Vollständige Version anzeigen : Hans Jansen getuigt
hirihiri123
27 maart 2010, 07:19
ELSEVIER 27 maart 2010
MENSEN
Hans Jansen getuigt 6 mei
Arabist Hans Jansen (67) ver-
schijnt op donderdag 6 mei als
getuige-deskundige voor de
rechtbank in Amsterdam die de
strafzaak tegen PVV-leider Geert
Wilders (46) behandelt. Islamcri-
ticus Jansen en de andere ge-
tuige-deskundigen,arabist Simon
Admiraal (53) en de Amerikaanse
psychiater Wafa Sultan (51), wor-
den door de rechter-commissaris
achter gesloten deuren gehoord.
Wilders probeert door hun ver-
klaringen te bewijzen dat de is-
lam een gevaarlijke ideologie is,
waardoor hij niet kan worden be-
straft.
Uitgerekend op 6 mei......................................:p
Marcel
27 maart 2010, 09:45
ELSEVIER 27 maart 2010
MENSEN
Hans Jansen getuigt 6 mei
Arabist Hans Jansen (67) ver-
schijnt op donderdag 6 mei als
getuige-deskundige voor de
rechtbank in Amsterdam die de
strafzaak tegen PVV-leider Geert
Wilders (46) behandelt. Islamcri-
ticus Jansen en de andere ge-
tuige-deskundigen,arabist Simon
Admiraal (53) en de Amerikaanse
psychiater Wafa Sultan (51), wor-
den door de rechter-commissaris
achter gesloten deuren gehoord.
Wilders probeert door hun ver-
klaringen te bewijzen dat de is-
lam een gevaarlijke ideologie is,
waardoor hij niet kan worden be-
straft.
Spoedcursus berichten plaatsen op het forum. Niet zoals bovenstaand, maar zoals onderstaand. Bronvermelding is niet verplicht, wel gewenst. We hebben al eerder iedereen hierop gewezen maar vanaf heden gaan we er strenger op controleren. Zo houden we samen het forum netjes en overzichtelijk.
Arabist Hans Jansen (67) verschijnt op donderdag 6 mei als getuige-deskundige voor de rechtbank in Amsterdam die de strafzaak tegen PVV-leider Geert Wilders (46) behandelt. Islamcriticus Jansen en de andere getuige-deskundigen,arabist Simon Admiraal (53) en de Amerikaanse psychiater Wafa Sultan (51), worden door de rechter-commissaris achter gesloten deuren gehoord Wilders probeert door hun verklaringen te bewijzen dat de islam een gevaarlijke ideologie is, waardoor hij niet kan worden bestraft.
hirihiri123
27 maart 2010, 12:56
Nou................ik baal hier wel van hoor......................ik stop voorlopig met het posten hier...................
Tot ziens allemaal!!!!!!!!!!!!!!
Wat vind je er nu zelf van Rini zoals dat gepost was?
Je bent een zeer gewaardeerd lid Rini toPpie maar het posten mag af en toe wel wat netter.
Herma
27 maart 2010, 13:36
6mei?? tss is vast geen toeval
6mei?? tss is vast geen toeval
Dat klopt deze links extremistische rechtbank heeft wat met datums, zo werden op de dag van de jaarlijkse Auschwitz herdenking (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showpost.php?p=94264&postcount=22) anti-semieten Gretta Duisenberg en Harry V.bommel vrijgeproken (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showpost.php?p=94263&postcount=21) voor het oproepen van jodenhaat.
Overigens denk ik dat het eerder averechts gaat werken want Geert staat in de schaduw van Fortuyn ik denk dus dat het eerder ten goede zal komen aan Geert.
Verder zijn we het er over eens dat al die mensen die LPF stemde in 2002 nu PVV zullen stemmen en dat zijn dik 26 zetels dus die wishfull thinkin' peilingen van het PVDA propagandaburo Hond en Synovate zijn sowieso hilarisch met die 23 zetels die de PVV zogenaamd nu zou krijgen en dat gaan er per week steeds minder worden.
