PDA

Vollständige Version anzeigen : Geert roept U allen op!

FvdV
8 december 2009, 22:02
Wilders oproep: PROTESTACTIE tegen de onderdrukking van de vrijheid van meningsuiting!!!

Datum: 20 januari 2010

BE THERE! toPpie

James1234
8 december 2009, 22:15
Te elfder ure (http://www.eo.nl/programma/hetelfdeuur/2009-2010/page/-/episode.esp;jsessionid=4F188F253EA6DA64FC75313C862 054F3.mmbase02?broadcast=10588499)van vanavond.

Herma
8 december 2009, 23:29
Ik zal er zijn nu maar hopen dat er veel mensen komen en dat Cohen niet moeilijk gaat doen.

PizzamanGrunn
9 december 2009, 03:02
Nou ik ben d'r ook, da's dan al drie.
Nog even een dom spandoek verzinnen.

Wat dachten jullie van deze:

"Hee Allah ik wil varkensvlees eten!"

toPpie :D

hirihiri123
9 december 2009, 19:39
Wilders wil demonstratie rondom rechtzaak

Geert Wilders: 'Het moet een grote demonstratie worden voor de vrijheid van meningsuiting en voor het mogen uiten van islamkritiek.' Foto ANP

DEN HAAG - Geert Wilders roept op tot een demonstratie voor de Amsterdamse rechtbank op de dag dat hij zich daar moet verantwoorden wegens haatzaaien en beledigen van moslims. PVV-leider Wilders deed die oproep dinsdag in de EO-talkshow Het elfde uur van Andries Knevel. Het moet een grote demonstratie worden, zei hij. ''Niet zozeer voor Geert Wilders, maar voor de vrijheid van meningsuiting en voor het mogen uiten van islamkritiek.''

De zaak van Wilders dient op 20 januari om 9.00 uur in de rechtbank aan de Parnassusweg. Hij denkt dat de demonstratie bij wat hij een 'politiek proces' noemt een prachtig signaal zou zijn.

Wilders maakte ook bekend dat PVV-Kamerlid Sietse Fritsma lijsttrekker wordt voor de PVV in Den Haag. Fritsma, die namens de PVV over asiel- en migratiezaken gaat, blijft actief in de Tweede Kamer.

Volgens Wilders is Fritsma klaar om de strijd aan te gaan met Jeltje van Nieuwenhoven, lijsttrekker van de PvdA in Den Haag. Fritsma is in de Kamer gewend om te knokken, aldus de PVV-voorman. ''Ik denk dat hij haar rauw lust.''

De PVV doet maar in twee plaatsen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen: in Den Haag en Almere. Wilders wil zo LPF-achtige taferelen voorkomen. De LPF groeide in 2002 razendsnel, maar ging niet lang daarna ten onder aan interne verdeeldheid. (HET PAROOL)
09-12-09 11:11

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/271189/2009/12/09/Wilders-wil-demonstratie-rondom-rechtzaak.dhtml

hirihiri123
10 december 2009, 10:08
Demonstratie of aangetekende brief voor Geert

Demonstratie of aangetekende brief voor Geert

HANS BESSELING - 09 DECEMBER 2009

Een miljoen aangetekende brieven: dat zou pas indruk maken!

Bij Andries Knevel kreeg gisteravond Geert Wilders gelegenheid zijn hart te luchten en nog eens duidelijk te stellen wat hij wel, en wat hij niet wil (nee, geen massadeportaties, in tegenstelling tot wat het laffe ‘boegbeeld’ van de VVD, Mark Rutte, overal straffeloos mag rondbazuinen). Een halt toeroepen aan een ideologie, die haaks staat op onze Nederlandse beschaving: dat is waarvoor wij strijden, om het nog maar eens heel ouderwets te formuleren waar de PVV voor staat.

Wie de dagvaarding heeft gelezen, waarmee Geert Wilders op 20 januari 2010 voor het gerecht wordt gedaagd, moet evenals ik ontgoocheld zijn geweest met de rechtsstaat, waarin wij worden geacht te leven. Velen met mij moeten als eerste reactie de gedachte hebben gehad: daar ga ik naar toe; zijn ze nu helemaal gek!

Wij, die paar miljoen Nederlanders, die onze hoop op Wilders hebben gevestigd voor het behoud van onze door de eeuwen heen ontwikkelde beschaving, zullen wel eens even laten zien dat de PVV onze steun heeft. Maar hoe velen van ons brengen het op straks de daad bij het woord te voegen? Zelfs nu Geert in de uitzending bij Knevel ons opriep te gaan demonstreren zie ik ons straks nog niet met bussenvol naar Amsterdam trekken.

Ook hier spreekt Jacques de Kadt wijze woorden (bldz. 327 van ‘De Politiek der Gematigden’): “Wie in onze tijd geestdriftig wordt over buitenparlementaire acties is òf een werktuig van anti-parlementairen, òf een vernuftig pleitbezorger van die lieden, òf een warhoofd.”.

Zonder hier uitvoeriger te berichten over wat De Kadt over demonstraties weet op te merken zou ik willen volstaan met de constatering dat demonstraties hoogstens steun voor de organisatoren tot uitdrukking kunnen brengen, waarmee de demonstranten een uitlaat vinden voor hun onvrede, die door die organisatoren is verwoord. Maar wat De Kadt bedoelt is dat die steun in een parlementaire democratie pas met verkiezingen tot gelding komt—en tot gelding behoort te komen.

Waarom zijn buiten-parlementaire acties eigenlijk altijd demonstraties uit de ‘linkse’ hoek? De geschiedenis bewijst dat voorvechters van buiten-parlementaire actie, de eersten zijn die deze actie verbieden, zodra ze de macht in handen hebben; terwijl ze verzot blijven op spreekkoren en applaus-machines.

Wanneer we onder ‘rechts’ blijven verstaan de voorstanders van een democratie met een kleine overheid en grote individuele verantwoordelijkheid van de burger, dan vinden we daar geen enthousiasme voor massabetogingen, want die worden altijd beheerst door demoniserende leuzen (Johnson moordenaar, Joden aan het gas), waarmee de fatsoenlijke actievoerders worden overschreeuwd.

Wanneer Geert Wilders de hoop uitspreekt dat zijn aanhangers straks in een demonstratie uiting zullen geven aan hun afschuw over dit politieke proces, dan hoop ik dat het niet representatieve aantal, dat aan zijn oproep gehoor zal geven, een waardig tegenwicht zal vormen voor de ongetwijfeld door de ‘linkse beroeps-demonstreerders’ dan georganiseerde tegendemonstratie.

Ik zou echter de talloze aanhangers van de PVV willen oproepen om tijdens de Kerstdagen nog eens de dagvaarding van het OM te gaan lezen, om vervolgens in een aangetekende brief aan dat OM te laten weten dat met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting ons vertrouwen in de rechtsstaat ernstig is aangetast en dat vrijspraak niet eens meer voldoende is om deze aantasting ongedaan te maken.

Een miljoen aangetekende brieven: dat zou pas indruk maken! Wie zet er eens een goed voorbeeld voor zo'n brief op het internet?

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10054

Wie o wie kan dat doen ???

Gielah
10 december 2009, 11:56
Waar moet die aangetekende brief naartoe?
Naar Geert zelf?
Dan weten de overheden nog steeds niet hoe overweldigend zijn aanhang is.
Naar de rechtbank?
Is daar een adres van bekend?
Overigens denk ik dat veel Nederlanders liever een aangetekende brief sturen dan daar in Amsterdam te gaan staan demonstreren, want ( zeker is zeker): het linkse AFA-legertje zal daar ook wel staan te posten en te schreeuwen ( of erger) en daar zit je als normaal mens ook niet op te wachten.

hirihiri123
10 december 2009, 12:50
Naar Geert zelf?
Naar de rechtbank?
Overigens denk ik dat veel Nederlanders liever een aangetekende brief sturen dan daar in Amsterdam te gaan staan demonstreren, want ( zeker is zeker): het linkse AFA-legertje zal daar ook wel staan te posten en te schreeuwen ( of erger) en daar zit je als normaal mens ook niet op te wachten.

Naar het OM volgens mij.............

http://www.pvv.nl/images/PDF/dagvaarding%20NL.pdf

het adres valt nog net te lezen...............

Gielah
10 december 2009, 13:59
Hartelijk dank!
We gaan er iets moois van maken.
( Overigens gaat mijn echtgenoot daar op de 20e ook foto's maken... hoewel ik zelfs dat... met al die AFA-engerds.... best griezelig vindt, maar ja, ik ben dan ook een schijterd).

FvdV
10 december 2009, 14:03
Naar Geert zelf?
Naar de rechtbank?

Dat moeten die afatjes vooral doen nu links een schijnproces houd tegen Geert lijkt me niet echt verstandig.

admin
10 december 2009, 15:17
Demonstratie voor de vrijheid van meningsuiting

woensdag 09 december 2009

Kom demonstreren tegen het politieke proces tegen Geert Wilders

20 januari 2010 wordt een cruciale dag in de verdediging van onze vrijheid. Dan start het politieke proces tegen Geert Wilders. In opdracht van het Gerechtshof Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie Geert Wilders gedagvaard. De tenlastelegging luidt: groepsbelediging van moslims, aanzetten tot haat en discriminatie tegen moslims vanwege hun godsdienst en aanzetten tot haat en discriminatie tegen niet-westerse allochtonen en/of Marokkanen vanwege hun ras. Eerder zag het OM overigens geen enkele aanleiding tot vervolging over te gaan.

Bent u ook tegen het politieke proces tegen Geert Wilders en wilt u opkomen voor de vrijheid van meningsuiting? Kom dan ook demonstreren! Op 20 januari a.s. om 9.00 uur bij de Rechtbank in Amsterdam.

Ja, ik kom ook demonstreren voor de vrijheid van meningsuiting op 20 januari a.s. (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=140)

Geert Wilders: “Op 20 januari start een politiek proces. Ik word vervolgd vanwege mijn politieke overtuiging. De vrijheid van meningsuiting balanceert op de rand van de afgrond. Als een politicus geen kritiek meer mag geven op een ideologie, is het einde zoek, dan betekent dat het einde van onze vrijheid. Maar ik blijf strijdbaar: Ik ben er van overtuigd dat ik zal worden vrijgesproken”.

Klik hier (http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2402&Itemid=1) om de dagvaarding te lezen.

Datum:
Woensdag 20 januari a.s. vanaf 9.00 uur.

Parnassusweg 220
1076 AV Amsterdam

Routebeschrijving

Eigen vervoer
Vanuit Rotterdam/Den Haag
* Vanaf de A4 rijdt u de A10 op (Ring Zuid).
* U neemt de afslag S108, Zuid/Amstelveen.
* Bij de verkeerslichten gaat u linksaf.
* Bij de verkeerslichten op de Amstelveenseweg slaat u opnieuw linksaf.
* Op de Boelelaan gaat u bij de eerste grote kruising met verkeerslichten linksaf de Buitenveldertselaan op.
* U volgt de weg onder de ringweg door (u bevindt zich dan op de Parnassusweg).
* U ziet het gerechtsgebouw aan uw linkerkant.
* U slaat direct voor het gebouw linksaf het parkeerterrein op (betaald parkeren).
Vanuit Utrecht
* Vanaf de A2 rijdt u de A10 op (Ring Zuid).
* U neemt de afslag S108, Zuid/Amstelveen.
* Bij de tweede verkeerslichten slaat u linksaf en rijdt u onder de weg door.
* U bevindt zich dan op de Boelelaan.
* Daarna volgt u bovenstaande aanwijzingen op.
Parkeermogelijkheden Gebouw Parnas
* Vanaf de Parnassusweg kunt u op het parkeerterrein aan de zuidkant van het gerechtsgebouw betaald parkeren.
* Ook in de directe omgeving is betaald parkeren mogelijk.

Openbaar vervoer

Vanaf Amsterdam CS
* U neemt tram 5 of metro 51.
* U stapt uit bij halte Zuid/WTC.
Vanaf station Zuid/WTC
* Vanuit het station volgt u het voetgangerstracé (het WTC ligt aan uw rechterhand).
* U loopt onder het voetgangers/fietstunneltje door en gaat linksaf.
* U loopt rechtdoor totdat u weer een voetgangers/fietstunneltje onderdoor kunt.
* U staat dan voor het gerechtsgebouw.

Gielah
11 december 2009, 13:26
We zijn vanmorgen even wezen kijken op de Parnassusweg, waar dat proces gaat plaatsvinden op 20 januari a.s.
Een ijskoude wind sneed dwars door je kleren en er was, vonden wij, heel erg weinig plaats om daar voor de deur een heleboel mensen te kunnen herbergen.
Alleen op het parkeerplaatsje ( ook niet al te groot) misschien?
Enfin: ik heb er een paar foto's van gemaakt, die hier eventueel te plaatsen zijn.
Als ik de heer Wilders was, dan riep ik de mensen liever op om in Den Haag te gaan demonstreren, voor het gebouw van Justitie aan het Plein.
Dat valt ook veel meer op en daar kan men, vooraf of naderhand, even de verkleumde ledematen warmen en een bakje koffie drinken!

FvdV
11 december 2009, 15:42
Ze hebben vast wel een hal in het gebouw :D

hirihiri123
12 december 2009, 09:25
Aangetekende voorbeeldbrief
INGEZONDEN - 11 DECEMBER 2009

t.a.v. het Arrondissementsparket, Parnassusweg 220, Amsterdam.

Mijne heren,

Gelet op de inhoud van de begin december 2009 op het Haagse Binnenhof aan Geert Wilders uitgereikte, 21 pagina’s tellende dagvaarding willen ondergetekenden hetvolgende van u weten, namelijk:

Sinds wanneer is het volgens u en een aantal klagers met een

Nederlandse- en moslimachtergrond strafbaar…

…te citeren uit het werk van de in 2006 overleden journaliste en schrijfster Oriana Fallaci?

…als je middels citaten uit de koran en een film, die enkel bestaat uit delen van reeds eerder

door anderen uitgezonden fragmenten, duidelijk maakt dat aanhangers van de islam onze

westerse beschaving willen vernietigen?

…als een kind van drie jaar kan vaststellen dat de demografische samenstelling van de

bevolking het grootste probleem van Nederland is?

...als blijkt dat één op de vijf Marokkaanse jongeren bij de politie geregisteerd staat?

…als blijkt dat hun gedrag voortvloeit uit hun religie en cultuur?

(ter informatie: heeft u soera 3:151 van de koran wel eens goed gelezen?)

…als blijkt dat de paus tot de conclusie is gekomen dat de islam een gewelddadige religie is? … te citeren uit het Nederlands Dagblad waarin professor R.Israeli de Derde Islamitische

Invasie van Europa voorspelt middels penetratie, propaganda, bekering en demografische

verandering?

…als Geert Wilders stelt dat R.Israeli gelijk heeft en dat de moslimpopulatie iedere 25 jaar

verdubbelt?

…oud-chef van de Mossad Efraim Halevy te citeren als hij zegt dat de Derde Wereldoorlog is

begonnen?

… te stellen dat er straks meer moskeeën dan kerken zijn?

…commentaar te leveren op een ideologie waarvan de aanhangers tamelijk lange tenen

hebben, aanhangers die van plan zijn de hele wereld aan hun ideologie te onderwerpen?

…duidelijk te maken dat iets dat enkel in een kleine 2 miljard geïndoctrineerde breinen

bestaat niet beledigd, gelasterd of gekwetst kan worden?

…een vooruitziende blik te hebben?

Met andere woorden: sinds wanneer is het strafbaar een mening te uiten over een ontwikke-ling die niet alleen door uw politiek correcte houding, die van het Openbaar Ministerie en de huichelachtige politieke elite bijna niet meer te stoppen valt?

Voor het geval dat het aan uw aandacht is ontsnapt: uw 21 pagina’s tellende dagvaarding hangt van herhalingen aan elkaar.Uw pseudo-juridische samenraapsel is voor ons niet meer dan een kinderlijke poging tot gewichtigdoenerij. U heeft geen zaak omdat de vrijheid van meningsuiting zwart op wit vastligt in Artikel 10 van het E.V.R.M., een verdrag dat in 1950 door de Staat der Nederlanden werd ondertekend en geratificeerd en niet zomaar even gewij-zigd dan wel opgezegd kan worden.

Was getekend,

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10095

von slarotimov
13 december 2009, 10:24
Lees hier.

http://www.joostniemoller.com/2009/12/komt-allen-20-januari/#more-5477

Lees vooral de commentaren.

citaat:
“Ik ga op 20 januari en zal me informeren over of ik wel of niet een plaats moet reserveren op de publieke tribune, ik raad mensen die er bij willen zijn aan hetzelfde te doen, gewoon even bellen met de rechtbank.”

Rechtbank Amsterdam
Parnassusweg 220
1076AV Amsterdam

* 020-5412111

Gielah
13 december 2009, 14:56
Goed.... mijn brief naar het O.M. is af en op de post.
Wie hem wil lezen kan hem vinden op http://bijdekrant.gielah.com/

hirihiri123
13 december 2009, 17:31
Mooie en nette brief Gielah, wilde het copieeren, maar de foto's staan er door heen.................jammer..............

Kunt U dat nog veranderen ?

Gielah
13 december 2009, 18:42
Dank voor de tip, Hirihiri! We gaan ons best doen.

hirihiri123
13 december 2009, 19:10
1 MILJOEN AANGETEKENDE BRIEVEN
vrijdag, 11 december 2009 14:40
Geschreven door TrefPunt Europa
AANGETEKENDE BRIEF MET BERICHT VAN ONTVANGST AAN:

Officier van Justitie
Arrondissementsparket
Postbus 84500
Postcode 1080 BN
Amsterdam

Betr. parketnr. 13/425046-09, sector 4A
Dagvaarding aan de heer Geert Wilders

Edelachtbare

Op 21 januari 2009 heeft het gerechtshof te Amsterdam de strafvervolging bevolen van de parlementariër Geert Wilders wegens het aanzetten tot haat en discriminatie op grond van door hem gedane uitlatingen in diverse media over moslims en hun geloof.
Tevens acht het hof strafvervolging aangewezen ter zake van belediging van de moslimgelovigen wegens de door Wilders gemaakte vergelijkingen van de islam met het nazisme.
Het hof deed zijn uitspraak naar aanleiding van een aantal klachten over niet-vervolging van Wilders terzake van diens uitlatingen in diverse media over moslims en hun geloof. De klagers konden zich niet vinden in de beslissing van het openbaar ministerie om geen gevolg te geven aan hun aangifte tegen Wilders.

Het openbaar ministerie heeft zich onder meer op het standpunt gesteld, dat een deel van de uitlatingen van Wilders geen betrekking heeft op een groep gelovigen, maar kritiek betreft op het moslimgeloof, waardoor de eigenwaarde van die groep gelovigen niet wordt aangetast en die groep evenmin in diskrediet wordt gebracht. Sommige uitlatingen van Wilders kunnen wel als krenkend worden aangemerkt, maar omdat zij (buiten de Tweede Kamer)zijn gedaan als bijdrage aan een maatschappelijk debat valt de strafbaarheid van die uitingen weg, aldus het openbaar ministerie.

Het Hof is het met dit standpunt van het openbaar ministerie en de daaraan ten grondslag liggende overwegingen niet eens. Het hof heeft daarbij overwogen dat de gewraakte meningsuitingen van Wilders (ook zoals in beeld gebracht in zijn documentaire film Fitna) in onderlinge samenhang bezien naar Nederlands rechtstrafbaar zijn, zowel door hun inhoud als door de wijze van presenteren. Deze wijze van presenteren kenmerkt zich door eenzijdige, sterk generaliserende formuleringen met een radicale strekking, niet aflatende herhaling en een toenemende felheid, waardoor er van haatzaaien sprake is. De meeste uitlatingen zijn in de opvatting van het hof tevens beledigend, nu zij de moslimgelovigen wezenlijk in hun religieuze waardigheid aantasten. In de opvatting van het hof heeft Wilders ook door de symbolen van het moslimgeloof aan te tasten wel degelijk de moslimgelovigen zelf beledigd.

In de tweede plaats heeft het hof de vraag beantwoord of een eventuele strafvervolging c.q. veroordeling toelaatbaar zou zijn volgens de normen van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en de daarop gebaseerde rechtspraak van het Europese Hof, dat de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft.
Het hof is tot de conclusie gekomen dat een in te stellen strafvervolging maar ook een eventuele latere veroordeling, mits proportioneel,niet in strijd hoeft te komen met Wilders vrijheid van meningsuiting, nu haatzaaiende en kwetsende uitlatingen van politici, gelet op hun bijzondere verantwoordelijkheid,ook volgens Europese normen niet door de beugel kunnen.

In de derde plaats heeft het hof de vraag beantwoord of strafvervolging van Wilders vanwege zijn uitlatingen in de Nederlandse situatie wenselijk zou zijn (de opportuniteitsvraag). Volgens het hof is het haatzaaien in een democratische rechtsorde dermate ernstig dat een algemeen belang aanwezig is om in het maatschappelijk debat een duidelijke grens te trekken.

