PDA

Vollständige Version anzeigen : Sluier van Wilders

VrijheidNu
6 oktober 2010, 12:17
Inderdaad zit de kennis van onze voorvaderen in een weefsel van woorden. Indien die weefsel van woorden een samenhang vormen spreekt men van een ‘paradigma’. Woorden die per definitie menselijke creaties zijn om vat te krijgen op het leven. Niet alleen om jezelf te leren kennen, maar gewoon voor een beter grip op de evoluerende werkelijkheid. Overigens is een 'paradigma' een term uit de wetenschap en wordt gezien als een complex geheel van inzichten, methoden en vraagstellingen. Leven is Leren en zoveel gemakkelijker wanneer je gebruik kunt maken van een waarachtig paradigma met de minste variabelen.

Entitieiten moeten niet zonder noodzaak vermeningvuldigd worden/

Dit principe zegt daarmee dat als er twee theorieën zijn die evengoed de gegevens verklaren, men de theorie moet kiezen met het kleinste aantal variabelen. En uiteraard missen jullie mijn ervaringen en dus heeft Schrödinger gelijk dat kennis geen waarde heeft, indien het niet samenhangt met de God van Spinoza, ofwel de '1'. En we kunnen elkaar pas begrijpen wanneer we overeenstemming hebben over de te gebruiken paradigma en de definitie van de woorden.

Dus de theorie dat de '1' in symbolen kan worden uitgedrukt, krijgt pas waarde, wanneer de mensheid hiermee wordt geconfronteerd en deze accepteert. Er was eens een tijd dat het woord 'aarde' en de zinsnede 'het centrum van het heelal' als synoniem werd beschouwd. Het verleden heeft de huidige mensheid echter geleerd dat deze voorstelling van zaken niet overeenkwam met het paradigma van de '1'; namelijk de interactie tussen de natuurwetten en de evoluerende werkelijkheid. Toch zijn er instituten die vasthouden aan een begrippenkader waarin een God oordeelt tussen goed en kwaad.

Al is het begrip 'God' door velen ingeruild voor de 'democratisch rechtstaat'."

En als het niet wordt geaccepteerd ?!?!?!?

FanatiKus
6 oktober 2010, 12:42
dan geeft de stem van de moNARch de doorslag!

innovatie in rechtstaat ...

de keY (http://player.omroep.nl/?aflID=11494038)

IntuitieTrainer
22 oktober 2010, 18:06
De Amsterdamse hoofdindex AEX sloot 0,85 punten lager op een stand van 341,07 punten. De beurzen in Frankfurt, Londen en Parijs verloren 0,1 tot 0,3 procent.

Beleggers waren op hun hoede in aanloop naar de uitkomst van de G20-vergadering in Zuid-Korea. Tijdens de top staat onenigheid over het valutabeleid van verschillende landen centraal.

De Amerikaanse minister van Financiën Timothy Geithner schreef vrijdag in een brief aan de andere G20-leiders dat landen geen handelsvoordelen zouden moeten halen uit hun valutabeleid. Ook zou hij hebben voorgesteld handelsoverschotten en -tekorten te beperken tot maximaal 4 procent van het bruto binnenlands product.

en als het BBP nu is gebaseerd op onzindiensten ...

Canada onderstreepte het voorstel, maar Duitsland was kritisch.

De dollar schommelde vrijdag weer behoorlijk heen en weer en maakte aan het einde van de beursdag nog een duik naar beneden. De euro noteerde bij het einde van de beurshandel 1,3920 dollar in vergelijking met 1,3980 dollar bij het slot van de Europese beurzen op donderdag.

Het wordt steeds spannender wat de timing wordt van BekENDmaking Wereldformule (http://www.waarheiddelen.nl/wereldformule.html)

FanatiKus
22 oktober 2010, 20:53
WikiLeaks: zaterdag belangrijke aankondiging

LONDEN - De klokkenluiderswebsite WikiLeaks komt zaterdag met ''een belangrijke aankondiging'' in Europa. Dat heeft WikiLeaks vrijdag via de netwerksite Twitter laten weten.

IntuitieTrainer
22 oktober 2010, 23:02
Mondiale machtsstructuren blootleggen ...

