PDA

Vollständige Version anzeigen : Niet te bereiken ...

VrijheidNu
2 augustus 2010, 12:44
De rechtelijke macht is opgetuigd om de natuurlijke orde van de RechtStaat te behouden en niet zozeer om te streven naar harmonie en waarheidsvinding.

Het proces tegen GeertjA in opdracht van OranjePapegaaY was dan ook bedoeld om duidelijk te maken dat het 'recht op vrijheid' om het 'recht van uniciteit' van volkeren en culturen in het openbaar te bekritiseren in de westerse samenleving niet is toegestaan.

De Europese Orde doet namelijk niet aan waarheidsvinding, laat staan aan waarheiddelen.
Recht op Vrijheid: Alle mensen zijn vrij geboren.
Recht op Uniciteit: De ene mens is wel wat verstandiger van geest of wat sterker van lichaam of wat rijker dan de ander
Recht op Waarheid: God (E/mc^2(t) = 1 = absolute Waarheid), heeft de mensen geschapen om gelukkig te worden en aan alle mensen niemand uitgezonderd de verplichting opgelegd om elkaar zoveel mogelijk gelukkig te maken.

Ofwel IntuitieTrainen d.m.v. ‘waarheid delen’

VrijheidNu
4 augustus 2010, 10:21
Nadat het Openbaar Ministerie afgelopen vrijdag concludeerde tot een algehele vrijspraak, is het vandaag de beurt aan de benadeelde partijen om hun zegje te doen.

Eén van de mensen die namens de benadeelde partijen zal spreken, is advocaat Michiel Pestman. Afgelopen vrijdag was hij te gast bij De Wereld Draait Door, waar hij aangaf zich, op zijn zachtst gezegd, niet te kunnen vinden in de eis van het OM. Pestman noemde het een ‘triest dag’ en zei ‘teleurgesteld’ te zijn in het OM. Desondanks is hij ervan overtuigd dat de rechtbank Wilders ‘gewoon (sic!) gaat veroordelen.’ Waar hij die rotsvaste overtuiging op baseert? Nou, onder andere op het feit dat hij en zij collega Ties Prakken vandaag nog aan het woord zullen komen. Pestman en Prakken zullen de rechtbank duidelijk maken dat ‘het OM het volkomen verkeerd gezien heeft.’

1.
De benadeelde partij kan ter terechtzitting tot het bewijs van de ten gevolge van het strafbare feit geleden schade stukken overleggen, doch geen getuigen of deskundigen aanbrengen.
2.
Indien de benadeelde partij de Nederlandse taal niet of niet voldoende beheerst, kan zij een tolk naar de terechtzitting mede brengen ten einde haar aldaar bij te staan.
3.
De benadeelde partij of degene die haar bijstaat kan aan de getuigen en deskundigen vragen stellen, doch alleen betreffende haar vordering tot schadevergoeding.
4.
De benadeelde partij kan haar vordering, nadat de officier van justitie overeenkomstig artikel 311 het woord heeft gevoerd, toelichten of doen toelichten. Zij kan andermaal het woord voeren telkens wanneer de officier van justitie het woord heeft gevoerd, dan wel tot het voeren daarvan in de gelegenheid is gesteld.

Het gaat dus enkel om een toelichting van de vordering. De benadeelde partij mag niets zeggen omtrent de schuldvraag. Dat lijkt mij niets aan duidelijkheid overlaten: Pestman & Prakken c.s. zullen worden afgekapt zodra zij ook maar enige poging wagen om de rechtbank te overtuigen van de juridische juistheid van een veroordeling van Geert Wilders, of proberen uit te leggen dat het OM, om het in de woorden van Pestman te zeggen, er een potje van heeft gemaakt.

Dus de RechtBank is per WET geen plek voor waarheiddelen!

FanatiKus
14 augustus 2010, 15:37
MP van IRAN wil een discussie met Obama ...

IDeën (http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/43783131/) waar we in de toekomst nog veel van gaan horen, maar die tot dusver grotendeels aan onze aandacht zijn ontsnapt. Ideeën in de ruimste zin van het woord: theorieën, inzichten, visies, uitvindingen en innovaties.

Wat maxiMa allang weet (http://fp.dagelijksestandaard.nl/2010/08/taak-van-opstelten/)

IntuitieTrainer
15 augustus 2010, 11:09
Wat maxiMa allang weet (http://www.youtube.com/watch?v=Fur6avTDz5s)

Noorderlicht is nieuwsgierig naar de toekomst van de wetenschap.

We gaan daarvoor prominente en originele denkers aan de tand voelen. Maar ook u.

Over welk inzicht zeggen we over twintig jaar: hoe hebben we dat in 2010 in godsnaam over het hoofd kunnen zien?

We zijn benieuwd naar uw antwoord.

De beste, leukste en origineelste inzendingen worden opgenomen in het dossier, naast die van Nobelprijswinnaar Gerard ’t Hooft, filosoof Paul Cliteur en andere prominenten.

De wiskundige definitie van de absolute waarheid is wel een leuke: http://www.youtube.com/watch?v=E-0ujdgWoBw[/url]

Dus VPRO gaat toetsen of Gerard 't Hoofd is ingewijd in de 3e SpinozaGolf !

Dirk Jan Eppink is gisteren al bij NOVA door de mand gevallen!

VrijheidNu
15 augustus 2010, 11:40
IntuitieTrainen d.m.v. ‘waarheid delen’ in Nederland verboden!

