Vollständige Version anzeigen : Provinciale Verkiezingen op 7 maart 2007
admin
30 januari 2007, 19:45
De Partij voor de Vrijheid heeft aangegeven niet mee te zullen doen met de proviciale verkiezingen op 7 maart a.s.
Vele die bij de laatste verkiezingen PVV stemde en vele die dit hadden willen doen kunnen dus niet opnieuw op de partij voor de Vrijheid stemmen.
Poll: wat ga je doen bij de aankomende provinciale verkiezingen?
First Knight!
3 februari 2007, 18:52
Ik ga NIET stemmen. Stemmen moet je wel doen omdat je ergens vertouwen in hebt en niet omdat je een kaartje in je bus krijgt.
hirihiri123
3 februari 2007, 19:30
Blanco !!!!?????nlvlag nlvlag
admin
3 februari 2007, 20:36
Ik kijk eerst wat er zoal meedoet, maar het zal wel niet stemmen worden erg jammer want dat doet ik graag! bye
First Knight!
3 februari 2007, 22:57
Blanco !!!!?????nlvlag nlvlag
Nee ook niet blanco. Dan denkt mendat je geen keuze kan maken. Ik accepteer gewoonweg de volksvertegenwoordigers niet als de mijne omdat het de mijne NIET zijn. En niet stemmen staat voor afkeer van de huidige dictatuur! We leven uiteindelijk in een bananen monarchistische parlementaire democratuur en daar houdt deze ridder niet van.
Er bestaat nog steeds vrijheid van het individu en ik heb de keuze niet gehad om te leven in een samenleving die de mijne is, derhalve zal ik moeten strijden voor de samenleving die ik graag zou willen.
JohannesW
20 februari 2007, 23:44
Ik heb niets met de SGP,maar ik ga ze mijn stem geven omdat ze ook tegen het Gen.Pardon hebben gestemd,kleine beloning dus.
Ja ik weet het Mark jij kunt niet met die heren door 1 deur,maar dan draai je je maar even om.LV) LV) :D :D
First Knight!
20 februari 2007, 23:49
Duh ik ken wel wat SGPers die na de dienst wel even mogen komen buurten, maar ze willen niet.
First Knight!
20 februari 2007, 23:50
Je mag ook lid worden van de binnenkort op te richten exercitiegenootschap batavia! Maar eerst gaik eentoetsen bord kopen waar despatiebalk van werkt
roger
21 februari 2007, 08:31
Nee ook niet blanco. Dan denkt mendat je geen keuze kan maken. Ik accepteer gewoonweg de volksvertegenwoordigers niet als de mijne omdat het de mijne NIET zijn. En niet stemmen staat voor afkeer van de huidige dictatuur! We leven uiteindelijk in een bananen monarchistische parlementaire democratuur en daar houdt deze ridder niet van.
Er bestaat nog steeds vrijheid van het individu en ik heb de keuze niet gehad om te leven in een samenleving die de mijne is, derhalve zal ik moeten strijden voor de samenleving die ik graag zou willen.
Niet stemmen staat voor desinteresse, althans zo wordt het uitgelegd.
Juist het blanco stemmen geeft aan, dat je wel betrokken bent, maar geen keuze wil maken.
Een andere mogelijkheid (weet ik niet zeker, maar is het proberen waard), is je te melden bij het kiesbureau, je kaartje in te leveren en GEEN keuze te maken (dus ook niet blanco).
admin
21 februari 2007, 14:42
Niet stemmen staat voor desinteresse, althans zo wordt het uitgelegd.
Juist het blanco stemmen geeft aan, dat je wel betrokken bent, maar geen keuze wil maken.
Een andere mogelijkheid (weet ik niet zeker, maar is het proberen waard), is je te melden bij het kiesbureau, je kaartje in te leveren en GEEN keuze te maken (dus ook niet blanco).
Bij ons hier is dat geen goed plan wanneer ik alleen m'n kaart inlever zonder te stemmen dan drukken zij wel even voor mij op de PVDA ...als ik weg ben.
hirihiri123
21 februari 2007, 18:21
Bij ons hier is dat geen goed plan wanneer ik alleen m'n kaart inlever zonder te stemmen dan drukken zij wel even voor mij op de PVDA ...als ik weg ben.
Het Rode Potlood moet terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!nlvlag nlvlag nlvlag
admin
21 februari 2007, 19:55
Het Rode Potlood moet terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!nlvlag nlvlag nlvlag
Vind ik ook maar daar zou het probleem niet mee opgelost zijn, behalve dan als VN-troepen het tellen van de stemmen overnemen nlvlag
admin
22 februari 2007, 20:48
Voor iedereen die in Gelderland woont en graag zou willen stemmen behalve op de oude zuilen, er is hoop!
De partij 'Fortuyn' (ex-LPF) doet mee
en!
http://www.evv-gelderland.nl/ (http://www.evv-gelderland.nl/) oftewel Eén voor de Vrijheid !
Grappig want de naam doet eer aan Geert en Pastors tegelijk en zo omschrijft deze partij zich ook.
De partij “Eén voor de Vrijheid” (EVV) is een partij geënt op de ideeën van Fortuyn, Pastors en Wilders.
Geert Wilders’s Partij voor de Vrijheid is nog niet gereed om aan de provinciale Statenverkiezingen deel te nemen. Als Geert Wilders tzt wel gereed is biedt de EVV zich aan als partner voor Gelderland.
