PDA

Vollständige Version anzeigen : Dewanand vervolgen en niet Geert Wilders

dewanand
14 januari 2010, 13:46
namaskar,

Ik moet nu iets bekennen. Reeds in 2001 verkondigde ik overal op internet dat islam een vorm van nazisme was en dat de koran erger is dan Mein Kampf. Ik stuurde al in 2001 teksten naar alle rechtse politieke partijen in Europa. Uiteindelijk publiceerde ik op mijn site in 2006 een pittig boek hierover en stelde ik keihard dat de islam een vorm van nazisme is. NOu, ik moet nu dus iets toegeven aan jullie allemaal. Wilders heeft alle ideeen uit mijn boek gehaald en daarom moet het OM hem niet vervolgen maar mij als de oorspronkelijke auteur van al deze haatteksten.

Wat moet ik nu doen? Wilders kan ontkomen aan vervolging door te vertellen dat hij citeerde uit mijn boeken en teksten en dan moet het OM mij gaan vervolgen. Geef dit eens door aan Wilders.

zie onder een hoofdstuk uit mijn online boek waarin ik vertel dat islam een vorm van nazisme is en dat de koran gewoon hetzelfde is als mein kampf van hitler.

dewanand
delft

WEBpublication BOOK WART0213 / EPAGE 13 of 125
Koran: verbieden of Herschrijven?
De gids voor geweldloze deïslamisering
2. Is islam een vorm van neonazisme?

Offeraar Dewanand
Offercode WART0213
Offerdatum 16 juni 2006

Go to previous Epage ... Go to next Epage
# Go to Inhoudsopgave: 'Koran: verbieden of Herschrijven?'

Na vele jaren studie en observatie van het gedrag van moslims, hun innerlijke leef- en denkwereld, hun cerebrale psychologische conditionering, hun bekrompen visies op niet-moslims en hun dagelijks gedrag heb ik enkele verontrustende zaken ontdekt. Gedurende vele jaren hield ik dit geheim, maar na de lafhartige aanslag op de Twin Towers in New York (11 september 2001) heb ik besloten om een deel van mijn onderzoeksresultaat te publiceren. Ook de laffe moorden op bijna 400 onschuldige Russische kinderen in Beslan, op 3 september 2004 motiveren mij om dit werk over de koran snel te publiceren.

Elk normaal (intelligent) mens raakt in verwarring na het horen van de woorden "neonazisme" en "fascisme". Wij kennen immers allemaal de wrede realiteit van het barbaars nazistisch regime uit de Tweede Wereldoorlog in Duitsland, onder leiding van Adolf Hitler en zijn SS-moordcommando's. Na de beëindiging van deze grote wereldoorlog zei elk gezond mens ter wereld tegen zichzelf: "Nooit, nooit meer opnieuw, ik verzoek u om de wereld te redden en mijn kinderen te behoeden voor neonazisme en gewelddadig extremisme."

In dit artikel zal ik mijn kennis betreffende de islam openbaren. Ik maak de lezer(es) erop attent dat ik oorspronkelijk opgevoed ben als moslim. Na vele jaren van extreme problemen besloot ik mijzelf voor honderd procent te bekeren tot het hindoeïsme, omdat Hindoes wereldwijd tolerant en veel beter ontwikkeld zijn. Hindoevrouwen accepteerden mij als volwaardig mens, ondanks mijn handicaps en gaven mij een nieuw geloof in de toekomst, zonder enige beloning of betaling te eisen van mij. Voor mij is het hindoeïsme echt geavanceerd en wellicht de toekomst van alle levende wezens op deze planeet, maar Hindoes echter hebben geen enkele behoefte om de wereldleiders te worden van deze wereld. Het typische geloofsmotto van elke Hindoe is: "Leef simpel en doe niemand kwaad".

