PDA

Vollständige Version anzeigen : 'Wilders moet lessen trekken uit verleden'

admin
29 april 2007, 13:38
zondag 29 april 2007

AMSTERDAM - Politicus Geert Wilders moet ook lessen trekken uit het Nederlandse verleden, net zoals radicale islamitische jongeren dat moeten doen. ,,Wilders heeft te weinig oog voor waar de ouderen voor hebben gestreden. Hij is alleen bezig met zichzelf en met zijn populisme.''
Dat zei Ahmed Marcouch, deelraadsvoorzitter in Amsterdam, zondag in het tv-programma Buitenhof. Volgens hem raakt de samenleving gepolariseerd door de opkomst van radicaal islamitische stromingen en van rechts-extremisme. Hij mist politieke moed van anderen om een antwoord te geven op deze twee tegenpolen.

Marcouch wil dat de viering van de bevrijding op 5 mei ook in het teken komt te staan van de bescherming van de kernwaarden van de Nederlandse samenleving. Hij vindt het niet goed dat er steeds minder aandacht is voor de Tweede Wereldoorlog. Vooral binnen het onderwijs moet daar meer aan worden gedaan, ook op scholen waar veel kinderen van moslims zitten.

admin
29 april 2007, 13:44
Volgens hem raakt de samenleving gepolariseerd door de opkomst van radicaal islamitische stromingen en van rechts-extremisme. Hij mist politieke moed van anderen om een antwoord te geven op deze twee tegenpolen.

Alsof Geert daarmee begonnen is? Wat heeft het de Nederlandse staat gekost om die apen uit Marokko naar de zin te maken, ik geloof alleen al dat rotterdam de grootste moskee van Europa heeft!!

En nog was het niet goed, nu krijgt men het terechte antwoord die niet langer uit kon blijven.

Ahmed Marcouch wen er maar alvast aan dit is nog maar het begin de 9 zetels zijn virtueel al verzilverd naar 16 zetels.

admin
29 april 2007, 13:46
,,Wilders heeft te weinig oog voor waar de ouderen voor hebben gestreden.

Daar heeft Wilders juist genoeg oog voor, want we worden weer opnieuw bezet door de troepen van Ahmed Marcouch.

mozabel
29 april 2007, 14:19
Ik heb het ook gezien, de uitlating van de Marokaan over de joden vond ik echt abject, en niets te maken hebben met het achterlijke cultuur probleem waar we mee op gezadeld zitten. Die rotzakken blijven de Nederlanders de schuld geven van de problemen die ZIJN zandhappers hier te weeg brengen,Bahhh. En natuurlijk heeft Wilders in naam van vele nederlanders het nog erger gemaakt. Domme Wilders, luister toch eens naar ons Moslims, wij predikken toch vrede??????

Ik zag nog ergens een uitspraak staan, ik dacht van Henk kamp, die vond dat Wilders niet had mogen zeggen dat hij liever geen moslims had in het kabinet.
Maar wat maakt H.Kamp er van. Dat Wilders GEEN.............., en dat is nou volksverlakkerij eerste klas, waar de gevestigde orde wat graag gebruik van maakt.Wederom, Bahhhhh

bron:Weblog, henk Kamp