Wanneer is iemand benadeelde partij?
Als hij of zij bang is?
Nu….. dan zijn er in Nederland hééél erg veel mensen ´benadeelden´.
Die mensen zijn bijvoorbeeld best wel bang als de rechters…. en de áánstuurders van die rechters ( Demmink, Hirsch Ballin enz.) in hun ogen absoluut niet te vertrouwen zijn.
Die mensen zijn bang dat, omdat een stel idioten hier véél te veel moslims heeft toegelaten, de islam nu ook hun vrijheid van meningsuiting gaat aantasten…. en nee… niet eens de islam en haar vertegenwoordigers zélf…. maar de Nederlandse en EU-overheden, die zich om de een of andere onbegrijpelijke reden meer tot hén, dan tot normale, democratisch-denkende Nederlanders aangetrokken voelen.
Die mensen zijn bang omdat Nederland om de een of andere reden het land is, waar meer dan wáár ook ter wereld telefoons worden afgeluisterd….. in aantal gevallen ( niet in percentages…) zelfs meer dan in de USA.
Die mensen zijn bang als cartoonisten en bloggers door de politie van hun bed gelicht worden, omdat zij het waagden de waarheid ( die de overheden liever niet bekend willen hebben) tekenen en schrijven.
Die mensen zijn bang omdat hier elke krant alleen nog maar politiek correcte dingen ( mag/ durft te) schrijven.
Die mensen zijn bang omdat de heer Wilders voor de rechtbank moet verschijnen, terwijl hij alleen maar zegt wat zij ook denken.
Ze zijn bang voor de dictatuur, die niet ver weg meer schijnt te zijn… en dat dan enkel en alleen, omdat er nieuwelingen zijn bijgekomen, die niet tegen het westen kunnen en-of het westen zo willen veranderen, dat het op hun landen van herkomst gaat lijken.

Moeten die mensen nu dan ook maar allemaal schadevergoedingen gaan eisen?

Vast niet.
Normale, nette mensen stemmen, óók als de angst hun soms om het hart slaat, op de – in hun ogen – beste politieke partij, schrijven eens een lezersbrief naar de krant of discussiëren mee op het internet… en daar blijft het dan bij.

Er is namelijk niemand… helemaal niemand… zelfs niet de overheid in de mening van de burger geìnteresseerd.

IntuitieTrainer
16 augustus 2010, 08:35
Barry Madlener (secondant Wilders) is dadelijk slimmer dan Eppink !

Wel als Cohen ja

Hoeveel 'postzegels' heb jij eigenlijk al gekregen ...

en dan bedoel ik niet die misdruk (http://www.youtube.com/user/VrijheidNu#p/u/0/KAQurHinbK8)

FanatiKus
19 augustus 2010, 09:10
Ik sta op twee

er is geen misdruk!

Stel dat dadelijk ook de pensioenfondsen voor de rechter moeten komen ...

De rechterlijke macht kan de toename van het aantal rechtszaken niet meer aan. Door de economische crisis wordt er meer geprocedeerd, waardoor een tekort aan rechters ontstaat. Dat meldt De Telegraaf donderdag.

Burgers en bedrijven stappen steeds vaker naar de rechter, vanwege onder meer contractuele geschillen of betalingsproblemen. Rechtbanken en gerechtshoven kunnen de toestroom van civiele zaken vanwege het tekort aan magistraten echter niet meer aan.

In tussenvonnissen in onder meer Den Haag staat dat 'in verband met een (tijdelijk) tekort aan rechters zullen dag en tijdstip van de zitting op een later tijdstip worden bepaald'. De overbelaste rechtbanken proberen waar mogelijk zaken over te hevelen naar andere rechtbanken en schakelen plaatsvervangende rechters in.

Dus over 30 jaar zijn er nog rechtzaken over GELD=SCHULD-principe is niet rechtvaardig, terwijl dan allang een ander systeem is ingevoerd.

Blijkbaar is de rechtstaat niet meer te financieren ...

VrijheidNu
19 augustus 2010, 12:37
datum 15 november 2010 19:04
onderwerp Leve de rechtstaat!

Hoi Eric,

Ik weet niet of je de Fortuynlijke Beginselen al beheerst, maar vanaf nu zit je in het netwerk van OranjePapegaaY.

Dit betekent dat je dezelfde informatie kijgt als GuusjA.

http://fp.dagelijksestandaard.nl/2010/11/vrijheid-versus-goed-kwaad/

Hopelijk kun je je positie binnen de PVV weer versterken.

Succes

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Waarheid is Liefde!
Datum: 9 november 2010 18:21
Onderwerp: Leve de rechtstaat!
Aan: redactie@waarheiddelen.nl, voorzitter@tweedekamer.nl, info@kabinetderkoningin.nl

Indien de Fortuynlijke Beginselen wordt geaccepteerd als het fundament voor de nieuwe rechtstaat, dan kan het systeem 'Leven en Laten Leven' snel worden ingevoerd.

De grondwetten 'Godslastering' kan vertaald wordt met 'zondigen tegen de waarheid' ofwel 'liegen' of de 'evoluerende werkelijkheid verloochenen' en 'Godsdienstvrijheid' als 'waarheiddelen' ofwel 'vrijheid van meningsuiting'.

In deze optiek heeft de rechtelijke macht dus geen enkele grond om Wilders te vervolgen. Net als Spinoza, Van der Capellen en Fortuyn is Wilders voor een 'recht op waarheid' als fundament voor de rechtstaat!