Update,

Voor maandagavond 3 mei 2010 nodigde de activist Bertus Hendriks me te eten uit. Bertus is de ziel van het Palestina-comité. Ik ken hem al sinds 1963. Niemand kan zo mooi over het leed van de Palestijnen vertellen als Bertus. Boven een handvol glazen bier heeft Bertus me ooit uitgelegd dat het Palestijnse probleem hem eigenlijk niet zo veel kan schelen. Het gaat er om, legde hij me uit, want ik ben een ‘burgerlijk element van een voorbije generatie’, om via het lot der Palestijnen de mondiale structuren van uitbuiting bloot te leggen. Kortom, een goede vriend van wie je een eetuitnodiging niet in de wind slaat.

Er zouden nog ‘een paar vrienden’ van hem komen. Bij eetpartijen in beschaafde kringen is dat niet ongebruikelijk. Het leek Bertus wel leuk als we wat over de islam zouden praten, en ja, ook over het Wildersproces. Ik zou donderdag 6 mei in dit proces als getuige-deskundige verhoord worden, als ik het goed begrepen had over: ‘de inhoud van de koran en de sharia’ voor zo ver die in dit proces van toepassing of belang zou zijn.

Dat verhoor was nodig, zoals later bleek, omdat de rechtbank, naar mijn indruk, zich niet kon voorstellen dat de dingen waarvan Geert Wilders zei dat ze in de koran stonden ook daadwerkelijk in de koran stonden. Het is moeilijk ‘nee’ te zeggen tegen een oude vriend die je al bijna veertig jaar kent. Ik zei dus ‘ja’. Binnenskamers mag er immers nog steeds vrij gedacht en veel gezegd worden.

Ik ben altijd wat te vroeg, of eigenlijk precies op tijd. Dat is een wat boerse gewoonte die uit onzekerheid is geboren. De tweede gast die arriveerde was niemand minder dan ene Mr Tom Schalken. Deze begroette mij minzaam en knoopte een gesprek aan over de islam. Waar kende ik de naam van die man toch van? Ineens wist ik het. Hij was een van de leden van de kamer van het Amsterdamse Gerechtshof die had bevolen om Geert Wilders voor de Rechtbank van Amsterdam te brengen voor haatzaaien, discriminatie en groepsbelediging.

Ik vroeg hem of ik in zijn bijzijn wel vrijuit kon spreken. Hij had immers al eerder iemand die over de islam gesproken had, voor de rechter gebracht. Dit leidde tot verontwaardiging bij de bekwame jurist. Ik zei mijn gastheer dat ik nu vertrok, omdat het zinloos is een gesprek te voeren wanneer er iemand bij zit die de macht heeft je te laten opsluiten als het gesprek hem niet bevalt. De stemming sloeg wat om.

Na enig aandringen mijnerzijds garandeerde Mr Tom Schalken mij dat hij mij niet zou aanklagen of laten oppakken voor wat ik die avond zou zeggen. Ik was blij met die garantie. Het gesprek over zijn toezegging had ongeveer twintig minuten in beslag genomen. Inmiddels waren de andere gasten ook gearriveerd.

Mr Schalken vroeg vervolgens van mij dezelfde garantie. Die heb ik niet gegeven, met het formele argument dat ik niet beschik over de bevoegdheid om iemand op te pakken. Ik hoop maar dat ik mijn boosheid goed verborgen heb. Het was een paar dagen voordat ik naar de rechtbank moest voor mijn getuigenis. Het voorgerecht werd opgediend. Dit eetpartijtje leek me niet langer nog leuk.

Mevrouw Hendriks had mooi gekookt, maar het smaakte niet. Behalve ikzelf waren de andere eters allen notabelen van de PvdA en GroenLinks. Een aantal hunner bovendien werkzaam bij Justitie. Mr Schalken was dan ook niet de enige magistraat die meetafelde.

Toch had de avond ook wel vrolijk makende kanten. Af en toe deed Mr Tom Schalken een poging vriendelijk tegen mij te zijn, en knoopte hij joviaal een goed gesprek aan. Steeds weer stuurde hij het gesprek naar het Wilders-proces. Een werkeloze acteur had die pogingen tot vriendelijkheid en bonhomie beter gespeeld. Hij probeerde me te overtuigen van de juistheid van zijn beslissing Wilders voor de Rechtbank in Amsterdam te slepen. Schalken, die ook emeritus-hoogleraar is, aan de Vrije Universiteit, de universiteit van Balkenende, Rouvoet en Bos, liet weten dat het wetenschappelijk gezien een ‘machtig interessante casus’ was, waar ‘deksels goed’ over moest worden doorgedacht, en die ‘allerlei perspectieven’ bood.