Ten aanzien van groepsbelediging maakt het hof een onderscheid. In het algemeen stelt het hof vast dat de traditie binnen de Nederlandse debatcultuur is gebaseerd op een grote mate van tolerantie ten opzichte van elkaars opvattingen, terwijl van moslimimmigranten begrip mag worden verwacht voor de in Nederland heersende sentimenten ten aanzien van hun geloof, dat op enkele onderdelen op gespannen voet staat met Nederlandse en Europese waarden en normen. Als het om beledigende uitlatingen gaat geeft het hof de voorkeur aan politieke, maatschappelijke en andere juridische tegenkrachten dan het strafrecht, waardoor een actieve participatie aan het maatschappelijk debat, ook door moslims, wordt bevorderd.

Het hof maakt echter een uitzondering voor beledigende uitlatingen waarin een relatie met het nazisme wordt gelegd (door onder meer de Koran met "Mein Kampf" te vergelijken). Dit vindt het hof dermate beledigend voor de bevolkingsgroep van moslimgelovigen dat een algemeen belang aanwezig wordt geacht om Wilders daarvoor te vervolgen.

Het hof komt tot de conclusie dat de wijze waarop het maatschappelijk debat verloopt over controversiële kwesties, zoals de immigratie- en integratiepolitiek, weliswaar in principe niet tot het terrein van het recht behoort, maar dat dit anders wordt als fundamentele grenzen worden overschreden. Dan komt ook het strafrecht in beeld.

Overigens benadrukt het hof dat zijn oordeel in die zin een voorlopig karakter draagt, dat Wilders in deze beklagprocedure niet is veroordeeld.
Het hof heeft uitsluitend beoordeeld of voldoende aanwijzingen - op het niveau van een redelijke verdenking - aanwezig zijn om een strafvervolging tegen Wilders in gang te zetten. Het is uiteindelijk aan de later oordelende strafrechter om in een openbaar strafproces de vraag te beantwoorden of er ruimte is voor een veroordeling en, zo ja, in welke mate.

LJ Nummer
BHO496

Met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting is mijn vertrouwen in de rechtsstaat ernstig aangetast en dat, zelfs indien de heer Wilders op alle in de aanklacht geformuleerde punten wordt vrijgesproken, dat niet eens meer voldoende is om deze aantasting ongedaan te maken.

Voor de goede orde deel ik u mede dat ondergetekende precies dezelfde uitlatingen heeft gedaan als de heer Wilders ten laste worden gelegd en wens dientengevolge daarvoor eveneens te worden aangeklaagd.

Voor de goede orde deel ik u mede dat ondergetekende precies dezelfde uitlatingen heeft gedaan als de heer Wilders ten laste worden gelegd en wens ik u mij in dezen, als een gelijke verdachte te dagen.

Hoogachtend,

Naam
Adres
Postcode
Plaats
E-mail adres

http://www.tref.eu/index.php/opinie/1331-1-miljoen-aangetekende-brieven

Carolina
16 december 2009, 12:51
Nou ik ben d'r ook, da's dan al drie.
Nog even een dom spandoek verzinnen.

Wat dachten jullie van deze:

"Hee Allah ik wil varkensvlees eten!"

toPpie :D

:D
Hou het professioneel en beschaafd, verlaag je niet tot kutmarokkie niveau! toPpie

Ik ben er ook!!
Btw...bij vista print kun je voor 8 euro een prachtig bord laten drukken.
Mijn tekst en opmaak is ook wel raak, maar er zit geen onvertogen woord bijnlvlag

Carolina
16 december 2009, 12:58

HELL YEAH, laat de AFA maar komentoPpie
Ik ga daar staan en kom op voor ons RECHT. Laat zo'n neuspeuterende werkeloze kraker maar schelden en tieren, fascistiode mafkezen die het zijn.
Het zal me een rotzorg zijn en zal ze vriendelijk toe lachen nlvlag

Gielah
16 december 2009, 14:57
Zet 'm op, Carolina! Maar ik kom wat moeilijker weg als er rottigheid komt ( vergevorderde leeftijd enzo), vandaar.

Carolina
16 december 2009, 17:27
Geeft niks, ik sleur u wel mee. :D
Zonder gekheid, ik kan mij voorstellen dat dit een griezelige gedachte is en dat u zich, door uw wat hogere leeftijd, kwetsbaar voelt. Maar ik laat u niet in de kou (lees: tussen de AFA) staan hoor. Dus mocht u wel graag willen, dan wil ik best met u afspreken.

Gielah
16 december 2009, 19:02
Bedankt, Carolina... maar ik heb ook nog een echtgenoot, die al héééél veel last van deze overheid gehad heeft en die ik hier graag erg ver vandaan houd.
Mijn man (71 inmiddels) werd vorig jaar 's morgens vroeg van zijn bed gelicht en ( nog vóór dat akkevietje van Gregorius Nekschot) meegenomen naar het bureau.
Hij had namelijk een eerlijke brief aan Sheik Fawaz Jneid geschreven ( waarin die imam dus uitlegde wat hij vond dat Ayaan Hirsi Ali toekwam.... niet veel fraais...) en deze Fawaz ging de politie nu vertellen, dat hij zich door die brief van mijn echtgenoot bedreigd voelde.
De politie sprong meteen gehoorzaam in de houding... laten we het daar maar op houden.
Zodra de diender in functie de brief van mijn man begon door te lezen, die op zijn bureau lag ( ná het arrest, dus.... terwijl een normale agent dat al gedaan zou hebben vóórdat hij een oudere man zo behandelen ging), moest hij toegeven, dat er daarin van bedreiging inderdaad geen sprake was.
Intussen heb ik er nog de zenuwen van.
Een en ander was uiteraard bedoeld om mijn man te intimideren.
Nederlanders moeten hun mond houden, vindt men.
Zijn pc werd ook meegenomen en hij kreeg die pas na 4 maanden terug!
We leven in een erg onveilig land, waarin de overheid onze vijand is en waarin de overheid ons dus niet tegen Afa's e.d. zal beschermen, maar een andere kant uit zal kijken als het mis gaat.
U begrijpt nu waarom ik niet sta te trappelen.
Wij steunen Geert wel op een andere manier!

Antisocialistisch
16 december 2009, 19:25
Vlmsereus nlvlag Hopelijk komen er uit het zuidelijke deel des lands ook wat mensen toPpie

FvdV
16 december 2009, 20:46
We leven in een erg onveilig land, waarin de overheid onze vijand is en waarin de overheid ons dus niet tegen Afa's e.d. zal beschermen, maar een andere kant uit zal kijken als het mis gaat.

De andere fascistisch actie staat dan ook in dienst van de overheid als zogenaamd onafhankelijk knokploeg in het leven geroepen tegen figuren als Konstant Kusters maar ook heel makkelijk inzetbaar voor andere groepen die een gevaar vormen voor de oude linkse politiek.
Nooit bij jezelf afgevraagd waarom men het kraken van andermans eigendom nooit aangepakt heeft? en zelfs aangemoedigd heeft door krakers -lees afa- te voorzien van een uitkering. Niet gek dus dat de linkse partijen met als boegbeeld PVDA voorop tegen het kraakverbod stemde want dat is de beloning voor het smerige werk dat voor links in Nederland opgeknapt moet worden. Het beste voorbeeld daarbij was Pim Foruyn.

hirihiri123
22 december 2009, 19:46
Vrienden en vriendinnen,

Kom ook demonstreren voor de vrijheid van meningsuiting!

Hartelijk dank aan al die mensen die zich aangemeld hebben om op 20 januari a.s. te komen demonstreren bij de rechtbank in Amsterdam; voor de vrijheid van meningsuiting en tegen het politieke proces!

Wij hebben veel aanmeldingen binnengekregen in de afgelopen 2 weken. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de hartwarmende reacties.

Dit is het moment om een duidelijk signaal af te geven aan de linkse elite dat wie aan de belangrijkste van onze vrijheden komt en politieke processen organiseert, een stap te ver gaat.

Laten we ervoor zorgen dat er straks veel mensen staan!

Meer informatie over de demonstratie op 20 januari a.s.

Heeft u zich nog niet aangemeld? Doe het alsnog!
Klik hier als u mee wilt demonstreren op woensdag 20 januari a.s.

Twitter me!

http://twitter.com/geertwilderspvv

Ik heb sinds deze week mijn account opnieuw geactiveerd op Twitter! Ik zal mijn best doen om deze te blijven updaten… ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou!

Interview in het AD

Afgelopen zaterdag heb ik een interview gegeven aan het Algemeen Dagblad. In het interview: “Ik ben qua denken een vrije vogel” praat ik over persoonlijke situaties van het afgelopen tijd, zoals mijn ontmoeting met meneer Hak (van de erwtjes en de worteltjes) en de schaarse privétijd die ik heb.

Raymond de Roon: lijsttrekker Almere

Deze week maakte ik bekend dat Raymond de Roon de lijsttrekker voor de PVV in Almere is. Hij zal de lijst aanvoeren en samen met 15 andere kandidaten namens de PVV mee gaan doen aan verkiezingen in Almere. Hij is een ervaren en gedegen Kamerlid, als iemand van Almere een succes kan maken dan is hij het wel! Raymond zal zijn werk als lijsttrekker van Almere combineren met zijn werk in de Tweede Kamer.

Beste mensen,

Ik wens u allen prettige feestdagen en een voorspoedig, gezond en gelukkig 2010 ook namens alle PVV-Kamerleden en medewerkers.

Heel erg bedankt voor uw fantastische steun het afgelopen jaar. Wij kijken terug op een geslaagd 2009 en kijken uit naar een succesvol 2010!

Met warme groeten,

Geert Wilders

Indien u wilt reageren klik op deze link voor een mail naar Geert Wilders

Binnen gekregen via de Email.De Nieuwsbrief

Jacky
23 december 2009, 21:08
Tja als je op dit forum zit, dan heb je in 99 van de 100 gevallen de nieuwsbrief al. Maar als je graag dingen dubbel post. Ga je gang zou ik zeggen dan maar. Ik doe dat soort dingen namelijk niet want dubbel is niet nodig vind ik.

Antisocialistisch
23 december 2009, 21:09
Tja als je op dit forum zit, dan heb je in 99 van de 100 gevallen de nieuwsbrief al. Maar als je graag dingen dubbel post. Ga je gang zou ik zeggen dan maar. Ik doe dat soort dingen namelijk niet want dubbel is niet nodig vind ik.

Een dubbeltje op z'n kant 677

Jacky
23 december 2009, 21:09
Geeft niks, ik sleur u wel mee. :D
Zonder gekheid, ik kan mij voorstellen dat dit een griezelige gedachte is en dat u zich, door uw wat hogere leeftijd, kwetsbaar voelt. Maar ik laat u niet in de kou (lees: tussen de AFA) staan hoor. Dus mocht u wel graag willen, dan wil ik best met u afspreken.

Hoe oud bent u? Als u begin 20 bent ga ik met u mee als het mag.:D

Lucas2
23 december 2009, 22:29
Met een Israelische vlag gaan zwaaien heb ik ook wel zin in..

Jacky
24 december 2009, 08:14
Goed.... mijn brief naar het O.M. is af en op de post.
Wie hem wil lezen kan hem vinden op http://bijdekrant.gielah.com/

Denkt u nu werkelijk dat uw brief gelezen wordt? Bent u naïef? Dit is Nederland hoor, geen normaal land.... Zelfde als Balkenende een brief sturen die gaat meteen het dagarchief in.

FvdV
24 december 2009, 15:51
Denkt u nu werkelijk dat uw brief gelezen wordt? Bent u naïef? Dit is Nederland hoor, geen normaal land.... Zelfde als Balkenende een brief sturen die gaat meteen het dagarchief in.

Tja dan kun je nog beter je tijd investeren met neuspeuteren he Jacky?

Ophidia
29 december 2009, 02:04
Ik denk ook dat ze de brieven niet (allemaal en/of helemaal) gaan lezen en dat je ook kunt volstaan met een kort briefje waarin staat dat je het niet met deze gang van zaken eens bent. Uiteraard wel aangetekend!

King George
29 december 2009, 17:04
Vraagje: Hebben wij toestemming/een vergunning voor de demo? Lijkt me ook goed die krakerssites als Indymedia, AFA, KAFKA, Vrankrijk, Eurodusnie en zo in de gaten houden wat ze daar in hun schild voeren en dit zo mogelijk bij de politie en fast forward op vrijheidslievende sites te melden. Die lui kunnen het toch niet laten de confrontatie met de politie op te willen zoeken, dus dan hoeven wij daar geen last van te hebben.

Ik denk zomaar dat Rutger Castricum er ook wel met zijn camera en microfoon bij wil zijn.

Carolina
19 januari 2010, 12:33
Zeg dames en heren...hoe staan we ervoor?
Gaan we nog allemaal?toPpie

FvdV
19 januari 2010, 12:44
Ja ik ben aanwezig at your service

Carolina
19 januari 2010, 14:16
Tof...ik heb een roos tussen mijn tanden. LOL
Wat een kolere tijd trouwens, maar affijn ;)

Victor
19 januari 2010, 14:35
Ik denk zomaar dat Rutger Castricum er ook wel met zijn camera en microfoon bij wil zijn.

Reken maar van yes. Daar kun je gif op innemen! :D

FvdV
19 januari 2010, 18:17
Stopt daar ook ergens een trein in de buurt dat iemand weet?

FvdV
19 januari 2010, 19:58
Jullie gaan met toch niet vertellen dat hier geen enkele Amsterdammer op het forum zit??

Carolina
19 januari 2010, 20:08
Eigen vervoer

Vanuit Rotterdam/Den Haag

Vanaf de A4 rijdt u de A10 op (Ring Zuid).
U neemt de afslag S108, Zuid/Amstelveen.
Bij de verkeerslichten gaat u linksaf.
Bij de verkeerslichten op de Amstelveenseweg slaat u opnieuw linksaf.
Op de Boelelaan gaat u bij de eerste grote kruising met verkeerslichten linksaf de Buitenveldertselaan op.
U volgt de weg onder de ringweg door (u bevindt zich dan op de Parnassusweg).
U ziet het gerechtsgebouw aan uw linkerkant.
U slaat direct voor het gebouw linksaf het parkeerterrein op (betaald parkeren).

Vanuit Utrecht
Vanaf de A2 rijdt u de A10 op (Ring Zuid).
U neemt de afslag S108, Zuid/Amstelveen.
Bij de tweede verkeerslichten slaat u linksaf en rijdt u onder de weg door.
U bevindt zich dan op de Boelelaan.
Daarna volgt u bovenstaande aanwijzingen op.
Parkeermogelijkheden Gebouw Parnas
Vanaf de Parnassusweg kunt u op het parkeerterrein aan de zuidkant van het gerechtsgebouw betaald parkeren.
Ook in de directe omgeving is betaald parkeren mogelijk.
Entree Gebouw Parnas
U kunt zich melden bij de receptie: hoofdingang, toren F (Arrondissementsrechtbank, Kantongerecht, Arrondissementale Stafdienst).
U kunt zich melden bij de receptie, hoofdingang, toren A (Arrondissementsparket).

Openbaar vervoer

Vanaf Amsterdam CS
U neemt tram 5 of metro 51.
U stapt uit bij halte Zuid/WTC.
Vanaf station Zuid/WTC
Vanuit het station volgt u het voetgangerstracé (het WTC ligt aan uw rechterhand).
U loopt onder het voetgangers/fietstunneltje door en gaat linksaf.
U loopt rechtdoor totdat u weer een voetgangers/fietstunneltje onderdoor kunt.
U staat dan voor het gerechtsgebouw.

toPpie

Carolina
19 januari 2010, 20:11
Jullie gaan met toch niet vertellen dat hier geen enkele Amsterdammer op het forum zit??

Amsterdammers stemmen doorgaans PvdA en GL:D
Heb je geen tuf tuf tot je beschikking? Wel zo PVV:-))

FvdV
19 januari 2010, 20:14
Dank je Carolina maar zover was ik zelf ook gekomen maar wellicht dat er ook een trein in de buurt stopt dan hoef ik niet het hele centrum door. :D

FvdV
19 januari 2010, 20:16
Ik zie op de kaart wel wat treinrailsen liggen volgens mij richting Schiphol?

Misdefinitie
19 januari 2010, 20:35
Station Zuid (WTC) is ook een treinstation. ;)

PizzamanGrunn
19 januari 2010, 20:53
Stelletje Ouwe Zagen, ik kom vanuit Grunningen karren... 677
Is d'r ook een prijs voor meest vervuilende protesteerder?

FvdV
19 januari 2010, 21:40
Station Zuid (WTC) is ook een treinstation. ;)

Aha dus toch ja wat de Googlem allemaal omhoog brengt maakt het niet makkelijker fail...okay dus ik kan de trein pakken naar Station Zuid en de rest lopen of is dat te ver?

FvdV
19 januari 2010, 21:57
Ik heb het al gevonden vanaf station Zuidplein is het een klein stukje lopen.

Mahalingam
19 januari 2010, 22:00
Ik kan een ieder die het lef heeft om zich met het openbaar transport te laten vervoeren deze site aanraden
http://www.9292ov.nl/
vul als bestemming in
Parnassusweg 220 Amsterdam
en tijd van aankomst 8:30 dan wijst het zich vanzelf. 5 minuten lopen. Op de site kan je ook een kaart van bestemming vragen. dan zie je hoe je moet lopen vanaf WTC.
Ook kan je google maps raadplegen en er is streetview van het gerechtsgebouw en omgeving.
http://maps.google.nl/

FvdV
19 januari 2010, 22:36
Nou googlemaps stuurde mij de verkeerde kant op of kreeg een pagina bezaait met ballonnetjes waar je leuke hotelletjes kunt vinden ... een stuk of 1000 :D

Carolina
20 januari 2010, 00:10
Dank je Carolina maar zover was ik zelf ook gekomen maar wellicht dat er ook een trein in de buurt stopt dan hoef ik niet het hele centrum door. :D

Dit gebouw valt ver buiten het centrum van Amsterdam, tegen amstelveen en lekker in de buurt van slotervaart OO.
Ik wil best helpen...ik heb een auto, maar kom vanuit een hele andere kant. Moet ik iemand oppikken van sloterdijk?

Carolina
20 januari 2010, 00:11
Stelletje Ouwe Zagen, ik kom vanuit Grunningen karren... 677
Is d'r ook een prijs voor meest vervuilende protesteerder?
:D

hirihiri123
20 januari 2010, 09:38
WOENSDAG 20 JANUARI 2010

http://www.spitsnieuws.nl/archives/images/Monddood_gr.jpg
Proces tegen Wilders van start

Voor de rechtbank in Amsterdam hebben zich zo'n tweehonderd aanhangers van Geert Wilders verzameld. Ze steunen de politicus bij het strafproces tegen hem wegens belediging van moslims en het zaaien van haat.

De sympathisanten van Wilders dragen spandoeken met teksten zoals 'Onze vrijheid ritueel geslacht' en vergelijkingen met Charlie Chaplin, de acteur die tegen het fascisme streed. Wilders zelf kwam rond half negen onder politiebegeleiding aan bij de rechtbank.

Strijdbaar

Gisteren gaf Wilders aan "heel erg strijdbaar" te zijn. Hij is ervan overtuigd dat de rechtszaak zal eindigen in vrijspraak: "Ik ga ervoor knokken." Wilders blijft verder van mening dat er sprake is van een politiek proces. Ook vraagt hij zich af waarom het OM de dagvaarding tegen hem uitgebreider heeft gemaakt dan het Gerechtshof had bevolen.

De NOS volgt het proces LIVE.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/01/proces_tegen_wilders_van_start.html

King George
20 januari 2010, 11:21
Demonstranten bedankt!!!

http://i48.tinypic.com/s1hnpw.gifhttp://i48.tinypic.com/s1hnpw.gif

FvdV
20 januari 2010, 13:24
Ben net terug het was een groot succes mensen allemaal bedankt toPpie

FvdV
20 januari 2010, 13:39
http://www.at5.nl/imgcache/3/3db25032e0bf8b3f7e3972d78bf9aedd.jpg

http://www.at5.nl/imgcache/e/e7d791bb86d4ee9aa49ca94e49f6fdcb.jpg

FvdV
20 januari 2010, 13:51
AMSTERDAM – Echte PVV’ers laten hun voorman Wilders niet in de steek. Vanmorgen stonden ze met zo’n 300 man voor het gerechtsgebouw in Amsterdam, waar het proces tegen de PVV-leider van start ging. Met een menigte aan spandoeken. ”Geert Akbar” – Geert is de grootste.

http://www.refdag.nl/media/foto/2010/97926-a.jpg

Gemoedelijk is een groot woord, maar onrustig is het zeker niet, vanmorgen aan de Parnassusweg. Dat kan ook bijna niet. Overal is politie.

De grootste ongeregeldheden ontstaan daar waar PVV-fans de doorgang naar het gerechtsgebouw willen forceren. Maar de overmacht van de politie is te groot. Resoluut grijpt een agent een schreeuwende sympathisant bij zijn arm en duwt hem naar de trap. „En nu wegwezen.” De man ziet in dat het menens is en kiest eieren voor zijn geld.

