PDA

Vollständige Version anzeigen : Kaartverkoop megaconcerten loopt slecht

admin
8 juni 2007, 16:49
http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00160/rolling_stones_160782a.jpg
Mick Jagger tijdens een optreden van de Rolling Stones in Zwitserland tijdens de 'A Bigger Bang' tournee.

Amsterdam, 8 juni.

Vanavond zijn ze er weer: The Rolling Stones. In het Goffertpark in Nijmegen, waar vijftigduizend bezoekers in kunnen. Zoveel komen er vanavond zeker niet, al mag concertorganisator Mojo contractueel nog niet vertellen hoeveel kaarten er verkocht zijn.
Ook de kaartverkoop van de megaconcerten van George Michael, Scissor Sisters, Justin Timberlake, het Fields of Rock-festival en Pearl Jam loopt niet goed. Zelfs de langverwachte reünieoptredens van The Police in ons land zijn niet uitverkocht. Is het verzadigingspunt voor comebacks en megaconcerten bereikt?
Deze zomer kan de liefhebber dagelijks een evenement bezoeken. Overdaad en hoge prijzen (de Stones kosten 85 euro) zijn volgens concertpromotor Willem Venema (van The Alternative) oorzaak van de teruglopende belangstelling. „De prijzen worden steeds hoger, en daar hebben de Stones zelf een rol in gespeeld. De Rolling Stones zijn ‘The Greatest’, ook wat betreft inkomsten. Zij hebben de prijzen zo hoog gemaakt. Bij hen moeten fans betaald lid worden van de fanclub om speciale toegangskaartjes voor concerten te kunnen kopen. Andere bands hebben hun aanpak gevolgd.”
In andere landen is de concertmoeheid ook zichtbaar. De Europese tournee van de Stones verkoopt niet uit. Bij het eerste optreden, afgelopen dinsdag in Werchter in België, waren 30.000 van de 50.000 plaatsen bezet.

mozabel
29 juni 2007, 17:12
Gisteravond naar PEARL JAM geweest, waanzinnig goed!!! Naar schatting waren er nog ongeveer 55000 mafkezen en voor 49 euro, véél plezier en de idiote hypocriete wereld voor een paar uur opzij kunnen zetten.at your service

GW=OK
29 juni 2007, 20:01
Normaal is Sensation White en Black in de Arena samen in een paar dagen uitverkocht. Maar nu is alleen White uitverkocht en Black nog niet...

admin
29 juni 2007, 22:22
Normaal is Sensation White en Black in de Arena samen in een paar dagen uitverkocht. Maar nu is alleen White uitverkocht en Black nog niet...

Ik ga misschien naar White nlvlag

GW=OK
29 juni 2007, 23:50
Ik ga misschien naar White nlvlag

Black is tien keer beter joh.. nlvlag

admin
30 juni 2007, 00:34
Black is tien keer beter joh.. nlvlag

Weet ik maar ik ben uitgenodigd voor wit :rolleyes: hahaha

Voor de muziek hoef ik zwz niet echt te gaan daar ik meer van Goatrance/Psytrance en Techno hou, ik ga dus meer voor de vrouwen en de lol als ik ga! nlvlag