Premier Mark Rutte en vicepremier Maxime Verhagen moet van de oppositiepartijen PvdA, D66 en GroenLinks in de Tweede Kamer komen uitleggen hoe het staat met de “stabiliteit en geloofwaardigheid van het kabinet”.

Dit debat staat in het licht van ‘Vrijheid versus Goed & Kwaad’ met Erik Lucassen als pispaal.

Onze moNARch had al een vooruitziende blik en had dit weekend de Indiase econoom Amartya Kumar Sen uitgenodigd om de uitverkorenen te trainen in de mechanismen tussen vrijheid en het kwaad. De moNARch is namelijk nog steeds teleurgesteld dat de meerderheid van de tweede kamer geen idee heeft of de Islam nu een Godsdienst is of een politieke ideologie.

Gisteren was het dan ook Amartya Kumar Sen die bij buitenhof de journalist uitlegde dat er in de wereld een paradigmaconflict is tussen de Islam, de anti-Islam en de vrijheid. Al had ik liever gehad dat hij dezelfde verhaal als die bij de Koningin had gehouden. Namelijk het experiment van de VS om de ambtenaren niet meer met belastinggeld, maar met ‘gratis’ geld te financieren.

De WildersHaters spannen een kort geding aan tegen de Nederlandse Staat. Zij eisen dat het Openbaar Ministerie (OM) de wens tot vrijspraak voor de PVV-voorman aanpast, alsnog eist dat zijn uitspraken strafbaar zijn en de aanklagers vervangt. Eén van de advocaten van de benadeelde partijen, Ties Prakken, maakte dit maandag op een persconferentie bekend.

Deze zaak is overbodig wanneer de hele wereld kennis krijgt over:

GOD=ALLAH= 1 = E/mc^2(t)

GODslastering = de werkelijkheid ontkennen
GODsdienstvrijheid = vrijheid van meningsuiting

IntuitieTrainer
23 augustus 2010, 10:51
Immer zij zijn getraind in oordelen zonder dat ze de ware werkelijkheid te horen krijgen.

Dit genereert per definitie fouten of rechters zouden het oordelingsvermogen van Goden moeten bezitten!

De rechtstaat is pas in gevaar indien er niet vernieuwd gaat worden.

Ruim 11 procent van de rijksambtenaren verwacht dat ze door de gedoogsteun van de PVV aan een minderheidskabinet van VVD en CDA in gewetensnood kunnen komen. Daarbij gaat het vooral om zaken die betrekking hebben op vrijheid van godsdienst, immigratie en integratie.

Wie gaat de paradigma-wisseling begeleiden ...
Wilders kan alvast oefenen in NY
;)

IntuitieTrainer
23 augustus 2010, 10:54
Jules Muis een voormalige interne accountant van de Europese Unie weet al dat het systeem 'Liegen om te Leven' is geïmplodeerd (http://www.youtube.com/watch?v=LxdO9exg5KM").

Hoever is Roemer al met draagvlak binnen PvdA, GL en D66 ...

anders kan de formatie nog wel eeuwen duren

Roemer heeft vakantie en DNB begint alvast met zwartepieten

Volgens De Nederlandsche Bank (DNB) hebben accountants en actuarissen te weinig tegengas gegeven toen bestuurders van pensioenfondsen onjuiste waarderingen aan beleggingen gaven. Boekhouders zijn dan ook medeverantwoordelijk voor de pensioenproblemen.

De DNB-bestuurder wijt een deel van de ontstane problemen bij de pensioenfondsen aan de rol van de ingehuurde actuarissen en accountants.

'Zij gingen soms akkoord met onjuiste waarderingen van bepaalde illiquide beleggingen en het hebben van hoge concentraties van bepaalde effecten. Maar deze adviseurs zijn het geweten van de pensioenbestuurders. Wij spreken ze hier hard op aan,’ aldus Kellermann.

Vorige week dinsdag kondigde minister Piet Hein Donner (CDA, Sociale Zaken) op aandringen van DNB aan dat veertien pensioenfondsen al per 1 januari 2011 tot korting van rechten en uitkeringen van pensioenspaarders en gepensioneerden moeten overgaan als zij niet snel met een oplossing komen.
Vermoedelijk moeten deze veertien fondsen hun uitkeringen verlagen. Hierdoor kunnen zo’n 150.000 pensioensgerechtigden worden getroffen. Dit zorgde voor veel onrust bij ouderen. Donner ontkent overigens dat hij schuldig is aan de paniek.

Donner geeft gewoon het systeem de schuld!

En het systeem dat zijn wij allemaal ...

FanatiKus
27 augustus 2010, 15:58

Lakeman op oorlogspad ...

Pieter Lakeman, de voorzitter van de Stichting Hypotheekleed, zit nu achter Nijpels zijn vodden.

Volgens Lakeman is de boedel van de failliete DSB Bank niet toereikend voor claims van mensen die hij vertegenwoordigt: "Er zal een tekort zijn in de boedel van DSB zelf, dus moeten we voor sommige slachtoffers een deel bij meneer Nijpels gaan halen wegens vijf jaar lang wantoezicht." Nijpels was van 2004 tot 2009 commissaris bij de DSB Bank.

Lakeman wil de schade op Nijpels privévermogen verhalen: "Scheringa en De Nederlandsche Bank (DNB) staan bovenaan als het om claims gaat. In een andere zaak die ik voer, zijn bestuurders privé tot het betalen van een schadevergoeding veroordeeld, nadat ze misleidende halfjaarcijfers hadden gepubliceerd, dus dat is absoluut een mogelijkheid. Op de derde plaats komt Nijpels. Juridisch gezien zit hij als commissaris misschien in de tweede wagon, maar ik acht hem moreel en juridisch aansprakelijk, vanwege die vijf jaar wantoezicht. Na Nijpels komt Zalm."

