PDA

Vollständige Version anzeigen : Uw buurt krijgt een verse asielzoeker!

Johnnie
27 mei 2007, 09:35
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/roodmepper/20070526_uwwijkkrijgteenverseasielzoeker.jpg

RoodMepper 26 mei 2007

Met dank aan de Partij van de Allochtonen in het algemeen en tweedimensionaal landverraadster Nebahat A. in het bijzonder, kunnen we binnenkort op ongeveer elke 600 inwoners van ons land een verse asielzoeker verwelkomen. Het gaat hier om economische parasieten die vaak al jarenlang zijn uitgeprocedeerd (ja het kan nog in Nederland), geen enkele positieve toevoeging aan dit land kunnen en zullen geven, in veel gevallen zelfs crimineel zijn, maar helaas ook veel vrienden onder de landverraders hebben.

Helaas zijn deze landverraders thans aan de macht. Ik ben benieuwd wie er met een website gaat beginnen om deze neo-nsb’ers in kaart te brengen, zodat we deze mensen straks voor het landverraderstribunaal kunnen zetten. Mocht deze website nog lang op zich laten wachten, dan begin ik er misschien zelf mee. Op mijn voorlopige lijstje staan al tal van mensen, die naar verwachting binnen nu en 5 jaar kaalgeschoren kunnen worden. Onder hen zijn in ieder geval ook Bea en Balkie. We moeten er voor waken dat vooral deze twee niet net op tijd dit land ontvluchten, zoals vele moffen na de tweede wereldoorlog dat deden richting Zuid-Amerika.

Ik ben echt goed link op dit moment, dus ik stop er even mee.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3688&titel=Uw_buurt_krijgt_een_verse_asielzoeker

Mag die Roodmepper wel:)

hirihiri123
27 mei 2007, 09:42
dat heb ik al zo vaak gezegd: Let op wie er naast U komt wonen, zo'n" black en decker" figuur ................
Snap ie'm Walkie....................:(

Bakema
28 mei 2007, 01:13
Eerst één maar na gezinshereniging zijn ze ineens met 6. Voor je het weet zijn ze met 150 en opent het eerste buurtwinkeltje. Daarna een eigen schooltje en een islam kazerne met puntdak. Inmiddels zijn ze met 400 en uiteraard allemaal een schotel aan de gevel.

Hé zo is het met m'n eigen straat ook begonnen.

Groetjes uit de multiculturele illusie Rotterdamnistan