Ah, ik begreep het. Het is dus geen proces, daar aan de Parnassusweg, maar meer een academische werkgroep. Meer een studentikoze pleit-oefening dan een serieus strafproces voor grote mensen. Met voor de grap een zwaar bedreigde politicus als proefkonijn. ‘Mondiale structuren blootleggen’. Inderdaad, een leuke hobby.

Hans Jansen = KatVanger voor sPion van de '1'

Tot volgende bij1komst

VrijheidNu
23 oktober 2010, 09:55
Hans Jansen = KatVanger voor sPion van de '1'

Tot volgende bij1komst

Bedoel je dit:

Hans Janssen was ooit een columnist voor DDS. Deze site dus! na een paar weken bleek er een moslim bekeerling onder DDS columnisten te zijn. Dat vond Hans Janssen niet heel erg leuk. Een rel was ontstaan. Hans Janssen nam ontslag en vertrok. Zo af en toe kwam hij terug om wat sneren te maken naar deze columnist, daarna is er nooit meer iets van hem vernomen op deze site.

http://www.vn.nl/Archief/Media/Artikel-Media/De-Dagelijkse-Standaard.-Provoceren-als-noodzaak.htm?forum=1604&message=36045&post=true

“Er is nóg iets interessants aan de hand met Van der Galiën: hij is moslim. Drie jaar geleden bekeerde hij zich tot het soefisme, een tamelijk verlichte, spirituele stroming binnen de islam. ‘Ik ben christelijk opgevoed. Mijn Turkse vriendin Esma is een liberale moslim. We zeiden tegen elkaar: we gaan elkaars religie bestuderen. Toen ben ik boeken gaan lezen over het soefisme. Ik vond daar een nadruk op innerlijke grootheid die ik mis in het christendom.’

Van der Galiëns geloof veroorzaakte een kleine controverse bij de start van De Dagelijkse Standaard. De arabist en islamcriticus Hans Jansen zou aanvankelijk bijdragen gaan leveren aan het weblog. Maar toen kwam Jansen erachter dat een van zijn mede-auteurs bekeerd was tot de islam. ‘Hij mailde me dat hij zich grote zorgen maakte over een bekeerling in de redactie,’ zegt Joshua Livestro. ‘Ik heb Michael verdedigd. Het is niet mijn zaak wat redacteuren doen in hun vrije tijd.’ Na welgeteld één stuk vertrok Jansen bij de Dagelijkse Standaard.”

Over die sneren achteraf van Janssen zal ik het maar niet hebben, die waren vrij ziekelijk! Janssen vond het noodzakelijk om Van den Gallien af te schieten nadat hij een stukje had geschreven over racistische rednecks in de VS. Waar dat precies over ging weet ik niet meer. Misschien kan Dhr Van den Gallien daar zelf iets over zeggen.

Nieuw paradigma, krijgt nieuwe woordvoerders!

Huidige politieke top kan op cursus!

FanatiKus
18 november 2010, 10:40
Huidige politieke top kan op cursus!

Mocht in de toekomst onverhoopt nog een ander PVV-Kamerlid opstappen, dan is Auke Zijlstra uit Ridderkerk de volgende op de PVV-lijst.
Hij werkt momenteel op het ministerie Binnenlandse Zaken.

hoe gaan we het netwerk van Auke noemen ?!

VrijheidNu
15 december 2010, 17:28
WikiLeaks: zaterdag belangrijke aankondiging

LONDEN - De klokkenluiderswebsite WikiLeaks komt zaterdag met ''een belangrijke aankondiging'' in Europa. Dat heeft WikiLeaks vrijdag via de netwerksite Twitter laten weten.

Julian Assange mag op borgtocht vrij én hij is niet TIME's persoon van het jaar, hoewel iedereen dat verwachtte.

Balkenende kan een rol spelen in het oplossen van issues rondom de gevangenis in Guantanamo en bij de NAVO-missie in Afghanistan'.

Ook zegt hij dat 'Balkenende eerst een lichtgewicht Harry Potter leek, maar later zeer vaardig kabinetssteun leverde aan Amerikaanse beleidsdoelen'. Verder wordt de PvdA weggezet als een 'partij die het electoraal zeer moeilijk heeft en gelooft dat met het intrekken van steun aan de missie in Afghanistan kiezers terug kunnen worden gewonnen. De coalitie wordt meer door de angst voor verkiezingen dan door een gedeelde visie bijeen gehouden' aldus de Amerikaanse ambassade.