De voorzitter vindt niet dat hij Nijpels ruïneert: "Dat vind ik niet. Ruïneren is er niet bij, je mag hem niet kaler plukken dan het bijstandsniveau." Volgens Lakeman zou het voor de Nederlandse maatschappij 'zeer heilzaam' zijn. Hij verwacht dat bestuurders en toezichthouders beter gaan functioneren.

Lakeman liet verder blijken tevreden te zijn met de aftocht van Nout Wellink als DNB-president: "Hij is een goede econoom, maar volkomen ongeschikt als toezichthouder, omdat je dan streng moet durven zijn." Het toezicht op DSB noemt hij dan ook de moeder aller blunders.

VrijheidNu
5 september 2010, 09:50
Sent: Friday, September 23, 2005 3:41 PM
Subject: Karma van 22 september 2005!

In de nrc stond het artikel 'Het volk spreekt niet als kip zonder kop'
waarin Joke Hermes stelt: 'de antwoorden van de gepeilden,
representatief voor wat Nederland vindt, krijgen geen politieke
vertaling' en Ger Jonkergouw durfde zelfs de stelling: 'Heel het
westen is in verwarring' te betogen.

Ja Frans,

Ook voor jouw viel het niet mee om de wereldformule als een axioma te
zien, waarin de absolute waarheid (1 = E/mc^2(t)) centraal staat. Ook
al vertelde ik je dat wat jij 'verschillende waarheden' noemt, dat dat
in mijn mensbeeld 'verschillende realiteiten' zijn. Toch wilde je niet
aannemen dat met mijn metafysica en mensbeeld je tot eenduidige
wetenschap kunt komen. Je vertelde zelfs dat mijn modelletje niet
geschikt is voor het komende 'Brainstorming Camps'. Ik moest maar met
Jules Ruis gaan praten over de problemen die een creatief inzicht je
kan geven. Ik mocht het in geen geval over de inhoud hebben want dan
zouden we maar ruzie krijgen.

Misschien Frans, zit je inderdaad op de juiste plek. Beetje innovatief
jatten van andere wetenschappen en vooral niet met 'de waarheid' bezig
zijn. Wat dat betreft kun je zo de politiek in. Toch wil ik je
richting geven in de dillema's die gaan ontstaan nu je ChaosForum met
de door mijn gegenereerde informatie aan de slag zal gaan. Want ik heb
de overtuiging dat niet iedere deelnemer aan de ChaosForum een
politicus is, die zich aan jouw 'waarden en normen' houdt.

In ieder geval staat er in het attachement het symbool dat (als ik het
goed heb) bekend staat als de 'orde in chaos' van Mitchell Feigenbaum.
Daaronder staat mijn figuur die is gebaseerd op dezelfde getallen,
maar waar de tijd als absoluut wordt gepresenteerd. Natuurlijk Frans,
had jij een punt dat dat alleen een kwestie van interpretatie is en
dat het gewoon een 'waarheid'(realiteit) voorstelt. Wat mij betreft
mag jij dat zo stellen, maar volgens mij is het toch interessant om te
weten of de 'zon nu om de aarde' of 'de aarde nu om de zon' draait. In
jouw optiek is het maar een interpretie want de zon verschijnt iedere
dag toch wel aan de horizon.

En je hebt gelijk.
Jij krijgt geld voor je gedrag en ik niet.
En zo sukkelt de wetenschap zich voort.

Toch vond ik het leuk om met je gepraat te hebben,
al was het voor jouw eenmalig.

Groet GuusjA

VrijheidNu
7 september 2010, 13:07
From: stichting.waarheid.delen
Date: 30-sep-2005 14:16
Subject: RechtStaat versus ChaosTheorie!
To: dialogue@chaosforum.com

bewustZijn = geWeten * Intuïtie * (1 – geWeten)

Geachte ChaosForum,

In mijn optiek zijn op dit moment alle ingrediënten aanwezig om op dit
forum het nationale Europadebat te laten plaatsvinden. Niet alleen
m.b.t. de grondwetten, maar ook welke structuren daar bijhoren.

Jules Ruis weet wanneer structuren (gewetens) niet meer voldoen en
uiteenvallen. Hij noemt daarbij een getal van 0,25, wat in de
wereldformule overeenkomt met een Intuïtie van 4. Het lijkt mij nu
interessant om te bepalen hoe de beginselen van onze rechtsstaat
verhouden met de fundamenten van de ChaosTheorie.

Volgens de ChaosTheorie moeten patronen op macro en micro
niveau 'waar' zijn. Dit betekent in mijn optiek dat je alleen met
begrippen kunt werken die absoluut zijn. Bijvoorbeeld het
begrip 'Uniekheid' is absoluut en het begrip 'Gelijk(waardig)heid'
niet. Ook 'differentiaalvergelijkingen' zijn niet absoluut, dit heeft
Feigenbaum immers al aangetoond.