We zijn Pim Fortuyn nog lang niet vergeten waarschijnlijk is de vrijlating van 'dead man walking' Volkert van der Graaf ook puur bedoeld als peiler om te zien wat er onder de bevolking nog leeft, overigens zien jullie het al voor je dat al die geterroriseerde plaatsen in Nederland in gunsten van Jib Cohen zullen vallen :D
Inderdaad weinig kans.
Gielah
27 maart 2010, 16:39
Ja... die 6e mei!
Op die dag werd Pim Fortuyn dood gemaakt... al of niet onder regie van aan de overheid geliëerde figuren, die waarschijnlijk pas in het hiernamaals hun terechte straf zullen ontvangen.
En nu dreigt de heer Geert Wilders, waarschijnlijk ook door duistere en aan de overheid geliëerde figuren, monddood gemaakt te worden.
Zolang ze de mensen, die hun macht dreigen aan te tasten, maar - hoe dan ook - onschadelijk kunnen maken!
Dat er zeer veel Nederlanders op democratische wijze zowel op Fortuyn als op Wilders gestemd hebben, dat dondert niet voor hen... want democratisch zijn ze zelf alleen maar in naam.
God sta professor Jansen bij
als hij getuigt, straks, op 6 mei!
Dat hij de waarheid dienen mag
op deze onheilsvolle dag.
Dat hij daar van het récht getuigt
dat men hier zo gemakk'lijk buigt.
Dat hij ontmask'ren zal het kwaad,
en tegenwicht biedt aan de haat
die men op Wilders projecteert:
zodat de vrijheid triomfeert!
Marcel
27 maart 2010, 16:52
Nou................ik baal hier wel van hoor......................ik stop voorlopig met het posten hier...................
Tot ziens allemaal!!!!!!!!!!!!!!
Tot ziens, Rini. Kies maar voor de makkelijkste weg. Maar net zoals Forum al zei. Wat vind je nou zelf van al die copy/paste berichten? Een beetje ordenen is toch niet teveel gevraagd? Goed, dat was mijn reactie en ook voor mij is de regel: on topic graag!
King George
27 maart 2010, 18:14
Ja... die 6e mei!
Op die dag werd Pim Fortuyn dood gemaakt... al of niet onder regie van aan de overheid geliëerde figuren, die waarschijnlijk pas in het hiernamaals hun terechte straf zullen ontvangen.
En nu dreigt de heer Geert Wilders, waarschijnlijk ook door duistere en aan de overheid geliëerde figuren, monddood gemaakt te worden.
Zolang ze de mensen, die hun macht dreigen aan te tasten, maar - hoe dan ook - onschadelijk kunnen maken!
Dat er zeer veel Nederlanders op democratische wijze zowel op Fortuyn als op Wilders gestemd hebben, dat dondert niet voor hen... want democratisch zijn ze zelf alleen maar in naam.
God sta professor Jansen bij
als hij getuigt, straks, op 6 mei!
Dat hij de waarheid dienen mag
op deze onheilsvolle dag.
Dat hij daar van het récht getuigt
dat men hier zo gemakk'lijk buigt.
Dat hij ontmask'ren zal het kwaad,
en tegenwicht biedt aan de haat
die men op Wilders projecteert:
zodat de vrijheid triomfeert!
Behalve de gesubsidieerde huurmoordenaar Volkert van der Graaf is er inderdaad ook nog een heel legertje bureaumoordenaars. Nederland: Let op uw saeck!
En op 6 mei 2014 komt Volkert van der Graaf weer vrij. Met slechts 12 jaar te hoeven zitten voor politieke moord heeft PvdA-rechter Nol Vermolen maar weer eens laten zien wat voor een maatschappelijke Joseph Mengele hij is, want die 12 jaar is natuurlijk een decharge. Ik hoop dat het volk langer van geheugen en minder vergevingsgezind is. Nederland: Let op uw saeck!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.