Vollständige Version anzeigen : Sarkozy
Pollvraag vandaag: Bij wie komt Sarkozy 'de nieuwe rechtse Franse president' als politicus het meest in de buurt?
Volgens mij is de vraag toch te moeilijk? dus ik zet er nog een optie bij :p
Ik twijfel nog steeds net als de rest van het forum op man/vrouw na dan :rolleyes:
jpmante
17 juni 2007, 22:32
Naar mijn mening spreken we hier over een andere politicus die op deelgebieden enige overeenkomst met Geert Wilders vertoont. Tot op zekere hoogte zou ik wel enig vertrouwen in hem kunnen hebben ware het niet dat hij een moslima in zijn kabinet heeft opgenomen. Op internationaal niveau kan er duidelijk van een vooruitgang spraken zijn dit dan met name in relatie tot Israël en de VS.
Ik zou aan Admin willen voorstellen dezelfde enquête over een jaar nogmaals te houden.
Dat lijkt me geen slecht plan JPMante over een jaar doen we deze enquête nog een keer.
Kunnen we nu alsvast een beoordeling geven en zien we over een jaar wie van ons allen het hier bij rechte eind had.
Ik heb nog niet gestemd maar ik ga waarschijnlijk voor allebei een beetje daar ik wel wat dingen in hem zie van Fortuyn maar ook van Wilders
Wat betreft die (halve)moslima, die staat aan de goede kant voor zover ik haar heb kunnen volgen. Maar zal zich nog moeten bewijzen.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.