Feigenbaum: 'Als je vraagt wat de vergelijkingen werkelijk betekenen
en wat de beschrijving van de wereld is volgens de kwantumtheorie, is
dat geen beschrijving die je inzicht in de wereld geeft. Je kunt niet
over een deeltje denken alsof het een baan aflegt. Je mag je dat niet
zo voorstellen. Als je steeds toegespitstere vragen gaat stellen – hoe
ziet de wereld er volgens deze theorie uit? – staat het uiteindelijk
zo ver af van de gewone manier waarop je de dingen ziet, dat je in
allerlei tegenstrijdigheden verzeild raakt. [...]
Als je naar deze kamer kijkt – je ziet daar troep liggen, hier iemand
die zit en ginder deuren – hoor je de basisprincipes van materie te
nemen en de golffuncties te nemen om die te beschrijven. Nu dat is
geen uitvoerbare gedachte. Misschien zou God dat kunnen doen, maar er
bestaat geen analytisch denken om een dergelijk vraagstuk te
begrijpen. [...]
Je moet andere manieren zoeken. Je moet naar schaalstructuren zoeken –
hoe verhouden grote onderdelen zich tot kleine onderdelen. Je kijkt
naar verstoringen in vloeistof, ingewikkelde structuren waarin de
complexiteit is voortgekomen uit een herhaald proces. Op een bepaald
niveau doet het er niet veel toe wat de omvang van het proces is – het
kan de grootte van een erwt hebben of de grootte van een basketbal.
Voor het proces doet het er niet toe waar het is en, sterker nog, doet
het er niet toe hoe lang het aan de gang is. De enige dingen die in
zekere zin ooit universeel kunnen zijn, zijn dingen met schaal. ...'

Feigenbaums ontdekking van universaliteit betekende dat orde niets te
maken had met wiskundige vergelijkingen. De patronen tussen 'geWeten'
en '1 – geWeten' had niets te maken met sinussen, parabolen of met
willekeurig welke bepaalde functie dan ook. Feigenbaums universaliteit
was niet alleen kwalitatief, maar ook kwantitatief; niet alleen
structureel, maar ook te meten. Ze strekte zich niet alleen uit tot
patronen, maar ook tot nauwkeurige getallen.

Bovenstaande ontdekking van Feigenbaum is alleen te begrijpen in een
eenduidige metafysica. Die eenduidige metafysica is waar de meeste
mensen in onze huidige werkelijkheid nog geen weet van hebben. Daarom
de huidige problematiek m.b.t. de VN, olieproblematiek en de
koersverhouding tussen de verschillende munten.

Greenspan heeft inmiddels bekend dat de begroting van de VS niet meer
onder controle is. Dat is niet alleen logisch in de context van het
globale piramidespel (politie-agentje spelen), maar ook het feit dat
nu olie van de nationale reserves weggegeven wordt voor lagere prijzen
dan waarvoor het later weer op peil moet worden gebracht.

Om de aftrap te geven om dit forum tot de beste van de wereld te maken
de volgende stellingen:
Alleen harmonieuze wereldorde indien getoetst wordt aan de drie-
eenheid:
Recht op Waarheid!
Recht op Uniekheid!
en
Recht op Vrijheid!

Met als argumentatie het 'Van der Capellens democratisch manifest'
(tussen haakjes mijn begrippen):
'Alle mensen zijn vrij geboren. De een heeft van nature over de ander
niets te zeggen (Recht op Waarheid). De
ene mens is wel wat verstandiger van geest of wat sterker van lichaam
of wat rijker dan de ander (Recht op Uniekheid); doch dat geeft hen,
die verstandiger, sterker of rijker zijn, niet het minste recht om
over de
minder verstandigen, minder sterken, minder rijken te heersen. (Recht
op Vrijheid). God, (Allah ofwel de absolute Waarheid "E/mc^2(t) = 1"),
heeft de mensen geschapen om gelukkig te worden en aan alle mensen
niemand uitgezonderd de verplichting opgelegd om elkaar zoveel
mogelijk gelukkig te maken (eenduidige intuïtie).'

Groet
GuusjA

Oja,
ik hanteer de volgende ethiek:

Waarheid delen creëert respect, vertrouwen en harmonie!
en
Vrijheid, mits respect voor andermans bewustzijn, geweten en goed!

VrijheidNu
7 september 2010, 13:10
Dag Burgemeester van Cuijk,

In de optiek van PLvC bent u een deeltje van het Geweten van Cuijk.
Wel een heel belangrijk deeltje, want een burgemeester is
verantwoordelijk voor de orde in college, gemeenteraad en
politiecorps. Echter na het lezen van het Cuijks Weekblad van 2 nov
2005 hebben we het idee dat u en uw collega's wel wat wijsheid kunnen
gebruiken.

Citaten uit Cuijks Weekblad, 2 nov 2005, René Klaassen,
Vrijwilligersnota even uitgesteld:
'Dat het college nu even afziet van het uitbrengen van een nota
Vrijwilligersbeleid heeft vooral te maken met de komst van de Wet
Maatschappelijke Ondersteuning (WMO), die waarschijnlijk halverwege
het volgend jaar in werking treedt. [...] De gemeenten in het Land van
Cuijk werken bij de nadere uitwerking van deze wet nauw met elkaar
samen. [...] Een tweede reden voor het uitstellen van de nota
Vrijwilligersbeleid is het vertrek eind deze maand van de coördinater
van het steunpunt voor vrijwilligers bij SSO. Het college noemt haar
"de enige echte expert in Cuijk" wat betreft het vrijwilligerswerk.'