Rond kwart over acht komt Wilders zelf aan bij het gerechtsgebouw. Sirenes kondigen zijn komst aan. Drie donkere, geblindeerde auto’s rijden even later naar de ingang.
Nog wat later volgen enkele Kamerleden van de PVV – gewoon te voet. „PVV! PVV!” scandeert de massa. Spandoeken en protestborden gaan hoog de lucht in. De teksten spreken voor zich. ”Onze vrijheid ritueel geslacht”, ”Juridische jihad”, en, in Arabische letters: ”Geert Akbar”.

In het publiek staat ook de Iraans-Nederlandse Ehsan Jami, die eerder een comité voor ex-moslims oprichtte en streng beveiligd moest worden. Dat is niet langer aan de orde; Jami loopt onbekommerd rond tussen de demonstranten.

Na de volgende Kamerverkiezingen hoopt hij Kamerlid voor de PVV te worden. Nu alvast is hij hier, „solidair met al deze mensen die voor het vrije woord naar Amsterdam zijn gekomen.”

Hij wijst op een van de protestborden. ”Miljoenen Nederlanders staan vandaag terecht”, staat erop. „Dat vind ik een mooie”, zegt Jami. „Deze rechtszaak gaat over heel veel mensen.”

Dat vinden ook de makers, twee jongens uit Den Bosch. „Wij voelen ons ook aangeklaagd.” Of ze het dus ook met al zijn uitspraken eens zijn? De jongste denkt even na. „Wilders doet uitspraken die ik zelf niet zo zou doen. Over de kopvoddentaks bijvoorbeeld. Alhoewel, achteraf vond ik dat toch wel sterk. Het wakkerde de discussie aan.”

En of de Koran een fascistisch boek is, zoals een andere omstreden uitspraak van Wilders luidt? „Zeker. Er staan veel haatzaaiende dingen in, net als in Mein Kampf.”

FvdV
20 januari 2010, 15:03
Rutger gooit het selectieve hengeltje uit wat een held! toPpie

http://www.geenstijl.nl/archives/images/wildersfans477.jpg

Zo. En dan nu een ontluisterende blik op de hardcore Geert Fans, die zich vanochtend bij de rechtbank in Amsterdam hadden verzameld teneinde te demonstreren tegen het Wildersproces danwel de hakken in het zand te klakken voor de "MeningUiting". Het neusje van de rechtse boeroepzalm. Fine fleur van maatschappelijk teleurgesteld Nederland. De nu volgende beelden kunnen als schokkend worden ervaren. Want leuker kunnen we het niet maken. Wel realistischer. Man man man, wat een demo en wat een mensen. Telt u even mee wat er allemaal voor de camera van Rutger opduikt. Aan Clowns. Aan MediaMalloten. Aan Van Oekel-impersonators. Aan zwakbeschaafd Nujij-volk, aan boze Permabannetjes, nazi-hoeren, Vlaamsblokjes, Iraanse aandachtshomoos, Pin-stemmers, vrouwen uit Engelse KRO-detectives, kaalhaarmensen, Hans Laroes-haters en andere anonieme lafbekjes. Gefeliciteerd Geert! Je achterban staat op GEENSTIJL.TV (http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_castricum_tussen_de.html)

FvdV
20 januari 2010, 18:30
Niet alleen het mediahoertje Rutger van Castricum die solliciteert naar een baantje bij Hans Laroes als journaal presentator was vandaag buitengewoon grappig ook de Mekkabuigers van AT5 kunnen er wat van, volgens deze lolbroeken is het opkomen tegen de aantasting van de vrijheid van meningsuiting een 'circus Wilders'. Bij de Mekkabuigers van AT5 maar ook bij omhoog getilde figuren als Rutger van Castricum van Geenstijl moet de verheugenis toch wel erg groot zijn om straks in de linkse dictatuur in spé met de poepert omhoog de islam te begroeten, door mensen die opkomen voor de vrijheid van meningsuiting voor ons allen af te schilderen als domme clowns. toPpie

Circus Wilders bij rechtbank

Honderden Wilders-aanhangers demonstreerden vanmorgen bij de rechtbank aan de Parnassusweg. Wilders wordt verdacht van haatzaaien, discriminatie en het beledigen van moslims. Het was een 'circus' met veel media en ook een enkele tegenstander. FILMPJE (http://www.at5.nl/artikelen/30832/circus-wilders-bij-rechtbank)

FvdV
20 januari 2010, 18:56
Iedereen die nog vaderlandse geschiedenis heeft gekend op school kent ook het verhaal van atheïst anti-monachist en socialist Ferdinand Domela Nieuwenhuis (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Domela_Nieuwenhuis) een van de eerste Nederlanders die voor de gewone man opkwam in een rijd van bittere armoede en onderdrukking door de rijke elite, hij mag gezien worden als de eerste vrijheidstrijder van dit land.

Toen Ferdinand gearresteerd werd en een jaarlang achter slot en grendel verdween zong het volk Domela moet zakjes vouwen hi ha ho!

Dommela "de clown" van toen bewijst vandaag de dag dat sommige volslagen idioten een islam nodig hebben om onderdrukt te worden.

FvdV
20 januari 2010, 20:43
Wie van het forum zijn vandaag allemaal geweest?

Ik zelf ben heel even geweest ik kon autovervoer krijgen van een vriend van me omdat zijn vriendin haar moeder in Purmerend wilde bezoeken dus ik hoefde gelukkig niet met de trein maar kon daarom ook niet lang blijven slechts een half uurtje want ik kon ook weer mee terugrijden en we waren ook nog laat bij tijd namelijk om half 10.

De sfeer was aardig van tokkiepubliek heb ik niks gemerkt maar ik stond wel buiten bereik van camera's dus wat vooraan stond weet ik niet.

Carolina
20 januari 2010, 21:33
Ik ben geweest!!!! Vanaf 8.30 uur tot een uurtje of 11.30.nlvlag nlvlag nlvlag
En nu heb ik je nog niet gesproken:D Ik zie mezelf ook op het filmpje van Geen stijl....en ik heb juist geprobeerd niet in beeld te komen. Maar die gast hing er 2 uur rond.

Waar waren de andere forummers??????? Ik heb Irish nog gemaild, want ze wilde mee....maar die reageerde niet meer helaas. Waren Paul en ik de enige die er zijn geweest? Nee toch? Pizza???:D

Ik ben zelf nogal een type die graag op de barricade staat (dat wisten jullie al) en ik vind de sfeer heeeel rustig. Maar wel goed ingetogen en bescheiden.
Goed dus voor deze gelegenheid.toPpie
veel bekende mensen gezien en gesproken. Ik vond het ook leuk om te zien hoe mensen met elkaar filosofeerden over Vrijheid, de Islam, het afglijden van onze cultuur. Ook door de Mc Donald cultuur, sorry. Daar waren het wel veel mensen over eens. We zijn absoluut onze identiteit kwijt en dat maakt ons ruggegraatloze slaafjes. Vandaag hebben deze 300 man bewezen dat er weldegelijk mensen zijn die voor de goede zaak staan. Maar brrrr, wat was het KOUD!!!
Ik heb meneer Rutger eens goed in de gaten gehouden....er waren namelijk nogal wat aanstaande PVV prominenten een Leefbaar Rotterdammers aanwezig. Ook de mannen van voorpost stonden weer trouw te demonstreren, waarvoor hulde.toPpie Voorpost is een nationalistische organisatie die de PVV steunt, dit integenstelling tot de nationaal socialisten van de NVU. Maar nee, meneer Rutger zocht precies die paar minder begaafde mensen uit!! Daarmee heeft hij voor mij compleet afgedaan. Het beeld wat hij heeft neergezet is een leugen en wat dat betreft zou hij goed in het publieke bestel passen. Er was niets verfrissends aan het Geen Stijl gebeuren. Mensen kwamen uit alle hoeken van het land. Ik sprak mensen uit Groningen, Friesland, Drenthe, twente, Braband, NH en ZH.
JULLIE ZIJN ALLEMAAL KANJERS!!!!!toPpie toPpie toPpie

Enige nuancering over meneer kaalkop en mevrouw....dit waren uiterst sympathieke lui die met de kleine vanuit Drenthe waren gekomen om Geert bij te staan. Zo kan het dus ook.

Het was dus een bont zooitje, maar het liep prima en de sfeer was open en relaxed. En ja...er kwamen wel wat bontkraagjes rotzooien, die een tussenuur hadden. Maar er liep zo'n overmacht aan politie en ME rond, dat de AFA en de bontkraagjes weinig konden, laat staan echt in de buurt konden komen.

Minpuntje:

Als Geert mensen op zo'n tijd oproept om naar zjin proces te komen en hem buiten bij te staan, had er wel een toespraakje van een van de PVV fractieleden vanaf gekund. Mensen verkleumden echt ...waarom niet even een coffeebar geregeld? Het zijn van die kleine dingen waar waardering uit blijkt. Gemiste kans!

Nu wat van mijn foto's. De kwaliteit is beroerd, had geen flits bij me en het bleef lang donker. Dus let niet op de korreligheid etc:

http://farm5.static.flickr.com/4008/4291378308_cd8b2420ed_o.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4023/4291378276_b670d6cf6b_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2696/4291378300_ec76dc2fe0_o.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4001/4290672719_ed563e0d43_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2679/4291378286_4f317cd3fa_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2741/4290655617_38bac6e364_o.jpg

Ophidia
20 januari 2010, 21:55
Ik ben er helaas niet geweest omdat mijn gezondheid dat niet toelaat,
maar heb wel aan allen gedacht die wel zijn gegaan.
Ik wil ook iedereen die Geert z`n steun heeft betuigt hartelijk danken! LV)

En Carolina,ben jij dat op de tweede foto?
Je lijkt mij een lief mens.

Carolina
20 januari 2010, 21:56
hihihi, nee ik nam de foto's.
Dit was een Duitse dame, die perse haar stem wilde laten horen. klasse hoor.

Ophidia
20 januari 2010, 21:59
hihihi, nee ik nam de foto's.
Dit was een Duitse dame, die perse haar stem wilde laten horen. klasse hoor.

Kwam zij speciaal uit Duitsland helemaal hier heen?

Mahalingam
20 januari 2010, 22:06
Ik zag ook een spandoek hangen tegen de Islamisierung Europas.
Met er onder het adres van Politically Incorrect
http://www.pi-news.net/
Waar ook foto's zijn.
http://www.pi-news.net/2010/01/bilder-von-der-wilders-demo-in-amsterdam/
En de volgende keer kom ik als het niet te koud is zoals vandaag. Ik heb momenteel wintertenen.

FvdV
20 januari 2010, 22:41
Ik zag ook een spandoek hangen tegen de Islamisierung Europas.
Met er onder het adres van Politically Incorrect
http://www.pi-news.net/

Die heb ik ook gezien ik dacht eerst aan Peter Mante maar hij was er niet bij.

Wat Rutger betreft en verder wil ik niet veel woorden meer aan hem vuilmaken, het is natuurlijk makkelijk scoren op een kleine groep terwijl de grote groep een baan heeft en niet kon komen, maar die demonstreren straks wel in het stemhokje! Maar Rutger had het bij mij in Arnhem vorig jaar al helemaal afgedaan tijdens de bijeenkomst van de PVV in Hotel Haarhuis. Bij het groepje braak-marokkaantjes op het marktplein die doodsverwensingen richting Geert riepen was hij ineens niet meer het geslepen reportertje die wel even door blijft vragen, blijkbaar kon dat alleen bij een idioot als een Vogelaar waar hij ook een keertje een gouden momentje had.

Rutger is talentloos en over het paard getild een echte mediaclown net als die andere arrogante collega's van hem.

PizzamanGrunn
21 januari 2010, 00:03
Was d'r ook, maar werd uiteraard niet geinterviewd.
Ben ook niet zo opvallend, had er nog aan gedacht om een bhurka aan te trekken.
Misschien was een FvdV bord handig geweest, maar we zien elkaar vast wel eens bij een bijeenkomst.

Fucking koud dat wel. En een pokke-eind rijden.

Heeft iemand een linkje naar het TV-verslag?

King George
21 januari 2010, 00:36
Vraagje: Hebben wij toestemming/een vergunning voor de demo? Lijkt me ook goed die krakerssites als Indymedia, AFA, KAFKA, Vrankrijk, Eurodusnie en zo in de gaten houden wat ze daar in hun schild voeren en dit zo mogelijk bij de politie en fast forward op vrijheidslievende sites te melden. Die lui kunnen het toch niet laten de confrontatie met de politie op te willen zoeken, dus dan hoeven wij daar geen last van te hebben.

Reken maar van yes. Daar kun je gif op innemen! :D

http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_nos_castricum_tussen_de.html at your service

FvdV
21 januari 2010, 19:32
Geert Wilders bedankt demonstranten

Beste vrienden en vriendinnen,

Het was gisteren een bewogen dag. Voor mij, de PVV en alle vrijheidslievende Nederlanders. Er is veel gebeurd en gezegd maar het beeld van die honderden demonstranten in de kou voor de rechtbank staat op mijn netvlies geschreven. Wat hebben jullie er een fantastische demonstratie van gemaakt! Hartverwarmend om zoveel mensen te zien die voor dag en dauw zijn opgestaan om op te komen voor de vrijheid van meningsuiting.

Heel veel dank voor jullie komst. Op dit soort momenten zijn mensen die ons willen steunen van het allergrootste belang. Ik hoop dat we ook in de toekomst op jullie ondersteuning kunnen rekenen.

Hartelijke groet,

Geert Wilders

henchcrîtter
21 januari 2010, 20:05
Wie van het forum zijn vandaag allemaal geweest?Ik was laat (OV bedankt!) maar ik was er. Prettig publiek en geen agressie. Precies wat ik van nette mensen verwacht.

Meown
21 januari 2010, 22:08
Ik ben geen voortreder maar een backgrounder en kan een hele taaie pain in the ass zijn in mijn doen en laten. Wie weet wat de toekomst brengt.

Zeer verwarmend te zien dat deze demonstratie zo uitgedragen is geworden.
Dit proces trekt merkbaar ook de internationale pers fors aan waardoor de boodschap nóg beter verspreid wordt. De internationale pers draait er geen doekjes om zoals hier in Nederland de mens word bespeeld door de gemanipuleerde media. Mensen zoals Dr. Wafa Sultan zijn een grote bijdrage in het totale proces.
Dit gaat verder dan Nederland, dit gaat de wereld rond.
De vrijheid van meningsuiting trekt namelijk meer mee dan men in de gaten heeft. Als dit onderwerp wereldwijd actueel wordt dan zal dat de bevolking tot nadenken aanzetten. Ogen gaan open, oren gaan horen wat ze moeten horen en mensen gaan handelen om dit te bewerkstelligen.
Zal de vrijheid van meningsuiting dan het eerste hoofdstuk zijn van het boek der totale ommekeer? Zal de instap naar hoofdstuk twee hierdoor niet eenvoudiger worden? Is dit dan de veel besproken mysterieuze gebeurtenis die ons te wachten staat? De onverwachte redding die men niet voor ogen had?

Ik ben er vast van overtuigd. Laat dit kleine frut landje dan de aanzet geven hiertoe zodat onze kinderen tóch nog een vooruitzicht verkrijgen naar een gunstige toekomst. Mag dan deze kartrekker, die veelvoudig wordt becritiseert, dan de kar trekken en het eerste domino steentje omgooien.

Ja dat mag, dat moet. En nu doorzetten met z'n allen.

Dat liefelijke vrouwtje is ook een voorbeeld van handelen. Een beetje overrompeld door de pers, vertelt ze toch heel ontspannen en wel overwogen haar boodschap. Zo moet het, en meer zullen er volgen.

Nederland kent een ongekende kracht. En die wordt nu duidelijk.

Mooie foto's trouwens carolina. :D

James1234
21 januari 2010, 23:05
Internationale aandacht
Goede zaak dat de speech van Wilders aan het eind op IslamWatch (http://img.youtube.com/vi/Wg1u_9JX-4U/0.jpg) staat

Carolina
22 januari 2010, 11:05
En de volgende keer kom ik als het niet te koud is zoals vandaag. Ik heb momenteel wintertenen.

:( werkelijk!!! Wintertenen en te koud? Ja, we hebben staan blauwbekken en ja, mijn wintertenen stonden ook op barsten.
Sorry voor mijn boze toon, maar het gaat hier om onze vrijheid van meningsuiting die ons afgepakt is!

FvdV
24 januari 2010, 22:53
Geen Stijl, Quo Vadis ?

BOTTEHOND - 23 JANUARI 2010 via Het Vrije Volk (http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10457)

Sinds het vertrek van anchorman Dominique Weesie lijkt Geen Stijl de weg kwijt te zijn. De manipulatieve reportage van GS TV man Rutger Castricum over de demonstratie bij het proces tegen Geert Wilders was het voorlopige dieptepunt. Was dit een uitglijder of is er meer aan de hand met Geen Stijl en dus ook haar zusje POWNED. Verontrustende overpeinzingen.

http://www.hetvrijevolk.com/files/users/botte/plasterk-castricum.jpg

Woensdag plaatste Geen Stijl (GS) een reportage van haar redacteur Rutger Castricum op de site. Castricum was afgereisd naar het gerechtsgebouw in Amsterdam om verslag te doen van de demonstratie voor de rechtbank, waar de strafzaak tegen PVV voorman Geert Wilders diende. Tot schrik en verdriet van vele mensen die aanwezig waren produceerde Castricum een gedrocht van een reportage, waarbij hij uiterst selectief mensen uitkoos om te interviewen. Het beeld dat hij wilde laten zien was dat van een bende domme schreeuwers. Een bevestiging dus van het beeld dat in de gewone media en in debatten vaak opgeroepen wordt over mensen die PVV stemmen. Een formule die het steeds minder goed doet, maar nog steeds als argument ingebracht wordt in de discussie over de (zelf)islamisering. En dat pad gaat GS dus ook op, getuige de reportage van Castricum.

Nu staat GS bekend om het de spot drijven met alles en iedereen. Maar nadere beschouwing wijst uit dat GS die reputatie al lang niet meer verdient. In vele reportages van Rutger Castricum is te zien hoe hij aanschurkt tegen met name Ronald Plasterk (PvdA), Femke Halsema (Groen Links) en Mei Li Vos (PvdA). Deze politici kunnen op openlijke sympathie van Castricum rekenen. Hij zet ze vaak heel vriendelijk en flirtend in het zonnetje. Hoe anders ligt dat voor islamcritici. In 2007 bleek al dat Rutger Castricum de neiging heeft om islamwatchers neer te zetten als domme tokkies en zelfs neo- nazies. Bij een verboden demonstratie in Brussel tegen de islamisering van Europa bracht Castricum met graagte ook door hem zorgvuldig geselecteerde demonstranten. Dat leverde toen ook wrevel bij de GS lezers die ook aanwezig waren en stelden dat Castricum een verkeerd beeld van de demonstranten had gegeven.

Hoe ging het afgelopen woensdag? Ik was zelf aanwezig en kon dus ook zien wat Rutger Castricum deed. Omdat hij zich direct stortte op een wat schlemielig ogende jongeling besloot ik om die jongen later aan te spreken. Het bleek te gaan om een joodse jongen, die vrij van school had genomen om te demonstreren. Hij was niet de enige met joodse achtergrond, des te schrijnender dat de politie op bevel van burgemeester Job Cohen ging controleren of er geen hakenkruizen op de spandoeken stonden. Hoe dan ook, de jongeman bleek verrassend goed op de hoogte van het islamiseringsdossier. Hoewel het te verwachten was liet Castricum zijn gesprekje met deze jongeling uit de reportage. Een slimme jonge joodse jongen, dat past kennelijk niet in het beeld dat GeenStijl wilde tonen.

En er is meer dat Geen Stijl kennelijk niet goed uitkwam. De eminente en zeer linkse columnist Carel Brendel, die ook acte de presence gaf, memoreerde in zijn column (http://www.hetverraadvanlinks.nl/Proces3.htm) over de demonstratie dat er opvallend veel mensen met een linkse achtergrond aanwezig waren. Het beeld dat een collega die ik meegenomen had van de aanwezigen kreeg correspondeerde ook in het geheel niet met de indruk die GS wilde wekken met haar reportage. "Ik heb vandaag veel goed onderlegde, weldenkende en inspirerende mensen ontmoet", zo zei ze later. En dat voor een links stemmend GreenPeace- lid. Het kan verkeren.

Terwijl in de comments het gemor over de zeer negatieve en suggestieve reportage op GS toenam plaatste (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/logo_powned_nieuws_voor_hooksa.html#comments) de nieuwe baas van GS (schrijvend onder de naam Prof. Hoxha) een nieuw topic. POWNED kreeg een prachtig plaatsje in het publieke bestel, dat was net bekend geworden. Een kritisch comment van mijn hand leverde plots een ban op. Het comment kwam er op neer dat ik niet zo enthousiast kon reageren na de schandalige vertoning van de heer Castricum. Ik stelde dat POWNED veel leden via GS heeft kunnen werven, omdat men hoopte dat POWNED, zoals beloofd, zou breken met de gebruikelijke politiek correcte berichtgeving van de publieke omroepen. Als, zo stelde ik, de reportage van Castricum maatgevend zou zijn voor wat POWNED gaat doen, dan grenst dat aan bedrog. Want de leden van POWNED verwachten echt iets anders van een omroep die zij steunen, dat kan een kind begrijpen. Wie de doelgroep van GS (en dus POWNED) kent begrijpt dat ook.

