PDA

Vollständige Version anzeigen : Klagende asielzoekers - Kamervragen

admin
28 juni 2007, 20:02
donderdag 28 juni 2007

Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de staatssecretaris van Justitie en de minister voor Wonen, Wijken en Integratie, over klagende asielzoekers die wellicht een verblijfsvergunning krijgen, maar geen woonruimte naar hun keuze.

1.)
Heeft u kennis genomen van het bericht “Waarom krijgen zij wel een huis”? BN/DeStem (http://www.bndestem.nl/ettenleur/article1576691.ece)*
2.)
Deelt u de mening dat het van een ongelooflijke brutaliteit getuigt dat asielzoekers, die wellicht onder het generaal pardon vallen, klagen over de plaats waar ze woonruimte krijgen toegewezen?
3.)
Realiseert u zich dat de grote mond van de nieuwe inwoners van Nederland, die nu dus al woonruimte naar hun keuze eisen, irritatie opwekt bij de gemiddelde Nederlandse burger die weinig cadeau krijgt en gewoon moet werken om de huur / de hypotheek te betalen?
4.)
Deelt u de mening dat dit soort “stank voor dank” beantwoord moet worden door geen verblijfsvergunning te geven aan het gezin in kwestie? Zo neen, waarom niet?

Lion Cachet
28 juni 2007, 21:21
LS...

Als de Apen dan een jaar ergens een woning uitgewoond hebben en de buurt hebben geterroriseerd, gaan ze meestal weer verhuizen. Op de stoep staat dan vaak de hele, door de Nederlander betaalde, huisraad. Wat nog bruikbaar is, kan die zelfde Nederlander terugkopen bij de Kringloopwinkel. Hoezo Grote Kots ?

hirihiri123
29 juni 2007, 17:49
Ik zou me toch doodschamen.......................krijg je een verblijfsvergunning, een huis, alles netjes ingericht, alles wordt voor je betaald verzekeringen, ziekenfonds etc.

Hieruit blijkt wel weer dat die inteeltgedrochten 'alles "naar hun (islamitische ) hand willen zetten.

Nou ik zou zo zeggen: "Niet goed ", dan nu opdonderen en heel snel terug naar het hol waar je bent uitgekropen.
Godverdomme, schande eigenlijk om hier nog worden aan vuil te maken.

PS.Bij U in de straat een ( huur ) huisje leeg ??????????Hou ff goed in de gaten wie er komt te wonen.............