PDA

Vollständige Version anzeigen : Boksen tegen radicalisering (?)

admin
3 februari 2007, 15:57
UTRECHT - Om allochtone jongeren op het rechte pad te houden, gaat Utrecht meedoen met het project Tijd voor Vechtsport.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00104/thaiboksen_104091h.jpg
van krachtsportbond KNKF. Dat project moet allochtone jongeren interesseren voor vechtsporten. In Utrecht wil de bond tien projecten starten. Ook judo-, taekwondo- en karateclubs zouden moeten gaan meedoen.

,,We hebben 800.000 euro om allochtone jongeren aan het sporten te krijgen,’’ zegt gemeentewoordvoerder Scholten. ,,Sporten als kickboksen en thaiboksen zijn erg populair. Als ze dat liever doen dan voetbal, is het goed om het geld deels in vechtsporten te investeren.’’

,,Veel jongens zijn ontzettend gevoelig voor de negatieve aandacht van de media,’’ zegt Chaib el Maach van de krachtsportbond. Als ze worden afgeschilderd als rot-Marokkanen, dan gedragen ze zich volgens hem ook zo. ,,Met dit project hopen we dat ze die negatieve energie in het hun sport stoppen, in plaats van in vernielingen, criminaliteit of radicalisering.’’Pagina 12 13

Note: Utrecht traint allochtonen voor de jihad geheel gratis op onze kosten.

hirihiri123
5 februari 2007, 15:32
Kunnen die allochtonen nog gemakkelijker mensen in elkaar trimmen, godsklere wat een land is dit toch......
800.000 zo maar weggeven en er nog een hoop ellende van krijgen ook nog. Geheid dat er veel marokkanen en Turken "les "zullen nemen.

Er staat ons een beroerde tijd te wachten !!!!

Maar Ik ben wie ik ben en niemand anders.
Als ik kan pak ik iemand anders . Duidelijk ???