Citaten uit Cuijks Weekblad, 2 nov 2005, René Klaassen, Verlanglijstje
om armoede te bestrijden:
'Een initiatief om in de gemeente Cuijk een voedselbank op te richten
bleek niet te verwezenlijken. "Toch zal de gemeente Cuijk dergelijke
pogingen blijven ondersteunen", geeft Zegers aan, die daarvoor een rol
ziet weggelegd voor de stichting Actief. [...] Sint Anthonis wijst
erop dat het college onlangs aan de gemeenteraad heeft gevraagd nog
eens na te willen denken over de lokale invulling van de Bijzondere
Bijstand. [...] "Verder is de gemeente Boxmeer op dit moment druk
doende een collectieve ziektekostenverzekering en een aanvullende
verzekering op te zetten voor mensen met een minimuminkomen", geeft
wethouder Emile Roemer aan. "Ook willen we graag onze bestanden
koppelen aan die van de belastingdienst, zodat gemakkelijker en
sneller te zien is wie voor bepaalde regelingen in aanmerking kan
komen.'

Citaten uit Cuijks Weekblad, 2 nov 2005, René Klaassen,
Buitenstaanders onderzoeken Cuijk:
'Met ingang van het nieuwe jaar krijgt de gemeente Cuijk een
rekenkamercommissie, die uit drie personen bestaat. Deze
rekenkamercommissie is onafhankelijk en kan onderzoeken doen naar alle
zaken die de gemeente Cuijk betreffen, vooral in financiële zin. [...]
De leden van de rekenkamercommissie moeten onafhankelijk hun
onderzoeken kunnen doen. Het zijn geen bekenden van de gemeente: geen
raadsleden of ambtenaren of andere betrokkenen.'

In de optiek van PLvC kan er energie en tijd worden gespaard als
meteen het 'Leven en Laten Leven' systeem wordt ingevoerd. Deze is zo
simpel - je hoeft geen mensen meer op te leiden die moeten
discrimineren - omdat het is gefundeerd op de drie-eenheid: 'Recht op
Waarheid', 'Recht op Uniekheid' en 'Recht op Vrijheid'.

We weten dat we uit de 'eenheid van kabinetsbeleid' klappen als we
vertellen dat BalkenEnde en co er nog niet over uit zijn. Maar mensen
met gezond verstand vinden dat iedereen per definitie een vrijwilliger
zou moeten zijn (Recht op Vrijheid). Dit betekent dat iedereen
onafhankelijk zou moeten kunnen zijn (Recht op Uniekheid). En dat is
te verwezenlijken door in plaats van een ZorgToeslag iedereen een
BasisInkomen te geven (Recht op Waarheid).

Wilt u meer weten,
laat het ons dan weten.

PLvC

Oja, graag danken we het ChaosForum die ons inziens Donner heeft
bewogen tot de volgende actie.
Teletekst 4 nov 2005: 'Minister Donner van Justitie komt terug op zijn
voorstel om het verheerlijken van geweld te verbieden. Dat liet hij
blijken tijdens een spoeddebat in de Tweede Kamer over terrorisme.'

Tja, hoe kun je anders de inval in Afghanistan en Irak verdedigen.

FanatiKus
7 september 2010, 13:44
Wat is de datering van jouw bestand?

Wie heeft allemaal toegang tot ForumGuusjA ...?!

Begrip dat rechts nu bindt is vooral 'angst'. Rutte is bang voor Wilders. Wilders om de schuld te krijgen. Verhagen voor gezichtsverlies.

Binnenkort zullen we weten of Mark Rutte in staat is om de liberale jihad van Ayaan te combineren met de naasteliefde van Ernst Hirsch Ballin. [...]

Hij moet wel snel zijn want Salem Abu Al-Futuh heeft op het Egyptische Al-Nas TV station verklaard dat hij ervan overtuigd is dat het de islam zal lukken om het hele Westen over te nemen. In het kort kwam het erop neer dat de WAARHEID het systeem ‘Liegen om te Leven’ zal vermorselen.

Ab Klink, het CDA-Tweede Kamerlid dat gisteren bekend maakte uit het parlement te stappen, heeft geen overleg gehad met de CDA-oudgedienden over zijn kritische brief van vorige week. ‘Dat is volkomen onzinnig,

Klopt, contacten liepen via Jo de Rut

VrijheidNu
10 september 2010, 21:56
Hoi,

Op dit moment staat de politiek in brand en dat kan wel eens komen
door onderstaand mailtje van forum@guusja.com aan de politiek. Niet
alleen de kwestie tussen Ayaan Hirsi Ali en Wiegel, maar ook het gedoe
in het onderwijs en de ruzie over de (Europese) grondwetten vindt naar
de volste overtuiging van PLvC zijn oorsprong in de wereldformule die
op www.guusja.com wordt geuit.

PlvC maakt deel uit van de 'Stichting Waarheid Delen i.o.' en heeft
toegang tot de interne forum van www.guusja.com. PLvC vindt dat
eigenlijk iedereen weet moet hebben van wat er op het forum afspeeld
en heeft daarom de deal gemaakt dat het informatie (ouder dan 3
maanden of eerder als het is gepubliceerd) mag doorspelen naar derden.
Wil je ook invloed uitoefenen op de discussies die op www.guusja.com
gaande zijn, dan is PLvC bereidt je bijdrage (met naam en emailadres)
erop te zetten.

Dat je nu deze mail krijgt, komt omdat je email-adres in de database
van PLvC staat. Vanuit de gedachtegang 'waarheid delen creëert
respect, vertrouwen en liefde' mag jij met de informatie doen wat je
wil.

Wilt u echter geen mail meer van PLvC ontvangen, dan is een seintje al
genoeg om u uit de database te verwijderen.

