PDA

Vollständige Version anzeigen : Rooftochten door Oost-Europese bendes - Kamervragen

admin
7 juni 2007, 20:53
donderdag 07 juni 2007 Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de Minister van Justitie over toenemende winkel-criminaliteit door Oost-Europese bendes.

1.)
Heeft U kennis genomen van het bericht “Oost-Europese bendes dol op supermarkten (http://www.telegraaf.nl/binnenland/65134301/Oost-Europese_bendes_dol_op_supermarkten.html)?
2.)
Klopt het dat het Platform Detailhandel de noodklok heeft geluid over de toename van het aantal rooftochten tegen winkels, in het bijzonder supermarkten, door rondtrekkende Oost-Europese bendes?
3.)
Heeft U deze noodklok ook gehoord en neemt U deze signalen serieus? Zo nee, waarom niet? Zo ja, wanneer gaat U eindelijk tegen deze bendes optreden en wat gaat U dan doen?
4.)
Wanneer gaat U mijn vragen die ik U hierover op 13 april 2007 zond (2060712310) beantwoorden?

mozabel
7 juni 2007, 21:08
Hirsch wordt een beetje moe van al die onbenullige vragen van de PVV, ook bij Hirsch gaat het goed in Nederland, wat wil die PVV nou eigenlijk van mij!!!