PDA

Vollständige Version anzeigen : Zo maar wat overpeinzingen…

Johnnie
14 juni 2007, 09:01
Mark Evers 13 juni 2007

Toen de coalitietroepen Irak binnenvielen, hoorde ik dat ze een uitzichtloze strijd tegen het Irakese leger te wachten stonden; toen ze binnen een week of wat voor de poorten van Baghdad stonden, hoorde ik van het journaille dat de Amerikanen een bloedige langdurige stadsguerrilla stond te wachten; toen het regime een week later was gevallen hoorde ik dat het archeologisch museum van Baghdad was geplunderd, niet door Amerikanen, maar het was wel hun schuld: de oude media spraken er schande van, die Amerikaanse cultuurbarbaren, nee dan Saddam.......

Toen een week of wat later bekend werd dat de beroving een grote hoax van de museumdirecteur was geweest, hoorde je er niets meer over. Gelukkig kwamen er toen verkiezingen en onze verlichte elite vertelde ons dat het onmogelijk was om verkiezingen te houden in Irak vanwege een scala aan genuanceerde, onbegrijpelijke redenen, die voornamelijk te maken hadden met Bush;
Toen de eerste verkiezingen in Irak gehouden waren en de opkomst (surprise, surprise) hoog bleek, hoorde ik van de Clairy Polak’s dat de kiezers omgekocht waren door de Amerikanen, toen dat ook niet zo bleek te zijn, hoorde ik niemand meer over de verkiezingen in Irak.
Toen de eerste overleggen over de nieuwe Grondwet waren gestart hoorde ik allerlei islamdeskundigen op tv roepen dat zoiets onmogelijk was, toen de Grondwet door 78% van de bevolking werd gesteund, waren de Islamdeskundigen op studiereis.
Toen hoorde ik dat de Amerikanen bezetters waren zonder VN mandaat; even later begreep ik dat de VN meerdere resoluties had aangenomen die de aanwezigheid van Amerikaanse en Britse troepen rechtvaardigde; dat laatste hoorde niemand meer in Buitenhof.

Als er een bus op een markt in Bagdad wordt opgeblazen hoor ik dat dat de schuld is van Amerika, wanneer ik lees dat diezelfde moordenaars worden gedood door de Amerikanen hoor ik dat Amerika ‘’excessief geweld’’ gebruikt of dat ‘’het toch niet helpt, want geweld lost toch niks op.’’
Wanneer ik zeg dat dat dan ook voor de andere partij geldt, zeggen onze linkse makkers dat ‘’…zij niet anders kunnen, zij zijn wanhopig….’’

Toen de foto’s van de mishandelingen in de Abu Ghraib gevangenis naar buiten kwamen was Nova/Buitenhof/etc/etc. niet te houden: ‘’…die Amerikanen zijn erger dan Hitler…’’, toen Nick Berger vervolgens werd onthoofd, en velen volgden, hoorde ik niets meer van ons moreel geweten.
Als een journalist een week bij de Amerikaanse troepen vertoeft en op CNN rapporteert dat de Amerikanen: scholen bouwen, medische hulp verlenen, bruggen repareren, voedsel uitdelen, voetbalvelden aanleggen, elektriciteitscentrales beschermen, al-Qaida strijders doden, wat hoor je dan op het nieuws in Nederland? Dat de Amerikanen de strijd om de harten van de Irakezen hebben verloren….

Toen de Amerikanen de Irakese soennieten ontwapenden, wisten de pennenlikkers ons te vertellen dat dat een grote strategische fout was; nu de Amerikanen de soennieten weer bewapenen om tegen al-Qaida te strijden vertellen de Bernard Babbelburg’s ons dat het een domme wanhoopsdaad van die domme Amerikanen is…

Wanneer voor de 17de keer gemeld wordt dat Iran wapens levert aan de Taliban en Al-Gaida in Afghanistan en Irak verwacht een gezond mens een reactie van de rattenbrigade; maar nee hoor, dat is geen nieuws, de aanslag op de heilige Shie-itische moskee in Samarra wel; en ook dat is uiteraard de schuld van Bush.
Gisteren las ik dat al-Qaida terroristen een 7-jarig jongetje dat een sigaret rookte in brand hadden gestoken, omdat roken ‘’not done’’ is bij de Osama-vrienden. Ik ben voor hard straffen, maar dit…?
Ik hoorde er niemand over in polikliniek Den Haag. Maar oh wee, als er weer een Koran in de plee wordt gegooid in Quantanamo Bay……..we lusten ze rauw die Amerikanen......

Wouter Boslim
Mao Moslimissen
Femke Haslima
Osama Bin Pechtold

Het zijn alle-4 staatsgevaarlijke gekken, die veroordeeld moeten worden voor landverraad.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3832&titel=Zo_maar_wat_overpeinzingen%85

+ de nsb stasiemedia.at your service