PDA

Vollständige Version anzeigen : Die studenten van tegenwoordig

Johnnie
31 mei 2007, 06:31
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/kraak/gangsta20gun.jpg

Arjan Kraak 30 mei 2007

Boefjeskamp Glenn Mills heeft de oplossing: criminelen worden studenten genoemd. Meer grappen van deze tent...

Gieren van het lachen en tranen met tuiten tegelijk als je deze site eens goed bekijkt.
Het begint al in de eerste zin: sociaal-delinkwente jongens in een open-residentiële setting. Bij een spelling zoals delinkwent in plaats van delinquent is de geitenwollensokkengeur (blank rasta-haar) niet te harden.

Jongens van minimaal 15 jaar met een IQ vanaf 80 (normaal begaafd, haha) die ernstig anti-sociaal gedrag vertonen komen in aanmerking voor het studentenleven op de campus (leuke bajes). Dat wordt namelijk als positief beschouwd.
En hebt U Uw ballen nog in Uw broek, ik niet, ze zijn eruit gelachen. Wat een volslagen idioten regeren hier de bende. Niet te filmen. Opknupp’n zoals een voormalig (vakantie) werkgever ooit zei. Niet eens nodig om de financiers van deze instelling te checken, dat is zo te voorspellen. Zal wel weer een Postcodeloterij-achtige keet zijn.

Even meer lachen:
‘De studenten bezitten een grote bagage aan individuele talenten en mogelijkheden om te leren en zich te ontwikkelen. Zij zijn geen “slechte jongens” of “gestoorde” jongens, maar goede jongens die iets slechts hebben gedaan’. Geef mij maar een slechte jongen die iets goeds heeft gedaan, dit terzijde.
Nog een bal over? Lees mee: ‘Anti-sociale jongeren zullen per definitie elke, door de autoriteit gestelde regel bestrijden’. Oh ja? Dan heb je mooi pech gehad, zonder eten naar bed, zoals vroeger. En als dat niet helpt een pak slaag erbij. We zullen wel even laten zien wie hier de baas is.

Is het zo moeilijk te begrijpen dat hier twee soorten tuig woont. Antilliaans en Marokkaans. Marokkanen groeien op in een autoritaire omgeving thuis en een verweekte softe omgeving buiten, daarom ontsporen ze. Antillianen hebben veelal geen vader thuis en zijn niet gewend enige autoriteit te aanvaarden. Dat kan ook ik, zonder sociaal-pedagogische opleiding, nog wel bedenken. Moeilijk is dat, je gezonde boerenlullenverstand gebruiken.

Maar ik draag geen geitenwollen sokken. Bovendien ben ik een mannelijke, heterosexuele, blanke proleet, dan begrijp je nergens iets van. Volkomen terecht dat ik nergens aan de bak kom, hooguit als gigolo van Agnes Jongerius. Dan maar sterven van de honger.

Een IQ van 80? Zwakbegaafd dus en niet normaal. Studenten (OV jaarkaart bij je?) die zwaar crimineel en gestoord zijn. Daar is geen Glenn Mills voor nodig om vast te stellen dat deze figuren definitief uit de samenleving verwijderd dienen te worden, het liefst met decanen (een belegen term) en studiebegeleiders erbij. Even een win-win situatie creëren.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3723&titel=Die_studenten_van_tegenwoordig

Heb allemaal zo het vage vermoeden dat de vogelaar-aandachtswijken binnenkort worden veranderd in glenmills-studentenwijken.at your service