Het mooiste van het hindoeïsme is de onvoorwaardelijke acceptatie van alles wat leeft, denkt en bloeit. In principe moet elke hindoegelovige het volgende zeggen tegen moslims uit alle stromingen en gezindten:

"Wees een goede, verdraagzame, tolerante, ruimdenkende, positief denkende, vredelievende, pacifistische en voorbeeldige moslim, zodat iedereen jou gaat respecteren en niemand enig argument kan aandragen om jou als moslimgelovige te haten, te discrimineren, te misgunnen of te vervolgen. Geloof in en vertrouw naar hartelust op Allah, maar ontwikkel bovenal je bewustzijnsniveau en verruim je denkwereld, zodat je een zinvolle bijdrage kan leveren aan al het leven (mensen, dieren, planten, natuur, milieu, enz.) op onze kleine, zwaar getergde planeet. Dus, beste moslimgelovige, wij Hindoes adviseren jou om net als ons, te leven en te laten leven."

Overeenkomsten islam en neonazisme
Beschouw eens de treffende overeenkomsten tussen (fundamentalistische) moslims en neonazisten.

Overeenkomst 1.
De nazist zegt: "Heil Hitler"
De moslim(>900) zegt: "Allah ho akbar", betekent: "Allah is groot"
Mijn waarneming: dezelfde gevoelens, zelfde emoties en dezelfde gedachten.

Overeenkomst 2.
De nazist gelooft dat hij superieur is.
De moslim(>900) gelooft dat hij superieur is, als de gekozene door Allah en dat hij naar het moslimparadijs gaat, zelfs als hij duizenden onschuldige vrouwen en kinderen vermoord en verkracht.
Mijn waarneming: precies dezelfde gevoelens, zelfde motieven en zelfde gedachten voor het begaan van misdaden tegen de mensheid.

Overeenkomst 3.
De nazist zal iedereen vermoorden in de naam van hun Führer, Adolf Hitler.
De moslim(>900) zal elke vijand, die kaffir genoemd wordt, doden in de naam van Allah, het symbool van moslimeenheid.
Mijn waarneming: precies dezelfde gevoelens, zelfde motieven en zelfde gedachten voor het begaan van misdaden tegen de mensheid.

Overeenkomst 4.
Nazisten onderdrukten vrouwen op brutale wijze, met koelbloedig geweld. Alle vrouwen in Nazi-Duitsland werden naar de keuken gestuurd, na de machtsovername en invoering van de absolute wetten en decreten van de geïnstalleerde Führer en zijn SS-commando's.
Moslims(>900) controleren vrouwen totaal en veroordelen hen tot een leven als underdogs, en zij zijn er zelfs in geslaagd om vrouwen te laten geloven in hun eigen inferioriteit, alszijnde gelijk aan een halve man.
Mijn waarneming: totaal geen verschil in de bejegening van vrouwen,

Overeenkomst 5.
De nazi gelooft in het (heilig) boek 'Mein Kampf', welke samengesteld is door Joseph Goebbels, maar gebaseerd is op de gedachten van Adolf Hitler, gedurende zijn detentie, wegens malafide politieke activiteiten.
De moslim(>900) gelooft in de heilige koran, welke gebaseerd is op de gedachten, seksuele lusten, afwijkingen, inzichten en handelingen van Mohammed, die gezien wordt als de grondlegger van de hele islam.
Mijn waarneming: hetzelfde doel, zelfde inhoud, zelfde wrede visie op de toekomst van de mensheid. Geen verschil na een abstracte analyse, waaruit ik concludeer dat de duistere innerlijke kern van het moslimbewustzijn(>900), nagenoeg hetzelfde is als die van de nazi's van het Duitse wereldrijk uit de Tweede Wereldoorlog.

Er zijn nog enkele andere overeenkomsten tussen het islamitische denken en de nazistische ideologie.

Er is echter een groot verschil.
De nazi's regeerden gedurende tien jaar en vermoorden op systematische wijze ongeveer zeventig procent van alle joden in Europa. Het resultaat van het nazi tijdperk was de dood van ruim 70 miljoen mensen uit alle landen van de wereld.
Moslim heersers regeerden gedurende tien eeuwen in India en doodden ongeveer 90 miljoen Hindoes. Tot de dag van vandaag heersen moslimregimes in vele gebieden, waardoor er elke dag vele onschuldige mensen lijden en zelfs gedood worden. Voorbeelden: Afghanistan, Saoedie Arabië, Pakistan, Iran, Soedan, Nigeria, Libië, Bangladesh, Nigeria, Algerije, Marokko, Turkije, enz. In totaal zijn er sedert het begin van de islam, volgens historisch gefundeerde schattingen, ruim 500 miljoen doden gevallen, in naam van de koran, Allah en/of Mohammed.

