PDA

Vollständige Version anzeigen : zo gaat men met Wilders om

von slarotimov
17 augustus 2009, 14:00
http://www.kruisvuur.nl/viewtopic.php?t=3729&highlight=

Ik heb op dit forum een klacht ingediend tegen de eigenaar
Dit is weer een geval van demoniseren en heeft niks met een discussie te maken.

Victor
18 augustus 2009, 11:29
http://www.kruisvuur.nl/viewtopic.php?t=3729&highlight=

Ik heb op dit forum een klacht ingediend tegen de eigenaar
Dit is weer een geval van demoniseren en heeft niks met een discussie te maken.

Groot gelijk, en die lui maar klagen over Wilders. De echte relschoppers zitten daar.

von slarotimov
18 augustus 2009, 12:17
Tja, sta daar wel bijna alleen, de meeste fora zijn zo links als de kolere en links is een ramp voor het land, heeft gezorgt voor de ellende waar we nu in zitten.

admin
18 augustus 2009, 18:34
Onder het mom van alles moet kunnen zoals daar gezegd wordt ben benieuwd hoelang dit plaatje er op had gestaan?

http://img40.imageshack.us/img40/8910/muhammadhitler.jpg

generaalpardon
25 oktober 2009, 17:57
De linkse aapjes denken altijd maar dat zij de politie-agenten van het morele gelijk zijn.
Halsreikend torenen zij uit boven de rechtse tokkies om over al dat populisme heen te kijken met hun visionaire blik. Ooh ze zijn er nu eindelijk achter dat ze niet steeds moeten komen aanmarcheren met bruinhemden.

Van mij hoeft Wilders in dit stadium nog helemaal geen pasklare oplossingen aan te dragen. Ik zie hem vooral als een breekijzer, als iemand die de ontevredenheid in dit land eindelijk weet te verwoorden. Als premier zal hij toch wel water in de wijn moeten doen.
Misschien gaat Wilders af en toe te ver (de kopvoddentax heeft een dipje gepresenteerd in de peilingen, na een maand hersteld), maar ik heb meer respect voor hem dan voor al die Volkskrant-dominees die nu zo op hem spugen, omdat je die totaal niet hoorde toen Nederland nog onder een verstikkend kopvod van politieke correctheid lag te smoren (toen de linkse baasjes hem nog niet zo hoefden te knijpen, toen ze nog konden volksmennen met "onderbuikgevoelens").
Of Wilders er verstandig aan doet zo tegen de Islam aan te schoppen? Wat mij betreft mag elke ideologie worden bestreden die een belemmering vormt voor gelijkheid van mannen en vrouwen, hetero’s en homo’s, van individuen en families, en van vrijheid van meningsuiting. Die nu in Nederland een eindeloze waslijst van geweld en pressie opbouwt vanwege ellenlange tenen.

Ach gut, is het integratievraagstuk zo superingewikkeld? Wat heeft dit geklets in al die jaren bitter weinig opgeleverd! Er zijn momenten in het leven dat je moet aangeven wat je belangrijk vindt. En dat het mooi genoeg is geweest met al dat laffe geschipper.
Wilders slaat piketpaaltjes, zegt: tot hier en niet verder. Goddank, eindelijk.
Tel eens hoeveel stadsdelen er inmiddels zijn verpest, linkse baasjes. Denken jullie nog steeds dat de lijfwacht van Wilders ervoor dient om de Islam te beschermen tegen zijn agressie? Op hoe laat hebben jullie de wekker afgesteld? Helemaal nergens op: welterusten, de kater komt later. Brrr.