Met vriendelijk groet,

de notulist

Hoe krijg ik nu toegang ?!?!?!

FanatiKus
18 oktober 2010, 09:22
Roemer heeft vakantie en DNB begint alvast met zwartepieten

en Hoogervorst krijgt promotie!

FanatiKus
18 oktober 2010, 09:24
We gaan daarvoor prominente en originele denkers aan de tand voelen. Maar ook u.

Over welk inzicht zeggen we over twintig jaar: hoe hebben we dat in 2010 in godsnaam over het hoofd kunnen zien?

Dat GeertjA de islam heeft gemanipuleerd om de Europese regelgeving te innoveren!

Zarathustra
18 oktober 2010, 09:31
-

FanatiKus
18 oktober 2010, 10:37
Het proces tegen GeertjA in opdracht van OranjePapegaaY was dan ook bedoeld om duidelijk te maken dat het 'recht op vrijheid' om het 'recht van uniciteit' van volkeren en culturen in het openbaar te bekritiseren in de westerse samenleving niet is toegestaan.

De Europese Orde doet namelijk niet aan waarheidsvinding, laat staan aan waarheiddelen.

OranjePapegaaY = Raad van State ?!?!?!
of WRR ?!

IntuitieTrainer
15 november 2010, 14:30
Raad van State = BlauweTulp

Is Rob Riemen (http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/7132/Rob_Riemen,_schaamt_u_zich_voor_zoveel_onzin) al ingewijd ?!

VrijheidNu
16 januari 2011, 20:03
Is Rob Riemen (http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/7132/Rob_Riemen,_schaamt_u_zich_voor_zoveel_onzin) al ingewijd ?!

niet door mijn netwerk

FanatiKus
17 april 2011, 20:32
Was om duidelijk te maken dat het 'recht op vrijheid' om het 'recht van uniciteit' van volkeren en culturen in het openbaar te bekritiseren in de westerse samenleving niet is toegestaan.

AIVD en Politie gaan blijkbaar fuseren

Geradus Wauz geeft al 3,5 jaar leiding aan de analisten en ‘stillen’ die waken over onze veiligheid. Het voorkomen van terrorisme, het in kaart brengen en volgen van jihadistische bewegingen, maar ook contraspionage tegen buitenlandse geheime diensten die in Nederland actief zijn: het behoort tot de dagelijkse kost van Bouman. Vanaf half mei gaat Bouman leiding geven aan de nieuw te vormen landelijke politie.

Als beoogd nationaal korpschef heeft Bouman nu een beter netwerk dan welke politieke partij ook!

Al drie jaar is men in de weer met de vervolging van Geert Wilders, voor discriminatie en haat zaaien, en inmiddels is het proces in zo’n bespottelijke vertoning ontaard dat wij ons moeten afvragen wat er is misgegaan.
Zwaarlijvige mannen, aan wie je kunt zien dat zij overvloedig plegen te tafelen, zijn al maanden voor de rechtbank aan het bakkeleien over een of ander etentje. Zij moeten toeterzat zijn geweest, want over het gebeurde spreken zij elkaar voortdurend tegen. Voor zover ik het begrijp, had de ene disgenoot iets onoorbaars in zijn binnenzak dat hij aan een andere disgenoot had willen geven, maar dat die andere disgenoot nooit had mogen aannemen.
Of zoiets.
Het proces-Wilders verloopt beslist niet onder een gelukkig gesternte. In 2008 weigerde het Openbaar Ministerie tot vervolging over te gaan en moest het Hof eraan te pas komen om klachten van allerhande politiek-maatschappelijke groepjes te honoreren. Uit de argumentatie viel op te maken dat het Hof meer voor ogen had dan alleen een toetsing van de wet, maar dat men ook een dam wilde opwerpen tegen de groeiende intolerantie en de vergroving van het politieke debat.
Direct bij het begin van het proces werd duidelijk wat men zichzelf had aangedaan. Het Openbaar Ministerie was niet van mening veranderd en vroeg om vrijspraak. En de klagers lieten zich vertegenwoordigen door warhoofdige advocaten en andere halve garen, die nauwelijks uit hun woorden kwamen. Zij waren geen partij voor de advocaat van Wilders, die de media handig bespeelde. Daarbij wekte hij voortdurend de indruk een gewiekste advocaat te zijn, maar in feite heeft hij niets anders gedaan dan de rechtsgang te vertragen met allerlei details en onbenulligheden.
Ik wil graag aannemen dat Bram Moszkowicz prima Holleeder kan verdedigen, hoewel hem ook dat niet helemaal is gelukt, maar pleiten in een zaak waarbij het gaat om fundamentele kwesties als de vrijheid van meningsuiting en discriminatie, is iets anders. Zo lijkt al dat geleuter over etentjes, plus het voortdurend wraken van rechters, een poging om vooral niet aan de inhoud toe te komen. Je zou bijna denken dat alle mist een gebrek aan werkelijke kennis moet verhullen.
Zelf zou ik bijvoorbeeld uitgelegd willen krijgen waarom Geert Wilders de Koran niet met Mein Kampf mag vergelijken, terwijl Winston Churchill en Oriana Fallaci dat wel hebben gedaan, zonder dat er een haan naar heeft gekraaid. Zo schrijft Fallaci dat de Koran “de Mein Kampf is van een godsdienst die geen ander doel heeft dan het elimineren van anderen”. En in een boek, waarvoor hem later de Nobelprijs voor de literatuur is toegekend, noemt Churchill Mein Kampf de nieuwe Koran, vanwege de mixture van “geloof en oorlog” die het boek zou uitdragen. “Volkomen geobsedeerd door de eigen boodschap”, schrijft Churchill erbij.
Niet dat ik geloof dat je over de smadelijkheid van dit soort vergelijkingen dwingende uitspraken kunt doen, maar goede aanklagers en advocaten zouden ernaar moeten snakken om elkaar vliegen af te vangen over de echte zaken.
Helaas zal het er niet meer van komen, want het proces is helemaal in de soep gelopen. Mee stoppen, dat zou het beste zijn. De juridische wonden likken en vooral niet opnieuw beginnen.