In de comments onstond rumoer over de ban die ik kreeg. Men toonde zich vooral verontwaardigd omdat GS door die ban toonde wel te kunnen uitdelen, maar geen harde kritiek te kunnen verdragen. Prof. Hoxha haastte zich om te melden dat mijn ban alweer ongedaan gemaakt was. Donderdag kon ik commenten op GS zusje SpitsNieuws, dus die ban was inderdaad opgeheven. Echter: toen ik vrijdag wilde commenten bleek die ban gewoon nog te bestaan. Ook vandaag, zaterdag, weigert GS mijn vragen daarover te beantwoorden en de ban blijft uiteraard gehandhaafd. En nog wel uitgebreid tot het vrolijk vrijzionnige zusje SpitsNieuws. Dit roept vragen op. Niet alleen over de positie en de koers van GS, maar óók over POWNED. Of ik ooit unbanned ga worden of niet is verder van geen enkel belang. Het gaat om hoe Geen Stijl met haar (en die van POWNED) achterban om wenst te gaan.

Wat moet een lezer aan met een redactie die iemand het ene moment bant, dan beweert dat die ban is opgeheven maar een paar dagen later toch weer opnieuw ingesteld is. Moeten we aannemen dat na breder overleg alsnog besloten is de ban opnieuw in te stellen? Omdat mijn kritiek zich niet alleen op GS richtte, maar ook op POWNED (waar Castricum reportages gaat maken) is denkbaar dat er overleg plaats heeft gevonden tussen GS en POWNED. Pikant: de vader van Rutger Castricum blijkt aangesteld te zijn voor de Raad van Toezicht van POWNED. Zijn de banden tussen GS en POWNED misschien niet zo ontvlochten als men beloofd had toen POWNED stelde "wars van vriendjespolitiek" te zijn? Kortom: de bizarre jojo actie van Hoxha roept vragen op, die wel nooit beantwoord zullen worden. Maar te denken geeft het allemaal wel.

Terug naar GeenStijl zoals het zich ontwikkelt. Het is alom bekend dat Geen Stijl lang niet altijd ingenomen is met het feit dat onder de commenters veel islamkritische mensen zitten. GS was jarenlang voor die doelgroep zo'n beetje de enige site waar men kritisch van gedachten kon wisselen over politiek correctisme en de (zelf)islamisering. De markt deed haar werk en GS kon vooral dankzij deze doelgroep uitgroeien tot het meest toonaangevend blog van Nederland. Ook het succes van POWNED is aan deze doelgroep te danken. Nu hoeft geen enkele site of ander medium zich door haar doelgroep te laten leiden, maar commercieel is dat wel verstandig.

De schunnige reportage van Rutger Castricum staat echter niet op zichzelf, gezien zijn voorliefde voor politici van bepaalden huize en de eerdere ervaringen met hem betreffende islamwatchers. Vanzelfsprekend: de draak steken en spotten mag en moet. Het is tenslotte waarvan iedereen GeenStijl kent. Maar het schofferen van een substantieel deel van de doelgroep is onverstandig. Zeker als men in ogenschouw neemt welke grote maatschappelijke belangen er verbonden zijn aan het politieke proces tegen Geert Wilders. Dan past terughoudendheid om de draak te steken. Daarvoor zijn de belangen simpelweg te groot. Dat Rutger Castricum "rechts" voorbijgestoken wordt door de NOS, RTL, Het Parool (nota bene) en andere "oude media", die veel gebalanceerder reportages maakten is zeer significant.

Het toont aan dat GS de weg kwijt is door het avontuur met POWNED. Het is met name Rutger Castricum die de geloofwaardigheid van zowel GS als POWNED in gevaar brengt. De sterreporter van GS en POWNED is duidelijk ingezogen in het politiek establishment en dan nog wel bij het linksige deel er van. Om salonfähig te worden heeft hij een heel fiks deel van de doelgroep van GS en POWNED neergezet als domme tokkies die een gevaar vormen voor de maatschappij. Het mag ook geen verbazing wekken dat Pauw en Witteman zich 's avonds haastten om de reportage van Castricum te tonen. Ze zullen wild van triomf geworden zijn op de redactie bij de VARA.

Nu GS afgezakt is tot het niveau van de door hen zo vaak gehekelde "oude media" en door die concurrenten "rechts" ingehaald is rijst de vraag: "waarheen gaat gij, Geen Stijl?". Mij lijkt het gedrag van boegbeeld en gezicht van POWNED en GS een probleem te worden. In plaats van hem ter verantwoording te roepen, zoals Dominique Weesie in het verleden wel deed heeft GS er kennelijk voor gekozen om zijn criticasters de mond te snoeren. Is de man te groot geworden om onder de duim te houden? Is Castricum nu zo belangerijk geworden voor GS en POWNED dat men liever een groot deel van de eigen doelgroep, die GS groot gemaakt heeft, te schofferen en de mond snoert als men te kritisch wordt?

Het zijn zorgelijke ontwikkelingen, die er in ieder geval toe leiden dat GS haar unieke positie dreigt te verliezen. En daarmee verliezen kritische vrije burgers een voornaam podium voor hun meningen. De markt doet echter ook in zulke gevallen haar werk. De vraag is welke site de positie van GS voor het vrije debat over kan nemen. En dat zou wel eens een oude vijand van GS kunnen worden nu blijkt dat GS onderhevig is aan de wet van de remmende voorsprong. De oude media staan niet stil. Een site als Volkskrant.nl timmert bijvoorbeeld aardig aan de weg om zich te ontworstelen aan het politiek correctisme. GS waande zich kennelijk onbedreigd de nummer één. Hoogmoed komt altijd voor de val. Laten we hopen op betere tijden. Ik vrees echter dat de heren Castricum jr. en sr. en hun coterie zich niet zomaar opzij zullen laten schuiven.

Jahira
24 januari 2010, 23:39
Geen Stijl, Quo Vadis ?

'T is ook wel wat, al die teleurstellingen zo kort na elkaar...
Eerst Rutger Castricum van GS die niet aan jullie volwachting voldeed en daarna als klap op de vuurpijl Peter R. de Vries, de grote held der PVVertjes (tenminste tot recent), die de Algemeen Leider van de PVV voor kwaardaardige rotte vis uitmaakte waar je niet bij kunt onderduiken..

Nu is het vanzelfsprekend 'damage control mode' en kunnen we nog vele grappige stukjes verwachten..toPpie

Mivtza Herut
24 januari 2010, 23:48
Eerst Rutger Castricum van GS die niet aan jullie volwachting voldeed en daarna als klap op de vuurpijl Peter R. de Vries, de grote held der PVVertjes (tenminste tot recent), die de Algemeen Leider van de PVV voor kwaardaardige rotte vis uitmaakte waar je niet bij kunt onderduiken..

Nu is het vanzelfsprekend 'damage control mode' en kunnen we nog vele grappige stukjes verwachten..toPpie

Ik vind Rutger altijd wel grappig, hij neemt iedereen in de zeik wel zo eerlijk. Maar wie heeft Peter R. de Vries als held?

Soms denk ik dat ik in een ander Nederland leef dan de meeste mensen, wellicht moet ik maar eens een ticket boeken.

FvdV
24 januari 2010, 23:51
Eerst Rutger Castricum van GS die niet aan jullie volwachting voldeed en daarna als klap op de vuurpijl Peter R. de Vries, de grote held der PVVertjes (tenminste tot recent), die de Algemeen leider van de PVV voor kwaardaardige rotte vis uitmaakte waar je niet bij kunt onderduiken..

Zo zie je maar weer Jahira uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand, maar toegevend Peter R de V. kwam als een volslagen verrassing, anders lag dat bij Lutsger van Geen Stijl die bij mij in Arnhem al door de mand viel dat hij nog net de deepthroat-marokkaantjes 'die openlijk opriepen dat de dood van Wilders een zege voor ze zou zijn' geen aai over hun lieve bolletje gaf. Wat er afgelopen woensdag gebeurden in Amsterdam was dan ook de bevestiging die ik nog even nodig had, alhoewel de foto met hem en Plasterk toen eigenlijk al genoeg zei toen had ik mijn bedenkingen over hem. Maar mooi toch beiden door de mand gevallen en vaak is dat het begin van het einde let maar op. toPpie

Ophidia
25 januari 2010, 00:23
Zo zie je maar weer Jahira uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand, maar toegevend Peter R de V. kwam als een volslagen verrassing, anders lag dat bij Lutsger van Geen Stijl die bij mij in Arnhem al door de mand viel dat hij nog net de deepthroat-marokkaantjes 'die openlijk opriepen dat de dood van Wilders een zege voor ze zou zijn' geen aai over hun lieve bolletje gaf. Wat er afgelopen woensdag gebeurden in Amsterdam was dan ook de bevestiging die ik nog even nodig had, alhoewel de foto met hem en Plasterk toen eigenlijk al genoeg zei toen had ik mijn bedenkingen over hem. Maar mooi toch beiden door de mand gevallen en vaak is dat het begin van het einde let maar op. toPpie

Ik denk dat we niet bij voorbaat teleurgesteld moeten zijn over Powned.
Misschien is dit gedrag alleen om een voet tussen de deur te krijgen.
Straks als Powned gaat uitzenden,dan komen (hopelijk!) de ècht kritische reportages.
En anders zullen er heel veel leden (incluis mijzelf) het lidmaatschap weer opzeggen.
En dan is het einde Powned.

Jahira
25 januari 2010, 00:25
Zo zie je maar weer Jahira uiteindelijk vallen ze allemaal door de mand, maar toegevend Peter R de V. kwam als een volslagen verrassing, anders lag dat bij Lutsger van Geen Stijl die bij mij in Arnhem al door de mand viel dat hij nog net de deepthroat-marokkaantjes 'die openlijk opriepen dat de dood van Wilders een zege voor ze zou zijn' geen aai over hun lieve bolletje gaf. Wat er afgelopen woensdag gebeurden in Amsterdam was dan ook de bevestiging die ik nog even nodig had, alhoewel de foto met hem en Plasterk toen eigenlijk al genoeg zei toen had ik mijn bedenkingen over hem. Maar mooi toch beiden door de mand gevallen

Wel Forum, ik denk dat beide heren zich gewoon niet kunnen vinden in de gevolgde politiek van de PVV. Op zich niet verbazingwekkend natuurlijk want veel mensen kunnen zich er niet in vinden..

Peter R. De Vries’ treffende inzicht in de psyche van de Algmeen Leider zal nu inderdaad heel verontrustend zijn voor de PVV. Men zal zich daar nog wel goed kunnen herinneren dat Peter R. De Vries door de PVV achterban als de meest aansprekende persoon werd beschouwd in een onderzoek van April 2009, zelfs aansprekender dan de PVV leider zelf. 63 procent van de PVV achterban vond PRdV de meest aansprekende persoon tegen 39 procent van het totaal der Nederlanders. De Algemeen leider stond 2e onder de PVV aanhang met 62 procent aansprekendheid (tegen maar 15 procent van het totaal der Nederlanders die Hans Teeuwen-24 pct, Frans Bauer-23 pct, Gerard Joling-21pct en Rita Verdonk-17pct aansprekender vonden.)

en vaak is dat het begin van het einde let maar op. toPpie

Inderdaad, dat denk ik ook toPpie ... nog een paar TV verschijningen en/of uitzendingen van PRdV er overheen, een beetje dichter bij de verkiezingen, en het is gedaan..mijn vermoeden is dan ook dat in de volgende verkiezingen de PVV hoogstens 14 zetels haalt.. (jammer genoeg toch nog steeds 5 meer dan nu)

Ophidia
25 januari 2010, 00:31
Misschien wil Peter R. de Vries zelf wel weer een poging doen in de politiek.
Dan moet hij z`n grootste concurent proberen uit te schakelen.

Mivtza Herut
25 januari 2010, 00:49
Rutger is een VVD'er, niks mis mee, maar ik dacht ik zegt het even.

Als ik een Nederlander moest kiezen (niet in de politiek) die mij het meeste aanspreekt zou dat o.a Afshin Ellian zijn. Voor de rest zijn er nog wel wat boeiende personen buiten de TV-sfeer.

Jahira
25 januari 2010, 00:49
Ik vind Rutger altijd wel grappig, hij neemt iedereen in de zeik wel zo eerlijk. Maar wie heeft Peter R. de Vries als held?

Jij bent dan ook geen echte PVVer, Jonathan..daar ben je te fatsoenlijk en te intelligent voor..

Soms denk ik dat ik in een ander Nederland leef dan de meeste mensen, wellicht moet ik maar eens een ticket boeken.

Dat heb ik in 2006 al gedaan...

Mivtza Herut
25 januari 2010, 00:59
Jij bent dan ook geen echte PVVer, Jonathan..daar ben je te fatsoenlijk en te intelligent voor..

Nogal suggestief hè? Joran had ook nog altijd gekund 677 enfin, noem mij liever Yoni.
Verder houd ik het niet voor onmogelijk dat ik onfatsoenlijkere zaken heb gedaan dan veel mensen op dit forum. Misschien moet jeje verdiepen in mijn avater, volgens menig Nederlander is dat nog veel onfatsoenlijker dan geflirt met die humoristische bende genaamd SF. Ik zeg één ding, denk aan een wasproduct, en nee, het heeft niks met blank te maken in die zin.

Intelligentie is té subjectief en op een internetforum nogal moeilijk vast te stellen.

Dat heb ik in 2006 al gedaan...

Dat bedoelde ik niet. Ik hoef hier niet voor altijd weg. Ik moet er gewoon soms tussenuit. Ik voel mij hier niet altijd thuis, desondanks is Nederland mijn land. Hier ben ik geboren, hier heeft mijn familie bloed verloren. De Nederlandse politiek ben ik echter absoluut geen fan van.

Jahira
25 januari 2010, 01:09
Nogal suggestief hè? Joran had ook nog altijd gekund 677 enfin, noem mij liever Yoni'

Niet zo suggestief hoor..ik heb 2 mensen in mijn kennisenkring die zich respectievelijk Yoni en Joni noemen...

Verder houd ik het niet voor onmogelijk dat ik onfatsoenlijkere zaken heb gedaan dan veel mensen op dit forum.

Je komt gewoon fatsoenlijk over..

Intelligentie is té subjectief en op een internetforum nogal moeilijk vast te stellen.

...en ook intelligent over.

Dat bedoelde ik niet. Ik hoef hier niet voor altijd weg. Ik moet er gewoon soms tussenuit. Ik voel mij hier niet altijd thuis, desondanks is Nederland mijn land. Hier ben ik geboren, hier heeft mijn familie bloed verloren.

Okay...mijn familie ook maar we zijn nu bijna allemaal weg..

De Nederlandse politiek ben ik echter absoluut geen fan van.

Niet verbazingwekkend...

FvdV
25 januari 2010, 01:14
Ik denk dat we niet bij voorbaat teleurgesteld moeten zijn over Powned.
Misschien is dit gedrag alleen om een voet tussen de deur te krijgen.
Straks als Powned gaat uitzenden,dan komen (hopelijk!) de ècht kritische reportages.
En anders zullen er heel veel leden (incluis mijzelf) het lidmaatschap weer opzeggen.
En dan is het einde Powned.

Met PowNed gaat helemaal niets veranderen lieverd het oude verhaaltje van corrumperen in het systeem. Ik zat niet te wachten op een linkse VARA en ik zit niet te wachten op een "rechtse" VARA. Lutsger van Castricum heeft in Amsterdam de toekomst van PowNed laten zien. Overigens had ik destijds al geen vertrouwen in PowNed 'gevoelsmatig' had ik meer de Populistische Omroep van LR waarvan ik uiteindelijk wel lid van ben geworden of beter gezegd dit forum lid van is geworden en wat had ik gelijk zo is nu wel gebleken. Overigens wens ik PowNed verder veel geluk ik zal het toch niet zien (wel betalen tot aan de dag dat de PVV hier aan de macht komt en de stekker uit Hilversum trekt toPpie ) want ik heb dat zooitje allang aan de wilgen gehangen doormiddel van een schotel en wil zelfs niet eens een gekraakte kaart hebben omdat ik die corrupte boevenbende op geen enkele wijze binnen wil halen. 677

Ophidia
25 januari 2010, 01:17

Je suggereert hiermee,dat de PVV-er onfatsoenlijk en dom is.
En bedankt. :(

Mivtza Herut
25 januari 2010, 01:17
Niet zo suggestief hoor..ik heb 2 mensen in mijn kennisenkring die zich respectievelijk Yoni en Joni noemen...

Naja, ik denk zelf eerst aan een geslachtsorgaan. Om maar even van fatsoen te spreken.

Je komt gewoon fatsoenlijk over..

Wellicht volgens jouw normen en waarden patroon, zoals ik al zei, mijn avater doet anderen anders denken. Maargoed, dat vereist natuurlijk weer de nodige research.

...en ook intelligent over.

Ik ben nog veel te jong om intelligentie te bevatten.

Okay...mijn familie ook maar we zijn nu bijna allemaal weg..

Da's verder geen ramp, demografie ligt niet in de handen van één familie.

Niet verbazingwekkend...

Hoezo? wat is er mis met de Nederlandse politiek? Veel Europese landen zijn niet beter af. Maargoed dit systeem is niks voor mij.

Jahira
25 januari 2010, 01:22

Jij bent ook intelligent..toPpie

FvdV
25 januari 2010, 01:24
Wel Forum, ik denk dat beide heren zich gewoon niet kunnen vinden in de gevolgde politiek van de PVV. Op zich niet verbazingwekkend natuurlijk want veel mensen kunnen zich er niet in vinden..

Daar heb je ook gelijk in dat zijn van die types die allemaal hun eigen agenda's hanteren en Geert is de man die hun agenda's bedreigd.

Peter R. De Vries’ treffende inzicht in de psyche van de Algmeen Leider zal nu inderdaad heel verontrustend zijn voor de PVV.

Peter R de V. was zelf ook algemeen leider van zijn eigen geflopte partijtje.

Men zal zich daar nog wel goed kunnen herinneren dat Peter R. De Vries door de PVV achterban als de meest aansprekende persoon werd beschouwd in een onderzoek van April 2009, zelfs aansprekender dan de PVV leider zelf. 63 procent van de PVV achterban vond PRdV de meest aansprekende persoon tegen 39 procent van het totaal der Nederlanders.

Blijkbaar niet genoeg want onze algemeen directeur of leider zoals je wilt kaapte alle zetels voor zijn neus weg, wellicht vandaar de wrok die afgelopen week tot uiting kwam bij de man die topcrimineel Cor van Hout uit groot vriendschap en eerbetoon naar het graf begeleiden.

De Algemeen leider stond 2e onder de PVV aanhang met 62 procent aansprekendheid (tegen maar 15 procent van het totaal der Nederlanders die Hans Teeuwen-24 pct, Frans Bauer-23 pct, Gerard Joling-21pct en Rita Verdonk-17pct aansprekender vonden.)

Zo zie je maar weer hoe tijden en wijsheid kunnen veranderen.

Inderdaad, dat denk ik ook toPpie ... nog een paar TV verschijningen en/of uitzendingen van PRdV er overheen, een beetje dichter bij de verkiezingen, en het is gedaan..mijn vermoeden is dan ook dat in de volgende verkiezingen de PVV hoogstens 14 zetels haalt.. (jammer genoeg toch nog steeds 5 meer dan nu)

Jahira ik wil je natuurlijk niet teleurstellen maar de huidige tendens wijst in de verste verte niet op zulk gegeven, maar je mag het natuurlijk altijd hopen net als Peter R de V.

FvdV
25 januari 2010, 01:28

Goed voor Lutsger van Castricum dat er nog altijd van die 'intelligente' mensen zijn die in de Laroes glibbertrucs stinken zo bewijst onze eigen Jahira. + je voor Lutsger toPpie

FvdV
25 januari 2010, 01:34

Nee daarmee suggereert Jahira dat ze zelf intelligent is :-))

Ophidia
25 januari 2010, 01:47
Jij bent ook intelligent..toPpie

Maar ik stem wel op de PVV.
Niet omdat ik het helemaal eens ben met hun standpunten,
maar omdat Nederland moet veranderen en de invloed van de islam moet stoppen.

Ophidia
25 januari 2010, 01:49
Nee daarmee suggereert Jahira dat ze zelf intelligent is :-))

:p

Jahira
25 januari 2010, 02:03
Naja, ik denk zelf eerst aan een geslachtsorgaan. Om maar even van fatsoen te spreken.

Ahumm...

Wellicht volgens jouw normen en waarden patroon, zoals ik al zei, mijn avater doet anderen anders denken. Maargoed, dat vereist natuurlijk weer de nodige research.

Yep...buiten de scope van dit forum

Ik ben nog veel te jong om intelligentie te bevatten.

Je blijkt het woord intelligentie te verwarren met wijsheid..

Da's verder geen ramp, demografie ligt niet in de handen van één familie.

Demografie heeft er verder niets mee te maken...net zo min als geografie of biografie etc....toPpie
Het ’thuisgevoel’ wel, dat is verdwenen....

