalingam
16 juni 2009, 11:50
Nu snap ik waar al die vele stemmen voor de PVV vandaan komen: van mensen die dachten dat als ze een voorkeurstem op Wilders uitbrachten dat die dan lekker weg zou gaan uit de Ned. politiek om onschadelijk in het EU parlement zijn dagen te slijten.
rijgie
16 juni 2009, 11:57
Nu snap ik waar al die vele stemmen voor de PVV vandaan komen: van mensen die dachten dat als ze een voorkeurstem op Wilders uitbrachten dat die dan lekker weg zou gaan uit de Ned. politiek om onschadelijk in het EU parlement zijn dagen te slijten.
Aha, je hebt het eerste bericht gelezen en begrepen. Pluim.
=^_^=
Carolina
16 juni 2009, 12:06
Onjuist. Nooit eerder zette een partij een lijstduwer in de top 10. Hilbrand Nawijn stond ooit op plaats 32, was geen populist, wilde niet in de kamer, ging toch. Uit respect voor de kiezer.
Ook Marcel van Dam en Wim Kok kan je geen populisten noemen en zullen ruwweg op plaats 142 en 143 (wie het beter weet mag het zeggen) hebben gestaan en kregen hoogst waarschijnlijk niet zo belachelijk veel voorkeurstemmen. Gevestigde partijen zijn door schade en schande wijzer geworden (schreef ik al eerder) en doen het nu dus niet meer. Aan lijst duwen kleeft een luchtje, het riekt naar misleiding en reclame. Beide horen niet thuis in het stemhokje.
En mijn mening geldt voor alle partijen. Lijst duwen niet doen of de gevolgen aanvaarden. Maar mijn mening doet er niet toe. Ik hoef geen gelijk te krijgen als ik gelijk heb.
=^_^=
De top tien?? Mag ik je eraan herrineren dat de lijst van de PVV niet langer was dan 10 personen en Wilders op de laatste plaats stond? Een nieuwe politieke partij, zoals de PVV in de EU, mag niet zomaar een lijst van 40 man opstellen. Dat had je toch moeten weten.
Owh en je verhaal klopt niet. De partij van de dieren had alleen maar bekende Nederlanders op de lijst staan als lijstduwers (IN DE TOP 10), die niet eens van plan waren om de tweede kamer of uberhaubt de politiek in te gaan.
rijgie
16 juni 2009, 12:21
De partij van de dieren had alleen maar bekende Nederlanders op de lijst staan als lijstduwers (IN DE TOP 10), die niet eens van plan waren om de tweede kamer of uberhaubt de politiek in te gaan.
Dus je hebt het over de bekende Nederlanders (1) Natasja Oerlemans, (2) Frank Wassenberg, (3) Anja Hazekamp, (4) Birgit Verstappen, (5) Carla van Vliegen, (6) Wanda Bodewitz, (7) Luuk van der Veer, (8) Rob van Oeveren, (9) Melissa Bax en (10) Dick de Vos?
Nou vertel maar in welke soaps die speelden want ik ken ze niet.
=^_^=
rijgie
16 juni 2009, 13:58
De top tien?? Mag ik je eraan herrineren dat de lijst van de PVV niet langer was dan 10 personen en Wilders op de laatste plaats stond? Een nieuwe politieke partij, zoals de PVV in de EU, mag niet zomaar een lijst van 40 man opstellen. Dat had je toch moeten weten.
Op elke kandidatenlijst mogen wel 30 namen worden geplaatst. Heeft de partij al meer dan 15 zetels dan mag het aantal namen 2x het aantal zetels zijn met een maximum van 80. Wist je dat niet?
Owh en je verhaal klopt niet. De partij van de dieren had alleen maar bekende Nederlanders op de lijst staan als lijstduwers (IN DE TOP 10), die niet eens van plan waren om de tweede kamer of uberhaubt de politiek in te gaan.
Als je de verkiezing voor de Nederlandse Tweede Kamer in november 2006 bedoelt dan wil ik je er toch op wijzen dat er bij de Partij voor de Dieren IN DE TOP 10 geen enkele bekende Nederlander stond. De 16 bekende Nederlanders stonden op plaats 15 tot en met 30. Dus ook dan sla je de plank behoorlijk mist.
Geeft niet hoor, ik heb toch gelijk.
=^_^=
Ik zal je dan maar feliciteren dan is jouw dag ook weer goed.
rijgie
17 juni 2009, 08:23
Ik zal je dan maar feliciteren dan is jouw dag ook weer goed.
Dankjewel Jacky, dat klinkt heel wat vriendelijker dan laatst. Zie ik je nog op de ledenvergadering?
=^_^=
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.