De ambassadeur is positief over de op handen zijnde ontmoeting tussen Obama en Balkenende. 'Hij (Balkenende) zal alles bieden wat hij denkt te kunnen leveren'. Balkenende wordt namelijk gezien als een 'kampioen van de Amerikaans-Nederlandse relatie'. Ook denkt de ambassadeur dat Balkenende zal willen praten over 'gedeelde waarden en ervaringen'. Sommige zaken als mensenrechten hoeven niet te worden besproken door de staatsmannen. Dat kan volgens de ambassadeur door andere medewerkers worden gedaan.

War against drugs gaat door en daarom zijn drugs zo duur.
In Ghana staan medewerkers van de lokale narcotica brigades in nauw contact met smokkelaars en saboteren dure apparatuur die drugs moeten opsporen.

Ook zou de president van Ghana, John Atta Mills, bang zijn dat zijn medewerkers drugs smokkelen via zijn privé-lounge op het vliegveld in de hoofdstad Accra. Daarom zou hij aan de Britten hebben gevraagd zijn medewerkers te screenen. Het vliegveld in Accra is één van de belangrijkste luchthavens in de internationale drugshandel.

Uit de documenten blijkt verder dat medewerkers van de Ghanese politie smokkelaars bellen om door te geven waar en wanneer drugscontroles plaatsvinden. Verder zouden zelfs pastors en managers van banken worden verdacht van het smokkelen van drugs. Er zou volgens de Amerikaanse ambassadeur in Ghana 'weinig politieke wil' zijn om 'echt achter de hooggeplaatste verdachten aan te gaan'.

Drugs net zo legaal maken als de medicatie die psychiaters voorschrijven!

FanatiKus
17 december 2010, 13:07
Presidenten zwaaien Larry King uit

Larry King is donderdag door onder anderen Barack Obama en Bill Clinton uitgezwaaid bij Larry King Live. Een emotionele King nam na 25 jaar afscheid van de CNN-show. De 77-jarige presentator wil meer tijd doorbrengen met zijn gezin.

VrijheidNu
26 december 2010, 11:30
Raad van State is bang dat het proces tegen Wilders het huidige netwerk van instituties onherstelbaar zal beschadigen.

Is de PVV de partij van de individuele vrijheid van alle Nederlanders, of alleen van de communale vrijheid van autochtonen? (http://fp.dagelijksestandaard.nl/2010/12/pvv-islam-en-vrijheid-de-moslim-als-dhimmi/)

natuurwet:
Vrijheid (in je bewustzijn), mits respect voor andermans mening, lijf en goed

De PVV wil echter geen respect opbrengen voor rare rituelen die niet in overeenstemming zijn met de liberale westerse traditie. Het probleem is echter dat de andere politieke partijen geen idee hebben over de relatie tussen een individueel bewustzijn, de cultuur en een eventuele god.

De PVV zal dan ook het publieke domein nog wel even beheersen. Immers de onkunde van de gevestigde orde om de tijdsgeest aan te voelen wordt voor de wereldburger steeds zichtbaarder.
Strategie:

Gewoon wat stellingen poneren en deze niet uitleggen.

Degenen die niet zijn ingewijd in de Fortuynlijke Beginselen moeten maar even wachten tot Assange met zijn autobiografie komt.

Hij is immers de eerste (publieke persoon) die de natuurwet:
waarheiddelen creëert respect, vertrouwen en liefde
in de praktijk heeft gebracht zonder concessies te doen!

IntuitieTrainer
27 december 2010, 10:56
Vrijheid (in je bewustzijn), mits respect voor andermans mening, lijf en goed

Is Assange de eerste (publieke persoon) die de natuurwet:
waarheiddelen creëert respect, vertrouwen en liefde
in de praktijk heeft gebracht zonder concessies te doen?!?!?!??!

'Intuïtief voelde ik aan dat Wilders zou zijn veroordeeld'

Ziehier het psychosegeloof van rechtenstudenten

'Het is nieuw dat mij op een sollicitatiegesprek wordt gevraagd of ik mannen wel een hand geef. Het is nieuw dat vrouwen die een plaatselijke moskee verlaten met blikjes bier worden bekogeld.'

