PDA

Vollständige Version anzeigen : Inbreng debat leugens smeltende gletsjers

FvdV
28 januari 2010, 23:26
Inbreng debat leugens smeltende gletsjers - Inbreng
donderdag 28 januari 2010

Voorzitter,

De rookwolken van Climategate zijn nog maar net opgetrokken of de volgende klimaatschandalen pakken zich als donkere wolken samen.

Allemaal Gates!

Naast het al genoemde Climategate kennen we nu:

- Pachaurigate

- Gletsjergate

- Amazonegate

- Sealevelgate

En voorzitter,

Ik weet nog een aantal Gates;
Op Schiphol welteverstaan!

Ik zou de klimaat Peppi en Kokki, de heren Samsom en Vendrik, adviseren om vanaf zo’n Schipholgate een ticket te boeken naar een zonnig oord.

En neem, puur voor de gezelligheid, minister Cramer mee!

Want zij verdienen rust. Veel rust!

Hun klimaatgeloof, dat de aarde, als gevolg van menselijk handelen, opwarmt is namelijk gebaseerd op leugens en frauduleuze handelingen.

Ik kan mij voorstellen dat de klap in het klimaatalarmisten-kamp hard aankomt en wens hen een voorspoedig herstel.

Voorzitter,

Wat is er nou allemaal aan de hand in het klimaatdebat?

Tot vlak voor de klimaatflop in Kopenhagen waren het de alarmisten die overtuigend stelden: “Het debat is over, de aarde warmt op en de mens is daarvan de schuldige”.

Andersdenkenden, de zogenaamde klimaatsceptici, werden weggezet als ‘platte aardedenkers’.

VN-klimaatbaas Pachauri vergeleek ze zelfs met Holocaustontkenners.

De heer Samsom vergeleek ze met buschauffeurs die willens en wetens een diep ravijn in zouden rijden.

Wat is er na de ‘Beat heatstrijd’ in Kopenhagen veel veranderd! Met als komisch hoogtepunt dat het in Kopenhagen steenkoud was en dat het daarna amper boven nul is geweest.

Hebben de wetenschappers die een IJstijd voorspellen dan toch gelijk? En waarom is het bij de klimaatalarmisten dan alsmaar vijf voor twaalf?

De gehackte mails bij Climategate, waaruit naar voren kwam dat wetenschappers een loopje nemen met de waarheid en wilden verhullen dat de aarde afkoelt, werden in dit huis niet serieus genomen.

Nu blijkt dat klimaatboef Pachauri, de hoogste baas bij het IPCC, persoonlijk financieel belang heeft bij onderzoek naar smeltende gletsjers, is de rest van politiek Den Haag eindelijk wakker.

Zijn onderzoeksbureau TERI in New Dehli haalde zo’n € 2,7 miljoen aan subsidiegeld binnen.

Voorzitter,

Ik vraag de minister dan ook om het vandaag over tenminste één ding eens te worden; die Pachauri moet de laan uit!

Wil de minister zich daar hard voor maken?

Maar het is niet alleen Pachauri.
Wetenschapper Murari Lal stelt ‘We wilden politici beïnvloeden’.

Lal spreekt over het hele IPCC!

Het VN-klimaatpanel dat nota bene in 2007 de Nobel-prijs won met een rapport waarin gesteld werd dat de gletsjers in de Himalya in 2035 helemaal verdwenen zouden zijn.

Een leugen, zo bekend Lal, om politieke druk op de wereldleiders op te voeren om voor een stevig klimaatbeleid te kiezen.

Bij zo’n boevennest als het IPCC, die de klimaatwetenschap een slecht imago bezorgt en geen enkele regel heeft opgesteld voor belangenverstrengeling, moet het licht uit!

Er zijn nog twee Gates die ik nog even aan wil tippen, Amazonegate en Sealevelgate.

Volgens hoofdstuk 13 van werkgroep 2 van het AR4 rapport van het IPCC uit 2007 zou 40% van het Amazonewoud plotseling verdwijnen.

Deze schatting is afkomstig van een WWF-rapport dat werd geschreven door een journalist van de Guardian, (Andy Rowel) die dit percentage zelf heeft verzonnen!

Bovendien is de schatting van het WWF door IPCC auteurs nog eens extra opgeblazen, want bij de conclusies spreekt de VN-organisatie over ‘de hele Amazone’.

Als ik het over Sealevelgate heb, dan doel ik op de schromelijke overdrijvingen van de zeespiegelstijging.

Onze eigen Deltacommissie spreekt over 2 tot 4 meter in 2200. Vrind Gore spreekt zelfs over 7 meter!

Zandzakken voor de deur; een roeiboot op je dak als we de alarmisten moeten geloven. Terwijl de werkelijke zeespiegelstijging 18cm per eeuw bedraagt.

Ondanks al deze Gates houdt de minister, lid van het rariteitenkabinet, vast aan de hoofdconclusies van het IPCC.

Voorzitter,

De grootse vijand van het milieubeleid is het klimaatbeleid.

Voor het klimaatbeleid moet gelden oogjes dicht en de snaveltjes toe!

Concluderend:
- Stuur Pachauri de laan uit;
- Hef het IPCC op;
- Stop met het voeren van een onzinnig klimaatbeleid

Dank u voorzitter

Debat 'smeltende gletsjers' - Motie Pachauri
donderdag 28 januari 2010

Motie De Mos 1
De Kamer,

Gehoord de beraadslaging,

Constaterende, dat VN-baas Pachauri van het klimaatpanel IPCC persoonlijk financieel belang heeft bij onderzoek naar ‘smeltende gletsjers’,

Constaterende, dat TERI, het eigen onderzoeksbureau van Pachauri, al € 2,7 miljoen aan subsidiegeld heeft binnengehaald op basis van onjuiste gegevens,

Overwegende, dat Pachauri in het verleden al ver over de scheef gegaan is door klimaatsceptici te vergelijken met Holocaustontkenners,

Verzoekt de regering om bij de VN het vertrek van Pachauri te eisen,

En gaat over tot de orde van de dag.

De Mos

Motie De Mos 2
De Kamer,

Constaterende, dat IPCC-wetenschapper Lal heeft erkend dat het IPCC bewust politici wilden beïnvloeden om hen tot het voeren van klimaatbeleid over te laten gaan,

Overwegende, dat het IPCC bestaat uit liegende, frauderende en manipulerende boeven, oplichters en andere zakkenvullers, die teren op het geld van onder andere de Nederlandse belastingbetaler,

Verzoekt de regering om geen cent meer over te maken naar dit klimaatrovershol,

De Mos

Motie De Mos 3
De Kamer,

Constaterende, dat het klimaatbeleid grotendeels gefundeerd is op vals gebleken doemscenario’s van het IPCC,

Constaterende dat met dat klimaatbeleid miljarden door de belastingbetaler opgebrachte euro’s gemoeid zijn,

Verzoekt de regering om met het klimaatbeleid te stoppen,

De Mos

King George
28 januari 2010, 23:28
Cramer Gate (http://forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=20025)