PDA

Vollständige Version anzeigen : Koran, een fascistoïde handleiding

Johnnie
27 mei 2007, 12:22
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/fender/kuran.jpg

D. Fender 27 mei 2007

Deze ‘post’ is geen pleidooi voor het Nazi-fascisme noch een pleidooi voor de filosofie van de niet onverdienstelijke zondagsschilder Adolf. Het is een pleidooi voor de vrijheid en het recht om als volwassene zelf te oordelen. Ondanks het feit dat de Koran aantoonbaar fascistoïde is, is volgens onze politieke leiding ‘respect’ nodig, maar mag de incompetente Hollander niet zelf bepalen waarom de Koran zoveel gemeen heeft met ‘Mein Kampf’.

Mijn vader zat 3 jaar in een kamp. Toen de Amerikanen dichterbij kwamen werden zieken gedood door een injectie. Hij heeft nog het artsenpapiertje, waarop staat dat hij met naam en toenaam, geopereerd moest worden aan een blindendarmontsteking. Hij wist zich er aan te ontrekken en belandde een week later na de bevrijding voor maanden in een militair hospitaal in Maastricht. Later verzekerde hij mij, dat hij nooit een Hollander heeft zien sterven voor God, Vaderland en Koningin. Noch dat men zong: "Bin Ich von Deutschen Blut". Wel dat men jankte om vrouw en kinderen. Zijn blindendarm heeft hij nog.

Wij beiden vinden ‘Mein Kampf’ en de Koran ontstellend zeer veel gelijkenis hebben. Beiden etaleren de theorie van vernietiging, marteling, de ‘Übermensch’ en de eeuwige heilstaat voor de gelovigen, die vrij van smetten (joods bloed, varkens, homo’s en andersdenkenden) zijn. Mevrouw von Amsberg en veel politici claimen respect voor de koran, maar ik betwijfel of ze de koran gelezen hebben.

Wat mijn oude pa en ik ons wel afvragen – en het moge duidelijk zijn dat hij als Nazi-gevangene absoluut geen affiniteit voelt met ‘Mein Kampf’, waarom de autochtone Nederlander als infantiel en incompetent wordt beschouwd om zelf over de inhoud van het verboden ‘Mein Kampf’ te oordelen, maar wel opgeroepen wordt, om ‘respect’ voor een kinderpielensnijdende sekte op te brengen, die pure haat predikt en in tal van sura’s oproept tot marteling en dood. Het zou fantastisch zijn, als een politicus of hoogleraar in de esthetica ons dat duidelijk zou kunnen maken.

Daarom koester ik ‘Mein Kampf’ in de boekenkast. Het staat naast de ‘Satanic Verses’ van Rushdie, het Oude en het Nieuwe Testament, Das Kapital en de ‘quotations by Mao Tse Tung ’.. (nee Jan Marijnissen ! Dat krijg je niet !) Allemaal controversiële kost maar de moeite waard om te lezen en over te oordelen.
En dat terwijl het koningshuis en politici over elkaar struikelden deze maand om kransen te leggen voor hen, die volgens hen ‘gevallen zijn voor God, Vaderland, Koningin en Vrijheid". Dat laatste mischien wel ja…. Maar dat een krans wordt gelegd door mevrouw von Amsberg - Zorreguieta, die nooit expliciet afstand nam van het feit dat pa deel uit maakte van een fascistisch militair regime dat mensen uit vliegtuigen flikkerde, en haar zwak begaafde echtgenoot, die het nodig vond in een persoonlijk schrijven aan Videla duidelijk te maken dat hij volledig begrip had voor diens dapper optreden, is natuurlijk een gotspe….. Sterker… mijn vader vat het op als een persoonlijke belediging.
Het maakt duidelijk dat het deze eenvoudigen van geest niet alleen aan fatsoen maar ook aan harsens ontbreekt..

De bittere ironie is", zegt mijn oude vader, "dat dat zooitje een beroep doet op dezelfde nationale fascistoïde waarden, die mij deden lijden". En hij zegt ook : "Er staat jullie nog heel wat te wachten…"

D. Fender

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3693&titel=Koran_een_fascisto%EFde__handleiding

Snap het artikel wel,maar je kan de moslims niet verantwoordelijk stellen voor de holocaust van de joden in de 2de wereldoorlog.Kan je beter mein kampf en de bijbel naast elkaar zetten in dat geval.at your service

First Knight!
27 mei 2007, 14:14
Nee Walki hij stelt de moslims niet verantwoordelijk maar gezien de ontwikkelingen en de strekking van de Koran, zijn de Moslims straks de nieuwe Nazi's en dat stelt hij heel juist. Dan kunnen de nederlanders weer lijden onder het fascisme en dit keer zal deze veel geweldadiger en hardnekkiger zijn.

Johnnie
27 mei 2007, 15:12
Nee Walki hij stelt de moslims niet verantwoordelijk maar gezien de ontwikkelingen en de strekking van de Koran, zijn de Moslims straks de nieuwe Nazi's en dat stelt hij heel juist. Dan kunnen de nederlanders weer lijden onder het fascisme en dit keer zal deze veel geweldadiger en hardnekkiger zijn.

Dat de islam en hun gedachtegoed de nieuwe nazi,s zijn als ze de kans krijgen snap ik ook wel.Maar ik refereerde enkel maar naar de bijbel en mein kampf voor en tijdens de 2de wereldoorlog,en dat kan je toch ook niet los van elkaar zien.at your service