Ik heb donkerblond haar en groenbruine ogen. Ik ga niet gesluierd. Ik doe mee in economisch, studerend en sociaal Nederland. Ik ben geen naziste, ik ben geen terroriste, ik ben niet crimineel, noch ben ik gewelddadig. En toch zie ik mij dikwijls in de verdediging gedrukt.

De PVV-leider zat met de armen gekruist stoïcijns te luisteren. Hij vertrok geen spier. Wilders had zich beroepen op zijn zwijgrecht.

Ik vond dat een zwaktebod. In de rechtbank had hij een uitgelezen kans zijn uitspraken te nuanceren. Dat deed hij niet. De oudste rechter stelde hem de vraag hoe hij tegen godsdienstvrijheid aankeek. Daar kwam geen antwoord op. Ook niet in het eindpleidooi van zijn raadsman. Daar had ik hem graag iets over horen zeggen.'

Velen die de rechtszaak volgden vonden het onbegrijpelijk dat Wilders geen enkele emotie toonde tijdens haar relaas. Zo wilde Nieuws uur-presentatrice Mariëlle Tweebeeke van raadsman Bram Moszkowicz weten of Abaida een snaar had geraakt bij de PVV-leider.

Wat deze mevrouw doet is zich aangesproken voelen, terwijl als Wilders het heeft over islamisering, hij juist niet haar aanspreekt. Dit lijkt op het eerste oog een progressieve mevrouw, die de islam aanhangt, wat haar goed recht is. Daar richt Wilders zich niet tegen. Het is niet Wilders tegen de moslims, het is Wilders tegen de extreme varianten die voortvloeien uit de islam.

Wanneer gaat Wilders beginnen met het uitleggen van de Fortuynlijke Beginselen ?!

VrijheidNu
27 januari 2011, 10:35
Het proces tegen PVV-voorman Geert Wilders moet opnieuw. Maar Wilders kan zich beter niet meer op het zwijgrecht beroepen ...

Slimmer is redeneren volgens het principe van WAARHEID=MACHT.

Mooi moment gisteren in het Afghanistandebat. SGP-voorman Kees van der Staaij die Hero Brinkman vraagt waarom de PVV tegen een politiemissie is. Het bestrijden van islamterrorisme en islamisering staat hoog op de agenda van de PVV, maar wanneer er eindelijk iets aan gedaan kan worden in één van de bases van het terrorisme geeft de PVV niet thuis.

Hero Brinkman antwoordde met de bekende bombastische retoriek, maar had eigenlijk geen goed antwoord op de terechte opmerking van Kees van der Staaij.

Wat de PVV laat zien is een mooi staaltje van vluchtgedrag. Vluchten op het moment dat het er eigenlijk toe doet. Kees van der Staaij is niet de enige die dit vluchtgedrag van de PVV analyseert.

Nederland heeft nooit een al te beste reputatie gehad als het gaat om solidariteit met zijn partners inzake internationale interventies. Het engagement is vaak minimaal en de bezwaren in de publieke opinie zijn talrijk.

Ook nu er over een politietrainingsmissie in Afghanistan wordt gedebatteerd, zie je dat vele politici het hazenpad kiezen. Begrijpelijk, behalve als het gaat om PVV’ers. De partij die doorgaans alles wat los en vast zit voor laf uitmaakt, is in deze zaak zelf een toonbeeld van lafheid. Het argument is al eerder naar voren gebracht, maar toch nog een keer: de partij die zegt tegen islamisering, moslimfundamentalisme en –terrorisme te strijden, steekt geen vinger uit om de bakermat van deze kwalen te neutraliseren.

Want geen twijfel hierover: als alle partners die nu in Afghanistan actief zijn de PVV-mentaliteit zouden overnemen, zou de taliban weer binnen de kortste tijd heer en meester in dat land worden. Dan zouden de trainingskampen worden heropend, het internationale terrorisme nieuwe 9/11’s kunnen voorbereiden en Bin Laden worden gefêteerd. Hierover hoor je Wilders nooit ook maar het begin van een antwoord formuleren. M

aar misschien is de PVV vooral isolationist en bewaart zij de mantra over islamisering uitsluitend voor het eigen achtertuintje? Niets is minder waar. De pretenties van Wilders en co om de duistere kant van de islam tot in de verste uithoeken van de planeet te bestrijden, worden permanent blaffend en brullend uitgedragen. Als op de Turkse scholen de vrijheid van godsdienst ernstig wordt ondermijnd (volgens een mensenrechtenrapport dringt de Turkse overheid in het onderwijs de leer van de soennitische islam aan andersgelovigen op) dan moet volgens de PVV minister Rosenthal optreden. En als christenen in Egypte worden vermoord, moet de ambassadeur uit dat land ’op het matje worden geroepen’.