Hoezo? wat is er mis met de Nederlandse politiek? Veel Europese landen zijn niet beter af. Maargoed dit systeem is niks voor mij.

Welk systeem zou je voorkeur hebben?

Jahira
25 januari 2010, 02:15
Maar ik stem wel op de PVV.
Niet omdat ik het helemaal eens ben met hun standpunten

Kijk..dat is dan weer niet intelligent om er dan wel op te stemmen..

maar omdat Nederland moet veranderen en de invloed van de islam moet stoppen.

De PVV is daarvoor niet de aangewezen partij..de PVV heeft geen overdachte oplossingen en vergroot de polarisatie alleen maar wat automatisch de rechtsstaat bedreigt.

Ophidia
25 januari 2010, 02:19
Kijk..dat is dan weer niet intelligent om er dan wel op te stemmen..

De PVV is daarvoor niet de aangewezen partij..de PVV heeft geen overdachte oplossingen en vergroot de polarisatie alleen maar wat automatisch de rechtsstaat bedreigt.

Er is geen eèn politieke partij waarmee ik het geheel eens ben.

Welke partij heeft volgens jou wel oplossingen dan?

FvdV
25 januari 2010, 02:27
Oorspronkelijk geplaatst door Jahira

Belangen:

Zomaar een paar grepen

Uit de Algemene Financiële Beschouwingen - Inbreng (http://forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=17680) dinsdag 29 september 2009

Nederland is ook verworden tot subsidieland nummer 1, ook dit kan veel minder; of het nu gaat om kunst- en cultuursubsidies, de publieke omroep, innovatiesubsidies, duurzaamheidsubsidies, milieusubsidies (1,3 mld). Ook de prachtwijken van mevrouw Vogelaar en de inburgering van minister van der Laan (integreren doe je zelf), maar ook de Centra van Jeugd & Gezin van minister Rouvoet moeten eraan geloven en tenslotte schrappen we geldverslindende projecten als JSF, Afghanistan, rekeningrijden en windmolens; we kunnen ze allemaal missen als kiespijn!

Uit de APB 2009 inbreng (http://forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=17440) woensdag 16 september 2009

Voorzitter, solide economisch beleid begint met lagere belastingen. Die zijn nodig om de eerste stapjes op weg naar een beter Nederland te zetten en dat kan volgend jaar al. Daarvoor hebben wij een Tegenbegroting gemaakt. In 2010 buigen we voor ruim 7 miljard aan linkse hobby’s en subsidies om. Daarmee verlagen we de inkomstenbelasting in de tweede schijf met 3%. Niet een paar 100 euro minder, maar een paar 100 euro meer voor een modaal gezin. Heel veel mensen krijgen daardoor meer geld in hun portemonnee. Ook dringen we het tekort met ruim 1 miljard euro extra terug, geven we 1 miljard extra aan de zorg en geven we het gestolen Kwartje van Kok eindelijk terug aan de pomp. En voor de PVV ook geen bezuinigingen op de politie. Geen cent. Wij maken de onverantwoorde bezuinigingen van dit kabinet op de politie helemaal ongedaan.

Uit de WGO Cultuur inbreng (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=11010) 27 oktober 2008

Vz, de Partij voor de Vrijheid zet zich in voor een bloeiend kunstleven. Die manier waarop de overheid zich daar mee bemoeit draagt daar niet aan bij. Beter is de burger zelf zijn eigen geld terug te geven. Wil ‘ie dat naar de opera brengen, prima. Maar dat is dan zijn eigen keus. Een minister die zich liberaal in hart en nieren noemt kan het daar toch niet mee oneens zijn. Nu gaat het via de geldverslindende omweg van de overheid. En hoevele miljoenen blijven er niet aan de strijkstok hangen van de kunstmanagers, de kunstbobo’s, de lobbyisten en Berenschot? Hoeveel verdampt er niet? De beste manier de kunsten te steunen is forse belastingverlaging.

Boer zoekt vrouw
Martin Bosma is fractiesecretaris, alsmede PVV-woordvoerder Onderwijs, cultuur en wetenschappen en Sociale Zaken. Hij is tweede woordvoerder Buitenlandse Zaken. Hij wil bezuinigen op de publieke omroep en verbaast zich over de inhoud van sommige kindertelevisieprogramma’s. Het KRO-programma “Boer zoekt vrouw” heeft niets te maken met de katholieke omroep van weleer, vindt hij. In het basisonderwijs moet méér aandacht komen voor rekenen en spellen. En de managerscultuur in het onderwijs is hem eveneens een doorn in het oog.

Jahira
25 januari 2010, 02:43
Er is geen eèn politieke partij waarmee ik het geheel eens ben.

Tja, dan wordt het iets moeilijker en moet je inderdaad prioriteiten gaan stellen. Als jouw prioriteiten liggen bij het beknotten van vrijheden van mensen en bij het vergroten van de polarisatie , ja dan ben je wel aan het goede adres..Het is echter niet echt intelligent om daar je prioriteiten te leggen en zeker niet fatsoenlijk..

Als je Nederland echt wilt verbeteren en voor iedereen veiliger, socialer en saamhoriger wilt maken, dan zul je toch nog even verder moeten rondkijken..

Welke partij heeft volgens jou wel oplossingen dan?

Ik heb voor mijn prioriteiten even aan D66 gedacht maar toch weer weggeschoven..als er binnenkort verkiezingen zouden zijn zal het waarschijnlijk wel weer CDA worden..die sluiten nog steeds het beste bij mijn prioriteiten aan.. Maar tot aan de verkiezingen kan dit makkelijk weer anders worden..PVV zal het echter niet zijn.

Jahira
25 januari 2010, 03:49
wellicht vandaar de wrok die afgelopen week tot uiting kwam bij de man die topcrimineel Cor van Hout uit groot vriendschap en eerbetoon naar het graf begeleiden.

Anders dan jij vind ik dat naar het graf begeleiden van zijn vriend, ook al was het een topmisdadiger, juist getuigen van groot karakter bij Peter R. de Vries. Door Van Hout’s informatie is De Vries groot geworden. De Vries heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat hij bevriend was met Van Hout.

Het zou schijnheilig geweest zijn als De Vries niet naar de uitvaart van zijn vriend gegaan zou zijn nadat hij zo bekend geworden was.

Maar ik begrijp dat je liever had gehad dat De Vries zich schijnheilig opgesteld had want dan had je nu wat betere argumenten gehad om de mening van de in april 2009 meest aansprekende persoon van de PVV achterban over de Algemeen Leider van de PVV te diskwalificeren.. Nu kom je wat rancuneus over..

Ophidia
25 januari 2010, 04:07
Tja, dan wordt het iets moeilijker en moet je inderdaad prioriteiten gaan stellen. Als jouw prioriteiten liggen bij het beknotten van vrijheden van mensen en bij het vergroten van de polarisatie , ja dan ben je wel aan het goede adres..Het is echter niet echt intelligent om daar je prioriteiten te leggen en zeker niet fatsoenlijk..

Als je Nederland echt wilt verbeteren en voor iedereen veiliger, socialer en saamhoriger wilt maken, dan zul je toch nog even verder moeten rondkijken..

Ik heb voor mijn prioriteiten even aan D66 gedacht maar toch weer weggeschoven..als er binnenkort verkiezingen zouden zijn zal het waarschijnlijk wel weer CDA worden..die sluiten nog steeds het beste bij mijn prioriteiten aan.. Maar tot aan de verkiezingen kan dit makkelijk weer anders worden..PVV zal het echter niet zijn.

Het CDA doet het goed? :-))
Nee,ik heb nog nooit op het CDA gestemd en zal het nooit van m`n leven doen!
De reden?
Omdat zij met hun G(!)christelijke normen en waarden mij als atheïst niet vrij laten.
En nee,ik geloof niet dat wij hier in Nederland strikte scheiding van kerk en staat hebben.
Ik noem; abortus,stamceltechnologie,religie in het onderwijs,euthanasie.
En door het huidige (falende!) beleid bestaat er nu dus een partij als de PVV!

Jahira
25 januari 2010, 05:42
Het CDA doet het goed? :-))
Nee,ik heb nog nooit op het CDA gestemd en zal het nooit van m`n leven doen!
De reden?
Omdat zij met hun G(!)christelijke normen en waarden mij als atheïst niet vrij laten.
En nee,ik geloof niet dat wij hier in Nederland strikte scheiding van kerk en staat hebben.
Ik noem; abortus,stamceltechnologie,religie in het onderwijs,euthanasie.
En door het huidige (falende!) beleid bestaat er nu dus een partij als de PVV!

Zoals ik zei, het CDA sluit het beste bij mijn prioriteiten aan, ook op gebied van abortus, stamcelonderzoek etc...maar mijn prioriteiten zullen waarschijnlijk niet de jouwe zijn...

Weet jij eigenlijk wel wat de PVV positie t.o.v. abortus, stamcelonderzoek etc is..? Als dat inderdaad je prioriteiten zijn kun je misschien toch maar beter D66 stemmen in plaats van PVV..

Ophidia
25 januari 2010, 06:07
Zoals ik zei, het CDA sluit het beste bij mijn prioriteiten aan, ook op gebied van abortus, stamcelonderzoek etc...maar mijn prioriteiten zullen waarschijnlijk niet de jouwe zijn...

Weet jij eigenlijk wel wat de PVV positie t.o.v. abortus, stamcelonderzoek etc is..? Als dat inderdaad je prioriteiten zijn kun je misschien toch maar beter D66 stemmen in plaats van PVV..

Misschien is D66 dan wel een betere keuze,
maar D66 is niet tegen de islamisering.
En dàt vind ik nu toch wel prioriteit hebben,
anders hebben we straks helemaal geen vrijheden meer
omdat we onder het juk van de islam leven.
Als vrouw zijnde vind ik de islam helemáál verschrikkelijk! Puke

Carolina
25 januari 2010, 10:15
Maar ik begrijp dat je liever had gehad dat De Vries zich schijnheilig opgesteld had want dan had je nu wat betere argumenten gehad om de mening van de in april 2009 meest aansprekende persoon van de PVV achterban over de Algemeen Leider van de PVV te diskwalificeren.. Nu kom je wat rancuneus over..

De vraag is niet aan mij gesteld, maar ik ben zo brutaal om er ook antwoord op te geven (aangezien je DE belangrijkste optie vergeet):

Ik had liever gezien dat PrdV helemaal geen vriendschappen onderhoudt met zware criminelen die ontvoeren, martelen, chanteren en vermoorden. Heineken was niet van Hout's enige slachtoffer!

Carolina
25 januari 2010, 10:21
Als vrouw zijnde vind ik de islam helemáál verschrikkelijk! Puke

Trap niet in de valkuil die hier voor je gelegd wordt!
Jahira spreekt over het beknotten van vrijheid...is handig als hij eerst omschrijft wat vrijheid voor hem betekent.
JUIST het DDR-socialisme en de oprichting van de Europese superstaat zijn voor mij belangrijke oorzaken van het beknotten van MIJN vrijheid.
D'66 is samen met GL de meest fanatieke EU partij die er in NL te vinden is. Liever gisteren dan vandaag Turkije in de EU en weg met al die nationale regeringen: 1 supermacht! Turkije zou bij toetreding de grootste en meest doorslaggevende natie worden binnen de EU. Enig idee wat dat gaat doen met je vrijheid Ophidia???

Btw...D'66 is PRO islam, aangezien zij na het Armenie-debakel met de PvdA de meeste Turkse stemmen aantrekken. Zonder de Islam en Wilders zou de D'66 niets zijn, want dat zijn de enige onderwerpen waar D'66 zich profileert. Verder hebben ze inhoudelijk weinig te brengen.

Carolina
25 januari 2010, 10:56

Hun standpunten zijn in lijn met de partijnaam : vrijheid op het recht van abortus, euthanasie en ook stamcelonderzoek en vrijheid voor de mensen die hier niets van willen weten. Je hoeft je niet te laten aborteren of euthaniseren en ook hoef je geen stamceltherapie toe te staan als je bv. vreselijk ziek bent en een orgaan nodig hebt. Kijk...dat is nu pure vrijheidtoPpie

FvdV
25 januari 2010, 12:35
Anders dan jij vind ik dat naar het graf begeleiden van zijn vriend, ook al was het een topmisdadiger, juist getuigen van groot karakter bij Peter R. de Vries. Door Van Hout’s informatie is De Vries groot geworden. De Vries heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat hij bevriend was met Van Hout.

Het zou schijnheilig geweest zijn als De Vries niet naar de uitvaart van zijn vriend gegaan zou zijn nadat hij zo bekend geworden was.

Dat zou je eens tegen de slachtoffers van die topcrimineel moeten zeggen ?

En dan durf jij nog iets te zeggen over Geert Wilders? Kijk je kunt over Geert zeggen wat je wilt maar hij staat niet naast het graf van een topcrimineel te huilen die bloed en geweld aan zijn handen had, sterker nog hij komt op voor de slachtoffers van deze topcrimineel. En als jij het normaal vind dat Peter R. de V. naast het graf van topcriminelen staat te janken dan zegt dat ook een hoop over jou mevrouwtje.

FvdV
25 januari 2010, 12:42
Hun standpunten zijn in lijn met de partijnaam : vrijheid op het recht van abortus, euthanasie en ook stamcelonderzoek en vrijheid voor de mensen die hier niets van willen weten. Je hoeft je niet te laten aborteren of euthaniseren en ook hoef je geen stamceltherapie toe te staan als je bv. vreselijk ziek bent en een orgaan nodig hebt. Kijk...dat is nu pure vrijheidtoPpie

Inderdaad Jahira ontpopt zich juist als iemand die tegen vrijheid is al zeker in dit soort oerconservatieve zaken. D66 is 'nu de PVDA in zijn eigen mes gevallen is' inderdaad de islampartij no 1 van Nederland daarvan staan de bewijzen in het forum archief wellicht dat ik dat nog wel even opzoek later.

Jahira haat Geert Wilders omdat Geert de waarheid spreekt een waarheid die Jahira niet graag hoort als moslima. Jahira kan zo achteraan sluiten bij de boevenbende die zo allemaal hun agenda's er op na houden en bang zijn voor de grote agenda verbranding a.s.

Jahira
25 januari 2010, 12:44

Jouw persoonlijke top-prioriteit is dus tegen islamisering zijn...
Wat versta jij onder Islamisering?
Wat is de PVV oplossing daarvoor volgens jou?

Als vrouw zijnde vind ik de islam helemáál verschrikkelijk!

Dat mag natuurlijk, maar ik vermoed dat je je er niet echt in verdiept hebt..

Jahira
25 januari 2010, 12:57
Dat zou je eens tegen de slachtoffers van die topcrimineel moeten zeggen ?

En dan durf jij nog iets te zeggen over Geert Wilders? Kijk je kunt over Geert zeggen wat je wilt maar hij staat niet naast het graf van een topcrimineel te huilen die bloed en geweld aan zijn handen had, sterker nog hij komt op voor de slachtoffers van deze topcrimineel. En als jij het normaal vind dat Peter R. de V. naast het graf van topcriminelen staat te janken dan zegt dat ook een hoop over jou mevrouwtje.

De boodschapper proberen af te branden omdat de boodschap je niet bevalt is niet echt snugger, Forum. Vooral niet omdat PRdV er nooit een geheim van gemaakt heeft dat hij bevriend was met een crimineel dus jouw hypocriete verontwaardigheid daarover heeft geen maatschappelijke impact. Het zou verstandiger van je zijn om eens even over de boodschap na te denken. Als jij achter die kwaardaardige uitspraken van Wilders staat waar PRdV het over had dan zegt dat ook een hoop over jou en je blinde volgzaamheid, mannetje..

mercator
25 januari 2010, 13:09

Ze suggereert dat niet, ze zegt en denkt dat. Ongeveer zoals Belgen dom zijn en Hollanders gierig, kies maar uit.

Over 10 à 15 jaren zullen onze kinderen ons verwijten: "papa , mama...waarom hebben jullie niet ingegrepen toen het nog kon en die moslimplaag aangepakt voordat ze niet meer kon gestopt worden".
En voorlasnog is het alleen de PVV die daar echt werk van wil maken, dus daarom stemmen we met zijn allen op Wilders !

mercator
25 januari 2010, 13:16
Als jij achter die kwaardaardige uitspraken van Wilders staat waar PRdV het over had dan zegt dat ook een hoop over jou en je blinde volgzaamheid, mannetje..

Wilders is eigenlijk nog veel te soft, zonder een echte oorlogsverklaring aan de moslims zullen we van die pest niet meer afgeraken, maar dit even terzijde.

Als misdaadspecialist zou het geen kwaad idee zijn dat P de Vries s een onderzoek naar de top crimineel MOHAMMED doet en de kijkertjes s van naaldje tot draadje toont wat die schoft allemaal heeft uitgevreten, zou nog boeiende teevee zijn ook.

Dat De Vries een moslimvriendje is werd me al duidelijk bij een van zijn afleveringen een paar jaar gelden. Twee Marokkaanse dieven hadden een wietplantage leeggestolen en daarna spoorloos verdwenen. Iemand tipte de Vries dat die 2 sukkels vermoord waren en aan de varkens gevoerd :D ! Je had zijn kop moeten zien toen die zei "dat dat bijzonder pijnlijk was omwille van hun geloof" ...haha...uiteindelijk kreeg de Vries de recherche zo ver om de varkensdrollen van de nabijgelegen boerderijen te gaan onderzoeken op moslim DNA ! lachen man !

FvdV
25 januari 2010, 13:21
De boodschapper proberen af te branden omdat de boodschap je niet bevalt is niet echt snugger, Forum. Vooral niet omdat PRdV er nooit een geheim van gemaakt heeft dat hij bevriend was met een crimineel dus jouw hypocriete verontwaardigheid daarover heeft geen maatschappelijke impact. Het zou verstandiger van je zijn om eens even over de boodschap na te denken. Als jij achter die kwaardaardige uitspraken van Wilders staat waar PRdV het over had dan zegt dat ook een hoop over jou en je blinde volgzaamheid, mannetje..

Ik heb die laag bij de grondse vertoning van de V. altijd zwaar afgekeurd bovendien gaat het hier om het feit dat Peter R.de V. beter zijn hypocriete mond kan houden als het gaat om Geert Wilders die zoals gezegd nooit van zijn leven naast het graf gaat staan janken van een onderwereld figuur met bloed en geweld aan zijn handen en nogmaals als jij dat wel normaal vind moet je dat maar eens gaan uitleggen bij zijn slachtoffers en hypocriete huichelaar Peter R de V. erbij. en of Peter R. de V. daar altijd open is geweest doet er totaal niks aan af dat maakt deze walgelijk vertoning van de V. absoluut niet goed, sterker nog de V. moest zich schamen en heeft absoluut geen recht van spreken tegen Wilders.

mercator
25 januari 2010, 13:32
Ik heb die laag bij de grondse vertoning van de V. altijd zwaar afgekeurd bovendien gaat het hier om het feit dat Peter R.de V. beter zijn hypocriete mond kan houden als het gaat om Geert Wilders die zoals gezegd nooit van zijn leven naast het graf gaat staan janken van een onderwereld figuur met bloed en geweld aan zijn handen

dat kan je toch niet verbazen FvdV, wat voor normale mensen een crimineel is, is voor een moslim een held, want Islam draait alles om.
Voor Jahira is Mohammed B een echte held en een goeie moslim, ze zou ook nog bloemetjes gaan leggen op die zijn graf.

Carolina
25 januari 2010, 13:34

Eigenlijk best wel triest dat je het niet begrijpt.
PrdV staat samen met de moeder van Nathalie Holloway te snotteren op de Amerikaanse tv, maar onderhield jaren lang een vriendschappelijke relatie met een crimineel die ook aktief was in de vrouwenhandel en de sexindustrie. Dat leed telt zeker niet voor onze Peter.
Cor van Hout was natuurlijk een duizendpootje, hash, vrouwenhandel, vastgoed, kidnapping..met zijn trouwe maat Holleder. In zijn "kinkerbuurtbende-periode" heeft hij ook het nodige uitgevroten, maar maakte zich toen, samen met oa Holleder en Houtman, vooral schuldig aan geweldadige roofovervallen.
Peter r. de Vries heeft GEEN enkel recht van spreken, die zijn vervallen toen hij besloot pilsjes te drinken met topcrimineel van Hout en zichzelf verrijkte door nauwe contacten te onderhouden met duistere onderwereldfiguren, die hij overigens NOOIT heeft laten oppakken.

Wie is er kwaadaardig? Een narcistische journalist die zware criminelen gebruikt om zichzelf mee te verrijken, maar met zijn opgedane kennis nog nooit een topcrimineel heeft aangegeven? Of Geert Wilders, die misschien niet jouw liedje zingt, maar geen bloed aan zijn handen heeft kleven.
Over hypocriet gesproken zeg!

mercator
25 januari 2010, 13:38
Peter r. de Vries heeft GEEN enkel recht van spreken, die zijn vervallen toen hij besloot pilsjes te drinken met topcrimineel van Hout en zichzelf verrijkte door nauwe contacten te onderhouden met duistere onderwereldfiguren, die hij overigens NOOIT heeft laten oppakken.