Het is heel triest dat er in de hedendaagse massamedia vrijwel niets wordt verteld over het bittere resultaat van 1400 jaar islam op onze wereld.

Let wel. Het is niet mijn bedoeling om extreme haat te prediken tegen alles wat er islamitisch uitziet, want in feite ben ik niet meer in staat tot haten. Haat leidt immers alleen tot meer haat. Deze hele tekst heeft slechts ten doel om elk mens en vooral degenen die zich in ons tijdperk moslim(>900) noemen, te sommeren om nog kritischer na te gaan denken over de hele islam en de rest van mijn hiernavolgende teksten diepgaand te analyseren.

Hou daarbij rekening dat ik al tien jaar bezig ben met een theoretisch onderzoek naar alle variabelen, die in een multiculturele samenleving een rol kunnen spelen en dat een deel van de resultaten in deze teksten is verwerkt. Derhalve is het niet mijn bedoeling om het individuele geloof van welk mens ter wereld te veroordelen, danwel te verbieden, maar ik wil wel zeggen dat wij, de hele mensheid, inclusief gerespecteerde moslims(<400), hierover heel kritisch moeten gaan nadenken, geheel in het belang van alle levende wezens en onze hele getergde planeet.

Ik kan niet getypeerd worden als een linkse of rechtse figuur, maar beschouw mijzelf slechts als een bescheiden Hindoe fundamentalist, die het leven van alle levende wezens respecteert, ongeacht het menszijn en juist hierom ernaar streeft om aan het belang van de toekomst van onze hele integrale wereld te denken. Derhalve staat de mens voor mij niet centraal, wat impliceert dat ik in principe tot geen enkele menselijk collectief behoor en mijzelf volledig onafhankelijk verklaar, van de rest van de mensheid.

Afsluitende stellingen:

De islam is net zo goed of slecht als de volgelingen uit de geschiedenis en in het heden.

Iedereen die zich in ons tijdperk moslim noemt is min of meer verplicht om hier gedurende elke seconde van een dag kritisch over na te denken, in het belang van alle levende wezens op onze wereld. Zelfkritiek is het mooiste geschenk van Altecrea aan de mens.

Kanttekening
Ik moet toegeven dat christelijke en joodse fundamentalisten zich vaak ook gedragen als neonazisten. Dit komt omdat elke binaire haatdoctrine tot extreem geweld kan leiden. Dit dient nader onderzocht te worden door deskundigen.
Go to previous Epage ... Go to next Epage
# Go to Inhoudsopgave: 'Koran: verbieden of Herschrijven?'
WEBpublication BOOK WART0213 / EPAGE 13 of 125
Home Podium Politiek Religie Hindoeisme Islam Suriname India Liefde Jongeren
Literair Poezie Zeepkist Gastenboek Links Disclaimer Contact
Kritisch Podium Dewanand
Literair
Alle rechten voorbehouden; All rights reserved
Offercode: WART0213
Copyright @ Dewanand 2006

FvdV
14 januari 2010, 18:51
Weinig kans Dewanand,

Geert heeft zijn ervaring met de verderfelijkheid van de islam opgedaan tijdens de vele reizen in het midden-oosten die hij maakte in de jaren 80 dus nog ver voordat jij je publicaties op het internet plaatsten.

dewanand
14 januari 2010, 21:43
ok, Geert Wilders wordt dan onze arme Hollandse martelaar.

zo vreselijk.

dewanand

mercator
15 januari 2010, 17:52
Mohemeddanisme is ERGER dan Nazisme. Omdat de nazi's in principe alleen de Joden tot hun gezworen vijanden verklaarden, de moslims haten IEDEREEN die niet mossel is.
En Mein Kampf( hoewel ook niet direct een meesterwerk) is nog een voorbeeld van heldere schrijfstijl tegen de totaal achterlijke en onsamenhangende nonsens van de Koran.