Vollständige Version anzeigen : Mannen zijn smeerpijpen
AMSTERDAM - Twee van de drie mensen zijn thuis smeerpijpen. En mannen zijn het ergst. We moeten zeven keer per dag handenwassen.
Uit onderzoek in Engeland blijkt dat een ruime meerderheid allerlei hygiëneregels overtreedt. Dus geen handen wassen na de wc. En net zo vrolijk meteen daarna eten gaan bereiden. Uit tests blijkt dat het op openbare plaatsen, waar we uit angst voor besmetting vaak wel handen wassen, veel minder bacteriën rondwaren. In dit filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=8_DH1egjp4g) heeft een vrouw de oplossing gevonden om haar man wél schoon te laten maken.
Dus geen handen wassen na de wc. En net zo vrolijk meteen daarna eten gaan bereiden.
En ik ben me dan ook een portie resistent tegen bacteriën ! :)
First Knight!
16 mei 2007, 13:00
Dan wordt ik meteen even ranzig maar tekent de overdrevenheidvan hygiene. De gemiddelde man urineert waarschijnlijk niet over zijn handen. En als ik mezelf niet druk maak in het happen vanzijn worst waarom moet ik me dan druk maken dat de man zijn handen wast na het vasthouden van diezelfde worst???? De worst is waarschijnlijk wel gewassen die dag, urine is steriel en bij een grote boodschap let ik daar echt wel op.
La Luna
16 mei 2007, 13:26
Dan wordt ik meteen even ranzig maar tekent de overdrevenheidvan hygiene. De gemiddelde man urineert waarschijnlijk niet over zijn handen. En als ik mezelf niet druk maak in het happen vanzijn worst waarom moet ik me dan druk maken dat de man zijn handen wast na het vasthouden van diezelfde worst???? De worst is waarschijnlijk wel gewassen die dag, urine is steriel en bij een grote boodschap let ik daar echt wel op.
Nou, er zijn toch echt mannen waarvan ik die worst niet eens wil zien. Als je dat soort mannen nou voor je neemt ( mensen die niet dagelijks ff douchen enzo) en niet de mensen waar jij op doelt..................
Brrrrrrrrrrrrrr
Ik was m'n handen altijd, bij m'n werkgevert valt het me ook altijd op dat de meeste hun handen niet wassen de vetkleppen...
Ik haal altijd de koffie voor m'n collega's, zij blij en ik nog blijer...:rolleyes:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.