Zoals vele linksmensen heeft de Vries een nauwelijks verholen bewondering voor criminelen, want die "leven volgens hun eigen normen, niet die van de maatschappij". Dat is ook het probleem in onze justitie, dat wordt bevolkt door mei68 figuren die opkijken naar de "rebelse" criminelen.

Jahira
25 januari 2010, 13:38

Kijk, Ophidia noemde bv abortus als een reden om op de PVV te stemmen. Als dat inderdaad 1 van haar prioriteiten is dan kan ze beter D66 stemmen. De PVV wil namelijk dat alle vrouwen die abortus laten plegen dat zelf gaan betalen en wil de grens terugbrengen van 13 weken naar 8 weken. Op het gebied van euthanasie zitten PVV en D66 op 1 lijn maar op het gebied van stamcelonderzoek verschillen ze ook en zal D66 waarschijnlijk ook beter bij Ophinia’s prioriteiten aansluiten.

Jahira
25 januari 2010, 13:45
Ik heb die laag bij de grondse vertoning van de V. altijd zwaar afgekeurd bovendien gaat het hier om het feit dat Peter R.de V. beter zijn hypocriete mond kan houden als het gaat om Geert Wilders die zoals gezegd nooit van zijn leven naast het graf gaat staan janken van een onderwereld figuur met bloed en geweld aan zijn handen en nogmaals als jij dat wel normaal vind moet je dat maar eens gaan uitleggen bij zijn slachtoffers en hypocriete huichelaar Peter R de V. erbij. en of Peter R. de V. daar altijd open is geweest doet er totaal niks aan af dat maakt deze walgelijk vertoning van de V. absoluut niet goed, sterker nog de V. moest zich schamen en heeft absoluut geen recht van spreken tegen Wilders.

Zoals ik al zei, PRdV was tot recent de meest aansprekende persoon voor de PVV achterban, zelfs aansprekender dan de Algemeen Leider zelf...het kan snel veranderen, vind je ook niet? Zo kan dat ook in de politieke voorkeur van Nederland..toPpie

Carolina
25 januari 2010, 13:48
PVV: abortus zelf betalen
woensdag 06 februari 2008
PVV-kamerlid Fleur Agema zal aanstaande donderdag voorstellen dat vrouwen die een abortus laten plegen deze voortaan zelf moeten betalen.

Agema is van mening dat dit het aantal vrouwen dat meerdere malen een abortus ondergaat en die gevallen van ‘losbandig gedrag’ zal tegengaan. Een kwart van de vrouwen die abortus ondergaat doet dat een tweede keer nog eens en een deel van hen zelfs meer dan 5-7 keer. Een abortus kost de samenleving naar schatting 315 euro. Nu financiert de overheid de abortusklinieken nog met 10,8 miljoen euro.

Verder is de PVV van mening dat de grens van 13 weken teruggebracht moet worden naar 8 weken, omdat we vanaf dan spreken van een foetus. Ongeveer 13% van de vrouwen die in Nederland een abortus ondergaan is niet in Nederland woonachtig, de PVV wil die abortussen niet meer toestaan.

Volledig terecht!
Een abortus verrichten kost net zoveel als een spiraaltje laten plaatsen of een jaar de pil kopen (wat al lang niet meer vergoed wordt)....dus laat mensen er aub zelf voor betalen. Dat wil niet zeggen dat abortus niet kan en mag. Zeker niet. Overigens geldt dit niet voor vrouwen die zwanger zijn geworden door verkrachting, daarbij wordt de abortus wel vergoed.
Dat de PVV de termijn naar 8 weken wil terug brengen vind ik KLASSE.
Wel eens bij een abortus gestaan van 14-16 weken? NEEN...ik wel. 1 keer en nooit meer. Ik werd een beetje misselijk van het zoeken naar 2 armpjes 2 benen een hoofdje en een romp tussen de bloederige smurrie en weiger hier nog langer bij te assisteren.
Vrouwen die hier niet eens wonen, mogen zicht laten aborteren in het thuisland. Lijkt me wel zo normaal nietwaar?

Lijkt mij zo dat de PVV de enige partij indeze is die EN aan de vrouw denkt EN aan het kind.toPpie

Misschien handiger om deze discussie voort te zetten bij partijstandpunten?

Jahira
25 januari 2010, 13:49
PrdV staat samen met de moeder van Nathalie Holloway te snotteren op de Amerikaanse tv, maar onderhield jaren lang een vriendschappelijke relatie met een crimineel die ook aktief was in de vrouwenhandel en de sexindustrie. Dat leed telt zeker niet voor onze Peter.
Cor van Hout was natuurlijk een duizendpootje, hash, vrouwenhandel, vastgoed, kidnapping..met zijn trouwe maat Holleder. In zijn "kinkerbuurtbende-periode" heeft hij ook het nodige uitgevroten, maar maakte zich toen, samen met oa Holleder en Houtman, vooral schuldig aan geweldadige roofovervallen.

Wie is er kwaadaardig? Een narcistische journalist die zware criminelen gebruikt om zichzelf mee te verrijken, maar met zijn opgedane kennis nog nooit een topcrimineel heeft aangegeven? Of Geert Wilders, die misschien niet jouw liedje zingt, maar geen bloed aan zijn handen heeft kleven.

Dat is allemaal leuk en aardig maar wat vind jij van PRdV's boodschap over de Algemeen leider van de PVV?

Carolina
25 januari 2010, 13:58
Geef me eerst eens antwoord op de vraag wie van deze twee mensen kwaadaardig is of iig kwaadaardige bedoelingen heeft.
Wat ik van zijn verhaal vind mag, hoop ik, duidelijk zijn.

Jahira
25 januari 2010, 14:07
Geef me eerst eens antwoord op de vraag wie van deze twee mensen kwaadaardig is of iig kwaadaardige bedoelingen heeft.

Wilders natuurlijk..PRdVs analyze van de psyche van de Algemeen Leider naar aanleiding van het gebruik van het woord kopvodden had ik al bereikt sinds zijn uitspraken dat hij niets tegen moslims heeft.

Wat ik van zijn verhaal vind mag, hoop ik, duidelijk zijn.

Ik volg je al een poosje en ik had van jou dus niet anders verwacht..bij jou kun je ook niet onderduiken...

Mivtza Herut
25 januari 2010, 14:48
Wilders natuurlijk..PRdVs analyze van de psyche van de Algemeen Leider naar aanleiding van het gebruik van het woord kopvodden had ik al bereikt sinds zijn uitspraken dat hij niets tegen moslims heeft.

Ik volg je al een poosje en ik had van jou dus niet anders verwacht..bij jou kun je ook niet onderduiken...

Die hele kopvoddentax was nogal onzinnig. Ik ben er tegen omdat ik niet vind dat mensen voor een kledingstuk belasting hoeven te heffen en omdat ik het een onnodige belediging vond tegenover mensen die zich aan de wet houden in Nederland en een hoofddoekje dragen.

De PVV-stemmer bestaat niet, ze kunnen wel een enquête houden om vervolgens met wat cijfertjes te komen (gemiddelde leeftijd, opleidingsniveau etc) maar dat zegt lang niet alles.

De meeste mensen op dit forum zullen niet (snel) op als "links" bestaande partijen stemmen, afgezien van dat zit er behoorlijk wat verschil tussen de leden.

Kijk alleen al naar de felle discussies die hier zijn geweest of alle moslims wel of niet "slecht" zijn, dat heeft zelfs leden een forumban gekost.

Voor de rest bestaan hier uiteenlopende meningen over geloof, het Koningshuis, de vrije markt.

Niet generalizeren Jahira, was dat niet iets wat jou zo ergerde aan "PVV'ertjes?" Een beetje differentiatie zou wel op zijn plaats zijn.

graag een reactie
----------

On topic

De aanklacht tegen Geert Wilders zet een gevaarlijke precedent, who's next? Ik snap niet dat mensen voor deze aanklacht kunnen zijn. Dit is niet de manier hoe je politieke opponenten aanpakt. Is het proces tegen Harry van Bommel al begonnen?

Jahira
25 januari 2010, 16:15
Die hele kopvoddentax was nogal onzinnig. Ik ben er tegen omdat ik niet vind dat mensen voor een kledingstuk belasting hoeven te heffen en omdat ik het een onnodige belediging vond tegenover mensen die zich aan de wet houden in Nederland en een hoofddoekje dragen.

Kijk, hier spreekt je fatsoen weer waarmee je je onderscheidt van veel anderen hier. Het was niet alleen onzinnig, het was, zoals PRdV zo treffend concludeerde, zelfs kwaadaardig om het zo te stellen zoals de Algemeen leider dat deed. Je kunt er nu wel tegen zijn maar jammer genoeg heb je geen inspraak in de PVV dus heb je het maar te slikken als PVVer.

De PVV-stemmer bestaat niet, ze kunnen wel een enquête houden om vervolgens met wat cijfertjes te komen (gemiddelde leeftijd, opleidingsniveau etc) maar dat zegt lang niet alles.

Het was een enquete onder het Nederlandse volk in April 2009. De PVV aanhang gaf hierin zelf aan dat ze toen PVV aanhang waren. Of sommigen of velen van die mensen dat nu nog zijn, 9 maanden later, is natuurlijk weer een andere vraag die gesteld zou kunnen worden.

De meeste mensen op dit forum zullen niet (snel) op als "links" bestaande partijen stemmen, afgezien van dat zit er behoorlijk wat verschil tussen de leden.

Dat ben ik wel met je eens.. het loopt van pathologische leugenaars tot nazisympatisanten... en zelfs een enkele jood en moslim..

Kijk alleen al naar de felle discussies die hier zijn geweest of alle moslims wel of niet "slecht" zijn, dat heeft zelfs leden een forumban gekost.

En terecht..

Voor de rest bestaan hier uiteenlopende meningen over geloof, het Koningshuis, de vrije markt.

Prima....zo hoort het..

Niet generalizeren Jahira, was dat niet iets wat jou zo ergerde aan "PVV'ertjes?" Een beetje differentiatie zou wel op zijn plaats zijn.

Je hebt het niet goed begrepen, Yoni..ik heb niets tegen PVVertjes ..ik heb wel een probleem met het generaliseren door de PVV en de verwildering van Nederland die tot straks onoverkomelijke polarisatie leidt en dus onze rechtsstaat bedreigt.

graag een reactie

Hierbij gedaan
----------

On topic

De aanklacht tegen Geert Wilders zet een gevaarlijke precedent, who's next? Ik snap niet dat mensen voor deze aanklacht kunnen zijn. Dit is niet de manier hoe je politieke opponenten aanpakt. Is het proces tegen Harry van Bommel al begonnen?

Wel, ook Theo van Gogh is veroordeeld voor de afschuwelijke uitspraken die hij gedaan heeft over Joden en ook Janmaat is veroordeeld wegens het aanzetten van haat dus het is niet zo verrassend dat ook de uitspraken van de Algemeen Leider van de PVV getoetst worden aan de Nederlandse wet. Nederland is nu eenmaal een rechtsstaat...toPpie

Carolina
25 januari 2010, 16:20
Ik volg je al een poosje en ik had van jou dus niet anders verwacht

Gut, ben ik zo interessant?:D Ik had verwacht dat je inmiddels wel wat om handen zou hebben daar in het verre Brazilie?

..bij jou kun je ook niet onderduiken

Geinig dat je dat precies bij mij neerlegt. Mijn oma zei altijd: "vertrouw mensen nooit blindelings, ook al ken je ze nog zo goed en zijn ze nog zo aardig"...haar gehele familie is omgekomen in WOII.

Als we het dan toch over kwaadaardig hebben, vind ik dit wel een uiterst kwaadaardige uitspraak. Je verliest je controle over de discussie vrees ik.
Nu hoef je voor mij geen angst te hebben....je mag van mij namelijk zeggen wat je op je hart hebt, ookal kunnen dat kwetsende woorden zijn...vrijheid van meningsuiting heet dat.
Om je vraag te beantwoorden...als je een schuilhut nodig hebt, kun je die van mij idd beter overslaan. Ik geef alleen onderdak aan mensen die het goed met mijn land en met mijn gezin voor hebben, landverraders en andere vijandige lui mogen buiten blijven staan.

Zullen we de discussie zuiver houden? Ik heb je een pm geschreven en je uitgenodigd om daar je grieven te noteren. Aangezien je daar niet op antwoord, denk ik niet dat je het recht hebt om mij op dit forum steeds persoonlijk aan te vallen.

Carolina
25 januari 2010, 16:23

I rest my case.

Het woord kopvodden is echter geen bedenksel van Wilders, zoals onze criminelen lover P.de Vries wil laten geloven. Het is een woord wat op straat al jaren leeft. Daar gaat de hele analyse van je held.toPpie

FvdV
25 januari 2010, 17:25
Zoals ik al zei, PRdV was tot recent de meest aansprekende persoon voor de PVV achterban, zelfs aansprekender dan de Algemeen Leider zelf...het kan snel veranderen, vind je ook niet? Zo kan dat ook in de politieke voorkeur van Nederland..toPpie

Logies ook want dat zaakje met Cor van Hout was dank de tijd alweer een beetje ondergesneeuwd. Bovendien is de populariteit van Wilders een steigende lijn en niet in een constante lijn daar komt nog het proces een keer overheen en de terreur van onze allochtone verrijking uit Marokko elke dag waardoor Geert nog populairder word dus jou verhaal is makkelijk te weerleggen.

Kijk Jahira jij schijnt een ding niet te willen in zien samen met je Bakfiets66 en PVDA vrienden, het gaat helemaal niet om onze algemeen leider het gaat erom wat wij denken en Geert is niemand anders dan de persoon die onze mening onderbouwd en zich daar politiek sterk voor wil maken. Dus je kunt wel gaan wensen samen met al die andere idioten dat wij Geert gedag zwaaien maar onze denkwijze blijft gewoon zoals die al jaaaaaaren was. De kans dus dat de achterban Wilders laat vallen is voor jouw wishfull thinkin en zal uiteindelijk over iets meer dan een jaar jouw grote teleurstelling worden want de PVV zal veruit de grootste partij worden of jouw dat nu zint of niet 677

Maar uiteraard laat ik je graag in waan waarin je jezelf bevind toPpie

Mivtza Herut
25 januari 2010, 17:26
Kijk, hier spreekt je fatsoen weer waarmee je je onderscheidt van veel anderen hier. Het was niet alleen onzinnig, het was, zoals PRdV zo treffend concludeerde, zelfs kwaadaardig om het zo te stellen zoals de Algemeen leider dat deed. Je kunt er nu wel tegen zijn maar jammer genoeg heb je geen inspraak in de PVV dus heb je het maar te slikken als PVVer.

Hoezo? Als je het ergens niet mee eens bent kun je gewoon niet stemmen Jahira.

Het was een enquete onder het Nederlandse volk in April 2009. De PVV aanhang gaf hierin zelf aan dat ze toen PVV aanhang waren. Of sommigen of velen van die mensen dat nu nog zijn, 9 maanden later, is natuurlijk weer een andere vraag die gesteld zou kunnen worden..

Goed, ik heb er niks van gehoord. Ik hoor nu voor het eerst wat over de populariteit van Peter R de Vries. Maar zoals ik al zei soms voel ik mij nogal losgekoppeld van een groot deel van Nederland.

Dat ben ik wel met je eens.. het loopt van pathologische leugenaars tot nazisympatisanten... en zelfs een enkele jood en moslim..

Dit tot ontsteltenis van Een Ander Joods Geluid. Zolang het Marokko Forum er maar geen lucht van krijgt dat hier Joden zijn, de rotzooi die op die subsidiespons te lezen is doet vaak niet onder voor ordinair nazi-gedrag. Overigens, Nazi's zijn pathologische leugenaars =). Niet altijd onderscheid maken!

Wel, ook Theo van Gogh is veroordeeld voor de afschuwelijke uitspraken die hij gedaan heeft over Joden en ook Janmaat is veroordeeld wegens het aanzetten van haat dus het is niet zo verrassend dat ook de uitspraken van de Algemeen Leider van de PVV getoetst worden aan de Nederlandse wet. Nederland is nu eenmaal een rechtsstaat...toPpie

Ik vind niet dat mensen veroordeeld moeten worden omdat ze discriminerend gedrag of afschuwelijke uitspraken vertonen. De grens ligt duidelijk bij het oproepen tot moord. Ik had een hekel aan Theo van Gogh, maar ik zou niet voor een veroordeling zijn en zijn moord typeerde ook heel wat gedrag in deze samenleving.

De rechtsstaat is één ding, ik deel de politiek correcte opvattingen van het centristisch westen niet.

FvdV
25 januari 2010, 17:33

Het is ronduit belachelijk dat zo'n persoon iets durft te zeggen over gekwetstheid van andere de V. heeft ronduit bewezen een hypocriete huichelaar te zijn en zijn optreden tegen Geert die nog nooit van zijn leven bij een crimineel op de koffie heeft gezeten gaat nu zijn ondergang worden, de V. heeft echt een gigantische fout gemaakt waarmee hij voor eens en voor altijd door de mand gevallen is met name bij de aanhangers van Geert Wilders zijn grootste ex-kijkersgroep.

FvdV
25 januari 2010, 17:37
Kijk, Ophidia noemde bv abortus als een reden om op de PVV te stemmen. Als dat inderdaad 1 van haar prioriteiten is dan kan ze beter D66 stemmen. De PVV wil namelijk dat alle vrouwen die abortus laten plegen dat zelf gaan betalen en wil de grens terugbrengen van 13 weken naar 8 weken. Op het gebied van euthanasie zitten PVV en D66 op 1 lijn maar op het gebied van stamcelonderzoek verschillen ze ook en zal D66 waarschijnlijk ook beter bij Ophinia’s prioriteiten aansluiten.

Ja Ophidia die pracht partij van fopspeen Pechtold wil ons ook allemaal laten doorwerken tot onze 80ste en vind dat criminelen niet hard aangepakt moeten worden want dat zou alles alleen nog maar erger maken dus aan de fluwelenhandschoenen en doorgaan met pappen en nathouden zo is Bakfiets66.

FvdV
25 januari 2010, 17:42
Volledig terecht!
Een abortus verrichten kost net zoveel als een spiraaltje laten plaatsen of een jaar de pil kopen (wat al lang niet meer vergoed wordt)....dus laat mensen er aub zelf voor betalen. Dat wil niet zeggen dat abortus niet kan en mag. Zeker niet. Overigens geldt dit niet voor vrouwen die zwanger zijn geworden door verkrachting, daarbij wordt de abortus wel vergoed.
Dat de PVV de termijn naar 8 weken wil terug brengen vind ik KLASSE.
Wel eens bij een abortus gestaan van 14-16 weken? NEEN...ik wel. 1 keer en nooit meer. Ik werd een beetje misselijk van het zoeken naar 2 armpjes 2 benen een hoofdje en een romp tussen de bloederige smurrie en weiger hier nog langer bij te assisteren.
Vrouwen die hier niet eens wonen, mogen zicht laten aborteren in het thuisland. Lijkt me wel zo normaal nietwaar?

Lijkt mij zo dat de PVV de enige partij indeze is die EN aan de vrouw denkt EN aan het kind.toPpie

Misschien handiger om deze discussie voort te zetten bij partijstandpunten?

Vergeet ook niet, het zijn vooral allochtonen die abortus plegen alsof het een lieve lust is vooral meiden afkomstig uit de Cariben.

Dat je abortus dus zelf moet betalen is niet alleen moreel rechtvaardig het legt ook de vinger op je eigen verantwoordelijkheid en er gaat een preventieve werking vanuit, dus weg met de vrijblijvendheid van links weg ermee! Fleur toPpie 677

FvdV
25 januari 2010, 17:47

En natuurlijk de pathologische hypocriet en wegkijker Jahira niet te vergeten. at your service

FvdV
25 januari 2010, 18:00
Je hebt het niet goed begrepen, Yoni..ik heb niets tegen PVVertjes ..ik heb wel een probleem met het generaliseren door de PVV en de verwildering van Nederland die tot straks onoverkomelijke polarisatie leidt en dus onze rechtsstaat bedreigt.

Kijk Jahira dat is nu precies wat ik bedoel, jij zou namelijk wel wat tegen PVV stemmers moeten hebben even kijkend naar jouw gedachtekronkel?

Wat had je nou gedacht dat wij PVV stemmers anders hadden gedacht als Geert er helemaal niet geweest was? Zo ja hoe verklaar jij de geweldige populariteit van Pim Fortuyn dan? Zoals gezegd Geert heeft er in feite helemaal niks mee te maken Geert is niet meer dan een vertolker van ons gedachtegoed en onze zaak, had Geert nooit bestaan en een ander had ons vertolkt dan hadden wij op hem of haar gestemd. Jouw gedachtegang over maatschappelijke zaken is bekrompen jij lijkt precies op van de politici die zich ook bedreigd zien door het volk die ze uitkotst snappie?

Dus knoop het maar goed in je oren niet Geert Wilders is het gevaar voor jou en je establishment maar wij zijn het gevaar verdwijnt Geert Wilders en er komt een ander dan stemmen wij op hem of haar en links die heeft zijn kaarten allang uitgespeeld en als je alleen al durft te hopen Jahira dat wij het volk ooit nog op links zullen stemmen dan heb je er niks van begrepen en heb je een plaat voor je kop.