De PVV waarschuwt ook Jordanië een laatste keer dat ze alle Palestijnse vluchtelingen moeten opnemen. En het mooiste: in december eiste de PVV, de partij dus die geen politieman naar Afghanistan wil sturen, dat Iran preventief wordt gebombardeerd (!). De biceps van Wilders zijn zichtbaar opgezwollen, maar vooral met lucht gevuld. Binnenkort schrijft hij een boek: ’Over hoe wij de islamisering wereldwijd beter kunnen bestrijden. We kunnen in Nederland een hoop doen, maar we willen ook internationaal een signaal afgeven dat er stevig wordt teruggevochten door een partij die hier veel te vertellen heeft.’ Het signaal dat door deze blaaskaak richting de taliban wordt gegeven is helder: we doen niets, gaat u gang!

Er zijn hier verkiezingen, weet u, en we komen pas in actie als Maurice de Hond met andere opinieresultaten over de trainingsmissie komt. Dat de PVV niemand naar Afghanistan wil sturen is trouwens niet helemaal waar. Als enige partij eist de PVV dat het jonge meisje met dat prachtig niet-bedekte haar, de 14-jarige Sahar uit Friesland, terug naar haar boerka wordt gestuurd. Als het om Afghanistan gaat is de PVV niet alleen laf, maar ook kwaadaardig.

Wanneer je bovenstaande roept, mag je verwachten dat je internationaal meedoet op het moment dat het nodig is. Door het knettergekke vluchtgedrag van de PVV maakt de partij zichzelf belachelijk en ongeloofwaardig.

Wilders kan zich gemakkelijk verdedigen door te stellen dat het GELD=GEWELD-principe toepassen slimmer is dan het GEWELD=MACHT-principe.

Gewoon basisinkomen invoeren in Afghanistan.
Nu de vraag: 'welke munt krijgt de eer ...'?

FanatiKus
30 juli 2011, 16:55
Gewoon basisinkomen invoeren in Afghanistan.
Nu de vraag: 'welke munt krijgt de eer ...'?

Heeft hij dit nu wel of niet voorgesteld aan Rutte 1 ?!?!?!

VrijheidNu
30 juli 2011, 17:14
Degenen die niet zijn ingewijd in de Fortuynlijke Beginselen moeten maar even wachten tot ...?!

Wilders wacht tot

Donald Trump gives the signal! (http://gretawire.foxnewsinsider.com/video/video-of-donald-trump-what-does-he-think-about-the-debt-ceiling-president-obama/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+foxnewsinsider/gretawire+(Gretawire)&utm_content=Twitter)

FanatiKus
18 augustus 2011, 09:44
Nieuwe Ronde, nieuwe waarheidsvinding!

Voor waarheidsvinding moet je wel goede journalisten hebben!

De PVV van Geert Wilders verzamelt privégegevens van journalisten om hen in te kunnen schalen (http://mensa-test.com/)

De PVV vraagt journalisten die zich voor een persconferentie willen aanmelden, hun BSN-nummer te vermelden. Dat gebeurt volgens de partij op verzoek van de Nationale Coördinator Terrorismebestrijding en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB), die verantwoordelijk zijn voor de beveiliging van partijleider Geert Wilders.

Volgens privacydeskundigen Marten Voulon, onderzoeker IR-recht aan de Universiteit van Amsterdam, kan dit juridisch niet door de beugel en is het opvragen van een BSN-nummer alleen toegestaan "wanneer er bijvoorbeeld een acute dreiging is".
Het opvragen van privacygevoelige gegevens door een politieke partij zou helemaal uit den boze zijn. Voulon: "Alleen de overheid en enkele zeer nauw omschreven private partijen mogen de gegevens opragen. De PVV is zeker geen overheid."

Nog niet!

VrijheidNu
19 augustus 2011, 10:24
Nog niet!

Niemand wil verdrinken in de 3e SpinozaGolf en sommigen beginnen zich al terug te trekken.