Ondertussen probeert Buitenhof de taken van de monarch over te nemen!

Deze week deed de vicevoorzitter van de Raad van State Herman Tjeenk Willink een oproep om opnieuw naar de regels te kijken van de formatie en de rol van de koningin daarbij. Volgende week organiseert de Tweede Kamer een conferentie over dit thema. In Buitenhof een debat met hoogleraar Staatsrecht Paul Bovend'Eert, historicus Cees Fasseur en Thom de Graaf die als D66 voorman 11 jaar geleden initiatieven ondernam om de rol van de Koning te beperken.

Heeft Thom de Graaf al de nieuwe informatie gekregen van InterLokaal (http://www.hilrapport.nl/cgi-bin/website.pl?command=website)?!

IntuitieTrainer
27 september 2011, 11:34
Heeft Thom de Graaf al de nieuwe informatie gekregen van InterLokaal (http://www.hilrapport.nl/cgi-bin/website.pl?command=website)?!

De Graaf nieuwe voorzitter HBO-raad (http://punt.avans.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=13431&Itemid=34)

De binnenlandse inlichtingendienst heeft verschillende onderzoeken naar het netwerk van KrommeGeit bewust niet uitgevoerd.

‘Toen we in onderzoeken op aanwijzingen stuitten van oneerlijkheid binnen de overheid, ging de deksel op de put. Op voorhand werd gezegd dat het contrastrategieën uit het criminele milieu waren.’

Harry werkte van 1979 tot 2000 bij de dienst die nu bekendstaat als de AIVD. Hij kwam in 2006 in het nieuws toen De Telegraaf staatsgeheimen onthulde, die afkomstig waren van de LeeuwenDoktor. Harry moest die stukken hebben lekken en werd als beloning veroordeeld tot twee jaar celstraf wegens schending van het staatsgeheim.

Harry deed voor de dienst onderzoek naar de groep rond de engelen van Moskowitz en de verwevenheid tussen notarissen en politci. Met de komst van oud-politiechef Sybrand van Hulst als hoofd van de AIVD in 1997 trad de politie toe tot de dienst en dat zorgde volgens Harry voor een cultuuromslag.

Herrie en zijn collega’s kregen in die periode aanwijzingen dat ambtenaren jarenlang behulpzaam zijn geweest bij drugshandel. Het zou gaan om cocaïnesmokkel waarbij de groep rond Kok een rol zou hebben gespeeld om het geld te kunnen witwassen. Als Harry meer wil weten, wordt hij teruggefloten door de '1'.

Immers niet het juiste dna!

FanatiKus
27 september 2011, 11:50
Had Guusje Terhorst niet het juiste dna?

Het bestuur roemt zijn netwerk, innemende persoonlijkheid, strategisch inzicht en passie voor onderwijs en onderzoek.

=====================

Indien dit waar is
had hij beter voorzitter van de KNAW kunnen worden!

FanatiKus
5 november 2011, 17:58

We zijn benieuwd naar uw antwoord.

De beste, leukste en origineelste inzendingen worden opgenomen in het dossier, naast die van Nobelprijswinnaar Gerard ’t Hooft, filosoof Paul Cliteur en andere prominenten.

Dirk Jan Eppink is gisteren al bij NOVA door de mand gevallen!

Iets voor onze politici! (http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/3017402/2011/11/05/Miljoenen-moslims-op-bedevaart-naar-Mekka.dhtml)

IntuitieTrainer
15 april 2012, 11:22
In de optiek van PLvC kan er energie en tijd worden gespaard als
meteen het 'Leven en Laten Leven' systeem wordt ingevoerd. Deze is zo
simpel - je hoeft geen mensen meer op te leiden die moeten
discrimineren - omdat het is gefundeerd op de drie-eenheid: 'Recht op
Waarheid', 'Recht op Uniekheid' en 'Recht op Vrijheid'.

We weten dat we uit de 'eenheid van kabinetsbeleid' klappen als we
vertellen dat BalkenEnde en co er nog niet over uit zijn. Maar mensen
met gezond verstand vinden dat iedereen per definitie een vrijwilliger
zou moeten zijn (Recht op Vrijheid). Dit betekent dat iedereen
onafhankelijk zou moeten kunnen zijn (Recht op Uniekheid). En dat is
te verwezenlijken door in plaats van een ZorgToeslag iedereen een
BasisInkomen te geven (Recht op Waarheid).

Rutte I moet zijn strategie betreffende de 3e SpinozaGolf (http://www.nrc.nl/nieuws/2012/04/12/akkoord-cathuis-steeds-dichterbij/?utm_campaign=Feed%3A+NrcHandelsbladVoorpagina+%28 nrc.nl+-+nieuws%29&utm_source=feedburner&utm_medium=feed) uiterlijk op 30 april naar de Europese Commissie sturen.