Jahira
25 januari 2010, 18:35
Vergeet ook niet, het zijn vooral allochtonen die abortus plegen alsof het een lieve lust is vooral meiden afkomstig uit de Cariben.

Dat je abortus dus zelf moet betalen is niet alleen moreel rechtvaardig het legt ook de vinger op je eigen verantwoordelijkheid en er gaat een preventieve werking vanuit, dus weg met de vrijblijvendheid van links weg ermee! Fleur toPpie 677

6 op de 10 vrouwen, dus 60 procent, die in Nederland een zwangerschap laten afbreken hebben inderdaad een allochtoonse achtergrond. 40 procent heeft dus een autochtoon Nederlandse achtergrond. Van de allochtonen heeft 30 procent een Surinaamse of Antilliaanse achtergrond, 15 procent een Marokkaanse of Turkse achtergrond (met bijna 2 x zoveel een Marokaanse achtergrond dan een Turkse) en de rest komt uit verschillende andere landen.

Om het even netjes op een rijtje te zetten:
40 procent met een autochtoon Nederlandse achtergrond
18 procent met een Surinaamse of Antiliaanse achtergrond.
9 procent met een Marokkaanse of Turkse achtergrond
20 procent met een andere achtergrond.
13 procent buiten Nederland woonachtigen

totaal 100 procent

De niet in Nederland woonachtigen die naar Nederland komen om te aborteren, komen voornamelijk uit Luxemburg/Belgie en Duitsland en moeten natuurlijk ook nu al hun behandeling zelf betalen. Toch heeft Nederland 1 van de laagste abortuscijfers ter wereld.

mercator
25 januari 2010, 18:48
Die hele kopvoddentax was nogal onzinnig. Ik ben er tegen omdat ik niet vind dat mensen voor een kledingstuk belasting hoeven te heffen

Hoezo? Je moet belasting betalen op vanalles en nog wat dus waarom niet op een kopvod?
De kopvod is een symbool van verwerping van de seculiere en democratische maatschappij en mag dus best aangepakt worden.

t Is toch wel van de gekke zeg, dat moslimgespuis komt met hele bergdorpen tegelijk naar hier afgezakt om de sociale zekerheid hier leeg te vreten, ze produceren zelf helemaal geen meerwaarde, dus is het niet meer dan fair dat ze op die manier toch een bijdrage zouden leveren. Kan ook op andere manieren, een taks op halalvoer, minaretten, burka's, baarden....

Jahira
25 januari 2010, 18:51
Kijk Jahira dat is nu precies wat ik bedoel, jij zou namelijk wel wat tegen PVV stemmers moeten hebben even kijkend naar jouw gedachtekronkel?

Wat had je nou gedacht dat wij PVV stemmers anders hadden gedacht als Geert er helemaal niet geweest was? Zo ja hoe verklaar jij de geweldige populariteit van Pim Fortuyn dan? Zoals gezegd Geert heeft er in feite helemaal niks mee te maken Geert is niet meer dan een vertolker van ons gedachtegoed en onze zaak, had Geert nooit bestaan en een ander had ons vertolkt dan hadden wij op hem of haar gestemd. Jouw gedachtegang over maatschappelijke zaken is bekrompen jij lijkt precies op van de politici die zich ook bedreigd zien door het volk die ze uitkotst snappie?

Ik begrijp hieruit dat de Algemeen Leider van de PVV voor jou een surrogaat Pim is en dat je net zo makkelijk naar een ander zou switchen als die jouw dubieuze gedachtengoed nog beter zou vertolken...

Dus knoop het maar goed in je oren niet Geert Wilders is het gevaar voor jou en je establishment maar wij zijn het gevaar verdwijnt Geert Wilders en er komt een ander dan stemmen wij op hem of haar en links die heeft zijn kaarten allang uitgespeeld en als je alleen al durft te hopen Jahira dat wij het volk ooit nog op links zullen stemmen dan heb je er niks van begrepen en heb je een plaat voor je kop.

Het is netjes van je om er eerlijk voor uit te komen dat ik jou en je partij-genoten als een persoonlijk gevaar moet zien..maar dat wist ik natuurlijk al lang..vandaar mijn tegenstand tegen de PVV en hun copycats, en de voorzorg om al vast maar te emigreren.

FvdV
25 januari 2010, 19:02
De niet in Nederland woonachtigen die naar Nederland komen om te aborteren, komen voornamelijk uit Luxemburg/Belgie en Duitsland en moeten natuurlijk ook nu al hun behandeling zelf betalen. Toch heeft Nederland 1 van de laagste abortuscijfers ter wereld.

Dat valt zich makkelijk te verklaren en het verklaard ook waarom we hier de minste harddrugsverslaafden hebben, namelijk puur om het feit dat abortus in Nederland legaal is en we een gedoogbeleid hebben inzake drugs.

Blijkbaar bewezen dus dat illegaliteit juist een averechts effect bereikt, tenslotte maakt illegaliteit de zaken spannender van waaruit weer aanzuigende werking plaatsvind. In alle landen waar abortussen verboden zijn worden de meeste abortussen gepleegd en een ander kentering is dat er daardoor ook geen cijfers bekend zijn omdat de controle wegvalt.

Jahira
25 januari 2010, 19:04
Hoezo? Als je het ergens niet mee eens bent kun je gewoon niet stemmen Jahira.

En dan ben je dus geen PVV stemmer, Yoni..
Ik zie inderdaad ook meer VVD in je...

Ik vind niet dat mensen veroordeeld moeten worden omdat ze discriminerend gedrag of afschuwelijke uitspraken vertonen.

De Nederlandse wet staat dit nog steeds niet toe en zolang dat het geval is zullen dubieuze gedragingen of uitspraken aan de wet getoetst moeten worden en veroordeeld moeten worden als ze de wet overtreden. Dat volgt automatisch uit het feit dat Nederland een rechtsstaat is..

De rechtsstaat is één ding, ik deel de politiek correcte opvattingen van het centristisch westen niet.

In een vorige pots zei je dat je dat het Nederlandse systeem niets voor jou was en ik vroeg je daarop welk systeem jouw voorkeur zou hebben. Daar heb ik nog geen antwoordje op gezien..

Jahira
25 januari 2010, 19:06
Blijkbaar bewezen dus dat illegaliteit juist een averechts effect bereikt, tenslotte maakt illegaliteit de zaken spannender van waaruit weer aanzuigende werking plaatsvind. In alle landen waar abortussen verboden zijn worden de meeste abortussen gepleegd

Wat een onzin...de meeste abortussen worden gepleegd waar voorbehoedsmiddelen niet vrijelijk voor handen zijn...

Carolina
25 januari 2010, 19:29
Leuk statistiekje hoor....40% van de vrouwen die abortus ondergaan is autochtoon. Vermeld er wel even bij dat dat er in Nederland 6 keer zoveel autochtone als allochtone vrouwen leven. Dus die, in verhouding NOG, kleine groep allochtone vrouwen nemen 60% van de abortussen voor hun rekening.
Maar boeiend.....allochtoon of autochtoon. Een abortus kun je idd prima zelf betalen. Kost 300 Euro. Het dwingt mensen om hier veel zorgvuldiger mee om te gaan.

Btw Admin....

De PVV heeft niets tegen moslims, maar wel tegen de Islam.
Jahira heeft niets tegen PVV-ers, maar wel tegen de PVV.

Zie je 'm?:rolleyes:

Carolina
25 januari 2010, 19:31
Wat een onzin...de meeste abortussen worden gepleegd waar voorbehoedsmiddelen niet vrijelijk voor handen zijn...

Right.....Zuid Afrika is een decennium lang BEDOLVEN onder de condooms.:p
CULTUUR Jahira. DAAR heeft het mee te maken. Draai er toch niet zo omheen.

FvdV
25 januari 2010, 19:42
Ik begrijp hieruit dat de Algemeen Leider van de PVV voor jou een surrogaat Pim is en dat je net zo makkelijk naar een ander zou switchen als die jouw dubieuze gedachtengoed nog beter zou vertolken...

Als mijn gedachtegoed voor bijvoorbeeld een veiliger Nederland dubieus is dan heb je een behoorlijke uitdaging daar 80% van alle Nederlanders een veiliger Nederland willen hebben en daarmee zijn we aanbeland bij de kern uit mijn eerdere betoog. Bovendien gaat het er niet om of het beter vertolkt word als het maar vertolkt word en uiteraard als een andere Geert Wilders het nog beter kan dan is dat leuk meegenomen maar dat is hier niet aan de orde.

Het is netjes van je om er eerlijk voor uit te komen dat ik jou en je partij-genoten als een persoonlijk gevaar moet zien..maar dat wist ik natuurlijk al lang..vandaar mijn tegenstand tegen de PVV en hun copycats, en de voorzorg om al vast maar te emigreren.

Je hoeft ons niet als een persoonlijk gevaar te zien blijkbaar ben je makkelijk bang te maken iets waar ze bijvoorbeeld bij Bakfiets66 en de PVDA erg bedreven in zijn en waar je wellicht wat te vaak naar geluisterd heb, maar dat is onzin ik ken moslims die net als jou bang zijn, dat veranderd echter snel als ik ze onze kant van het verhaal laat horen en inderdaad dan zien ze zelf ook wel de problemen in en dat proberen de partijen die jij zo hoog hebt zitten weg te wuiven door angst te zaaien en echt niet omdat ze achter jouw staan Jahira maar puur om hun eigen belang te dienen. Jij moet mensen echt niet de ogen openen je moet maar eens beginnen met je eigen ogen te open en inderdaad eens in onze schoenen gaan staan en vanuit dat perspectief een beeld te vormen. Het zijn niet wij die achter een leider aan lopen jij bent diegene die achter leiders aanloopt die jouw met angst aan zich weten te binden, das enger dan Geert Wilders die dingen roept die jij niet leuk vind, denk daar maar eens over na!

FvdV
25 januari 2010, 19:45

Dat moet dan maar eens aantonen.

FvdV
25 januari 2010, 19:49
Leuk statistiekje hoor....40% van de vrouwen die abortus ondergaan is autochtoon. Vermeld er wel even bij dat dat er in Nederland 6 keer zoveel autochtone als allochtone vrouwen leven. Dus die, in verhouding NOG, kleine groep allochtone vrouwen nemen 60% van de abortussen voor hun rekening.
Maar boeiend.....allochtoon of autochtoon. Een abortus kun je idd prima zelf betalen. Kost 300 Euro. Het dwingt mensen om hier veel zorgvuldiger mee om te gaan.

Btw Admin....

De PVV heeft niets tegen moslims, maar wel tegen de Islam.
Jahira heeft niets tegen PVV-ers, maar wel tegen de PVV.

Zie je 'm?:rolleyes:

Inderdaad Jahira draagt de islam tot hoog in de hemel.

Ophidia
25 januari 2010, 19:53
Trap niet in de valkuil die hier voor je gelegd wordt!
Jahira spreekt over het beknotten van vrijheid...is handig als hij eerst omschrijft wat vrijheid voor hem betekent.
JUIST het DDR-socialisme en de oprichting van de Europese superstaat zijn voor mij belangrijke oorzaken van het beknotten van MIJN vrijheid.
D'66 is samen met GL de meest fanatieke EU partij die er in NL te vinden is. Liever gisteren dan vandaag Turkije in de EU en weg met al die nationale regeringen: 1 supermacht! Turkije zou bij toetreding de grootste en meest doorslaggevende natie worden binnen de EU. Enig idee wat dat gaat doen met je vrijheid Ophidia???

Btw...D'66 is PRO islam, aangezien zij na het Armenie-debakel met de PvdA de meeste Turkse stemmen aantrekken. Zonder de Islam en Wilders zou de D'66 niets zijn, want dat zijn de enige onderwerpen waar D'66 zich profileert. Verder hebben ze inhoudelijk weinig te brengen.

Nee,ik trap hier niet in. adiO
Ik weet ook het standpunt wat betreft de EU.

Jahira
25 januari 2010, 19:56
Right.....Zuid Afrika is een decennium lang BEDOLVEN onder de condooms.:p
CULTUUR Jahira. DAAR heeft het mee te maken. Draai er toch niet zo omheen.

Ik begrijp niet precies wat je hier duidelijk wilt maken...om even de cijfers van 1.5 decennium te nemen

Het abortie percentage in Z.Afrika was in 1991 51.1 procent en in 2007 was dit 5.8 procent. De abortie ratio was in 1991 in Z. Afrika 1046.9 en in 2007 was dit 61.9

In Nederland staat dit respectievelijk op 9 pct/98.5 ratio voor 1991 en 15.5/182.8 voor 2007

Jahira
25 januari 2010, 20:09
Inderdaad Jahira draagt de islam tot hoog in de hemel.

Moet je her en der niet eens wat gaan verwijderen, admin? De topic dreigt nogal te gaan ontsporen in off-topic.. at your service

Ophidia
25 januari 2010, 20:14
Jouw persoonlijke top-prioriteit is dus tegen islamisering zijn...
Wat versta jij onder Islamisering?
Wat is de PVV oplossing daarvoor volgens jou?

Dat mag natuurlijk, maar ik vermoed dat je je er niet echt in verdiept hebt..

Islamisering; steeds verder voerende aanpassing aan moslims. Apart zwemmen,eten,sporten,leren,kleden,loket en `positieve` discriminatie naar moslims toe. Ach,ik kan nog wel even doorgaan. Puke

Ik zie moslima`s onderdrukt door mannen en door familie.
Ik heb al eens eerder deze discussie gehad met een palestijnse moslima
die zei dat ze ook zo vrij was.
Maar ze moest wel aan haar man vragen of ze van hem zou mogen scheiden als ze dat zou willen! Dan ben je dus in mijn ogen ondergeschikt.
Een moslima heeft geen zelfbeschikkingsrecht. Ze moet haar man dienen.

FvdV
25 januari 2010, 20:17
Moet je her en der niet eens wat gaan verwijderen, admin? De topic dreigt nogal te gaan ontsporen in off-topic.. at your service

Dat is op zich niet zo erg zolang het maar niet gaat om prive oorlogjes onderling.

Sterker nog ik ga nog verder met offtopic maar is eigenlijk ook weer ontopic als je het niet meer snapt dat hoor ik het wel. :D

We hadden het even over abortus nou ik heb voor Jahira groot nieuws want onze abortus klinieken draaien straks weer overuren want dit vond ik zojuist:

Afkomstig van onze poldertaliban Klink

AMSTERDAM - Het College voor Zorgverzekeringen (CVZ) wil dat de pil voor vrouwen boven de 20 jaar oud uit het basispakket gaat. Dat adviseert de instelling binnenkort aan minister Ab Klink van Volksgezondheid, bevestigde een woordvoerder van het college naar aanleiding van berichtgeving in NRC Handelsblad.

De pil kwam in 2008 in het basispakket. Het college, dat elk jaar een advies uitbrengt over het pakket, vindt dat het anticonceptiemiddel er toen al buiten had kunnen worden gelaten. „Wat ons betreft kan het makkelijk voor eigen rekening komen. Het kost 5 euro per maand of iets meer”, aldus de zegsman.

Voor vrouwen onder de 21 kan de pil volgens het college wel in het basispakket blijven, om zwangerschappen bij tieners en abortussen te voorkomen

Carolina
25 januari 2010, 21:12
Nou daar gaan we weer.....raad eens wie die pillenstrips mogen betalen. Juist...DE verzekerden.
Typisch Nederland, te genant voor woorden. Tot 3 jaar geleden werden religieuze besnijdenissen vergoed door het ziekenfond....maar als je kind op school wordt gepest vanwege zijn flaporen, kan je als ouders zelf 1500 euro ophoesten. Dan ga je maar een keer minder op vakantie zegt de verzekering. Maar minder naar Marokko in je busje...ho maar.
Ach....anders molesteer je gewoon een buschauffeur, dan wordt je door de gemeente getrakteerd op een lekkere vakantie. Btw...als ik naar de sauna wil, krijg ik dan, net als de moslima's in Nederland, ook een taxivergoeding????
Het wordt eigenlijk tijd voor een ander proces (om weer terug te gaan naar het onderwerp)....want er wordt me wat afgediscrimineerd door de overheid:( Puke

Carolina
25 januari 2010, 21:15
Hoezo? Je moet belasting betalen op vanalles en nog wat dus waarom niet op een kopvod?
De kopvod is een symbool van verwerping van de seculiere en democratische maatschappij en mag dus best aangepakt worden.

t Is toch wel van de gekke zeg, dat moslimgespuis komt met hele bergdorpen tegelijk naar hier afgezakt om de sociale zekerheid hier leeg te vreten, ze produceren zelf helemaal geen meerwaarde, dus is het niet meer dan fair dat ze op die manier toch een bijdrage zouden leveren. Kan ook op andere manieren, een taks op halalvoer, minaretten, burka's, baarden....

TAX OP HET BEZITTEN VAN 2 NATIONALITEITEN!!!

Maar ik ben meer voor een verbod dan een tax. Wilders wilde laten zien HOE belachelijk we met belastingen omgaan en combineerde dit met zijn aversie tegen hoofddoeken. Ik kan er echt niet van wakker liggen.

admin
25 januari 2010, 21:18
Even terug naar de V. want we hebben nieuws:

John van den Heuvel vecht Peter R. de tent uit

Gezellig! Ruzie in journalistenland. De twee meest vooraanstaande misdaadverslaggevers Peturrr de Vries en John van den Heuvel hebben het met elkaar aan de stok. Reden is de fikse uithaal (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/peter_r_de_vries_publiceert_ha.html) van De Vries naar Geert Wilders en zijn aanhangers. De Vries, die in het verleden een dappere poging deed in de Tweede Kamer verkozen te worden en slechts kon dromen van het virtuele zetelaantal zetels van de PVV, noemde Wilders onlangs in zijn column een "boosaardige volksmenner". Voorts publiceerde de SBS-anchor in een tweede column een gedeelte van de haatmailtjes die hij hierop ontving. Ook haalde De Vries uit naar advocaat Bram Moszkowicz wiens vader, de legendarische maar tegenwoordig zwaar demente Max Moszkowicz sr., een bandiet als Wilders volgens De Vries nooit zou verdedigen. En dus stipt Van den Heuvel vandaag in de Televaag enkele minpuntjes (http://www.geenstijl.nl/archives/images/sjonheuveldevriesfittie.html) aan van zijn voormalige leermeester. Zoals: Peter R. de Vries is een megalomaan mannetje dat echte boeven laat meedelen (http://www.radio.nl/portal/home/medianieuws/010.archief/2009/11/146869.html) in de royalty's van zijn boek. Peter R. de Vries is zelf een gevaarlijke volksmenner getuige de lynchmob (http://www.destentor.nl/algemeen/binnenland/2585792/Hart-van-Nederland-belaagt-Johan-uit-Drachten.ece) in Drachten toen SBS in 2008 de woonplaats van Joran van der Sloot gevonden dacht te hebben. Peter R. de Vries diskwalificeert zichzelf door ongevraagd als spreekbuis te fungeren van een oude demente man. Pats! Boem! Raak! De handschoenen zijn definitief uit in deze door TMG ingestoken pennenstrijd. De nieuwste column van Peturrr staat HIER (http://www.peterrdevries.nl/cover/bekend-nederland-is-bang-voor-wilders-aanhangers/). Een reactie kan niet lang uitblijven. FIGHT!

Brusselmans | Geenstijl

Ophidia
25 januari 2010, 21:21
Dat er in Afrika zoveel abortussen gepleegd worden is niet zo vreemd.
In Afrika worden namelijk nogal wat vrouwen verkracht.
En ik vermoed,dat een groot percentage van de autochtone Nederlanders ook om deze reden abortus laat plegen.
Er lopen hier namelijk ook behoorlijk wat sexueel gefrustreerden rond. (m.n. moslims)

FvdV
25 januari 2010, 21:24
Nou daar gaan we weer.....raad eens wie die pillenstrips mogen betalen. Juist...DE verzekerden.

Hoe moeten we dit nu straks eigenlijk gaan zien?

Pretpil voor linkse hobbies?

FvdV
25 januari 2010, 21:26
Dat er in Afrika zoveel abortussen gepleegd worden is niet zo vreemd.
In Afrika worden namelijk nogal wat vrouwen verkracht.
En ik vermoed,dat een groot percentage van de autochtone Nederlanders ook om deze reden abortus laat plegen.
Er lopen hier namelijk ook behoorlijk wat sexueel gefrustreerden rond. (m.n. moslims)

In Zweden bijvoorbeeld draaien de abortusfabrieken overuren met al die verkrachtingen door moslims op Zweedse meisjes.

Mivtza Herut
25 januari 2010, 21:33
En dan ben je dus geen PVV stemmer, Yoni..
Ik zie inderdaad ook meer VVD in je...

Ik ben niet partij-gebonden, ik wist niet dat ik een partijprogramma liet doorschemeren in mijn posts.

De Nederlandse wet staat dit nog steeds niet toe en zolang dat het geval is zullen dubieuze gedragingen of uitspraken aan de wet getoetst moeten worden en veroordeeld moeten worden als ze de wet overtreden. Dat volgt automatisch uit het feit dat Nederland een rechtsstaat is.