James Murdoch, de 38-jarige zoon van mediamagnaat Rupert Murdoch, verhuist begin volgend jaar van Engeland naar New York. Het hoger management van News Corp begint erover na te denken hoe het verder moet als James Murdoch vertrekt als directeur.

Het zou dan niet gaan om een definitief aftreden, maar men houdt er rekening mee dat Murdoch een tijdje buiten de schijnwerpers wilt gaan staan om even op adem te komen na het mediaschandaal rond News of the World.

Herbezinnen hoe hij het vermogen van zijn vader kan vergroten in het systeem 'Leven en Laten leven'!

FanatiKus
15 november 2011, 16:17
Voor waarheidsvinding moet je wel goede journalisten hebben!

... en wetenschappers!

Waarom gaat Dijkgraaf nu al bij de KNAW weg ?!?!?!

Waarom wilde Graus Tonko Gast niet ondervragen?!?!?!?

Europese Commissie is overvallen door paradigma-wisseling (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?p=154942#post154942)!

Op dinsdag 15 nov 2011 begint vicepremier Maxime Verhagen ook te beseffen dat het systeem 'Liegen om te Leven' op zijn achterste benen loopt.

De seinen staan op oranje.

En die CODE heeft niets te maken met één of andere terroristische dreiging, maar is het gevolg van de analyse van het ministerie van Economische Zaken op de cijfers van het CBS.

Dan had Verhagen geweten hoe het verband is tussen het paradigmaconflict en de onrust in de Nederlandse economie. Tonko Gast had al in 2003 een model om de kredietcrisis te analyseren en te managen.

De Eurozone loopt dus qua kennis 8 jaar achter op Financiële Markten!

Monti riep verder de financiële markt op tot enig geduld. De aanstaande regeringsleider praat dinsdag ook nog met leiders van vakbonden en werkgevers-, vrouwen- en jongerenorganisaties. Maandag had Monti al gezegd dat de gesprekken zeer constructief verliepen. Voorzitter Gianfranco Fini van de Kamer van Afgevaardigden verwacht dat Monti vrijdag het parlement om vertrouwen vraagt.

Verhagen zegt dat het vertrouwen van ondernemers en consumenten een fikse deuk heeft gekregen. Het kabinet is extra alert op de gezondheid van de bedrijven. Zij zijn de motor van de economie.

"We zetten in op de positie van het bedrijfsleven. Dat moet ruimte krijgen om te ondernemen"
"Onnodige regels schaffen we af en bedrijven moeten vernieuwende producten op de markt kunnen brengen."

"Dat betekent dat we alert moeten zijn op de cijfers en samen met het bedrijfsleven moeten kijken wat nodig is".

Probleem is dat cijfers niets vertellen over het welzijn van een staat!

Misschien kan Downing Street 10 Rutte I weer op het goede spoor zetten (http://www.nieuws.nl/669029)!

VrijheidNu
27 april 2012, 14:45
Europese Commissie is overvallen door paradigma-wisseling (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?p=154942#post154942)!

CODE heeft niets te maken met één of andere terroristische dreiging, maar is het gevolg van de analyse van het ministerie van Economische Zaken op de cijfers van het CBS.

De Eurozone loopt dus qua kennis 8 jaar achter op Financiële Markten!

Probleem is dat cijfers niets vertellen over het welzijn van een staat!

Misschien kan Downing Street 10 Rutte I weer op het goede spoor zetten (http://www.nieuws.nl/669029)!

Rob de Wijk snapt niet hoe de intuïtie van Wilders werkt! (http://www.trouw.nl/tr/nl/6844/Rob-de-Wijk/article/detail/3247474/2012/04/27/Wilders-legt-rekening-bij-Henk-bij-Ingrid-en-bij-de-AOW-ers.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS)

En doet met het verwerpen van de het bezuinigingsakkoord en de drie- procentregel precies dat waarom de Grieken in de problemen kwamen. De Financial Times constateerde dat als Nederland zich niet aan de door ons in Brussel afgedwongen regels houdt, alle afspraken die de Europese Unie de afgelopen maanden heeft gemaakt in duigen kunnen vallen. Voeg dit bij de toegenomen politieke instabiliteit in Frankrijk waardoor de vrees is ontstaan dat de besmetting nu overslaat van Italië en Spanje naar dit land, en het is duidelijk dat de politieke crisis nu het hart van het Eurogebied heeft bereikt.

Het gevolg is dat de ondergang van het systeem 'Liegen om te Leven' weer een stap dichterbij is gekomen.