De partij “Eén voor de Vrijheid” (EVV) is attractief voor kiezers die een provincie met een kleinere en minder betuttelende overheid en een duurzame en sterke economie wensen. Een provincie waar niet de immigratie centraal staat maar de integratie domineert. Een provincie, waarin naast een kleine doelmatige overheid en het verantwoordelijke individu, ook het maatschappelijke middenveld (maatschappelijke organisaties, verenigingsleven, gezin, kerk, etc.) de rol krijgt die het verdient. Een provincie die trots is op zijn eigen identiteit en voor het behoud daarvan durft op te komen. Een provincie die meer investeert in betere veiligheid voor zijn inwoners, in beter onderwijs voor zijn kinderen en in menswaardige zorg voor zijn ouderen. Een provincie die crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme hard aanpakt en bestraft. Een provincie met een bestuur dat problemen van de burgers aanpakt en oplost. Een provincie met politici die meer naar de burgers luisteren en minder met zichzelf bezig zijn.
Lijsttrekker is Olof Wullink. Hij heeft inmiddels 4 jaar ervaring in de Provinciale Staten van Gelderland. Ook de andere kandidaten verheugen zich in een goede reputatie.
Vrijheid is iets wat iedereen wenst en dit begrip wordt daarom door vele partijen gebruikt. Niet alleen door Geert Wilders maar ook door de rechtervleugel van de VVD. Hiermee is tevens aangeduid op welke groep kiezers de EVV zich richt. Echter ook voor kiezers die plaatselijk stemmen op partijen als bijvoorbeeld Gemeentebelangen kan de EVV een goede keuze zijn omdat het de bedoeling is rechtstreeks met de tweede kamer in Den Haag te communiceren en de opgedane informatie naar de plaatselijke partijen te distribueren.
Niet uitgebrachte stemmen worden in het Nederlandse kiesstelsel naar ratio over de partijen verdeeld. Als bijvoorbeeld een partij 20 % van de uitgebrachte stemmen krijgt het tevens 20 % van de niet uitgebrachte stemmen! Bij een verwachte opkomst van 50 % van de kiezers is dit een enorm voordeel voor de grote partijen. Door op de “Eén voor de Vrijheid” (EVV) lijst 12 te stemmen gaat uw stem niet (indirect) naar één van de gevestigde partijen en geeft u duidelijk aan naar welke kant het met Gelderland op moet!
Ik heb inmiddels ons collegaforum van Cor nagevraagd of men daar bekend is met deze partij en natuurlijk ex-LPF partij 'Fortuyn', want hoe is daar de handel en wandel tegenwoordig?
Iedereen die wat meer weet gooi het hier in de groep! of bij Cor natuurlijk!
hirihiri123
23 februari 2007, 14:44
Vind ik ook maar daar zou het probleem niet mee opgelost zijn, behalve dan als VN-troepen het tellen van de stemmen overnemen nlvlag
Als men de lijsten waarop de leden staan, en met een rood potlood X wie men verkiest en dan ZELF DE LIJST IN EEN REGENTON MET GLEUF DEPONEREN................banana banana banana
Ik vertrouw die stemcomputers voor geen cent.........nope
Vampier
24 februari 2007, 12:44
Ben jij het brein achter
www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl ?
Nieuw Rechts-lid
24 februari 2007, 17:37
Nieuw Rechts natuurlijk.
kuusman
1 maart 2007, 01:18
Ik stem ditmaal op de Brabantse Partij, www.brabantsepartij.nl
von slarotimov
3 maart 2007, 10:40
Ik ga VVD stemmen, en dat om deze reden dat de eerste kamer misschien wetgeving van dit kabinet kan tegenhouden.
Bij de volgende kamerverkiezingen krijgt Wilders mijn stem weer.
mozabel
3 maart 2007, 11:03
Wij hebben er hier natuurlijk ook over gesproken, en wat nu te stemmen op 7 mrt. Na lang wikken er wegen dachten we de SP als protest stem, tegen de huichelaars die nu in de regering zitten, gisteravond na Nova is de VVD de keuze geworden, al hoewel er geen enkel vertrouwen is in de VVD is de uitspraak van Mao Jantje over het item "dubbele Nationaliteit" de doorslag geweest.
admin
3 maart 2007, 16:21
En wat doet de VVD dan?
mozabel
3 maart 2007, 17:51
En wat doet de VVD dan?
Vermoedelijk niets, hier hebben we geen Leefbare, zoals in Z-H. Wel hebben we Bouterse (familie van?) maar die is van de SP.
Het blanco verhaal is ons gewoon niet duidelijk. En als de VVD de verkeerde keuze is geweest, zal ik m'n excuses nu alvast mededelen.
First Knight!
3 maart 2007, 18:57
Houdt iedereen er wel rekening mee dat de eerste kamer een andere functie heeft dan de tweede. Die bedrijven daar niet echt veel partijpolitiek. Tenminste niet openlijk. De eerste kamer heeft tot functie om de wetsvoorstellen te toetsen aan diverse criteria. je kunt dus niet strategisch stemmen om een soort schaduw tweede kamer als tegengewicht voor het origineel. In dat licht bezien heeft blanco stemmen wel degelijk zin. Zo geef je wilders munitie!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.