Da's dan fijn voor de Nederlandse wet. Ik ben van mening dat de vrijheid van meningsuiting uitgebreid moet worden.

In een vorige pots zei je dat je dat het Nederlandse systeem niets voor jou was en ik vroeg je daarop welk systeem jouw voorkeur zou hebben. Daar heb ik nog geen antwoordje op gezien..

Ten eerste, de Nederlandse politiek heeft geen ideologie. En ik zie die in de toekomst ook niet verschijnen. Ik ben té idealistisch hiervoor.
Ten tweede, ik ben het wereldbeeld van Nederland meer dan zat. De politici zien de internationale gemeenschap in internationale wetten, proporties en de drang om niemand tegen de schenen te schoppen. Dat is hun beperkte referentiekader. Zo is hun wereldbeeld, maar dat staat averechts tegenover de mijne.
Ten derde, ik vind dat de gemiddelde Nederlander bewust saai en ongeïnteresseerd in zijn gemeenschap gemaakt is. En dat uit zich nu in verschillende extremen.
En ga zo maar verder.

Ophidia
25 januari 2010, 21:40
Eigenlijk zouden voorbehoudsmiddelen geheel vergoed moeten worden door de zorgverzekering.
Waarom?
Niet alleen om abortussen te voorkomen,maar ook om menstruatie-ellende te onderdrukken.
Ik slik de pil al jaren alleen voor dat laatste,want sexueel actief ben ik door depressie toch al niet meer.

Uiteraard kan het een keer voorkomen dat een voorbehoedsmiddel niet gewerkt heeft of dat je zwanger bent geraakt door verkrachting.
Dan vind ik dat dit ook gewoon vergoed moet worden.
In het eerste geval alleen voor een eerste keer en in het geval van verkrachting altijd.
Maar ja,daar kan dan ook weer misbruik van worden gemaakt.
Ik vind het toch wel een moeilijke kwestie,hoor.

Jahira
25 januari 2010, 21:55
Islamisering; steeds verder voerende aanpassing aan moslims. Apart zwemmen,eten,sporten,leren,kleden,loket en `positieve` discriminatie naar moslims toe. Ach,ik kan nog wel even doorgaan. Puke

Okay, okay..maar wat zijn nu de oplossingen van de PVV die jou zo aanspreken?..

Ik zie moslima`s onderdrukt door mannen en door familie.
Ik heb al eens eerder deze discussie gehad met een palestijnse moslima
die zei dat ze ook zo vrij was.
Maar ze moest wel aan haar man vragen of ze van hem zou mogen scheiden als ze dat zou willen! Dan ben je dus in mijn ogen ondergeschikt.

Ik neem aan dat je hier de islamitische scheiding bedoelt en niet de scheiding voor de Nederlandse burgerlijke stand. Als ze inderdaad tegen jou gezegd heeft dat ze pas kan scheiden als haar man dat wil dan is ze verkeerd voorgelicht maar het kan ook zijn dat jij het niet helemaal goed begrepen hebt.

Meestal gaat een scheidingsaanvraag van de vrouw uit. Als man en vrouw het eens zijn met elkaar dat er geen verdere toekomst is dan is een Islamitische scheiding zo geregeld, dat duurt nog geen 3 kwartier. Wil de man niet Islamitisch scheiden (dus als hij geen toestemming tot scheiding geeft) dan duurt het wat langer maar kan het ook in pakweg 3 tot 4 maanden bekeken zijn. Er moeten dan namelijk eerst allerlei verzoeningspogingen gedaan worden (meestal door de familie van beiden maar kan ook door bv imams). Lukt dat niet (en meestal is een scheidingsaanvraag bij de burgerrechter al een teken dat een verzoening onmogelijk is) dan kan er gewoon gescheiden worden. Als jouw Palestijnse moslima islamitisch wil scheiden en haar man wil dat niet, dan wil ik haar wel op de juiste weg helpen.

Een moslima heeft geen zelfbeschikkingsrecht. Ze moet haar man dienen.

Onzin..volgens Islam moet de man juist de vrouw verzorgen. De man moet er dus zelfs zorg voor dragen dat het huishouden gebeurt. Indien niet persoonlijk dan door een hulp in de huishouding. Natuurlijk, als het inkomen niet groot is doet de vrouw dit. Dat is echter geen verplichting maar liefde. Dat het er in sommige culturen anders aan toe gaat is geen Islam maar cultuur.

FvdV
25 januari 2010, 22:07
Die prachtige vrijzinnige islam waar de scheiding er zo doorheen is als je het al als vrouw levend er van af brengt:

lees even mee wat recent nog op dit forum verscheen:

De van oorsprong Algerijnse actrice en schrijfster Rayhana (45) is in Parijs met spiritus overgoten. Een poging haar vervolgens met een sigaret in brand te teken, mislukte. Haar aanvallers zouden haar in het Arabisch hebben uitgescholden.

Lees hier (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=19806) verder

Ophidia
25 januari 2010, 22:39
Die prachtige vrijzinnige islam waar de scheiding er zo doorheen is als je het al als vrouw levend er van af brengt:

De van oorsprong Algerijnse actrice en schrijfster Rayhana (45) is in Parijs met spiritus overgoten. Een poging haar vervolgens met een sigaret in brand te teken, mislukte. Haar aanvallers zouden haar in het Arabisch hebben uitgescholden.

En dit soort verhalen zie ik dus vooral bij moslims.

Jahira,je kunt praten als brugman,maar de feiten liegen er niet om.
De meeste ellende zie ik in de islam of in de cultuur van de aanhangers van de islam.
Moslims laten over heel de wereld hun geweldadige sporen na. (getuige het journaal en de opsporingsprogramma`s)
Ik word er schijt ziek van!
En helemaal als mijn land het ook nog goedkeurt.

De PVV gaat daar tegen in. En dat spreekt mij aan! nlvlag

Jahira
25 januari 2010, 22:46

Ook Peter R. de Vries wordt bedreigd door rechts PVV tuig. Fortuyn werd door een linkse dierenvriend gedood..Janmaats secretaresse, later vrouw, verloor een been door dit soort geweldadig tuig...
Dat soort dingen komt overal voor maar wat dit met de islamitische scheidingswetten te maken heeft ontgaat mij even..

Wel een beetje triest hoor, dat je hiermee op komt draven...

Jahira
25 januari 2010, 22:52
En dit soort verhalen zie ik dus vooral bij moslims.

Jahira,je kunt praten als brugman,maar de feiten liegen er niet om.
De meeste ellende zie ik in de islam of in de cultuur van de aanhangers van de islam.
Moslims laten over heel de wereld hun geweldadige sporen na. (getuige het journaal en de opsporingsprogramma`s)
Ik word er schijt ziek van!
En helemaal als mijn land het ook nog goedkeurt.

De PVV gaat daar tegen in. En dat spreekt mij aan! nlvlag

Lol.:-))

Dat is dus de oplossing die jou zo aanspreekt...de PVV gaat er tegen in..
Nou, veel geluk er mee.. veel dommer kunnen we het niet maken..dummie
Wij zijn uitgesproken denk ik..adiO

Jahira
25 januari 2010, 22:57
Ik ben niet partij-gebonden, ik wist niet dat ik een partijprogramma liet doorschemeren in mijn posts.

Een PVVer ben je zeker niet...toPpie

Da's dan fijn voor de Nederlandse wet. Ik ben van mening dat de vrijheid van meningsuiting uitgebreid moet worden.

Kun je dat eens wat specifieker neerpennen? Welke vrijheid van meningsuiting wil jij graag hebben die je nu niet hebt?

Ten eerste, de Nederlandse politiek heeft geen ideologie. En ik zie die in de toekomst ook niet verschijnen. Ik ben té idealistisch hiervoor.

Het Nederlandse systeem is een partijenstelsel..een particratie. Elk van die partijen heeft zijn eigen ideologie dus het hangt van de stemmer af welke ideologie door de politiek vertegenwoordigd wordt. Meestal is het een coalitie van ideologien wat maar beter is ook.

Ten tweede, ik ben het wereldbeeld van Nederland meer dan zat. De politici zien de internationale gemeenschap in internationale wetten, proporties en de drang om niemand tegen de schenen te schoppen. Dat is hun beperkte referentiekader. Zo is hun wereldbeeld, maar dat staat averechts tegenover de mijne.

Ik snap dit niet goed... “De politici zien de internationale gemeenschap in internationale wetten, proporties en de drang om niemand tegen de schenen te schoppen.”. Misschien snap ik het wat beter als jij je eigen wereldbeeld, die averrechts tegenover die van de politici staat, eens zou kunnen omschrijven.

Ten derde, ik vind dat de gemiddelde Nederlander bewust saai en ongeïnteresseerd in zijn gemeenschap gemaakt is. En dat uit zich nu in verschillende extremen.
En ga zo maar verder.

Maar welk politiek systeem zou dit dan kunnen veranderen en zodoende je voorkeur kunnen hebben?

FvdV
25 januari 2010, 23:10
Ook Peter R. de Vries wordt bedreigd door rechts PVV tuig.

Pff die paar idioten die laf via een emailtje hun frustratie uiten dat wou je toch niet met die moorddadige baardmannetjes die ruiterlijk de islam vertegenwoordigen vergelijken he?

Fortuyn werd door een linkse dierenvriend gedood..Janmaats secretaresse, later vrouw, verloor een been door dit soort geweldadig tuig...

Inderdaad de islam gaat hand in hand met de Volkertjes van deze wereld.

Dat soort dingen komt overal voor maar wat dit met de islamitische scheidingswetten te maken heeft ontgaat mij even..

Dit komt niet overal voor het komt alleen binnen de islam voor er bestaat geen Boeddhist, Hindoe (grotendeels) of christen die vrouwen onderdrukken en zelfs uit eer afslachten het "baardmannetjes eertje" welteverstaan en de islamitische scheidingswetten hebben er van alles mee van doen je hebt als vrouw binnen de islam geen enkel recht behalve kinderen baren en koken als slavin van het haatbaardje. Het haatbaardje kan zijn vrouw zo in de woestijn dumpen en de scheiding is door en vervolgens trouwt hij met een nieuw slavinnetje dat hoef je als moslima in elk geval niet vice versa te proberen dan heb je kans spiritus over je heen te krijgen en uitgescholden te worden in het Arabisch of Turks of erger!

Huwelijken die gesloten worden voor de bruidsschat, met liefde heeft het al vanaf de basis niks te maken.

Wel een beetje triest hoor, dat je hiermee op komt draven...

Dat kan ik me goed voorstellen vanuit jouw perspectief bekeken.

Ik zou zeggen ga maar eens een keertje in op dit soort stukken dat zou je nog eens sieren. toPpie

Ophidia
25 januari 2010, 23:11
Lol.:-))

Dat is dus de oplossing die jou zo aanspreekt...de PVV gaat er tegen in..
Nou, veel geluk er mee.. veel dommer kunnen we het niet maken..dummie
Wij zijn uitgesproken denk ik..adiO

Oh,dus het is dom om je te verzetten tegen een ideologie (islam) die opgedrongen wordt?
De PVV is de enige partij die zich hier tegen verzet.
De PVV is tegen aanpassen aan moslims,maar wil dat moslims zich aan onze normen en waarden aanpassen. Dus geen apart zwemmen,eten,enfin ik heb het al eerder beschreven.
Ik denk inderdaad dat wij uitgesproken zijn,want jij schijnt niet te begrijpen dat mensen hun eigen identiteit verdedigen tegen een geweldadige sekte.
Ben blij dat je niet meer in Nederland woont! toPpie

FvdV
25 januari 2010, 23:21
Hier speciaal voor Jahira

Iraanse documentaire over het discriminerende islamitische scheidingsrecht van vrouwen. In de islam kunnen vrouwen worden verstoten, maar zelf hebben zij geen recht om te scheiden.

Voor beeld kun je hier (http://www.atheisme.eu/nl/entry/110/divorce_iranian_style?t=entrydump.html) klikken

FvdV
26 januari 2010, 13:17
Weblog Afshin Ellian via ELSEVIER

Jihad tegen Wilders richt zich nu op Moszkowicz

maandag 25 januari 2010

http://www.elsevier.nl/upload/88c78f93-8728-4b39-a4f3-4d1409986b97_peter25jan10.jpg
Peter R. de Vries, wat een vertoning!

Sinds vorige week staat de advocaat van Kamerlid Geert Wilders onder druk.

In de media wordt Bram Moszkowicz stevig bekritiseerd. Na een paar Wilders-vrije dagen pakten Pauw en Witteman de oude gewoonte op: een permanent podium in de jihad tegen Wilders.

Deze keer werd de hoofdrol toegekend aan Peter R. de Vries. Opeens blijkt dat ook Peter erg gevoelig is voor discriminatie.

Ontdekken
Nu ben je natuurlijk nooit oud genoeg om die dingen te ontdekken. Normaal gesproken richt De Vries zich in een strafzaak tegen de verdachte óf tegen de aanklager.

Als hij zich tegen de verdachte keert, heeft dat te maken met het feit dat De Vries overtuigd is van de schuld van de verdachte. In dit soort acties is de Vries niet onredelijk. Hij is een bekwame misdaadverslaggever.

Tevens is hij een man van recht en gerechtigheid, daarom probeert hij telkens zuiver te handelen.

Verblind
Maar Wilders roept emoties op. Daardoor worden zelfs verstandige mensen verblind.

Volgens De Vries zou Bram nooit en te nimmer Wilders mogen verdedigen. Omdat Wilders niet deugt. En dat heeft te maken met ‘kopvoddentaks’. De hoofddoekbelasting die Wilders in de Kamer had voorgesteld.

Een belachelijk voorstel inderdaad. Maar belachelijk of niet: wat vindt De Vries van Frankrijk waar in openbare scholen (dat zijn bijna alle scholen in Frankrijk) moslima’s geen hoofddoek mogen dragen? Regeert daar nu de SS? Mijdt De Vries Frankrijk? Koopt hij geen Franse producten meer?

Redelijkheid
Waar de SS is, mag Bram van Peter niet als verdediging optreden. Door Wilders op een lijn te stellen met de Nazi’s overschrijdt De Vries de rode lijn van redelijkheid.

Redelijke mensen zouden eerder in de omgekeerde richting redeneren: Wilders wordt bedreigd door fascistoïde figuren, die hem letterlijk monddood willen maken, dus moeten we hem verdedigen.

En ik meen dat Wilders, die door antisemitische fascistoïde figuren met de dood wordt bedreigd, in Bram Moszkowicz de juiste advocaat heeft gevonden. De politieke islam wil Wilders vermoorden. Nu Wilders zich juist hevig verzet tegen de vijanden van joden en het antisemitisme, hoort een Moszkowicz logischerwijs tot zijn verdedigingslinie.

Geen zak
Nu de bedreigde ook door de Nederlandse staat wordt vervolgd, is het juist een goede zaak dat hij door een topadvocaat als Moszkowicz wordt bijgestaan.

Is dat moeilijk te begrijpen? Nee. Waarom kraamt Peter dan dit soort nonsens uit? Had Peter er soms behoefte aan om weer in de schijnwerpers te staan? Als dit het geval is, hebben de heren Pauw en Witteman hem uitstekend begrepen.

Volgens bronnen binnen het programma haten Pauw en Witteman niet alleen Wilders maar ook mensen zoals ondergetekende die tot enige redelijkheid en een inhoudelijk debat oproepen.

Zwarte schaap
En dan is er natuurlijk Robert Moszkowicz. Beter bekend als het zwarte schaap van de familie.

‘Een dergelijk individu zou gezien onze familiegeschiedenis (wij zijn van Joodse komaf), niet door ons verdedigd kunnen worden. Juist omdat onze familie wel heel indringend de gevolgen van verbale en andere discriminatie heeft ondervonden,’ aldus Robert in een fax aan de Volkskrant.

Robert Moszkowicz trad in 2005 namens een paar moslims op tegen Kamerlid Hirsi Ali. Submision II moest niet worden gemaakt. Niet bijster slim van Robert!

Karaktermoord
Nu gaan de heren langzamerhand richting karaktermoord. De zaak van vrijheid van meningsuiting doet er voor de heren niet toe. Ze zijn jaloers. De topadvocaat bewees ten overstaan van de internationale pers zijn kunde en kwaliteit.

En dit mag niet. Weet Robert waarom de eerste mensen een moord hebben gepleegd? Jaloezie. Robert, lees de Bijbel, zou je vader hebben gezegd.

Haatmails
En Peter hoeft niet op enige sympathie te rekenen door openbaarmaking van aan hem gerichte haatmails. Even voor de goede orde: ik ben tegen haat en ook haatmails. Maar Peter heeft ergere dingen meegemaakt.

Die mailtjes van randdebielen? Kom op, Peter, je hebt een karaktermoord gepleegd, op je vriend Bram, en met die haatmails kun je jezelf niet vrijspreken. Zelfs als de hele verzetsfamilie van Pauw en Witteman je gaat verdedigen.

In een rechtsstaat wordt een advocaat aangevallen omdat hij een gekozen parlementariër voor de rechtbank verdedigt. En een deel van de journalistieke elite doet aan de hetze mee. Wat een vertoning!

Afshin Ellian

Mivtza Herut
26 januari 2010, 15:03
Jahira, ik ga mijn politieke overtuigingen niet hier uiteenzetten, dat zou off-topic zijn. Mocht je interesse hebben is er altijd een PM boxje

FvdV
26 januari 2010, 20:52
Hero vanmiddag tegen Slijmjurk (Femke - Mei Lin) Lutsger (http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_even_langs_vragenuurtje.html): stond je in Amsterdam wel aan de goede kant? toPpie

FvdV
27 januari 2010, 16:42
De fijne vrienden van Peter R de Vries

Gaven we gisteren met dit saillante scheldmailtje (http://www.geenstijl.nl/archives/images/dreigmail.jpg) vol K-verwensingen in capslock al een pregnant inkijkje in de mentale belevingswereld van de achterban van Peter R de Vries, vandaag gaan we wat inhoudelijker op de materie in. GeenStijl beschikt inmiddels over een omvangrijke emailcollectie bedreigingen aan het adres van lieden die het gewaagd hadden om Peter R de Vries te bedreigen. En we kunnen u zeggen; daar worden we ook niet vrolijk van. In de lees verder vindt u 2 dreigmails met wat meer body. Dat wil zeggen: Godwins en nekschoten. Deze mails waren per cc gericht aan ALLE door De Vries gepubliceerde emailadressen en zijn na de break ongecensureerd geplaatst. Uw aandacht voor de zieke spinsels van de fijne vrienden van De Vries danwel de naargeestige neefjes van Marcel van Dam danwel de Herman van Veen-luisteraars, het PvdA-electoraat, de Gerard Spong-fans, de dames uit de Els Lucas peer group, René Danentjes, Elsbeth Etties & Doekles, 2525-volgers en de overige Joop-lezers. Of HOE al die treurige anonieme linksbekjes ook maar mogen heten. Een verzoek dan maar aan Hare Majesteit. Wijs asap bij de Binnenlandse Strijdkrachten een Sterke Man aan, die middels een coup orde op zaken gaat stellen in dit land. Dit gaat zo niet langer.

Lees verder (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/de_achterban_van_peter_r_de_vr.html#more)

Pritt Stift | Geenstijl

Carolina
28 januari 2010, 10:11
Het wordt steeds gezelliger in dit land.

FvdV
28 januari 2010, 12:58
Het wordt steeds gezelliger in dit land.

Inderdaad het is oorlog, maar dat was het al een tijdje.

King George
28 januari 2010, 21:33
Hero vanmiddag tegen Slijmjurk (Femke - Mei Lin) Lutsger (http://www.geenstijl.tv/2010/01/rutger_even_langs_vragenuurtje.html): stond je in Amsterdam wel aan de goede kant? toPpieJe blijft lachen.:D

FvdV
28 januari 2010, 22:08
Je blijft lachen.:D

Inderdaad want Lutsger had het zelf niet in de gaten :D

Carolina
30 januari 2010, 12:35
Inderdaad het is oorlog, maar dat was het al een tijdje.

Het wordt met de dag erger.
Wat ik zeer frapant vind is dat de PVV en zijn achterban dagelijks in de media uitgemaakt worden voor racisten en facisten...terwijl het de de linkse DDR kerk is die geen andere politieke meningen duldt. Wie heeft er nu last van facistoide trekjes?
Zelfverrijkers, bobo's in de ontwikkelingsindustrie, ex-politici met riante baantjes, ...allemaal politiek correcte braakballen die de PVV-er uitdurven maken voor racisten, terwijl ze zelf heerlijk beschermd in een duur oord wonen en geen idee hebben wat er op straat leeft en gebeurt. Pure minachting voel ik voor die lui.

Meown
30 januari 2010, 13:22
Ik zeg altijd maar ; "Als men kwaad over iets spreekt, wordt dan dat kwaad ook gezien als kwaad"?

In deze tijd is kwaad spreken meer uitnodigen tot inzien van werkelijkheid.
Daarom vind ik de negatieve critiek eigenlijk niet zo negatief.677

FvdV
3 februari 2010, 21:16
Trutger staat voor lul !

Filmpje (http://www.dumpert.nl/mediabase/815851/0565fddb/wilders_aanhangers_als_1_man_achter_wilders.html) 677