Vollständige Version anzeigen : Kiezers Bedankt
http://www.pvv.nl/images/stories/kiezers-bedankt-ps.jpg
Maria
8 maart 2011, 23:11
Graag gedaan met zes stemmen hier.at your service
King George
9 maart 2011, 00:03
En met de mijne erbij! Plus nog even een buurman en zijn vrouw over de streep getrokken. Volgende keer zijn we er weer bij.
James1234
9 maart 2011, 00:04
Graag gedaan
Marcus
9 maart 2011, 13:22
Graag gedaan en volgende keer weer natuurlijk.at your service
Alleen 'dappere Nederlanders' stemmen 'het originele merk' en dus 'voor verandering', de rest dient de linkse kerk.
Lucas
9 maart 2011, 19:27
dankzij de mooie campagne een goed resultaat
jammer dat er nog veel pvv-ers op wintersport waren
en nu op naar de gemeenteraad verkiezingen !!
GW=OK
9 maart 2011, 20:09
Deze PVV'er moet nog op wintersport dus die was gelukkig wel thuis om PVV te stemmen at your service En anders was k niet gegaan want een machtiging afgeven aan iemand anders kan niet want die stemt voor mij echt geen PVV. Mijn stem kan ik niet toevertrouwen aan een familielid, echt niet.. ik vertrouw mn eigen familie niet die zeggen rustig dat PVV een racistenpartij is :( Ze stemmen allemaal links, CDA (de linkse kliek van het CDA, Ferrier en Koppigejan zijn hun lieverdjes) en enkele stemmen D66 en PvdA
Mocht er een nieuwe verkiezing komen voor bijv. val van kabinet, reken maar dat PVV er nog sterker uit komt nlvlag
Nou dat zeg nu wel GW maar Jib Cohen is er heilig van overtuigd dat heel Nederland met landelijke herverkiezingen PVDA gaan stemmen :D
dankzij de mooie campagne een goed resultaat
jammer dat er nog veel pvv-ers op wintersport waren
en nu op naar de gemeenteraad verkiezingen !!
Welkom Lucas toPpie
King George
9 maart 2011, 22:47
Welkom Lucas!
GW=OK
9 maart 2011, 22:53
Ohja welkom Lucas was ik nog vergeten! Dé Lucas(sen) of gewoon Lucas?! nlvlag
Lucas
9 maart 2011, 23:37
Ohja welkom Lucas was ik nog vergeten! Dé Lucas(sen) of gewoon Lucas?! nlvlag
Lucas is gewoon mijn voornaam
ik ken hem persoonlijk ook niet
zal mijn profiel nog invullen
King George
12 maart 2011, 02:03
Beste mensen,
Vorige week boekte de Partij voor de Vrijheid haar vijfde overwinning op rij. Dit keer waren we succesvol bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten. Er werden in totaal 69 PVV’ers gekozen in de twaalf ‘parlementen’ van de provincies. In Limburg werden we zelfs de grootste partij!
Ik wil iedereen van harte bedanken die zich heeft ingezet voor deze enorme doorbraak: de vrijwilligers, de mensen achter de schermen, de campagne-medewerkers en vooral natuurlijk de kandidaten. Jullie hebben geweldig werk geleverd en zonder jullie hadden we dit allemaal niet gered. Bedankt.
Maar natuurlijk ook een speciaal woord van dank aan de mensen die hun vertrouwen hebben gesteld in de PVV: onze kiezers. Het blijft altijd indrukwekkend om je te realiseren hoeveel mensen bereid zijn voor ons de gang naar het stemlokaal te maken. Dat stemt dankbaar. Wij zullen dan ook alles op alles zetten om dat vertrouwen niet te beschamen.
Nu breekt het volgende hoofdstuk aan. Het is nu zaak te gaan vechten om onze idealen in de praktijk te brengen. In een aantal provincies kunnen we hopelijk deelnemen aan het bestuur, dus de Gedeputeerde Staten. Maar dat doen we natuurlijk alleen als we voldoende invloed kunnen krijgen. Door onze provinciale verkiezingen hebben we straks ook een fractie in de Eerste Kamer, eveneens een belangrijke stap voorwaarts.
Het is een moment om even bij stil te staan. De Partij voor de Vrijheid heeft zich nu genesteld in de haarvaten van de Nederlandse samenleving. Van een marginaal clubje zijn we uitgegroeid tot een brede volkspartij. Dat stemt te tevreden. Maar het smaakt ook naar meer. Nederland gaat nog veel van ons horen.
Geert Wilders
PS Wie iets te vieren heeft geeft iets weg. Het boek De Schijn-élite van de Valse Munters van PVV-Kamerlid Martin Bosma kent nu een speciale Henk en Ingrid-editie: slechts 10 euro. Die ligt vanaf vandaag voor U in de boekwinkel. Door op deze link te klikken kunt u het ook online bestellen. (http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/schijn-elite-van-de-valsemunters/1001004011185188/index.html)
Indien u wilt reageren klik op deze link voor een mail naar Geert Wilders (http://www.pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer/geert-wilders/mail-aan-geert-wilders.html)
Heeft de PVDA haar kiezers ook al bedankt of stel ik nu echt hele domme vragen? :D
King George
12 maart 2011, 13:46
In welke taal?
Je bedoeld ze konden geen tolk vinden :D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.